Tak já se přiznám, že jsem v tomhle konzerva. Prostě není nad to přijít do showroomu a prohlídnout si a osahat opravdová auta. Cítit tu vůni, atd. Ta digitální prezentace má jistě budoucnost, ale v showroomu, kde jsou i reálná auta.
Je to skvělý nápad, který bude konkurence určitě následovat. Nikde není napsáno, že by to mělo úplně vytlačit klasicky vystavená auta v showroomech (navíc klidně může být i v takovém showroomu vystaveno pár aut fyzicky) ale jako nadstvaba je to velmi přínosné především pro samotného zákazníka. Těch možností konfigurace je u prémie tolik, že tohle bude výnborný pomocník.
Tak jistě, podle mě tohle bude zanedlouho součástí každého většího showroomu. Nadruhou stranu, tuhle službu už v dnešní době do určité míry zvládají webové konfigurátory a určitě se v tomhle směru weby ještě zdokonalí, takže bude možné si podobnou prezentaci udělat v klidu doma. Jako samostatný digitální showroom úplně bez aut se mi to moc nepozdává. Jako součást klasického ano.
Ale doma je většina lidí limitována technicky (velikost/počet monitorů, kvalitní/výkonná grafika, rychlost připojení atd. Navíc jít do takového showroomu, nebo to "mastit" doma, to je rozdíl asi jako když jdeš do kina, nebo si film pustíš doma. ;-)
Kombinace klasiky s virtuálem by byla optimální, ale neměl bych problém ani s tím, kdybych šel nejdřív do klasiky a následně někam "vedle" do virtuálu apod...
Tahle virtuální konfigurace má podle mě smysl hlavně s ohledem na součásti, které tvoří design, tzn. materiály, barvy, kola, atd. Moje zkušenost je ale taková, že třeba u barev těžko z fotek odhaduju, jak se mi bude líbit barva v reálu na autě, podle toho jak dopadá světlo, atd. To stejné platí do značné míry i u vnitřku auta. I ze vzorníků to většinou těžko vybírám. ;-\