Novinky
Machýrek
0
Diky za pripomenuti, kdo si dnes vzpomene... D11 byl prvni krok Audi smerem k premii, sice zdaleka nedosahovala urovne konkurentu, na ktere mirila, ale uz tehdy slusna marketingova masaz udelala sve, takze majitelu si nasla dost i u nas, delal s ni paradu napr. pan politik Kalvoda.
Přejít do diskuze
když bude kia chtít a bude se jí to rentovat, postaví bmw 3,4,5,6,7,8,9,10 ... a vy s tím nenaděláte vůbec nic. >😁 >😁 >😁
Audi bylo tady [odkaz] korejci tady [odkaz] a francouzi tady [odkaz] nebo tady [odkaz] podle toho, jak se na to chces divat.
Spíš bych řekl, že za 5 let mohou nabízet auto, které se může vyrovnat zavedeným prémiovým reprezentantům, ale to nebude automaticky znamenat etablování v prémii.
Sonata v první generaci (1989) s 2,4 [odkaz]%2788-%2789_H… href="http😐/upload.wikimedia.org/…ia/commons/5/5e/" target="_blank">[odkaz]%252788-%2527… byla mé první auto a nebyla vůbec špatná. Vozil jsem s ní kapely po festivalech(Suicidal Tendesies, Clawfinger, Banco de Gaia, Laibach atd.) a nikdo si ani náznakem nestěžoval, že pro ně nepřijel MB, BMW, či Lexus. Co se tomu autu musí nechat je překvapivá odolnost a blbuvzdornost. Nikdy mi neklekla (cca 150tkm za 4 roky) a vůbec to bylo provozně překvapivě laciné (bezporuchové) vozítko se spotřebou do 8,5 a max. rychlost cca 240(podvozek jsem ale dal KONI) Pravda, tehdy to bylo spíš italama překapotovaný mitsu a to co začali plodit následně pod svou taktovkou, byl ehm.. krok zpět. Vlastně jsem si ji nechal dodnes a až bude čas, tak z ní udělám youngtimera.
presne tak, konecne rozumny nazor. Dneska jsem potkal treba po meste Sonatu facelift treti generace z 98meho.. no otresna zalezitost. Design - omydlene mejdlo, vsude koroze, maska jak vyraz tvare u mentalne postizeneho, interier priserny, motor s parametry 2he svetove (benzin 2l 94 koni se 4st automat radi naprosto zmatene a zere jako tank).
nezbyva nez souhlasit z dobovou recenzi, [odkaz]
uz tehdy to bylo strasne auto.
Podivejte se, kde je Sonata dneska.
nezbyva nez souhlasit z dobovou recenzi, [odkaz]
uz tehdy to bylo strasne auto.
Podivejte se, kde je Sonata dneska.
az budes mit nekdy ty fondy, aby sis ten "klitoris" mohl poridit jako soukrome auto a nasledne ho provozovat, tak dej vedet.
Idealne si porid k nemu A8mu, 7cku Bawo Lexuse LS a Sko a po roce udelej velky srovnavaci test, ktere je z nich nejlpesi. Jinak to je vykrik do tmy.
Idealne si porid k nemu A8mu, 7cku Bawo Lexuse LS a Sko a po roce udelej velky srovnavaci test, ktere je z nich nejlpesi. Jinak to je vykrik do tmy.
bmw3 neni zadna neprekonatelna modla.
smankote se konecne vzbudte, korejci jako prvni na svete vyrabeji 10st automat, plati si nemecke inzenyry a designery a produkuji rok od roku vetsi zisky.
Podivejte se na Hyundai Getz a na i30 a vidite skok ne o 5 let ktere je deli od uvedeni na trh, ale o 15 let ve vyvoji technologie a designu.
porovnejte si Fabii 1 generace, 2he generace , Roomstra a Rapid a jedine co vas napadne je, ze to je technicky vsecko jen drobne vylepseny Favorit.
A to je realita. Za dalich 5 let mohou byt korejci etablovani v premii. Penize a technologicky potencial na to maji a marketingove si taky nevedou spatne.
smankote se konecne vzbudte, korejci jako prvni na svete vyrabeji 10st automat, plati si nemecke inzenyry a designery a produkuji rok od roku vetsi zisky.
Podivejte se na Hyundai Getz a na i30 a vidite skok ne o 5 let ktere je deli od uvedeni na trh, ale o 15 let ve vyvoji technologie a designu.
porovnejte si Fabii 1 generace, 2he generace , Roomstra a Rapid a jedine co vas napadne je, ze to je technicky vsecko jen drobne vylepseny Favorit.
A to je realita. Za dalich 5 let mohou byt korejci etablovani v premii. Penize a technologicky potencial na to maji a marketingove si taky nevedou spatne.
za penize v Praze dum, se rika.
Delat luxusni auta je beh na dlouho trat a to ze se (krom Lexusu) nikdo novodobe neetabloval je spis marketing nez technologie.
Britska kralovna bude jezdit Bentleyem a reditele korporaci a bankeri Rollsem, i kdyby treba Marusja (nebo kdokoliv jiny) hned pristi rok prisla s 2x luxusnejsim, 2x vykonnejsim, 2x spolehlivejsim ,10x uspornejsim a 30x levnejsim modelem top limuziny.
Tohle je proste branding.
Presto bych Hyundai nepodcenoval, protoze ten si na luxus uz docela uspesne hraje a to pomerne drsne a ucinne.
U BMW se zatim trast nemusi, ale podcenit konkurenci je taky hloupost. Minimalne by meli byt ve strehu.
Delat luxusni auta je beh na dlouho trat a to ze se (krom Lexusu) nikdo novodobe neetabloval je spis marketing nez technologie.
Britska kralovna bude jezdit Bentleyem a reditele korporaci a bankeri Rollsem, i kdyby treba Marusja (nebo kdokoliv jiny) hned pristi rok prisla s 2x luxusnejsim, 2x vykonnejsim, 2x spolehlivejsim ,10x uspornejsim a 30x levnejsim modelem top limuziny.
Tohle je proste branding.
Presto bych Hyundai nepodcenoval, protoze ten si na luxus uz docela uspesne hraje a to pomerne drsne a ucinne.
U BMW se zatim trast nemusi, ale podcenit konkurenci je taky hloupost. Minimalne by meli byt ve strehu.
Kolega "slovenský GTI" je momentalne k smichu, me rovnez, ale kdo vi co bude za 20 let... kde bylo pred 20 roky Audi? Kde byli francouzi? A kde jsou dnes... I kdyz se mi ta korejska budoucnost ani trochu nelibi, netroufam si tvrdit, ze nikdy nenastane.
Moc jim fandím... hrdí Evropané musí pocítit vážnost konkurence a otupení ega. Jen do toho, Hyundai! Směle a vytrvale, jistě na to máš 😉
...to bude tou znackou. Jako kdyz koupis polo triko Bogner bez znacky na prsou nebo RL s konikem na prsou. Co vzbudi ohlas? Jasne, ze konik a nemusi byt ani pravej. Dokazuje to neco o kvalite? Uz davno jsou pryc casy, kdy znacka napovedela o vyrobku vse (samozrejme nektere se jeste drzi v tomto duchu, ale je jich stale min).
Porovnanie Kia K9 a BMW je [odkaz] Ale len ten najvyssi vie, do akej miery je to pravy obraz oboch aut. V kazdom pripade sa domnievam, ze Kia ten kedysi priepastny rozdiel zmazava a zmazava....ale este nezmazala a nejaky cas to bude este trvat.
toppere neblázni, Hjondééééé má brand velmi slabý na to aby se dostal do prémie. Navíc aby konkuroval BMW, opravdu nemá a ani mít nebude. Ani tak silný hráč jako VW se do prémie nedostal (Phaeton). Ukaž mi toho kdo dobrovolně vymění D3 za korejce? Vážně nikoho takového neznám, to jsou naprosto rozdílné světy 😉
Nemůžeš vyrábět levná auta jako je i10 - i30 a k tomu jako by náhodou premii ve střední a výš, to prostě dohromady nejde. Pokud chceš být v premii, tak celým portfoliem, jinak si out >😁
Nemůžeš vyrábět levná auta jako je i10 - i30 a k tomu jako by náhodou premii ve střední a výš, to prostě dohromady nejde. Pokud chceš být v premii, tak celým portfoliem, jinak si out >😁
Já bych se značkám s výhradami už vyhnul....u Nissanu bych možná zauvažoval, ale i přes můj velice kladný vztah k Hondě bych tam Accuru neřadil ani náhodou.....
[odkaz]
Finančne určite ... oproti BMW je predsa len váhovo ťažšia kategória .....
Samozrejme nie je to všeko, ale základný predpoklad existuje.
Finančne určite ... oproti BMW je predsa len váhovo ťažšia kategória .....
Samozrejme nie je to všeko, ale základný predpoklad existuje.
Když na nějaké určité místo přijedeš v Hyundai a pak v BMW, co myslíš, že vzbudí větší ohlas ?
Můžeš hádat jednou a poradím ti, že z Hyundaie to fakt nebude >😒] :no:
Můžeš hádat jednou a poradím ti, že z Hyundaie to fakt nebude >😒] :no:
To je jako kdyby luxusní restaurace nabízela dvě luxusní jídla, akorát každé jiné a pak si každý vybere na co má chuť.
To je jako kdyby luxusni restaurace nabizela spekacky (5,90 za 100g). BMW, MB a 4 koule to delaj.
To je logika jak nudle z nosu. Když to nenabízí, tak je to vlastně lepší. To je jak když se objevil iPhone a božský SJ řekl, že to uživatelé nepotřebují, takže je to vlastně lepší a davy šílely.
Aaaale nabízí, 6vál třílitr dehet. Mercedes šel ještě dál a do S-klády dáva 2,1 litru 4vál dehet.
jejich agenti jsou i tady a pro Topra stvořili na míru klitoris a ten se k němu hodí dokonale.
Treba ze do premioveho auta nenabizi dehet. Ostatne, až bude znám český ceník, tak na to přijdeš sám.
Samozřejmě, že nebude. Bude mit litrové motory s pěti turby a spotřebu pod 3 litry. Dyzl samo, ten je v premiove evrope zadan, luxus je luxus.
Pak bude následovat MB a nakonec celý koncern VW. Pak tu budou všichni jezdit fluidic precision autech a bude to tu vypadat jak na zahrádce hlávkového salátu, co je plná slimáků >😁
Ještě, že to nové fluidum bude "vyzrálejší" Asi ještě víc rozteklé, jako vyzrálejší olomoucké tvarůžky. >😁
Ještě, že to nové fluidum bude "vyzrálejší" Asi ještě víc rozteklé, jako vyzrálejší olomoucké tvarůžky. >😁
Co na tom, že vyrábíme páchnoucí rozvrzané vozíky s interiéry z recyklovancýh kelímků na jogurt. Do dvaceti let to BMW dostihneme, ovšem pouze v případě, že se vývoj v Mnichově na oněch dvacet let zastaví...
Hojandéé :yes:
Hojandéé :yes:
samozrejme, za par rokov to bude realita.... si pozri aky pokrok spravil hyundai od roku povedzme 2000 dodnes....co myslis ze v roku 2020 bude hyundai stale na tej istej urovni ako dnes? Tato znacka a tento koncern ma tie najvyssie ambicie.....ale asi tomu nik neveri... o to vacsie bude prekvapenie ak sa to stane
preco by to nebolo realne?
quoris uz teraz poraza 7micku v par veciach.....si pozri test na yotube ak ovladas korejsky nemas problem :yes:
quoris uz teraz poraza 7micku v par veciach.....si pozri test na yotube ak ovladas korejsky nemas problem :yes:
ako je tu bezne.....pravda je ale taka ze koncern H/K je dnes najvaznejsi konkurent mnohych znaciek.....a mnohych dalsich v najblizsich rokoch este aj bude, darmo sa tu budete vysmievat a ponizovat vsetko co je ine ako vasa modla......pravda je taka ze H/K je dnes najrychlejsie sa rozvijajuci a rastuci koncern ktory operuje uspesne po celom svete a aj samotny vw ho oznacil za najvaznejsieho konkurenta v najblizsich rokoch..... tak sa len smejte, lebo po smiechu byva plac 😉
H/K drzim palce, len tak dalej..... nastupeny trend znaciek sa mi pozdava....chce to este par modelov ale inak spokojnost..... :yes: tento rok bude pre koncern celosvetovo opat rekordny.... :yes: pricom dve tretiny eurpskych znaciek sa topia v krize...a o rok padnu este hlbsie
H/K drzim palce, len tak dalej..... nastupeny trend znaciek sa mi pozdava....chce to este par modelov ale inak spokojnost..... :yes: tento rok bude pre koncern celosvetovo opat rekordny.... :yes: pricom dve tretiny eurpskych znaciek sa topia v krize...a o rok padnu este hlbsie
Narážíš na FIAT? Jo tak s tím máš pravdu tam toho nakecají dost >😁 Mimochodem k Lexusu bych přidal ještě Infinity.
U kie okopírovali 7er, tak u hjóóndéé se pustí do 3er >😁
Ale tohle tvrzení by chtělo zarámovat. Málem jsem se potrhal smíchy: >😁 >😁 >😁
"Na otázku, zda jihokorejská automobilka chystá vůz, který by porazil BMW řady 3, Krafcik odpověděl, že pravděpodobně ano"
Ale tohle tvrzení by chtělo zarámovat. Málem jsem se potrhal smíchy: >😁 >😁 >😁
"Na otázku, zda jihokorejská automobilka chystá vůz, který by porazil BMW řady 3, Krafcik odpověděl, že pravděpodobně ano"
Těch, co se chtěli dostat z mainstreamu do prémie už pár bylo, ale nějak se to ne zcela zdařilo. Pokud je mi známo, tak pouze Toyotě to vyšlo a Lexus je projekt už hezky starý....jinak všichni ostatní (v zásadě i včetně VW) pohořeli. Uvidíme. Nicméně velkohubá prohlášení nic nestojí a tady to tvrdí lokální ředitel. Horší je, když tímhle otravuje už léta nejvyšší představitel jiného nejmenovaného koncernu.....a VW AG se to rozhodně netýká, ten nemyslím.
jj,vůbec bych se nedivil,kdyby to teď s autama zabalili a soustředili se zase jen na letecké motory... 😄