nebuď startovací ;-)(nejsi) No co no..... tak je to velká země a velká země - velký problémy s malejma věcma no.... My jsme malá země a máme problémy s malejma věcma(bych Ti mohl vyprávět každý ráno....)
Zkrátka potřebujem si tak nějak v srdci Evropy dokázat, že jsme chytřejší, než za Velkou louží ne....
A teď k autům - pozitivní je, že pečlivost(místy až strach z toho, kdo jaký právní problém kde vyštrachá) vede k tomu, že se vychytávají slabiny a šlape se po tom... Negativní - v určitém slova smyslu to, že se řeší "renaultoviny" ve smyslu "držte za jízdy volant"....
Taky bych nerad, aby se mi za jízdy otevřely dveře, když tam mám prcky.....navíc jsem asi divnej, ale tahle Honda se mi líbí poměrně dost......
uzavřu to tak, že je to prostě chyba auta (i když Hondu mám rád). Asi to nebude tím, že američani nevědí, co znamená piktogram otevření dveří, nebo že by za jízdy vystupovali 8-s Bohužel NHTSA zveřejňuje zprávy o závadách automobilů a v Česku si to někdo vykládá tak, že amíci neumí jezdit. Holt o nich se toho do médií dostane dost, když jich je 312 000 000 lidí. Jasný, že tam může 1 praštěná ženská sušit zvíře v mikrovlnce.. Hlavně, že češi ví, kdy nastoupil v českejch zemích komunismus - tak zněla otázka v "Nikdo není dokonaly"a odpovědi typu 16. nebo 18. století mě pobavily >:D
tak hezké je to, "že to může vést k....". Jen mne na tom zaráží - to ta auta nemají takovou tu piktogramovou hračku autíčka, která jim ukáže nezavřené dveře a těm zdatnějším to ještě nenapíše?
"If the interior front door handle is used to open the door at the same time as either the power lock button or manual locking knob are pressed, slack can develop in the cable connecting the inner door handle to the door latch. Slack in the door latch cable, if combined with the activation of the door locks, may result in the affected door opening unexpectedly."
Pochopím, že se může objevit závada zralá na svolávačku, ale není mi jasný ten algoritmus vedoucí k samovolnýmu otevření dveří. Jak může současný použití klik u levých a pravých dveří ovlivnit to že zaklapne zámek. To mi prostě hlava nepobírá.
tak záleží zda je problém u globálního vozu vyrobeného v US jako tu byl článek nedávno, nebo je to "světový" problém. Každopádně NHTSA je k tomu určen, aby se zabýval a prošetřoval i závady automobilů, takže to, že jsou články o svolávacích akcích "jen" z US je jasný. A nemyslím, že by to zesměšňovalo uživatele (američany). Copak můžou za to, že si koupí auto, kde se po měsíci nebo 5 letech objeví závada a NHTSA to začne prošetřovat nezávisle na výrobci a vydá pak své prohlášení? To, zda je to závada u nějakýho Chevyho vyrobenýho někde v Utahu, že někdo něco zmrvil, je věc druhá :-)
Zajimave je jak vsechny ty problemy co mohou u nejakeho automobilu neco zpusobit pochazej vetsinou z USA >:-[] To je snad vetsi pravdepodobnost ze na me spadne meteotit, nez ze by se samy otevrely >:-[]