Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Saab
Hmm, zajímavá je i informace, že u toho dieselu, který má mít dle výrobce 105 kW (143 PS) naměřili jen 99,3 kW (135 PS).
Podobně dopadnul i VW Passat 2.0 TDI, který místo výrobcem udávaných 125 kW měl jen 116,6 kW.
Na druhou stranu Honda Accord 2.2 iDTEC měla dle výrobce mít 110 kW, ale naměřili jí 112 kW. Podobně dopadl i Mercedes E 320 CDI, kteý má mít 150kW a naměřili mu 150,6 kW.
Podobně dopadnul i VW Passat 2.0 TDI, který místo výrobcem udávaných 125 kW měl jen 116,6 kW.
Na druhou stranu Honda Accord 2.2 iDTEC měla dle výrobce mít 110 kW, ale naměřili jí 112 kW. Podobně dopadl i Mercedes E 320 CDI, kteý má mít 150kW a naměřili mu 150,6 kW.
Celkom zaujimave tvrdenie. Mas aj odkaz na ten clanok?
bral si doufám v úvahu, že pokud například měříš výkon motoru ve vyšších teplotách, motory (zvlášť přeplňované turbodmychadlem) podávají menší výkon? Například v parných dnes v LA ztrácí 911 GT2 RS až 150 koní!
Znepokojující je spíše to, že mu naměřili horší pružná zrychlení. Ideální by bylo, kdyby ukázali celou výkonovou křivku a to i na začátku testu, pro srovnání. Dobrý motor by na tom měl být po 100 tkm lépe než na tom začátku.
To mozna tak starsi a nevyhonene motory,ktere davaly tenhle vykon z vetsich objemu. Nebo poctive velkoobjemove atmosfery.
Bohuzel,zmenu necekam,dokud u nas nebude fungovat mereni emisi jako treba v Japonsku. To by tyhle sazomety mely smulu.
Bohuzel,zmenu necekam,dokud u nas nebude fungovat mereni emisi jako treba v Japonsku. To by tyhle sazomety mely smulu.
V dnešní době, kdy se většina motorů nezajíždí (zájezd je zhruba tisíc kilometrů, další až čtyři postupně přidáváš), jsou ta čísla po 100t km často horší než na začátku. U přeplňovaného motoru může ten pokles dát třeba opotřebované turbodmychadlo. Životaschopné, ale už ne ve vrcholné kondici.
r2d2
11 sekund z 80 na 100 ? to je snad vtip ne to by dalo i HTPčko
Nemas pravdu. 11 sekund je z 80 na 120 na piaty prevodovy stupen. Podla tejto stranky [odkaz]
Podla mna to je dost pomale. Na tej stranke namerali zrychlenie 0-100 za 11 sekund, co je podla mna blbost, kedze vyrobca udava 0-100 za 9.8 s
Chlapci z auto.cz maju opat raz chybu v clanku. 8-s
Podla mna to je dost pomale. Na tej stranke namerali zrychlenie 0-100 za 11 sekund, co je podla mna blbost, kedze vyrobca udava 0-100 za 9.8 s
Chlapci z auto.cz maju opat raz chybu v clanku. 8-s
pietro316
Opat raz sa vyskytla chyba v clanku. Zrychlenie ktore merali bolo z 80 - 120 za 10.8s a nie z 80 -100.
Chybu ste mali aj v clanku, kde ste predstavovali facelift X1 ([odkaz] . Hovorili ste, ze X1 sDrive , je pohanana prednymi kolesami.To je blbost, sdrive je zadokolka. Na tuto chybu som upozornil v diskusii pod clankom, ale nikto chybu neopravil. To je teda redakcia. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Chybu ste mali aj v clanku, kde ste predstavovali facelift X1 ([odkaz] . Hovorili ste, ze X1 sDrive , je pohanana prednymi kolesami.To je blbost, sdrive je zadokolka. Na tuto chybu som upozornil v diskusii pod clankom, ale nikto chybu neopravil. To je teda redakcia. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Dobré brzdy sú základom vozidla a ich zlá funkcia je neospravedlniteľná. To by sa vozidlám s takou cenou veru stávať nemalo ... 😢
Jinak za danou cenu bych ani jiný výsledek nečekal, spíše mě zarazila drobná koroze na závěsech dveří 8-s Tyhle auta mají slušně odizolovaný prostor dveří, takže vody a nečistot by se tam mělo dostávat relativně málo... Inu, nikdo není dokonalý.
Jinak na závěr testu napsat, že byli nespokojení s motorem, to snad měli napsat už hned na začátku 😉
Jen ze preprogramovali jednotku aby se brzdy za mokra vysouseli... na to nepotrebujes vysousec.
Asi sis mel misto Fabie koupit auto..treba bys pak nemel takovy komplexy >😁
Cast z clanku [odkaz]
Osobně moc nechápu, jaký tohle mohlo mít vliv na brzdění na mokru😒br /> - Buď se to vysoušení nevypínalo správně a při brzdění to na levé straně nebrzdilo (tah doprava),
- Nebo to na levé straně nevysušilo brzdy jak mělo,
- Nebo to kecalo do brzdění, což by každopádně nemělo.
Je to jen důsledek snahy narvat do auta, co se do něj vejde.
Můj názor - do řízení a brzd by elektronika kecat neměla (nemám tím na mysli ABS a ESP, ale spíš systémy aktivního navracení do pruhu, nebo tyhle vysoušecí záležitosti...).
"Vysoušeč" už tady popsalo několik lidí.
Zase sa ukazalo, ze petrumr nema vo svojej garazi super auto.
Ty tento problem s mokrymi brzdovymi kotucmi nikdy nebudes mat, lebo tvoja "fobia" HTP ma bubnove brzdy nie len vzadu ale aj vpredu >😁
A ano, BMW jsou pro blondýnky. Skuteční borci jezdí tříválcovou Fabií.
Tříválec je jen reakce na "BMW - auto pro blondýny".
Mne ked navlhnu kotuce, tak auto naopak brzdi asi 2-3nasobne intenzivnejsie.
Ked su uplne mokre (leje) tak asi rovnako ako za sucha.
Problem som zazil raz v zime, ked po jazde stalo auto von a snezilo a zrejme to na prv teplych kotucoch namrzlo, vtedy trvalo asi 2sek, kym sa ocistili a zacali riadne brzdit.