Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2012: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy

Domácí bestseller Octavia vládne nižší střední třídě. Jak se bude dařit Rapidu, zatím nevíme, na českých RZ se objevují první exempláře, ještě se ale neprodává.
Zpět na článek
17. 7. 2012 18:14
17. 7. 2012 19:02
17. 7. 2012 19:18
17. 7. 2012 19:33
19. 7. 2012 06:30
17. 7. 2012 20:05
17. 7. 2012 23:13
17. 7. 2012 19:22
17. 7. 2012 19:24
17. 7. 2012 19:38
17. 7. 2012 21:39
17. 7. 2012 20:41
18. 7. 2012 07:58
18. 7. 2012 08:11
18. 7. 2012 08:16
18. 7. 2012 08:29
18. 7. 2012 08:44
18. 7. 2012 09:59
18. 7. 2012 16:37
17. 7. 2012 21:39
18. 7. 2012 08:00
18. 7. 2012 08:34
17. 7. 2012 22:21
17. 7. 2012 23:14
18. 7. 2012 07:51
18. 7. 2012 08:21
18. 7. 2012 16:24
18. 7. 2012 18:00
18. 7. 2012 08:23
18. 7. 2012 10:47
18. 7. 2012 09:23
17. 7. 2012 20:47
18. 7. 2012 09:28
18. 7. 2012 13:35
17. 7. 2012 18:14
Rapid
Těch 30 Rapidů je tam jak pěst na oko. Jeden by řekl, že všechny ty testovací auta jsou pořád škodovky a proto se nedají započítat do prodaných.
To už by se pak dalo brát, že těch 2400 octavií nejsou prodané kusy, ale všechny vyrobené >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
17. 7. 2012 19:02
Re: Rapid
Wau! Rapid zřejmě bude první Škodovkou, která nebude nejprodávanější ve své třídě. Tedy pokud operativně nepřesunou Octavii do střední, kde už ale je Superb, který by musel postoupit do vyšší střední >:-[]
Nebo že by Rapid převýšil počty Octavií? Za cenu, za kterou se začíná prodávat v Německu, by to bylo šílené, takže se mi tomu chce i docela věřit >:D

OT: "CHRAŇTE NAŠE(ho) LESSY!"
Avatar - Choochoo
17. 7. 2012 19:18
Re: Rapid
Ono se to prodava uz na ceskem trhu??? Kde jsou ceny? Proc to nema na svych strankach Sade?
Avatar - rohYpnol
17. 7. 2012 19:33
Re: Rapid
30 Rapidů se prodalo za nezveřejněnou cenu ... zákazníci uvidí až na podzim, kolik mají vyložit na stůl >:D To bude nárůst sebevražd >:-[]
19. 7. 2012 06:30
Re: Rapid
to sou individualni dovozy z indie
17. 7. 2012 20:05
Re: Rapid
Skoda rapid - nejprodavanejsi auto ve tride jeste pred zahajenim prodeje :yes: Halt kdo umi...
17. 7. 2012 23:13
Re: Rapid
to je asi ta testovaci serie a prodali ji do kovosrotu >:-[]
Avatar - twistedTSD
17. 7. 2012 19:22
i30
Musím říct, že mě překvapují počty i30. Už před lety mi bylo jasné, že jako zde vyrobené auto na tom bude dobře, ale mít víc než 2x vyšší prodeje než auto pod ním - sourozenec Ceed - to už mi tedy přijde zvláštní. Že by místní "vymývací" reklamy opravdu tak fungovaly?....A z druhého konce - prodeje Brava a Leonu jsou docela smutné (ač Leon už končí).
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ronault.
17. 7. 2012 19:24
Re: i30
Ty reklamy jsou hrozné... připadám si jako v Korei... severní 8-s :no: :no: :no:
17. 7. 2012 19:38
Re: i30
Tam už večer nie sú reklamy .... jednak je po večierka ... nevysielajú .... a hlavne nie je už prúd :-)
Avatar - Nerez
17. 7. 2012 20:41
Re: i30
Reklamy jsme už dnes taky řešili v diskusi u článku Český trh v 1. pololetí - pořadí modelů a značek. A všechny nas ty relamy * stejně jak tebe >:D
Avatar - Blue Sun
18. 7. 2012 07:58
Re: i30
Mě korejské reklamy neštvou... já netrávím svůj život u televize >:D
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 08:11
Re: i30
Mě vyloženě uráží. Styl reklamy, že jsme v Čechách nuly a museli přijít zejžožrouti, aby vyrobili něco "kvalitního" je prostě za hranicí.
18. 7. 2012 08:16
Re: i30
Tak s tímhle rozhodně souhlasím, reklamy na "nejkvalitnější české suv" a také na "auto, kterému nemůžete odolat" mě opravdu dokáže otrávit! Nejhorší je, že tomu snad nelze uniknout na žádném programu :no:
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 08:29
Re: i30
Jestli si vzpomenu, tak zkusím spočítat kolik je rejžožroutskejch billboardů po cestě z Prahy do Příbrami. Ale Aby si rejžožrouti brali do huby český pivo a moravský víno a cpali nám, že si myslíme, že tu neumíme nic udělat kvalitně, dokud se sem nenakýblovali oni, je prostě urážka.
18. 7. 2012 08:44
Re: i30
No jo no, jsou to vtěrky...
18. 7. 2012 09:59
Re: i30
Hmm tak to jsi asi nežil na začátku devadesatých let kdy se nám německé (dokonce mluvené němcem, teda česky s germanským přízvukem) reklamy snažily vnutit, že jsme prasata které si neumí ani vyprat ani umýt nádobi. Ještě že ti němci přišli jinak bychom shnili ve špíně. ;-) Ty reklamy nesmíte borci tak prožívat. :-)
Avatar - twistedTSD
18. 7. 2012 16:37
Re: i30
Já také ne, ale ty reklamy zdaleka nejsou jen v televizi.
Avatar - Blue Sun
18. 7. 2012 08:00
Re: i30
A Škoda snad vymývací reklamy nemá? Šampiónů je taky plný éter, co jsem si za těch pár chvil u televize mohl všimnout. A nejvíc mě prudí, když tím zahlcují sportovní přenosy..
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 08:34
Re: i30
Škoda má špampionů plno jen v dobách sportovních přenosů, které sponzoruje. Když je generálním sponzorem MS v hokeji a Tour de France, tak se při tom snaží zviditelnit. Korejskej spam je každodenní záležitost 365 dní v roce.
17. 7. 2012 22:21
Re: i30
Je to viac menej stary Ceed vs nova i30, Pockajme na druhy polrok :-!
17. 7. 2012 23:14
Re: i30
vymyvaci reklamy funguji dokonale. koukni na schade.
Avatar - autista
18. 7. 2012 07:51
Re: i30
A přitom Bravo je teď za velmi zajímavé ceny. Jen reklama jaksi na něj není a když si zkusí člověk konfigurátor, tak jsou v něm staré ceny. Takže pak každý ztratí zájem. Ale za tyto ceny a výbavu se ve Fiatu ČR stydět nemusí, jen to musí dát najevo lidem. :-(
18. 7. 2012 08:21
Re: i30
Upřímně, ještě aby za ten šrot chtěli víc. Měli jsme Bravo ve firmě 1.9JTD 110kW a po 3letech a 150tis km bylo na odpis... Design je už hodně zastaralý a kvalita nic moc. Také mu dost chybí kombi. Dneska v téhle třídě s jednou "kastlí" nevystačíš :no:
18. 7. 2012 16:24
Re: i30
No vydis a my jsme ve firme presli na ty italske vergly a ejhle oni funguji spolehlive jiz nekolik set tisic km! ;-) Jedno Doblo ma pres 400tis, druhe proslo nyni ve 270 tis. bez sebemensiho zavahani STK a Marea s novym Bravo nebudu radsi ani komentovat. Jo jednou jsme na Bravo nechali menit zarovku. ;-)
Vse koupene nove zde v CR. Akorat ze Stila jsou trochu rozporuplne pocity ale poruchy nemelo za 150 tis. zatim zadne. Tak nevim kde je ten srot. :'-(
18. 7. 2012 18:00
Re: i30
Mluvil jsem vysloveně o Bravu, s tim mam zkušenost. Doblu bych i věřil. Co můžu od Fiatu ještě pochválit, tak Scudo, táta ho měl jako pracovní asi 6 let a byl spokojen :yes:
18. 7. 2012 08:23
Re: i30
Upřímně, ještě aby za ten šrot chtěli víc. Měli jsme Bravo ve firmě 1.9JTD 110kW a po 3letech a 150tis km bylo na odpis... Design je už hodně zastaralý a kvalita nic moc. Také mu dost chybí kombi. Dneska v téhle třídě s jednou "kastlí" nevystačíš :no:
Avatar - autista
18. 7. 2012 10:47
Re: i30
Upřímně, Bravo nevydrží ani dva roky a 30 tis. km. To auto je na odpis už při koupi. Stačí se podívat na konkurenci, jak je kvalitní a je to jasné. Bravo, je malé, nespolehlivé, škaredé, pomalé, žere jak slon, a je na klíček, takže dojezd taky nic moc. Kdyby prodeje aut byly rozděleny, i podle karoserie, tak by těch konkurenčních hatchbacků moc nebylo.ČR je země kombi a Octavií. :-!
18. 7. 2012 09:23
Re: i30
Ne ne... nejde jen o reklamu (ta ovšem nepochybně hraje roli taktéž)... A že tě to překvapuje? Mě ne! Čekal jsem to... Ptej se jinak: "Že by to auto bylo opravdu tak dobré?" A odpověď jasně zní: ANO! A o to jde. Není to jen reklamní trik, ale prostuduj si desítky recenzí a srovnávaček; a překvapivě skončíš u toho, co já: je to vynikající auto po všech stránkách...

Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..." - [odkaz]

Vynikající hodnocení má i kombík; to je další NEreklamní tah; a navíc, za výborné ceny!!! Viz. [odkaz]
Avatar - Ronault.
17. 7. 2012 19:23
Kde jsou, kdepak jsou...
.... všechny i třicítky?
Rozbalit vlákno
30
17. 7. 2012 20:18
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
To si taky rikam. Videl jsem celkem asi tri, pokud nepocitam predvadecky pred showroomem. Nebo ze by byly tak nenapadne? Citigo to same.
17. 7. 2012 20:24
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Asi na Slovensku .. lebo je ich vidím celkom často ... ;-)
17. 7. 2012 20:48
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Kde jsou asi ruzne, hlavne v Praze, potkam jich i deset za cestu. Kombika jsem jeste nevidel.
17. 7. 2012 20:59
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
No ja sice jsem z prahy, ale takove stesti na ty krasavce bohuzel nemam :-(
Avatar - Nerez
17. 7. 2012 21:04
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Krasavce >:D >:D >:D
Avatar - white label
17. 7. 2012 21:09
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
V Praze deset za cestu? Ty děláš nějaké velké okružní jízdy Prahou? :-O >:-[]
Avatar - rohYpnol
17. 7. 2012 21:18
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
to je každodenní zážitek po tom, co 10 x objede kruháč vedle dealerství Hjoandé >:-[] >:D
17. 7. 2012 21:50
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Ne to je reál silnic.
18. 7. 2012 07:29
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
No tak to asi jezdíš od jednoho showroomu k druhýmu. Jezdím po Praze každý den a vidím i30 tak maximálně 1 za 2 dny. Za to Octávek, Golfů, Meganů, Focusů a 308 vidím mraky... Btw Ani Nový Ceed neni moc vidět. Skoro to vypadá že dealeři Hyundaie mají plné sklady, proto ta masivní reklama >:D
18. 7. 2012 08:37
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Ceed se zaváží na showroomy v celé Evropě - to trvá 2-3 měsíce, proto prodeje začnou až nyní, resp. spíš z kraje podzimu. Po D1 jezdí naložené kamiony každých 20 minut.
18. 7. 2012 08:48
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Nový Cee'd je mi daleko sympatičtější než i30 (ikdyž je to stejný koncern). Dokonce i značku Kia bych si dokazal představit vlastnit... Ale tak pořád máme na výběr z Evropy, takže zůstanu doma ;-)
17. 7. 2012 21:19
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Jezdim po spojce na sporilov, ale jsou casto videt na znackach i ve vesnicich kolem prahy. Ted se vyrojili opravdu dost, i ix20 jsou hodne videt.
18. 7. 2012 07:30
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Tak je to jasný , objíždíš Auto Palace ;-)
18. 7. 2012 10:34
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Jsou to auta na znackach, bez polepu, takze jsou to prodana auta lidem. To nemeni nic na tom, ze se hy prodava lepe nez tebou zminena auta, krom oktavky. Navic je jasny ze i30 se tak dlouho neprodava, tak i presto je hodne videt.
18. 7. 2012 13:46
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Tak to fakt nevim kde? Dnes jsem např. objel půl Prahy + cesta do Mělníka a neviděl ani jednu novou i30 na silnici... Jo na dálnici jsem potkal kamion naložen 5 kousky, ale to je tak vše... ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 7. 2012 21:40
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Já si nemohu vybavit, že bych ve svém okolí někdy novou i30 potkal...ale to samozřejmě nemusí znamenat nic.
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 08:16
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Jezdím každý den Příbram Praha Roztyly, Pankrác, Vinohradská a zpět a potkat jednu denně se mi nepoštěstí a to není výjimka, že tu co potkám je polepená reklamou dealera.
Ale jednou jsem nevěřil sám svým očím, když jsem potkal v jeden den dva Velostery. Je to asi tři týdny zpět. Ještě doma mě jímala z toho pohledu hrůza.
17. 7. 2012 22:34
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
U Kauflandu >:D
Avatar - Ronault.
17. 7. 2012 22:36
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
To máš recht, u Kauflandu dokonce jeden brněnský prodejce sídlí... kdybych kolem nejezdil každý den do práce, tak bych ani netušil, jak ta i30 vypadá >:D
18. 7. 2012 00:34
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
a vyslovit to už umíš? [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 7. 2012 23:52
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
...naše velkolepý plány. :-) [odkaz]
Avatar - white label
18. 7. 2012 02:59
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Ještě mladý Fiala..., chodí ke mně obden na domácí ořechové laskonky. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2012 12:00
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Fakt? >:D MŽ mám docela rád. Ono by to dávalo smysl. Ona ta písnička od Korna, jak Karel nosí čaj je ve skutečnosti totiž o Plíhalovi... A Fiala k tomu nosí laskonky. A proto seš tu furt, páč večer pečeš na druhej den.
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:34
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Fakt jo, bývá tu často... a třeba Petra Nekužu znám od malička. V pátek tu byla akce a vystupovala tam tradičně Mňága a další:
[odkaz]
Avatar - Ronault.
18. 7. 2012 12:48
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Poznal :yes:
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:58
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Poznal? Kdo, co?
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2012 14:25
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Asi jako já, asi jako song. :-)
Avatar - white label
18. 7. 2012 14:37
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Jo tak, podle nadpisu příspěvku, kterému jsem nevěnoval dostatečnou pozornost... :*) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2012 15:30
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Však jak jinak bych se dozvěděl o oříškových laskonkách. >:D ;-)
18. 7. 2012 07:08
Re: Kde jsou, kdepak jsou...
Mám pocit, že se prodávají hlavně i30 starší generace. Určitě budou mít nějakou zajímavou doprodejovou slevu... A v tabulce nevidím rozlišení jednotlivých generací (nejen zde ale ani u jiných značek - stejně třeba u Mégane nepoznáme, kolik z nich je Generation, nebo u Oktávky, kolik je klasiků)...
Avatar - 3_diamanty
17. 7. 2012 19:27
hyundai a kia
:yes:

ziadne prekvapenie, kto trosku ide s dobou a vidi ako sa veci maju, ten nie je prekvapeny ;-)

i30 a ceed :yes:
Rozbalit vlákno
14
17. 7. 2012 20:47
Re: hyundai a kia
Jo jo, přesně tak. Koncernová auta maj dohromady skoro 55% trhu a to si třeba Rapid ještě 20% trhu může urvat (i když asi částečně na úkor octávky)... ;-)
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 08:24
Re: hyundai a kia
Toppere, máš pravdu, musím s tebou souhlasit. Lidi jdou často bohužel s dobou. Nakupují v lidlu salám bez masa, a místo auta si kupují Hjóńdéé. Snad se to co nevidět zlomí a lidi budou zase nakupovat Auta a né korejce. >:-[]
18. 7. 2012 09:26
Re: hyundai a kia
a kdy prijde ta doba ze se u nas zase zacnou delat auta?
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 10:03
Re: hyundai a kia
Až tu nebudou korejci >:-[]
Avatar - white label
18. 7. 2012 12:28
Re: hyundai a kia
Korejci jsou věční, jejich vozy sice brzy reznou, ale oni zůstávají... >:D
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 12:45
Re: hyundai a kia
paraziti vždycky přežívají nejdéle.
18. 7. 2012 10:31
Re: hyundai a kia
Holé plechy už v autě máme i když se vyrábi na slovensku tak se možná Š120L zase znovu dočkáme. :-) :-) :-)
18. 7. 2012 15:52
Re: hyundai a kia
Holé plechy dělají už pěkných pár let v Kolíně. :-!
18. 7. 2012 09:47
Re: hyundai a kia
>:-[] :yes: ... !!! Přesně tak... a kombík i30 také válí; i cenově to bude zajímavé: "Přestože v ceníku je základní cena 340 tisíc za základní verzi s motorem 1,4 ve výbavě Tricolor, realita je trochu jiná: v systému Automodul.cz lze u některých dealerů nalézt silnější 1,6 za 320 tisíc korun - a k výbavě Tricolor, která už sama o sobě obsahuje vše potřebné včetně klimatizace a třeba audiosoustavy s USB vstupem, přidává ještě paket Komfort (tempomat, kožený volant a hlavice řadicí páky, ale hlavně posilovač řízení FlexSteer se třemi stupni "tuhosti"), navíc ještě litá kola a metalízový lak..." - [odkaz]
18. 7. 2012 10:13
Re: hyundai a kia
A myslis, ze za takove penize je to vazne kvalitni? Jsem zvedav jak dlouho takove auto vydrzi....bohuzel si musime pockat, zatim ale tisice Cechu nakoupi i30...bohuzel
18. 7. 2012 11:08
Re: hyundai a kia
Myslím, že ano... standardní kvalita jako již každá jiná... já mám i30 (2009) a naprosto kvalitní a spolehlivé... žádná závada či zásadní kaz... takže za mě žádné "bohužel" ;-) ...
Avatar - Nerez
18. 7. 2012 10:36
Re: hyundai a kia
Úplné stejný příspěvek tady už jednou je :no:
18. 7. 2012 11:15
Re: hyundai a kia
Tak to je dobře, že si všímáš ;-) ... dobrý argument či zpráva se často cituje vícekrát >:D ...
Avatar - kari.laz
18. 7. 2012 11:57
Re: hyundai a kia
Dobrý argument či zpráva ano, ale toto?
18. 7. 2012 06:09
Kam patrí Rapid ?
Rapid je +/- Hyunday Accent a ten sa u nás radil medzi malé autá a v Čechách tuším medzi nižšiu strednú ....

Rozmermi sa podľa mňa blíži skôr k nižšej strednej, ale keďže i automobilka priznáva, že ide o "simply" automobil, tak by ma skôr ísť do malých aút ...

Tak či tak, nebude v prax až tak konkurenciou pre Octaviu, alebo zavedenú konkurenciu nižšej strednej triedy (Ceed, i30, C4, Megane), ale skôr pre Fabiu Combi.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - matii
18. 7. 2012 06:50
Re: Kam patrí Rapid ?
Asi jsem za vola, ale kam patří Mitsubishi Lancer? Doteď jsem myslel, že do nižší střední.

:*)
Avatar - matii
18. 7. 2012 06:54
Re: Kam patrí Rapid ?
AHA PATŘÍ! Oni se totiž prodaly za půlrok jen tři?!!! Kdysi to byl kandidát na koupi mého nového auta, moc se mi líbil. Bohužel interiér alá vozidlo BVP mne odradil. Jinak pěkné auto. A proto mi paní v showroomu říkala, že řidiči Lanceru jsou zvláštní kasta, že se na silnici zdraví blikáním. Bodejť by ne, když jich přibude šest za rok. Když jsme onehdá na dovolené v Sovětském Svazu potkali české auto, taky jsme na sebe blikali jak blázni >:D >:D >:D
18. 7. 2012 09:28
no konečně...
Tady je konečně jasně vidět, jak jsou statistiky prodejů a jednotlivými prodejci uváděná čísla skutečná a pravdivá. Škoda už uvádí jako prodaná auta, která plánuje prodat a u nichž ještě ani není známá cena, korejci si zase pletou počet prodaných neodolatelných superaut s počtem uvedení stupidní reklamy v TV... :-)
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2012 14:23
Re: no konečně...
škoda nic neuvádí, ale redakce AUTO.cz. Tyto údaje jsou ze SAPu a zde jsou první registrace a ne prodeje. Takže ty rapidi jsou jen přihlášený na RZ kvůli novinářským prezentačkám.
18. 7. 2012 09:37
Hyundai i30 - neskutečný tah!
Mně jen poněkud jsou k smíchu rádoby "intelektuální uraženci", kteří se cítí uraženi reklamou, anebo ti, kteří tvrdí dětinské nesmysly, že korejec není auto, či tací, kteří uvádějí, že lidé si kupují i30 jen kvůli reklamě! Naprosté primitivnosti, pitomosti! Již snad 100x si bylo možné ověřit (testy, recenzemi, srovnáními, osobním svezením...), že je to prostě bez diskusí vynikající auto! >:-[] ... V recenzích najdete slova: "vynikající; velmi dobré; nadprůměrné; extra třída" atp. Nedělejte tedy z lidí blbce, že vynikající úspěch dua Hyundai+Kia (duo prodalo v Česku 4 352 aut za půl roku, což je vynikající výsledek!) je výsledek jen jakési reklamy, či blbosti národa!

Jinak i30 kombík bude taky silný tah; a navíc, za vynikající ceny! Ke kombíku a cenám: "Přestože v ceníku je základní cena 340 tisíc za základní verzi s motorem 1,4 ve výbavě Tricolor, realita je trochu jiná: v systému Automodul.cz lze u některých dealerů nalézt silnější 1,6 za 320 tisíc korun - a k výbavě Tricolor, která už sama o sobě obsahuje vše potřebné včetně klimatizace a třeba audiosoustavy s USB vstupem, přidává ještě paket Komfort (tempomat, kožený volant a hlavice řadicí páky, ale hlavně posilovač řízení FlexSteer se třemi stupni "tuhosti"), navíc ještě litá kola a metalízový lak..." - [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 09:58
Re: Hyundai i30 - neskutečný tah!
Ano je to dobré auto za vynikající cenu a než Fabii bych šel do i30. Samozřejmě 99% kupců i30 by raději Golf, Focus, Mazdu 3, ale to by museli přitlačit. Normální člověk už rejži uznává, ale být fandou rejže se rovná kolaborantsví a to je jedna z nejodpornějších vlastností.
Avatar - Nerez
18. 7. 2012 10:34
Re: Hyundai i30 - neskutečný tah!
:yes:
18. 7. 2012 11:34
Re: Hyundai i30 - neskutečný tah!
Tak to jsem rád, že JIŽ uznává; a někteří JIŽ i fandí a další budou, přece proč ne? ;-) ... O tom, že lidé fandí, nás právě přesvědčují výše uvedená čísla prodejů Hyundai+Kia! To je JIŽ také nepopiratelné... čísla...

Jinak pojmy "kolaborantství" a "rejže" snad ne! Kde žiješ? >:D ... Kolaborace se definuje jako spolupráce - kooperace především s represivní či okupační mocí, obvykle za účelem získání osobního zisku. Přirovnat JIHOkorejské (zemi s demokracií a nenávistí ke komunismu) Hyundai+Kia k okupačnímu stylu či dokonce represivnímu je naprosto neadekvátní; až hloupé. A označit je ještě dnes za "rejži" - to je až trapné! Díval ses vůbec, kde se jejich ekonomika (ekonomika země označovaná výstižně "asijský tygr") pohybuje a jak roste a co umí? Je 15. a 12. (PPP) na světě; podívej se kde je ČR; a kdo je tedy spíše na "rejži" zralý... (15th in the world by nominal GDP and 12th by purchasing power parity). A koukni na křivku růstu: [odkaz] ...

Takže já tvrdím, že naopak jednou z nejodpornějších vlastností je označovat případné fandovství nějaké automobilce (tady Hyundai) za kolaborantství a také označovat Jižní Koreu za "rejži". Ubohé... ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 11:55
Re: Hyundai i30 - neskutečný tah!
Korejci okupují naše trhy, bohužel je to dáno jejich větší snahou a pílí oproti zlenivělé socialistické Evropě. Tohle je špatně a ty máš z toho ještě radost, že včetně tebe to jde do kytek, leda že se chystáš stěhovat do Koreji.
18. 7. 2012 09:47
Kdo sleduje vývoj
PROJEL se novým Ceedem tak prostě musí uznat, že v dané cenové kategorii se musí ikona GOLF pokorně sklonit!
Pro byla největším šokem pružnost základního motoru 1.4, který natrhnul 1.2TSI 63kW zadek... :-!
Kvalita a jízdní vlasnosti naprosto vyrovnané...
Rozbalit vlákno
9
18. 7. 2012 10:05
Re: Kdo sleduje vývoj
To mohu potvrdit - jel jsem s ním (1.4) po městě (hrozné cesty!) a můžu říct PARÁDA (ve srovnání s jinými ve třídě).
18. 7. 2012 11:16
Re: Kdo sleduje vývoj
:yes: >:-[] !!!
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 11:30
Re: Kdo sleduje vývoj
Za 5 let z toho stejně bude porezivělý vrzající vergl jako francouzi, který se navíc nebude opravovat, protože by to stálo dvojnásobek hodnoty auta.
18. 7. 2012 11:38
Re: Kdo sleduje vývoj
Tak já mám dokonce starší Hyundai (není to Kia, jistě, ale...) i30 od 2009; žádná rez! Žádné vrzání! Žádný vergl! Ale ještě mám dle tebe jeden či dva roky, než se tak stane >:D ;-) ... To snad nemyslíš vážně; to, co píšeš je spíše jakási nepřejícnost, zlost nebo co? To snad ne...
Avatar - KANKUNEN
18. 7. 2012 11:49
Re: Kdo sleduje vývoj
Nech si povykládat od mechaniků, co dělají ve společných značkových salónech škodovek a korejců jak je dělaná škodovka a jak korejci. Narozdíl od ostatních si plně uvědomuju, že se na koncern VW dotáhnou, ale radost z toho nemám. Nemám pokřivené hodnoty, nefandil tvůj otec Sovětskému svazu v hokeji?
18. 7. 2012 18:15
Re: Kdo sleduje vývoj
Sice nesleduju drby mechaniku, ale podstatne je pro mne ze Kia nabizi 7let zaruku (tovarni a ne prodlouzenou pres pojistovnu jako u ostatnich kde je pak problem domahat se plneni) a na proreziveni 12let...tak ted nevim kdyz tu tak pisete ze to je tak spatne jak si mohou dovolit davat tolik let? to by zbankrotovali kdyby ty produkty nebyli kvalitni. No a jen tak pro zajimavost 4roky stara Kia ma stale 1,5x delsi zaruku nez novy Golf...to stoji k zamysleni obzvlast pro ty co kupuji ojetinu. Ja mam ted firemni Kia Optima a proste uzasne auto. Puvodne sem myslel ze 1.7D 136koni bude malo, ale naopak, jede to az 200 po dalnici (samozrejme sem to zkousel v Nemecku >:-[] ) pruznost motoru pri predjizdeni kamionu je skvela a pri pomalejsi rychlosti tak kolem 120za hodku to bere kolem 5l po dalnici...no co vice si prat...no ale musim uznat, vybral jsem si to kvuli designu ne kvuli cene :-)
18. 7. 2012 21:17
Re: Kdo sleduje vývoj
Ty "fanoušku SSSR" >:D ! Já měl Škodovku těsně před i30; a mohu tě ujistit, aniž poletím za tvými mechaniky, že jsem provedením a brzkými závadami byl tak znechucen, že už dlouho o ni pravděpodobně nezakopnu! A on tu napíše, jak je Škodovka dobrá!!! :no:
18. 7. 2012 16:16
Re: Kdo sleduje vývoj
Mám 5 ročný Ceed a zatiaľ som spokojný .... po 10 rokoch to bude vrak tak isto ako Golf a ostatná konkurencia ...
18. 7. 2012 13:56
Re: Kdo sleduje vývoj
Chlapi nezlobte se, ale jestli je to ta samá 1,4 jako v prvním Cee'du, kde měla mít 80kW, tak s vámi nemůžu souhlasit, je to zdechlina s nízkým krouťákem :no: Je fakt, že ještě měl 5-ti kvalt, nicméně 1.2TSi jsem řídil ve Fabii Combi (63kW, 160Nm) a i v OII (77kW, 175Nm) a to rozdíl galaxie. TSi jdou na začátku pěkně za plynem, ve vyšších otáčkách už se nic moc neděje. U ty 1.4 se neděje nic, dole mrtvý a nahoře to řve a žere... Btw obě auta který mám doma jsou nad 100kW, tak mi to možná trochu zkresluje odhad >:D
18. 7. 2012 12:05
První pololetí podle očekávání
1.Octávia,2.i30,3.Golf,4.CEE´D a pak ty ostatní.Podle mě v pořádku,řekl bych,že pro náš trh nejlepší auta v poměru cena/kvalita/jízdní a užitné vlastnosti.Sám jsem jel se všemi čtyřmi a všechny vozy velmi dobrý.Nakonec jsem koupil golf VI 1,6 TDI,ale přiznám se,že i CEE´D se mě velice zamlouval.
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2012 13:35
Oktávka
To je jasný :-) Co jinýho to může být než Naše Oktávka :-) Fandim Škodovce :-)
Rozbalit vlákno
0