Mercedes na mě působí čím dál živějším dojmem a to s každým novým modelem. Navíc jsem rád že VW Golf pro důchodce dostavá pěkně na * a pochybuju že se to s novou generací zlepší. Tohle auto už má emoce a to je dobře. Nikdy jsem nijak zvlášť Mercedesy nemusel ale teď se mi líbí čím dál víc.
On kdyby taky VW GOLF, pár měsíců před připchodem nové generace, to nandal novince prémiového Mercedesu, tak by na tom byl Mercedes opravdu špatně. Pro nové Ačko je konkurentem z koncernu Audi A3 a tam jsem právě hodně zvědav na vzájemné srovnání. Stejně tak jako na srovnání s BMW 1.
Jinak nové Áčko se mi taky líbí, stejně tak jako A3 a 1-er ;-) , prémie se nezapře!
Nové Áčko je fajn a páči sa mi. Bočnú líniu má však dosť prekombinovanú krivkami a líniami, pripomína mi to nový i30. Z prémiovej trojice by som zrejme siahol po BMW 1. A3 je sterilné so sparťanským interiérom.
Paradoxne som ešte nečítal test, kde by interiér A3 nevychvaľovali "do nebies". Kvalita spracovania, materiály, ergonómia ... Neviem, podľa mňa má lepší interiér mercedes aj BMW.
Kto ostane prémiovým kráľom nižšej strednej triedy ukážu predaje. Každopádne, kúpou hociktorého z TOP 3 človek chybu nespraví. Gratulujem mercedesu, do konkurencie dal kvalitné a pekné auto :yes:
Koľko ľudí, toľko chutí. Aj A3 má niečo do seba. Chvália hlavne 1,4 TSI s DSG, naopak sklamal 1,8 TSI (dynamika, spotreba, cena). Chrochťáky TDI nemusím, dízle celkovo. Mám rád benzín >:D
Četla jsem že novinkové 1.8 docela ZKLAMALO..
...přes :yes: pro techniku BMW 1 (zadní pohon + nejlepší automat na světě ZF8) bych snad možná i zvolila Mercedes - sedí se v něm "vynikajícně" a .. dle mne VELKÝ favorit třídy :yes::yes::-)
No někdo vidí KRÁLe v dosluhujícím Volkswagen-u (Ham.) a někdo v nastupujícím MERCEDESu - Kylie ;-)
PS: Vám to zpracování psaného textu ne a Ne a (fakt) NEjde :-)
Napsala jsem ODKUD to info je - ne "ŽE to tak je" - (teď už) "cítíte" (chápete) ten ROZDÍL? ;-)
..a popravdě dnes už mám pocit že TO bude to "odlišení" ostatních modelů koncernu (ta jí budou mít, tak jak bylo v onom magazínu napsáno, jen pro nejvýkonnější verze..). Octavia a Leon a já nevím co ještě budou "s torzní zadní nápravou" a "prémiové" A3 = to vzadu torzku jako ostatní technicky stejná koncernoVWá auta mít spíš NEbude..
PPS: No a tomuhle se (věru) lež NEříká - tolik dnešní lekce češtiny :-)
Ve vašem věku SKLERÓZA? To mne MRZÍ ;-)
(no tak si to DOHLEDEJTE a PŘEČTĚTE.. ;-)
..JASNĚ tam říkám že NEvím jen "předávám co jsem četla" a že "uvidíme" :-)
DRUHÁ lekce z češtiny - (ani) tomu se "LŽi" NEříká.. ;-)
PS: Text byl o nové platformě a že "sofistikovanější" zadní náprava bude až od 132 kW (? - myslím)) verze "nahoru" :-)
(a vypadá to že to tak JE - s výjímkou "prémiového" audi A3 (uvidíme ;-)
PPS: To víte novináři - já znám jednoho co o (low-end-ovém voze typu Dacia napsal "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST roku" :-)
PPPS: A pozor na to co píšete - někdo by třeba mohl říci (a DOKÁZAT) že jste napsal "lež" ;-)
Ach jo... (já náhoda česky umět docela gut, to vy přece muset vědět" - já když v česku byla já totiž "pilně trénovala" a křížovky si kupovala...abych "slovní zásoba" měla ;-)
..no tak (si) ten příspěvek (tu diskuzi) najdětě - "hudino" (tedy jestli máte na to pak říci "sorry" ;-)
PS: A když už budete v tom hledání "mrkněte" i na to (co STÁLE opakujete) "přeplňování vs přímý vstřik" (když už se chcete "omlouvat", abyste to vzal "jednou ranou"/2 v 1 :-)
...už to ZASE přeháníte 8-s
PS: Tak teď VÁŽNĚ! Buď své tvrzení o "lži" (jak o té torzní příčce v A3 - zda je PRAVDA má "verze" nebo vaše + tak to o "přeplňování vs přímý vstřik") DOKAŽTE (příspěvky jsou snadno k dohledání - vyzývám vás k tomu OPAKOVANĚ) a nebo se za "lživé" obvinění OMLUVTE
Nejlépe samozřejmě "a i b", rsp. "a" a až pak "b"
PPS: Lekce z češtiny část 3tí - jinak se tomu co jste udělal říká KŘIVÉ OBVINĚNÍ (a to NEní "hezké", to je dokonce HODNĚ "ošklivé" ;-)
kdysi v diskuzi A3 vs 1er
"Někdo dá dozadu výrobně náročnější, dražší, pro řízení vozu jednoznačně lepší pohon, někdo zas torzní příčku." Plus kritika redaktora, že zastírá skutečnost, že A3 má torzku (přitom se jednalo o jízdní dojmy a navíc byly již známe specifikace přímo od Audi, tedy redaktor ve voze seděl, tys jen plodila lži na klávesnici).
dnes v diskuzi o MBA
"Octavia a Leon a já nevím co ještě budou "s torzní zadní nápravou" a "prémiové" A3 = to vzadu torzku jako ostatní technicky stejná koncernoVWá auta mít spíš NEbude."
Lekce z češtiny 4 - víte co je to "vytrhnout z kontextu"? ;-)
(evidentně) VÍTE - váš příspěvek je krááásným PŘÍKLADem :yes::yes::-)
Začínáte být mistr překVWucování (jen tak "dál" - váš VWzor na obrázku je sice stále "dost jinde", ale "snažíte se" :yes:;-)
PS: Ale jsem ráda že jste si tu diskuzi našel, takže už VÍTE co jsem tam napsala :yes::-)
PPS: Anebo "horší verze" - běžné chápání psaného textu vám FAKT NEjde - á nebo bé? ;-)
PPPS: Výmysl o mém NEexistujícím příspěvku kde jsem si jakospletla přímý vstřik s přeplňováním jste už "vzdal"?
(to by FERDINANDa NE"potěšilo" ;-)
Omyl, jedná se o přesnou citaci tvé lži.
Chápání tvého psaného textu činí řadě zdejších diskutérů skutečně velký problém a myslím, že velká část ti to již napsala. Jednak neumíš jazyk, druhak neumíš diskutovat k věci a neustále odvádíš pozornost nesouvisejícími výkřiky a vše dovršuješ chaotickým používáním caps-locku, apostrofů, závorek a smajlíků.
Aha, tak vy fakt NEvíte co to je "vytrhnout" z kontextu.. :-)
Tak "Lekce z češtiny 5" - při"vytrhnutí z kontextu" samozřejmě MŮŽETE "přesně citovat" :-)
Tak a teď se mrkněte na začátek té diskuze CO (přesně) píši a (možná si jí projděte pak i celou) ... a pak můžete napsat to SORRY ;-)
PS: A když v tom budete tak můžete zkusit najít ten (vámi "xy-KRÁT" JAKOcitovaný příspěvek kde jsem si JAKOspletla přeplňování s přímým vstřikem a..
...a tím (jedním) SORRY může "spláchnout" oba případy
PPS: Ferdinand z vás mít radost NEbude, ale tak je to správně :yes::-)
(a já se ráda omluvím za svůj styl psaní i za "rozbíhání" se textu do dalších souvislostí...
..a zkusím se více držet konkrétního tématu/textu ;-)
Jako že vy od svých VÝMYSLŮ neodstoupíte..
..a i když jsou důkazy, tak VY "sorry" NIKDY NEřeknete? ;-)
PS: Nojo, muž vlevo na fotce u vašeho NICKu je vám fakt VZORem :yes::-)
V tej červenej vyzerá vážne neodolateľne, konečne riadny Mercedes, nie ako tie staršie Áčka. Videl som naživo a moje dojmy sú :yes::yes:
Každopádne, mne osobne sa z prémiových hatchov páči aj Audi A3, Alfa Giulietta, Citroen DS4 a neopovrhol by som ani hybridom Lexusom ct200h, aj keď tam je vysoká cena (v porovnaní s nehybridnou konkurenciou)...
Redakcia, nemohli by ste nám zkrátiť čakanie na porovnávací test A3-ky, triedy A a jednotkového Bavoráka porovnávacím testom Alfy Romeo Giulietta a Citroenu DS4?
Ja viem, že sa nemôžu porovnávať s A3-kou alebo s A-klasse, ale oproti Fiatu Bravo alebo Renaultu Mégane to prémium je. Ono je to vpostate akési "poloprémium"
Ten letošní už je "zadaný".. ;-)
..pro LUKÁŠe VAVERKU a jeho "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST roku" (v textu o nové generaci SEAT Toledo/škoda Rapid :yes::yes::-)
:-) - no hůř než v CITROËNech fungovat snad NEbude... ;-)
PS: Ne vážně - myslím že v reálu bude (by mělo být) "ok" :-)
(byť ten CITROËNní je opravdu možná "o fous" lepší ;-)
...na víkend.
Áčko je sice trochu "překřivkované", ale je vidět, že každou linku tvořili ti nejlepší z nejlepších.
Interiér sportovní verze snad ani nemá chybu (no dobře, ten přilepený tablet...), barvy sednou perfektně a skvěle mu sluší červená, která na jiných modelech hvězdy působí poněkud nepatřičně.
O tom, kdo je králem třídy se teď můžem hádat do nekonečna - jednička s vykuleným kukučem, ale RWD, nebo vyladěná A3 s milónem možností konfigurace, nebo Áčko, které tady vlítlo jako bouřka na Mácháč?
Příjemné hádání :-)
A3 a nova 1tka su len slaby odvar oproti tomuto krasavcovi :yes:
interier je o 3 generacie dalej ako ten v bmw, vonkajsi dizajn je vec vkusu ale aj tu treba povedat ze merceses dominuje a jedinym konkurentom mu je v tejto triede v podstate volvo v40, bmw s audinou su skutocne studene a chladne oproti medaku s volvom
Slabým odvarom by som to nenazval, majú svoje kvality aj predaje. Osobne si nemyslím, že nové Áčko prevalcuje prémiové trio. Naopak, Volvo je hnus exteriérom či interiérom (podľa mňa). Na úroveň Nemcov by som ho nestaval.
Skôr konkurent k hore spomínanej alfe či DS4, určite nie k hviezde A, A3, či BMW 1.
Väčšia ibiza ako vyšitá. Ani interiér to nezachráni. Seat ide od desiatich k piatim. Otázne je, čo seatu nadiktoval koncern VW. S týmto leonom asi veľa vody mútiť nebude.
...pokud vychází z Toleda jako minulá generace, to bychom se snad mohli dočkat i Rapidu v provedení hatch ! Pro mě by to byla opravdu dobrá zpráva, jelikož ***até liftbacky z Boleslavi prostě nemusím.
Bude mať platformu MQB, rovnako ako A3, Golf alebo Oktávka...
Akurát si neviem vysvetliť, kam ho chcú zaradiť... Na prémiové kompakty ako A-klasse SEAT nemá, navyše by tu konkuroval A3-ke. Medzi klasickými hatchbackami by konkuroval Golfu (presnejšie, Golf by ohrozoval LEONA). Takže by si "koncern" vytvoril konkurenciu vo vlastnom dome. Preto by mohol byť konkurentom Alfy Giulietta a Citroena DS4, "poloprémiovým" kompaktom, Hovorili, že má byť SEAT koncernovou Alfou Romeo, tak nech to tak je (ale nie predajmi)...
V původním master planu měl Seat být levnější Audi. A Škoda levnější VW. VW a Audi na stejné úrovni, Audi konkurovat BMW, VW konkurovat MB. V dnešní době mají dvě možnosti, ponechat Seat jako levnější Audi, sportovnější a charismatičtější alternativu k VW, nebo ho postrčit dolu směrem ke Škodovce. Popřípadě ho nechat někde mezi, částečně se překrývající jak se Škodou, tak s VW.
Teoreticky by to tedy měl být konkurent aut jako je Giulietta. Prostě Golf s emotivnější tváří. Auto pro lidi, pro které je Golf příliš usedlý. Vzhledem k velikosti VW Group budou mít vždy nějakou vnitřní konkurenci. Už jen jednotlivé modely Audi si navzájem požírají kupce. Mají velmi hustou nabídku.
Člověku je až mdlo, z těch intelektuálních borščů, kterých se mu po čas prázdnin dostává na diskusích. Golf to prý konečně schytává za uši, francouzská DS4 prémie má konečně důstojnou konkurenci... no neumím si vlastně ani představit, že diskutéři s tak evidentní názorovou skromností mohou svobodně chodit nejen na diskuse, ale i po ulicích...
Naštěstí jsou tu i kolegové, jimž je povědomí o světě aut natolik přirozené, že psaní o MB-A je pro ně, než příjemným prémiovým potvrzením toho, že jsou vždy ti, co to umí a pak ti, co jen diskusně...
Avšak zpět k áčku. Prémiová kompaktní třída je fantasticky nadupaná. BMW 1, MB-A, a A3 jako reprezentanti vrcholné techniky, vrcholného stylu a vrcholné jízdy. Potěšitelné je, že každý z nich je osobitou garážovou perlou, osobitým designovým démantem a osobitou kabinovou hvězdou. U BMW uhranuje nekompromisní sportovní akcent, u AUDI zase čistota designu, a v případě Mercedesu doslova omračuje neuvěřitelná pohledová síla, tvrdost a nezlomnost, sálající z každého pohledového úhlu, současně pak originální jinakost a nepřekonatelná výrazová suverenita.
Máme-li pak vybrat hvězdu prémiové subtřídy, pak volba musí padnout směrem ke hvězdě asociační, jistě, Mercedes-Benz opět prokázal, že umí trhnout garážovou oponou. Mercedes totiž s příjezdem nového áčka sdělil světu razancí oslnivého blesku vizuální novinu - stále jsme to my, kdo umí tvořit silniční bohy. A to je pravda.
Není důležité čím jezdíš, důležité je, co cítíš, jestli máš voko pro daná karosářská řešení, zda znáš elegenci (velkých) sedanů, zda umíš na druhou stranu ocenit praktičnost modelů kombi, zda oceňuješ modely coupé či zda ovšem též ctíš styl kabin třídy kompakt. Tohle všechno v tobě musí tikat na dvoujádru mozek-srdce ať spíš či bdíš. Pokud se v tomhle neutápíš, pokud máš v tomhle jasno, pak jistě oceníš styl nového áčka. Je to totiž styl dne, styl měsíce, styl roku a styl desetiletí.
P.S. A díky za jízdní dojmy, za videa a za vyčerpávající fotografickou dokumentaci. Mistra testéra již známe z AUTOTipu, nezbývá i po dnešní foto"prezentaci" vyjádřit přes monitor, avšak de facto z vočí do vočí upřímné poděkování a radost, neboť... tak nějak i tu radost cítím z textu samotného.
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
V40 a skvost ? Takúto kórejsko-čínsku zlátaninu som dávno nevidel. V40 je omyl a hnus. To radšej kiu ceed. Načo platiť za predraženú "akože" prémiu ? Na to v tejto triede iné autá. Volvo ako etalón bezpečnosti akceptujem, ale toto čo produkujú dnes pod značkou Geely smeruje k zániku značky, podobne ako Saab.
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
To nevím, nepochybně ne, přesto dokáži ten borsč poměrně úspěšně identifikovat. Není to ovšem nic výjimečného, zvládají to zde i jiní kolegové. Samozřejmě ti, kteří o autech něco ví... :-)
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já ti nevím s těma ostatníma němcema. Prostě a jednoduše dizajnově na mercedes nemají. Mám takový dojem, že se mercedes vzdálil o třídu od těchto konkurentů. Sportovnost nějak s 1ky necítím a A3 vypadá trošku jako chudý kluk na golfu. Hraje na stejným hřišti jako ostatní, ale s omlácenýma holema a míčkama co našel za plotem. Mercedes to podle mě v této třídě vyhraje na celé čáře ... a já se nedivím. :yes::yes::yes:
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já jedničku nevnímám tak kriticky, avšak též "věřím" v A-klasse. On to tu nedávno dobře napsal Dinar, že Mercedes nyní prochází podobnou uměleckou proměnou designu, jako nedávno BMW pod taktovkou mistra Bangleho. A je vidět, že to u Mercedesu vzali opravdu navážno. Áčko je jedinečné, souhlas.
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Mistra ??
[odkaz]
a
[odkaz]
a
[odkaz]
vs.
[odkaz]
no já ti nevím.
Paradoxní je,že čím vyšší řada tím hůře to dopadlo. 3ka je ještě snesitelná, 5ka je už horší, ale pořád se dá zvláště v kombi, ale 7ka ... to je prostě konec. Oproti tomu jakou filozofii bmw zastávalo. To byl krok vedle.
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Dej tam trojku s M paketem a bude to vypadat líp. Pětka E60/61 je pěkný auto, sedmička je z nich asi nejhorší. Jenže jeho éra taky přinesla do BMW spoustu peněz. Sedmička? Nejprodávanější 7er všech dob. Pětka totéž. Jeho výtvory jsou prostě ve skupině "love or hate". U mě má za :yes:
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Já vím, ale já jako malej kluk vydržel stát u nějakýho bmw třeba 2 hodiny než přišel někdo koho jsem se snažil ukecat jestli si můžu sednout a pak jsem netrpělivě čekal než nastartuje a odjede ... Prostě bylo to něco jedinečného, něco jiného. Teď se mi tak trochu zdá, že je to stejně !hodně dobré! jako ostatní. Ale tak nějak zmizela ta výjmečnost. Prostě BMW pomalu opouští svou cestu a výjmečnost. A to já jim nikdy neodpustím ! >:D
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Ó, GTI uznáva prvýkrát za kráľa triedy iné auto než koncernové... :yes:
Ale tu by som ja naopak volil skôr A3-ku, sedel som v nej a veľmi sa mi páčila... ;-)
Do nebies vychvaluješ nemeckú precíznosť a čistotu, ale mne sa vždy viac páčili skôr autá ako Citroeny alebo Peugeoty, Oply, Kie...
Na autosalóne si však vystúpim z A6-ky (s výborným pocitom) a o chvílu nastupujem do ďalšej Audi-ny (novej A3-ky) a zrazu :
Z obrázkov som mal pocit, že je dizajn interiéru A1-ky pre A3-ku trochu lacný (cháp v tom zmysle, že je A3 o triedu/dve vyššie než A1 a tak by mohlo mať iný interiér) ale teraz mi to vôbec nevadí.
Priestor? Za 1.
Kvalita? Za 1.
Pohodlie? Za 1.
Ani exteriérový dizajn mi vôbec nevadí, snáď okrem príliš sterilného zadku. Sám sa čudujem, čo sa to so mňou deje... Ale, musel by som si sadnúť aj do Áčka, to som síce videl ale som v ňom nesedel...
Re: Preco je VW GTI (chcel by byt GT) tak nevzdelany.
Poděkování za pěkné fotografie míří zejména ke kolegovi Káňovi ze Světa Motorů, se kterým jsme vůz na prezentaci sdíleli. Nafotil většinu našich obrázků. Mimochodem, ty oficiální jsou opravdu perfektní, neviděl jsem o moc lepší galerie.
PS: z Autotipu?
Já právě taky nějak moc ne. Navíc si myslím, že to není úplně bezpečné. Kolikrát mi hledání spadlé lesněnky mezi nohy za jízdy přijde dost nebezpečné. A to máš jen na 1 sekundu hlavu mimo. Tohle prostě v autě nemá co dělat ...
Nic proti, ale to jehličí v hubě ti nevadí? Já jen, že když tě píchne, tak možná ohrozíš provoz víc, než když je lovíš z rozkroku. >:D >:D PS. myslej jsem, že to mají jen důchodci na recept. >:-[]
Náhodou jsou to docela dobrý a zdravý bombóny s chutí lesa. Jsou to jedny z mála těch old skůl poctivých bombónů, které nejsou tak sladké že z nich brečí dásně a na druhou stranu nejsou pepermintové. A chutnají líp než hašlerky a nebo klokanky.
"Mezi kužely šlo auto vodit opravdu jako po drátkách, patnáctimetrové mezery „mezi brankami“ umí auto bez problémů proletět rychlostmi sahajícími k tuzemskému dálničnímu limitu."
Jak si mám tohle představit?
Slalom to asi neni, tam by při 35 m/s skončil na budce i Loeb.