Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru BRZ v Austrálii: Vyprodáno za tři hodiny

21 komentářů

npc
Budou mit predvadeci auta , ale dalsi dodavka bude za rok 😄

to je jak za totace s lidovymi poradniky na favorita, mohli bychom Australany neco naucit.
oldrt11
jenom dve poznamky😒br /> (i) cena "zacina" na 37150,- aud (holatko s manualem), pokud chci krasavce s premium packem, difuzorem, atd. (viz vase foto), vysolim pres 44000,- aud, a
(ii) nedockavci nebudou cekat 4 mesice, ale nejmene 7-9...
p.s. mj. v americe dostal kazdej dealer 1-4 kusy brz/fr-s, a ceka se taky cca 8 mesicu (co se da taky cekat, kdyz gunma vali 500ks mesicne...)
esenbe
To nikdo nechce... To nikdo nekupuje. Proč taky ... Sakra, ale chtělo by to aby se i ostatní značky zapojily a přišli s něčím tak kolem 300 000. Honem honem.
npc
kup si MX5ku Coupe Chalenge u Mazdy za nejakych 650 tisic a a mas skoro kupe s nahonem na zadni 😉
esenbe
Jo to je pěkné a velmi dobré auto. Ale pořád mi tam třeba chybí nějaký coupé klon. Bez možnosti sundat střechu za levnější peníz. Ale stejně bych rád uvítal nějaký sporťáček s náhonem na zadek za těch 300 000. Myslím, že by to byla prodejní bomba.
npc
Treba ted co ma VW ve staji Porsche sesmoli nejakeho odlehceneho levnejsiho Caymana v zadokolce v dresu VW namireneho prave proti Toyote a Subaru. Smysl by to davalo, otazkou zustava, jestli by VW byl ochoten vyvinout pro tento ucel 4val boxer nebo nejaky extra kompaktni motor ktery by vesel doprostred.
esenbe
nebyl .... Ale třeba do seatu by mi to zapadlo pěkně. Seat mi jako jediný přijde, že je zbytečně obyčejný. Prostě konkuruje škodovce. Kdyby měli koule a udělali seaty s náhonem na *. A tvářili by se jako opravdu sportovní. To by bylo ... Dát ibizu o cenu kardanu vyšší než fabka a to samé u leonu.
pargi
fauvé dá do sporťáku svůj kompaktní TDi, úspěch zaručen.
jossalito
To jsou tedy sny.

Zajdi si do bazáru. :-!
esenbe
Proč. Auto na zadek není dražší zase tak o moc . Udělat dobrý podvozek za cenu ušetření ve výbavě a interiéru. Chápu, ale že přemýšlíš v rovině VW, kde něco takového nikdy nebude. Prostě je hold doba, kdy sportovní auta jsou sportovní jen jako. Ale možná japonci by mohli udělat něco takového.
jossalito
Ach jo. A já myslel, že umíš počítat a taky přemýšlet.

Koukni se, co za 300 tisíc koupíš u konkurence, možná tak Octavii v základu, nebo vybavenou Fabii, Megana, i30 apod. Tedy auta, která mají obrovský prodej a jsou zaplacená, nebo nemají s rentabilitou problém.

A teď si spočítej, kolik musíš vynaložit prostředků na vývoj koncepčně zcela odlišného vozu, který se bude prodávat zcela okrajově.

Za těch 300 klacků by ho nevyrobila ani Dacia a možná, že ani Lada. A kdo stojí o takové auta od těchto výrobců? Nikdo...
esenbe
chceš říct, že třeba Golf GTI , Mková řada, AMG, Lamborghini, Bugatti ... svůj vývoj zaplatí. ? Jsou to jakési výkladní skříně koncernů. Takže i kdyby takové auto stálo 500 000 v plné , myslím že by se mohlo ujmout a i zaplatit. Jak jsem napsal výše. Byla by to kupříkladu hezká cesta pro Seat.

A už vůbec si nemyslím, že by se takové auto prodávalo okrajově. Byla by to odlišnost. Něco co nikdo nemá.
Avatar - Dinar
Dinar
Golf GTI je prostě golf, jakkoliv upravený, je to verze auta, které se prodává v řádech mil. ks za jednu generaci. To nejde srovnávat.

Na druhou stranu si myslím, že logický úspěch GT86/BRZ povede k tomu, že se od některé z větších evr. automobilek dočkáme podobně pojatého auta, levná sportovně pojatá zadokolka tady chybí, jen si pod slovem levná nelze představovat auto za 300 tis., to je prostě nesmysl. Cena takového auta nebude nikdy nižší než těch zrhuba třičtvrtě milionu. A to je úspěch, pokud chci nutně zadokolku v této cenové kategorii, mám prakticky jedinou možnost, a to bmw 1, jenže to je v této cenové relaci konfekční auto, nějaká relevantní mpaket 125i nebo 135i je resp. bude auto s cenou přes milion.
esenbe
Nemyslím si, že je to až tak nereálné. Pohon na zadek by nebyl takovým problémem ať už by se dal do golfu, méganu nebo fabie.... Ale pořád by to byl odvážný krok. Byl by to risk. A myslím, že by se mohl vyplatit. Vem si kolik je příplatek za 4x4. Za tuto cenu by jsi to mohl udělat úplně v pohodě.

Taky si nemyslím, že by to muselo být nějak zvláště testováno, je to přeci jen úprava podvozku. Nic víc.
Avatar - Dinar
Dinar
Přebouchávat nějakou předokolku nereálné je, ale jak říkám, hlad po malém kupé se zadním náhonem nakonec některého z větších hráčů přivede k tomu, že něco podobného BRZ předvede.
jossalito
Předvede, ale ne za 300 klacků. To je infantilní představa.
Avatar - JDM
JDM
jak v americe na povánoční výprodeje >😁 to ani inženýři z fuji heavy industries nečekeli že jejich pravděpodobnou zásobu pro austrálii na rok vyprodají za 3 hodiny >😁 :yes: :yes: :yes:
pargi
Asi trochu předimenzovali předprodejní mediální masáž...tipuju, že v čr by se takový rapid rozprodal online do hodiny 😄
Avatar - JDM
JDM
to si nemyslím škodovka má už teďka určitě nabouchanejch tolik rapidů, pro domácí trh musí mejt nějaký zásoby to je pro ně priorita a určitě budou počítat že to bude hit jako octavia takže asi těžko neuvedou rapida na trh a na skladech nebudou mít 200 kusů 😄 ale 2000 😄 pamatuju jak vyšlo citigo a tady u nás na maloměstě s 20 000 obyvatel měli u škodovky 5 cíg vystavenejch a když koukám na ty jejich skladovky tak tam mají tak 30 octavii 10 superbů 30 fabii,... možná ještě víc 😄 a když kouknu vedle k renaultu tak tam maj tak 5 skladovek 😄
pargi
Já to opravdu myslel spíš jako legraci 😄
Avatar - honzanun
honzanun
Nevím, kdo tento článek psal a jaký má HW znalosti, ale přijde mi divný, aby server spadnul přetížen 150 objednávkami za 45 minut.... To zní jako dobrá peachovina... :no: