Novinky
U kie okopírovali 7er, tak u hjóóndéé se pustí do 3er >😁
Ale tohle tvrzení by chtělo zarámovat. Málem jsem se potrhal smíchy: >😁 >😁 >😁
"Na otázku, zda jihokorejská automobilka chystá vůz, který by porazil BMW řady 3, Krafcik odpověděl, že pravděpodobně ano"
Ale tohle tvrzení by chtělo zarámovat. Málem jsem se potrhal smíchy: >😁 >😁 >😁
"Na otázku, zda jihokorejská automobilka chystá vůz, který by porazil BMW řady 3, Krafcik odpověděl, že pravděpodobně ano"
preco by to nebolo realne?
quoris uz teraz poraza 7micku v par veciach.....si pozri test na yotube ak ovladas korejsky nemas problem :yes:
quoris uz teraz poraza 7micku v par veciach.....si pozri test na yotube ak ovladas korejsky nemas problem :yes:
>😁
Můžeš nám co neumíme korejsky prozradit v čem Quorisporáží 7er?
som cakal kto sa prvy chyti na tu korejcinu :yes:
Jsem rád že jsem ti udělal radost. Tak v čem je lepší než 7er?
Treba ze do premioveho auta nenabizi dehet. Ostatne, až bude znám český ceník, tak na to přijdeš sám.
Aaaale nabízí, 6vál třílitr dehet. Mercedes šel ještě dál a do S-klády dáva 2,1 litru 4vál dehet.
Equus nenabizi dehet. V tom je prave lepsi, nez 7er.
To je logika jak nudle z nosu. Když to nenabízí, tak je to vlastně lepší. To je jak když se objevil iPhone a božský SJ řekl, že to uživatelé nepotřebují, takže je to vlastně lepší a davy šílely.
Když na nějaké určité místo přijedeš v Hyundai a pak v BMW, co myslíš, že vzbudí větší ohlas ?
Můžeš hádat jednou a poradím ti, že z Hyundaie to fakt nebude >😒] :no:
Můžeš hádat jednou a poradím ti, že z Hyundaie to fakt nebude >😒] :no:
...to bude tou znackou. Jako kdyz koupis polo triko Bogner bez znacky na prsou nebo RL s konikem na prsou. Co vzbudi ohlas? Jasne, ze konik a nemusi byt ani pravej. Dokazuje to neco o kvalite? Uz davno jsou pryc casy, kdy znacka napovedela o vyrobku vse (samozrejme nektere se jeste drzi v tomto duchu, ale je jich stale min).
bmw3 neni zadna neprekonatelna modla.
smankote se konecne vzbudte, korejci jako prvni na svete vyrabeji 10st automat, plati si nemecke inzenyry a designery a produkuji rok od roku vetsi zisky.
Podivejte se na Hyundai Getz a na i30 a vidite skok ne o 5 let ktere je deli od uvedeni na trh, ale o 15 let ve vyvoji technologie a designu.
porovnejte si Fabii 1 generace, 2he generace , Roomstra a Rapid a jedine co vas napadne je, ze to je technicky vsecko jen drobne vylepseny Favorit.
A to je realita. Za dalich 5 let mohou byt korejci etablovani v premii. Penize a technologicky potencial na to maji a marketingove si taky nevedou spatne.
smankote se konecne vzbudte, korejci jako prvni na svete vyrabeji 10st automat, plati si nemecke inzenyry a designery a produkuji rok od roku vetsi zisky.
Podivejte se na Hyundai Getz a na i30 a vidite skok ne o 5 let ktere je deli od uvedeni na trh, ale o 15 let ve vyvoji technologie a designu.
porovnejte si Fabii 1 generace, 2he generace , Roomstra a Rapid a jedine co vas napadne je, ze to je technicky vsecko jen drobne vylepseny Favorit.
A to je realita. Za dalich 5 let mohou byt korejci etablovani v premii. Penize a technologicky potencial na to maji a marketingove si taky nevedou spatne.
ako je tu bezne.....pravda je ale taka ze koncern H/K je dnes najvaznejsi konkurent mnohych znaciek.....a mnohych dalsich v najblizsich rokoch este aj bude, darmo sa tu budete vysmievat a ponizovat vsetko co je ine ako vasa modla......pravda je taka ze H/K je dnes najrychlejsie sa rozvijajuci a rastuci koncern ktory operuje uspesne po celom svete a aj samotny vw ho oznacil za najvaznejsieho konkurenta v najblizsich rokoch..... tak sa len smejte, lebo po smiechu byva plac 😉
H/K drzim palce, len tak dalej..... nastupeny trend znaciek sa mi pozdava....chce to este par modelov ale inak spokojnost..... :yes: tento rok bude pre koncern celosvetovo opat rekordny.... :yes: pricom dve tretiny eurpskych znaciek sa topia v krize...a o rok padnu este hlbsie
H/K drzim palce, len tak dalej..... nastupeny trend znaciek sa mi pozdava....chce to este par modelov ale inak spokojnost..... :yes: tento rok bude pre koncern celosvetovo opat rekordny.... :yes: pricom dve tretiny eurpskych znaciek sa topia v krize...a o rok padnu este hlbsie
No a zpět na zem! Opradu věříš tomu že Hyundai může konkurovat BMW?!!!
Spíš chce věřit... 😄
Mámo kašlem na BMW koupíme si Hyundai, navíc je to přece Český auto! 😄
samozrejme, za par rokov to bude realita.... si pozri aky pokrok spravil hyundai od roku povedzme 2000 dodnes....co myslis ze v roku 2020 bude hyundai stale na tej istej urovni ako dnes? Tato znacka a tento koncern ma tie najvyssie ambicie.....ale asi tomu nik neveri... o to vacsie bude prekvapenie ak sa to stane
A BMW bude v roce 2020 pořád na stejné úrovni, jako dnes?
BMW nebude! Hyundai ho smaže z automobilových map světa!!!!!!!!!!!
toppere neblázni, Hjondééééé má brand velmi slabý na to aby se dostal do prémie. Navíc aby konkuroval BMW, opravdu nemá a ani mít nebude. Ani tak silný hráč jako VW se do prémie nedostal (Phaeton). Ukaž mi toho kdo dobrovolně vymění D3 za korejce? Vážně nikoho takového neznám, to jsou naprosto rozdílné světy 😉
Nemůžeš vyrábět levná auta jako je i10 - i30 a k tomu jako by náhodou premii ve střední a výš, to prostě dohromady nejde. Pokud chceš být v premii, tak celým portfoliem, jinak si out >😁
Nemůžeš vyrábět levná auta jako je i10 - i30 a k tomu jako by náhodou premii ve střední a výš, to prostě dohromady nejde. Pokud chceš být v premii, tak celým portfoliem, jinak si out >😁
Co na tom, že vyrábíme páchnoucí rozvrzané vozíky s interiéry z recyklovancýh kelímků na jogurt. Do dvaceti let to BMW dostihneme, ovšem pouze v případě, že se vývoj v Mnichově na oněch dvacet let zastaví...
Hojandéé :yes:
Hojandéé :yes:
jejich agenti jsou i tady a pro Topra stvořili na míru klitoris a ten se k němu hodí dokonale.
[odkaz]
Finančne určite ... oproti BMW je predsa len váhovo ťažšia kategória .....
Samozrejme nie je to všeko, ale základný predpoklad existuje.
Finančne určite ... oproti BMW je predsa len váhovo ťažšia kategória .....
Samozrejme nie je to všeko, ale základný predpoklad existuje.
Moc jim fandím... hrdí Evropané musí pocítit vážnost konkurence a otupení ega. Jen do toho, Hyundai! Směle a vytrvale, jistě na to máš 😉
Kolega "slovenský GTI" je momentalne k smichu, me rovnez, ale kdo vi co bude za 20 let... kde bylo pred 20 roky Audi? Kde byli francouzi? A kde jsou dnes... I kdyz se mi ta korejska budoucnost ani trochu nelibi, netroufam si tvrdit, ze nikdy nenastane.
presne tak, konecne rozumny nazor. Dneska jsem potkal treba po meste Sonatu facelift treti generace z 98meho.. no otresna zalezitost. Design - omydlene mejdlo, vsude koroze, maska jak vyraz tvare u mentalne postizeneho, interier priserny, motor s parametry 2he svetove (benzin 2l 94 koni se 4st automat radi naprosto zmatene a zere jako tank).
nezbyva nez souhlasit z dobovou recenzi, [odkaz]
uz tehdy to bylo strasne auto.
Podivejte se, kde je Sonata dneska.
nezbyva nez souhlasit z dobovou recenzi, [odkaz]
uz tehdy to bylo strasne auto.
Podivejte se, kde je Sonata dneska.
Sonata v první generaci (1989) s 2,4 [odkaz]%2788-%2789_H… href="http😐/upload.wikimedia.org/…ia/commons/5/5e/" target="_blank">[odkaz]%252788-%2527… byla mé první auto a nebyla vůbec špatná. Vozil jsem s ní kapely po festivalech(Suicidal Tendesies, Clawfinger, Banco de Gaia, Laibach atd.) a nikdo si ani náznakem nestěžoval, že pro ně nepřijel MB, BMW, či Lexus. Co se tomu autu musí nechat je překvapivá odolnost a blbuvzdornost. Nikdy mi neklekla (cca 150tkm za 4 roky) a vůbec to bylo provozně překvapivě laciné (bezporuchové) vozítko se spotřebou do 8,5 a max. rychlost cca 240(podvozek jsem ale dal KONI) Pravda, tehdy to bylo spíš italama překapotovaný mitsu a to co začali plodit následně pod svou taktovkou, byl ehm.. krok zpět. Vlastně jsem si ji nechal dodnes a až bude čas, tak z ní udělám youngtimera.
Audi bylo tady [odkaz] korejci tady [odkaz] a francouzi tady [odkaz] nebo tady [odkaz] podle toho, jak se na to chces divat.
když bude kia chtít a bude se jí to rentovat, postaví bmw 3,4,5,6,7,8,9,10 ... a vy s tím nenaděláte vůbec nic. >😁 >😁 >😁
Delat luxusni auta je beh na dlouho trat a to ze se (krom Lexusu) nikdo novodobe neetabloval je spis marketing nez technologie.
Britska kralovna bude jezdit Bentleyem a reditele korporaci a bankeri Rollsem, i kdyby treba Marusja (nebo kdokoliv jiny) hned pristi rok prisla s 2x luxusnejsim, 2x vykonnejsim, 2x spolehlivejsim ,10x uspornejsim a 30x levnejsim modelem top limuziny.
Tohle je proste branding.
Presto bych Hyundai nepodcenoval, protoze ten si na luxus uz docela uspesne hraje a to pomerne drsne a ucinne.
U BMW se zatim trast nemusi, ale podcenit konkurenci je taky hloupost. Minimalne by meli byt ve strehu.