Novinky
čo na to povedať seat ? trochu viac emocii by nezaškodilo ;-\
staci dat miesto loga S... styri kruhy a mas audinu 😉 , stare casy su prec,,,,dnesna unifikacia a sposob vyrabat vsetko podobne sposobil ze coskoro medzi rollsom a skodovkou nenajdes 5 rozdielov, ale nevadi,,,mne sa leon paci,,,,je to taka taka velka ibiza alebo mala audina?
aj ked musim priznat ze ten vajickovity a obly tvar zadnych svetiel terajsieho leonu mi sedel viac, aj ta klucka v zadnom okne a proste ten celkovy profil zboku mal terajsi leon jedinecny - novy leon je taky suchsi a skor zapadne v dave podla mna.....co uz, ale paci sa mi 😉
mne tie obliny proste na leone sedeli, ale chapem ze seat prechadza k hranam tak to musime akceptovat 😉
aj ked musim priznat ze ten vajickovity a obly tvar zadnych svetiel terajsieho leonu mi sedel viac, aj ta klucka v zadnom okne a proste ten celkovy profil zboku mal terajsi leon jedinecny - novy leon je taky suchsi a skor zapadne v dave podla mna.....co uz, ale paci sa mi 😉
mne tie obliny proste na leone sedeli, ale chapem ze seat prechadza k hranam tak to musime akceptovat 😉
JJ, súčasný Leon nebol najkrajší, ale originálny bol. Veľmi originálny (v porovnaní s novým, samozrejme)... :yes: :yes:
Ako som už písal tu : [odkaz] a tiež v diskusí pod článkom o Mercedese A-klasse, veľmi sa mi páči, ale : je to vpodstate zvečšená IBIZA, trocha viac odlíšenia by nezaškodilo. Aj interiér pekný... :yes: :yes:
JJ z těchto fotek mám podobný pocit 😉 Taková větší Ibiza s hezčím interiérem, no nic počkáme na realitu :yes:
je to pekne , ale ako sa tak dlhsie na ten novy leon pozeram mam pocit ze mi za terajsim leonom este bude smutno 😒
paci sa mi novy leon a ocenujem snahu o sportovy look ktory seatu sekne ale nemozem sa zbavit pocitu ze novy leon je tuctovejsi a terajsi leon je skutocne jedinecnejsi a nenapodobitelny, kazdopadne novy leon je fajn a bude fajn a fandim mu :yes:
paci sa mi novy leon a ocenujem snahu o sportovy look ktory seatu sekne ale nemozem sa zbavit pocitu ze novy leon je tuctovejsi a terajsi leon je skutocne jedinecnejsi a nenapodobitelny, kazdopadne novy leon je fajn a bude fajn a fandim mu :yes:
A zároveň nám SEAT předvedl nové logo, ale o tom se nikdo v článku neobtěžoval zmínit...
Žádné diskusní cavyky - Čerstvý, jiskrnný design, dokonce s ikonozními partiemi, zejména tedy Cé sloupek, to je (bude) ještě vizuální žrádlo. Za akcent též stojí řešení přistrojovky, především včlenění displeje navigace mezi výdechy vzduchu. Leon prostě výborně vypadá.
No, nůžky se rozevírají... zde snad jen (byť menší) konfrontačka - [odkaz] 8-s [odkaz] 8-s >😁 Jo, kýče jsou kýče...
BRAVO SEAT :yes:
No, nůžky se rozevírají... zde snad jen (byť menší) konfrontačka - [odkaz] 8-s [odkaz] 8-s >😁 Jo, kýče jsou kýče...
BRAVO SEAT :yes:
ještě si zapoměl na jeden kýč
[odkaz]
[odkaz]
Srovnání napříč třídami? Velmi, velmi smělé 😄 ... ale podivné.
Krom toho definicí kýče je velmi mnoho...
Krom toho definicí kýče je velmi mnoho...
:yes: Výborné. Jen bych doplnil, že Leon dostal z o dvě třídy vyšší Audi A6 Maxidot [odkaz] :yes😒br />
Koho (by snad) nenavnadil Leon, tak se má na co těšit u nového Golfu a Octavie :yes:
Koho (by snad) nenavnadil Leon, tak se má na co těšit u nového Golfu a Octavie :yes:
S tebou se člověk nenudí. 😄 Takového věštce bych potřeboval když si chodím vsadit na sportku. Ty už předem víš, že se tento Seat ( skutečně je povedený) bude prodávat mnohem lépe než tebou opovrhovaný Renault Clio. Nechceš raději počkat na srovnání cca. za rok a pak teprve psát o tom, že ten "kýč" si nikdo s rozumem nekoupí?Zatím si ani jedno z těchto aut nespatřil naživo.
Nyní nehodnotíme počty prodejů, nýbrž kvalitu karoserie a kabiny.
Z 15 fotek hodnotíš KVALITU KAROSERIE A KABINY 😲 Chuck Norris je koukám úplné bláto >😒]
Hodnotím to tak jako ty. Jiné zdroje nemáme. Nebo ty snad ano? Avšak jestliže nejsi schopen rozeznat kvalitu designu i z několika snímků, pak chápu, že je pro tebe nové clio designovou perlou 😄
Je vidět, že Renault předvedl mistrovské dílo, které ti dnem i nocí nedá spát >😒] Bravo Renault :yes:
Nezapomeň toto srovnání designu uvést pod každou koncernovou novinku. Jedině tak budeme mít pravdivý obraz o tom, zda koncern představil něco, co ustojí srovnání s Renaultem, tvůrcem automobilů :-!
Jinak ano, Leonu se to povedlo :yes:
Nezapomeň toto srovnání designu uvést pod každou koncernovou novinku. Jedině tak budeme mít pravdivý obraz o tom, zda koncern představil něco, co ustojí srovnání s Renaultem, tvůrcem automobilů :-!
Jinak ano, Leonu se to povedlo :yes:
Pokud jsi v přesvědčení, že nové clio je mistrovské dílo, pak ti není pomoci 😉 V kontextu toho, co ze všech stran přichází (a evidnentně přijde) je to dokonalé šlápnutí vedle. Renault novým cliem nenavazuje na clio předchozí, nýbrž rozvíjí dnes již dokonale vyčpělé tvary... mégana. A to prosím v době, kdy jsi bez hran jak nahý v garážovém trní. O kabině snad ani nepsat. Mimo jiné proto nahoře píši, že nůžky se rozevírají. Leon je v tomto kontextu třídní klenot - ctí své tradice (naštěstí ty důsledně poslední 😄 a velmi aktuálně hraní.
Souhlas, leonu to sluší.
Souhlas, leonu to sluší.
Máš zcela pravdu. Zatímco Renault šlápl vedle a posunul se tímto do současnosti, tak Škoda šlápla vedle, jen špatným směrem, a posunula se do r. 1996, kdy Čechám vládl Octavián I. >😒]
'Pokud jsi v přesvědčení, že nový Rapid je mistrovské dílo, pak ti není pomoci '
Asi takto rovnako sa to da aplikovat na teba.
Clio na predchadzajuce naopak navazuje, staci si dat fotky vedla seba.
Tie okuliare budes potrebovat ty.
Uz som ti Xraz napisal, ze tvoje smiesne subjektivne dojmy, navyse lezuce z totalnej neznalosti dizajnu su na smiech, navyse pokial sa ich snazis presadit ako dogmy.
Je to trapne, prizemne, lacne atd... opak toho, aku postavicku sa tu zo seba snazit vytvorit.
Asi takto rovnako sa to da aplikovat na teba.
Clio na predchadzajuce naopak navazuje, staci si dat fotky vedla seba.
Tie okuliare budes potrebovat ty.
Uz som ti Xraz napisal, ze tvoje smiesne subjektivne dojmy, navyse lezuce z totalnej neznalosti dizajnu su na smiech, navyse pokial sa ich snazis presadit ako dogmy.
Je to trapne, prizemne, lacne atd... opak toho, aku postavicku sa tu zo seba snazit vytvorit.
Nevypadá špatně. Sice je pravda, že je podobný Ibize a na té jedné fotce mi připadá zadek tak trochu "baculatý", ale celkově je to fajn. Zaujal mě interiér.
Pokial som si dobre vsimol, tak novy Leon dostal predne svetla zlozene z LED v grafike podobnej Audi A6/A8?
Taky mě to praštilo do očí...nějak se mi to nezdá, když to je chvilka, co to má audi a navíc v prémiových modelech za několik milionů...
LED světla má i nová A3. V nabídce budou později.
jj, tiez ma to zaujalo, ze nova A3 ich dostala, zatial co vyssie modely A4 a A5 nie...
Je to dané stářím. A4 je z roku 2008. A3 je modelový rok 2013. Spekulovalo se, že můžou přijít ve faceliftu, ale asi jim nevycházela návratnost. Ostatně za rok a něco je tu nová A4 (má se prodávat v roce 2014). Dá se předpokládat, že od teď je bude mít každý model Audi, minimálně z těch již existujících. Asi i A1.
Mam dojem, ze to tu na auto.cz bylo zmineno, ze jim VW full LED svetla dopreje 😄 Je to ale dost zajimavej marketingovej tah.
LED svetla v Audi stoji v paketu neco kolem 3000 Euro. To muze byt v zakladni cene Leona 1/4 ceny 😉 Tzn. ze to budou mozna nabizet za min.
LED svetla v Audi stoji v paketu neco kolem 3000 Euro. To muze byt v zakladni cene Leona 1/4 ceny 😉 Tzn. ze to budou mozna nabizet za min.
Víc mne překvapilo, že je Audi dalo do A3. Když už jsou tam, tak pravděpodobně chtějí trochu rozředit náklady. Ono si je nejspíš zase tolik lidí nepořídí.
Tiež to bolo prvé, čo som si všimol. Hmlovky a ich hnusný plastový podklad pripomínajúci A4 a LED svetá ako kópia audi A8. Podľa mňa ide viac o marketingový ťah a dobrý výzor na promo-fotkách. Niečo také sa v nižšej strednej neprémiovej triede určite ponúkať nebude, ani za príplatok.
koncern pouziva Seat trochu jako testovaci kravu na nektere "novejsi" technologie, z vlastni zkusenosti vim, ze v roce 2006 byl Leon jediny v ramci svoji kategorie v koncernu (golf V, A3 8P, octavie II), ktery nabizel AFS bi-xenony druhe generace (tj AFSII) - bixenony s dynamickym natecenim do zatacek. Do octavie se v te dobe davali max staticke xenony, bi-xenony nema OII ani po faceliftu doted - ma pouze nataceci xenony, ne bi-x. Golf nemel urcite nataceci bi-x, dost mozna nemel ani bi-x, ale pouze jen obyc xenony jako octavka. Skodovka pak mela max v superbu bi-x, ale zase pouze staticke (mysleno bez nataceni do zatacek). Stejna situace byla napr. s USB pripojkou pro radio na prehravani MP3. Leon to v roce 2006 mel, Golf (GTI), octavia ne, atd..
tak a je to definitivne potvrdene v oficialnej tlacovej sprave😒br />
"The availability of full-LED headlamps for the new, third generation Leon is a pioneering move by SEAT - a first in the family hatchback class. This technology combines striking design with exceptional illumination." :yes: :yes: :yes:
"The availability of full-LED headlamps for the new, third generation Leon is a pioneering move by SEAT - a first in the family hatchback class. This technology combines striking design with exceptional illumination." :yes: :yes: :yes:
Tak to je opravdová paráda! Ano, možná to je trochu podobné nové A3, ale na rozdíl od ní to nepůsobí tak studeně a bez emocí. Mě se tedy nový Leon líbí moc. Všechny hrůzy předchůdce totiž byly odstraněny - strašlivá přístrojová deska, děsné stěrače parkující na svislo ve sloupcích i příliš kulaté tvary. A jako třešnička na dortu - parkovací brzda zůstala v mechanické verzi (ufff!). Teď ještě kdyby měly všechny verze vazdu víceprvek jako u předchůdce, ale to už bych si toho asi přál příliš. Celkově vzato je to ale jeden z nejhezčích současných hatchbacků na trhu, který svojí jižanskou "šmrncovností" může konkurovat dokonce i Giuliettě. A zavedení třídveřové varianty Leonu (která bude zřejmě po vzoru Ibizy SC ještě sportovněji tvarovaná) lze jistě také jen vítat (vždyť třídvířka v segmentech B i C pomalu vymírají). Takže bravo, Seate. Je vidět, že se pomalu zvedá z popela - nejdřív velmi povedená Ibiza, poté Mii, dále nové Toledo a teď nový Leon - tak to je opravdová palba! Jen tak dál - ještě by to chtělo nějakou velkou novinku, která by nahradila trapné Exeo....
chces viacprvok vzadu? kup ceed >😒] :yes😒br />
ano seat sa zbiera a konecne ide hore: este si zabudol na novu alhambru :yes:
ano seat sa zbiera a konecne ide hore: este si zabudol na novu alhambru :yes:
.... asi jsem si po ránu ještě pořádně nevypláchnul oči, protože fakt nevidím, co na tom autě všichni vidíte :😉 Já tam jaksi nenacházím nic, co by mě nějak bralo.... Je to prostě další ryze německé auto.... (nic proti). Určitě je pozitivní, že oproti předchozí generaci tomu u SEATu budou i montovat interiér, ale i tak jsem z toho auta poměrně zklamaný.... Obligátní otázka: proč tohodle SEATa a ne rovnou Golfa? Však je to defacto to samé a Golf má prostě svůj vyhraněný styl.... (a nová generace by měla být tvarově zase o něco ostřejší.... takže....?)
Jasně, ve Španělsku si to lidi koupí, ale jinde?
Jinak víceprvek to snad bude mít v základu, nebo jsem něco přehlídl?
Co se Giulietty týče, ta má svých problémů sama dost (hlavně obligátní nulový marketing a jedinou karosářskou verzi + italský trh v troskách), ale zrovna tohle auto ji neohrozí....
Jasně, ve Španělsku si to lidi koupí, ale jinde?
Jinak víceprvek to snad bude mít v základu, nebo jsem něco přehlídl?
Co se Giulietty týče, ta má svých problémů sama dost (hlavně obligátní nulový marketing a jedinou karosářskou verzi + italský trh v troskách), ale zrovna tohle auto ji neohrozí....
Giulietta problémy nemá.. Doma sa predáva dobre a v zahraničí tiež, Alfe robí dobrú reklamu a je to kvalitné auto s dlhou zárukou.. Aby som nedristal do vzduchu, nesedel som v nej, ale o dva bloky ďalej ju má môj známy a je nadmieru spokojný, dokonca povedal, že ak by si mal vybrať auto znova, kúpi si opäť Giuliettu...
Leon si myslím, že jej konkurovať nebude, pretože Giulietta je úplne odlišný hatchback od všetkých jej "konkurentov"... Kto sa chce odlíšiť, kúpi si Giuliettu, kto má rád talianske autá, kúpi si Giuliettu..
A čo sa týka karosárskej verzie, koncom roka sa predstaví Giulietta SW.
Leon si myslím, že jej konkurovať nebude, pretože Giulietta je úplne odlišný hatchback od všetkých jej "konkurentov"... Kto sa chce odlíšiť, kúpi si Giuliettu, kto má rád talianske autá, kúpi si Giuliettu..
A čo sa týka karosárskej verzie, koncom roka sa predstaví Giulietta SW.
Tak optimistický bych nebyl.
- Mii? Koncernový produkt vyráběný v Bratislavě.
- Toledo? Kopie lowendového Rapidu vyráběná v Boleslavi
- Exeo? Kopie minulé generace A4.
- Alhambra? Opět koncernový klon, ale dobrý.
- Altea? Hmm... ta mi nikdy k srdci nepřirostla
Ještě že tu je Ibiza, a nyní tedy Leon, aby drželi vlajku samostatného SEATu. Je otázka, jestli se SEATu podaří vylepšit notně pošramocenou pověst.... kupující se snáz ztrácí než získávají zpět.
- Mii? Koncernový produkt vyráběný v Bratislavě.
- Toledo? Kopie lowendového Rapidu vyráběná v Boleslavi
- Exeo? Kopie minulé generace A4.
- Alhambra? Opět koncernový klon, ale dobrý.
- Altea? Hmm... ta mi nikdy k srdci nepřirostla
Ještě že tu je Ibiza, a nyní tedy Leon, aby drželi vlajku samostatného SEATu. Je otázka, jestli se SEATu podaří vylepšit notně pošramocenou pověst.... kupující se snáz ztrácí než získávají zpět.
Hlavne mi chýba akési zameranie... Čo má vlastne vyrábať SEAT? Športové autá, praktické autá, lacné autá alebo čo? Pôvodne som mal dojem, že športové, ale SEAT má v ponuke rovnako veľa športových áut ako hociktorá iná značka... 😉 😢
Mne sa na tych aktualnych modeloch Leon/Exe👋Altea paci prave to, ze z prveho pohladu vies urcit prislusnost k znacke. Su take svojske, aj ked patria do koncernu.
Alhambra uz smrdi koncernom, je to zial Sharan.
Nadchadzajuce modely su vsak uz len cisty koncern - nova Ibiza, Toledo, Leon... vsetko na jedno kopyto, chcu(?) sa akoby silo mocou zaradit do 'fauve grup'. Vsade rovnake hrany, okopirovane napady. Nic nove.
Alhambra uz smrdi koncernom, je to zial Sharan.
Nadchadzajuce modely su vsak uz len cisty koncern - nova Ibiza, Toledo, Leon... vsetko na jedno kopyto, chcu(?) sa akoby silo mocou zaradit do 'fauve grup'. Vsade rovnake hrany, okopirovane napady. Nic nove.
Zato Exeo je čistokrevný ryzí Seat >😒] 8-s
Leon jde podle mě správným směrem. Jen doufám, že to opět nedopadne tak, že ostatní modely budou jen jinak nafouknutý Leon 8-s
Leon jde podle mě správným směrem. Jen doufám, že to opět nedopadne tak, že ostatní modely budou jen jinak nafouknutý Leon 8-s
Mam v mrku len deeezign. Ake ma creva nie je podstatne.
Splna to este 'auto emocion', aspon tak lavou zadnou.
Tie nadchadzajuce su uz len 'auto koncerncion' ;-\
Splna to este 'auto emocion', aspon tak lavou zadnou.
Tie nadchadzajuce su uz len 'auto koncerncion' ;-\
Ale pokud se bavíme o Exeu, tak to je minulá A4, a můžeš se bavit o čem chceš - od techniky, přes design až po interiér... A jiná světla a volant to nespraví...
Neříkám, mě se třeba Exeo taky docela líbí, ale bohužel pro Exeo tu jsou i ostatní modely. A já vážně nevím, proč bych měl chtít koncepčně zastaralý vůz za cenu o generaci novějšího. Tomu neříkám auto emocion :-!
Neříkám, mě se třeba Exeo taky docela líbí, ale bohužel pro Exeo tu jsou i ostatní modely. A já vážně nevím, proč bych měl chtít koncepčně zastaralý vůz za cenu o generaci novějšího. Tomu neříkám auto emocion :-!
Naštěstí pro Exeo nejsou rozdíly mezi B7 a B8 tak propastné. B8 přešla na jinou platformu, na nové platformě předvedli nějaká konstrukční vylepšení (třeba řešení dveří a rámů oken), ale jinak jde spíš o dopilování. Nejzastaralejší je to auto v interiéru, a pak bude používat starší quattro.
Tím ho nechci omlouvat, jen není tak zastaralé, jak obal naznačuje.
Tím ho nechci omlouvat, jen není tak zastaralé, jak obal naznačuje.
Je otázka, jakou cestou se k nim technika dostane. Dříve to bylo přes Audi a měli ji v některých ohledech lepší než VW. Takže je tu prostor pro čtyřprvkovou zadní nápravu pro všechny verze. Prostě záleží, jestli chtějí pořád Seat tlačit jako sportovnější, emotivnější alternativu.
A presne tohle nesnasim. Navrhnout hezke auto a potom ho sekat v ruznych velikostech jako bata cvicky. Ibize je to snad jeste podobnejsi, nez byl leon altee, dela to cim dal vice znacek a mne je z toho spatne.
Tak to dělá celý automobilový průmysl. Podívej se na Mini - Clubman, Countryman, JCW, Coupé, Cabrio... Fiat 500 - Cabrio, 500L, 500 4x4... Audi Q 3,5,7, Audi A1,3,4,5,6,7,8, BMW, Hyundai i10,20,30,40...
Svébytné modely už se nenosí, přednost dostala identita k automobilce. Taky z toho nejsem nadšený, mám rád automobilové "osobnosti". Nemám s tím ale problém, jen to zkrátka dopadá tak, že se ti líbí celá modelová řada nebo ne.
Takže třeba u Audi nemám s modely A sebemenší problém (tu uniformitu tedy nemusím...), tak modely Q považuji za Qasimoda, auta bez opodstatnění, smyslu a stylu. Tím víc, že obvykle v nich je... blondýna, jejíž zásluhy zřejmě obvykle začínají a končí s noční dobou :-!
Svébytné modely už se nenosí, přednost dostala identita k automobilce. Taky z toho nejsem nadšený, mám rád automobilové "osobnosti". Nemám s tím ale problém, jen to zkrátka dopadá tak, že se ti líbí celá modelová řada nebo ne.
Takže třeba u Audi nemám s modely A sebemenší problém (tu uniformitu tedy nemusím...), tak modely Q považuji za Qasimoda, auta bez opodstatnění, smyslu a stylu. Tím víc, že obvykle v nich je... blondýna, jejíž zásluhy zřejmě obvykle začínají a končí s noční dobou :-!
zadek jak nakopčenej z alfy romeo 😉
Ale prd je nakopceny. Prirozene rozviji to, co zacla ibiza, resp. kopiruje 😉 [odkaz] vs. [odkaz] vs. [odkaz] Kdyz uz nekdo musi mermomoci kopirovat... Jinak kterou alfu ti to pripomina? Breru?
Nebyť loga SEAT tak by som povedal že to je A3-ka :-!
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
Mam z toho zmiesane dojmy, lebo render exterieru, najma v tej cervenej hodne pripomina Giuliettu.
Zaroven vsak zakladna koncepcia nikam neutiekla od aktualneho modelu, len detaily tvoria zmenu.
Zaroven vsak zakladna koncepcia nikam neutiekla od aktualneho modelu, len detaily tvoria zmenu.
seat stratil jedinecnost ;-\
terajsi leon je cool a nenapodobitelny a neprehliadnutelny a neomylny ale tento novy aj ked mne sa paci ..... nie je taky nenapodobitelny prave naopak - je to taka audina....co uz....taky je dizajnovy smer koncernu...jednotlive znacky rozlisis len vdaka logu na kapote.....
inak auto pekne kvalitne mne sa pozdava............ale je jasne ze originalnost stareho leonu je prec.... tento novy bude tuctovka ktoru od audin bude tazko rozoznavat a navyse spredu je to taka velka ibiza...ale zase niekomu sa to moze pacit inemu nie.....auto ako celok parada :yes:
terajsi leon je cool a nenapodobitelny a neprehliadnutelny a neomylny ale tento novy aj ked mne sa paci ..... nie je taky nenapodobitelny prave naopak - je to taka audina....co uz....taky je dizajnovy smer koncernu...jednotlive znacky rozlisis len vdaka logu na kapote.....
inak auto pekne kvalitne mne sa pozdava............ale je jasne ze originalnost stareho leonu je prec.... tento novy bude tuctovka ktoru od audin bude tazko rozoznavat a navyse spredu je to taka velka ibiza...ale zase niekomu sa to moze pacit inemu nie.....auto ako celok parada :yes:
Seat mal niekedy jedinečnosť ? Podlieha politike koncernu. Bol prezentovaný ako športová značka, ale akosi nenapĺňa ambície. Seaty sme mali v rodine 2. Cordobu z roku 1996 (dobré auto až na malú svetlú výšku, kde pri 4 ľuďoch zástery čuchali o zem) a ibizu z 2008, takže mám osobnú skúsenosť.
Nový leon sa mi celkom páči, hoci je to iba väčšia ibiza. Predná maska v štýle A3 (svetlá) ujde, zadok taktiež. Interiér ? Mňa na interiéri zaujíma najmä nech netlačí do kolena. Estetika je mi ukradnutá a na ovládanie, ergonómiu sa dá zvyknúť. Hoci na nový civic by sa zvykalo ťažko. Analógové a digitálne prístroje, človek nevie kam skôr pozrieť, ale je to o zvyku. Dá sa s tým žiť.
Nový leon sa mi celkom páči, hoci je to iba väčšia ibiza. Predná maska v štýle A3 (svetlá) ujde, zadok taktiež. Interiér ? Mňa na interiéri zaujíma najmä nech netlačí do kolena. Estetika je mi ukradnutá a na ovládanie, ergonómiu sa dá zvyknúť. Hoci na nový civic by sa zvykalo ťažko. Analógové a digitálne prístroje, človek nevie kam skôr pozrieť, ale je to o zvyku. Dá sa s tým žiť.
moc povedené. Zejména interier je designově o dvě třídy výš než veškerá konkurence. To by zavídělo i mondepo s passatem o exeu nemluvě. Otázka je jaký budou použitý materiály, doufám že OK. :yes:
Zdravím všechny motorové fandy..
Sám mám Seata, Alteu XL (kolegové v práci mu přezdívají "mamamobil", ale já jsem s ním spokojený😊) a nový Leon se mi moc líbí. Stejně jako ten starý.. Obecně vzato (to je prosím jen můj názor, který tady nikomu nechci vnucovat) má Seat jedno z nejhezčích "pozadí", je prostě sexy. A u nového Leonu si upřímně myslím, že i ta příď stojí za hřích. Parádní moderní a přitom střízlivý design. Co mému oku ale neladí je boční partie, ty dvě linie, které spolu jaksi nekomunikují, je to i u nové Ibizy a mám pocit, jako by to byl pokyn praotce VW (kterému sice Seat vděčí za to, že je ještě na trhu, ale který prostě nesnese v koncernu větší úspěchy od mladších sourozenců - ať už škoda nebo seat). Kdyby to bylo - ten prolis - v jedné linii po celé délce, neměl bych co vytknout. Interiér má ode mě také pochvalu, jen doufám nepoužijí více tvrdých plastů na palubovku - je to i v Altee pocitově děsně nepříjemný a snad se v tomto ohledu poučili. A jinak jsem zvědav na novou Alteu, jestli bude a pokud ano, jestli to bude opět "přifouknutý" Leon.
Sám mám Seata, Alteu XL (kolegové v práci mu přezdívají "mamamobil", ale já jsem s ním spokojený😊) a nový Leon se mi moc líbí. Stejně jako ten starý.. Obecně vzato (to je prosím jen můj názor, který tady nikomu nechci vnucovat) má Seat jedno z nejhezčích "pozadí", je prostě sexy. A u nového Leonu si upřímně myslím, že i ta příď stojí za hřích. Parádní moderní a přitom střízlivý design. Co mému oku ale neladí je boční partie, ty dvě linie, které spolu jaksi nekomunikují, je to i u nové Ibizy a mám pocit, jako by to byl pokyn praotce VW (kterému sice Seat vděčí za to, že je ještě na trhu, ale který prostě nesnese v koncernu větší úspěchy od mladších sourozenců - ať už škoda nebo seat). Kdyby to bylo - ten prolis - v jedné linii po celé délce, neměl bych co vytknout. Interiér má ode mě také pochvalu, jen doufám nepoužijí více tvrdých plastů na palubovku - je to i v Altee pocitově děsně nepříjemný a snad se v tomto ohledu poučili. A jinak jsem zvědav na novou Alteu, jestli bude a pokud ano, jestli to bude opět "přifouknutý" Leon.
Aby nová Altea nebyla spíš Touran se znakem Seatu 8-s
Dvě "nesourodé" linie dávají vozu dynamiku. Nebyl to ani pro mě prvoplánovitě líbivý prvek, ale s plynoucím časem musím uznat - líbí se mi.
Seat řada Altea (XL) měl za mě geniální volanty a sedadla + prostornost. Přístrojovka naopak opravdu děs. Velmi pravděpodobně bych tu otřesnou palubku za skvělá sedadla, praktičnost a volant vyměnil.
Tak jako posledních 15 let patřilo v koncernu Škodě, tak začínám mít pocit, že Seat začíná mít značně navrch. Toledo : Rapid - 10 : 0, budoucí Octavia - to mám taky docela obavy, co z toho simply clever vypadne... Ibiza : dosavadní Fabia - 5 : 0...
Jak tu na Seat sesílám kritiku ve skoro každém příspěvku, tak nyní začínám mít opravdu pocit, že zatímco Seat se vydal tou správwnou cestou, tak Škoda se začala zaprodávat laciným řešením...
Dvě "nesourodé" linie dávají vozu dynamiku. Nebyl to ani pro mě prvoplánovitě líbivý prvek, ale s plynoucím časem musím uznat - líbí se mi.
Seat řada Altea (XL) měl za mě geniální volanty a sedadla + prostornost. Přístrojovka naopak opravdu děs. Velmi pravděpodobně bych tu otřesnou palubku za skvělá sedadla, praktičnost a volant vyměnil.
Tak jako posledních 15 let patřilo v koncernu Škodě, tak začínám mít pocit, že Seat začíná mít značně navrch. Toledo : Rapid - 10 : 0, budoucí Octavia - to mám taky docela obavy, co z toho simply clever vypadne... Ibiza : dosavadní Fabia - 5 : 0...
Jak tu na Seat sesílám kritiku ve skoro každém příspěvku, tak nyní začínám mít opravdu pocit, že zatímco Seat se vydal tou správwnou cestou, tak Škoda se začala zaprodávat laciným řešením...
Dlouho jsem čekal na nový Leon, Alteu, Toledo, protože jsem byl fanda značky a chtěl jsem zase Seat, jenže ze Seatu se stalo podřadný zboží. Co nejlacinější technika od VW, nyní můžu říct i odfláknutej design. Tak se podívejte na tu přístrojovku, pěkne podle pravítka, žádný nový prvek, spousta slepejch míst se kterejma designer nevěděl co dělat (hlavně tam kde se mu potkaly ty rovný čáry), úplně bez nápadu všechno zkopírované od jinud.
A nelíbí se mi, že když VW obecně chce levný auto, tak taky levně vypadá. Nové Toledo je taky pěkně vybrakovaný >😁 Nová Ibiza s ovládáním rádia pod volantem ... kdo to dneska tak má? >😁 Exeo ... no přelakovat starou A4 a snažit se to prodávat jako new auto >😁 to je moc >😁
Prostě koupit si dneska Seata už není o tom mít slušný sportovní auto, ale o tom, hale jsem socka a na nic jinýho jsem neměl >😁
Tak a ještě objektivně k technickému stavu vozů Seat: Měl jsem minulý Seat Ibiza (měl jsem ho prvních 60000 tak vcelku v pohodě až na divné zvuky z motoru, prý to bylo ok >😁 a vrzání z podvozku - pružiny nebo tlumiče, nezkoumal jsem to už a prodal 😁) a pak minulé Seat Toledo 2.0 TDI sport (na tom se podělalo skoro všechno - turbo, vstřikovače, prasklo ložisko v převodovce, elektrika, přední náprava v háji). Teda i po technické stránce odfláknutá auta. A ještě jedna věc ... 6 let starý Toledo začalo reznout (pod víkem pátých dveří), to jsem chtěl opravit v garanci na karoserii a prej že ne, že to není skrz nazkrz díra, že to není prorezlý >😁 no moc >😁
Jste nadšenci značky a proto to tu vychvalujete, to chápu >😁 jenže ten trh se mění a měli byste se kouknout taky mimo Seat okolo, kde je dneska konkurence >😁 Já to udělal a teď se na Seat koukám objektivně a kriticky.
+ ještě jedno info, kterým si mě nezískal už konkrétní prodejce (Seatova Pyramida v Praze) ... kupil bych tam už třetí auto v řadě, jezdil jsem jen tam do servisu (za který jsem jim tam nechal i pár desítek tisíc za to Toledo) ... přijdu tam ... chci koupit nový auto a oni mi po tom udělaj nabídku, jako člověku co tam právě přišel poprvé >😁 to zkončili chlapci teda >😁
A nelíbí se mi, že když VW obecně chce levný auto, tak taky levně vypadá. Nové Toledo je taky pěkně vybrakovaný >😁 Nová Ibiza s ovládáním rádia pod volantem ... kdo to dneska tak má? >😁 Exeo ... no přelakovat starou A4 a snažit se to prodávat jako new auto >😁 to je moc >😁
Prostě koupit si dneska Seata už není o tom mít slušný sportovní auto, ale o tom, hale jsem socka a na nic jinýho jsem neměl >😁
Tak a ještě objektivně k technickému stavu vozů Seat: Měl jsem minulý Seat Ibiza (měl jsem ho prvních 60000 tak vcelku v pohodě až na divné zvuky z motoru, prý to bylo ok >😁 a vrzání z podvozku - pružiny nebo tlumiče, nezkoumal jsem to už a prodal 😁) a pak minulé Seat Toledo 2.0 TDI sport (na tom se podělalo skoro všechno - turbo, vstřikovače, prasklo ložisko v převodovce, elektrika, přední náprava v háji). Teda i po technické stránce odfláknutá auta. A ještě jedna věc ... 6 let starý Toledo začalo reznout (pod víkem pátých dveří), to jsem chtěl opravit v garanci na karoserii a prej že ne, že to není skrz nazkrz díra, že to není prorezlý >😁 no moc >😁
Jste nadšenci značky a proto to tu vychvalujete, to chápu >😁 jenže ten trh se mění a měli byste se kouknout taky mimo Seat okolo, kde je dneska konkurence >😁 Já to udělal a teď se na Seat koukám objektivně a kriticky.
+ ještě jedno info, kterým si mě nezískal už konkrétní prodejce (Seatova Pyramida v Praze) ... kupil bych tam už třetí auto v řadě, jezdil jsem jen tam do servisu (za který jsem jim tam nechal i pár desítek tisíc za to Toledo) ... přijdu tam ... chci koupit nový auto a oni mi po tom udělaj nabídku, jako člověku co tam právě přišel poprvé >😁 to zkončili chlapci teda >😁
Tak nám zpravoúhlili Astru HB a přidali k tomu pár věcí z Mazdy 3. Hurá, to je ten "jižanský design"?
Ale musím pochválit alespoň za to, že notoričtí kopírovači se zase trochu našli.
Vypadá to hezky, ne, že ne.
Zase ten ukousnutej volant, k smíchu. A jakej to má převod, 3,2 od dorazu k dorazu? Ikonózní C-sloupek už x let má Astra i ta Mazda, do jisté míry i Brera.
Ale musím pochválit alespoň za to, že notoričtí kopírovači se zase trochu našli.
Vypadá to hezky, ne, že ne.
Zase ten ukousnutej volant, k smíchu. A jakej to má převod, 3,2 od dorazu k dorazu? Ikonózní C-sloupek už x let má Astra i ta Mazda, do jisté míry i Brera.
Novy Leon se opravdu velmi povedl. Je to takova mnohem povedenějši Audi A3. Trošičku bojuji se zadni časti ale jinak neni co vytknout. S divokyma linkama přišla už Ibiza a bylo to vcelku kritizovano než se objevila na silnicich kde se ukazalo že vlastně neni ani co kritizovat. Libi se mi jednoduchy A sloupek takže vyhled snad nebude tak omezen jak je to dnes zvykem. Interier taky velmi povedeny a oproti součastne generaci je to velky posun. Zde mam vytku akorat ke tvaru radia ale na druhou stranu chvalim vyraznějši natočeni středove konzole k řidiči
Už od chvile kdy škoda přišla s novým designovým směrem sem si říkal, že spolu s ním měli upravit i design interiéru tak, aby navigace šla na praktičtější místo nahoru nad nebo mezi výdechy klimatizace. Pomůže to koleni, i bezpečnosti provozu (když je navigace blíže zornému poli). A jak vidno aspoň u Seatu na tuto zcela samozřejmou věc už přišli. Navíc ten interér i exteriér vypadají k světu.
ako po dvoch generaciach si pojdem kupit aj tu tretiu, ale ked to bude vyzerat takto 8-s 8-s :no: uz na ibize je ten predok odporny
že je to pekný kúsok auta , jemne športovo ladený exteriér a interiér kde je všetko tak ako by malo byť ... Jednoducho tlieskam Seatu teším sa keď to auto uvidím na cestách :yes: Len mi to pripomína Toledo a to by mi vadilo mali by to trošku odlíšiť... 😐
Tož nejen Škoda, ale i Seat jde cestou přímých linií, a to je dobře. Mainstreamová designová řeč koncernu jest nastavena v tomto odvážně a i kvalitně, jak díla mistra Kabaně, tak počiny Seatu jsou na zřetelné :yes: (uvídíme s čím se vytasí supermainstream). Zde předmětný nový Leon vypadá zepředu zdravě drze, celek ctí svého předchůdce v novém designovém směru se ctí, záď pak působí alfoidně, což není ovšem vůbec na škodu (a však i víme proč), interiér mistrovsky korespoduje s exterérem. Tedy nový Seat Leon po právu zaslouží :yes: :yes: :yes: Tož tak.
:yes:
Skoda, ze sa tu nezobrazuju IPcky. Pedro je dalsi uzivatel, o.i., ktory pise ako ty, pouziva slovnik ako ty, slengove slova (napr. "supermainstream"), specificke slovne spojenia (tu: "díla mistra Kabaně" ) syntax, smajliky atd...
Povedal by som, ze tvoje dalsie alterego, ktorym sa snazis nenapadne podsuvat, ze viac ludi ma nazor ako ty.
Toho BURTIKa sa vsak stavim, ze si to ty.
Povedal by som, ze tvoje dalsie alterego, ktorym sa snazis nenapadne podsuvat, ze viac ludi ma nazor ako ty.
Toho BURTIKa sa vsak stavim, ze si to ty.
To máš pravdu, že je to škoda, taky bych se rád podíval, jestli peet1980 (který už se k více nickům jednou přiznal) není zároveň Makovník. Oba Slováci, oba 32 let, obaq stejný způsob vyjadřování a oba stejně pomalejší myšlení a poměrně mizerný přehled o autech, viz tvoje včerejší "fópá", kdy sis popletl tržní podíl ve třídě s celkový tržním podílem napříč třídami... a pak se zbytečně dva dny divil svojí vlastní hlouposti... 😉
Tož ne že by ti do toho, milý Makovče, něco bylo, a k tématu nový Seat Leon se tvůj příZZpěvek ničím nevztahuje, nicméně máš-li nějaké své spiklenecké teorie, tož navštiv MuDr. Chocholouška. Jsem svébytná osobnost žijící ve Sezsku, píší tak jak mi zobák narost a to co mi hlava (a někdy i srdce) velí. Nevím proč máš problém s tím že někoho nazvu mistrem, obzvláště když si to zaslouží. A že zde v diskusi je již léta pro VW zavedno synonymum "supermaistream" (na které má vskutku copyright GTI, a snad mu nebubu museti odvádět autorský poplatek za použití), no tak jsem ho použil, a co? Tož tak.
Oslovenie "Makovče" taktiez pouziva iba GTI. Je zaujimave, ze ti napadaju presne tie iste slova ako jemu, ale v principe mi je sumak, mila Pedro zuvka, ci si samostatna osoba ci nie. Tu si mozes vymysliet, ze si osoba z Patagonie a neda sa to overit.
Kazdopadne vidiet IP by tu bolo urcite velmi zaujimave, nie len kvoli tebe.
Kazdopadne vidiet IP by tu bolo urcite velmi zaujimave, nie len kvoli tebe.
Tož jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, aneb ty jsi jako první, a nyní dokonce opakovaně, použil zkomolení mého nicku. Tedy žádný Pedro, ale don Pedro, na to pozor. A budeš-li míti čas a chuť na nahlédnutí do historických diskusí tohoto webu, tak zjistíš že se tady pohybuji už dosti dlouho, jen v posledním čase se zde vyskytuji minimálně, a to právě z důvodu toho že se zde čím dál tím míň diskutuje věcně o automobilech, ale řeší se zde naprosto irelevatně a iracionálně osoby zde diskutující. Tož tak.
Ano, vyskutujes sa obcas, od r.2006, ked vraj zaviedli registracie nicku len 392 prispevkov.
To vsak tiez nehovori o nicom a ty to vies. Jediny identifikator je IP.
O.i., preco si sa vobec chytil toho, co som pisal GTImu a rozvijas to???
Sam prispievas k tomu, co ti vadi "řeší se zde naprosto irelevatně a iracionálně osoby zde diskutující. "
Nikto ti nebrani ignorovat to.
To vsak tiez nehovori o nicom a ty to vies. Jediny identifikator je IP.
O.i., preco si sa vobec chytil toho, co som pisal GTImu a rozvijas to???
Sam prispievas k tomu, co ti vadi "řeší se zde naprosto irelevatně a iracionálně osoby zde diskutující. "
Nikto ti nebrani ignorovat to.
Tak předně, vzal jsi do úst, resp. klávesnice, můj nick (a to ještě nepřesně). Dále jsi zde, na základě mého jediného příspěvku a svých podivných domněnek, rozvinunul nějako svou paranoidně-spikleneckou teorii, totálně nepodloženou žádnými důkazy. Já zde absolutně nemám nikomu, a tobě nejméně, nejmenšího důvodu dokazovat že já jsem opravdu já. Máš-li tedy s tímto nějaký problém a požaduješ-li ode mne ještě přesto nějaké další vysvětlení, tak prosím privátně mailem, ať zde nezaplevelujeme zbytečně diskusi, která má býti o automobilech a nikoli o nás. Mně 392 mých příspěvků naprosto stačí, neb muž má mluvit toliko má-li co říci. Uvědom si že jsi zde ve veřejném prostoru, kde se očekávají nějaké zásady, řekl bych gentelamanského, chování. Nemáš-li tedy čím bys reagoval na můj původní příspěvek, tedy výhradně k novému Seatu Leon, tak prosím tedy mlč, děkuji.
😄 :yes: Pro mne je vlastně vyznamenáním, když mě tu (byť zdejší dokonalý prosťáček) zaměňuje s tvými příspěvky. Vždy tě rád čtu, neboť tak krásně libozvučně a s dokonalým nářečím tu dokážeš psát jen ty. Zaměnit si naše dva styly psaní může jenom velmi prostý jedinec. Přehlížej ho jako lány, je bez myšlénky, bez rozhledu a bez... charakteru.
Tož tak, kolego :yes:
Tož tak, kolego :yes:
"Vždy tě rád čtu,.." pri kadencii 1prispevok za 3.5 dna si v uplnom odvare, sebestredny prostacku >😁
"Tož tak" >😒]
Skutocne, tie IP by ukazali zaujimave veci, mali by ich zaviest :yes:
"Tož tak" >😒]
Skutocne, tie IP by ukazali zaujimave veci, mali by ich zaviest :yes:
Po tebe ziadne dokazovanie toho, kto si ty nepozadujem. Ked sa nieco take prisnilo, bude problem v hlave.
Reagoval som na teba? na tvoj prispevok? Nie. Ak take vidis, kup si brejle alebo skus ocneho.
V neposlednom rade, nikde netvrdim, ze si niekto iny, ale ze je to do istej miery pravdepodobne a preto by boli IPcky napomocne.
Ak trpis inymi predstavami, toho Chocholouska budes potrebovat.
Vidim, ze napriek tvrdeniu, ze ti vadi riesenie osob, rad sa toho ucastnis.
Mohol si na obhajobu svojej nedotklivej osobnosti reagovat aj inak a ta kopa textu by bola zbytocna.
Nauc sa asertivite.
Reagoval som na teba? na tvoj prispevok? Nie. Ak take vidis, kup si brejle alebo skus ocneho.
V neposlednom rade, nikde netvrdim, ze si niekto iny, ale ze je to do istej miery pravdepodobne a preto by boli IPcky napomocne.
Ak trpis inymi predstavami, toho Chocholouska budes potrebovat.
Vidim, ze napriek tvrdeniu, ze ti vadi riesenie osob, rad sa toho ucastnis.
Mohol si na obhajobu svojej nedotklivej osobnosti reagovat aj inak a ta kopa textu by bola zbytocna.
Nauc sa asertivite.
Je svébytná, celkově působí vůz velmi lehce, ostré hrany dodávají dynamiku. Přitom je design promyšlený, žádné zbytečné cukrbliky ala Pežó. Celek je navíc velmi ucelený a uhlazený.
Co víc? Ihned je patrné, že se jedná o Seat, žádný Golf nebo A3 s nalepeným Skem. Navíc zachovává jasnou návaznost na předešlé generace :yes: Výborně. Takto si to představuji. A ne Sharan s přelepeným logem coby Alhambra, o Exeu se raději ani nebudu zmiňovat.
Zpět k Leonu. Bohužel mi přijde, že chyba z předešlé generace se opakuje. A tím narážím na interiér 8-s . Kvalita vypadá v pořádku, materiály už snad nebudou jen plastové výlisky. Ale tvarově, vzhledem k estetické vytříbenosti vnějšího designu nevím nevím... Středový panel, umístění displaye, přijde mi zkrátka velmi násilné až hrubiánské. Žádné propracované linie, žádná elegance, prostě jen obrovská masa usazená vedle budíků, navíc velmi nevyvážených linií. Pokud tam nebude LCD, tak jestli ponechají ztvárnění stejné, bude zde zřejmě opět plastová hitparáda 8-s
Exteriér jednoznačně pochvala, navíc to podle mě nebude případ Rapidu, který vypadá hezky jen z úhlů oficiálních fotografií. Tento design zaslouží :yes: :yes: :yes: Interiér...raději si ještě počkám.
Co víc? Ihned je patrné, že se jedná o Seat, žádný Golf nebo A3 s nalepeným Skem. Navíc zachovává jasnou návaznost na předešlé generace :yes: Výborně. Takto si to představuji. A ne Sharan s přelepeným logem coby Alhambra, o Exeu se raději ani nebudu zmiňovat.
Zpět k Leonu. Bohužel mi přijde, že chyba z předešlé generace se opakuje. A tím narážím na interiér 8-s . Kvalita vypadá v pořádku, materiály už snad nebudou jen plastové výlisky. Ale tvarově, vzhledem k estetické vytříbenosti vnějšího designu nevím nevím... Středový panel, umístění displaye, přijde mi zkrátka velmi násilné až hrubiánské. Žádné propracované linie, žádná elegance, prostě jen obrovská masa usazená vedle budíků, navíc velmi nevyvážených linií. Pokud tam nebude LCD, tak jestli ponechají ztvárnění stejné, bude zde zřejmě opět plastová hitparáda 8-s
Exteriér jednoznačně pochvala, navíc to podle mě nebude případ Rapidu, který vypadá hezky jen z úhlů oficiálních fotografií. Tento design zaslouží :yes: :yes: :yes: Interiér...raději si ještě počkám.
Mě se naopak interiér moc líbí, včetně toho displaye. Vzpomněl jsem na A5... tohle je podle mě ideální, display je nahoře v zorném poli, ale přitom netrčí do prostoru jako u A6. Středový panel natočený k řidiči po vzoru BMW, luxusní volant (asi vyhrazený pro FR), červené prošívání v harmonii s grafikou palubní desky.... já nemám co vytknout.
1. neberu ti tvůj názor.
2. nehovořím o ergonomii, display je na správném místě, ne jako řešení u Rapidu odpovídající době 10 let nazpět 8-s
3. jde mi o ztvárnění, nevidím v tom zkrátka žádnou esteticky hodnotnou linii, jen geometrický patvar natvrdo vsazený vedle volantu. Tedy schází mi tam linie, a zakomponování této části, To je to správné slovo.
4. FR volant, sportovní sedadla...tohle Seat vždycky uměl a dokázal i z příšerného interiéru minulé generace udělat stravitelné místo.
2. nehovořím o ergonomii, display je na správném místě, ne jako řešení u Rapidu odpovídající době 10 let nazpět 8-s
3. jde mi o ztvárnění, nevidím v tom zkrátka žádnou esteticky hodnotnou linii, jen geometrický patvar natvrdo vsazený vedle volantu. Tedy schází mi tam linie, a zakomponování této části, To je to správné slovo.
4. FR volant, sportovní sedadla...tohle Seat vždycky uměl a dokázal i z příšerného interiéru minulé generace udělat stravitelné místo.
Displej je hranatý, to už tak displeje bývají. Schválně jsem mrknul na A5 a tvary jsou podobné, byť řešení výdechů ventilace u Audi je jiné.
[odkaz]
Pro mě je to harmoničtější než tohle, jakkoli je výsuvná obrazovka v módě a má své příznivce😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Pro mě je to harmoničtější než tohle, jakkoli je výsuvná obrazovka v módě a má své příznivce😒br />
[odkaz]
Kristovy rány >😒] já se nebavil o displayi, ale o tom neharmonickém plastovém kusu vč. výdechů, do kterého je zasazen...
Jak to má podle mě vypadat, ukazuje právě třeba A8 nebo MB A-classe... Právě třeba A5 nebo A6 má řešení VELMI podobné, ale alespoň en tvar tam nepůsobí jako z cizího světa...
Jak to má podle mě vypadat, ukazuje právě třeba A8 nebo MB A-classe... Právě třeba A5 nebo A6 má řešení VELMI podobné, ale alespoň en tvar tam nepůsobí jako z cizího světa...
To je otázka názoru. Mercedes A i A8 nemají tu navigaci zakomponovanou vůbec, je plácnutá na palubní desku jako by to byla normální přenosná. U A8 to navíc podle mě moc nehraje se zbytkem interiéru. Samozřejmě, kritizovat interiér u A8 je dost troufalé... vzhledem k tomu, že jsem v nové generaci ještě neseděl. Každopádně SEAT se mi líbí.
Prd emoce. Udělat emoce v Seatu? To je jak chtít se oblíknout na nóbl ples v sekáči. Prostě jinak se s omezenym rozpočtem a rozkazem použít unifikované díly dělá Škoda, která má klientelu, která by chtěla VW a jinak Seat, jehož zákaznící po VW netouží.
Jen nechápu, proč sakra pořád ty kecy o emocích? VW neumí tenhle typ aut. Jejich síla je jinde. Dělají kvalitně postavená auta pro lidi s německym myšlením, kteří ocení hodiny strávené nad umístěním každého ovladače a měkké plasty (a připlatí si za to). A jde jim to, soudě podle ziskovosti.
Jen nechápu, proč sakra pořád ty kecy o emocích? VW neumí tenhle typ aut. Jejich síla je jinde. Dělají kvalitně postavená auta pro lidi s německym myšlením, kteří ocení hodiny strávené nad umístěním každého ovladače a měkké plasty (a připlatí si za to). A jde jim to, soudě podle ziskovosti.
Leon má dokonale zakomponované dynamické linky do naprosto čistého celku s lehkou siluetou, žádná těžkopádná škatule typu i30... Konkurence? Giulietta, taky povedená. Jenže interiér Julie je opravdu bída, přebída...
Seat auta umí, když chce. Altea a jeho variace jsou jedny z nejhezčích MPV, Leon byl vždy povedený, Toledo II byla vždy hezčí Octavia. Ono i takové Exeo je v důsledku hezčí minulá A4... Problém byl spíš ve smysluplnosti modelu pro Seat a naprosto jednostranný design a pojetí. Altea, Altea XL, Toledo III, Leon = naprosto shodné linky. Leon měl smysl. Altey byly sice hezké, ale prapodivně cílené modely... Stejně tak Exeo - kdo prahne po generaci staré A4? Proč volit Alhambru. když tu máme originál Sharan? Tohle byl vždy prubířský kámen Seatu, ale ne že by dělal škaredé nebo mizerné vozy...
Seat auta umí, když chce. Altea a jeho variace jsou jedny z nejhezčích MPV, Leon byl vždy povedený, Toledo II byla vždy hezčí Octavia. Ono i takové Exeo je v důsledku hezčí minulá A4... Problém byl spíš ve smysluplnosti modelu pro Seat a naprosto jednostranný design a pojetí. Altea, Altea XL, Toledo III, Leon = naprosto shodné linky. Leon měl smysl. Altey byly sice hezké, ale prapodivně cílené modely... Stejně tak Exeo - kdo prahne po generaci staré A4? Proč volit Alhambru. když tu máme originál Sharan? Tohle byl vždy prubířský kámen Seatu, ale ne že by dělal škaredé nebo mizerné vozy...
Předchozí Leon moc povedený nebyl, trochu podivný kříženec hb a mpv...
Tož Leon Mk.II IMHO povedený hatchback byl, co mu ublížilo, tak to bylo podivné uvedení, tedy nejdříve Altea až poté Leon, a pak i zhúvěřilost jménem Toledo. Tož tak.
Ano to mu ublížilo, ale ani tak by mě designově neoslovil tak, jako tento.
Leon III je bez debaty vytříbenější, ale Leon II, hlavně s nárazníky z Cupry apod. je stále velmi pohledný. Bohužel, naprosto totožný design s Alteami jej opravdu mírně "pohřbil".
Tož ono je to rozmělnění na Leon a Alteu je diskutabilní. Berme-li to z úhlu pohledu že na trhu byla (a je) poptávka po MPV na půdorysu nižší střední, a např. Golf má i svůj +, Ford svuj max, tak šlo jen o to zvolit vhodné pojmenování pro MPVčkový derivát Leona (a neuvést ho dřív nežli Leon, to byla marketinově IMHO docela velká chyba, Toledo smysl řešit nemá). A ono to až tak špatný nebylo, však jich na cestách potkávame celkom dost, řek bych že Alteí pohříchu více nežli Leonů. Jest ovšm otázkou jak si Seat poradí s novou generací MPV v této subtřítě, neb vycouvati z ní by bylo dle mého pro Seat (potažmo koncern) na škodu.
1. taky potkávám mnohem víc Alteí
2. Altea se mi líbí, vzhled supr, po fl ještě líp... jenže když pak přijde Leon, který vypadá, jak kdyby godzilla omylem šlápla na Alteu 8-s Leon II je vzhledově taky OK, jenže to jsou vzhledově naprosto totožné modely, ta přední část, blatníky... C-Max taky nevypadá jak Focus vytahaný za uši. Touran není jen Golf natažený na skřipec a Golf Plus má linie od Golfu vzdálené dokonce víc než název.
Ale Leon II a Altea? Po 1 semaforu zepředu nerozeznáš jeden od druhého >😁
Mimochodem jestli si to pamatuji dobře, tak jako první byla studie Leonu, pak přišly Altey (souhlas, podle mě marketingová chyba) a až poté Leon samotný.
2. Altea se mi líbí, vzhled supr, po fl ještě líp... jenže když pak přijde Leon, který vypadá, jak kdyby godzilla omylem šlápla na Alteu 8-s Leon II je vzhledově taky OK, jenže to jsou vzhledově naprosto totožné modely, ta přední část, blatníky... C-Max taky nevypadá jak Focus vytahaný za uši. Touran není jen Golf natažený na skřipec a Golf Plus má linie od Golfu vzdálené dokonce víc než název.
Ale Leon II a Altea? Po 1 semaforu zepředu nerozeznáš jeden od druhého >😁
Mimochodem jestli si to pamatuji dobře, tak jako první byla studie Leonu, pak přišly Altey (souhlas, podle mě marketingová chyba) a až poté Leon samotný.
Ano souhlas, tehdá asi možná nebylo zrovna nějak moc financí na větší designové rozlišení Leon vs. Altea, či to snad bylo šité horkou jehlou, nebo se to prostě jen risklo a ono to nedopadlo až tak úplně podle představ, co my víme, že. Nicméně toto už jest minulostí. Je zde Leon nový, IMHO velmi povedený. A nechme se překvapiti zda-li a jaké budou tvary případné Altey nové, ono nám stejně nic jiného nezbývá. Byť koncern s tím odhalováním a představováním modelů stále dle mne poněkud tápe, viz Rapid/Toledo.
Však ano, v porovnání s Mk.III je MK.II tak trochen chudý příbuzný (a uvnítř více nežli vně, však víme) - však obal prodává. Ve své době však byl svého druhu jedinečný, ostatní (Astra, Bravo, Megane) přišli až po něm, a Seat, resp. mistr Valter de Silva, se s typem kroserie "ocucaný bonbón" popasoval pohříchu nejlépe. Důkazem toho je i vlastně vpodstatě Mk.III, který nemusel býti navrhován zgruntu jinak, jen evolučně (ve stylu současného koncernového deisgnového jazyka, jak jsem již byl zmínil dříve) přibrousil hrany, a dopadlo to na výbornou, IMHO. Tož tak.
nedotiahnuté detaily
- predné hmlovky
- nedynamická predná chladiaca mriežka
- nesúradé zadné svetla na aute vs. dverách
- návrat zadnej kľučky dole
- celkovo prekopaný dizajn Ibizy na veľkosť Leona
Žiaden originálny nápad, nič jedinečné. Len evolúcia dizajnu.
- predné hmlovky
- nedynamická predná chladiaca mriežka
- nesúradé zadné svetla na aute vs. dverách
- návrat zadnej kľučky dole
- celkovo prekopaný dizajn Ibizy na veľkosť Leona
Žiaden originálny nápad, nič jedinečné. Len evolúcia dizajnu.
"Len evolúcia dizajnu"...? To keď povieš pri 911-ke alebo aj Golfe pochopím, ale pri Leóne, ktorý má každú generáciu dizajnovo úplne inú? 8-s
Evolúciu dizajnu je podľa neho možné sledovať pri Forde Focus-e 3 a Forde model T... >😁
dakedy mám dojem, že na túto diskusiu chodia ľudia s IQ húpajuceho koníka...
Fábia 2 nie je evolučný dizajn. Felícia je evolučným modelom Favorita. Fábia 1 nie je evolučným modelom, nenadväzuje na žiaden dovtedy vyrábajúci. To isté platí aj o Fábií 2.
Leon 3 dizajnovo nadväzuje na dizajn Leon 2 a preberá prvky uplatnené už na modeli Ibiza. Plus preberá koncernové prvky, akým je tvar zadných svetiel či klimatizácie.
Fábia 2 nie je evolučný dizajn. Felícia je evolučným modelom Favorita. Fábia 1 nie je evolučným modelom, nenadväzuje na žiaden dovtedy vyrábajúci. To isté platí aj o Fábií 2.
Leon 3 dizajnovo nadväzuje na dizajn Leon 2 a preberá prvky uplatnené už na modeli Ibiza. Plus preberá koncernové prvky, akým je tvar zadných svetiel či klimatizácie.
wooow to chcem a jedine s 1.2 tsi ecomotion alebo bude stacit aj 1.0 ako v up! a mohlo by to stat okolo 15000e
Kastla je super a to díky tomu že je to z Audi 😉 jinak vnitřek klesický Seat ale zatím nejhezčí Seat :yes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jen jsi zapomněl dodat, že Leon je taková hezčí A3 >😒] 😉 :-! Podobnost vidím značnou i já. Zvláštní, konečně začínám spatřovat v nových modelech strategii VW, kterou dlouho proklamují. Seat = sportovněji a emotivněji postavené Audi, Škoda - lowend a obrana proti levným korejcům a Daciím. Jen koncern poněkud opomněl do svých plánů zahrnout to, že Hyundai/Kia se poněkud dotáhli a dávno to nejsou jen laciné levné vozejky...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jen jsi zapomněl dodat, že Leon je taková hezčí A3 >😒] 😉 :-! Podobnost vidím značnou i já. Zvláštní, konečně začínám spatřovat v nových modelech strategii VW, kterou dlouho proklamují. Seat = sportovněji a emotivněji postavené Audi, Škoda - lowend a obrana proti levným korejcům a Daciím. Jen koncern poněkud opomněl do svých plánů zahrnout to, že Hyundai/Kia se poněkud dotáhli a dávno to nejsou jen laciné levné vozejky...
Audina vyzera serioznejsie, viac dotiahnuto do detailu.
Leon je proti tomu ako snaha o hravost exterieru, ktora vsak kvoli hravym prvkom opomenula celkovy dojem.
Vyzera to tak, ze Leon si bude musiet vziat pod skalpel nejaka stylingova firma a so sportovymi prvkami to dotiahne prave tam, kam by mal Leon smerovat uz v seriovom vyhotoveni.
Leon je proti tomu ako snaha o hravost exterieru, ktora vsak kvoli hravym prvkom opomenula celkovy dojem.
Vyzera to tak, ze Leon si bude musiet vziat pod skalpel nejaka stylingova firma a so sportovymi prvkami to dotiahne prave tam, kam by mal Leon smerovat uz v seriovom vyhotoveni.
Jistě - Audi - více uhlazenosti, lepší materiály, zpracování, výbavy. Seat - více stylu. Takhle o tom koncern básní už dlouho. Jen to doposud podle toho nevypadalo. Sharan + znak S = Alhambra, A4 + S = Exeo, Rapid + S = Toledo...
Konečně se (doufám) ledy hnuly a máme tu novou vlnu Seatů :yes: Podle mě postavit v tomto duchu sportovně střiženého Passata, resp. A4, tak se v salonech Seatu dveře nezavřou...
Konečně se (doufám) ledy hnuly a máme tu novou vlnu Seatů :yes: Podle mě postavit v tomto duchu sportovně střiženého Passata, resp. A4, tak se v salonech Seatu dveře nezavřou...
Leon předčil veškerá má očekávání! Tomu autu není absolutně co vytknout. Interiér je skvělý a zavře hubu každému rozumně uvažujícímu kritikovi. Tohle auto prostě musim mít! :yes:
jednoznačně nejhezčí SEAT všech dob! :yes:
Bude zajímavé sledovat "boj" mezi Toledem a Leonem, ale myslím, že české Toledo má docela vážný problém jménem: LEON 😄 a ani nižší cena mu moc nepomůže
Bude zajímavé sledovat "boj" mezi Toledem a Leonem, ale myslím, že české Toledo má docela vážný problém jménem: LEON 😄 a ani nižší cena mu moc nepomůže
Toledo NEmá vůbec žádný problém, protože😒br />
1. je tu Rapid. ŠKODA Rapid.
2. Rapid má 550 čistokrevných litrů zavazadelníku, Leon dá odhadem 350 (?) l.
Z toho jasně vyplývají dvě věci: Toledo koupí málokdo, Leon těžko odhadnout. První generace byla u nás relativně prodávaná, druhá už žádná sláva. Odhaduji, že Seat nebude z nejlevnějších, technika od Audi něco stojí. Jenže zatímco Audi samo o sobě prodává, tak Seat samo o sobě naopak odrazuje...
2. Rapid má 550 čistokrevných litrů zavazadelníku, Leon dá odhadem 350 (?) l.
Z toho jasně vyplývají dvě věci: Toledo koupí málokdo, Leon těžko odhadnout. První generace byla u nás relativně prodávaná, druhá už žádná sláva. Odhaduji, že Seat nebude z nejlevnějších, technika od Audi něco stojí. Jenže zatímco Audi samo o sobě prodává, tak Seat samo o sobě naopak odrazuje...
"Toledo koupí málokdo"? 😄 Teď máš asi na mysli prodeje v ČR. V tom případě OK. Jenže já mám na mysli globální prodeje a tam už nehraje roli hra na vlastenectví, alá upřednostním Rapid - je více český 😉 Ten kdo půjde do autosalonu Seatu se pravděpodobně bude rozhodovat, zda-li si koupí Leon nebo to Toledo. Většina lidí samozřejmě sáhne po technicky vyspělejším a originálnějším modelu, tj. po Leonu. I když vůbec nepopírám, že Toledo (Rapid) je/jsou povedená auta se slušnou užitnou hodnotou a zajímavou cenou.
Jistě, psal jsem o ČR. O tom, že Rapid je povedený a hlavně za slušnou cenu bych vůbec nesouhlasil. Cena Rapidu v Německu je jedním slovem poněkud "ambiciozní" 8-s
Spíš bych to viděl tak, že se Toledo s Leonem budou doplňovat 😉
Aby plnohodnotný model nižší střední třídy s LED světelnou technikou, LCD displayem místo budíků atp. doplňoval čistý lowend v podobě Toleda 8-s ? Ne, to si vážně nemyslím :-! Vedle Ibizy SC upřímně ani nevím, proč bych měl o nějakém Toledu uvažovat. I když na rozdíl od Rapidu se design (pravděpodobně) povedl nejen na ofic. fotografiích.
Těžko říct, tohle bych nechal až na realitu... Btw Seat se už nějaký ten rok potácí na hraně... tj ví bůh jestli mu Toledo nebo Leon nějak zázračně pomůže... 😉
To má být jako nový znak SEATů? Předchozí logo bylo teda hezčí ;-\
...exterier je ok,ale ten interier (aj ked o triedu lepsi od sucasneho) je opat katastrofa.... :no:
Nesouhlasím, právě interiér je podle mě u Leonu výborný.
samozrejme,co osoba to iny nazor.budiky a volant su fajn,ale to mnozstvo plastovych ploch okolo multimedialneho centra,klimy,pod klimou,v okoli rucnej brzdy....atd atd.
konkurenti to maskuju lepsie...tu to na mna posobi lacno... ked uz nic,tak tie tlacidla mali urobit vacsie,nech to trosku kamufluje...
konkurenti to maskuju lepsie...tu to na mna posobi lacno... ked uz nic,tak tie tlacidla mali urobit vacsie,nech to trosku kamufluje...
Seat má z koncernu nejschopnější desing. Líbí se mi a až na určité vyjímky může konkurovat Italům a Francouzům a naopak. :yes: Pořadí z koncernu VW: 1.Seat, 2.Audi, 3.VW a brambora 4.Škoda. 😄
No ale co je mu to platný, když se mu oproti Škodce, Audi a VW moc nedaří? Nic 😉
Konečně Seat, který rozhodně nebude dělat koncernu VW ostudu (naopak), navíc tady lze jasně a vůbec poprvé identifikovat, že Seat patří pod Audi... :yes:
......., tak proti studii, prezentované po dobu dvou let, je toto, údajně finální podoba, totální paskvil, jsem fans Seatu, ale toto je opravdu moc, takhle zkurvit tak nádherný původní jedničkokový model !!!!!!!!!!!!
😢
😢
Seat sa svojím zameraním, ale duchovne aj dizajnom vracia do prvej polovice 90. rokov, kedy robil funkčné a zároveň pekné autá. Stačí si len spomenúť na prvú, ich vlastnú Ibizu a prvé modely už pod VW Group. Prišlo Toledo, druhá Ibiza, Cordoba, Arosa, Inca, Alhambra a Seat mal zrazu ucelenú paletu s pomerne konzervatívnym dizajnom, ktorý mal ale šmrnc.
Po Giugiarovom Leóne prišla éra Waltera de Silvu a postupne budovaná identita sa zrazu zmenila na trochu silené Auto Emotión. Netvrdím, že dizajn druhej generácie Leonu bol zlý, ale snažiť sa ho za každú cenu aplikovať na ostatné modely bol tragický. Celé to zabilo tretie Toledo, po ktorom už Seatu neostávalo nič iné len hodiť spiatočku a vycúvať z prehnaných emócií. Potom nastalo ticho a obdobie hľadania sa a dočasných riešení (Exeo)
Nový (podľa mňa dobrý) dizajnový smer ukázala posledná generácia Ibizy. Vrátila sa k funkčnosti ale nezaprie ani decentné emócie. Toledo sa tiež vrátilo ku koreňom populárneho liftbacku, Alhambra je znovu mladá, Mii...no, dá sa považovať za adekvátneho nástupcu Arosy a nakoniec: nový León. Dizajnovo mám naozaj problém mu niečo vytknúť, snáď len druhý pár kľučiek mohol ostať v hore v stĺpiku. Ale inak je to pre mňa vážny adept pre najkrajšie auto v segmente.
Gratulujem Seat. :yes😒br />
A ešte pár takých menších dizajnových retrospektív...
úzka predná maska a hranaté svetlá (znak nie je v žiadnom prudko emotívnom štvorci)
[odkaz]
[odkaz]
zvislá a hranatá prístrojová doska vtedy a dnes
[odkaz]
[odkaz]
Po Giugiarovom Leóne prišla éra Waltera de Silvu a postupne budovaná identita sa zrazu zmenila na trochu silené Auto Emotión. Netvrdím, že dizajn druhej generácie Leonu bol zlý, ale snažiť sa ho za každú cenu aplikovať na ostatné modely bol tragický. Celé to zabilo tretie Toledo, po ktorom už Seatu neostávalo nič iné len hodiť spiatočku a vycúvať z prehnaných emócií. Potom nastalo ticho a obdobie hľadania sa a dočasných riešení (Exeo)
Nový (podľa mňa dobrý) dizajnový smer ukázala posledná generácia Ibizy. Vrátila sa k funkčnosti ale nezaprie ani decentné emócie. Toledo sa tiež vrátilo ku koreňom populárneho liftbacku, Alhambra je znovu mladá, Mii...no, dá sa považovať za adekvátneho nástupcu Arosy a nakoniec: nový León. Dizajnovo mám naozaj problém mu niečo vytknúť, snáď len druhý pár kľučiek mohol ostať v hore v stĺpiku. Ale inak je to pre mňa vážny adept pre najkrajšie auto v segmente.
Gratulujem Seat. :yes😒br />
A ešte pár takých menších dizajnových retrospektív...
úzka predná maska a hranaté svetlá (znak nie je v žiadnom prudko emotívnom štvorci)
[odkaz]
[odkaz]
zvislá a hranatá prístrojová doska vtedy a dnes
[odkaz]
[odkaz]
Mě ten interiér nejvíc připomíná ten v posledním Beetlovi
[odkaz]
Jinak auto mi přijde designově povedený, na koncern se docela rozmáchli.
[odkaz]
Jinak auto mi přijde designově povedený, na koncern se docela rozmáchli.
Do toho zkrachovalce dávat LED, a vypadá to že full??? Si dělají srandu?!
koncern pouziva Seat trochu jako testovaci kravu na "novejsi" technologie, z vlastni zkusenosti vim, ze v roce 2006 byl Leon jediny v ramci svoji kategorie v koncernu (golf, A3, octavie), ktery nabizel AFS bi-xenony druhe generace (tj AFSII) - bixenony s dynamickym natecenim do zatacek. Do octavie se v te dobe davali max staticke xenony, bi-xenony nema OII doted. Golf nemel urcite nataceci bi-x, dost mozna nemel ani bi-x, ale pouze jen obyc xenony jako octavka. Skodovka pak mela max v superbu bi-x, ale zase pouze staticke (mysleno nataceni do zatacek). Stejna situace byla napr. s USB pripojkou pro radio na prehravani MP3. Leon to v roce 2006 mel, Golf (GTI), octavia ne, atd..
Leon byl vždycky nejlíbivější model seatu, až tohle vyjde v cupře, tak asi půjdu udělat banku >😁
Všimli jste si, že nový Leon má i nové (upravené) logo Seatu? Ví o tom někdo nějaké podrobnosti? Ne že by to bylo něco zásadního, ale...😊
Nabubrela Ibiza, nic proc jit do saloonu, pusobi jednoduse a lacine, jako Ibiza 😉 Cena bude muset byt nizko, pac hatch Golf bude jasne prodavanejsi a prijde co nevidet a nabidne to samy a s kufrem tu bude OIII. Odlepeni ode dna se u konat nebude 😉
to je toho...par renderov trochu nafuknutej ibizy a polka z vas tu vlhne vzrušením... 😄
Dávám za pravdu těm, co tady píšou, že to vypadá jako nafouknutá ibiza. Neříkám že je škaredý, ale nějaké větší odlyšení by bodlo. Jako majitel leonu 2. generace můžu říct, že jeden z důvodů proč jsem šel právě do leona bylo to, že byl vzhledově odlyšný od ostatní automobilové konfekce...ale závěry na novou generaci bych dělal až se objeví naživo...
Tak tohle je hodně povedné :yes: . Po dlouhé době Seat, který budí ty správné emoce. :yes: :yes: :yes: Fabia se může jít bodnout.
nemastný, neslaný, hlavně nikoho neurazit - doufejme že alespoň na solidní technice - myslím tám nové motory TSI.
Jak má vypadat AUTO EMOCION ukazuje např. nový Renault Clio :-!
Jak má vypadat AUTO EMOCION ukazuje např. nový Renault Clio :-!
Jo clio, výrazná barvička, tlustá chromovaná lišta, velká světla, stoupající spodní linka oken, "neviditelná" klika zadních dveří, zíííív, stokrát viděné, jinde, nuda. Za povedné považuju ztvárnění masky, tohle je konečně provedení, které by mohlo renaulty sjednotit a fungovat více než půl generace modelu.
Na můj vkus trochu moc hran a prolisů - hlavně u té bílé to zboku dost vyniká, ale jinak to jde, uvidí se až v reálu. Jen se divím, že tady neukázali třeba jen přední světlo, zítra zadní, pozítří blinkr...atd., jako tomu bylo u škody rapid - takhle si vystřílet všechny náboje najednou 😄 .
správným směrem, "vostřejší", vizuálně, audi, to je pro seat nejspíš ta správná parketa a nový leon přesně tak vypadá. A ten interier, na tohle fluidněkorejskofordovské interiery nestačí, dokonalé proporce a dotek kvality, to je hlavní dojem z kabiny leonu, a to prosím nepoužili ani centimetr šidítkového luxusu v podobě lesklého černého plastu. Za sebe jen :yes: :yes: 😉
Samozrejme ze novy leon je dizajnovo podarene auto, stale si vsak myslim, ze leon II je z mojho pohladu krajsi. Skryte klucky druhych dveri mohli ostat ponechane. Na novy by som nepresedlal uz len z dovodu tuhej zadnej napravy. Starsi je krasne ovladatelny a stabilny vdaka vybornemu podvozku. Tuto vyhodu novy leon stratil. VW ma nasiera tym ich pristupom, ked chce na jednej strane zo seatu prosperujucu automobilku, na druhej strane mu ale pre istotu podpili konar, tym ze mu nenadeli viacprvok ani pri silnejsich motoroch. Seat nemohol za nizsie predaje, za tie moze jeho matersky VW, ktoremu davam big :no: Leon je urcite krajsi ako Golf aj Oktavka, ale nejak mu nebolo dopriane. Oktavka to kompenzuje tym stahovackym kufrom, golf je skratka golf, ale co okrem krajsieho dizajnu dali leonu?
vonkajsi dizajn opat paradny :yes: a ibizovsky look leonu sekne len dufam ze zase nebudu vsetky seaty teraz vyzerat rovnako ako ibiza teraz...snad nie.....leon je pekny
:yes:
Akurát mi tam trochu vadí tá prílišná podobnosť s Ibizou (alebo to nieje len podobnosť - žeby vzali karosériu Ibizy a trocha ju natiahli?)... 😉