Casto s tebou suhlasim, ale teraz ani nahodou, ukaz mi momentalne krajsie auto v strednej triede (premium nepocitaj) Podla mna velmi podareny dravy design, teda ked bude vyzerat tak ako na tych fotkach. Pohlad z profilu a v bielej farbe je neskutocny.
Tak mne sa v triede páči aj Superb, C5, i40 a 508 a neopovrhol by som ani Optimou...
Ale tiež s topperom často súhlasím a teraz naopak. Mne sa súčasné Mondeo absolútne nepáči, možno len trocha zozadu, ale nástupca... Podobne to bolo aj s Focusom či Fiestou... :yes::yes:
Tiez sa mi nepaci. Prerastena americka krava, uz je skoro tak opticky pretiahnuta, ako Jazvecik z Kvasin no a este k tomu Microsoft Auto v navigacii. Nic pre mna :-!
Mk, neMk, 1993 - 2000 bylo to samé auto i motory, jen v roce 96 přišel velký facelift, podovozek a technika zůstala stejná.Tohle modneo jsem po faceliftu měl.
Mark 1 je to stejné jako 1. generace. Teda Mk1 a Mk2 jsou dvě generace. A liší se docela hodné.
Jinak k autu - designově se mi moc líbí na rozdíl od současného.
MkII bol tak silny facelif, ze to niekto oznacuje za novu generaciu. Ludia sa na tom nikdy nezhodnu a automobilka si to oznacuje typmi - Mark. Cize pravdu maju obaja. Podla mna je to tiez 4. generacia.
A jaký je rozdíl mezi generacemi a Mark? VW také používá Mark. Jsou různé systémy označování vývoje a dá se mezi nimi zhruba převádět. Třeba u software se běžně používá major.minor, ale i složitější systémy jako major.minor.build.revision. Pak se major verze překládá jako generace. Minor by byl v řeči automobilového průmyslu facelift. V konečném důsledku je to vždy na producentovy.
maji interni problem.... skoda ze nejsou informace jaky.
Tipuju to na crashtest, asi maji 4.99 hvezdicky z peti a musi to ted nahnat nejakym barevnym blikatkem upozornujicim na nedovrene bocni okenko pri vjezdu do mycky.
Aktualny model [odkaz] je spredu krajsi, posobi serioznejsim vyrovnanejsim dojmom.
Tento nadchadzajuci vyzera zurivo.
Vyzera to, ze iba prehodili masku v horizontalnej linii, spodny nasavaci otvor isiel hore.
Novy je lepsi zozadu.
Fordy su predrazene a nic naviac neposkytuju... no ale v Belgicku maju robotnici 3000 € v cistom...
Nie ako u nas vyrabame Porsche, Audi a plat 900 € v cistom...
je videt, ze chlapci z fmc uplne nevymetli suplata evropsky casti pag, a to je dobre...!
pro mistra toppera: ian callum delal pro pag, tj. pro fmc, tak jakypak copak, ne...
Bohužel s těmi plasty musíš nějakou dobu žít a pokud jsou nevzhledné už na pohled, těžko to zachrání cena. Pokud má ale někdo v plánu koupit auto menší a Mazda 6 mu umožní přeskočit výš, bude spokojený. Stejně otřesný je uvnitř třeba Passat
S Mazdami nemám skúsenosti, čiže tie môžem hodnotiť iba po vizuálnej stránke. Mazda robí určite dobré autá. Ale s Fordami som jazdil, páčili sa mi ich jazdné vlastnostia a vizuálne sa mi páčia viac ako Mazdy.
možná vidím špatně, ale nikde jsem nezahlédl dneska tak populární zakomponování LED světel někam do čumáku. Netvrdím, že je to nutnost, ale v dnešní době uvést model bez LEDek je trochu "zpátečnické".Jinak se mě nové Mondeo vcelku líbí, věřím, že naživo to bude ještě lepší.