Novinky
Ne manuálu z důvodu dvojspojky, jasně že důvod není technický, je to marketing, tam kam M nacpe dvojspojku už manuál nedává, páč dvojspojka je sportovní převodovka. Divil bych se, kdyby se to netýkalo i M2, ale třeba překvapí. 😉
Pozn. E46 330i coupe má v TP 1505kg, 325i compact 1495 kg, uvidíme, co bude vážit M135i, to by mohlo napovědět.
Pozn. E46 330i coupe má v TP 1505kg, 325i compact 1495 kg, uvidíme, co bude vážit M135i, to by mohlo napovědět.
Tak E46 sedan vazila bez hlouposti (manualni sedadla bez vyhrevu atd.) 1450kg (a ted nevim podle jake normy to bylo brano, jestli jeste podle stare a slo o cistou vahu auta vcetne kapalin, nebo jestli v tom uz je 75kg ridic, ale to asi jeste podle stare). Spis jde o to ze oturbeny motor navic R6 bude proste vzdy vazit dost a tak necekam zazkraky ale doufam ze to vykompenzuji hlinikem (idealne na predku aby rozlozeni zustalo 50:50).
Jinak nevim proc by kvuli dvouspojce nemeli jit nasadit manual, precijen v 335i(s) to technicky slo a vuli snad na to BMW mit bude, zvlast kdyz osazeni do tak "maleho" auta s tak vykonym motorem si bez problemu skusili v 1M coupe (takze 450Nm by ta prevodovka/spojka/kardan/differencial davat meli bez problemu).
No a btw. diky za info 😉 :yes:
Jinak nevim proc by kvuli dvouspojce nemeli jit nasadit manual, precijen v 335i(s) to technicky slo a vuli snad na to BMW mit bude, zvlast kdyz osazeni do tak "maleho" auta s tak vykonym motorem si bez problemu skusili v 1M coupe (takze 450Nm by ta prevodovka/spojka/kardan/differencial davat meli bez problemu).
No a btw. diky za info 😉 :yes:
Vzhledem k použití dvojspojky je možnost manuálu docela nejistá, ale dneska ti nikdo neřekne, jak to bude. Co se váhy týká, reál je těch 1,5t, vem si, že i taková E46 compact s šestiválcem, což je menší auto než současná 1er váží těch 1,5t a výrazněji pod tuto hranici se dostala s R6 jen E46 CSL.
Navratu k dvouspojce rozumim, jen doufam ze zustane moznost i manualu...? (a cena 1M coupe a snaha BMW snizit hmotnost pod 1,5tuny)
několik spolu nesouvisejících informací, ano bmw 2 bude, kupé a kabrio, na základě aktuální 1er. Jednička dostane xdrive, u dvojky se s ním nepočítá. Vznikne M2, která technicky vyjde z M135i, ale motor bude silnější (o verzi se pořád spekuluje), bude mít M-diferenciál a místo AT dvojspojku.
Kazdopadne doufam ze manual zustane zachovan, chapu ze dvouspojka je rychlejsi... ale ne vzdy jde o cas na kolo, tak snad :yes: