Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi otevřelo první virtuální showroom

David Bureš
Diskuze (14)
V příštích třech letech má být otevřeno dalších více než 20 virtuálních showroomů.

Automobilka Audi otevřela v centrálním Londýnu nedaleko Piccadilly Circus svůj první virtuální showroom. V budoucnu má být tento koncept prodeje klíčový především v oblasti elektrických Audi.

Virtuální showroomy automobilka označuje jako Audi City. Uvnitř takového prodejního místa je kompletní paleta modelů značky prezentována digitálně. Audi City tak spojuje digitální prezentaci výrobků a osobní kontakt s prodejcem.

Jednou z výhod takového showroomu je ta, že prodejce může zákazníkovi ukázat celou nabídku automobilky, a to včetně barev karoserie, barevného provedení interiéru nebo výbavy jednotlivých modelů. Klient si následně může vybrat jím vysněný automobil z několika stovek milionů možných konfigurací a prohlédnout si ho v živé velikosti na velkých obrazovkách.

Technické detaily, jako je hnací ústrojí, karoserie nebo LED světlomety, pak mohou být prezentovány jednotlivě, aby jim zákazník lépe porozuměl.

O klienty se bude starat manažer vztahů se zákazníky. Ten pomůže zákazníkovi při první konzultaci, po nákupu auta se postará o poprodejní zákaznické služby. Navíc každý virtuální showroom bude propojen s konvenčním zastoupením Audi, které poskytne veškeré služby, jako například servis.

Audi City se rozkládá na malém prostoru, díky účinnému využití místa se mohou tyto showroomy objevovat přímo v srdci velkých měst. A automobilka tohoto charakteru chce využít, do roku 2015 chce v atraktivních lokalitách velkých měst otevřít více než 20 takových showroomů. Audi City by se tedy mohlo například objevit v Pařížské ulici v centru Prahy.

Tento formát automobilku zeměpisně ještě více přiblíží zákazníkům, rovněž má ale vylepšit vztah se zákazníkem. „Audi City nabízí nové možnosti pro služby na míru a ještě více individuálního kontaktu se zákazníkem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer, člen představenstva Audi, který je odpovědný za marketing a prodej.

Audi dále plánuje, že se v těchto showroomech budou setkávat fanoušci značky, také by zde mohly být pořádány různé výstavy, čtení nebo diskuze.

David Bureš
Diskuze (14)
Avatar - white label
18. 7. 2012 13:23
Re: Dobrý nápad, akorát
Proč by nemohly být na podobném virtuálním autosalonu i reálné předváděčky?
18. 7. 2012 13:15
Dobrý nápad, akorát
myslím si že nejsem jediný, kdo než si auto objedná nebo koupí chce se do něho posadit, projet se v něm.
Avatar - white label
17. 7. 2012 20:27
Re: Zase majú niečo
Jen k vůli showroomu určitě ne. Ceny v rámci D3 se navzájem "hlídají samy"...
P.S. Podle toho co píše, zřejmě nebudeš reálný kupec prémie.
Avatar - Aladeen
17. 7. 2012 20:21
Zase majú niečo
čo si môžu zarátať do ceny autobilov ;-\ Podľa mňa je to zbytočnosť
Avatar - white label
17. 7. 2012 14:30
Re: Audi, náskok díky technice...
Právě proto je tu ten virtuál, který má k reálné představě mnohem blíž, než běžná fotka, nebo malý vzorek laku, nebo kůže v klasickém vzorníku.