Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
npc
0
;-)
skejpa
0
:yes:
TommII
Koukám, že se japončíkům líbilo postupné představování Rapida... :-)
jasne a bude mat aj škrabku vo veku nádrže!
Na škrabku zapomeň, tohle je japonec, který neumí ani ztišit rádio, když zařadíš zpátečku, aby jsi v klidu slyšel parkovací asistent... Pak ti to ještě zdůvodní, že japoncům nezamrzá čelní okno... >:D
ked nemas povedat neco k veci...
zato ty jsi se škrabkou z Rapida neodbočil ani kousek od článku o Mazdě.. radši mlč když chceš jen rejpat do Škodovky kde se dá.
Teda ja jezdím octavií a nevšiml jsem si že by to dělala. Ba co víc, nevšiml jsem si, že bych to někdy potřeboval :-)
Pokud máš vzadu čidla, dělat by to měla, že to nedělá mazda je docela překvapivé.
Jestli máš parkovací čidla domontována dodatečně, tak ti to ztišovat rádio nebude. Ale jestli je máš z výroby a samozřejmě originální autorádio, tak to umí. Bovím se o Octavii II
Tak samo, že mluvíme o origo čidlech. :-|
Tak to bude asi ono - parkovací čidla nemám :-) Nejdřív jsem byl smutnej protože na kombíku se hoděj ale po týdnu jsem si zvyknul a vlastně je nepotřebuju. Je to ale fajn, když s tím jede někdo, kdo to auto nezná a neví "kolik ještě může" :-)
Tady to predstavovani ma aspon nejaky styl :-)
Je to úplně stejný... Kousek po kousku... Já proti tomu nic nemám, jen tu pár pitomečků láteřilo na škodovku, tak teď vidíme, že to zaujalo i japončíky ;-)
Tak tohle jsou jasně připravená videa, která lehce napovídají a ukazují výsledné auto. U Rapida (proti jehož postupnému odhalování na rozdíl od mnohých nic nemám) to byly fotky různorodých kvalit s různorodým maskováním... takový trochu chaos. Tohle se mi u Mazdy líbí více, je to stylové, vždycky půlminutové video s lehkou nápovědou. To, že se auta odhalují postupně, je snad naprostý standard, jen u toho Rapida se tomu věnovala příliš velká pozornost jako ostatně u většiny škodovek. Nemyslím, že se Mazda k tomuto odhalování odhodlala kvůli Rapidu >:D
Přesně. Tohle má jasný řád. A není to první auto, které by se takhle odhalovalo. Jen o Rapidu se tady hodně mluví. Věřte tomu, že v jiných zemích to tak dramatické nebylo ;-)
presne takto isto sa predstavoval árijský Ačkovy mercedes,presne takto isto sa predstavuju profesionalne fotoaparaty a podobne...len nikde sa nedavaju rendery nerealnych tvarov jako to bolo v pripade Rapidu,kedy cela kampan bola zalozena na jednom koncepte (tusim Mision L ci jak) a na konci z toho vysiel skodovacky mutant fabie a oktávie...
androidromano
Škodovka si za promo Rapidu na servroch musela platit alebo dohadovat :-) v tomto pripade to tak urcite nieje a zverejnovanie takychto short videi, ktore maju styl a isty efekt je viacmenej spontanne. ;)
Mazda velky palec hore :yes:
Myslim ze Mazda 6 urobi poriadne vetrisko v strednej triede.
Mazda velky palec hore :yes:
Myslim ze Mazda 6 urobi poriadne vetrisko v strednej triede.
KANKUNEN
prý nebude. Jen sedan a kombi. Ví někdo víc?
Pred par dnami som sa bavil s ludmi v servise Mazdy na tuto temu a podla nich sa este o tom v centrale definitivne nerozhodlo.
Liftbacky su oblubene v celej europe (v AT udajne 65% predanych M6 su v tejto verzii), celkove vo svete ale velmi nie. Bude rozhodovat odozva navstevnikov autosalonu v Parizi. Predajne cisla Mazdy v europe nie su velmi velke, tak je otazka ci sa im oplati koli malemu trhu robit novu variantu. Aj ked na druhej strane, medzi liftbackom a sedanom vela rozdielov nie je...
Liftbacky su oblubene v celej europe (v AT udajne 65% predanych M6 su v tejto verzii), celkove vo svete ale velmi nie. Bude rozhodovat odozva navstevnikov autosalonu v Parizi. Predajne cisla Mazdy v europe nie su velmi velke, tak je otazka ci sa im oplati koli malemu trhu robit novu variantu. Aj ked na druhej strane, medzi liftbackom a sedanom vela rozdielov nie je...
Vůbec nechápu, proč Mazda nedokáže prodávat tak dobré auto. Moc o tom nevím, ale nacpat silný motor k menší výbavě by snad nemusel být takový problém.
Jak nerozhodlo? Tady ti ukazují kousky hotového auta, za pár měsíců se má prodávat, to myslíš, že se teď v mazdě rozhodují jestli nebouchat taky liftbacka? >:D >:D
Na servisech vědí prd. Nová strategie Mazdy ve střední třídě je vyrábět globální velký sedan tak, aby byl použitelný i pro Ameriku (končí Flat Rock, šestka pojede už jen z Hirošimy) a sportwagon, který má nahradit liftback - aspoň tak to řekl Tamatani v Tokiu na autosalónu.
×
Sdílení komentáře
×