Novinky
ryccardo
0
Z principu je mi celkem fuk jestli je to černý, protože to není lakovaný nebo je to nalakovaný černě. Vypadá to obojí stejně - low endově. Ten zadek bych ještě strávil kdyby k tomu byl nějaký pěkný předek a ne tenhle designově zastaralej pazdrát.
Přejít do diskuze
Ale Civic to nelakované nemá. Není to nic nového, měl to už Golf V GTI a používají to i Renaulty RS, ale ještě nikdo z nich neměl to provedení tak kýčovité, jako to má tenhle Civic. Ten předek + zadní bradavice z plexiskla to je "děs", který může dokonce směle konkurovat Focusu III hb a jeho trojúhelníkovým dírám v předním nárazníku a rozteklým zadním světlům.
No tak to si můžeš udělat nějakou superkvalitní vozovku třeba doma na zahradě a jezdit výhradně po ní... >😁
Líbí se mi jak nelakovaný předek na Dacii Logan je známka základní výbavy a snahy ušetřit a Honda černej čumák používá i na Type R a je to najednou známka designové vyspělosti >😁 >😁 >😁
Jsi zapomel na H/K >😁
Pro papirove kovboje s tim "nejsofistikovanejsim" asi jo, ale jinak
treba test naznacuje ze teorie kdyz neni udelanana dobre ne vzdy funguje papirove skvele
[odkaz]
Coz naznacuji i dalsi testy kde Focus byl hodnocen jako horsi HH nez Megane, Civic >😒]
Vzpominam na profesora na skole, jak rikal ze na kvalitni vozovku je vhodnejsi tuha naprava 😉
Pro papirove kovboje s tim "nejsofistikovanejsim" asi jo, ale jinak
treba test naznacuje ze teorie kdyz neni udelanana dobre ne vzdy funguje papirove skvele
[odkaz]
Coz naznacuji i dalsi testy kde Focus byl hodnocen jako horsi HH nez Megane, Civic >😒]
Vzpominam na profesora na skole, jak rikal ze na kvalitni vozovku je vhodnejsi tuha naprava 😉
Poskoč si... 😉
Golf nemá o nic méně "sofistikovaný" podvozek, než Focus, takže první dvě místa ve třídě (v tomto ohledu) už jsou obsazená. 😄
Golf nemá o nic méně "sofistikovaný" podvozek, než Focus, takže první dvě místa ve třídě (v tomto ohledu) už jsou obsazená. 😄
Narážel jsem spíš na tu sofistikovanost, na skrutné příčce mi nic sofistikované nepřijde. Že v r.s. a opc dokážou podvozek odladit aji s torzkou, to je bod pro ně.
I 30ku jsem viděl častěji, i 40ka se dá. Řekl bych, klidně pohlednou 40, než 30 s levnou výbavou. 😉 >😒]
No, potom, co předvedlo toyobaru, raději počkám na ofiko uvedení Rka.
Dinar prská spíš o tom, že si Honda kope v Evropě hrob, což má pravdu.
Dinar prská spíš o tom, že si Honda kope v Evropě hrob, což má pravdu.
S tím souhlasím, nových Focusů je překvapivě v Praze dost... Novou generaci Civicu taky skoro nepotkávám,asi tak stejně jako reklamě masážovanou i30 >😁
Mno, ale jen jednoho... Ale kolik na stejné cestě potkáš Golfů, Focusů, Mégane. Byla doba, kolem 4kového Golfu, kdy byl Civic v poměru tak 1:4... To už se dneska nekoná, já myslím že je to škoda a že do velké míry za to právě může design. Přitom dnešní Focus například, také není žádná hitparáda.
Fakt ne. A to jsem skoropražák. :-!
Dneska jsem potkal bílý Civic na "své trase", asi se nějak rozkecala. Dával si to slušně. >😒] :yes:
Dneska jsem potkal bílý Civic na "své trase", asi se nějak rozkecala. Dával si to slušně. >😒] :yes:
Jistě že 5D. S posazem se bohužel asi nic udělat nedá, leda že by se povedlo udělat nějaký plošší sedák. V Civicu už se hodně dlouho nesedí dole, ani v 8G, ani v 7G. naposledy v 6G koncem 90. let. Nevím, jestli je to přímo katastrofa, ale také bych potřeboval sedět o kousek níž.
Jasně že bude mít torzku. Při vší úctě k nezávislému zavěšení torzka funguje v podvozkově nejlepších hot-hatchích současnosti - Méganu R.S., Cliu R.S. a Corse OPC. A proslýchá ze, že Astra OPC s watťákem je taky slušná. 😉
Mno, potkávám už dlouho jednoho. Design mi nicméně přijde rozhodně lepší než u minulé generace.
Nebude mít nový R-type (tak jako poslední generace) torzku? Při vší úctě k vlečené nápravě, na ní se dle mého nejsofistikovanější podvozek postavit nedá. Jinak za R-type jako takový :yes: jenom škoda, že nebude atmo (jsem nostalgik 😄 )
No neverím, že v Čechách Focusy nestretávaš. Na SVK nemajú Fordy zďaleka také predaje ako v CZ a nových Focusov vídam požehnane.
Dokonca som videl RAZ aj ten Civic, otočil som sa za ním ale len kvôli jeho exotickému zjavu, než kvôli atraktívnosti dizajnu.
Dokonca som videl RAZ aj ten Civic, otočil som sa za ním ale len kvôli jeho exotickému zjavu, než kvôli atraktívnosti dizajnu.
Motor je neznámá, ikdyž opravdu s největší pravděpodobností půjde o přeplňovaný motor. Mě by spíš zajímalo, jestli půjde netradičně o "pětidvířko". A co mě zajímá ještě víc, jsou úpravy v interieru. Největším zklamáním u současné generace pro mě byl posez u řidiče ! V Civicu se vždycky sedělo dole (ve starších generacích hoooodně dole), ale v té současné je to naprostá katastrofa. To bude chtít hodně upravit.
Neviem preco by Honda brala horsie motory od VW 😄 Ja by som inak ale bol za tu 2.4 v Civicu, ten motor mam v Accorde a splna uz teraz Euro6 takze aj ekobuzici by boli spokojni >😁
Focus se prodává mnohem dále a na silnicích k vidění také moc není. Asi už to s těm ree😜orty trošku přehánějí. >😒] Vezmi si, že se Civic prodává od dubna. Jak se prodával 8G na začátku, to by se dalo docela snadno zjistit, ale nemám na to čas. Tehdy to ale bylo zkreslené tím, že továrna těžce nestíhala výrobu a byly pořadníky na 3/4 roku. Aktuálně je Civic těsně za Top 10 třídy, mám pocit 12. místo, takže relativně slušné. Než je ale začneš pravidelně potkávat, to si musíš tak rok počkat. 😄
O kvalite tocivej atmosfery nepochybujem, ale Civic nema a nikdy nemal "nejsofistikovanejsi" podvozok v triede. Tento titul uz niekolko rokov drzi (a treba dodat ze plnym pravom!) Focus. TypeR moze byt v podvozku akurat tak druhy...
Ty asi myslis ten motor od vw jak rikal King, podvykonovany dvoulitzr, ne? >😒]
Snad to dopadne jinak a stejne jako King vice verim ve slusnou 1,6 Turbo nejlepe do tech 7 - 8tis >😁
Snad to dopadne jinak a stejne jako King vice verim ve slusnou 1,6 Turbo nejlepe do tech 7 - 8tis >😁
Nevím jak vy, ale já jsem zatím v provozu moc Civiců této generace neviděl. Podle mého to s designem tentokrát přestřelili a obyčejné motorizace pro "obyčejné" zákazníky, moc na dračku nejdou. Řekl bych, že i minulá generace se šířila zpočátku rychleji než tato. U Type-R to asi nebude tak žhavý, ten své zákazníky najde.
Tak konečně bude CTR auto, které budou chtít všichni správní eurobejčci a ne jen pár zaostalých mimoňů, ne? To tě ještě včera štvalo na CR-V, že se Honda nepřizpůsobuje Evropě...
Vyprofilovat se ale teď rozhodně bude složitější, i když nepochybuju, že se to povede. 😉 Můj tip je místo podvýkonovaného dvoulitru převýkonovaná 1.6,co dělají pro WTCC. otázkou je, do jaké míry se dá věřit Autocaru a jemu (jako vždy) zaručeným informacím o výkonu.
Vyprofilovat se ale teď rozhodně bude složitější, i když nepochybuju, že se to povede. 😉 Můj tip je místo podvýkonovaného dvoulitru převýkonovaná 1.6,co dělají pro WTCC. otázkou je, do jaké míry se dá věřit Autocaru a jemu (jako vždy) zaručeným informacím o výkonu.
S atmosférou už raději nepočítej. Sympatické by to sice bylo, pak by ale Dinar a spol prskali, že je to nekonkurenceschopně pomalé. >😁
...už má VW, klidně by ho Honda mohla kupovat a má ušetřeno za vývoj >😁
Osobně raději počkám, co Honda představí oficiálně, snad se té atmosféry nevzdají. I když jejich zákazníkem asi nikdy nebudu, v tomhle jim držím aspoň jeden palec.
Osobně raději počkám, co Honda představí oficiálně, snad se té atmosféry nevzdají. I když jejich zákazníkem asi nikdy nebudu, v tomhle jim držím aspoň jeden palec.
Náhodou v bazaru 2. generace zpátky tu pravou hondí šupu najdeš, škoda jen, že vypadá jako malé MPV. To je smutné, Honda, která ještě nedávno dělala motory, o kterých se evropě ani nesnilo.