Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon: Nové fotografie a podrobnější informace

Třetí generace Leonu se nám postupně, ale velmi rychle odhaluje. Automobilka zveřejnila další snímky a odtajnila i to, co bude pod kapotou.
Zpět na článek
16. 7. 2012 12:55
16. 7. 2012 13:00
16. 7. 2012 13:29
16. 7. 2012 13:31
16. 7. 2012 13:33
16. 7. 2012 13:50
16. 7. 2012 13:57
16. 7. 2012 14:02
16. 7. 2012 14:04
16. 7. 2012 14:07
16. 7. 2012 14:22
16. 7. 2012 14:10
16. 7. 2012 14:18
16. 7. 2012 15:23
16. 7. 2012 15:28
16. 7. 2012 15:38
17. 7. 2012 07:21
17. 7. 2012 09:09
17. 7. 2012 10:17
16. 7. 2012 13:04
16. 7. 2012 14:02
16. 7. 2012 14:14
16. 7. 2012 15:04
16. 7. 2012 15:25
17. 7. 2012 07:28
18. 7. 2012 07:33
16. 7. 2012 15:27
16. 7. 2012 13:21
16. 7. 2012 14:28
16. 7. 2012 15:53
16. 7. 2012 17:36
16. 7. 2012 13:57
16. 7. 2012 15:37
16. 7. 2012 16:02
16. 7. 2012 16:24
16. 7. 2012 17:59
16. 7. 2012 19:01
16. 7. 2012 20:30
16. 7. 2012 16:38
16. 7. 2012 21:41
17. 7. 2012 15:03
17. 7. 2012 15:09
17. 7. 2012 17:06
17. 7. 2012 17:08
26. 7. 2012 06:59
16. 7. 2012 18:32
16. 7. 2012 22:24
17. 7. 2012 21:26
Avatar - Snaphands
16. 7. 2012 12:52
Welcome back SEAT!
Bravo, bravo - zadne bocne okna mi trochu pripominajú prvy Cee´d ale vsetko ostatne je super.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2012 12:55
Povedené
Ikdyž má blbou značku na kapotě, tak musím uznat, že je to pěkné auto. Technicky to sice vypadá na ústup z pozic, ale nepředbíhejme.
Rozbalit vlákno
33
16. 7. 2012 13:00
Re: Povedené
Technicky ústup z pozic? >:D Diodová světla,nastavitelný podvozek,řízení,řazení,plyn,panoramatick… střecha,nastavování vozu přes multifunkční systém,adaptivní tempomat,nejmodernější motory TSI a TDI... Hmmmm,zajímavá hypotéza >:D
16. 7. 2012 13:14
Re: Povedené
To ale jistě nepíšeš o běžném Leonu, že? ;-)
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 13:29
Re: Povedené
Nejspíš měl na mysli podvozek, resp. použití torzky vzadu, to je opravdu ústup z pozic. Jestli se víceprvek stává standardem pro korejce, nemůžou si Evropani dovolit vracet se zpět k torzce. Je možné, že x procent zákazníků to vůbec nepozná, ale zkušenost říká, že používání levných řešení, díky nimž se daří tlačit cenu dolů, má ve finále ničivý efekt, takový civic se dnes na čelo třídy dívá jak svými kvalitami tak prodeji z velké dálky, francouzská auta se prodávají jen ve verzích "cena od" a Italové pomalu zatahují oponu. Mluvím o nižší střední. Jsem zvědav, jestli tahle amputace postihne i golf a octavii.
16. 7. 2012 13:31
Re: Povedené
U Golfu 7 a OIII to bude stejné. :-! Multilink až nad 100 KW.
16. 7. 2012 13:33
Re: Povedené
I u A3 to bude stejne. Jen upravim,ze nikoli od 100, az od 110 vyse.
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2012 13:50
Re: Povedené
Je to zcela logické. Slabší motory nevyužívají natolik výhod lepší zadní nápravy. Zákazník se slabším motorem z 99 procent rozdíl nepozná a nemusí se šetřit jinde. Logické, opodstatněné.

Osobně rozdíl v zadních nápravách pociťuji značný, ale i s jednodušším řešením se dá slušně žít. Nicméně poděkujme za to rejži 8-s
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 13:57
Re: Povedené
U leonu to až tak vadit nebude, v téhle generaci by opravdu mohl fungovat jako levnější alternativa k A3. Proto, ale nejen proto, je torzka u A3 neaxceptovatelná, u golfu by to bylo zahrávání si s pojmem etalon, u octavie je to otázka, protože pořád není jasné, jak moc by chtěla aspirovat na dělání průvanu směrem do střední třídy, s torzkou mi to moc nedává smysl.
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2012 14:02
Re: Povedené
Jestli bude A3 ve 2 variantách, tak Golf bude taky... No a o Octavii, o tu strach nemám. Když současný Superb zvládá prodlouženou platformu Golfu, Rapid sází na prvky z Octavie I, tak Octavia mířící do střední třídy se slušně udělanou torzkou je myslím poměrně úspěch >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 14:04
Re: Povedené
Mrkni na ten odkaz na tech. data A3 co dával Dixik, tam je to jasné, víceprvek je u A3 všude.
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 14:07
Re: Povedené
Rapid bych sem vůbec nemotal, to je auto mimo standardní třídy modelů škodovky, levné prostorné auto, octavia je stavěna jinak, jako to nejlepší, co škodovka pro danou třídu umí udělat, pokud ji zvětší, posunou o kousek ke střední, tak budou mít v případě použití torzky problém, tohle nikdo nebaští třeba renaultu u jeho standardního modelu střední třídy, proč by měl škodovce.
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2012 14:22
Re: Povedené
stačí marketingově vysvětlit.
Simply clever řešení - torzka odladěná tak dokonale, že funguje jako běžná víceprvková náprava ... Golf s víceprvkovou pak funguje ještě lépe ;-)

Osobně vsázím na to, že Octavia v základu nebude mít vzadu víceprvek :-! U Golfu si netroufám odhadovat, přecijen je to evropská modla a ikona. Navíc A3 + Golf vždy s 4prvkem, Octavia a Leon v nižších motorizacích s torzkou, to mi zní docela rozumně.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 14:10
Re: Povedené
Na druhou stranu... pokud by Golf byl výlučně s multilinkem, pak by na SEAT jakožto sportovní značku zbyl docela nepěkný černý Petr. Tahle schizofrenie, kdy VW na jednu stranu chce mít ze SEATu něco více než běžný mainstream, ale méně než VW, by se měla co nejdříve vyléčit :-). Nejlepší variantou je to, že Golf přijde s torzkou a přesvědčí všechny o tom, že neutrpěl komfort ani agilita.

U Škody je to podle mě tímto dané - dosud to bylo vždycky tak, že SEAT dostával lepší techniku a Škodovka stavěla větší auta (zjednodušeně). Jelikož má torzku Leon, jsem ochoten se vsadit, že Octavia ji bude mít v základu taky.
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 14:18
Re: Povedené
Já nevím, jestli vw skutečně chce mít ze Seatu něco více než běžný mainstream, spíš mainstreamového hráče na audi strunu, prostě takovou druhou ligu audi. Sportovnost naznačíš designem, škodovky čistá funkcionalita, seat sportovnost, tj. nějaká ta křivka navíc, náznak difuzoru, červené obšití sedaček atp. Technika ryzí mainstream.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 15:23
Re: Povedené
Dosud SEAT dostával často z techniky to nejlepší... alespoň pokud mluvíme o výkonových verzích motorů. A to platilo už za časů Octavie I, která měla tehdy 66 a 81kW TDI, zatímco SEAT měl... myslím 110kW.

A tak to pokračovalo i později - Octavia RS dostala 1.8T 132kW, Leon Cupra R měl i silnější verzi 165kW. Octavia II RS má 2.0 155kW (myslím), SEAT má i 177kW (Cupra), 195kW (Cupra R) a dokonce i přes 200 (Copa, Cupra limited).

To mluvím o špičkových motorizacích... v těch základních samozřejmě žádný rozdíl není. Ale třeba i Ibiza dostala o generaci novější podvozek než Fabia...
16. 7. 2012 15:28
Re: Povedené
U OII RS je to 147 KW.Jinak máš pravdu.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 15:38
Re: Povedené
Může být, 155kW má myslím GTI, RS vím že má něco podobného.
Avatar - Dinar
17. 7. 2012 07:21
Re: Povedené
Neříkám, že to vw nechtěl, otázka je, co chce teď, myslím posl. pár let a do budoucna, protože seat si tu sportovní nadstavbu nad vw mainstream odstřelil sám obludným toledem, mpv altea, slabší generací jedné ibizi a nedotaženým leonem. Jedna generace nepodarků stačí k rozbití plánů na španělskou "sportovní divizi" vw. Já to opravdu vidím na tu druhou ligu audi, prostě sport spíš tím marketingovým způsobem, vždyť už jen reinkarnace A4 jako exea je v tomto kontextu celkem logickým krokem. O tom, že nebude mít před škodovkou navrch v přístupu do regálů s technikou vw vypovídá taky toledo z rapidu, podle logiky "seat má něco navíc" by toledo mělo být minimálně na úrovni octavie, resp. nad leonem. Seat podle mě bude do budoucna technicky škodovka s ostřejšími linkami více rudými stehy a sportovnějšími volanty v interieru.
Avatar - iudex
17. 7. 2012 09:09
Re: Povedené
S poslednou vetou sa úplne stotožňujem (všetky posledné kroky k tomu smerujú).
Avatar - Emel
17. 7. 2012 10:17
Re: Povedené
Toledo nad Leonem nebo pod Leonem je pouze hra se jmény v rámci SEATu. Toledo i Rapid jsou postavené podle Simply clever receptu, celé to podle mě spískala Škodovka a SEAT se pouze svezl - ale nečekám, že to tak bude i v budoucnu, myslím, že to je výjimka. Důležitější pro hodnocení dalšího směřování budou vlastní modely SEATu, a Leon vypadá slibně.

Ano, už dlouho mám pocit, že VW SEAT moc nepodporuje... a nebo spíš z druhé strany, že SEAT sám nemá dost schopných lidí, kteří by za SEAT v rámci koncernu kopali. Proč neexistuje SEAT Scirocco?

Konkurencí pro Octavii bude Leon, ne Toledo, nově i ve verzi kombi - super! Čekám, že Leon opět dostane silnější motory než Octavia a také že Octavia bude v základu s torzkou - přece v tom Leon nebude jako chudý příbuzný sám. Co na to Golf je věc jiná, tam fakt nevím... viděl bych to taky na torzku v základu, ale tady už bych se sázet nechtěl.
Avatar - iudex
17. 7. 2012 15:01
Re: Torzka a marketing v koncerne
Je to smutné, ale vyzerá to byť logické, že aj Octavia bude mať rovnaký podvozok, ako Leon, t.j. základ torzka, silné (silnejšie) verzie viacprvok. Keďže podvozok bol v rámci triedy u koncernu rovnaký, nevidím ekonomicky zmysel, aby Leon "už od..." mal torzku a Octavia "už od" mala hneď multilink. Predsalen product-placement v rámci koncernu je A3-Golf-Octavia-Leon, takže kým u Golfu verím v ten multilink od najslabších výbav, u Octavie ako nižšie umiestneného/lacnejšieho modelu to vidím na identický model, ako Leon.
Druhá vec je marketing, ono PR Škodovky rado predáva Octaviu ako niečo viac, ako bežnú nižšiu strednú a tlačí ju smerom k strednej triede. Táto tendencia bude ešte podporená teraz, keď ako lowend v nižšej strednej existuje Rapid, logicky Octavia musí byť tlačená na opačný koniec. A tu naráža kosa na kameň: snaha marketingu predať Octaviu ako "niečo viac" než bežnú nižšiu strednú a súčasne poleno pod nohy vo forme lowendovej techniky a ústup z doterajšej technickej úrovne. Ale verím, že PR Škodovky predá všetko a marketing sa s tým (v GTIho štýle "menej je viac") vyporiada.
Avatar - Emel
17. 7. 2012 15:12
Re: Torzka a marketing v koncerne
Octavia je něco víc - v tom smyslu, že nabídne více místa v kufru. To nemyslím nijak jízlivě, rodinné požadavky díky tomu plní Octavia mnohem lépe než Golf. Je možné, že nová Octavia bude mít lepší design a hodnotnější interiér, bude o kousek větší... a zadní nápravu holt vem čert.
Avatar - rohYpnol
17. 7. 2012 21:15
Re: Torzka a marketing v koncerne
Pokud to není Golf Variant >:-[] Golf je mnohem pohodlnější a dotaženější. Jestli myslíš tím lépe plní rodiné požadavky jen to, že má větší kufr, pak souhlas.
Rodinný požadavek je ale podle mě třeba auto na každodenní ježdění do práce, běžné nakupování atp. A tohle zvládá lépe opět Golf. Ne každý potřebuje těch 25 (?) cm délky kufru navíc...
Avatar - Emel
18. 7. 2012 08:51
Re: Torzka a marketing v koncerne
Golf Variant je jednak ošklivý, dvak drahý. A že by byl mnohem pohodlnější? Vsadím se, že se zavázanýma očima bys nedokázal říct, jestli jedeš v Octavii nebo v Golfu (ne že by tam žádný rozdíl v komfortu nebyl, ale nic dramatického to není).

Ježdění do práce není rodinný požadavek, na to ti stačí i Twizzy.
16. 7. 2012 13:40
Re: Torzka a marketing v koncerne
Souhlasim... Tohle holt zapricinili prave ti korejci a frantici s cenou od... Proste zadarmo se vyrabet neda a kdyby neudelali tento ustupek,museli by ustoupit jinde... Materialy, jeste vetsi unifikace atd. Zakaznik snese u VW cenu vyssi o deset,patnact procent... Ale o tretinu jiz ne! Zvlaste v nizsi stredni! U A3 me ale prekvapuje,ze koncern neudelal vyjimku...
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 13:42
Re: Torzka a marketing v koncerne
Opravdu? Myslím tu A3, mám za to, že jsem tu někde četl nějaký odkaz od kolegy MT, že víceprvek bude u A3 pro všechny verze.
16. 7. 2012 13:46
Re: Torzka a marketing v koncerne
Pokud to Google překladač přeložil dobře,tak i ten základní motor má multilinku u A3:

[odkaz]
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 14:02
Re: Torzka a marketing v koncerne
Aha, tak to je v pořádku, jak píšu výše, torzka u A3 by vzhledem k jejímu postavení jak mezi modely v rámci koncernu VW tak mezi premií ve třídě nedávala smysl. ;-)
16. 7. 2012 14:33
Re: Torzka a marketing v koncerne
Hmmm,tak to potom ano! Já byl před pár měsíci na dvou prezentacích k nové A3 a vždy nám bylo tvrzeno,že víceprvková zadní náprava bude až od 110kW... Tak snad jsou údaje na německém webu ty správné :yes:
16. 7. 2012 14:40
Re: Torzka a marketing v koncerne
Je to i na stránkách rakouského Audi. :-)
16. 7. 2012 14:51
Re: Torzka a marketing v koncerne
Tak snad to bude i na autě :-)
Avatar - iudex
17. 7. 2012 09:04
Re: Torzka a marketing v koncerne
Už pri 1,4TSI píše konfigurátor "Vierlenker-Hinterachse", teda A3 je v suchu (čo sa o Octavii III ešte povedať nedá).
16. 7. 2012 13:45
Re: Torzka a marketing v koncerne
VW sice umí výborně naladit i torzku, tak třeba to pocitově nebude horší, než u stávající generace kompaktů, ale snaha šetřit je zřejmá.
16. 7. 2012 18:29
Re: Torzka a marketing v koncerne
Takže tam budou stejné asistenční systémy jak u A3 ?
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:04
pekne pekne
paci sa mi ale nemozem sa ubranit dojmu ze originalita stareho leonu je fuc....toto je taka vacsia ibiza alebo prezlecena audina A3.....terajsi leon mal styl a nejake finesy, ktore uz novy nema, skoda.....ale ako vravim paci sa mi - auto pekne - kto by take nechcel :yes: novy leon u ludi urcite zaboduje :yes:

interier je bez pardonu cista audina, dat tam volant s 4 kruhmi miesto toho s logom S tak je to cista audina.....skoda...ano stary leon mal interier teda nic moc ale zase aspon sa nepodobal na dalsie 4 modely v koncerne...originalita sla ta tam... do certa.....ale kvalita bude ok :yes:

musim otvorene priznat ze nadalej povazujem za najoriginalnejsi a najvydarenejsi seat model ibiza po facelifte.....tieto leonovske predne svetla su vlastne prevzate s originalu ktory sa predstavil v ibize.....leon neprineisol nic nove...ani prednu masku ani svetla ani bocnu liniu ktora evokuje taku natiahnutu ibizu......takze etalonom a vzorom dalsim seatom je nadalej ibiza :yes:

Treba povedat ze kvalita bude spickova a aj to ze hranaty dizajn tak nestarne ako obliny ale aj ked sa mi to auto paci a novy leon bude urcite uspesny , terajsi stary leon mi pride viac sexy a taky jedinecnejsi a netuctovejsi....no co uz......kazdemu sa neda vyhoviet ale kazdopadne je novy leon na spravnej ceste a sportovo posobiaci dizajn seatom sekne :yes:

tento pohlad na leon ostane legendou:
[odkaz]
novy leon je sice super ale takyto sexy a originalny gulaty zadok uz nema ;-) , ten novy je jak po plastike ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
16. 7. 2012 13:13
VWostrý...
Vůz se sportovními geny se nechá udělat takto [odkaz] ale i takto [odkaz]

Na Leonu marně hedám chybu, technika, design vše za jedna. Lehký odkaz na Audi je přesně to, co Seat potřebuje a zákazník na tu uslyší :yes:
Rozbalit vlákno
23
16. 7. 2012 13:16
Re: VWostrý...
Ty prázdný plochy na Giuliettě půspbí divně.
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:25
Re: VWostrý...
z tohto pohladu to vyzera "normalnejsie"

[odkaz]

alfa :yes:

dokonca mi predok evokuje taky retro styl, spojenie tradicie s modernou :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:17
Re: VWostrý...
dizajn je subjektivna vec a mne sa naopak alfa paci viac ;-) , seat klesol kdesi k nudnejsej audine....nuda a strohost uz presla z vw nielen na audi a skodu ale aj na seat....este prejde aj na lambo a bude vymalovane.

Leon je paradny ale bodaj by nebol ked je to audina ako vysita, originalita a taka ta jedinecnost a dusa auta su prec.......no nevadi, aj mne sa paci, leon :yes:
Avatar - pumpkin
16. 7. 2012 13:23
Re: VWostrý...
S dizajnom Audi má Leon spoločné akurát tak kľučky...
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:26
Re: VWostrý...
no ja tam toho vidim viac a nie iba ja ;-)
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 13:44
Re: VWostrý...
Nebo takto:
[odkaz]
a takto
[odkaz]
ikdyz na dnesni dobu, toto vypada preci jen trochu moderneji
[odkaz]

Ty lowendy se nam u Seatu zacinaji nejak rozmahat. Leon se tvari podobne lacine jako Ibiza.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 14:02
Re: VWostrý...
Ta technika trošku pokulhává. Benzínové motory nejsou žádný odvaz, koncern momentálně umí víc... a Leon zřejmě také časem víc dostane, tam bude stačit chvilku počkat. Ale hlavně tuhá náprava vzadu, tím spíše v "autě se sportovními geny"? Ok, jezdí s ní Megane RS nebo Civic Type-R, ale proč se do toho pouští SEAT mi uniká... když už bude mít variantu s multilinkem hotovou.
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 14:14
Re: VWostrý...
Za vším hledej ženu, resp. cenu, leon již od... tak aby se mohl postavit renaultům, citroenům, kiím a hjondé. Cenová konkurence je fajn, průvodním jevem je bohužel i snížení standardu, a jak jsem někde zmiňoval, mám obavu, že to je pro značky jdoucí tímto směrem cesta do postupného zapomění. Možná proto půjde vw cestou option, chceš auto a jsi ochoten zaplatit? O.k. tady máš špičkovou techniku segmentu, chceš cenu od? Ber torzku, stejně prd poznáš. Rozumím tomu, ale nelíbí se mi to.
16. 7. 2012 14:20
Re: VWostrý...
souhlas s tím co jsi napsal a i to schvaluju, ten kdo kupuje 1.2tsi chce auto s příznivou cenou a jestli má torzku nebo víceprvek mu bude jedno, ale ten kdo půjde po FR nebo CUPRA si připlatí a jízdní vlastnosti ocení ;-)
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 14:47
Re: VWostrý...
Ta cesta option, je hezka, ale akorat zdrazi vyrobu. S multilinkem se Seat dostane tam kde je dnes Megane RS s torzkou ;-) Na auto.cz jsou uz dnes hodncena nektera auta v krizovych situacich s podvozky s nezavislym zavesenim hure jak torzka. Spis to bude, chces utratit penize, tady mas multilink, stejne prd poznas ;-)
Avatar - Dinar
16. 7. 2012 15:04
Re: VWostrý...
Hodnotit auto z pohledu hardcore verze je hloupé, torzka umožňuje vždy jen jednu polohu v nastavení, buď sport a prkno nebo komfort a pak skoky. Víceprvek je lepší, protože umí zkombinovat oboje, což je pro konfekční verze aut to podstatné. Pokud by montáž torzky neznamenala úsporu nákladů, nikdo by to nedělal, tvoje úvaha je naprosto zcestná. A ano, zadní náprava se montuje do pomocného rámu, lowednde, stojí to MQB.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 15:25
Re: VWostrý...
Zkombinovat oboje, to umí kde kdo i s torzkou (myslím prkno a skoky).
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 20:30
Re: VWostrý...
To co umoznuje torzka ukazuji kde jaci vyrobci, frantici nedavno i ve stredni tride a i s komfortem. Neni to jen o torzce, ale i o odpruzeni a tlumicich. 99% ridicu nepozna rozdil skokane ;-) By me zajimalo, proc ten multilink v porovnani jizdnich vlastnosti tedy nedrti vzdy v obou kategoriich (v komfortu a jizde na hrane) tu torzku?
Jasne ze znamena usporu nakladu, ale umoznuje i vetsi variabilitu ;-)
Ten pomocny ram jsem teda zatim nikde nevidel a pochybuju o nem. Ale zato jsem si vsiml jak se vsude plka o tom jak bude MQB zakladem buhvi ceho vseho od mrzaka po nakladak a nakonec jsou tu nove modely a nic ;-) Sazim na to ze takto dopadne i OIII a verim snad jedine ze Golf bude mit multilink i vzadu v zakladu, ikdyz si ted nejsem tak jisty ;-)
Pro majitele torzka jiste plus, urcite usetri za servis, az to po 100-150tis v multilinku bude vylagrovany ;-)
Avatar - Dinar
17. 7. 2012 07:28
Re: VWostrý...
To je u tebe problém, myslím, pochybuju, spekulace, informace nebo znalost nula. Multilink právě torzku drtí umí líp jet komfortně a přitom s lepším vedením kol po silnici.

Torzka použitá např. v tomto leonu znamená JEN snížení nákladů, proto tam je. Žádná variabilita, kastle je stejná, nebude větší kufr nebo co si pod tou variabilitou představuješ. Pomocný rám to má, v podstatě mít musí, chceš-li do jedné kastle zastavět dva tak rozdílné typy náprav, a že ho má potvrzuje info o podvozku A3, odkaz na něj sem dával kolega Dixik někde výše v této diskusi, hledej, šmudlo.
Avatar - Choochoo
17. 7. 2012 19:42
Re: VWostrý...
Co jsem videl na fotkach, tak to spis vypada na to, ze cele zaveseni jine a nema dohromady moc spolecnych kotvicich prvku. Podelny ramena v kastli, ktere nemaj s ulozenim torzky moc spolecnyho a pouzitelnyho a tudis ten ram bude spis ramecek. Na to ze byl net plny blabolu o nove platforme, ktera uspori 20% nakladu, tak je to o nicem, pac jedina uspora je torzka, ktera neprinese nic navic, aby se tam vesla i druha naprava. Takze takovy paskvil, co pro uzivatele nema zadny prinos. Kdyz to tak vezmu, tak ma kazda automobilka MQB, pac obcas da torzku, obcas nezavisle zaveseni >:D
V podstate to ram mit nemusi, pac se to ukotvi do jinych mist na kastli.

Jasne, teoreticky mas pravdu, ale jinak jsou to jen plky o drceni, ktere jsou na videu jasne videt.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dinar
18. 7. 2012 07:33
Re: VWostrý...
Doporučuju svézt se civicem 9G a pak 7G, s těmi plky o nepotřebnosti torzky přestaneš velmi rychle, rámečku. >:D
Avatar - Emel
16. 7. 2012 15:27
Re: VWostrý...
Mohli si nechat torzku do Toleda a Leona práskat s multilinkem. No nic... tak chytří jsou v SEATu určitě taky.
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 20:35
Re: VWostrý...
Pac vi ze 99% ridicu nic nepozna, staci kdyz je budou krmit spickovym odladenim. Bylo by to hazeni perel ....
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 14:50
Re: VWostrý...
To taky nechapu, kdyz i kastle musi byt prizpusobena na nezavisle zaveseni. Silne pochybuji, ze by to montovali na nejaky ram jako ma BMW ;-) Seat je lowendova znacka, takze se divim ze vw takhle vyhazuje prachy, v dobe kdy se blizi dalsi krize. Jestli oni ty prachy zase nebudou nekde dohanet treba na nejakym retezu? ;-)
Avatar - Andromeda
17. 7. 2012 13:10
Re: VWostrý...
Dalo hodně ráce najít foto Alfice z toho nejnemožnějšího pohledu , který odpovídá spíše ležícímu jedinci -> takhle to auto uvidíš jen pokud Ti něco spadlo pod něj, popřípadě jsi spadl před něj Ty sám a půjde o pohled poslední ... Koukám, že dehonestační, demagogická a laciná metoda zde zapustila kořeny...
Avatar - white label
17. 7. 2012 19:39
Re: VWostrý...
Tak s tím bych souhlasil pouze částečně. Při focení Alfy fotograf určitě neležel apod., takové fotky už jsem taky dělal a vypadají znatelně jinak. U Alfy byl objektiv někde v úrovni masky/loga a u Seatu někde těsně nad kapotou. Úhel pohledu je tedy u Seatu o něco "milosrdnější", ale rozhodně ne o tolik, myslím, ne až tak dramaticky. Každopádně pohled zepředu je u Jůlinky její největší designová slabina (úhel/neúhel), z jiných pohledů by ani nový Leon takovou převahu určitě neměl, takže tendenční je spíš výběr pohledu (zepředu), než rozdíl samotného úhlu pohledu...
Avatar - Andromeda
18. 7. 2012 23:39
Re: VWostrý...
No, ono se jedná výškově tak o cca 30 cm a jinou vzdálenost, což ve výsledku ( mimo práci profi studia, nasvícení ) znamená chtěný znatelný rozdíl ... Pokud neležel, tak "skoro ležel" ve výšce cca 50cm nad povrchem... No nic, svůj účel to splnilo...
Avatar - iudex
16. 7. 2012 13:15
Šetríme, šetríme
K dizajnu sa nedá povedať nič zlého, pekné ostré linky sú vcelku páčivé a dokonale zapadajú do moderného dizajnového jazyka Seatu. Ostatne ani starý Leon nebol zvonka škaredé auto a výhrady voči memu smerovali takmer výhradne na interiér. Preto ponechanie základných proporcií je logické a ostré linky priniesli potrebnú modernu do vzhľadu.
Motory sú tiež logické a očakávané, menším prekvapením sú zdvihnuté výkony oboch 2,0 TDI.
Interiér poskočil o veľký kus dopredu a získal potebný flair, v niektorých detailoch jemne evokuje Audi a to je dobre.
Potiaľto je to dobré.
Veľké ALE však príde pri čítaní techniky pod kapotou. Vzadu hlási Leon návrat k torzke, čo je v nižšej strednej a obzvlášť u športovo a emotívne sa tváriaceho Seatu vcelku ostuda. Ak si Megane a spol. stále ponechávajú torku, je to vcelku pochopiteľné s ohľadom na fakt, že športové jazdné vlastnosti nikdy neboli prioritou. U Leonu, ktorý bol obľúbenou bázou pre tunerov je však ústup od miltilinku hriechom, ktorý sa bude odpúšťať len veľmi ťažko. Obzvlásť, keď najsilnejšie verzie ukazujú, že to technicky možné je. Potom to vyzerá naozaj ako bezhlavý a neospravedlniteľný cost-cutting.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:37
Re: Šetríme, šetríme
aspon tuneri nebudu kazit meno leonu.....stane sa konecne vaznejsim autom :yes:
16. 7. 2012 13:45
Re: Šetríme, šetríme
Presne tak, torzná tyč to je proste hamba!!! :no: Mám pocit že jazdné vlastnosti skončia presne tak isto, ako pri civicu 8Gen. Podľa mna veľmi zlý krok.
Avatar - Emel
16. 7. 2012 13:55
Re: Šetríme, šetríme
Tohle můžu podepsat :yes:
Avatar - Andromeda
17. 7. 2012 02:09
Re: Šetríme, šetríme
Jen tak na okraj - o tom, že k tomuto kroku dojde, se psalo už cca před půl rokem, možná dříve ... Vy už chlapci máte i koncernový slipy, protože jste se kompletně všichni této variantě vysmívali s tím, že toto by se u koncernu přece nestalo, nota bene v momentě, když zdejší PR dokola omílali neobyčejné vlastnosti nové podlahové plošiny a fans se tetelil nad tím, jak to zase koncern všem natře ...
No, a najednou tady čtu, že ta torzka je vlastně u malých TSí.ček OK, vlastně že do těch 100 kw je to fuč , tak o co jde, plus dalekosáhlé rozbory, jak je to OK z mnoha stran...
To by nevadilo, kdyby ti samí breptové nemáchali konkurenci za torzní hlavy v bahně opovržení a povýšeně až arogantně nekomentovali řešení zvolená protihráči ...
Proč to překvapení ??? Buď si prd pamatujete, nebo jde o vliv dennodenní masírky a jejího prokazatelného vlivu na podvědomí ???
O nic neospravedlnitelného se nejedná, jen asi bude třeba procitnout a přiznat si, že není všechno zlato, co se třpytí a každý den povídají kamarádi...
Avatar - iudex
17. 7. 2012 09:06
Re: Šetríme, šetríme
Troškunechápem, prečo mne píšeš "vy už chlapci nosíte i koncernové slipy"... z čoho tak usudzuješ? 8-s
Avatar - Andromeda
17. 7. 2012 18:04
Re: Šetríme, šetríme
Čtu , jen čtu ... Ne jeden den ... ;-\
Avatar - white label
17. 7. 2012 19:07
Re: Šetríme, šetríme
Taky "jen čtu", a mám z toho pro změnu pocit, že čím dál víc slyšíš "koncernovou" trávu růst... ;-\
;-)
Avatar - Andromeda
18. 7. 2012 23:28
Re: Šetríme, šetríme
;-) Možné je všechno... Čteš pozorně, doufám, že si stejně dobře pamatuješ...
Avatar - Ronault.
17. 7. 2012 22:26
Re: Šetríme, šetríme
Tady se hrubě mýlíš.
Avatar - white label
18. 7. 2012 03:01
Re: Šetríme, šetríme
Leda, že by už i k Fordům dávali koncernové slipy... >:D
Avatar - Dinar
18. 7. 2012 07:37
Re: Šetríme, šetríme
Svět není černá a bílá, hvězdo, ne každý, kdo tě má za troubu musí být nutně satanista, čti koncernista. ;-)
Avatar - Andromeda
18. 7. 2012 22:59
Re: Šetríme, šetríme
;-) I ty brepto, že jsi se poznal, viď ??? Potrefený se vždy ozve, parketo ;-) ...
PS: Tentokráte Tě teta smázla šampióne...
Avatar - Dinar
19. 7. 2012 07:51
Re: Šetríme, šetríme
Ta křečovitost "přístupu s nadhledem", kterou předvádíš, je neuvěřitelná, tolik písmenek o ničem tu nepíšou ani největší ignoranti, vždy jen škatulkování, nálepkování, mudrování ovšem nad diskutéry, k tematu, autům, nikdy nic. :-!

P.S. Teta smázla, stejně jako vždy pouze sama sebe, stopadesát příspěvků "já vím, že A3 bude mít torzku"... a ona, světe div, se, nemá.
Avatar - Emel
19. 7. 2012 11:49
Re: Šetríme, šetríme
Jestli má nebo nemá se teprve uvidí... viz diskuse pod Octavií.
Avatar - Andromeda
19. 7. 2012 12:43
Re: Šetríme, šetríme
;-) Díky, a k věci nic ??? Zopakuji ještě jednou - tradičně - pro ty pomalejší, o co mně šlo a jde...Už před drahnou dobou jsi ty a další udělali z "Tety" ( aby jsi věděl o kom je řeč ) trubku, při zmínkách o tom, že nová podlahová plošina, podvozek, bude v mít do jistého výkonu torzku.To bylo smíchu a tradičně prudce inteligentních komentářů, ovšem to by jsi si musel pamatovat víc, než to co jsi měl ráno ke kafi...
Ejhle, Leon, který na ní stojí, to potvrzuje. Co se týče A3, to bylo někdy o víkendu, což jsem nekomentoval,diskuzi o ní sem netahal, ač to tam bylo znovu zopakováno ( odkaz na neměcké stránky však hovoří o použití víceprvku, ovšem ze zdejšího nového článku o OIII cituji: "Platforma MQB umožňuje použít víceprvkovou i jednodušší vlečenou zadní nápravu, jak dokládá příklad nového Audi A3, kde je motorům do 100 kW složitější zavěšení zadních kol odepřeno."..., tedy co platí, když i prodejce Xawier tvrdí, že automobilka na prezentacích tvrdí, že do cca 100kw torzka ??? ), a jsem u zase u chápání psaného a paměti...
Je vysoce pravděpodobné, že podobnou konfiguraci bude mít jak O III, tak i G 7 ( u něhož to bude nejspíše to samé... ).
Tudíž já pouze připomínám zničehonic překvapenému osazenstvu, že se o tom již kdosi zmiňoval, a jak to dopadlo - jistě, ty jsi u toho nebyl, nebo to myslíš upřímně, že...
Opakuji pro ty pomalejší, že zmínky o možném řešení "teta" hodila do placu dost dlouho před tím, než k představení třeba Leonu došlo a po mnoha článcích této plošině věnovaných, kde jsi ty a spol. mlaskal chválou.
Ještě pro upřesnění -> já do té plošiny nekopu, ani ji nijak neodsuzuji, což mi bude tak jako tak připsáno na účet.
Je to pro tebe těžké pochopit ???
Pokud ano, omlouvám se, víc polopaticky to neumím. Tolik k věci "torzka" u Leonu ...
Trouba.... :-)
16. 7. 2012 13:17
i30 predchozi generace
vypada stejne.
Rozbalit vlákno
4
16. 7. 2012 14:09
Re: i30 predchozi generace
nesouhlasím, pokud myslíš partii kolem C sloupku tak je to evoluce minulého leonu, sami korejci se nechali inspirovat leonem..
16. 7. 2012 15:41
Re: i30 predchozi generace
máš naprostou pravdu, byl to právě Leon, který přišel s tímto řešením a od něhož to
ty Korejci obšlehli, pardon nechali se inspirovat :-)
16. 7. 2012 17:30
Re: i30 predchozi generace
Vim minimalne o trech starsich autech nez je leon, kteri toto reseni maji take - [odkaz] [odkaz] a [odkaz] ;-)
17. 7. 2012 08:44
Re: i30 predchozi generace
Ti všichni se pak mohli inspirovat zde:
[odkaz]
Avatar - pumpkin
16. 7. 2012 13:21
Správny smer
Seat sa svojím zameraním vracia do prvej polovice 90. rokov, kedy robil funkčné a zároveň pekné autá. Stačí si len spomenúť na prvú, ich vlastnú Ibizu a prvé modely už pod VW Group. Prišlo Toledo, druhá Ibiza, Cordoba, Arosa, Inca, Alhambra a Seat mal zrazu ucelenú paletu s pomerne konzervatívnym dizajnom, ktorý mal ale šmrnc.
Po Giugiarovom Leóne prišla éra Waltera de Silvu a postupne budovaná identita sa zrazu zmenila na trochu silené Auto Emotión. Netvrdím, že dizajn druhej generácie Leonu bol zlý, ale snažiť sa ho za každú cenu aplikovať na ostatné modely bol tragický. Celé to zabilo tretie Toledo, po ktorom už Seatu neostávalo nič iné len hodiť spiatočku a vycúvať z prehnaných emócií. Potom nastalo ticho a obdobie hľadania sa a dočasných riešení (Exeo)
Nový (podľa mňa dobrý) dizajnový smer ukázala posledná generácia Ibizy. Vrátila sa k funkčnosti ale nezaprie ani decentné emócie. Toledo sa tiež vrátilo ku koreňom populárneho liftbacku, Alhambra je znovu mladá, Mii...no, dá sa považovať za adekvátneho nástupcu Arosy a nakoniec: nový León. Dizajnovo mám naozaj problém mu niečo vytknúť, snáď len druhý pár kľučiek mohol ostať v hore v stĺpiku. Ale inak je to pre mňa vážny adept pre najkrajšie auto v segmente.
Gratulujem Seat. :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 13:28
Re: Správny smer
tie funkcne a podla teba pekne auta z 90tych rokov neboli nic ine ako prezlecene nudne volkswageny ;-) - ibiza bola prezlecene polo, arosa bola prezlecene lupo, alhambra bola prezleceny sharan....

nuz gratulujem >:D :yes:

ty budes nejaky majster dizajner :yes: ale ved kazdemu sa paci nieco ine ;-) neber to v zlom

nakrajsie auto v segmente?

to je predsa nove Acko :yes:
[odkaz]
[odkaz]
16. 7. 2012 13:57
Re: Správny smer
Áčko? Ještě jsem u žádného hatchbacku neviděl tak tupý a nezáživný design zádě... je potřeba se radikálně odpoutat od pozlátka, jež pramení z prémiové aury.

Koncepční podoba je velmi zdařilá, v sérii jsem docela strávil kabinu a příď, ale zadní lampy (zejména po prezentaci těch koncepčních) mi přijdou měkké...

PS: Pro mě jen nejkrásnějším hatchbackem 2. gen. Mégane. Obávám se, že jsem tak ovlivněn, že mi to zůstane >:D
16. 7. 2012 14:28
Re: Správny smer
Ten se mi taky moc libi. Tomu se rika original :-) Taky jednoho mame...:)
Avatar - Choochoo
16. 7. 2012 14:53
Re: Správny smer
Je pravda, ze to bylo opravdu odvazne a zajimave :yes:
16. 7. 2012 15:53
Re: Správny smer
Designe, jak je to s tím tvým nickem, jsi staronový diskutér se změněným nickem, nebo zcela nový kolega?
17. 7. 2012 13:42
Re: Správny smer
Potrebujes si to poladit v databazi? :-)
Avatar - pumpkin
16. 7. 2012 14:21
Re: Správny smer
Hm...Ako povieš 8-s
Tie tvoje "nudné prezlečené Volkswageny" sa ale lepšie predávali ako de Silvova predstava o Auto emoción.
A keď už sme pri tom, Ibiza nebola nikdy rebrandom a ostatné modely dostali ako taký priestor na vlastnú identitu.
Podľa mňa to bol zlý pokus spraviť zo Seatu dáku športovo-emotívnu značku.
16. 7. 2012 17:36
Re: Správny smer
A jak krasny ten prevleceny volkswagen umi byt... [odkaz] [odkaz] ...
16. 7. 2012 13:57
Karosérie
Ještě bude 3dv. a combi. :-!

Z FB Seatu ČR:

SEAT Česká republika Hodnocení bez emocí a nudné mi přijde mimo. Co se řešení C sloupku týče, to byla svým způsobem nutnost kvůli zákazníkům - masám. Budou ještě 2 karosářské varianty. Asi uhodnete jaké. Tento 5dvéřový hatchback je z nich nejméně sportovní :-) Nechte se překvapit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
16. 7. 2012 13:59
Koniec Altea - Altea XL
Stálo by za zmienku, že končí aj Altea a nahrádza ju ST verzia od Leona. MPV od Seatu na chvíľu nebude.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 15:10
Re: Koniec Altea - Altea XL
mpv od seatu ma uz roky meno alhambra ;-) a stale je tu :yes:

hybrid altea nikomu chybat nebude a seat taketo auto ani nepotrebuje
Avatar - nalimer
16. 7. 2012 17:27
Re: Koniec Altea - Altea XL
ty voe, na VW Sharan a la Seat som zabudol ;-)
vyznam Altei (a hlavne XL) by som nepodcenoval. VW Golf+ je defacto prvy Nemec, ktorý skopíroval skelet od Seatu (na druhú stranu, Q3 zas parazitovala na vývoji Tribu...). Plus fakt, že ten voz sa bude vyrábať 9 rokov (čo patrí už k senior autám, dnes je takým seniorom Peugeot 807/Citroen C8, Renault Espace, Peugeot 206+ (snáď som nezabudol...)).
16. 7. 2012 21:33
Re: Koniec Altea - Altea XL
Souhlas, Altea (XL ale i malá) je příkladem vynikajícího obestavění prostoru, těžko hledat na stejném půdorysu srovnatelně prostornou a pohodlnou kabinu a zužitkovaný kufr. Plus bonus v podobě posuvu druhé řady. Že se moc neprodává, není imho chyba auta, ale lidí kolem Seatu/VWG - a to se netýká jen Altey.
16. 7. 2012 16:59
Re: Koniec Altea - Altea XL
Že dorazí 3DR a ST verze Leonu, to vím, ale můžeš sem dát odkaz na tu informaci o ukončení výroby Altey? Nebo to rozvést? Díky.
Avatar - nalimer
16. 7. 2012 17:17
Re: Koniec Altea - Altea XL
3 dv. - predstavenie Zeneva 2013, nabeh prvy polrok
SW - nahradza priamo Alteu ako MY 2014, t.j. vyroba uz leto 2013 (predtstavenie ???)
ak sa nemýlim, Frankfurt 2013 patrí aj Tribu
16. 7. 2012 18:30
Re: Koniec Altea - Altea XL
Dík za info.Vyrábět se bude kde ?
Avatar - nalimer
17. 7. 2012 09:02
Re: Koniec Altea - Altea XL
Tribu určite Martorell (keďže sa tu robí aj Q3) a aj Leon by mal ostať v domovskej fabrike.
Mii sa robí v Bratislave - SK, Toledo bude robeny v Mladej Boleslavi - CZ, Alhambra Palmela - PT. Ibiza, Leon, Altea a Exeo sa robia v domacej Martorell.
16. 7. 2012 21:34
Re: Koniec Altea - Altea XL
Díky :yes: BTW: Jak je to s Tribu? Šly pověsti, že výroba bude odložená/zrušená kvůli hospodářským potížím Seatu.
Avatar - nalimer
17. 7. 2012 08:49
Re: Koniec Altea - Altea XL
Tribu malo premieru ako prototyp v 2007. Povodne mal ist do vyroby od 2009, ale v 2008 pozastavili vyvoj. A zhodou okolnosti, vyvoj sa presunul na Q3...
Az v 2011 predstavili IBX, ktory ma byt prototypom pre Tribu. Ma prist na trh asi v druihej polovici 2013 (teda MY2014).
Pri Seate som ja skor zvedavy, ci pride na trh aj SW od Toleda (konkurencia pre Leon SW) a hlavne - či príde sľubované 5 dv. kupé podobné A5.
Avatar - Aladeen
16. 7. 2012 14:32
Prečo to musia kazyť !
TURBOM !!! :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 7. 2012 22:22
Re: Prečo to musia kazyť !
Neviem co je kazyt ... ale k tym turbam, mas pocit ze fauveee ma este nejake atmosfery?? To musis holt k inym znackam, k japonskym... :-!
16. 7. 2012 14:35
Auto emocion inspired by Kia
Ten interier, hlavne reseni vydechu klimatizace a displej evokuje interier Cee'du, i kdyz ta spodni cast je uz jina, ale zrovna i dost prazdna a levne pusobici, kazdopadne kvalita se asi tezko muze soudit z obrazku, ale nevypada to moc dobre. :no:
Na druhou stranu exterier je urcite to lepsi co muzeme najit v teto tride, a to tsunami hran, ktere na Ibize je uz moc, na vetsim Leonu pusobi vkusne a sportovne. :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2012 14:37
krok správným směrem
Gratulace SEATu ke zmoudření :-) Leon vypadá supr a varianta kombi tento model ještě zatraktivní. :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2012 15:37
ON, LEON
Leon. Auto, jak má být. Auto, co má jiskru a říz. Diskusní estéti, silniční kýčoví teoretici hledají v museálních katalozích, zda snad nedojde k ohrožení vyhynulých druhů a konkurenčních poddruhů, no, šofér, kluk s vokem, ten se nad těmito žalmy jen pousměje, přirazí raybany k lebeční kosti, sesune se na sedadlo Leona a odpálí jako drak. Ano, přesně o tomhle totiž leon je - auto co má tu správnou pocitovou balanci, auto, co umí brnknout na strunu lidem se vkusem, auto, které akcentuje správné křivky, auto co evokuje tu správnou garáž, ty jediné a správné silniční zážitky - toto je ostrá silniční seatovská "chilli" paprička, oheň a led, oheň a... let. Konkurence pláče, a ty se dívíš? Cayenský pepř v očích...

Zbývá se vypořádat se zadní nápravou. Nevidím v tom problém, méně výkonné motory jedou na méně sofistikované nápravě. Tohle se jistě promítně do ceny. No a kdo chce i technickou nápravovou klasu, bere samozřejmě adekvátní motorizaci. Ovšem budeš muset cváknout děngy, to je snad jasné. Řekl bych tedy , že i toto Leon vybalancoval.

Ovšem co je nejpotěšitelnější. Nejpotěšitelnější je samozřejmě celkový designový styl nového leona. Zde nemohu jinak, než konfrontačne odkázat na sice model menší, přesto konkurencí představovaný jako design na nadcházející desetiletí. No... posuď sám, kdo to mí lépe - [odkaz] :yes: [odkaz] 8-s

Někdo holt ví, co znamená dlouhej táhlej a ostrá pravá a někdo zase ještě nevyrostl z maminčiny bublaniny... Ale tak to na světě chodí od nepaměti, vždy jsou ti, co udávají styl, tep doby, a pak ti ostatní...

BRAVO LEON :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
16. 7. 2012 15:52
Re: ON, LEON
tat tak, jenže někteří zdejší diskutující nedokážou přijmout fakt že k 1.2tsi resp. 1.6tdi ta torzka bohatě stačí a řidič který takovou motorizaci kupuje jde po ceně a vůbec neřeší co za železo má mezi zadníma kolama..
Avatar - Emel
16. 7. 2012 16:02
Re: ON, LEON
To je dost odvážné tvrzení. Leon se mi líbí, za jistých okolností bych se asi spokojil s 1.2TSI, přesto mi není jedno jak to auto jezdí.
Avatar - Blue Sun
16. 7. 2012 16:24
Re: ON, LEON
Jo... Renault umí líp - sladit celé auto. Mně prostě ta příď Seatů nejde dohromady. U žádného modelu. Relativně moderní tvary auta a do toho čumák jak z dvacet let starého... to ne.
16. 7. 2012 17:59
Re: ON, LEON
A ze všeho nejdrsnější je nepochybně ukousnutej volant. Trapný.
Předek z Focusu, silueta z Astry, sloupky z Mazdy 3... ;-\
16. 7. 2012 18:37
Re: ON, LEON
volant vypadá skvěle a se siluetou jsi úplně mimo, současná astra ji převzala z dobíhajícího leonu a trojkový leon ji jen posunuje dál, předek z focusu? sloupky z M3? chlape zajdi si na oční..
16. 7. 2012 19:01
Re: ON, LEON
Ukousnutý volant je v podobném autě naprosto k prdu a je jedno, zda se jedná o Leon, Golf, Passat nebo třeba Logan. Nemá to praktický význam, jen to otravuje.

Ad Focus.
[odkaz]

Ad M3.
[odkaz]
Jestli je lomaný deset čísel ve dveřích nabo až za nimi je irelevantní, jen včera tu byl zase výlev o ikonoznosti C-sloupku a letos už asi desáté události roku.

Auto je to moc hezké, ale vše z něj už tady bylo. Alespoň, že už opustili tu křečovitou snahu stát se Alfou.
A jak jsem se posmíval za fotky Rapidu a Adamovi, tak tohle je fakt vrchol...MS Paint?
16. 7. 2012 20:30
Re: ON, LEON
Jako jo, je to fešák, na Seat skoro až moc velkej :-) ...ale tak lehce to zavání tou říšskou estetikou, je to takový uměřený ala 4 kruhy. Neřikám že je to špatně, ale že by to bylo zrovna auto emoción...uvítal bych v budoucnu výraznější profilaci značky co se toho dyzajnu týče. Noale furt si můžou gratulovat, narozdíl od tápajících francouzkejch bratří
16. 7. 2012 16:38
Kombi bude?!
Uz aby ho delali s batohem. :-!
Rozbalit vlákno
19
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2012 19:49
Re: Kombi bude?!
tej mode kombikov nerozumiem ty ano?

99 percent ludi jazdi v aute osamote alebo vo dvojici a 99 percent casu straveneho v aute jazdia s prazdnym alebo poloprazdnym kufrom...... na jednu dovolenku k moru raz rocne mi postaci aj panda nie? dam box na strechu a je to..... tejto mode kombikov a nahananiu kubikov vzduchu som nepochopil, to kazdy sa denno denne stahuje alebo pouziva auto ako nakladak? Bol som uz davnejsie na dovolenke doma dva tyzdne v tatrach a styria sme sli a nabalili sme sa do kratkej feldy....uplna pohoda, kombik je snad len pre stahovakov alebo ja nechapem pre koho....
16. 7. 2012 19:54
Re: Kombi bude?!
Vžij se do role člověka, který má Německého ovčáka, jezdí v létě na MTB, v zimě na lyžích, skáče base a občas potřebuje převézt něco, co nemá zrovna formát 40x40x40. Tak asi tak. :-)
16. 7. 2012 21:41
Re: Kombi bude?!
Este si zabudol sperovat majitelov vozidiel osobnych vozidiel Partner Teepee, Kangoo, Doblo, ...
Ti tiez prevazaju kubiky vzduchu.
Keby ta vsak zamestnali v Seate, urcite by si zacal mliet ody na ST-cka ako verklik.
17. 7. 2012 08:50
Re: Kombi bude?!
Podle posledního průzkumu 9 z 10 psů by volilo kombík.

(Konkrétně pro kombík byli labrador, německý ovčák, kolie, barzoj, akita, čau-čau, hasky, bernardýn i jezevčík, čivavě to bylo jedno.)
:-)
Avatar - iudex
17. 7. 2012 15:03
Re: Kombi bude?!
>:D :yes:
P.S. Podľa mojich info aj ridgeback uprednostňuje kufor kombíka pred zadnými sedadlami sedanu. ;-)
Avatar - white label
17. 7. 2012 19:17
Re: Kombi bude?!
Na to téma bezděku,
zeptal jsem se ridgebacku,
zaštěkal jen ve spěchu:
"já zásadně v hatchbacku!" :-)
18. 7. 2012 07:03
Re: Kombi bude?!
Někteří raději zadní sedadla:
[odkaz]
:-)
17. 7. 2012 09:09
Re: Kombi bude?!
Mam dva psy. Vozim je minimalne co 2x do tydne. Navic mam barak, takze obcas neco potrebuju privezt. Jezdime na vylety a taky za rodici. Takze psy s sebou nebo kola. Je toho dost, proc kombi vyuzivam. Dokud jsem bydlel ve meste, stacila mi jen Ibiza. Dokonce jsem ji rok pouzival jako dalnici presunovadlo a stacila mi bohate. Proto jsem si k Ibize koupil 307 Break. Mit ale rodinku Seatu, tak bych si nestezoval.
Avatar - iudex
17. 7. 2012 15:09
Re: Kombi bude?!
Ak budeš jedného dňa veľký a budeš mať rodinu, zistíš, že bežný športový kočík Ti zaberie CELÝ kufor aj najpriestrannejšieho hatchu (príp. do niektorých ho ani nenarveš) a ak tam chceš dať navyše nejakú tú cestovnú tašku (balík plienok, cestovnú postieľku...), kombi je nevyhnutné.
P.S. Ak 1982 v Tvojom nicku je dátum narodenia, je asi zbytočné čokoľvek Ti vysvetľovať, mal si mať už vo svojom veku rozum. ;-)
17. 7. 2012 17:06
Re: Kombi bude?!
Chvalim psickarov.
18. 7. 2012 07:08
Re: Kombi bude?!
Psíčkáři chválí SEAT.
17. 7. 2012 17:08
Re: Kombi bude?!
Este by si mohol zafilozofovat na temu vozidiel Coupe 2+2. Lezies do nich zpredu na zadne sedadla. A Jups! Zistis, ze tam nie je ziadne miesto na nohy. A co tak nieco o Smartoch? Alebo, preco si dvaja ludia stavaju dom o obytnej ploche 400 m2? Alebo, naco stavat pivnicu pod celym domom? ...
18. 7. 2012 07:10
Re: Kombi bude?!
Mnozí Češi pivnici pod domem Slovákům závidí a diví se, že je to taky nenapadlo. :-)
Avatar - Ronault.
17. 7. 2012 22:27
Re: Kombi bude?!
Ty toho nechápeš daleko víc, ale nic si z toho nedělej.
26. 7. 2012 06:59
Re: Kombi bude?!
Topper, za tú Pandu si nezabudni zapriahnuť prívesný vozík a budeš k tomu ešte aj najrýchlejší v kolóne.
Avatar - nalimer
17. 7. 2012 10:44
Re: Kombi bude?!
ako píšem inde, kombi príde v 2 polovici 2013, nahrádza Alteu.
16. 7. 2012 18:32
Me se libi
... ale za leona 1P 2011 bych ho nevymenil. LED svetla vsude jsou asi budoucnost, ale tomuhle autu neslusi. Halogenky jsou asi za horizontem, ale proste svetla vypadaly jako svetla ;-) Navic ta kastle je, jak to rict, - proste bez elegance.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
16. 7. 2012 22:24
Tak tohle...
....koncern VW podělal. Takhle se potupit s torzkou na zadi. 8-s
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2012 09:09
skoda, prijde mi takovy neoriginalni
..z profilu A3, predni svetla s vlnkou jak i30, zadek Guilletta...jasne, dnes tezko vymyslet neco noveho, ale preci jen trosku invence by nezaskodilo. ostatne stavajici leon vypada porad paradne....
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2012 11:30
Budou tam od 1/2013 již nové TSI
(svody integrované do hlavy válců, rozvod řemenem, 2xOHC) nebo ty stávající?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
17. 7. 2012 12:02
dvakrát do rovnakého lajna nestupíš..alebo?
Seat robí tú istú chybu, ako v nedávnej minulosti s modelmi leon-altea-altea xl- toledo. Úspešná a originálne dizajnovaná prvotina (vtedy leon, teraz ibiza) sa nakopíruje naprieč všetkými modelmi v ponuke a... výsledkom je manufaktúra na obstarožné audiny..
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2012 21:26
Leon
Byl vždy nejhezčí SEAT a nová generace to opět potvrdila. Jen mě mrzí z boku ten korejský rukopis ;-\
Rozbalit vlákno
0