Ekonomika
Proboha co ta cena???? 😲 To je snad špatný vtip?? 8-s
švorcáku! >😒]
koukám, že jste se hošani zase ozvali a jak jinak nezklamali. Tak abychom si to tu vyjasnili jak je to s prémií u Alfy??? >😒]
Alfa pokud vím ze zdrojů blízkých odborné veřejnosti je pouze subprémie.Tento pojem ovšem i v odborné veřejnosti vyvolává značné diskuse,protože zde dochází ke střetu s kategorií Supermainstream.Supermainstream totiž značná část odborné veřejnosti stále více skloňuje jako kategorii výše než subprémie a dokonce výše než cokoliv v našem krásném vesmíru :-! kapiš? >😒]
Já ti nevim, neni Alfa Suprmejnstrým??? 😲
ne.V souvislosti s pojmem Supermainstream je v odborné veřejnosti skloňována pouze a jen automobilka Volkswagen >😁 >😒] >😒]
ale je taky fakt, že hošani z Alfy na sobě makali jak čerti, studovali, mrskali jazyky a pracovali na kvalitě. Myslím, že i Alfa už začíná mluvit do supermejnstrýmu... 😉
tak radši nemysli Supermainstream byl,je a bude vždy jen jeden! 😉 >😒]
a co Liška???? >😒]
"začíná mluvit"?? vtedy ešte asi nepoznali pojem ´supermejnstrým´, ale keď Alfa vyrábala autá rovnajúce sa tomuto pojmu, resp. prevyšujúce tento pojem, tak VW vyrábalo šunty hodné o stupienok vyššie od Trabanta >😁 časy sa menia...to však neznamená, že Alfa robí zlé autá...
ještě že jsem přízemní vesničan a tyhle "odborné debaty" mně netrápí :-!
no jo u vás na vsi u Lídlu...tam jde všechno mimo vás co? 😉 >😒] >😒]
Práve naopak, casto sa tam zastavím na pivo na stojáka a dozviem sa vela zaujímavého o zivote a tak. A potom kvalifikovane diskutujem na auto.cz >😒]
nemáte krčmu, keď postávaš s pivom v ruke pri Lídlovi? >😒]
tak tak. Chlapi minule hovorili, že najlepšia je aj tak Oktávka. Vraj má taký kufor, že do neho strčí hocijakú Alfu :-!
hociakú?!? som myslel, že iba Milana a Torína, keď si v krčme naložia viac ako je treba >😒] ale Iudex píše, že u nich deti zatiaľ popíjajú iba pred Lídlom, no a Milan a Torín sú iba bejbyalfíčatá, takže taxikárske ochcávky by mali pred Lídláma postávať...
vidím,že jste taky řešili tu věčnou otázku prečo Ceed a nie Oktáviu >😒] >😒] >😒]
ale ja by som skutočne rád vedel prečo Alfu a nie Lambo??? >😒]
u nás se řeší jenom Oktávku nebo Zetor :-!
Nissan 370 Z(etor)?
přesně :yes😒br />
sportovní požitek i při orání, nebo sklízení kukuřice :-!
sportovní požitek i při orání, nebo sklízení kukuřice :-!
orba driftom, to je moje :yes:
...driftom, lebo ksichtom...? 8-s >😒]
chtělo by to nějakou shrnočku, ať v tom máme jasno 😉
Dost na ho.no :-!
"na hojno", to je pravda, pocit exkluzivity (hojnosti) po usadnutí do Alfy (hlavne TI verzie 159-ky) Ťa neminie 😄 😉
Tak exklusivitu si s Alfou nespojuji minimálně od doby, co jí nemám a to už je tak dávno, že si to ani nepamatuju. 😉
starečku, to robíš chybu, ale pravdou je, že pre senilných dedkov sú už na trhu vhodnejšie iné značky >😁 😉
Mám rád svoje pohodlí, spolehlivost a kvalitní asist.službu, když píchnu pneumatiku 😉
no jo no, s pivnou pneumatikou sa už guma mení ťažšie...to poznám, ale zatiaľ vzdorujem, však zas tak často moju starú nepichnem a s tú spoľahlivosťú je to síce kúsek horšé, aj minule mi nepovedala, kam ide, ale dá sa to vydržať... 😄
Alfa je skutocne krásna, zozadu svalnaté línie odkazujú na najkrajsie americké muscle cary z dob pred ropnou krízou. Ale ked sme uz pri Amerike, klasický reprezentant americkej skoly Corvette Cabrio ponúka porovnatelnú dynamiku a za cenu Alfy sa dajú kúpit dve Corvety a este zostane na Golf GTI. 8-s
Jedinečnost...to je oč tu běží
neviem či by majitel 8C mal zaujem o nejaký špatný golf.. asi nie že? to je trošku iná liga
Do jednej vety ich dávas Ty. Ja ako konkurenta uvádzam Corvettu kabrio a Golf GTI ako "zbytok", ktorý si za usetrené drobné kúpis. 😉
corvetta konkurent neni to je prvá vec. a druha je ta že možeš za tie peniaze nakupit trebars 1000 favoritov a ešte ti zostane na 50 kg banánov....
Daj argumenty, preco nie. Inak pozri moju odpoved Pierrovi.
lebo medveď 😉 je to auto s európskou charakteristikou, európskym poňatím, ktorému sú konkurentmi skôr samotné Ferrari 430 Scuderia alebo Porsche 911 GT2, no osobne sa nebránim ani tej Corvette ako konkurentovi, i keď už existujú úpravy Corvetty, ktoré sa snažia byť podobné 8C [odkaz] 8-s
takže ono ta Corvetta sama o sebe nemusí byť pre každého príťažlivá 😄
takže ono ta Corvetta sama o sebe nemusí byť pre každého príťažlivá 😄
Ja si rovnako myslím, ze bezprostredným konkurentom bude najma 430 Spyder ci Gallasdo Spyder, ale to sú autá predsalen este o kus dalej (výkonovo, dynamikou, imidzom) a obe stoja menej! A v sirsom rámci je konkurent trebárs i MB SL 55 AMG ci tá Corvette cabrio, ktoré sú lacnejsie o milión, resp. tri (!). A to nijakou exkluzivitou nevyvázis.
nemaj boja, v bazári u vás pri Lidli tohto krásavca nekúpiš ani o 20 rokov... >😁
No ale u nás na dedine sú aké autobazáre?! Minule som sa dokonca posadil do nacipovaného Apostola TDI PD a nastartoval ho skor, ako ma esbéeskár vyhodil! To bol zázitok!
to bude fakt kúsok lepšia dedina, keď tam predávajú šupelmejnštlým v PrDe TéDéIí >😁 šak ale nečudujem sa, keď tam máte Lídla s velikánským parkoviskom >😒]
Zastav sa na Hordena, neobanujes! A so svojím fárom budes iste stredobodom obdivu miestnych znalcov (viacerí tajne diskutujú tu na auto.cz), ale musí byt z Koncernu, nezabudni! 😉
No srovnávat tohodle Míťu na steroidech s Corvetou mi přijde trochu mimo. Vette je sériovka, která s touhle italskou paštikou udělá krátkej proces. A přitom stojí polovic. Na stranu druhou, najde se asi dosti bohatých sběratelů, kteří tohle auto ocení... Nicméně, nalejme si čistého vína a podívejme co je k mání za pět a půl míče... 😉
Povedal som prvé lacnejsie auto, ktoré mi napadlo. Ale nemyslím, ze je to mimo. Ak podla Teba áno, v com? Je to rovnako dynamicky vyzerajúci roadster, vacsí motor, síce s nizsím výkonom, ale porovnatelnou dynamikou (Corvette: 6,2 V8 - 297 kW, 300 km/h a 4,3 s vs. 8C: 4,3 V8 - 330 kW, 290 km/h a 4,4 s). A to je iba základná verzia, je i 7,0 V8 a ZR1 s turbom. Vette má image, je to pojem, budovaný pol storocia, v neposlednom rade tiez skvele vyzerá. I keby tu bola o nieco nizsa exkluzivita, neviem, ci to tento nedostatok stojí za priplatenie si 3 miliónov (!).
Veď si to povedal v podstate za mňa. Vette je pojem. Toto je malosériovka za nekresťanské prachy. Zaujímavá (aj keď mne sa nepáči) a možno raz zaujímavá ako veterán. V sůčasnosti však je to Alfa. Alfa za 5,5 mio. Za cenu Ferrari, Lamba, Astona, Bentley, SL 65 AMG, atd... Ostatne videl si niekedy toto auto naživo?? Sedel si v ňom?? ja áno...
je to Alfa a čo je na tom? Alfa s motorom pochádzajúcim od Ferrari a jazdnými vlastnosťami prevyšujúcimi Maserati a predpokladám, že aj v porovnaní s tou americkou kukuricou to nebude vôbec zlé...skôr si myslím, že tá "letitá" kukurica vypuká na popcorn...Corvette je americká ikona, ale toto je vybrúsený diamant... 😉
parametre sú porovnateľné, z toho 6,2 dáva Chevy myslím už štandardne 325 kW, ale je to už rokmi opozerané auto, ktorých je "mraky" (i keď na našich cestách skôr výnimka, ale nájdu sa)...8C je kusovka, ktorých bude pár stoviek, čiže exkluzivita z tohto titulu je zaručená, cena je samozrejme nadsadená vzhľadom na tento fakt a predpokladám, že nebude problém vypredať to ani v ČR (3ks)...osobne ma americká technika príliš neláka, radšej by som zablúdil do GT od Maserati, i keď to tiež nie je zrovna priamy konkurent pre Corvettu...
nechci předjímat ani si hrát na vědmu, ale můj skromný odhad je následující: Tu Vette, která teď stojí polovinu ceny Alfy, za 15 roků prodáš za 200.000,- a budeš rád. Ta příšerně drahá a podivně barokní Alfa, která je podle všeho pomalejší než konkurence a vlastně oproti ni nic moc nenabízí (jen božský zvuk)se za 15 roků může klidně dostat na osmicifernou hodnotu... a pak budeme moci polemizovat, kdo ušetřil 3 miliony.
Tak vidím, ze ako investor to más premakané. Tak len smelo do toho, drzím Ti palce, nech na tom zbohatnes. 😉
a my si zahráme Monopoly alebo Podnikateľský trenažér >😁 😉
Ja poznám iba Dostihy a sázky :-!
tak ja si kupujem stajňu s Napolim, Girou i jednu X5 s vozíkom pre kone 😉
Ta cena je pořád snesitelná. Bude jich jenom 500, Alfa takový auto X desítek let nevyrobila a když se podíváš k Maserati - dárci techniky - oni teď žádnýho Spidera taky nedělají. Akorát mě trochu překvapuje, že tahle Alfa má vlastně všechny předpoklady pro to mít silnější image než ji "nadřazený" Maserati...
Snad už i ta cena by ti mohla napovědět, že velkoseriový musclecar Corvette a limitovaná Alfa 8C jsou cílené naprosto, ale naprosto někam jinam. :no😒br />
Napověda: Do kabelky Prada se taky vejde stejně šminek, jako do kabelky z C&Ačka, a přesto by sis za cenu jedný kabelky Prada mohl koupit čtyři z C&Ačka a ještě by ti zbylo na džíny z tržnice za třistapade, žejo...
Napověda: Do kabelky Prada se taky vejde stejně šminek, jako do kabelky z C&Ačka, a přesto by sis za cenu jedný kabelky Prada mohl koupit čtyři z C&Ačka a ještě by ti zbylo na džíny z tržnice za třistapade, žejo...
Tak teda prirovnavat corvettu k C&A, tos trosku prestrelil, ten auto primer treba nesedi, nicmene nekdo ma rad evropu a jiny ameriku (co do aut), ja osobne bych bral taky radeji corvettu, je to auto s poradnou historii a kazdy se za nim otoci, nikoho nenecha chladnym
...chýba mi Matelkov distingvovaný a nezaujatý názor na túto Alfičku...
>😁
>😁
tento automobil je jasným zástupcom tkzv. subprémie (dokazuje to cenou, technikou, motorizáciou,dizajnom, históriou...atd, atd..) to znamená, že by sa rado hralo na prémiu, ale jednoducho na to nemá😃, na rozdiel od tkzv. supermainstraimu u ktorého táto definícia platí samozrejme naopak a dokazuje to rovnakými i ked "ludovými"parametrami😃
Nerozumim hre nekterych pisalku o premi nedpremii podpremii mezipremii a podobnych skatulek. 8C je jedno z nejkrasnejsich aut historie a jako takova je cena i image odpovidajici. AR 8C se muze smele postavit image vedle Maserati, Ferrari, Aston Martin, Bentley apod. Je pravda, ze Alfa Romeo jako znacka dnes neni tam, kde by byt mela. Naopak 8C je skvost hodny odkazu zlate ery AR.
Ale Navtecha neberem, jeho vztah k Volvu je, no, řekněme ne optimální, určitě by tam kritizoval a nás by pak nenachali olizovat plasty >😒]