Novinky
Tak zrovna u C-Maxe bych do 100k tříválce nešel. Je to na tak velký auto málo, přece jen celkově bude tahat skoro 2 tuny. Silnější verze měla být jako základ a ne jen pro Granda. Jednodušší bude litřík obloukem obejít a koupit si čtyřválec 1.6 Ecoboost :yes:
Mi to přijde malé aji do Focusu. Navíc, co se spotřeby týče, tento 3hrnek se v testu zrovna nepředvedl ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Blbě v čem?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No tak tím trpí všechny Fordy.. úplně jsi mi připomněl, když jsem kdysi poprvé měnil žárovku u káčka - to byl porod. Teď mám taky Focus a sice se nedá říct, že bych byl ohromen, ale za fábku bych rozhodně neměnil..
No to je teda moudro. Komfort Focusu a Fabie je nebe a dudy. Nevím proč do toho taháš výměnu žárovky co to má společnýho s komfortem?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nikomu neradím, jen říkám svůj názor 😉 Mám jiné MPV s podobným motorem jako je 1.6Ecoboost a můžu říct, že 160k na střední MPV v pohodě stačí a má i rozumnou spotřebu :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jo já zapomněl, ty jsi ten fanatický obdivovatel HTPéčka >😁 Vyzkoušej si někdy pořádný motor a poznáš sám, proč se vyhnout obloukem 3hrnku a ještě k tomu dopovanému >😁 Navíc, když v tomto případě jde o auto s celkovou hmotností blížící se 2 tunám...
I to tvé HTP má s Fabií co dělat, obvzláště do kopce, tak jak bude asi vypadat jízda s plně naloženým C-maxem 1.0EcoB 74kW (cca 1350kg+ náklad a lidi 600kg) do kopce na dálnici... Nic moc, pojede nadoraz a pořád na něj bude někdo blikat, ať uhne. V B-maxu by to mohlo být v pohodě. Docela by mě zajímalo, v jaké kondici bude tohle "piditurbo" po 100tis km. Pokud v pohodě, smeknu klobouk a změním názor 😉
I to tvé HTP má s Fabií co dělat, obvzláště do kopce, tak jak bude asi vypadat jízda s plně naloženým C-maxem 1.0EcoB 74kW (cca 1350kg+ náklad a lidi 600kg) do kopce na dálnici... Nic moc, pojede nadoraz a pořád na něj bude někdo blikat, ať uhne. V B-maxu by to mohlo být v pohodě. Docela by mě zajímalo, v jaké kondici bude tohle "piditurbo" po 100tis km. Pokud v pohodě, smeknu klobouk a změním názor 😉
1350kg je hmotnost s vodicom, 75kg a 90% paliva v nadrzi. manzelka bude mat 60kg, dve deti po 30kg, batozina 100kg a si na 1570kg-1600kg a nie 1350+600... nedovolim si tvrdit, ze na take auto je 74kW vela, ale ludia kupovali fabiu kombi s 1.2HTP a 47kW ako rodinne auto (kolega takou pilou jazdil s dalsimi troma chlapmi na tyzdnovky z vychodu do blavy), takze nevidim dovod, preco by to mal byt nejaky strasny masaker. na pretekanie to urcite nebude, ale na nejaky vylet a na jazdenie hlavne po meste do prace a na vozenie deti do skoly - ziaden problem. ten kto bude chciet nieco vykonnejsie, kupi 1.0eb 125k a ta uz utiahne dost, pripadne pojde rovno do 1.6eb co uz je velmi svizne jazdenie.
No průšvih je, když budeš od toho auta chtít víc než jen dostat se z bodu "A" do bodu "B" nebo jen svižně předjet... Pak už musíš jít do silnějšího (pokud nebude jen pro Grand) nebo ještě lépe do 1.6EB 😉 btw těch 600kg je maximální zatížení (1.6EB má 590kg)...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hele nemusíš hned útočit, spousta tvých příspěvků se kolem tvé haťapky točí a jsi velmi nekritický :no: 1.2HTP není žádný zázrak, ve městě dost žere, obvzlášť, když si zapneš klimu. Pro trochu dynamiky jí musíš šlápnout na krk, stejně jako to budeš muset udělat u tohoto C-Maxu s 1.0EB...
Jde o to, že si rád přišlápnu pedál, když potřebuji bezpečně předjet a mám pod nohou dostatek výkonu, což ty říct nemůžeš 😉 Jestli jsem ješitný? Ano, jistě, asi tak jako každý chlap... Nemám problém s tím, když mě někdo bude chtít předjet, ať si poslouží 😉 Nicméně, když se nějaký trouba plouží s Fabií HTP 110 km/h do kopce (a že jich neni na našich dálnicích málo) a nehce uhnout, tak to mi vadí. A´t si zůstane mezi kamiony a nebrzdí 20 aut za sebou... to je na psychotesty >😁
Rady si nech pro sebe, už jenom tímhle příspěvkem si dokázal, kde mentálně jsi. Nemá cenu se s tebou hádat, alespoň pro mě ne 😉
Jde o to, že si rád přišlápnu pedál, když potřebuji bezpečně předjet a mám pod nohou dostatek výkonu, což ty říct nemůžeš 😉 Jestli jsem ješitný? Ano, jistě, asi tak jako každý chlap... Nemám problém s tím, když mě někdo bude chtít předjet, ať si poslouží 😉 Nicméně, když se nějaký trouba plouží s Fabií HTP 110 km/h do kopce (a že jich neni na našich dálnicích málo) a nehce uhnout, tak to mi vadí. A´t si zůstane mezi kamiony a nebrzdí 20 aut za sebou... to je na psychotesty >😁
Rady si nech pro sebe, už jenom tímhle příspěvkem si dokázal, kde mentálně jsi. Nemá cenu se s tebou hádat, alespoň pro mě ne 😉
Toho nepřesvědčíš. Jeho Fábka totiž žere v plným zatížení se zapnutou klimou 5l a předjede kohokoli, kdekoli.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
On nepsal, že každý kdo má slabý motor je mentál.
A kde psal, že každý musí jet podle něj? Ať si každý jede podle svého na co má jako řidič a na co má jeho motor ve voze. Já mam také radši pod nohou větší sílu než poskytuje tvoje htp, protože když nastane na silnici nějaká riziková situace, tak kdo jí ujede? Ty s HTP nebo někdo kdo má o 50kW víc? Ty se uklidňuješ tím, že tvuj motor stačí na všechno, ale nelži sám sobě, prostě to tak není. HTP patří do města, k tomu byl motor konstruován, ale kdekoli jinde je to motor na nic.
Oháníš se tady psychostestama a sám si schopen pouze urážek a hloupých keců.
A kde psal, že každý musí jet podle něj? Ať si každý jede podle svého na co má jako řidič a na co má jeho motor ve voze. Já mam také radši pod nohou větší sílu než poskytuje tvoje htp, protože když nastane na silnici nějaká riziková situace, tak kdo jí ujede? Ty s HTP nebo někdo kdo má o 50kW víc? Ty se uklidňuješ tím, že tvuj motor stačí na všechno, ale nelži sám sobě, prostě to tak není. HTP patří do města, k tomu byl motor konstruován, ale kdekoli jinde je to motor na nic.
Oháníš se tady psychostestama a sám si schopen pouze urážek a hloupých keců.
Taky to ukazuje na tvojí inteligenci.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsi pouze příkladem toho, že i lidi co mají slabý motor můžou mít malý mozek. Vzájemná souvislost mezi tím zkrátka neexistuje.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sice jsem celkem fanda do downsizingu v autech pro běžné ježdění, především kvůli pohodlnému průběhu točivého momentu. Ale tenhle motor je hodně revoluční. Myslel jsem si tedy, že lidi budou větší konzervy a budou kupovat spíš atmo 1.6, než se ukáže, zda to nemá větší dětské nemoci (ehm ... TSI ... ehm). Takže :yes😒br />
V Evropském měřítku ale může být podstatná část ovlivněná nákupem referentských vozů do fleetů. Takže skvělá báze dat pro vychytání dětských nemocí >😒]
V Evropském měřítku ale může být podstatná část ovlivněná nákupem referentských vozů do fleetů. Takže skvělá báze dat pro vychytání dětských nemocí >😒]
Ty největší "konzervy" (jako třeba já 😄 ) odradí už design interiéru, takže se k výběru motoru ani nedostanou.
Ale když se dívám na tu nabídku motorů v ČR, tak je opravdu řídká ... v benzíňácích atmosferická šestnáctistovka, přeplňovaná šestnáctistovka a pak ten tříválcový Ecoboost. U dieselů dvě verze šestnáctistovky a pak dvoulitr, ale ten je jen pro nejvyšší výbavu. A pokud někdo chce automat, tak v podstatě nemá na výběr.
Ale když se dívám na tu nabídku motorů v ČR, tak je opravdu řídká ... v benzíňácích atmosferická šestnáctistovka, přeplňovaná šestnáctistovka a pak ten tříválcový Ecoboost. U dieselů dvě verze šestnáctistovky a pak dvoulitr, ale ten je jen pro nejvyšší výbavu. A pokud někdo chce automat, tak v podstatě nemá na výběr.
Tieto "mini-turbo" motory sa mi zdajú dosť poddimenzované ..... Jednoducho výkon sa "vytláča" zo stále menšieho množstva "hmoty" a teda je viac namáhaný ....
Mám teď právě najeto prvních 4000km s S-MAX 1.6 ecoboost a taky každý říkal, že to je na tak velký auto málo. Každý kilometr mě však ujišťuje, že to snad ani lepší být nemůže 😄 Fakt si ty ecoboosty někdy vyzkoušejte, jede to moc hezky. Jen je nutné počítat s tím, že motor umí být buď "eco" a nebo "boost". Dohromady to samozřejmě moc nejde 😄 To však vychází ze samotné podstaty turbobenzínových motorů. U Fordu však šli myslím rozumnou cestou, kdy mají menší turbo a neženou se za papírově vyšším výkonem ve vyšších otáčkách.
v tom vsetkom nema klasicky benzin problem......dnes aj bezny maly benzinak uz zerie malo....preto pre par deci kupovat nejaku turbo kosacku ktorej zvuk priam desiiii je nehoraznost najvyssieho stupna
200 koní a 6l/100km taky nemůže být zároveň. Tedy na papíře ano, ale reálně můžeš jet buď otáčkách, kde máš koní méně nebo na to šlápnout, ale to zas je vyšší spotřeba.