Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fúze s Porsche VW prospěje, shodují se německé noviny i experti

Většina komentátorů německých novin a expertů je přesvědčena o smysluplnosti plánované fúze německých automobilek Porsche a Volkswagen, k níž ve čtvrtek otevřely cestu dozorčí rady.
Zpět na článek
27. 7. 2009 09:39
neregistrovaný "banifico"
27. 7. 2009 09:41
27. 7. 2009 09:51
27. 7. 2009 10:29
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:18
27. 7. 2009 19:37
27. 7. 2009 10:51
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 13:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 7. 2009 15:13
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:23
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:20
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:28
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:34
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 16:06
27. 7. 2009 16:23
neregistrovaný "martinZA"
neregistrovaný "banifico"
27. 7. 2009 09:39
Fúze
Už se těším na novou 911 s maskou z Fóbie >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Perun
27. 7. 2009 09:51
Re: Fúze
Tak dlouho o ní s klukama v hospodě jednal, až jí ...ojednal... ;-)
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 10:29
Re: Fúze
Panamera 1.2 HTP na podvozku Foxe
- v letnej akcii s klimou zdarma, na hlínách a combi za cenu kratkej.
- šoférove dvere sa budu otvarat na dve polohy:
najprv sa vyklopi vrchna cast dveri (sklo s ramom) a kto nevylezie cez pol otvorenych dveri, tak si otvori aj spodnu cast .....a nazvu to: G-door
.....samozrejme zadne veko u Panamery bude Twindoor >:D
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 15:18
Re: Fúze
kuci, ja sa čudujem, že už nerobíte návrhy rovno pre VW, takáto originálna konfigurácia ich zatiaľ isto nenapadla ;-) ja si skôr myslím, že na tú Panameru za 3 mega si budú pýtať príplatok za lakovanie dverí... >:-[]
27. 7. 2009 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 10:51
nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kvalit
...Spolu jsou Porsche a VW silní a zdaleka není jen snílkovstvím, když šéf VW Martin Winterkorn vytyčuje cíl svrhnout Toyotu z pozice největšího výrobce automobilů světa," napsal deník.

...hm, jedine, co ich zaujima je to, aby zvrhli toyotu z prvej priecky. Ale aby sa snazili dohnat Toyotu kvalitou, tak to uz ich nezaujima. A naco aj? Vsak zakaznik si zaplati velke peniaze za VW, potom chudak sponzoruje servis a o to im predsa ide, ved zo servisu ziju predajcovia!
Akurat vcera sme si spravili vylet na bikoch, bolo nas okolo 20 a po vylete sme na terase zacali diskutovat o autach. Ti, ktori vlastnia japonske auta si ich pochvalovali, majitelia Skody, VW a Seatu nadavali na caste a vazne poruchy.

Takze nie prvenstvo poctom predanych, ale kvalitou sa snazte ziskat!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 7. 2009 13:16
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
Suhlas. Toyota je na vrchole preto, lebo vyrabala auta, ktore ludia kupovali, nie preto, ze si dala ciel zvrhnut z 1. miesta GM. To je ako Microsoft - budeme kreativni na buduci rok, aby sme boli lepsi ako Apple... V MS je kreativita ciel, v Apple kazdenna realita a pracovny nastroj.
Avatar - rohYpnol
27. 7. 2009 23:40
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
A nejvíce nadávali, ti, co mají služební Fabie či VW a doma musí rejži, protože na Brambor či jiný pořádný DeutscheWagen nemají, že >:-[] ?
Ono taky když se většina prodá(vala) s ne zrovna povedenými PDčky, pak se není čemu divit, že? Jenže do dieselu je nikdo nenutil... kolik Japončíků se prodá s obecně problémovějšími a choulostivějšími diesely? Spolehlivost a kvalitu Japončíkům neubírám, ale to není vše. Navíc je potřeba nemít klapky na očích. Stále tu jsou žabožrouti a rejže. Takže VW Group - zlatá střední cesta :-!
28. 7. 2009 11:44
Re: nie byt prvy, ale ponuknut zakaznikom za ich peniaze "kv
Tyhle výkřiky do tmy ohledně spolehlivosti už jsou fakt k smíchu. Špatná auta se už nevyrábějí, teď záleží jen na štěstí na konkrétní vůz. Navíc takové Porsche tou tebou interpretovanou spolehlivostí strčí všechny rejžožrouty do kapsy, a to navíc s mnohem náročnější a pokročilejší technikou. Prostě kdo chce nejmodernější techniku musí šáhnout po Evropanovi.
Avatar - white label
27. 7. 2009 14:53
zdejší "experti" na auto.cz
Dporučuji všem skutečným expertům, aby zavítali na opravdu "odborné" diskuse zde (na auto.cz), než udělají nějaké unáhlené závěry nejen ohledně této fúze... :-!
Rozbalit vlákno
15
27. 7. 2009 15:10
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Nojo... experti a novináři... ""To je banda malych chlapcov, ktori snivaju o VW a comp., ovsem zadky si vyvazaju akurat tak v ojazdenych Fabiach (v tříhrnkoj, fmetle, na hlínách, bez klimačky). Ale maju na nich siroku koncovku vyfuku, na palubke nalepeny ukradnuty znak VW, cinske "akozexenony" a tmave folie.""
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:13
Re: zdejší "experti" na auto.cz
;-) tvoj pripad?
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 15:17
Re: zdejší "experti" na auto.cz
presne, Navtech najbližšie plánuje "ošacovať" Fábiu v štýle X6, to bude delo, nevadí, že priestoru na zadných sedadlách bude pomenej, však aj v origoš X6 to je skoro tak...len mu ešte v Bayerische Motoren Werke neschválili odpredaj kasne na lízing... >:D
27. 7. 2009 15:19
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Jasně... v tríhrnkoj
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 15:20
Re: zdejší "experti" na auto.cz
tri dopredu, tri dozadu = super rozloženie hmotnosti...
27. 7. 2009 15:17
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Nejsem za Žiliny :-|
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 15:21
Re: zdejší "experti" na auto.cz
a čo? v Žiline tiež nie každý kradne... >:-[]
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:23
Re: zdejší "experti" na auto.cz
klud kámoš ;-)
27. 7. 2009 15:30
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Kámoš? No to si teda fandíš! Nejdřív přestaň krást ty znáčky VW a pak se uvidí ;-\
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:20
Re: zdejší "experti" na auto.cz
kecy o 911 s maskou Fobie a Panamery 1,2 HTP ....sú zbytočné, no môj názor je, že VW zhovadí Porsche a tá fúzia je teda (podľa môjho názoru) koniec toho Porsche, ako ho poznal svet!
27. 7. 2009 15:22
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Nejsou zbytečný, zatim to byl tak nejlepší příspěvek, co si napsal. Jen pokračuj, tríhrnkoj je taky skvějá práce. :yes:
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:28
Re: zdejší "experti" na auto.cz
...možno sa dočkáme Fabie s 3,5 l V6. Vsetko je mozne ;-)

...napokon aj do Clia sa bude montovat 3 liter a Auris detto 8-s

..a neviem čo sa dáva do vrcholnej verzie MINI ...no tiež je tam údajne delo!
Avatar - white label
27. 7. 2009 15:23
Re: zdejší "experti" na auto.cz
Díky za pohotové potvrzení toho o čem jsem psal..., někdy je
i s tebou radost "spolupracovat"... ;-)

Škoda, že PORSCHE nekoupil někdo z orientu, nebo přímo ze země vycházejícího slunce, konečně by to potom mohlo být to pravé, "ryzí" PORSCHE... :-!
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 15:34
Re: zdejší "experti" na auto.cz
nemyslim si, ze orient by ho "zlepsil" 8-s

vies si predstavit, ze by ho kupil hnujdaj?
;-)
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 15:41
Re: zdejší "experti" na auto.cz
to by nebolo "ryzí" Porsche, ale ryžový nákyp :-!
27. 7. 2009 16:06
911 VOLKSWAGENŮ
Fúze bude především výhodná pro... zájemce o auta. A to pro zájemce jak o vozy Volkswagen tak samozřejmě o vozy Porsche. Samo, je pochopitelné, že pro toho, kdo na fabii střádá šest let a na caymanna let třicet šest, je informace o fúzi zdrojem spekulací opravdu na hraně... Bohnic. Tahle liga kupců je ovšem v naznačených souvislostech inspirativní asi jako brčál na hladině hasičské nádrže i nich na vsi...

Tedy pro ty, co si hodlají koupit druhý nejlepší vůz třídy subkompakt (FABIA) dobrá zpráva - nemusí měnit plány, i nadále to bude festovní koncernový koncert materiálů, techniky a kvality. A pro ty, co hodlají koupit devětsetjedenáctku, tedy to nejlepší, co svět umí, je tu také dobrá zpráva - stále to bude ten pravý Porsche. Jen na něho mít...

Neboť psi štěkají, leč karaVWana jde dál...

BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2009 16:18
TAK NA POČEST - II.
(911 orgasmů):

Jsou chvíle, kdy mě nezajímá, jestli to co slyším je klapot jehlovejch podpatků na mramorový podlaze hotelu Hilton, nebo stenografickej záznam mýho rozsudku na doživotí. Přesně takhle jsem se tehdy cejtil, když na mě vyštěkla zpoza rohu.

Byla stříbrná. Tedy, celá stříbrná. Kolem krku žádnej načinčanej límec. Všechno jak má bejt. Dobelhal jsem to akorát k přechodu, když jí zrovna naskočila zelená. V lidským životě hrajou hlavní roli jen vteřinový okamžiky, jen ty o tobě rozhodnou. Jako tehdy o mně. Lehce, jen lehce hrábla a spodním tónem naznačila, kdo z nás bude mít vždycky navrch. Za křižovatkou na mne počkala a to už bylo nadějný.

Trému jsem se naučil zvládat dávno, ovšem někdy, někdy se mi to ještě vracívá. Tak jsem celej rozechvělej do ní zajel. Jo, jo, tam na rohu pětapadesátý. Pár hošanů málem vypadlo z okolních oken. Kůži měla hladkou, ale ne zas úplně, prostě, přesně tak, jak to mám rád. Chvíli jsem jí tam hladil. Vrněla lehce odspodu. A ty spodní tóny, tak to bylo něco. Jenže, znáte to, má-li to o něčem bejt, no, to se pozná jen v letu. Tak jsem ji nakop. Jo, vzala to ode mě jako žádná jiná. A pánové, to BYLA jízda. To byl fakt let.

Rovně, to umí každej. Změnit polohu a ohnout to na suchým asfaltu kolem kandelábru už každá neumí. Tahle jo. S přehledem. Za chvíli jsem funěl víc než ona. Jsem bejk, tak se nenechám zahanbit, buším do ní - tři, čtyři a plná pět. To už to i na mě lezlo. Úplný mrákoty. Musel jsem brzdit. Jo, mám poměrně rozsáhlou představu o brzdách, ha, ha, tohle šlo ale silně a sametově zároveň. Trhalo mi to kšandy, který jsem teda zrovna na sobě neměl. Rozumíme si, ne?

Od tý doby jsem jí párkrát potkal. Zdá se mi, že po mně trochu ještě jede. Mám ale ukrutnej strach to na ní znovu rozbalit, nerad bych se totiž spálil.

Jo, abych nezapomněl, na zadku má vytetovanou číslovku - 911.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "martinZA"
27. 7. 2009 16:23
Re: TAK NA POČEST - II.
..a pak sednul upocenej GTI do sve Fabie a odjel domu ... >:D
Avatar - Plautus
27. 7. 2009 16:27
Re: TAK NA POČEST - II.
...s fobií z devětsetjedenáctky... ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 7. 2009 23:47
Re: TAK NA POČEST - II.
A podíval se na stříbrnou stěnu f pokojíčku (postavenou na hlíně) na 911 plakátů Golfu, spočítal 911 valachů a snil o tom, jak za 911 horami a řekami zachraňuje princ VolksWagoun svoji milou princeznu Poršatku s pomocí 911 kouzel dědečka Hříbekinga a jak přemáhá 911hlavou saň ;-)
Avatar - white label
28. 7. 2009 00:30
Re: TAK NA POČEST - II.
Vem si prášek..., ale zkus taky někdy něco jiného než furt ten tvůj rohYpnol... 8-s ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 7. 2009 23:32
Komu nejvíc vadí?
Nejlepší je, že fúze nejvíce vadí těm, kteří o Porsche sní jen v mokrých snech a závidí sousedovi od vedle, že koupil Fábii s tříhrnkem, co bude koncernová nevlastní sestra Porsche, že >:-[] :no:
Myslím, že nikdo z nás nemá dostatek informací, aby dokázal posoudit a odhadnout, jestli byl krok nutný do budoucna či prospěšný a pro koho nejvíce. Každopádně pokud by to mělo zajistit budoucnost pro Porsche, pak :yes: :yes: :yes:
Osobně si myslím, že na sloučení vydělají oba - i VW Group i Porsche. A co na tom, že je dieselový Cayenne a pravděpodobně přijdou i další?
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku