Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Cipísek
až na ty budíky. Uvidím v reálu a hlavně v kombíku. Vedle mých Passatů by to bylo další auto, které by připadalo v úvahu :yes:
Atlis
...pre autora clanku, tak jak v predmete... 😉
autor ma pravdu, ctvrta generace.
I. generace (MK1 a MK2) 1993-2000
II. generace (MK3) 2000-2007
III. generace (MK4) 2007-....
I. generace (MK1 a MK2) 1993-2000
II. generace (MK3) 2000-2007
III. generace (MK4) 2007-....
1. generacia (mk i) - 1992-1996
2. generacia (mk ii) - 1996-2000
3. generacia (mk iii) - 2000-2007
4. generacia (mk iv) - 2007-2013
5. generacia (mk v) - 2013
ano, 1. a 2. sa velmi nelisia, ale su brane normalne brane ako dve generacie...
2. generacia (mk ii) - 1996-2000
3. generacia (mk iii) - 2000-2007
4. generacia (mk iv) - 2007-2013
5. generacia (mk v) - 2013
ano, 1. a 2. sa velmi nelisia, ale su brane normalne brane ako dve generacie...
Nie, spravne to pise Atlis😒br />
Mk1: 1993-1996
Mk2: 1996-2000
Mk3: 2000-2007
Mk4: 2007-(2013)
"...The fifth generation Mondeo (aka 2013 Ford Fusion) was unveiled at the 2012 North American International Auto Show..."
Mk2: 1996-2000
Mk3: 2000-2007
Mk4: 2007-(2013)
"...The fifth generation Mondeo (aka 2013 Ford Fusion) was unveiled at the 2012 North American International Auto Show..."
Mark 1 je to stejné jako 1. generace. Teda Mk1 a Mk2 jsou dvě generace. A liší se docela hodné.
Jinak k autu - designově se mi moc líbí na rozdíl od současného.
Jinak k autu - designově se mi moc líbí na rozdíl od současného.
MkII bol tak silny facelif, ze to niekto oznacuje za novu generaciu. Ludia sa na tom nikdy nezhodnu a automobilka si to oznacuje typmi - Mark. Cize pravdu maju obaja. Podla mna je to tiez 4. generacia.
A jaký je rozdíl mezi generacemi a Mark? VW také používá Mark. Jsou různé systémy označování vývoje a dá se mezi nimi zhruba převádět. Třeba u software se běžně používá major.minor, ale i složitější systémy jako major.minor.build.revision. Pak se major verze překládá jako generace. Minor by byl v řeči automobilového průmyslu facelift. V konečném důsledku je to vždy na producentovy.
pelikoš
to hodně povedený auto a podle mě,ač nejsem fanda této značky,tak smekám(pro známého fandu lidových vozů o několik délek vede) >😁
Klaudius
Tak teda HOMOLOGÁCIA alebo HOMOLOGIZÁCIA? Hm?
Makovnik
Aktualny model [odkaz] je spredu krajsi, posobi serioznejsim vyrovnanejsim dojmom.
Tento nadchadzajuci vyzera zurivo.
Vyzera to, ze iba prehodili masku v horizontalnej linii, spodny nasavaci otvor isiel hore.
Novy je lepsi zozadu.
Tento nadchadzajuci vyzera zurivo.
Vyzera to, ze iba prehodili masku v horizontalnej linii, spodny nasavaci otvor isiel hore.
Novy je lepsi zozadu.
Magnetofon
Fordy su predrazene a nic naviac neposkytuju... no ale v Belgicku maju robotnici 3000 € v cistom...
Nie ako u nas vyrabame Porsche, Audi a plat 900 € v cistom...
Radsej by som bral Renault Megane.
Nie ako u nas vyrabame Porsche, Audi a plat 900 € v cistom...
Radsej by som bral Renault Megane.
podla coho sudis, ze su predrazene? podla mna su naopak relativne lacne...
Spíše je to pokus o vyvolani Flame.....placnout ze je to drahe auto...a ze by radeji Megan :d dyt je to otridu jinde...😁 proste blud
ty si uplne mimo ako ten magnetofon, co niekde nieco pocul, nahral na pasku a potom uz len prehrava utrzky naplacane na kazetu jeden cez druhy
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
oldrt11
je videt, ze chlapci z fmc uplne nevymetli suplata evropsky casti pag, a to je dobre...!
pro mistra toppera: ian callum delal pro pag, tj. pro fmc, tak jakypak copak, ne...
pro mistra toppera: ian callum delal pro pag, tj. pro fmc, tak jakypak copak, ne...
HitmanPB
Pokiaľ by som mal vyberať v tomto segmente, tak mojou voľbou by bolo jednoznačne Mondeo - samozrejme s najsilnejším benzínom 😄
Predná maska je síce tak trošku nedotiahnutá, ale celkový dojem z auta je fajn.
A Ford vie robiť aj podvozky...
Predná maska je síce tak trošku nedotiahnutá, ale celkový dojem z auta je fajn.
A Ford vie robiť aj podvozky...
A co Mazda 6 ?
Mazda 6 má otrasný interiér... :no:
nojo, olizovaci plastu si na sve neprijdou, ale motoricky, podvozkove a co se komfortu tyce moc chyb nema. cenove to myslim taky odpovida.
Bohužel s těmi plasty musíš nějakou dobu žít a pokud jsou nevzhledné už na pohled, těžko to zachrání cena. Pokud má ale někdo v plánu koupit auto menší a Mazda 6 mu umožní přeskočit výš, bude spokojený. Stejně otřesný je uvnitř třeba Passat
S Mazdami nemám skúsenosti, čiže tie môžem hodnotiť iba po vizuálnej stránke. Mazda robí určite dobré autá. Ale s Fordami som jazdil, páčili sa mi ich jazdné vlastnostia a vizuálne sa mi páčia viac ako Mazdy.
nebezpecnavosa
Každý správný časopisový odborník to jistě ocení. Hlavně to má ohromný vliv na funkci.
eMeS
možná vidím špatně, ale nikde jsem nezahlédl dneska tak populární zakomponování LED světel někam do čumáku. Netvrdím, že je to nutnost, ale v dnešní době uvést model bez LEDek je trochu "zpátečnické".Jinak se mě nové Mondeo vcelku líbí, věřím, že naživo to bude ještě lepší.
positivemind
Tohle Mondeo půjde, pokud bude v reálu vypadat tak skvěle jako na fotkách, na dračku jako rohlíky. Ten styl evokujícího Astona je prostě úžasnej :yes:
pre mna za mna nech sa opozdi aj o par rokov, ta napodobenina astona ma skutocne neoslovuje
Ale tiež s topperom často súhlasím a teraz naopak. Mne sa súčasné Mondeo absolútne nepáči, možno len trocha zozadu, ale nástupca... Podobne to bolo aj s Focusom či Fiestou... :yes: :yes: