Novinky
Pak jednou skrachuje svět a koupí jej volswagen. Jen představa tohoto šedého, dokonalého a uniformního světa, kde každý zná svou třídu ( Socky do škody, střed do vw, bohatý do audi a nejlepší z nich do lamba ) a místo, mě doslova děsí.
Bojím se, že za chvíli oživí elvise a začnou vydávat jeho písničky, jen odstraní chyby v textech a vypilují jeho hlas. Patřičně jej zdraží a budou ho nechávat spívat po obchodních domech, aby měl co nejlepší prodeje.
Boože
Bojím se, že za chvíli oživí elvise a začnou vydávat jeho písničky, jen odstraní chyby v textech a vypilují jeho hlas. Patřičně jej zdraží a budou ho nechávat spívat po obchodních domech, aby měl co nejlepší prodeje.
Boože
To, že v současnosti ovládá automobilový svět Toyota, ti zajisté nevadí, co?
Bože. 8-s :no:
Bože. 8-s :no:
No toyota to má trošku jinak. Ze subaru vlastní jen malý podíl - subaru jde svojí cestou. Pak má Daihatsu, které jde hodně svojí cestou. A pak je tady samozdřejmě Lexus, který vznikl jako příležitost se dostat na US trhy. Ne - nevidím tam podobnost s koncernem volkswagen, který běhá po světě a skupuje značky, které měli svou cestu a přetváří je na šeď a látá je dohromady ze svých ostatních modelů.
Ty, chlapče, nevidíš vůbec nic...
Toyota je sama o sobě automobilka, která prodává naprosto uniformní nicneříkající auta (až na sem tam výjimku), jejichž pestrost se s nabídkou VW nedá absolutně srovnat. Toyota je typickým příkladem masového nicneříkajícího produktu.
Toyota je sama o sobě automobilka, která prodává naprosto uniformní nicneříkající auta (až na sem tam výjimku), jejichž pestrost se s nabídkou VW nedá absolutně srovnat. Toyota je typickým příkladem masového nicneříkajícího produktu.
Jako třeba offroadovou legendu Landcruisera, kupé s náhonem na zadek, nejlepší a první hybridní auto nebo třeba legendární pick up. Zatímco vw ... vw má Golf ?
nehledě na to kolik různých šíleností prodává na jap trhu. Jako třeba century a nebo v evropě poměrně častý FJ cruiser.
Takže "spívat", jo? Určitě by ani takový zpěv nebyl tak hysterický jako tvůj příspěvek. Už ti tam chybí jen zmínka i tom jak koncern pojídá malé děti... 8-s >😒]
aby jsi se nepo-sral. Dej pozor.
No hlavně aby ses, strachem z koncernu, "nepo-sral" ty, esenbáku... :😉 😉
A to, že co Volswagen koupí, to začne prosperovat Ti nevadí? Kde by ted asi byla škodovka? Možná by tu jezdily modernizované Favority, nebo kdyby to tehdy koupil Peugeot, tak by tu byla další reklama typu: "České vozy mohou být světové." Nebo kdyby Volkswagen nekoupil Porche možná už by se žádná nová generace 911ky neobjevila...tak se hoď do klidu. Nikdo Tě nenutí si VW kupovat..ani Audi, ani škodovku, která je pro "socky", jak říkáš... :no:
Mnoho povyku pro nic.
Chtě nechtě (což možná vyvolá další flame) je Ducati pojem, který lze určitým pohledem opravdu srovnávat jen s Ferrari, jak nahoře píše Giorgio.
Lambo má možná agresivnější design, Aston lepší kůži na volantu, McLaren brutálnější zvuk, Octavie větší kufr... ale rudé Ferrari bude vždy jen jedno :yes😒br />
Vzhledem k situaci Ducati je spojení s Audi jediná možná a dobrá cesta. V Audi nejsou analfabeti, aby tuhle příležitost zabili. Ducati má jméno i techniku, a teď bude mít i peníze to dále vylepšit k dokonalosti. (což se snad uplně nestane)
Dukna stále žije :yes:
Chtě nechtě (což možná vyvolá další flame) je Ducati pojem, který lze určitým pohledem opravdu srovnávat jen s Ferrari, jak nahoře píše Giorgio.
Lambo má možná agresivnější design, Aston lepší kůži na volantu, McLaren brutálnější zvuk, Octavie větší kufr... ale rudé Ferrari bude vždy jen jedno :yes😒br />
Vzhledem k situaci Ducati je spojení s Audi jediná možná a dobrá cesta. V Audi nejsou analfabeti, aby tuhle příležitost zabili. Ducati má jméno i techniku, a teď bude mít i peníze to dále vylepšit k dokonalosti. (což se snad uplně nestane)
Dukna stále žije :yes:
Pokusím se zde nastínit mou představu o směřování Ducati.
U Ducati si snad už v éře, kdy ještě patřila Cagive, uvědomili, že produkce omezená na superbiky (které vždy tvořily a budou tvořit její auru) jí nemůže uživit. Začala pronikat do ostatních segmentů, jedním z prvních kroků byl Monster, v poslední době třeba nová Multistrada nebo Diavel. Zatím však existuje pojítko pro všechny modely a tímje používání "L" dvouválců.
Osobně hádám, že s přichodem Audi tohle tabu padne a dočkáme se dalšího rozšiřování produkce všemi směry (tzn i směrem k "user-friendly low-cost bikům") a hlavně použití pohoných jednotek s jinou konfigurací. Na druhou stranu, vývoj nových technologií, ve kterém nyní Ducati drží krok se špičkou, rozhodně nebude utlumen; naopak spíš ošekávám, že na tomto poli bude aspirovat na pozici leadera. Prostě doufám, že se Audi pokusí přemenit Ducati ze špičkového úzkoprofilového výrobce na špičkového výrobce schopného nabídnout své výrobky širšímu spektru motorkářů.
Tradicomilcům je toto rozmělňování charakteru proti srsti a budou prskat. Ale časy kdy evropští výrobci motorek mohli žít ve vlastních konzervativních vesmírech je pryč! Buď budou sledovat vývoj a oslovovat nové zákazíky, nebo dopadnou jako Moto Guzzi - krásná, charizmatická, pro fanoušky božská. Také s prodejně okrajová a prodělečná.
Podívejte se, jaký obrovský skok udělalo za posledních 20 let třeba BMW! Ta firma byla taky půl století spjatá se svýmy "boxery pro důchodce" a dnes má v nabídce jednoválcové entry-modely za 230 000 i víc jak 3x dražší šestiválce. Velká část modelů přesto zůstala svébytná a od japonského "mainstreamu" jí odlišuje víc, než jen vrtule na nádrži. A ten kdo touží po tom neředěném starém BMW-charakteru, tak pro něj je tu pořád R1200R...
Za sebe si myslím, že pokud se Ducati podaří následovat cestu BMW, budeme moci Audi pogratulovat...
U Ducati si snad už v éře, kdy ještě patřila Cagive, uvědomili, že produkce omezená na superbiky (které vždy tvořily a budou tvořit její auru) jí nemůže uživit. Začala pronikat do ostatních segmentů, jedním z prvních kroků byl Monster, v poslední době třeba nová Multistrada nebo Diavel. Zatím však existuje pojítko pro všechny modely a tímje používání "L" dvouválců.
Osobně hádám, že s přichodem Audi tohle tabu padne a dočkáme se dalšího rozšiřování produkce všemi směry (tzn i směrem k "user-friendly low-cost bikům") a hlavně použití pohoných jednotek s jinou konfigurací. Na druhou stranu, vývoj nových technologií, ve kterém nyní Ducati drží krok se špičkou, rozhodně nebude utlumen; naopak spíš ošekávám, že na tomto poli bude aspirovat na pozici leadera. Prostě doufám, že se Audi pokusí přemenit Ducati ze špičkového úzkoprofilového výrobce na špičkového výrobce schopného nabídnout své výrobky širšímu spektru motorkářů.
Tradicomilcům je toto rozmělňování charakteru proti srsti a budou prskat. Ale časy kdy evropští výrobci motorek mohli žít ve vlastních konzervativních vesmírech je pryč! Buď budou sledovat vývoj a oslovovat nové zákazíky, nebo dopadnou jako Moto Guzzi - krásná, charizmatická, pro fanoušky božská. Také s prodejně okrajová a prodělečná.
Podívejte se, jaký obrovský skok udělalo za posledních 20 let třeba BMW! Ta firma byla taky půl století spjatá se svýmy "boxery pro důchodce" a dnes má v nabídce jednoválcové entry-modely za 230 000 i víc jak 3x dražší šestiválce. Velká část modelů přesto zůstala svébytná a od japonského "mainstreamu" jí odlišuje víc, než jen vrtule na nádrži. A ten kdo touží po tom neředěném starém BMW-charakteru, tak pro něj je tu pořád R1200R...
Za sebe si myslím, že pokud se Ducati podaří následovat cestu BMW, budeme moci Audi pogratulovat...
Nejen použití L dvouválců, snad ještě důležitější pro výlučnost Ducati je použití drahého desmodromického rozvodu. Ten nemá žádná jiná značka. Taky suchou spojku v takové míře nepoužívá nikdo. Pokud začne Ducati vyrábět motory s obyčejným OHC, ztratí svoji výjimečnost díky které je motocyklovou aristokracií ne zrovna pro každého i když začne možná víc vydělávat.
Je to jako kdyby dnes začal Harley Davidson vyrábět městské skůtry. Rozhodně by se jich prodaly mraky, ale image značky by to citelně poškodilo.
Ještě k BMW. To byla dřív dokonalá německá kvalita propracovaná do detailů, za vyšší cenu samozřejmě. Dnes jsou některé modely doslova šmejd z číny, hlavně ty slabší jednoválce. Když jsem viděl jak třeba vypadají svary na rámech a jak jsou ty motorky technicky řešené, no fuj. Ale zase výrobou v Číně BMW ušetří, může narazit větší marže a ve výsledku má mnohem větší zisky. To vše do doby, než naučí číňany motorky vyrábět. Potom je sem nahrnou a BMW půjde do kopru. Technicky tam nebude rozdíl, jediný rozdíl bude v ceně. Tohle je taky jediný důvod, proč Čína tak podporuje přesun výroby na svoje území. Jen tak má šanci se dostat zadarmo k technologiím a ještě jí zahraniční výrobci zadarmo vyškolí a vytrénují lidi. Stejně dopadl třeba Blata. Myslel si jak výrobou v Číně ušetří, oni mu ty jeho minimotorky okopírovali a začali je sem hrnout sami. Za cenu nižší o Blatovu marži...
Je to jako kdyby dnes začal Harley Davidson vyrábět městské skůtry. Rozhodně by se jich prodaly mraky, ale image značky by to citelně poškodilo.
Ještě k BMW. To byla dřív dokonalá německá kvalita propracovaná do detailů, za vyšší cenu samozřejmě. Dnes jsou některé modely doslova šmejd z číny, hlavně ty slabší jednoválce. Když jsem viděl jak třeba vypadají svary na rámech a jak jsou ty motorky technicky řešené, no fuj. Ale zase výrobou v Číně BMW ušetří, může narazit větší marže a ve výsledku má mnohem větší zisky. To vše do doby, než naučí číňany motorky vyrábět. Potom je sem nahrnou a BMW půjde do kopru. Technicky tam nebude rozdíl, jediný rozdíl bude v ceně. Tohle je taky jediný důvod, proč Čína tak podporuje přesun výroby na svoje území. Jen tak má šanci se dostat zadarmo k technologiím a ještě jí zahraniční výrobci zadarmo vyškolí a vytrénují lidi. Stejně dopadl třeba Blata. Myslel si jak výrobou v Číně ušetří, oni mu ty jeho minimotorky okopírovali a začali je sem hrnout sami. Za cenu nižší o Blatovu marži...
To je na uhlu pohledu - co vlastne stoji za tim sportovnim charakterem Ducati? Je to sucha spojka a desmo?
Ja myslim, ze ne. Ja za tim vidim aktivni byt nepohodlny posez, zabavny i kdyz trochu svehlavy podvozek, vykonne motory a samozrejme skvely design. Pouzita konstrukcni reseni jsou vedlejsi respektive mela by sledovat vyvoj techniky. Chapu prinos desma pro dvouventily 70-tych let, dejme tomu ze teoreticky chapu jejich pritomnost u soucasnych superbiku, ale nechapu, k cemu je to dobre napr. na Monsteru 696...
Souhlasim, ze kvalita zpracovani jednovalcu BMW nikdy nebyla na top urovni. Ale jejich technicke reseni mi prijde tak nejak na urovni tridy, respektive nenapada me vyrobce, co by je delal nejak vyrazne sofistikovaneji. Snad KTM? A mozna se pletu, ale v Cine se vyrabi jen motor, ne?
H-D se uz parkrat o mopedy pokousel a nikdy mu to moc nevyslo. Kdyby to zkusil ted, hadam, ze by opet dopad nevalne...
Ja myslim, ze ne. Ja za tim vidim aktivni byt nepohodlny posez, zabavny i kdyz trochu svehlavy podvozek, vykonne motory a samozrejme skvely design. Pouzita konstrukcni reseni jsou vedlejsi respektive mela by sledovat vyvoj techniky. Chapu prinos desma pro dvouventily 70-tych let, dejme tomu ze teoreticky chapu jejich pritomnost u soucasnych superbiku, ale nechapu, k cemu je to dobre napr. na Monsteru 696...
Souhlasim, ze kvalita zpracovani jednovalcu BMW nikdy nebyla na top urovni. Ale jejich technicke reseni mi prijde tak nejak na urovni tridy, respektive nenapada me vyrobce, co by je delal nejak vyrazne sofistikovaneji. Snad KTM? A mozna se pletu, ale v Cine se vyrabi jen motor, ne?
H-D se uz parkrat o mopedy pokousel a nikdy mu to moc nevyslo. Kdyby to zkusil ted, hadam, ze by opet dopad nevalne...
Téměř celá kupní cena (800mio. Eur), kterou Audi za Ducati zaplatí jde na uhrazení dluhů, které Ducati v posledním období nasekala a které samostatně nebyla schopná umořit, protože její provozní zisky jsou proti této částce zanedbatelné a jen ohlodanou kost dostane současný majitel (65 mio.). V tomto kontextu mi přijde věta autora článku "Dosavadní majitel, investiční fond Investindustrial, převzal Ducati v roce 2008 a pomohl firmě vrátit se k zisku poté, co se v roce 2005 ocitla v hluboké krizi." jako velmi nepřesná, protože v nejhlubší finanční krizi bylo Ducati právě nyní (nikdo jim již nechtěl půjčit a ani na splátky starých dluhů si Ducati nebyla schopna vydělat) a koneckonců samo převzetí je jen důsledkem katastrofálního hospodaření.
Budu však úpřímný. Ducati je mi líto, ale očekávám, že půjde ta značka do kopru. Pokud se však němcům podaří tuto značku udržet aspoň tam kde je, tak si můžou blahopřát. Je to asi současná nejlepší značka v portofiliu celého koncernu (ostatní nestojí za řeč), zejména po tom co z určitých značek pod svým vedením udělali. Ale tady jistý potenciál je. Nicméně jejich neznalost si myslím že způsobí, že to půjde k ledu.
Měli by se inspirovat u Fiatu. Hned by se jim líp dařilo.
Lancie přeznačený Chrysler, Alfa před krachem, Fiat tři variace na pětistovku a přeznačený Dodge.
Kde asi soudruzi z NDR udělali chybu >😁 >😁 >😁
Já teď jezdím necelé dva roky kapotovanou rejži, ale chtěl jsem přejít příští sezonu na malého naháče - Ducati Monster 696. Doufám, že to stihnu, než se ducatky "poněmčí".
Takže vše co píšeš je vlastně stejně jen osobní postoj ke koncernu.
Až si Lambo na vývoj kde jaké kraviny vydělá svý peníze, tak bude mít svůj panel klimy, svý čudlíky a svý "šroubky".
Někdy se pokus vžít do role šéra firmy. Zakládáš pobočku, dáš nějaké prachy na rozjezd, ale očekáváš, že ta pobočka začne šlapat, že začne produkovat zisk, který zaplatí tvou investici (vrátí ti tvé peníze), a že začne růst ze svého zisku, ne z toho tvého. Uvažuj!
Vem si, jak zní rozdílně: "Nové lamborghini je do posledního šroubku zcela nové a originální auto." vs. "Nové lamborghini se povedlo, ale nezapře svou příbuznost s dalšími modely koncernu Volkswagen. Patrné je to například na ovladačích pod volantem nebo panelu klimatizace."
Já dokonce i vím to, že přesně tohle si v Německu zvážili taky a rozhodli se pro přímou úsporu namísto pofidérní a těžko měřitelné investice uvedené v prvním případě, protože na funkčnosti to auto neubere, ale výrobních peněz to ušetří hodně, přičemž nikde by nebylo garantováno, že předesignovaný panel bude kladně přijat a ty vynaložené peníze obhájí jak sám o sobě, tak celkovou unikátností auta. -- Jenže přesně tohle mi vadí na tom řízení VWG, je to čistý kalkul výdajů a příjmů, který obírá lambo o tu celkovou unikátnost. A to se bojím, že se stane i ducati, byť na druhé straně nejspíš vzroste kvalita výroby, spolehlivost i kvalita servisu.
Až si Lambo vydělá, bude to mít. Do té doby se musí spokojit s tím, co dostane, ostatně to co dostalo, je oproti tomu, co mělo, někde naprosto jinde. Vše chce čas, ono to přijde.
U Ducati žádné sdílení nehrozí, páč sdílet není co a s kým.
Skvělá titulka, co, taková malá "garáž snů"... 😉
[odkaz]
Z novějších verzí Monstera je dobrá S2R 1000.
Aventador je super, ale u Ferrari máš Cali, Italii, FF a F12 - portfolio bez slabého místa, každý si něco vybere. U Lamba máš na výběr buď dvousedadlovou raketu nebo dvousedadlovou raketu. 😄
P.S. Kdyby se prodávalo výrazněji více Lambo, než Ferrari, tak tu budou všichni psát, že koncern udělal z Lamba "masovku", když se naopak prodává více Farrari, je to jasný symbol úspěchu a dokonalosti Ferrari/Fiatu.
Máš i Ferrari a supersportovní duši, že tak jistě víš, že Lamborghini nejdou s Ferrari srovnávat? Takový Aventador je vlastně proti Ferrari dvoukolák... >😒] To jsou tu zase dětinské diskusní cinty... 8-s
A skútr jsem si pro změnu koupil u Hondy, protože jsem pragmaticky dospěl k závěru (a musel jsem si to doma zdůvodnit i po stránce finanční), že je lepší jezdit za 2 litry s PCX než za 3,5-4 litry s Aprilií Sportcity One 125, co má wolff.
Ale nakonec, co se těch aut týče, tak máš vlastně recht. Když jsem byl naposledy u jednoho prodejce, co tu dělá šedý dovoz a ojetiny, tak říkal, že majitel musí už 3 roky za trest jezdit se scaglietti, bo to nikdo nechce. >😁 8-s
Co je dnes Ducati? Zašlá sláva, dluhy kam se podíváš, jeden dva modely, které snad stojí zato. Oproti japoncům je to kvalitativní ***.
Já ti toho Monstera přeju, poznáš nepoznané a s láskou budeš vzpomínat na tu rejži. Kdyby ten Monster měl jinou značku, tak se té motorce všichni upřímně vysmějí.
Ale jeden-dva modely, které stojí za to? To už je slabota i na tebe - asi ti amputovali ostatní prsty, že se nemůžeš dopočítat. Jen ten monster má 3 verze, Multistrada je neméně úspěšná a sama o sobě pojmem, o kapotovaných 848 a 1199 nemluvě. Na silnicích není problém potkat kupodivu ani ty zbývající řady - Diavel, Hypormotard a Streetfighter, takže pár se jich asi prodá... Čím "zato" nestojí?
Spousta lidí chce Ducati, proto, že je to Ducati. Jen kvůli značce, že je ta motorka potom dost zklame, to si dovede připustit jen velmi málo lidí. A to, že se na tom věčně něco sere, o tom se už bavit nemusím skoro vůbec...
Jednoduše řečeno, u konkurence k ostatním modelům najdu vždy lepší volbu, výjimkou je pro mne třeba právě Panigale, která se povedla a je (pro mne) taková, jaká má být.
A přestože mám otestovaného horneta a těch jeho 70+ kW pro mě není problém, naopak, motorka je to suprová, tak tolik výkonu mít pod zadkem prostě nechci.
Audi a Ducati je výborná budoucnost :yes: :yes: :yes:
Zaměř se na Fiat, kterej sám tady všchno leda posere. Kdyby nebylo Chrysleru, už je dávno zase na dně. Teď se dá jen čekat, co zmastí s modely Chrysleru, protože zatím, co představil, to na žádný megaúspěch nevypadá a jak se začne * do vývoje američanům, pohřbí i je.
Mimoto... uvidíme za pár let, co bude Ducati vyrábět a jak se ji bude dařit.
Za sebe říkám, že Ducati žila zejména z fajnšmekrů a fanoušků, kteří skutečně byli ochotní ji leccos odpustit za cenu jejího charizma, o které přišla (právě a jen tím převzetím koncernem VW - mimochodem, berani si to dost dobře uvědomují, proto to taky tak úzkostlivě tlačí pod Audi 😄 - né že ne.)
Představa Vašeho fanda klubu, že teď Ducati její charizma zůstane a výroba bude kvalitativně na strojové úrovni japonců a prodeje tak porostou je pro člověka znalého jen... jak to slušně říct... úsměvné (zvláště, když si kvalitu a spolehlivost neumějí pohlídat ani u aut, natož pak u sportovních a závodních strojů, které koncern nikdy neuěml a ani nevyráběl).
Takže...nejsem malý kluk jako ty, hádat se tedy s tebou nebudu, jen tak nějak vem na vědomí, že mám v této záležitosti (a nejsem jistě sám) jiný názor než ty a ostatní sudeťáci z Mostu a okolí. Děkuji.
Za co může kompletně jen a jen Fiat, je jeho stav na Evropském trhu. A tady jde vidět, že je to velkej průser. A co víc, následující dva roky ukáží, kdo má právo přežít a kdo půjde ke dnu. A Fiat tam má krásně namířeno.
Takže zapomeň, že ti tady někdo bude žrát tvé blbosti, které zde produkuješ v množství větším než malém.
Já se ti můžu jen smát, jak človíček, kterej nedávno vlezl na skůtr, se nějakým záhadným způsobem pasuje do role odborníka na velký motorky.
Až najezdíš na tom skůtru tolik, co já jsem najezdil na velkých mašinách, přijď a povykládej, zatím jsi tu za zelenáče. :-!
>😁 >😁 >😁
No uvidíme...,a el opravdu Evropa není teď ten zásadní trh... Bohužel pro nás...
Ono už i podle Rapida je vidět, kam Evrpa směřuje... 😄
O krizi se pak budu ochotný bavit v případě, že se ty modely nebudou prodávat vůbec (mimochdoem i ten Freemont se prodává hodně dobře a jaksi to bbé stádo neví, že za stejné peníze může koupit Touran a nebo Jetíka 😄 ). Jenže Fiat narozdíl od PSA a Renaultu si teď může dovolit v Evropě v podstatě vůbec neprodávat a nevyvíjet, což je jeho celkem (pro tebe možná nepochopitelná) výhoda.
Jen aby bylo jasno, radost z toho nemám (tedy ze současného portfolia Fiat v Evropě)...
Mimochdoem... rozumím tvým mindrákům z Fiatu a případně z Ferrari, ale tady je to spíše článek o VW a Ducati, tak nevím proč máš potřebu sem tahat Fiat. Na to by ti mohly stačit články právě o něm, brzy budeš mít šanci se rozepsat jaký bude Fiat 500L propádak, už se blíží jeho uvedení na trh... >😁
Sám Fiat nemá nic v portfoliu, čím by mohl výrazně oslovit padající trh a udržet v provozu Alfu, Lancii a další své koule na noze. Nějakej jeden model větší pětistovky na tom nic nezmění. Což je jasné každému, co umí počítat. Na našem trhu se fiat už nevešel ani do první dvacítky a jeho prodej je uváděn v kolonce "ostatní". To jsou konce...
Obecně Němci mají prostě jinou představu o výrobě a směřování výroby a produktů než je v jiných krajinách. Takže... ano.. v případě značek jako je Ducati mi vlastnictví koncernem vadí. Takové vlastnictví je kontraproduktivní... zejména ve vztahu, že současný majitel dokázal tu značku držet v zisku (bez vzití v potaz dluhu z minulosti). Takže já osobně bych byl v tomto případě pro investora bez vazby na konzervativního výrobce automobilů... stačí?
Nikdo si potenciálně (jaká je asi vaše představa) nebude kupovat Hondu pod značkou Ducati..., proč by to proboha dělal?
Ale... nečekám, že máte na to, tohle pochopit.
P.S. Podívej se případně jak je na tom Bimota... a pak si porovnej rozdíl mezi BMW a VW..., aby si věděl, proč mi ten VW v tomto případě opravdu vadí. Možná.... to pak pochopíš i ty.
Pokud by do toho VW nekecal, pak by mi nevadil...,ale vzhledem ke zprávě SUV a elektroskútr Ducati - Audi... nečekám, že by do toho nekecali... Těch indícií je už teď hodně... kam to bude směřovat (řitní otvor).
Ty jsi prostě ukázkový hnůj. :-!
Mimoto, aspoň sem tady nedělal (schválně) z jisté osoby nasmrt nemocnou osobu, zvláště ve vztahu ke komerční reklamě (když se mi ta reklama prostě nelíbila). Každý by měl vědět kdy odejít. Crohnova nemoc není smrtlená a vyléčená rakovina prsu (během jendoho roku) není věcí, kterou by mělo být omlouváno po 7 letech vystupení v reklamě a na podnikových večírcích. Vybrala si sama, já ji nenutil. Laskavě bys mohl tolerovat to, že se mi to prostě nelíbilo. Každý nemá dar být v showbyznysu do konce života.
Nepředpokládám však, že je k smíchu vypálení továrny a zabití lidí (člověka) z vedení firmy. Mimoto... nejspíš bude hůř všude...
Akorát ty zase nedovedeš zdravě usoudit, o koho, co, jde, protože ti stačí, aby se tam vyskla zkratka VW a už máš jasno. 8-s :no:
Jediné co píšu (snad v tomto smyslu) je to, že Suzuki spolupracuje s hodně partnery (i s tím Fiatem) a zatím nemělo nějaké závažné problémy. Fakt je ten, že s nikým nešlo dosud v tomto smyslu takhle akciově do spolku...
Tvrdím jen, že se nedomluvili a že an tom něco může být.
"a těžko předpokládat, aniž bych dělal nějaké soudy a říkal, kde je vina"
... z toho jasně plyne, že výsledek soudu neznám a ani se za ním nepídím a jestli vůbec nějaký soud bude, neboť co vím, řešit se to snad má před arbitráží, což není soud...,ale forma mimosoudního rozhodování, na kterém se obě strany svobodně dohodly a ten může rozhodnout tak či onak, ale o tom je zbytečné debatovat... zásadní je z mého pohledu, že nedošlo k dohodě o formě vzájemného řízení obou firem a o spolupráci, přičemž VW bylo nařknuto z něčeho, co bych v případě Ducati nerad viděl, přičemž VW nespokojené nebylo, ale nespokojenost přišla pouze ze strany Suzuki. Každý člověk vychází z nějakých zkušeností a ty mohou být ve společnosti mezi jednotlivci značně odlišné....
Já jestli dovolíš si nechám ty svoje a nenechám si do nich remcat nějakým anonymním hluponěm, který neumí ani číst, případně chpat psaný text (což tvá reakce zcela jistě potvrzuje). Děkuji.
Co třeba úroky z dluhů, ty se v Itálii neplatí...? >😒]
Bohžel místní sudetendeutschkamaraten, tento fakt jaksi neberou v potaz a neustále budou mlet dokola to svoje, že Ducati by bez Audi nepřežilo, nebo dokonce, že ho Audi pozvedne. Z toho mě ...píp...
Kdyby Chrysler koupil HD, tak si myslím, že by v podobném stylu jistě nepsali... Pro Ducati koupě VW není rozdhodně dobrá zpráva... a ti Číňané v podobě, v jaké se to povedlo u Volva, či Indové v podobě LR a Jaguaru by byli i pro mě jasně lepší volbou... Nebylo by tam to kur.vské zatížení koncernu...
P.S. Ad prodeje Ferrari a Lambo...
Nikde není napsáno, že Lambo je špatné..., ono nejde podělat úplně všechno... (stačí co udělali s bentley - pokud někdo auto na bázi Phaetona považuje za skvost prosím), ale jako ani ten Aventador jaksi charizmem ani tomu nejlevnějšímu Ferrari jaksi nesahá skutečně po kotníky. Na toto téma může debatovat jen člověk, co o tom nemá páru. Ono skutečně to 60ti leté spojení s F 1 se prostě NEDÁ koupit... A ti lidi co na to mají, tohle umí ocenit...
Jinak... milášku... Kari..., to, že se někde prodá 1000 Aventadorů skutečně neznamená, že se o 1000 Aventadorů prodalo 1000 Ferrari míň... Přeber si to jak chceš..., jen s jistotou mohu tvrdit, že na hlavních trzích se Aventador kupuje jako druhé auto... po tom, co je kolekce Ferrari kompletní... 😉
Jinak ty slinty, co tu tvoříš jsou už spíše k pláči. Už to není ani směšný.
Zkus velkým písmem napsat rovnou na začátek, že je ti úplně jedno, že se prodala Ducati, ale že máš problém, že jí koupili Audi (VW). A i kdyby tam jen sypali peníze a nechali jí dýchat naprosto volně, tak ti to stejně bude vadit protože to je VW.
Vše to jen dokazuješ tím, že by jsi to radši viděl v rukách číňanů, nebo indů.
Doporučuju výplach fiatomozku minimálně třikrát denně!!! >😒]