Ekonomika
Xawier
0
...by ho měli vyrábět! Se státní podporou by ho vyráběli skoro zadarmo 😄
BMW a AUDI, ale je tady i docela dobrý důvod pro řadu lidí NEKUPOVAT Golf a pořídit si Áčko.
..pre porovnanie rozdiel ceny Golfu a B-class je v Scandinavii tak 2.-4. premiernych mesacnich platov 😉 ..a to tu hovorime o porovnani Volkswagen vs. Mercedes-Benz .
Ehm,ehm ...
Ehm,ehm ...
BMW a AUDI je to nejspíš šumák, spíš půjde o to aby to nebyla špatná zpráva pro zákazníky MB. Průměrný Němec asi Finsko nevidí zrovna jako pupek strojírensky rozvinutých zemí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. Průměrnému Němci to právě bylo dáno ve všeobecnou známost. 😉
2. Němec není blbec a umí číst.
3. Mobilní telefon není auto a dnes ani Nokia není to co bývala.
4. A proč si asi Porsche raději převedlo výrobu Boxsteru domů?
5. Ano, také Bčko v očích Němců není pořádný Meďour, ale lidovka.
6. Ano kupují, ale jsou to neprémiové značky s neprémiovou cenou
2. Němec není blbec a umí číst.
3. Mobilní telefon není auto a dnes ani Nokia není to co bývala.
4. A proč si asi Porsche raději převedlo výrobu Boxsteru domů?
5. Ano, také Bčko v očích Němců není pořádný Meďour, ale lidovka.
6. Ano kupují, ale jsou to neprémiové značky s neprémiovou cenou
A co třeba Audi TT - je takřka výhradně made in hungary
Jj, z hlediska image také žádná výhra.
Ono to většině lidí je uplně putna v které zemi to bylo vyrobeno, pokud splňuje to co od toho auta očekávají a co značka deklaruje.
Neznám nikoho kdo by řešil že jeho Suzuki je z HU, Caddy z PL, Astra z PL, TT z HU, Cayene a Tuareg z SK, Mercedes G z A.
Nikdo VIN neluští protože ty auta mají to co od dané značky a třídy auta očekávají. A když kolem projedete na ulici tak to nemůže poznat už vůbec nikdo, tedy Vaší "image" to nenaruší i kdyby to dané auto prémiové značky vyrobili třeba ve Středoafrické republice.
Neznám nikoho kdo by řešil že jeho Suzuki je z HU, Caddy z PL, Astra z PL, TT z HU, Cayene a Tuareg z SK, Mercedes G z A.
Nikdo VIN neluští protože ty auta mají to co od dané značky a třídy auta očekávají. A když kolem projedete na ulici tak to nemůže poznat už vůbec nikdo, tedy Vaší "image" to nenaruší i kdyby to dané auto prémiové značky vyrobili třeba ve Středoafrické republice.
Také si dovolím nesouhlasit. Původní produkt A se pohyboval v sektoru, který byl opravdu BMW ukraden, nikolivěk však Audi, ti by rádi vlezli i do tohoto sektoru.
Díky nové třídě B si Mercedes tento sektor vcelku udrží ale nové Áčko jde přímo proti BMW 1 a kdo to nevidí, není zdravotně asi zcela v pořádku.
A kdyby měl někdo náhodou starosti o průměrného Němce, tak ten se finského produktu opravdu nemusí bát, protože obdrží produkt vyráběný v továrně německé, to je beze sporu. Zbytek Evropy pojede z Maďarska a Finsko si přímo říká o vývoz do Ruska.
Díky nové třídě B si Mercedes tento sektor vcelku udrží ale nové Áčko jde přímo proti BMW 1 a kdo to nevidí, není zdravotně asi zcela v pořádku.
A kdyby měl někdo náhodou starosti o průměrného Němce, tak ten se finského produktu opravdu nemusí bát, protože obdrží produkt vyráběný v továrně německé, to je beze sporu. Zbytek Evropy pojede z Maďarska a Finsko si přímo říká o vývoz do Ruska.
..neviem odkial pochadza vasa myslienka, ale rozhodne nie je na mieste. Fini ako i Svedi,Dani a z casti aj Nori su na tom co sa tyka strojarenstva velmi dobre-okrem ineho ! 😉
Keby ste iba vedeli kolko nemcov pracuje v Scandinavii aj zapadnych aj vychodnych ako si stale nadavaju ... >😒]
P.S.: ..povod vozidla je vzdy vo VIN-Nr., takze sa da zistit odkial vozidlo pochadza, ak ked rozumiem, ze to ludia neriesia.
Keby ste iba vedeli kolko nemcov pracuje v Scandinavii aj zapadnych aj vychodnych ako si stale nadavaju ... >😒]
P.S.: ..povod vozidla je vzdy vo VIN-Nr., takze sa da zistit odkial vozidlo pochadza, ak ked rozumiem, ze to ludia neriesia.
Vidno, ze Mercedes (a celkovo i Daimler) maju vedenie so zdravym rozumom a nejdu do kazdeho segmentu bezhlavo, ako velke automobilky, ale radsej sa sustredia na mensiu vyrobu, ktoru vedia, ze zaplnia a neprijmaju zbytocne zamestnancov, ktorych by v pripade mensieho uspechu museli prepustat.
No, to bych tak zrovna netvrdil, že nejdou do každého segmentu. MB bude dělat ještě menší SUV než je GLK, konkurenta pro X6 a celkem šest variant třídy S.
..sak to je v poradecku, ze ich bude robit.. az na tu S.klasse. Dufam, resp.verim, ze S.-kom budu narabat velmi zodpovedne.
Inak : mal som tu cest s novou B.triedov,, konkretne v benzine, cierny kozeny interier s presivanim, manual, ...noooo, som prekvapeny,zaskoceny ..samo.pozitivne, je tu viditelny a citelny krok v pred... Necitil som sa tak dobre ako v mojej E-classe, alebo bola to velmi-velmi dobra vstupenka, ale hlavne, bolo citit, ze je to MB a za tu cenovku !
Aj ked to treba zobrat trocha z nadhladom od majitelov od E.klasse vyssie..
Inak : mal som tu cest s novou B.triedov,, konkretne v benzine, cierny kozeny interier s presivanim, manual, ...noooo, som prekvapeny,zaskoceny ..samo.pozitivne, je tu viditelny a citelny krok v pred... Necitil som sa tak dobre ako v mojej E-classe, alebo bola to velmi-velmi dobra vstupenka, ale hlavne, bolo citit, ze je to MB a za tu cenovku !
Aj ked to treba zobrat trocha z nadhladom od majitelov od E.klasse vyssie..