Land Rover si přichystal pro britský trh omezenou sérii Defenderu s názvem XTech. Zaujme nejen barvami a výbavou, ale i absencí prosklení zadních oken.
Souhlasím. ale snad vědí, co dělají. Zvláště je li už rok v nabídce.
Pokud vím, tak těch svárů tam zas moc není. Jelikož je kastle z hliníku, většina je nýtovaná.
Je to nevysvetlitelne. V pvom rade je to vsak marketingove oblbovanie ludi. Ja vsak nerozumiem, preco ten konzervativny britsky kalfas este vobec vyrabaju? Normalny clovek si taketo auto v roku 2012 predsa nekupi. Je to model, ktory dileri, poslednych 20 rokov, za uplatky tlacia do statnej spravy. Jazdit v takomto aute je asi taka forma, ako prist do Narodneho divadla v traktorkach a prsiplasti a tvarit sa: "Co cumite? Ja som off-road!"
zajimava odpoved ale na neco uplne jineho, nez bylo v otazce.
Pochopil bych, kdyby tam dali zvyseny podvozek, navijak , ochranny ram a jako tresnicku navrch treba nejakou hogofogo barvu, i kdyz o prakticnosti metly do terenu mam vazne pochyby.
Ale budovat limitovanou edici defenderu vicemene jen a jen na metle mi prijde uplne mimo misu. Kor kdyz to auto je uz z vyroby docela nechutne krive a s takovymi deatily jako zahlazeni stop po pruvarovych svarech se tam nikdo moc nepara. V metle to vypada obzvlast otresne, kolem klik dveri vypadaji plechy jako pomackane a na masce jsou zcela jasne doliky. Normalni nater je k nerovnostem milosrdnejsi.
proc je u terenaku tak strasne dulezita metaliza (dokonce na plastovych dilech) a neni dulezity vykon motoru ? asi jsem ze stare skoly, ale nejak mi to hlava nebere.