Novinky
pargi
0
Někdy, aby byl člověk proktolog 😄
Přejít do diskuze
BTW měnil si někdy levou žárovku předního světla na Fabii 1,9 SDI? Tam musíš rozdělat půl motoru, možná i vyndat rezervu z kufru, aby si se vůbec dostal ke světlu.
Mám teď právě najeto prvních 4000km s S-MAX 1.6 ecoboost a taky každý říkal, že to je na tak velký auto málo. Každý kilometr mě však ujišťuje, že to snad ani lepší být nemůže 😄 Fakt si ty ecoboosty někdy vyzkoušejte, jede to moc hezky. Jen je nutné počítat s tím, že motor umí být buď "eco" a nebo "boost". Dohromady to samozřejmě moc nejde 😄 To však vychází ze samotné podstaty turbobenzínových motorů. U Fordu však šli myslím rozumnou cestou, kdy mají menší turbo a neženou se za papírově vyšším výkonem ve vyšších otáčkách.
vela, malo, neviem, na kludne jazdenie to bude ok. Par rokov nazad sme mali 100-120 konove atmosfery pri vacsich autach a stacilo nam to 😉
Tieto "mini-turbo" motory sa mi zdajú dosť poddimenzované ..... Jednoducho výkon sa "vytláča" zo stále menšieho množstva "hmoty" a teda je viac namáhaný ....
Ty největší "konzervy" (jako třeba já 😄 ) odradí už design interiéru, takže se k výběru motoru ani nedostanou.
Ale když se dívám na tu nabídku motorů v ČR, tak je opravdu řídká ... v benzíňácích atmosferická šestnáctistovka, přeplňovaná šestnáctistovka a pak ten tříválcový Ecoboost. U dieselů dvě verze šestnáctistovky a pak dvoulitr, ale ten je jen pro nejvyšší výbavu. A pokud někdo chce automat, tak v podstatě nemá na výběr.
Ale když se dívám na tu nabídku motorů v ČR, tak je opravdu řídká ... v benzíňácích atmosferická šestnáctistovka, přeplňovaná šestnáctistovka a pak ten tříválcový Ecoboost. U dieselů dvě verze šestnáctistovky a pak dvoulitr, ale ten je jen pro nejvyšší výbavu. A pokud někdo chce automat, tak v podstatě nemá na výběr.
hmmm, že bych psal někde něco o 300kg? Hele než budeš reagovat, pořádně si to přečti a zamysli se nad tím, než sem něco napíšeš :no:
Ty opravdu neumíš číst. Vyjádřil jsem názor, že 1.0EB 74kW v kombinaci s C-maxem bych nekoupil, ale u B-maxe (malé MPV) by to mohlo být v pohodě - viz můj příspěvek z 15:40 😉
On nepsal, že každý kdo má slabý motor je mentál.
A kde psal, že každý musí jet podle něj? Ať si každý jede podle svého na co má jako řidič a na co má jeho motor ve voze. Já mam také radši pod nohou větší sílu než poskytuje tvoje htp, protože když nastane na silnici nějaká riziková situace, tak kdo jí ujede? Ty s HTP nebo někdo kdo má o 50kW víc? Ty se uklidňuješ tím, že tvuj motor stačí na všechno, ale nelži sám sobě, prostě to tak není. HTP patří do města, k tomu byl motor konstruován, ale kdekoli jinde je to motor na nic.
Oháníš se tady psychostestama a sám si schopen pouze urážek a hloupých keců.
A kde psal, že každý musí jet podle něj? Ať si každý jede podle svého na co má jako řidič a na co má jeho motor ve voze. Já mam také radši pod nohou větší sílu než poskytuje tvoje htp, protože když nastane na silnici nějaká riziková situace, tak kdo jí ujede? Ty s HTP nebo někdo kdo má o 50kW víc? Ty se uklidňuješ tím, že tvuj motor stačí na všechno, ale nelži sám sobě, prostě to tak není. HTP patří do města, k tomu byl motor konstruován, ale kdekoli jinde je to motor na nic.
Oháníš se tady psychostestama a sám si schopen pouze urážek a hloupých keců.
Sice jsem celkem fanda do downsizingu v autech pro běžné ježdění, především kvůli pohodlnému průběhu točivého momentu. Ale tenhle motor je hodně revoluční. Myslel jsem si tedy, že lidi budou větší konzervy a budou kupovat spíš atmo 1.6, než se ukáže, zda to nemá větší dětské nemoci (ehm ... TSI ... ehm). Takže :yes😒br />
V Evropském měřítku ale může být podstatná část ovlivněná nákupem referentských vozů do fleetů. Takže skvělá báze dat pro vychytání dětských nemocí >😒]
V Evropském měřítku ale může být podstatná část ovlivněná nákupem referentských vozů do fleetů. Takže skvělá báze dat pro vychytání dětských nemocí >😒]
je to jednoduché, dle něj je Fábka to nejlepší, co můžeš mít 😉 V překladu - nemám na Focuse, tak neni lepší >😁
No to je teda moudro. Komfort Focusu a Fabie je nebe a dudy. Nevím proč do toho taháš výměnu žárovky co to má společnýho s komfortem?
Toho nepřesvědčíš. Jeho Fábka totiž žere v plným zatížení se zapnutou klimou 5l a předjede kohokoli, kdekoli.
Jsi pouze příkladem toho, že i lidi co mají slabý motor můžou mít malý mozek. Vzájemná souvislost mezi tím zkrátka neexistuje.
hele nemusíš hned útočit, spousta tvých příspěvků se kolem tvé haťapky točí a jsi velmi nekritický :no: 1.2HTP není žádný zázrak, ve městě dost žere, obvzlášť, když si zapneš klimu. Pro trochu dynamiky jí musíš šlápnout na krk, stejně jako to budeš muset udělat u tohoto C-Maxu s 1.0EB...
Jde o to, že si rád přišlápnu pedál, když potřebuji bezpečně předjet a mám pod nohou dostatek výkonu, což ty říct nemůžeš 😉 Jestli jsem ješitný? Ano, jistě, asi tak jako každý chlap... Nemám problém s tím, když mě někdo bude chtít předjet, ať si poslouží 😉 Nicméně, když se nějaký trouba plouží s Fabií HTP 110 km/h do kopce (a že jich neni na našich dálnicích málo) a nehce uhnout, tak to mi vadí. A´t si zůstane mezi kamiony a nebrzdí 20 aut za sebou... to je na psychotesty >😁
Rady si nech pro sebe, už jenom tímhle příspěvkem si dokázal, kde mentálně jsi. Nemá cenu se s tebou hádat, alespoň pro mě ne 😉
Jde o to, že si rád přišlápnu pedál, když potřebuji bezpečně předjet a mám pod nohou dostatek výkonu, což ty říct nemůžeš 😉 Jestli jsem ješitný? Ano, jistě, asi tak jako každý chlap... Nemám problém s tím, když mě někdo bude chtít předjet, ať si poslouží 😉 Nicméně, když se nějaký trouba plouží s Fabií HTP 110 km/h do kopce (a že jich neni na našich dálnicích málo) a nehce uhnout, tak to mi vadí. A´t si zůstane mezi kamiony a nebrzdí 20 aut za sebou... to je na psychotesty >😁
Rady si nech pro sebe, už jenom tímhle příspěvkem si dokázal, kde mentálně jsi. Nemá cenu se s tebou hádat, alespoň pro mě ne 😉
No tak tím trpí všechny Fordy.. úplně jsi mi připomněl, když jsem kdysi poprvé měnil žárovku u káčka - to byl porod. Teď mám taky Focus a sice se nedá říct, že bych byl ohromen, ale za fábku bych rozhodně neměnil..
No průšvih je, když budeš od toho auta chtít víc než jen dostat se z bodu "A" do bodu "B" nebo jen svižně předjet... Pak už musíš jít do silnějšího (pokud nebude jen pro Grand) nebo ještě lépe do 1.6EB 😉 btw těch 600kg je maximální zatížení (1.6EB má 590kg)...
1350kg je hmotnost s vodicom, 75kg a 90% paliva v nadrzi. manzelka bude mat 60kg, dve deti po 30kg, batozina 100kg a si na 1570kg-1600kg a nie 1350+600... nedovolim si tvrdit, ze na take auto je 74kW vela, ale ludia kupovali fabiu kombi s 1.2HTP a 47kW ako rodinne auto (kolega takou pilou jazdil s dalsimi troma chlapmi na tyzdnovky z vychodu do blavy), takze nevidim dovod, preco by to mal byt nejaky strasny masaker. na pretekanie to urcite nebude, ale na nejaky vylet a na jazdenie hlavne po meste do prace a na vozenie deti do skoly - ziaden problem. ten kto bude chciet nieco vykonnejsie, kupi 1.0eb 125k a ta uz utiahne dost, pripadne pojde rovno do 1.6eb co uz je velmi svizne jazdenie.
A jo já zapomněl, ty jsi ten fanatický obdivovatel HTPéčka >😁 Vyzkoušej si někdy pořádný motor a poznáš sám, proč se vyhnout obloukem 3hrnku a ještě k tomu dopovanému >😁 Navíc, když v tomto případě jde o auto s celkovou hmotností blížící se 2 tunám...
I to tvé HTP má s Fabií co dělat, obvzláště do kopce, tak jak bude asi vypadat jízda s plně naloženým C-maxem 1.0EcoB 74kW (cca 1350kg+ náklad a lidi 600kg) do kopce na dálnici... Nic moc, pojede nadoraz a pořád na něj bude někdo blikat, ať uhne. V B-maxu by to mohlo být v pohodě. Docela by mě zajímalo, v jaké kondici bude tohle "piditurbo" po 100tis km. Pokud v pohodě, smeknu klobouk a změním názor 😉
I to tvé HTP má s Fabií co dělat, obvzláště do kopce, tak jak bude asi vypadat jízda s plně naloženým C-maxem 1.0EcoB 74kW (cca 1350kg+ náklad a lidi 600kg) do kopce na dálnici... Nic moc, pojede nadoraz a pořád na něj bude někdo blikat, ať uhne. V B-maxu by to mohlo být v pohodě. Docela by mě zajímalo, v jaké kondici bude tohle "piditurbo" po 100tis km. Pokud v pohodě, smeknu klobouk a změním názor 😉
To se vzájemně vylučuje. Vždyť právě ten litrový Ecoboost má víceméně stejnou hmotnost jako šestnáctistovka Duratec, kterou nahrazuje. Aby vydržel aspoň těch 200 tisíc, musel se Ford vrátit k litinové konstrukci místo moderního hliníku.
200 koní a 6l/100km taky nemůže být zároveň. Tedy na papíře ano, ale reálně můžeš jet buď otáčkách, kde máš koní méně nebo na to šlápnout, ale to zas je vyšší spotřeba.
200 koní a 6l/100km taky nemůže být zároveň. Tedy na papíře ano, ale reálně můžeš jet buď otáčkách, kde máš koní méně nebo na to šlápnout, ale to zas je vyšší spotřeba.
Nikomu neradím, jen říkám svůj názor 😉 Mám jiné MPV s podobným motorem jako je 1.6Ecoboost a můžu říct, že 160k na střední MPV v pohodě stačí a má i rozumnou spotřebu :yes:
Mi to přijde malé aji do Focusu. Navíc, co se spotřeby týče, tento 3hrnek se v testu zrovna nepředvedl ;-\
Tak zrovna u C-Maxe bych do 100k tříválce nešel. Je to na tak velký auto málo, přece jen celkově bude tahat skoro 2 tuny. Silnější verze měla být jako základ a ne jen pro Granda. Jednodušší bude litřík obloukem obejít a koupit si čtyřválec 1.6 Ecoboost :yes:
problem je zivotnost, spolahlivost, kvalita, servis, udrzba, zvuk, spotreba.... vsetko
v tom vsetkom nema klasicky benzin problem......dnes aj bezny maly benzinak uz zerie malo....preto pre par deci kupovat nejaku turbo kosacku ktorej zvuk priam desiiii je nehoraznost najvyssieho stupna
v tom vsetkom nema klasicky benzin problem......dnes aj bezny maly benzinak uz zerie malo....preto pre par deci kupovat nejaku turbo kosacku ktorej zvuk priam desiiii je nehoraznost najvyssieho stupna
a v com je problem? hlavne nech to vazi 30kg, ma to vykon 200k, zerie 6l/100 a vydrzi to 200tis. potom je uplne jedno kolko to ma valcov a turb.