Ekonomika
Musím říct, že mě překvapují počty i30. Už před lety mi bylo jasné, že jako zde vyrobené auto na tom bude dobře, ale mít víc než 2x vyšší prodeje než auto pod ním - sourozenec Ceed - to už mi tedy přijde zvláštní. Že by místní "vymývací" reklamy opravdu tak fungovaly?....A z druhého konce - prodeje Brava a Leonu jsou docela smutné (ač Leon už končí).
Ty reklamy jsou hrozné... připadám si jako v Korei... severní 8-s :no: :no: :no:
Tam už večer nie sú reklamy .... jednak je po večierka ... nevysielajú .... a hlavne nie je už prúd 😄
Reklamy jsme už dnes taky řešili v diskusi u článku Český trh v 1. pololetí - pořadí modelů a značek. A všechny nas ty relamy * stejně jak tebe >😁
Mě korejské reklamy neštvou... já netrávím svůj život u televize >😁
Mě vyloženě uráží. Styl reklamy, že jsme v Čechách nuly a museli přijít zejžožrouti, aby vyrobili něco "kvalitního" je prostě za hranicí.
Tak s tímhle rozhodně souhlasím, reklamy na "nejkvalitnější české suv" a také na "auto, kterému nemůžete odolat" mě opravdu dokáže otrávit! Nejhorší je, že tomu snad nelze uniknout na žádném programu :no:
Jestli si vzpomenu, tak zkusím spočítat kolik je rejžožroutskejch billboardů po cestě z Prahy do Příbrami. Ale Aby si rejžožrouti brali do huby český pivo a moravský víno a cpali nám, že si myslíme, že tu neumíme nic udělat kvalitně, dokud se sem nenakýblovali oni, je prostě urážka.
Hmm tak to jsi asi nežil na začátku devadesatých let kdy se nám německé (dokonce mluvené němcem, teda česky s germanským přízvukem) reklamy snažily vnutit, že jsme prasata které si neumí ani vyprat ani umýt nádobi. Ještě že ti němci přišli jinak bychom shnili ve špíně. 😉 Ty reklamy nesmíte borci tak prožívat. 😄
A Škoda snad vymývací reklamy nemá? Šampiónů je taky plný éter, co jsem si za těch pár chvil u televize mohl všimnout. A nejvíc mě prudí, když tím zahlcují sportovní přenosy..
A přitom Bravo je teď za velmi zajímavé ceny. Jen reklama jaksi na něj není a když si zkusí člověk konfigurátor, tak jsou v něm staré ceny. Takže pak každý ztratí zájem. Ale za tyto ceny a výbavu se ve Fiatu ČR stydět nemusí, jen to musí dát najevo lidem. 😒
Upřímně, ještě aby za ten šrot chtěli víc. Měli jsme Bravo ve firmě 1.9JTD 110kW a po 3letech a 150tis km bylo na odpis... Design je už hodně zastaralý a kvalita nic moc. Také mu dost chybí kombi. Dneska v téhle třídě s jednou "kastlí" nevystačíš :no:
No vydis a my jsme ve firme presli na ty italske vergly a ejhle oni funguji spolehlive jiz nekolik set tisic km! 😉 Jedno Doblo ma pres 400tis, druhe proslo nyni ve 270 tis. bez sebemensiho zavahani STK a Marea s novym Bravo nebudu radsi ani komentovat. Jo jednou jsme na Bravo nechali menit zarovku. 😉
Vse koupene nove zde v CR. Akorat ze Stila jsou trochu rozporuplne pocity ale poruchy nemelo za 150 tis. zatim zadne. Tak nevim kde je ten srot. 😢
Vse koupene nove zde v CR. Akorat ze Stila jsou trochu rozporuplne pocity ale poruchy nemelo za 150 tis. zatim zadne. Tak nevim kde je ten srot. 😢
Upřímně, ještě aby za ten šrot chtěli víc. Měli jsme Bravo ve firmě 1.9JTD 110kW a po 3letech a 150tis km bylo na odpis... Design je už hodně zastaralý a kvalita nic moc. Také mu dost chybí kombi. Dneska v téhle třídě s jednou "kastlí" nevystačíš :no:
Upřímně, Bravo nevydrží ani dva roky a 30 tis. km. To auto je na odpis už při koupi. Stačí se podívat na konkurenci, jak je kvalitní a je to jasné. Bravo, je malé, nespolehlivé, škaredé, pomalé, žere jak slon, a je na klíček, takže dojezd taky nic moc. Kdyby prodeje aut byly rozděleny, i podle karoserie, tak by těch konkurenčních hatchbacků moc nebylo.ČR je země kombi a Octavií. :-!
Ne ne... nejde jen o reklamu (ta ovšem nepochybně hraje roli taktéž)... A že tě to překvapuje? Mě ne! Čekal jsem to... Ptej se jinak: "Že by to auto bylo opravdu tak dobré?" A odpověď jasně zní: ANO! A o to jde. Není to jen reklamní trik, ale prostuduj si desítky recenzí a srovnávaček; a překvapivě skončíš u toho, co já: je to vynikající auto po všech stránkách...
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..." - [odkaz]
Vynikající hodnocení má i kombík; to je další NEreklamní tah; a navíc, za výborné ceny!!! Viz. [odkaz]
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..." - [odkaz]
Vynikající hodnocení má i kombík; to je další NEreklamní tah; a navíc, za výborné ceny!!! Viz. [odkaz]
.... všechny i třicítky?
To si taky rikam. Videl jsem celkem asi tri, pokud nepocitam predvadecky pred showroomem. Nebo ze by byly tak nenapadne? Citigo to same.
Kde jsou asi ruzne, hlavne v Praze, potkam jich i deset za cestu. Kombika jsem jeste nevidel.
No ja sice jsem z prahy, ale takove stesti na ty krasavce bohuzel nemam 😒
V Praze deset za cestu? Ty děláš nějaké velké okružní jízdy Prahou? 😲 >😒]
to je každodenní zážitek po tom, co 10 x objede kruháč vedle dealerství Hjoandé >😒] >😁
Ne to je reál silnic.
No tak to asi jezdíš od jednoho showroomu k druhýmu. Jezdím po Praze každý den a vidím i30 tak maximálně 1 za 2 dny. Za to Octávek, Golfů, Meganů, Focusů a 308 vidím mraky... Btw Ani Nový Ceed neni moc vidět. Skoro to vypadá že dealeři Hyundaie mají plné sklady, proto ta masivní reklama >😁
Ceed se zaváží na showroomy v celé Evropě - to trvá 2-3 měsíce, proto prodeje začnou až nyní, resp. spíš z kraje podzimu. Po D1 jezdí naložené kamiony každých 20 minut.
Jezdim po spojce na sporilov, ale jsou casto videt na znackach i ve vesnicich kolem prahy. Ted se vyrojili opravdu dost, i ix20 jsou hodne videt.
Tak je to jasný , objíždíš Auto Palace 😉
Jsou to auta na znackach, bez polepu, takze jsou to prodana auta lidem. To nemeni nic na tom, ze se hy prodava lepe nez tebou zminena auta, krom oktavky. Navic je jasny ze i30 se tak dlouho neprodava, tak i presto je hodne videt.
Já si nemohu vybavit, že bych ve svém okolí někdy novou i30 potkal...ale to samozřejmě nemusí znamenat nic.
Jezdím každý den Příbram Praha Roztyly, Pankrác, Vinohradská a zpět a potkat jednu denně se mi nepoštěstí a to není výjimka, že tu co potkám je polepená reklamou dealera.
Ale jednou jsem nevěřil sám svým očím, když jsem potkal v jeden den dva Velostery. Je to asi tři týdny zpět. Ještě doma mě jímala z toho pohledu hrůza.
Ale jednou jsem nevěřil sám svým očím, když jsem potkal v jeden den dva Velostery. Je to asi tři týdny zpět. Ještě doma mě jímala z toho pohledu hrůza.
U Kauflandu >😁
...naše velkolepý plány. 😄 [odkaz]
Ještě mladý Fiala..., chodí ke mně obden na domácí ořechové laskonky. 😉
Fakt? >😁 MŽ mám docela rád. Ono by to dávalo smysl. Ona ta písnička od Korna, jak Karel nosí čaj je ve skutečnosti totiž o Plíhalovi... A Fiala k tomu nosí laskonky. A proto seš tu furt, páč večer pečeš na druhej den.
Mám pocit, že se prodávají hlavně i30 starší generace. Určitě budou mít nějakou zajímavou doprodejovou slevu... A v tabulce nevidím rozlišení jednotlivých generací (nejen zde ale ani u jiných značek - stejně třeba u Mégane nepoznáme, kolik z nich je Generation, nebo u Oktávky, kolik je klasiků)...
:yes😒br />
ziadne prekvapenie, kto trosku ide s dobou a vidi ako sa veci maju, ten nie je prekvapeny 😉
i30 a ceed :yes:
ziadne prekvapenie, kto trosku ide s dobou a vidi ako sa veci maju, ten nie je prekvapeny 😉
i30 a ceed :yes:
Jo jo, přesně tak. Koncernová auta maj dohromady skoro 55% trhu a to si třeba Rapid ještě 20% trhu může urvat (i když asi částečně na úkor octávky)... 😉
Toppere, máš pravdu, musím s tebou souhlasit. Lidi jdou často bohužel s dobou. Nakupují v lidlu salám bez masa, a místo auta si kupují Hjóńdéé. Snad se to co nevidět zlomí a lidi budou zase nakupovat Auta a né korejce. >😒]
a kdy prijde ta doba ze se u nas zase zacnou delat auta?
Až tu nebudou korejci >😒]
>😒] :yes: ... !!! Přesně tak... a kombík i30 také válí; i cenově to bude zajímavé: "Přestože v ceníku je základní cena 340 tisíc za základní verzi s motorem 1,4 ve výbavě Tricolor, realita je trochu jiná: v systému Automodul.cz lze u některých dealerů nalézt silnější 1,6 za 320 tisíc korun - a k výbavě Tricolor, která už sama o sobě obsahuje vše potřebné včetně klimatizace a třeba audiosoustavy s USB vstupem, přidává ještě paket Komfort (tempomat, kožený volant a hlavice řadicí páky, ale hlavně posilovač řízení FlexSteer se třemi stupni "tuhosti"), navíc ještě litá kola a metalízový lak..." - [odkaz]
A myslis, ze za takove penize je to vazne kvalitni? Jsem zvedav jak dlouho takove auto vydrzi....bohuzel si musime pockat, zatim ale tisice Cechu nakoupi i30...bohuzel
Rapid je +/- Hyunday Accent a ten sa u nás radil medzi malé autá a v Čechách tuším medzi nižšiu strednú ....
Rozmermi sa podľa mňa blíži skôr k nižšej strednej, ale keďže i automobilka priznáva, že ide o "simply" automobil, tak by ma skôr ísť do malých aút ...
Tak či tak, nebude v prax až tak konkurenciou pre Octaviu, alebo zavedenú konkurenciu nižšej strednej triedy (Ceed, i30, C4, Megane), ale skôr pre Fabiu Combi.
Rozmermi sa podľa mňa blíži skôr k nižšej strednej, ale keďže i automobilka priznáva, že ide o "simply" automobil, tak by ma skôr ísť do malých aút ...
Tak či tak, nebude v prax až tak konkurenciou pre Octaviu, alebo zavedenú konkurenciu nižšej strednej triedy (Ceed, i30, C4, Megane), ale skôr pre Fabiu Combi.
Asi jsem za vola, ale kam patří Mitsubishi Lancer? Doteď jsem myslel, že do nižší střední.
:😉
:😉
AHA PATŘÍ! Oni se totiž prodaly za půlrok jen tři?!!! Kdysi to byl kandidát na koupi mého nového auta, moc se mi líbil. Bohužel interiér alá vozidlo BVP mne odradil. Jinak pěkné auto. A proto mi paní v showroomu říkala, že řidiči Lanceru jsou zvláštní kasta, že se na silnici zdraví blikáním. Bodejť by ne, když jich přibude šest za rok. Když jsme onehdá na dovolené v Sovětském Svazu potkali české auto, taky jsme na sebe blikali jak blázni >😁 >😁 >😁
Tady je konečně jasně vidět, jak jsou statistiky prodejů a jednotlivými prodejci uváděná čísla skutečná a pravdivá. Škoda už uvádí jako prodaná auta, která plánuje prodat a u nichž ještě ani není známá cena, korejci si zase pletou počet prodaných neodolatelných superaut s počtem uvedení stupidní reklamy v TV... 😄
škoda nic neuvádí, ale redakce AUTO.cz. Tyto údaje jsou ze SAPu a zde jsou první registrace a ne prodeje. Takže ty rapidi jsou jen přihlášený na RZ kvůli novinářským prezentačkám.
Mně jen poněkud jsou k smíchu rádoby "intelektuální uraženci", kteří se cítí uraženi reklamou, anebo ti, kteří tvrdí dětinské nesmysly, že korejec není auto, či tací, kteří uvádějí, že lidé si kupují i30 jen kvůli reklamě! Naprosté primitivnosti, pitomosti! Již snad 100x si bylo možné ověřit (testy, recenzemi, srovnáními, osobním svezením...), že je to prostě bez diskusí vynikající auto! >😒] ... V recenzích najdete slova: "vynikající; velmi dobré; nadprůměrné; extra třída" atp. Nedělejte tedy z lidí blbce, že vynikající úspěch dua Hyundai+Kia (duo prodalo v Česku 4 352 aut za půl roku, což je vynikající výsledek!) je výsledek jen jakési reklamy, či blbosti národa!
Jinak i30 kombík bude taky silný tah; a navíc, za vynikající ceny! Ke kombíku a cenám: "Přestože v ceníku je základní cena 340 tisíc za základní verzi s motorem 1,4 ve výbavě Tricolor, realita je trochu jiná: v systému Automodul.cz lze u některých dealerů nalézt silnější 1,6 za 320 tisíc korun - a k výbavě Tricolor, která už sama o sobě obsahuje vše potřebné včetně klimatizace a třeba audiosoustavy s USB vstupem, přidává ještě paket Komfort (tempomat, kožený volant a hlavice řadicí páky, ale hlavně posilovač řízení FlexSteer se třemi stupni "tuhosti"), navíc ještě litá kola a metalízový lak..." - [odkaz]
Jinak i30 kombík bude taky silný tah; a navíc, za vynikající ceny! Ke kombíku a cenám: "Přestože v ceníku je základní cena 340 tisíc za základní verzi s motorem 1,4 ve výbavě Tricolor, realita je trochu jiná: v systému Automodul.cz lze u některých dealerů nalézt silnější 1,6 za 320 tisíc korun - a k výbavě Tricolor, která už sama o sobě obsahuje vše potřebné včetně klimatizace a třeba audiosoustavy s USB vstupem, přidává ještě paket Komfort (tempomat, kožený volant a hlavice řadicí páky, ale hlavně posilovač řízení FlexSteer se třemi stupni "tuhosti"), navíc ještě litá kola a metalízový lak..." - [odkaz]
Ano je to dobré auto za vynikající cenu a než Fabii bych šel do i30. Samozřejmě 99% kupců i30 by raději Golf, Focus, Mazdu 3, ale to by museli přitlačit. Normální člověk už rejži uznává, ale být fandou rejže se rovná kolaborantsví a to je jedna z nejodpornějších vlastností.
Tak to jsem rád, že JIŽ uznává; a někteří JIŽ i fandí a další budou, přece proč ne? 😉 ... O tom, že lidé fandí, nás právě přesvědčují výše uvedená čísla prodejů Hyundai+Kia! To je JIŽ také nepopiratelné... čísla...
Jinak pojmy "kolaborantství" a "rejže" snad ne! Kde žiješ? >😁 ... Kolaborace se definuje jako spolupráce - kooperace především s represivní či okupační mocí, obvykle za účelem získání osobního zisku. Přirovnat JIHOkorejské (zemi s demokracií a nenávistí ke komunismu) Hyundai+Kia k okupačnímu stylu či dokonce represivnímu je naprosto neadekvátní; až hloupé. A označit je ještě dnes za "rejži" - to je až trapné! Díval ses vůbec, kde se jejich ekonomika (ekonomika země označovaná výstižně "asijský tygr") pohybuje a jak roste a co umí? Je 15. a 12. (PPP) na světě; podívej se kde je ČR; a kdo je tedy spíše na "rejži" zralý... (15th in the world by nominal GDP and 12th by purchasing power parity). A koukni na křivku růstu: [odkaz] ...
Takže já tvrdím, že naopak jednou z nejodpornějších vlastností je označovat případné fandovství nějaké automobilce (tady Hyundai) za kolaborantství a také označovat Jižní Koreu za "rejži". Ubohé... 😉
Jinak pojmy "kolaborantství" a "rejže" snad ne! Kde žiješ? >😁 ... Kolaborace se definuje jako spolupráce - kooperace především s represivní či okupační mocí, obvykle za účelem získání osobního zisku. Přirovnat JIHOkorejské (zemi s demokracií a nenávistí ke komunismu) Hyundai+Kia k okupačnímu stylu či dokonce represivnímu je naprosto neadekvátní; až hloupé. A označit je ještě dnes za "rejži" - to je až trapné! Díval ses vůbec, kde se jejich ekonomika (ekonomika země označovaná výstižně "asijský tygr") pohybuje a jak roste a co umí? Je 15. a 12. (PPP) na světě; podívej se kde je ČR; a kdo je tedy spíše na "rejži" zralý... (15th in the world by nominal GDP and 12th by purchasing power parity). A koukni na křivku růstu: [odkaz] ...
Takže já tvrdím, že naopak jednou z nejodpornějších vlastností je označovat případné fandovství nějaké automobilce (tady Hyundai) za kolaborantství a také označovat Jižní Koreu za "rejži". Ubohé... 😉
PROJEL se novým Ceedem tak prostě musí uznat, že v dané cenové kategorii se musí ikona GOLF pokorně sklonit!
Pro byla největším šokem pružnost základního motoru 1.4, který natrhnul 1.2TSI 63kW zadek... :-!
Kvalita a jízdní vlasnosti naprosto vyrovnané...
Pro byla největším šokem pružnost základního motoru 1.4, který natrhnul 1.2TSI 63kW zadek... :-!
Kvalita a jízdní vlasnosti naprosto vyrovnané...
To mohu potvrdit - jel jsem s ním (1.4) po městě (hrozné cesty!) a můžu říct PARÁDA (ve srovnání s jinými ve třídě).
:yes: >😒] !!!
Za 5 let z toho stejně bude porezivělý vrzající vergl jako francouzi, který se navíc nebude opravovat, protože by to stálo dvojnásobek hodnoty auta.
Tak já mám dokonce starší Hyundai (není to Kia, jistě, ale...) i30 od 2009; žádná rez! Žádné vrzání! Žádný vergl! Ale ještě mám dle tebe jeden či dva roky, než se tak stane >😁 😉 ... To snad nemyslíš vážně; to, co píšeš je spíše jakási nepřejícnost, zlost nebo co? To snad ne...
Nech si povykládat od mechaniků, co dělají ve společných značkových salónech škodovek a korejců jak je dělaná škodovka a jak korejci. Narozdíl od ostatních si plně uvědomuju, že se na koncern VW dotáhnou, ale radost z toho nemám. Nemám pokřivené hodnoty, nefandil tvůj otec Sovětskému svazu v hokeji?
Sice nesleduju drby mechaniku, ale podstatne je pro mne ze Kia nabizi 7let zaruku (tovarni a ne prodlouzenou pres pojistovnu jako u ostatnich kde je pak problem domahat se plneni) a na proreziveni 12let...tak ted nevim kdyz tu tak pisete ze to je tak spatne jak si mohou dovolit davat tolik let? to by zbankrotovali kdyby ty produkty nebyli kvalitni. No a jen tak pro zajimavost 4roky stara Kia ma stale 1,5x delsi zaruku nez novy Golf...to stoji k zamysleni obzvlast pro ty co kupuji ojetinu. Ja mam ted firemni Kia Optima a proste uzasne auto. Puvodne sem myslel ze 1.7D 136koni bude malo, ale naopak, jede to az 200 po dalnici (samozrejme sem to zkousel v Nemecku >😒] ) pruznost motoru pri predjizdeni kamionu je skvela a pri pomalejsi rychlosti tak kolem 120za hodku to bere kolem 5l po dalnici...no co vice si prat...no ale musim uznat, vybral jsem si to kvuli designu ne kvuli cene 😄
Chlapi nezlobte se, ale jestli je to ta samá 1,4 jako v prvním Cee'du, kde měla mít 80kW, tak s vámi nemůžu souhlasit, je to zdechlina s nízkým krouťákem :no: Je fakt, že ještě měl 5-ti kvalt, nicméně 1.2TSi jsem řídil ve Fabii Combi (63kW, 160Nm) a i v OII (77kW, 175Nm) a to rozdíl galaxie. TSi jdou na začátku pěkně za plynem, ve vyšších otáčkách už se nic moc neděje. U ty 1.4 se neděje nic, dole mrtvý a nahoře to řve a žere... Btw obě auta který mám doma jsou nad 100kW, tak mi to možná trochu zkresluje odhad >😁
1.Octávia,2.i30,3.Golf,4.CEE´D a pak ty ostatní.Podle mě v pořádku,řekl bych,že pro náš trh nejlepší auta v poměru cena/kvalita/jízdní a užitné vlastnosti.Sám jsem jel se všemi čtyřmi a všechny vozy velmi dobrý.Nakonec jsem koupil golf VI 1,6 TDI,ale přiznám se,že i CEE´D se mě velice zamlouval.
To už by se pak dalo brát, že těch 2400 octavií nejsou prodané kusy, ale všechny vyrobené >😁
Nebo že by Rapid převýšil počty Octavií? Za cenu, za kterou se začíná prodávat v Německu, by to bylo šílené, takže se mi tomu chce i docela věřit >😁
OT: "CHRAŇTE NAŠE(ho) LESSY!"