Úspěch Toyoty je možná dán tím, že vlastně nemá konkurenci - všichni tradiční výrobci levných, ale "pořádných" sportovních aut už z tohoto segmentu vycouvali (myslím hlavně Mazdu, Hondu, Nissan). No, bude jen dobře, pokud Nissan své SX oživí... 240SX jsem měl rád.
jo, taky bych Zko neměnil v SXso, jen at zůstane Zetko Zetkem s V6kou a vrátí se SX Turbo!
Zlatý 90ky, Eclipse, Celica, 200SX, MX6, Probe,Fiat Coupe,GTVčko.. a další, ten přelom kolem roku 2000 nám byl čert dlužen, snad se zas vrací dobré časy a Toybaru je toho snad předzvěstí.
nevrati, protoze downsizing, bezpecnost a emisni limity.
Puristicky lehky sportak sestavajici s kol, pedalu volantu motoru brzd a par trubek nezhomologujes , protoze tu mame crashtesty.
Maximalne si muzes postavit caterham ze stavebnice.
Popravde se divim, ze do toho Toyota vubec jde.. asi na tom neplanuje zisk, ale chce mit nejakou tresnicku na dortu.
A dost me desi vize hybridni Supry. To zas bude bastl....
Toyota ukazuje, že to stále jde... když se tedy chce. Downsizing by nemusel být nutně na škodu, já proti malému lehkému turbomotoru nic nemám. Důvody jsou spíš nezájem trhu a krize.
Co se bezpečnosti týče... já nevolám po návratu původní AE-86, v tom autu jsem se vždycky cítil jako ve Favoritu... styl 200SX nebo RX-7 je mi mnohem bližší.
Hybridní Supra - uvidíme. CRZ je odstrašující, ale na druhou stranu, setrvačníkové Porsche vypadá zajímavě.
Co je na CR-Z odstrašující? Skvělé řízení, skvělý podvozek, zábavné svezení, reálná spotřeba 5l bez turboefektu, nebezpečí nákladné opravy turba a se zachováním hezkého zvuku nahoře a parádního ticha dole? Mě se to auto naopak velice líbí! Představte si tam živou osmnáctistovku a je to paráda! ;-)