Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Adam zcela odhalen. Líbí se vám?

Podoba nejmenšího zástupce automobilky s bleskem ve znaku je odhalena prostřednictvím několika desítek fotografií.
Zpět na článek
11. 7. 2012 08:54
11. 7. 2012 08:58
11. 7. 2012 09:28
11. 7. 2012 12:53
11. 7. 2012 21:31
12. 7. 2012 13:05
12. 7. 2012 12:33
12. 7. 2012 13:06
11. 7. 2012 08:59
11. 7. 2012 09:07
11. 7. 2012 09:25
11. 7. 2012 09:36
11. 7. 2012 09:51
11. 7. 2012 11:38
12. 7. 2012 12:36
11. 7. 2012 09:09
11. 7. 2012 09:19
11. 7. 2012 09:44
11. 7. 2012 10:12
11. 7. 2012 09:13
11. 7. 2012 09:32
11. 7. 2012 09:37
11. 7. 2012 09:34
11. 7. 2012 09:45
11. 7. 2012 10:05
11. 7. 2012 10:54
11. 7. 2012 09:50
11. 7. 2012 11:02
11. 7. 2012 11:11
11. 7. 2012 11:17
11. 7. 2012 11:58
11. 7. 2012 12:52
11. 7. 2012 13:21
11. 7. 2012 14:40
11. 7. 2012 14:40
11. 7. 2012 11:05
11. 7. 2012 11:34
11. 7. 2012 11:53
11. 7. 2012 18:11
11. 7. 2012 11:56
11. 7. 2012 12:11
11. 7. 2012 12:43
11. 7. 2012 13:22
12. 7. 2012 12:51
11. 7. 2012 14:22
11. 7. 2012 18:11
11. 7. 2012 13:25
11. 7. 2012 13:33
11. 7. 2012 13:48
11. 7. 2012 14:09
11. 7. 2012 14:34
11. 7. 2012 15:00
11. 7. 2012 15:11
11. 7. 2012 18:17
17. 7. 2012 11:38
11. 7. 2012 14:31
11. 7. 2012 16:44
11. 7. 2012 21:04
11. 7. 2012 17:14
11. 7. 2012 17:49
11. 7. 2012 18:04
11. 7. 2012 19:06
11. 7. 2012 18:39
11. 7. 2012 21:08
11. 7. 2012 21:13
11. 7. 2012 22:38
Avatar - autista
11. 7. 2012 08:54
OPEL F500
Ne, že by to bylo škaredé auto, ale F500 to není, a prodeje to je věc druhá. F500 je jen jedna. Ale proč ne, když může mít SAMSUNG a APPLE téměř stejný kabát, tak proč ne, auto, že? :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 08:57
Fanoušci Opelu prominou...
Fanoušci Opelu prominou (promiň, Nerezi), ale tohle je automobilový průšvih roku.

Designem, ale i názvem, to auto vypadá jako záměr vyrobit obdobu F500 specielně pro gay minoritu. Nemyslím to nijak homofobně, ale z toho modelu to prostě přímo čiší.

Zoufalé :no:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Stefič
11. 7. 2012 09:10
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Název zní divně, nicméně takhle ji já představuji "hravé" auto pro mladé nebo pro ženu. V porovnáním s tímto [odkaz] jsme opravdu někde jinde
11. 7. 2012 09:15
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Tak "Adam" má být zjevně stylovka, mířící na jiné zákazníky než Up! (nebo Citigo nebo co to na tý fotce vlastně je ;-) )

Což nic nemění na tom, že Adam je snad jediné auto současné (či skoro současné) produkce, do kterého bych jako řidič nesedl. Do F500 ano, bez jakéhokoli náznaku divného pocitu. Dokonce myslím že i spousta holek by si v tom přišla divně...
Avatar - Stefič
11. 7. 2012 09:21
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Nebudu ti vyvracet tvoje názory. Jde vždy o osobní preference. Ovšem pokud skutečně někdo chce sednout do něčeho výjimečného, nepřehlédnutelného, ale ne zase kýčovitého, pak může být tohle dobrá volba. Všechny ty citigo a F500 se v provozu jaksi ztrácejí...
11. 7. 2012 09:38
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Všechny ty Citigo ano, to je prostě mainstreamová tuctovka (tím neříkám, že to apriori musí být špatné auto). Ale F500 a ztrácet se v provozu? To snad ne...

Ano, jde o osobní preference. Já jsem nikdy ani moc nerozlišoval auto pro muže a ženy. Ale řídit tohle, to bych si připadal jako kdybych si oblékl minisukni a punčochy (patrně, ani jedno zkoušet rozhodně nehodlám).
11. 7. 2012 09:16
Re: Fanoušci Opelu prominou...
heh, prvni dojem jak jsem se na to auto kouk byl uplne to same, auto pro gaye.

Ted jeste kremovou jahudkove ruzovou barvu na kastli a bilou kuzi dovnitr a mame tu hit sezony.

P.S. to co Opel udelal jinak nez je na Fiatu 500 je jednoznacnym zhnusnenim, ale nepochybuju, ze ze tyhle prekudrlinkovasne zbytecnustky najdou smecku zboznovatelu.
>:D
11. 7. 2012 09:30
Re: Fanoušci Opelu prominou...
tohohle krasavce adama nemuzes srovnavat s nejakou prvotinou indicke automobilky nebo cos to dal do toho odkazu
11. 7. 2012 09:40
Re: Fanoušci Opelu prominou...
tahle prvotina indicke automobilky stoji pred kazdym showroomem Skody a je to prej kral tridy :-!
11. 7. 2012 09:43
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Král třídy? Říká kdo? ;-) :-!
Avatar - 4hill
11. 7. 2012 10:01
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Čísla.Stačí umět číst a počítat.Není se co divit když ostatní vyrábějí takovéto slátaniny..
11. 7. 2012 10:05
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Jaká čísla? Je snad nejprodávanější? Nejpropracovanější? Aha, už vím, nejširší...
Avatar - Katikakus
11. 7. 2012 09:46
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Nesmis ty kecy GTImu tolik zrat... ;-)
Avatar - Nerez
11. 7. 2012 09:51
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Nemusíš se omlouvat, vzhled je subjektivní názor. Mně se také nelíbí Citigo, Picanto atd. a nikomu se za to omlouvat nemusím a nebudu.

Tohle auto se mi líbí i kdyby ho vyráběl kdokoliv :yes:
11. 7. 2012 09:53
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Já tu omluvu myslel v nadsázce ;-)

Ty bys fakt klidně jezdil Adama Glam? Ty, který máš minulou Astru, vyznávající minimalistický, ostře řezaný design? To koukám.
Avatar - Nerez
11. 7. 2012 10:28
Re: Fanoušci Opelu prominou...
O to ani tak nejde. Pokud má auto něco do sebe, je mi celke jedno, jestli má jednoduchý design, nebo odvážnější. Líbí se mi Polo, ale také se mi třeba líbí Fiesta, která je vzhledově koplikovanější ;-)
11. 7. 2012 11:05
Re: Fanoušci Opelu prominou...
OK, naprosto beru a chápu, já to mám stejně. Mě se např. v tom B segmentu nejvíce líbí C3 a Polo.

Je možné, že se to ve mě hromadilo a teď to prostě přeteklo. Když vidím chlapa v růžovém triku, je to prostě divný - takový diktát módní minority a kolik joudů na to skočí. A takto vypadající autíčko, ještě jménem Adam - něco ve mě prostě řeklo dost, tady je ta hranice a za tu nejdu.
Avatar - Nerez
11. 7. 2012 11:19
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Růžové tričko nebo stylové hodinky s řemínkem přes půl ruky, to bych si na sebe taky nevzal. Ale jak říkám, v tomhle autě bych se nestyděl jezdit ;-) Ovšem s nějakou normální barvou, třeba žlutá je fajn :yes:
11. 7. 2012 12:13
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Jo, je to jen můj názor, nemám patent na rozum.

Je fakt, že čím více studuji ty fotky, tím méně mi to auto vadí. Asi měknu ;-)
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 10:01
Re: Fanoušci Opelu prominou...
O co míň je F500 homoušká? Přijde mi to přesně naopak. Ale je pravda, že F500 je pro mě vrchol nevkusu od jejího prvního představení. Jakmile jsem to viděl, nenašel jsem pro ten zjev jediné kladné slovo.
Třída miniaut jde mimo mě, ale jejich účel chápu a budu i rád, pokud se lidé, hlavně ve městech, naučí miniauta kupovat. Každopádně mnohem radši potkám na cestě tohle, než F500.

PS: Včera jsem myslel že mám vidiny, ale během dvaceti minut jsem potkal dvě přišláplé pralesní ropuchy (čti veloster). Skoro jsem nevěřil vlastním očím. To bylo snad potřetí v životě co jsem to na silnici vůbec viděl a hned dva exempláře. brrrrrr
11. 7. 2012 10:07
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Vidíš a já ten duel F500 vs. Adam vidím úplně opačně.

Veloster mi naživo nevadí. Nekoupil bych ho, ale rozhodně mi přijde že naše silnice oživuje, ne kazí.
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 10:14
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Nevím, proč přesně, jestli kvůli tomu davovému šílenství, nebo čemu, ale F500 mi přišel nesnesitelný od jeho prvního zveřejnění. Holt každému jednou něco nesedne.
U velosteru to bylo jinak, ten je odporný bez jakékoliv záminky. Mnohem radši potkám C6, nebo jiná neobvyklá auta, ale Veloster je prostě kekel.
11. 7. 2012 11:20
Re: Fanoušci Opelu prominou...
No a mě to chytlo u Adama.

A to v pohodě zvládnu i Juke ;-)
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 13:38
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Juke mi taky nevadí
11. 7. 2012 10:07
Re: Fanoušci Opelu prominou...
ta ropucha je primarne urcena na baleni jihokorejskych skolacek, tak si zkontroluj, jestli tam v okoli nemate nejakou prosperujici korejskou komunitu ;-)
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 10:11
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Jel jsem zrovna v Praze naštěstí. U nás jsem to ještě nepotkal.
11. 7. 2012 20:56
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Neboj, to byla jen náhoda nebo 2 předváděčky >:D Normálně v Praze na ulici Veloještěra nepotkáš ;-)
Avatar - PeterLuk
12. 7. 2012 10:10
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Veloještera... >:D To už z neho rovno môžte urobiť Velociraptor-a... >:D

Ináč mne sa celkom páči... :yes:
14. 7. 2012 14:22
Re: Fanoušci Opelu prominou...
Ta predna cast vyzera ako keby ju urobili z dvoch aut. Aj Antara ma vpredu takyto look. Tiez, ako z dvoch roznych vozidiel: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 08:58
nadhera
Up moze ist na smetisko dejin ;-)

opel :yes: , takto ma vyzerat miniato :yes:

vidim ho ako hlavneho konkurenta F500ky :yes:

interier :yes:
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2012 09:28
Re: nadhera
hm, miniauto je od slova mini a tim myslim to puvodni, BMW nesprznene >:D
11. 7. 2012 12:53
Re: nadhera
Kriste pane, ty jsi skutečně kus blba... 8-s
11. 7. 2012 21:31
Re: nadhera
já to vidím jako přímou kopii. to je trochu trapas...
12. 7. 2012 13:05
Re: nadhera
Ahoj, omlouvám se možná za unáhlený komentář, nicméně mám rád objektivní názory a ne to co tu předvádí uživatel Topper. Ano auto se líbit může a nemusí, ale tyhle radikální závěry plus plivání na vše okolo. Už to píši po několikáté, mám rád víceméně všechny značky, sjezdil jsem toho opravdu dost a mohu tak říc, že jsem byl spokojený kupříkladu jak s Citroenem, Peugeotem, Subaru, Mitsubishi stejně jako nyní s Volkswagenem i Audi. Proto mě už do běla vytáčí, že jeden jakmile vidí ve znaku 4kruhy tak je vše ihned špatné a to totálně, druhý jakmile vidí ve znaku kosočtverec, slintá něco o tom, že francouze nikdy a přitom tihle lidi, kupříkladu Topper nic z toho nevlastnili a ani nejezdili. Ještě jednou se omlouvám, že jsem se nechal unést.
12. 7. 2012 12:33
Re: nadhera
njn, nejaky anti Upista.

to je to samy, jako kdyz nekdo neumi madarsky, a z toho odvodi, ze kazdy Madar je blb ;-)
12. 7. 2012 13:06
Re: nadhera
Prdlajs ale i tak sorry za unáhlenost. Nicméně můj názor na toho teoretika se nemění.
11. 7. 2012 08:59
Mix
Na fasbuku pri uvedeni foto hned niekto spomenul, ze to vyzera ako zmes F500, F.Ka a A1. Ta A1ka sa v tom neda upriet, strecha tomu nasvadcuje, len Ka sa tam hlada tazsie, snad tym mierne energickym zjavom.

Z niektorych uhlov to posobi trochu tazko na predok [odkaz] , comu pomaha zvolena farebna kombinacia schovavajuca profil strechy a tie obrovske kolesa [odkaz] posobia mierne groteskne, kazdopadne je to velmi vydarene. Takeho Oplika som necakal.
500ka bude mat co robit, i ked ma velku devizu v retro style, ktory je v mode.
Rozbalit vlákno
17
11. 7. 2012 09:07
Re: Mix
Souhlasim, tak v tom vidim mix Fiatu 500, Fordu Ka (1. generace) a trosku Audi A1. Kazdopadne vysledek se mi celkem libi.
11. 7. 2012 09:25
Re: Mix
hm, vysledek je libivy, mozna, ale osobne bych do takoveho auta nesed.
bych si pripadal jak teplej.
pokud je to mineno jako auto pro zenske a pro mlade hejsky do rekneme 23let, budiz, ale vylezt z toho chlap po tricitce, tak si o nem nejspis budu neco myslet. :-!
Avatar - Stefič
11. 7. 2012 09:36
Re: Mix
Potřebuješ si dokazovat svým autem, jakej jsi kaňour??? Teplej jezdí výhradně miniautem??? Nepřipadáš si jako idiot???
11. 7. 2012 09:51
Re: Mix
Ne. Ale chlap po 30ti by mel mit uz trochu rozum a vkus.
To proste prijde s vekem, ze do opery se chodi v kvadru a na bazen v plavkach.
Pokud ma nekdo nact, tak mu mozna prijde cool zkusit jit do opery v plavkach.
Ale kdyz to zkusi tricatnik, tak je to blb .
Jsem si uplne jisty, ze az se Adam rozsiri, tak se v buranskem cechistanu najde podobnych blbu po tricitce nemalo.
Jinak po meste tu jezdi jeden pupusacky ruzovoucky Superb a ver mi, ze na toho typka se zlatyma brejlickama a ruzovouckou kravatou uvnitr je pohled k zbliti. To neni o velikosti auta anebo ega, ale o tom, jak se dotycne individuum navenek prezentuje.
11. 7. 2012 11:38
Re: Mix
Tak ja bych si takove auto take nekoupil a nechtel v tom jezdit, mam radeji spise sedany/liftbacky stredni tridy :-), ale Opel Adam urcite nevypada spatne.
12. 7. 2012 12:36
Re: Mix
ale jo, pro mlady a pro zenske v poho. Ale ja osbne tuhle sortu lidi nemam na ceste rad, tak uz snad jen proto jsem zaujaty i proti tomuhle stylingu.
Avatar - PeterLuk
11. 7. 2012 09:09
Re: Mix
Tak môj názor je, že je to auto možno až príliš prekombinované... Nevýrazný zadok, silueta F500/A1, pekný interiér, škaredý volant, pekné svetlá, pekné farby... Musím ho vidieť naživo, zatiaľ mám z neho rozporuplné dojmy... ;-)

Ináč dobrý výber motorov, či už počet alebo výkonový rozsah... :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 09:19
Re: Mix
adam je trefa,

opel si u mna splhol :yes:

motoricky parada, ziadna parodia na motor ako predvadza koncern v tejto triede

uz zakladny motor bude v pohode, taky nejaky ma aj panda tusim tiez ma 1.2ku a 51kw , uplne to staci na tak male a lahke auto :yes: , podstatne je ze je to stvorvalec :yes:
11. 7. 2012 09:44
Re: Mix
hm, ja ti nevim, ale ti co tohle koupi budou podle me sorta lidi, kteri budou radi jak se rozjedou na svetlech. Vypatlane nany a "machyrci" s fungl novym ridicakem.
Tem je vicemene uplne fuk, co je pod kapotou, jestli ctyrvalec nebo trivalec, protoze ti by mozna ani nepoznali, ani kdyby jim upadlo po ceste kolo.
Avatar - PeterLuk
11. 7. 2012 10:12
Re: Mix
Možno, ale oproti "Cigu" alebo Picantu má celkom slušnú ponuku motorov, a to sa aj tak ráta...
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 09:13
Re: Mix
tak ono to mas tak,

vzdy sa nejake nove auto bude v niecom podobat na konkurenciu - totiz ono kazde auto ma 4 kolesa motor volant svetla a aj nejaky vonkajsi look ktory musi drzat krok s dobou ....

C-ecko ma svetla z octavky, ceed je podobny astre, roomster od fabie spredu tiez nerozoznas.....ale ako celok je kazde auto predsa ine a jedinecne,,,,,mam rad ked ludia hned pri prvej foto auto odsudia lebo sa ponasa na vraj nejake ine auto....ved je logicke ze vzdy sa na kazdom aute najde nieco co sa bude podobat niecomu na tom druhom aute.... je to uplne normalne ved auta su si podobne ved su to auta nie?

Mne sa opel adam paci, takto nejako si predstavujem stylove dvojdverove miniauto a neviem neviem ci by som mu nedal prednost pred F500 ak by som si mal vybrat, opel :yes:

Predok nie je tazky, skor by som povedal ze je normalny , cize nie je to taky prcek predok ale ma vazny tvar a proporcie co je fajn a a vacsimi kolesami to vyzera super :yes:

Musim sa priznat ze mne sa opel prestal pacit odkedy vyrabal tie stare hranate vectry , signumy, stara corsa bola tiez akasi divna, ..... ale nova astra a aj zafira aj mokka a teraz tento opel adam su skutocne dizajnove lahodky a pacia sa mi .... z nemeckej trojice vw ford a opel je pre mna opel jedina skutocne stravitelna a skutocne prijemna znacka ktoru by som zvazoval pri kupe.....pre mna je po mokke model adam dalsia prijemna supa od opla :yes:

v cervenej s ciernou strechou je uzasny , vedla neho bude up vyzerat ako kontajner na smeti.... :-! aj ked up vyzera ako kontajner na smeti vedla cohokolvek
11. 7. 2012 09:32
Re: Mix
zas takova designova pecka to neni, predek je moc opticky tezky a kola jsou prehnane velka, myslim v realu budou o 2 palce mensi.
Se podivejte, jak smesne v nich pusobi ty titerne disky brzd a bubny vzadu.

A spousta veci je tam rozporuplnych, konkretne mi se uplne ekluji zezadu ty cervene a bile vyboulene mlhovky a couvacka a ty "vlnky" z boku za klikami.

Auto ma byt funkcni a ne pusobit, jako ze spadlo kolotocarum z atrakce.
11. 7. 2012 09:37
Re: Mix
Nj, hmlovka a cuvacka posobia ako zadne svetla zeleznicneho vagona.
Nicmenej, je to vzdy rovnako funkcne aj keby to bolo hranate a inde posadene.
To uz je vec vkusu a dizajnu.
11. 7. 2012 09:34
Re: Mix
Tohto Adama by som si naopak urcite nekupil, ked uz tak F500. 500ka ma navyse smrnc, dycha aj historiou a pritom je stale maximalne aktualna.
Adam je vykrik do tmy a potrebuje cas, aby nasiel svoje miesto.

Nie je pravda, ze sa vzdy bude jedno auto podobat inemu.
Napr. dizajn Ferrari je celkovo jedinecny, tam sa naopak inspiruju ini. To iste uz len ta 500ka, mas velky problem najst prvok (ak vobec nejaky najdes), ktory by sa dal povazovat za skopirovany z ineho sucasneho auta.

Tiez sa mi aktualny dizajn Oplov paci. Za vyslovene skarede som to povazoval v casoch Kadettu [odkaz]
11. 7. 2012 09:45
Re: Mix
Poslední Kadett byl jeden z nejúspěšnějších Opelů vůbec. Získal jak titul auta roku, tak celou řadu cen za design. Velmi nadčasový vůz :yes:
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 10:05
Re: Mix
Ale když jsem si pořídil Opel Cadett caravan 1,6i , tak v té době bylo u začínajících řidičů nejoblíbenější a nejrozšířenější auto Škoda 120 a já jsem si připadal, jak když jezdím v raketě oproti Š120. Mám na něj samé dobré vzpomínky. Na dvojku to jelo 90. Akorát děsně trpěl na korozi.
11. 7. 2012 10:54
Re: Mix
Ano, to pamatam, voci Skodoviciam to bolo nieco neslychane.
Tak ci onak, je to pomerne hnusne auto, aj ked ziskalo nejake ocenenia ako pise RS.
Avatar - strýček BOB
11. 7. 2012 09:36
To se bude líbit...
Vozík vypadá roztomile a na fotkách je vše, co dnešní progresivní doba vyžaduje - homoděj [odkaz] smradlavej čokl [odkaz] ajfoun [odkaz] Stejně tak předpokládám možnost měnit si status na tlamoknize během jízdy.
Rozbalit vlákno
10
11. 7. 2012 09:51
Re: To se bude líbit...
>:-[] :yes:

Přesně. Ten pes mě dostal.
11. 7. 2012 09:58
Re: To se bude líbit...
>:D :yes:
11. 7. 2012 09:59
Re: To se bude líbit...
:yes: status na tlamoknize osefuje priplatkove tlacitko na volantu
Avatar - kari.laz
11. 7. 2012 10:08
Re: To se bude líbit...
>:D >:D >:D

A po cestě se může balit Siri
11. 7. 2012 11:08
Re: To se bude líbit...
>:D :yes:
Avatar - iudex
11. 7. 2012 11:50
Re: To se bude líbit...
BOBe, prvýkrát v živote Ti dávam :yes: Tá facka jednoducho sadla... >:D
11. 7. 2012 12:07
Re: To se bude líbit...
To je snad poprvé s tebou mohu souhlasit :yes: >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:17
Re: To se bude líbit...
zavist je svina ;-)

cim skor sa to naucis zvladat tym viacej pohody si v zivote uzijes :-)
11. 7. 2012 22:28
Re: To se bude líbit...
Hlavně za toho smradlavýho čokla >:D :yes:
12. 7. 2012 00:12
Re: To se bude líbit...
homoděj >:D Bobku tentokrát :yes:
Avatar - El_Scorpio
11. 7. 2012 09:50
xichtik
Mne teda design prednej masky pripomina ozrutne pociny, ktore v poslednom case produkuje Nissan... Celkovo skor :no: Ten kriklavy interier mi moc nesedi, aj ked je to auto pre mladych. Nazov je v pohode.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 09:59
AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
Boha jeho, a já myslel, že je to tu o autech [odkaz] Nic proti, holkám světa se třesou rodidla. Kinder vajíčko na kolech, kdo by to čekal? Opel, opel, není to ten, co vyráběl Calibru? :*)
Rozbalit vlákno
8
11. 7. 2012 10:33
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
zapomel si troubo napsat " vsechno spatne"
Avatar - Nerez
11. 7. 2012 10:41
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
Mít to tak znak VW, to by najednou byla designová trefa do černého :yes:
11. 7. 2012 11:03
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
Kde je Calibře konec..?
11. 7. 2012 11:32
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
hm, Calibra byla vzdycky takove hujerske optotuzerske auto, co rychleji vypadalo nez jelo. Osobne preferuju opacnou kombinaci vlastnosti.
Avatar - iudex
11. 7. 2012 11:53
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
No dvojliter turbo s pohonom 4x4 rozhodne vo svojej dobe nebol žiaden navoňaný p.d, ale v mainstreamovej produkcii to bolo na vrchole bežných/dostupných športiakov. Je ale pravda, že to bolo (a dodnes ich vídať) obľúbené auto tunerov.
11. 7. 2012 11:59
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
150kw jet umělo a když je něco opravdu povedenýho, má každou jouda s nahřívačkou plastu potřebu do toho vrazit ještě ten svůj nápad ;-)
11. 7. 2012 11:58
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
Myslím, že Mariachimu šlo spíš o povedný design Opelu Calibra než o technický porovnávání...
11. 7. 2012 13:44
Re: AUDI 500 (BEJBY PANAMERA)
Přesně tak. :yes:
Avatar - jozephko
11. 7. 2012 10:21
Veď to je Audi A1!
Opel sa asi učí od Číňanov, ako má navrhovať, resp. kopírovať nové autá. Za takýto vydarený "originál" by sa nemusela hanbiť ani značka Great Wall. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2012 16:53
Re: Veď to je Audi A1!
To si nemyslím.
Avatar - Bubáq
11. 7. 2012 10:31
Pokud bych se měl rozhodnout...
... bral bych ho! A proč? Ano, je to vůz zjevně namířený na ženské (i to jméno bude dámám a slečnám znít atraktivně!), ale líbí se mi na něm neobvyklá propracovanost detailů: namátkou: linka kolem kliky směrem k zadním světlům, jednoznačně nejsvůdnější předek (v této kategorii), správně umístěná zpětná zrcátka (na stopkách trčících ze dveří se mi fakt ani na jednom voze nelíbí), správně dlouhá opěradla sedadel, krásný volant, super budíky (asi nejvyšší výbava); to je všechno, co na fotkách vidím. a celkově, ten design mi přijde nejpovedenější ze všech ve skupině. Vlastně ne, MINI je opravdu atraktivnější, ADAM bude daleko víc ladit se ženami. Dal jsem mu 1. A imponuje mi opelovská snaha dostat do výroby co možná nejatraktivnější auta. O kvalitě není třeba mluvit, testy a statistiky Opel chválí už dlouhou dobu!
Námět: marketing by měl dát na showroomy k dispozici chromová označení auta na boky (C-sloupek) v podobě různých jmen: tak by si nová majitelka mohla odvézt domů Karolínu, Táňu, Alici nebo Terezku...
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 11:02
Povedený
i malé auto může být pěkné, a ne jen citygo
Rozbalit vlákno
8
11. 7. 2012 11:11
Re: Povedený
... ale jestli nemá škrabku ve víčku nádrže a vestu pod sedačkou, tak nestojí za nic >:D
11. 7. 2012 11:58
Re: Povedený
Zas VW miniauta jsou uplne jina kategorie, nemuzes porovnavat lowcost s F500, nebo tady tim adamem...
11. 7. 2012 12:52
Re: Povedený
cenově to "úplně jiná kategorie" nebude
11. 7. 2012 13:21
Re: Povedený
tak nevim, info o cenach nemam, ale kdyz se na to auto kouknes, je to vic stylovka, nez vstup do sveta automobilismu pro mlade... Myslim si, ze tam znacny rozdil v te cene bude, a taky by to davalo smysl.
11. 7. 2012 14:40
Re: Povedený
citygo = "vstup do světa automobilismu pro mladé" to jsi vymyslel, anebo je to oficiální propaganda Škodivky? Jestli vymyslel, tak klobouk dolů, je to přesně v duchu VW.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:36
Re: Povedený
presne tak, nadhera :yes:
Avatar - WalterWhite
11. 7. 2012 11:05
Citron DS1
Z logom Citron na kapote by som kludne uveril že to je DS1 :yes:
Rozbalit vlákno
4
11. 7. 2012 11:34
Re: Citron DS1
chudaci frantici to obreci .. to byl jejich patent, beckove komponenty a napadny design.
11. 7. 2012 11:53
Re: Citron DS1
"s" jako ja chapu ze to neni uplne jasny pro kazdyho, ale je to dost vtipny, kdyz hucite na kdejakyho madara, ze neumi nebo se nechce naucit slovensky a sam slovak nevi kdy se pise "s" a kdy "z"... >:D
Avatar - WalterWhite
11. 7. 2012 15:00
Re: Citron DS1
SZorry mál som v práci stres paniku ale musel som sa vyjadriť >:D
11. 7. 2012 11:51
Posuzovani designu, mody ocima Cechu
To je neco jako v severokorejsky skole psat o krase demokracie...
Videli jste uz ty modni pohromy v ulicich ceskych mest, kostkovany trekingovy kalhoty, crocsy, vytahany tricka... U zen je to ale o neco lepsi, ale to ze 'pravej Cech' ma mit zarostly podpazi a musi smrdet rano, pres den, vecer, kdykoli musi bejt pripravenej produkovat pravej nefalsovatelnej tydenni konskej smrad... >:D
Hodinky s bilym reminkem jsou otresny, hlavne s tema gumovejma, co si kdo veme za tricko je to jeho vec, osobne v ruzovym tricku nevidim, nebo nevidel jsem problem, teda lososova by sla, zalezi jak moc zari, kazdopadne ta barva je uz dlouho za zenitem, ale barevny veci porad letej, na druhou stranu chtelo by to prekrocit hranice vlastni vesnice a podivat se do modne erudovanejsiho sveta.
Co se adamu tyce,myslim si, ze je orcite povedenejsi nez malej Peugeot, kterym se nemci inspirovali, ale sam bych do nej taky nesedl, stejne jako ani do F500ky, ani jedno mi neprijde dost maskulinni a take je to mozna spis i moji vejskou, ktera sice neni nic extra, ale s cca 190 cm a 90kg se cejtim stisnene i v starsi 1er.
Na druhou stranu u opelu by mozna nejaka jina kombinace barev z toho auta dokazala udelat i pro muze prijatelnou alternativu v miniautech.
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2012 00:30
Re: Posuzovani designu, mody ocima Cechu
Sním o zemi, která mi nabídne pánské sandály, které se dají nosit. Která popularizuje pánské sukně a která bude respektovat jedince, kteří nosí lehké šály i v letních měsících...
11. 7. 2012 11:56
Soudkyně
...přesně typ auta, který nemůže soudit chlap, ale jen cílová skupina...ženy. Tam je z 95% měřítko jinde. Neodvážím se tedy napsat oslavnou ódu, ani to strhat jako plakát "Gagarinova bratra".
Zatímco F500 mi přijde roztomilá, tady se dá napsat, že Adámek je prostě jinej...
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2012 12:11
Re: Soudkyně
Nemyslim si, jako chlap taky muzes mit nazor na zenske auto, jestli je to vkusne prditko pro milovanou zenu, nebo jen kyc na kolech. >:D
11. 7. 2012 12:43
Re: Soudkyně
Neocením to, co ony ocení a naopak... ;-)
11. 7. 2012 13:22
Re: Soudkyně
haj, tak ja mam info, probouzejici se mlada mi rekla, ze prej je to hnusny auto, jako malej vysavac... >:D
12. 7. 2012 12:51
Re: Soudkyně
No... zenske mivaji na auta vkus.. obcas.
Treba ti zahlasi pri vyberu neceho vhodneho ojeteho v kategorii B segmentu :
Koukej, takove, male pekne auto, to by se mi libilo... kouknes na to a on to ojety Aston DBS za 200k Ecek.
Nasleduje mensi prednaska na tema James Bond a navrat do reality zvane Clio Punto Corsa a Fiesta...
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 14:22
Re: Soudkyně
Řekl bych to tak, že tímhle pojetím designu zařadil Opel svého Adama do teritoria, kde se auto vybírá způsobem buď žlutá nebo červená, tedy do teritoria Evy. ;-)
Avatar - iudex
11. 7. 2012 13:25
MOTORY
No čo sa týka vzhľadu, dostal Adam Opel... pardón, Opel Adam naložené jak sviňa do hranta a musím povedať, že zrejme dôvodne.
Ale všimli ste si tie motory? Samé štvorvalce? V miniaute? V dnešnej dobe, keď trojvalce sú aj o dve triedy vyššie? To si zaslúži potlesk. Drobný tieň pochybností je nad uvedenými parametrami (jedna-dvojka len s 51 kW a jedna-štvorka len s 64 kW je dosť podpriemerné), ale aspoň to bude bežať vyvážene a relatívne kultivovane a za to dávam :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:33
Re: MOTORY
1.2 51kw ma aj panda cize taketo motory su aj dnes a nejde o podpriemer - skor ide o akysi slusny zaklad a je lepsie mat 1.2 51kw a stvorvalec ako litorvy trojvalec s 55kw to je jasne, kroutak ma 1.2ka tiez lepsi ako male trojvalce ktore vrcia kricia kvilia a pritom ani nejdu.....

ta 100konova 1.4 to uz bude ale riadne delo, opel u mna :yes:
Avatar - Nerez
11. 7. 2012 13:48
Re: MOTORY
Proč by měla být 1.4 64 kW podprůměr?
VW má 1.4 s 59 nebo 63kw.
A stejně tak bych mohl říct, že 1.2 TSI 63kW je podprůměr, když Renault z toho udělá 88kW. Nebo u BMW 114i je 1.6T s nějakými 75kW sakra podprůměr, když třeba Opel z toho umí 132 kW.
Prostě jsou motory naladěny softwarově na nižší výkon, aby je kohli prodat levněji. Není to v dnešní době nic neobvyklého.
Avatar - Choochoo
11. 7. 2012 14:34
Re: MOTORY
Nebo z nej take vyrobce neumi dostat vice pri nizkych emisich.
VW 1,4 neni zadne meritko a kdyz ano tak podprumernych motoru. Dnes maj 1,2 pres 60kW a 1,3 pres 70kW.
Ten BMW je naladen na extra vyssi kroutak extra dole, ten do tehle skupiny nepatri ;-)
Avatar - iudex
11. 7. 2012 15:00
Re: MOTORY
To, že existuje ešte VW 1,4 s výkonom o kilowatt menším neznamená, že 64 kW nie je podpriemer (nájdi mi ešte okrem VW inú predávanú 1,4ku s menším výkonom). Kqaždopádne to nebola veľká kritika, vo svetle štvorvalcovej konfigurácie je to super a radšej 1,2 16v podladený na 51 kW než 1,0 R3 vyhnaný na 55 kW (pri 6200 otáčkach!). ;-)
Avatar - Choochoo
11. 7. 2012 15:11
Re: MOTORY
Souhlas, kdyz vezmu ze Skodovacka pseudonizsi stredni ma 1,2 - 3hrnek s podobnym vykonem, tak musim Opelu dat :yes:
11. 7. 2012 18:17
Re: MOTORY
Fiat 1.4 Fire (57 kW), Ford 1.4 Duratec (59 kW).
Ale nejvíce může "trumfnout" volkswagenovský 1.4 63 kW jen sám koncern - motorem 1.6 16V s výkonem 59 nebo 60 kW (Ibiza LPG, Polo BiFuel). :-)
A "rekormanem" je koncern i ve dvoulitrové kategorii, protože stále vyrábí 2.0 MPI 85 kW, i když v Evropě se už nedá koupit (má ho třeba v Mexiku prodávaná Ibiza nebo americká Jetta).
Avatar - Nerez
17. 7. 2012 11:38
Re: MOTORY
Ale když se podíváš, tak silnější verze 1.4 má 74kW, takže ta 64kW verze jen stejný motor, jen softwarově podladěný.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:28
opel ma dostal
bravoooo :yes:

adam sa podaril - tak nejako si predstavujem miniauto :yes:

som ocareny ;-)

aj motoricky aj velkostne uplna trefa vo svojej triede, samozrejme je to auto pre dvoch, takych aut ale dnes pribuda....aut je stale viac....pribudaju teda aj male tzv druhe tretie auta do rodiny kde ludia preferuju aj trojdveraky a nechcu pritom jazdit v kontajneri alebo nudnej krabici.......adam im ponukne atraktivny dizajn a skvele motory a interier......... skutocna lahodka. Kedze MINI je cenou aj razvorom aj motoricky o triedu vyssie kedze konkuruje skor DS3ke a audi A1tke, vidim opla adam ako jasneho konkurenta pre F500ku pripadne Kacko.....

Mne sa to auto paci :-) pre dvoch to bude v pohode, samozrejme kral praktickosti je v tejto triede panda s picantom kedze ponukaju 5dveraky ale ako trojdverak je adam paradny a najde si dost svojich zakaznikov......

paci sa mi interier ako budiky tak aj volant a cela linia palubovky aj vonkajsia linia okolo dveri a linia strechy a zadneho stlpika, predok je pekny sportovy taky mix retro s modernou a cele auto je vlastne taky novodoby retromix ktory je mylsim vcelku zaujimavy a neokukany. Male auta vzdy tvrdim ze musia uputat a ich velkou zbranou je dizajn a ista hravost a v tomto je adam na spici v triede :yes: Ked male auto tak nech ho kazdy vidi a adam je skutocne neprehliadnutelny ;-)

Necakal som taky nasup od opla, som milo prekvapeny a tusim znacke opel s prichodom novych peknych modelov znova zacnem fandit ako kedysi za cias starej astry a corsy a nadhernej starej vectry so spatakmi plynulo prechadzajucimi do prednej casti auta...zlate casy opla sa vracaju :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2012 13:32
Re: opel ma dostal
cože??? tobě se to auto líbí??? to snad není možný - ty seš gay??
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:34
Re: opel ma dostal
nie som ;-) neboj

paci sa mi ano :yes:

riadny nasup od opla :yes:
11. 7. 2012 13:30
Nový nejhnusnější auto na světě
Tohle je nový nejoškilvější auto na světě . Těším se až to pomluví Top Gear.
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2012 12:55
Re: Nový nejhnusnější auto na světě
mozna to nepomluvi, jen ukazou fotku na kameru a pricupitaji v baletni sukynce a s pentli ve vlasech... tohle snad ani nema cenu komentovat ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 13:39
mne sa paci ako kazdy tvrdi ze je to auto pre zeny
aj porsche cayenne je auto pre chlapov a skoro v kazdom druhom ktore stretnem jazdi nejaka zenska.............k tomu mi nikto nic nepovie?

Corsa je zenske auto podla mnohych - no ja v tejto dnesnej corse som snad ani zenu este nevidel, zakazdym ked vidim corsu tak v nej sedi nejaky postarsi chlap....

takisto to bude aj s adamom - kazdy je mudry a nakoniec v nom budu chlapi jazdit v 98 percentach :yes:

realita je praitelia taka ze apson co stretavam na cestach tak zenske auta su tieto:

cayenne, rav4, ASX, tiguan, Mini a pod....

corsa, 208, yaris - sami chlapi :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - JuckiCZ
11. 7. 2012 16:14
Re: mne sa paci ako kazdy tvrdi ze je to auto pre zeny
A babský je ještě třeba BMW X6, Audi A3, VW New beatle. Tyhle se zas vybavily hned mě...
Avatar - JuckiCZ
11. 7. 2012 16:16
Re: mne sa paci ako kazdy tvrdi ze je to auto pre zeny
Jo a ještě Ford Ka :-D, Do toho by snad chlap ani nevlezl, kdyby měl na vybranou :-D.
11. 7. 2012 14:31
No ty koky...
...to je zase jak na pouti :-O Ty automobilky se nepoučí a nepoučí! Za chvilku to zase bude žádat o dotace a o záchranu... No..., kéž bych se pletl ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
11. 7. 2012 14:41
Nelíbí
vypadá francouzsky :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - DRBNUTY
11. 7. 2012 16:44
Re: Nelíbí
Neviem preco, ale mam pocit ze nemas rad ani Francuzske zemiaky a zasadne nepouzivas francuzsky kluc. >:D
11. 7. 2012 21:04
Re: Nelíbí
Co se dívíš, když jeho stará jezdí každý rok s kamarádkami na rivieru >:D
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2012 17:14
Výborně
Každá Eva má šanci najít si svého Adama. Dotažené detaily, originalita, šmrnc, mladistvost. Takto si představuji městský bourák r.v. 2012 :yes:
Snad jen přední světla tak trochu připomínají Porsche :-)
Výborně Opel :yes:
Opět při porovnání s Cígem od Škody se okamžitě ukazuje, že Škoda zvládla vyrobit jen malou plechovku na 4 kolech, Opel ukazuje, jak se staví nicht nur Auto.
Rozbalit vlákno
3
11. 7. 2012 17:49
Re: Výborně
Otázka je, zda se tolik "stylových prcků" dokáže na trhu uživit. Malé plechovky mají výhodu nižší ceny a toho, že v nich narozdíl od třeba Fiatu 500 může jezdit i chlap :-)
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2012 18:04
Re: Výborně
Evidentně očekávají vzestup prodejů v segmentu. Ono se ani není čemu divit. Benzin stále dražší, města stále plnější, kupní síla nižší a hlavně - kupují se druhá či třetí auta do rodin, takže vůz velikosti Corsy začíná být zbytečný. Navíc i s ohledem na postupné nakynutí vozů...
11. 7. 2012 19:06
Re: Výborně
No rozhodně nejásám nad touhle pixlou, ale je fakt, že přední světla připomínají Cayenne ;-) Že by záměr? Jinak rozhodně raději F500 než tohle rádoby stylové mini :no:
11. 7. 2012 18:33
Vyuziti obestaveneho prostoru
VW s Up-em (prvni misto) a Fiat Pandou (misto druhe) ukazali, ze male auto potrebuje dokonale vyuziti obestaveneho prostoru. Potrebuje pojmout 2 az 4 lidi a pritom zabirat minimalni pudorys. V tomhle ostatne uz pred lety exceloval Renault Twingo 1 generace a ja ocekavam s nadeji, ze Renault se k tomuhle vrati po ne tak povedenem Twingu II. Pokud bude mit nove Twingo (pozor, jmeno toho auta mozna bude jine, novy Smart) motor pod podlahou, muze byt vyuziti obestaveneho prostoru zajimave.

V tomhle kontextu nechapu, co timhle autem Opel myslel. Podle me je to docela tragedie prave kvuli extreme spatnemu vyuziti prostoru, horsimu nez u stylovky Cinquecenta Nuova.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 18:39
Líbi
Me se teda libi. Umel bych si ho predstavit jako druhe auto v rodine. Bravo Opel povedlo se Ti postavit opravdu pekne auto.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 19:52
Drobečka či SÍGRA?
Výborný přístup u modelu Adam!

Mimochodem, často tu lidé píší o své zálibě v mužných a svalnatých tvarech automobilu (dokonce i v souvislosti se segmenty A a B, což je zvláštní), na což lze říci jediné:

více feminních, jemných a procítěných projektů! Citlivý přístup je něco, co s náskokem přežije rádoby drsné tvarosloví a ramenaté proporce.
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2012 12:59
Re: Drobečka či SÍGRA?
at ti to vydrzi, az to hodi do mestskeho provozu a budes to potkavat denne na 13kach plechacich, s ulamanyma zrcatkama , pomackanymi plechy a obouchanymi narazniky (zena-mistr volantu).
11. 7. 2012 21:08
Od Adama.
Taká hrčka na štyroch kolesách, ale má švih a šmrnc, podarené línie sa mu uprieť nedajú. Prekvapivo dobre vyzerá interiér, kontrastná kombinácia žltej a čiernej vyzerá výborne. Tubusy na prístrojoch, tie vyzerajú hrozne.
Zvonku mu neodpustím ten žabací výraz s veľkou tlamou a "očami" navrch hlavy. Tie vysoké robustné predky za každú cenu mi už lezú krkom, akoby cieľom každej jazdy mala byť zrážka s chodcom, aby sa nedoráňal o motor - pritom aj tak väčšina obetí dopláca na čelné sklo, nie na kapotu.
Ale tentoraz Oplu, a to ho nemám veľmi rád, za mňa :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2012 21:13
Re: Od Adama.
Hezky shrnutí, mě se ten bachratý předek taky nepozdává... Půjdu v hodnocení ještě dál, mě se to prostě nelíbí :no:
11. 7. 2012 22:38
Re: Od Adama.
Každý podľa seba - vymeniť predok za niečo sympatickejšie, zrušiť tubusy na prístrojoch, a je to ok.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 7. 2012 23:06
A-D-A-M
LÍBÍ, až na ty dvě barvy v interiéru, pokud bude option i jen černá, pak ani tam nemám zvláštní problém. Uvidíme naživo, ta modrá / bílá vypadá velmi úhledně, stylově, moderně. Necítím se příjemně to říct takhle, ale Adam má zvenku všechno co má mít. Podle mě je to takové mini auto, jak by mělo v dnešní době vypadat. Takže Bravo Opel, nebo stylově Blitz! Opel. PS. takhle nějak by měla vypadat malá Lancia.
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2012 23:26
Monstrózní,
jakoby nahoru vyboulený předek s ohromným převisem vynikne hlavně ve verzi s černou střechou. Klika dveří zbytečně a nevkusně nízko. Žádný zadní převis. To auto je tak opticky nevyvážené, že je to až zarážející.
Osobně mám rád malá auta, která si na nic nehrají. Hlavní je dobré využití prostoru. Jako třeba první generace Twinga, to byla trefa. Úplně jiné než konkurence a přesto, nebo právě proto maximálně praktické - krátký předek navazující přímo na okno, posuvná a sklopná zadní sedadla, lůžková úprava, celkově takový příjemný vzhled se kterým nikdo neměl problém.
Základním tvarem mi první Twingo trochu připomíná Škodovka CitiGo. Bohužel jen tvarem, praktičnost je o 2 třídy horší a pojetí detailů taky.
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2012 11:46
jak pokažená 500
proč prostě neudělali nějaký vlastní nápad - to stigma špatný kopie pětistovky tam prostě je ...
Rozbalit vlákno
0