Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz třídy A: První jízdní dojmy

Zrodila se hvězda. Staré áčko je zapomenuto, nová třída A je dost možná nejlepším autem v segmentu.
Zpět na článek
14. 7. 2012 00:08
14. 7. 2012 20:32
14. 7. 2012 22:09
14. 7. 2012 22:36
14. 7. 2012 23:22
15. 7. 2012 00:07
15. 7. 2012 13:25
15. 7. 2012 18:32
16. 7. 2012 21:19
17. 7. 2012 15:54
13. 7. 2012 16:50
13. 7. 2012 17:10
13. 7. 2012 17:12
13. 7. 2012 17:33
13. 7. 2012 17:52
13. 7. 2012 18:18
13. 7. 2012 19:01
13. 7. 2012 20:26
13. 7. 2012 21:27
13. 7. 2012 17:34
13. 7. 2012 17:40
13. 7. 2012 18:21
13. 7. 2012 18:26
13. 7. 2012 20:08
13. 7. 2012 17:52
13. 7. 2012 18:02
13. 7. 2012 20:09
13. 7. 2012 18:03
13. 7. 2012 18:54
13. 7. 2012 23:44
14. 7. 2012 07:21
14. 7. 2012 09:06
14. 7. 2012 09:51
14. 7. 2012 13:49
14. 7. 2012 11:38
14. 7. 2012 14:48
14. 7. 2012 16:23
Avatar - deliqent4
13. 7. 2012 16:43
perfektní :)
Mercedes na mě působí čím dál živějším dojmem a to s každým novým modelem. Navíc jsem rád že VW Golf pro důchodce dostavá pěkně na * a pochybuju že se to s novou generací zlepší. Tohle auto už má emoce a to je dobře. Nikdy jsem nijak zvlášť Mercedesy nemusel ale teď se mi líbí čím dál víc.
Rozbalit vlákno
24
13. 7. 2012 16:51
Re: perfektní :)
On kdyby taky VW GOLF, pár měsíců před připchodem nové generace, to nandal novince prémiového Mercedesu, tak by na tom byl Mercedes opravdu špatně. Pro nové Ačko je konkurentem z koncernu Audi A3 a tam jsem právě hodně zvědav na vzájemné srovnání. Stejně tak jako na srovnání s BMW 1.

Jinak nové Áčko se mi taky líbí, stejně tak jako A3 a 1-er ;-) , prémie se nezapře!
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 17:10
Re: perfektní :)
Nové Áčko je fajn a páči sa mi. Bočnú líniu má však dosť prekombinovanú krivkami a líniami, pripomína mi to nový i30. Z prémiovej trojice by som zrejme siahol po BMW 1. A3 je sterilné so sparťanským interiérom.

Paradoxne som ešte nečítal test, kde by interiér A3 nevychvaľovali "do nebies". Kvalita spracovania, materiály, ergonómia ... Neviem, podľa mňa má lepší interiér mercedes aj BMW.

Kto ostane prémiovým kráľom nižšej strednej triedy ukážu predaje. Každopádne, kúpou hociktorého z TOP 3 človek chybu nespraví. Gratulujem mercedesu, do konkurencie dal kvalitné a pekné auto :yes:
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 17:13
Re: perfektní :)
Mňa osobne naopak na Bavoráku1 nič nepriťahuje, siahol by som skôr po A3-ke...
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 17:24
Re: perfektní :)
Koľko ľudí, toľko chutí. Aj A3 má niečo do seba. Chvália hlavne 1,4 TSI s DSG, naopak sklamal 1,8 TSI (dynamika, spotreba, cena). Chrochťáky TDI nemusím, dízle celkovo. Mám rád benzín >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 7. 2012 20:24
Re: perfektní :)
Četla jsem že novinkové 1.8 docela ZKLAMALO..
...přes :yes: pro techniku BMW 1 (zadní pohon + nejlepší automat na světě ZF8) bych snad možná i zvolila Mercedes - sedí se v něm "vynikajícně" a .. dle mne VELKÝ favorit třídy :yes: :yes: :-)
Avatar - Ham.
14. 7. 2012 00:08
Re: perfektní :)
Král HB byl včera korunován:
[odkaz]
:-)
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 15:10
Re: perfektní :)
No to snad NEeee(myslíte vážně ;-)
Avatar - Ham.
14. 7. 2012 20:32
Re: perfektní :)
Vážněji než ty se lží o torzce u A3.
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 21:59
Re: perfektní :)
No někdo vidí KRÁLe v dosluhujícím Volkswagen-u (Ham.) a někdo v nastupujícím MERCEDESu - Kylie ;-)
PS: Vám to zpracování psaného textu ne a Ne a (fakt) NEjde :-)
Napsala jsem ODKUD to info je - ne "ŽE to tak je" - (teď už) "cítíte" (chápete) ten ROZDÍL? ;-)
..a popravdě dnes už mám pocit že TO bude to "odlišení" ostatních modelů koncernu (ta jí budou mít, tak jak bylo v onom magazínu napsáno, jen pro nejvýkonnější verze..). Octavia a Leon a já nevím co ještě budou "s torzní zadní nápravou" a "prémiové" A3 = to vzadu torzku jako ostatní technicky stejná koncernoVWá auta mít spíš NEbude..
PPS: No a tomuhle se (věru) lež NEříká - tolik dnešní lekce češtiny :-)
Avatar - Ham.
14. 7. 2012 22:09
Re: perfektní :)
Krále v nové A3 vidí novináři. Někdo zase lže o torzce v A3 aby usvědčen ze lži následně kličkoval k ostatním modelům koncernu.
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 22:32
Re: perfektní :)
Ve vašem věku SKLERÓZA? To mne MRZÍ ;-)
(no tak si to DOHLEDEJTE a PŘEČTĚTE.. ;-)
..JASNĚ tam říkám že NEvím jen "předávám co jsem četla" a že "uvidíme" :-)
DRUHÁ lekce z češtiny - (ani) tomu se "LŽi" NEříká.. ;-)
PS: Text byl o nové platformě a že "sofistikovanější" zadní náprava bude až od 132 kW (? - myslím)) verze "nahoru" :-)
(a vypadá to že to tak JE - s výjímkou "prémiového" audi A3 (uvidíme ;-)
PPS: To víte novináři - já znám jednoho co o (low-end-ovém voze typu Dacia napsal "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST roku" :-)
PPPS: A pozor na to co píšete - někdo by třeba mohl říci (a DOKÁZAT) že jste napsal "lež" ;-)
Avatar - Ham.
14. 7. 2012 22:36
Re: perfektní :)
Lekce z češtiny? Od tebe? >:D >:D >:D
Odkdy souvisí jazyk s pravdou/nepravdou, ty bys lhala úplně stejně i v čínštině.
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 23:04
Re: perfektní :)
Ach jo... (já náhoda česky umět docela gut, to vy přece muset vědět" - já když v česku byla já totiž "pilně trénovala" a křížovky si kupovala...abych "slovní zásoba" měla ;-)
..no tak (si) ten příspěvek (tu diskuzi) najdětě - "hudino" (tedy jestli máte na to pak říci "sorry" ;-)
PS: A když už budete v tom hledání "mrkněte" i na to (co STÁLE opakujete) "přeplňování vs přímý vstřik" (když už se chcete "omlouvat", abyste to vzal "jednou ranou"/2 v 1 :-)
Avatar - Ham.
14. 7. 2012 23:22
Re: perfektní :)
Neboj, tvé lži jsou velmi průhledné a tudíž zapamatovatelné, opakovat netřeba.
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 23:39
Re: perfektní :)
...už to ZASE přeháníte 8-s
PS: Tak teď VÁŽNĚ! Buď své tvrzení o "lži" (jak o té torzní příčce v A3 - zda je PRAVDA má "verze" nebo vaše + tak to o "přeplňování vs přímý vstřik") DOKAŽTE (příspěvky jsou snadno k dohledání - vyzývám vás k tomu OPAKOVANĚ) a nebo se za "lživé" obvinění OMLUVTE
Nejlépe samozřejmě "a i b", rsp. "a" a až pak "b"
PPS: Lekce z češtiny část 3tí - jinak se tomu co jste udělal říká KŘIVÉ OBVINĚNÍ (a to NEní "hezké", to je dokonce HODNĚ "ošklivé" ;-)
Avatar - Ham.
15. 7. 2012 00:07
Re: perfektní :)
Prolhaná korouhvička:

kdysi v diskuzi A3 vs 1er
"Někdo dá dozadu výrobně náročnější, dražší, pro řízení vozu jednoznačně lepší pohon, někdo zas torzní příčku." Plus kritika redaktora, že zastírá skutečnost, že A3 má torzku (přitom se jednalo o jízdní dojmy a navíc byly již známe specifikace přímo od Audi, tedy redaktor ve voze seděl, tys jen plodila lži na klávesnici).

dnes v diskuzi o MBA
"Octavia a Leon a já nevím co ještě budou "s torzní zadní nápravou" a "prémiové" A3 = to vzadu torzku jako ostatní technicky stejná koncernoVWá auta mít spíš NEbude."
Avatar - Hammunasakra
15. 7. 2012 12:15
Re: perfektní :)
Lekce z češtiny 4 - víte co je to "vytrhnout z kontextu"? ;-)
(evidentně) VÍTE - váš příspěvek je krááásným PŘÍKLADem :yes: :yes: :-)
Začínáte být mistr překVWucování (jen tak "dál" - váš VWzor na obrázku je sice stále "dost jinde", ale "snažíte se" :yes: ;-)
PS: Ale jsem ráda že jste si tu diskuzi našel, takže už VÍTE co jsem tam napsala :yes: :-)
PPS: Anebo "horší verze" - běžné chápání psaného textu vám FAKT NEjde - á nebo bé? ;-)
PPPS: Výmysl o mém NEexistujícím příspěvku kde jsem si jakospletla přímý vstřik s přeplňováním jste už "vzdal"?
(to by FERDINANDa NE"potěšilo" ;-)
Avatar - Ham.
15. 7. 2012 13:25
Re: perfektní :)
Omyl, jedná se o přesnou citaci tvé lži.
Chápání tvého psaného textu činí řadě zdejších diskutérů skutečně velký problém a myslím, že velká část ti to již napsala. Jednak neumíš jazyk, druhak neumíš diskutovat k věci a neustále odvádíš pozornost nesouvisejícími výkřiky a vše dovršuješ chaotickým používáním caps-locku, apostrofů, závorek a smajlíků.
Avatar - Hammunasakra
15. 7. 2012 13:47
Re: perfektní :)
Aha, tak vy fakt NEvíte co to je "vytrhnout" z kontextu.. :-)
Tak "Lekce z češtiny 5" - při"vytrhnutí z kontextu" samozřejmě MŮŽETE "přesně citovat" :-)
Tak a teď se mrkněte na začátek té diskuze CO (přesně) píši a (možná si jí projděte pak i celou) ... a pak můžete napsat to SORRY ;-)
PS: A když v tom budete tak můžete zkusit najít ten (vámi "xy-KRÁT" JAKOcitovaný příspěvek kde jsem si JAKOspletla přeplňování s přímým vstřikem a..
...a tím (jedním) SORRY může "spláchnout" oba případy
PPS: Ferdinand z vás mít radost NEbude, ale tak je to správně :yes: :-)
(a já se ráda omluvím za svůj styl psaní i za "rozbíhání" se textu do dalších souvislostí...
..a zkusím se více držet konkrétního tématu/textu ;-)
Avatar - Ham.
15. 7. 2012 18:32
Re: perfektní :)
Okecáváš to dlouze, leč marně.
Avatar - Hammunasakra
15. 7. 2012 20:09
Re: perfektní :)
Jako že vy od svých VÝMYSLŮ neodstoupíte..
..a i když jsou důkazy, tak VY "sorry" NIKDY NEřeknete? ;-)
PS: Nojo, muž vlevo na fotce u vašeho NICKu je vám fakt VZORem :yes: :-)
Avatar - Ham.
16. 7. 2012 21:19
Re: perfektní :)
Sorry bys měla především říci ty autorovi článku o A3.
Avatar - Hammunasakra
17. 7. 2012 02:38
Re: perfektní :)
Nenapadá mne proč - proč byste ho měl říci vy mně VÍME oba.. ;-)
..a teď už (raději) zas něco o AUTECH, co vy na to? :-)
Avatar - Ham.
17. 7. 2012 15:54
Re: perfektní :)
no přece za to, že jsi autorovi vyčítala, že neuvádí tvou lživou teorii o torzce.
Avatar - Flash666
13. 7. 2012 16:50
hmmm
ta cervena a ty paprskovy kola jsou uzasny :P no a ty sedacky :-*
Rozbalit vlákno
8
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 17:10
Re: hmmm
V tej červenej vyzerá vážne neodolateľne, konečne riadny Mercedes, nie ako tie staršie Áčka. Videl som naživo a moje dojmy sú :yes: :yes:

Každopádne, mne osobne sa z prémiových hatchov páči aj Audi A3, Alfa Giulietta, Citroen DS4 a neopovrhol by som ani hybridom Lexusom ct200h, aj keď tam je vysoká cena (v porovnaní s nehybridnou konkurenciou)...

Redakcia, nemohli by ste nám zkrátiť čakanie na porovnávací test A3-ky, triedy A a jednotkového Bavoráka porovnávacím testom Alfy Romeo Giulietta a Citroenu DS4?
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 17:12
Re: hmmm
Prémiové hatche alfa a citroen ? To len výrobcovia chcú, aby boli. Priemerné a obyčajné autá, prémiová je jedine cena.
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 17:33
Re: hmmm
Ja viem, že sa nemôžu porovnávať s A3-kou alebo s A-klasse, ale oproti Fiatu Bravo alebo Renaultu Mégane to prémium je. Ono je to vpostate akési "poloprémium"
Avatar - DRBNUTY
13. 7. 2012 17:52
Re: hmmm
supermainstream >:D >:D >:D
Avatar - WinDiesel
13. 7. 2012 19:01
Re: hmmm
Opatrně, chlapci, přijde Velký Dráb a skončíte se zlatým ventilkem ..... >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 7. 2012 20:26
Re: hmmm
Ten letošní už je "zadaný".. ;-)
..pro LUKÁŠe VAVERKU a jeho "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST roku" (v textu o nové generaci SEAT Toledo/škoda Rapid :yes: :yes: :-)
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 21:27
Re: hmmm
Velký Dráb? Starší Dráb (jeho priezvisko) je zamestnávateľ môjho otca a mladší je "motoristický novinár"... Vážne...
13. 7. 2012 16:52
MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Atlis
13. 7. 2012 18:02
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
pocut ze sa snazili napodobnic ich V8 :yes:
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 19:21
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
Podobne ako v BMW M5. Dízlak so zvukom z reproduktora. Zvuk to nie je zlý, ale atmosférický 8 či 10-válec je iné kafe.
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 21:42
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
Čoskoro bude mať elektrické Audi R8 E-tron (alebo ako sa bude volať, nesledujem) zvuk dvanásťvalca, ale len z reproduktorov... :no:
14. 7. 2012 17:50
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
Tak to je opravdu pěkná práce :yes: Víc než A250 by mě zajímala verze A200, jakpak asi jezdí. 115kW bude dostatečných a bude i o něco lehčí ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 22:03
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
..pokud funguje stejně jako stejněvýkonný 1.6 BMW-PSA je to motor (do tohoto typu auta) pro "normálního" řidičí více než dostatečný :yes: ;-)
14. 7. 2012 22:35
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
Jj prave proto by mě to zajímalo ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 22:59
Re: MERCEDES A 250 SPORT a jeho zvuk
:-) - no hůř než v CITROËNech fungovat snad NEbude... ;-)
PS: Ne vážně - myslím že v reálu bude (by mělo být) "ok" :-)
(byť ten CITROËNní je opravdu možná "o fous" lepší ;-)
13. 7. 2012 17:34
Superstar...
...na víkend.
Áčko je sice trochu "překřivkované", ale je vidět, že každou linku tvořili ti nejlepší z nejlepších.
Interiér sportovní verze snad ani nemá chybu (no dobře, ten přilepený tablet...), barvy sednou perfektně a skvěle mu sluší červená, která na jiných modelech hvězdy působí poněkud nepatřičně.
O tom, kdo je králem třídy se teď můžem hádat do nekonečna - jednička s vykuleným kukučem, ale RWD, nebo vyladěná A3 s milónem možností konfigurace, nebo Áčko, které tady vlítlo jako bouřka na Mácháč?
Příjemné hádání :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2012 17:40
mercedes
valcuje :yes:

A3 a nova 1tka su len slaby odvar oproti tomuto krasavcovi :yes:

interier je o 3 generacie dalej ako ten v bmw, vonkajsi dizajn je vec vkusu ale aj tu treba povedat ze merceses dominuje a jedinym konkurentom mu je v tejto triede v podstate volvo v40, bmw s audinou su skutocne studene a chladne oproti medaku s volvom
Rozbalit vlákno
3
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 18:21
Re: mercedes
Slabým odvarom by som to nenazval, majú svoje kvality aj predaje. Osobne si nemyslím, že nové Áčko prevalcuje prémiové trio. Naopak, Volvo je hnus exteriérom či interiérom (podľa mňa). Na úroveň Nemcov by som ho nestaval.
Skôr konkurent k hore spomínanej alfe či DS4, určite nie k hviezde A, A3, či BMW 1.
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:26
Re: mercedes
mě sezase líbí Volvo a meďák mě nebere, ale ta jeho diamantová maska má ode mě :yes:
13. 7. 2012 20:08
Re: mercedes
Přitom, když vidím předek MB A, tak se mi vybaví Volvo V60. Nemohu si pomoct.
13. 7. 2012 17:52
Předokolka
"Auto se naklání jen mírně, řízení je přesné a dostatečně citlivé, byť v tomto ohledu je předokolka BMW 1 samozřejmě o kousek dál."

Trochu předbíháte, ne? >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - lamal
13. 7. 2012 18:02
Re: Předokolka
to je dobre ... nadsenie redaktorov nieco vravi ;-)
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 18:15
Re: Předokolka
Predhiehajú. Budúce bude BMW 1 predokolka aj X1. Podľa ankety, viac ako polovica vodičov BMW 1 nevie, že má zadný náhon.
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 18:20
Re: Předokolka
Nevedieť aký náhon má ich auto? To sú vodičky, nievodiči... >:D
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:24
Re: Předokolka
to jsou blondýny
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 19:22
Re: Předokolka
Presne tak, blondíny a "polovodiči".
Avatar - Hammunasakra
13. 7. 2012 20:27
Re: Předokolka
Ach jo - CHLAPi :-)
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 22:29
Re: Předokolka
Tak večšine vodičiek je jedno, aký má ich auto náhon. Večšine vodičiek stačí COOL farba, prípadne gulaté tvary/kategória SUV.

Samozrejme sú aj výnimki...
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 15:15
Re: Předokolka
Popravdě myslím že (to "jedno") se to týka snad i většiny ŘIDIČŮ obecně (bez ohledu na pohlaví.. ;-)
13. 7. 2012 20:09
Re: Předokolka
Ale už teď víme, že bude lepší. To je skvělá zpráva. ;-)
Avatar - lamal
13. 7. 2012 18:03
konecne
Bravo mercedes ... je velmi pekne a bude aj dobre... velmi silny hrac tak ako C ... drzim palce toto bude stat za hriech
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2012 15:14
Re: konecne
(za) nové A i SL :yes: :yes: :-)
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:06
Nový konkurent
Seat Leon se představil:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 18:22
Re: Nový konkurent
Vyzerá veľmi pekne, akurát je to vpodstate "veľká Ibiza".
:yes: :yes:
Snáď to nepokazia s interiérom... ;-)
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:23
Re: Nový konkurent
interier zde:
[odkaz]
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 19:25
Re: Nový konkurent
Väčšia ibiza ako vyšitá. Ani interiér to nezachráni. Seat ide od desiatich k piatim. Otázne je, čo seatu nadiktoval koncern VW. S týmto leonom asi veľa vody mútiť nebude.
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 21:24
Re: Nový konkurent
Hej, čakal som viac originality, viac odlíšenia od Ibizy... Ale mne sa páči... :yes:
Avatar - Hombre_71
13. 7. 2012 18:23
Re: Nový konkurent
...pokud vychází z Toleda jako minulá generace, to bychom se snad mohli dočkat i Rapidu v provedení hatch ! Pro mě by to byla opravdu dobrá zpráva, jelikož ***até liftbacky z Boleslavi prostě nemusím.
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:24
Re: Nový konkurent
vychází z Golfu, aspoň to všude píšou
13. 7. 2012 20:02
Re: Nový konkurent
Z Toleda? Probůh, jen to ne. Má to být MQB.
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 21:36
Re: Nový konkurent
Bude mať platformu MQB, rovnako ako A3, Golf alebo Oktávka...
Akurát si neviem vysvetliť, kam ho chcú zaradiť... Na prémiové kompakty ako A-klasse SEAT nemá, navyše by tu konkuroval A3-ke. Medzi klasickými hatchbackami by konkuroval Golfu (presnejšie, Golf by ohrozoval LEONA). Takže by si "koncern" vytvoril konkurenciu vo vlastnom dome. Preto by mohol byť konkurentom Alfy Giulietta a Citroena DS4, "poloprémiovým" kompaktom, Hovorili, že má byť SEAT koncernovou Alfou Romeo, tak nech to tak je (ale nie predajmi)...
14. 7. 2012 12:02
Re: Nový konkurent
V původním master planu měl Seat být levnější Audi. A Škoda levnější VW. VW a Audi na stejné úrovni, Audi konkurovat BMW, VW konkurovat MB. V dnešní době mají dvě možnosti, ponechat Seat jako levnější Audi, sportovnější a charismatičtější alternativu k VW, nebo ho postrčit dolu směrem ke Škodovce. Popřípadě ho nechat někde mezi, částečně se překrývající jak se Škodou, tak s VW.

Teoreticky by to tedy měl být konkurent aut jako je Giulietta. Prostě Golf s emotivnější tváří. Auto pro lidi, pro které je Golf příliš usedlý. Vzhledem k velikosti VW Group budou mít vždy nějakou vnitřní konkurenci. Už jen jednotlivé modely Audi si navzájem požírají kupce. Mají velmi hustou nabídku.
Avatar - PeterLuk
14. 7. 2012 21:00
Re: Nový konkurent
Hej, to viem a chápem... Len dúfam, že to naozaj "lacné Audi" bude, potenciál im totiž nechýba... ;-)
Avatar - zdravy rozum
13. 7. 2012 18:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - zdravy rozum
13. 7. 2012 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
13. 7. 2012 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2012 18:54
CEE´D - KLASSE
Člověku je až mdlo, z těch intelektuálních borščů, kterých se mu po čas prázdnin dostává na diskusích. Golf to prý konečně schytává za uši, francouzská DS4 prémie má konečně důstojnou konkurenci... no neumím si vlastně ani představit, že diskutéři s tak evidentní názorovou skromností mohou svobodně chodit nejen na diskuse, ale i po ulicích...

Naštěstí jsou tu i kolegové, jimž je povědomí o světě aut natolik přirozené, že psaní o MB-A je pro ně, než příjemným prémiovým potvrzením toho, že jsou vždy ti, co to umí a pak ti, co jen diskusně...

Avšak zpět k áčku. Prémiová kompaktní třída je fantasticky nadupaná. BMW 1, MB-A, a A3 jako reprezentanti vrcholné techniky, vrcholného stylu a vrcholné jízdy. Potěšitelné je, že každý z nich je osobitou garážovou perlou, osobitým designovým démantem a osobitou kabinovou hvězdou. U BMW uhranuje nekompromisní sportovní akcent, u AUDI zase čistota designu, a v případě Mercedesu doslova omračuje neuvěřitelná pohledová síla, tvrdost a nezlomnost, sálající z každého pohledového úhlu, současně pak originální jinakost a nepřekonatelná výrazová suverenita.

Máme-li pak vybrat hvězdu prémiové subtřídy, pak volba musí padnout směrem ke hvězdě asociační, jistě, Mercedes-Benz opět prokázal, že umí trhnout garážovou oponou. Mercedes totiž s příjezdem nového áčka sdělil světu razancí oslnivého blesku vizuální novinu - stále jsme to my, kdo umí tvořit silniční bohy. A to je pravda.

Není důležité čím jezdíš, důležité je, co cítíš, jestli máš voko pro daná karosářská řešení, zda znáš elegenci (velkých) sedanů, zda umíš na druhou stranu ocenit praktičnost modelů kombi, zda oceňuješ modely coupé či zda ovšem též ctíš styl kabin třídy kompakt. Tohle všechno v tobě musí tikat na dvoujádru mozek-srdce ať spíš či bdíš. Pokud se v tomhle neutápíš, pokud máš v tomhle jasno, pak jistě oceníš styl nového áčka. Je to totiž styl dne, styl měsíce, styl roku a styl desetiletí.

P.S. A díky za jízdní dojmy, za videa a za vyčerpávající fotografickou dokumentaci. Mistra testéra již známe z AUTOTipu, nezbývá i po dnešní foto"prezentaci" vyjádřit přes monitor, avšak de facto z vočí do vočí upřímné poděkování a radost, neboť... tak nějak i tu radost cítím z textu samotného.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 18:58
Re: CEE´D - KLASSE
za první odstavec by ses měl dobrovolně odstřihnout od netu a odejít minimálně na Sibiř
Avatar - zdravy rozum
13. 7. 2012 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 19:33
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
uniklo ti, že GTI se považuje za boha Auto.cz a nikdy nepřizná omyl.
Avatar - zdravy rozum
13. 7. 2012 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
13. 7. 2012 19:27
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Trošku Ti vypadlo Volvo V40.... to je skvost.... ;-)
Avatar - escorpion
13. 7. 2012 20:02
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
V40 a skvost ? Takúto kórejsko-čínsku zlátaninu som dávno nevidel. V40 je omyl a hnus. To radšej kiu ceed. Načo platiť za predraženú "akože" prémiu ? Na to v tejto triede iné autá. Volvo ako etalón bezpečnosti akceptujem, ale toto čo produkujú dnes pod značkou Geely smeruje k zániku značky, podobne ako Saab.
Avatar - Glaukos
13. 7. 2012 20:03
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
A3 je omyl a hnus. Volvu patří díky za novou V40
13. 7. 2012 20:10
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Věř nevypadl, nechtěl jsem tu jen schytávat pubertální popěvky o tom, že Vovlo není prémie :-) Jinak samozřejmě souhlas.
13. 7. 2012 20:22
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Tak prý intelektuální boršč... myslíš, že máš patent na objektivní, ničím nezkalenou a nezpochybnitelnou pravdu? :-)
13. 7. 2012 20:49
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
To nevím, nepochybně ne, přesto dokáži ten borsč poměrně úspěšně identifikovat. Není to ovšem nic výjimečného, zvládají to zde i jiní kolegové. Samozřejmě ti, kteří o autech něco ví... :-)
13. 7. 2012 20:28
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já ti nevím s těma ostatníma němcema. Prostě a jednoduše dizajnově na mercedes nemají. Mám takový dojem, že se mercedes vzdálil o třídu od těchto konkurentů. Sportovnost nějak s 1ky necítím a A3 vypadá trošku jako chudý kluk na golfu. Hraje na stejným hřišti jako ostatní, ale s omlácenýma holema a míčkama co našel za plotem. Mercedes to podle mě v této třídě vyhraje na celé čáře ... a já se nedivím. :yes: :yes: :yes:
13. 7. 2012 20:51
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já jedničku nevnímám tak kriticky, avšak též "věřím" v A-klasse. On to tu nedávno dobře napsal Dinar, že Mercedes nyní prochází podobnou uměleckou proměnou designu, jako nedávno BMW pod taktovkou mistra Bangleho. A je vidět, že to u Mercedesu vzali opravdu navážno. Áčko je jedinečné, souhlas.
13. 7. 2012 21:28
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Mistra ??

[odkaz]
a
[odkaz]
a
[odkaz]
vs.
[odkaz]

no já ti nevím.
Paradoxní je,že čím vyšší řada tím hůře to dopadlo. 3ka je ještě snesitelná, 5ka je už horší, ale pořád se dá zvláště v kombi, ale 7ka ... to je prostě konec. Oproti tomu jakou filozofii bmw zastávalo. To byl krok vedle.
Avatar - boost.
13. 7. 2012 21:49
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Dej tam trojku s M paketem a bude to vypadat líp. Pětka E60/61 je pěkný auto, sedmička je z nich asi nejhorší. Jenže jeho éra taky přinesla do BMW spoustu peněz. Sedmička? Nejprodávanější 7er všech dob. Pětka totéž. Jeho výtvory jsou prostě ve skupině "love or hate". U mě má za :yes:
13. 7. 2012 22:02
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já vím, ale já jako malej kluk vydržel stát u nějakýho bmw třeba 2 hodiny než přišel někdo koho jsem se snažil ukecat jestli si můžu sednout a pak jsem netrpělivě čekal než nastartuje a odjede ... Prostě bylo to něco jedinečného, něco jiného. Teď se mi tak trochu zdá, že je to stejně !hodně dobré! jako ostatní. Ale tak nějak zmizela ta výjmečnost. Prostě BMW pomalu opouští svou cestu a výjmečnost. A to já jim nikdy neodpustím ! >:D
Avatar - PeterLuk
13. 7. 2012 21:56
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Ó, GTI uznáva prvýkrát za kráľa triedy iné auto než koncernové... :yes:

Ale tu by som ja naopak volil skôr A3-ku, sedel som v nej a veľmi sa mi páčila... ;-)
Do nebies vychvaluješ nemeckú precíznosť a čistotu, ale mne sa vždy viac páčili skôr autá ako Citroeny alebo Peugeoty, Oply, Kie...
Na autosalóne si však vystúpim z A6-ky (s výborným pocitom) a o chvílu nastupujem do ďalšej Audi-ny (novej A3-ky) a zrazu :
Z obrázkov som mal pocit, že je dizajn interiéru A1-ky pre A3-ku trochu lacný (cháp v tom zmysle, že je A3 o triedu/dve vyššie než A1 a tak by mohlo mať iný interiér) ale teraz mi to vôbec nevadí.
Priestor? Za 1.
Kvalita? Za 1.
Pohodlie? Za 1.
Ani exteriérový dizajn mi vôbec nevadí, snáď okrem príliš sterilného zadku. Sám sa čudujem, čo sa to so mňou deje... Ale, musel by som si sadnúť aj do Áčka, to som síce videl ale som v ňom nesedel...
13. 7. 2012 22:16
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Poděkování za pěkné fotografie míří zejména ke kolegovi Káňovi ze Světa Motorů, se kterým jsme vůz na prezentaci sdíleli. Nafotil většinu našich obrázků. Mimochodem, ty oficiální jsou opravdu perfektní, neviděl jsem o moc lepší galerie.
PS: z Autotipu?
13. 7. 2012 22:33
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
:yes:

P.S. Cesta do Chorvatska.
13. 7. 2012 22:44
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Jistě, aha, no tam z naší posádky hrál hlavní roli fotogeničtější kolega Eda (Eda svačící, Eda se známkami atd.) :-)
13. 7. 2012 22:49
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
:-) No ty jsi to tam na závěr zase dobře shrnul ;-)
13. 7. 2012 20:19
Sociální sítě
Jako pěkný auto. Fakt, že jo. Ale může mi někdo nějak rozumě vysvětlit proč by měl někdo ovládat z auta svůj profil na sociálních sítích přes ajfoun ?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Kolouš
13. 7. 2012 20:28
Re: Sociální sítě
* doba si to asi zada... zvladnes slajd a hned se s tim pochlubis na fakebooku. dnesni dobe nerozumim /a to mi neni ani 40/ :-(
13. 7. 2012 20:32
Re: Sociální sítě
Já právě taky nějak moc ne. Navíc si myslím, že to není úplně bezpečné. Kolikrát mi hledání spadlé lesněnky mezi nohy za jízdy přijde dost nebezpečné. A to máš jen na 1 sekundu hlavu mimo. Tohle prostě v autě nemá co dělat ...
Avatar - boost.
13. 7. 2012 20:46
Re: Sociální sítě
Mám účet na fb, je mi pod 20 a přesto mi integrace soc. sítí v autech přijde zbytečná. Nechápu to.
13. 7. 2012 20:50
Re: Sociální sítě
[odkaz] ... zřejmě nejsme cílová skupina >:D
Avatar - Kolouš
13. 7. 2012 20:56
Re: Sociální sítě
"modni" bila, tmavy okna, blond vlasy a 20cm podpatky. klasicka kombinace :-(
Avatar - boost.
13. 7. 2012 21:51
Re: Sociální sítě
zapomněl jsi zmínit dudy >:-[] Tohle je cílovka: [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 14:30
Re: Sociální sítě
To je ale pěkná kočenka. :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 14:30
Re: Sociální sítě
Cože ti co padá kam za jízdy? >:D :-O
14. 7. 2012 15:07
Re: Sociální sítě
[odkaz] .... Když se netrefím do huby
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 15:46
Re: Sociální sítě
Nic proti, ale to jehličí v hubě ti nevadí? Já jen, že když tě píchne, tak možná ohrozíš provoz víc, než když je lovíš z rozkroku. >:D >:D PS. myslej jsem, že to mají jen důchodci na recept. >:-[]
14. 7. 2012 17:10
Re: Sociální sítě
Náhodou jsou to docela dobrý a zdravý bombóny s chutí lesa. Jsou to jedny z mála těch old skůl poctivých bombónů, které nejsou tak sladké že z nich brečí dásně a na druhou stranu nejsou pepermintové. A chutnají líp než hašlerky a nebo klokanky.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 17:32
Re: Sociální sítě
Bonbony s chutí lesa.... >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:D >:D Teď si mě rozsekal, jdu ven nabrat do huby trochu toho jehličí, šišek atd.
Avatar - boost.
14. 7. 2012 16:22
Re: Sociální sítě
To jsem v životě neviděl >:D Jehličí na ústní hygienu >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 17:34
Re: Sociální sítě
Tak mohou v tom být silice a další látky, takže proč ne. No ale stejně. Lesněnky, ty bych hledal někde na E55. :-)
13. 7. 2012 23:44
Slalom???
"Mezi kužely šlo auto vodit opravdu jako po drátkách, patnáctimetrové mezery „mezi brankami“ umí auto bez problémů proletět rychlostmi sahajícími k tuzemskému dálničnímu limitu."

Jak si mám tohle představit?
Slalom to asi neni, tam by při 35 m/s skončil na budce i Loeb.
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2012 02:20
Nejsilnější 4 válec
Když si vzpomenu na FQ-400, tak jsem zvědav na AMG.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 7. 2012 07:21
Acko
kral segementu :yes:

GTI sa moze aj rozkrajat jeho audinky pre teplousov na medak nikdy nestacili ani stacit nebudu :yes:

totalny narez :yes:
audi nebdue ani za 10 rokvo tam kde je medak uz teraz :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - zdravy rozum
14. 7. 2012 09:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - escorpion
14. 7. 2012 09:51
Re: Acko
Bol ťažký piatok ? Kráľ segementu, audi nebdue, 10 rokvo ? OK, HEX má o tom pesničku [odkaz] :yes:
Avatar - PeterLuk
14. 7. 2012 13:49
Re: Acko
A vidíš, v tejto triede je podľa (VW Golfu) GTI-ho najlepším autom trocha nezvyčajne trieda A... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2012 09:50
MB se žabožroutským motorem?
Pánové ve Stutgartu se zřejmě pomátli. Tento předpoklad potvrzují i asijské vlny na bocích karoserie. :no:
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2012 10:17
Re: MB se žabožroutským motorem?
Adolf má opět povoleny vycházky >:D
Avatar - Emel
14. 7. 2012 11:38
Hvězda
Jojo, tohle se Mercedesu povedlo. Jakkoli bych dal osobně přednost BMW kvůli poháněné nápravě (a ceně), Mercedes vypadá určitě lépe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 14:24
Tak drahý
...a nemá integrovánu škrabku na okna?? :-| ;-\ :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - boost.
14. 7. 2012 14:48
Re: Tak drahý
Je to příliš dobré auto na to, aby to mělo odpaďák a škrabku.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2012 14:54
Re: Tak drahý
Asi si to pochopil, přesto raději píši. To byla samozřejmě recese ve stylu některých diskutérů. ;-)
Avatar - boost.
14. 7. 2012 16:23
Re: Tak drahý
Samosebou, že jsem to pochopil. ;-)