Ekonomika
Aj ja som dost prekvapeny ako zle si vedie E-cko. Pri jeho prichode som mal zmiesane pocity, teraz vsak na mna posobi velmi dopelo, dalsie plus je ze vyzera troska inac, troska vytrca z radu v porovnani s jeho konkurentami, nuz ale co, ludia maju asi radsej uniformitu.
Čísla, ostatně jako vždy a všude, vypovídají o všem. Aktuálně o tom, jak si kdo ve třídě stojí. A někomu to tedy stojí... parádně, co? Ono i setkání s BMW 5, a to jak v sedanu tak v kombi je setkáním z rodu úchvatných. Mercedes E má sice fantastickou tvář, ta však nekomunikuje se zádí. No a že se na stupně vítězů usadí volvo? Tohle je zpráva roku.
Číslem měsíce je číslo... 35. Sice má odstup od druhého a prvního, avšak zde je nutno ocenit vyzrálost volvovských modelů S80/V70 [odkaz] [odkaz] Kdo umí, ten umí :yes: :-! 😉
Číslem měsíce je číslo... 35. Sice má odstup od druhého a prvního, avšak zde je nutno ocenit vyzrálost volvovských modelů S80/V70 [odkaz] [odkaz] Kdo umí, ten umí :yes: :-! 😉
rád vidím, že chválíš někoho jiného než německého výrobce-ano S80 se skutečně vizuálně velmi povedla, ale její jízdní vlastnosti jsou bohužel mírně řečeno průměrné
co mě však skutečně mrzí je pokles prodejů třídy E: tady je skutečně vidět že konkurence z mnichova a ingolstadtu je již někde jinde jak technicky tak vizuálně a že Mercedes už skutečně potřebuje novou generaci nebo alespoň výrazný facelift-protože se před něj začíná dost pravidelně dostávat i to volvo které by pro stuttgardské neměl být soupeřem... 😉
auto kterému jsem fandil: SAAB 9-5 již do bojů asi nikdy nezasáhne což je škoda, potkat tento kousek na silnici(velmi vyjímečný zjev) je příjemným oživením a jednou se z něj dost možná stane raritka s několika tisíci jezdícími kusy-stejně jako Lancia Thesis
co mě však skutečně mrzí je pokles prodejů třídy E: tady je skutečně vidět že konkurence z mnichova a ingolstadtu je již někde jinde jak technicky tak vizuálně a že Mercedes už skutečně potřebuje novou generaci nebo alespoň výrazný facelift-protože se před něj začíná dost pravidelně dostávat i to volvo které by pro stuttgardské neměl být soupeřem... 😉
auto kterému jsem fandil: SAAB 9-5 již do bojů asi nikdy nezasáhne což je škoda, potkat tento kousek na silnici(velmi vyjímečný zjev) je příjemným oživením a jednou se z něj dost možná stane raritka s několika tisíci jezdícími kusy-stejně jako Lancia Thesis
Vazeny GTI, som hodne sklamany z tvojho nazoru na Mercedes E. Kde sa podel stary GTI, ktory pod testom modry mauricius (E 250 CDI T) zaradil ecko nad ostatnu premiovu produkciu?
Nad udajnymi dovodmi sa len pousmievam. Zad W212 je presne taka, aka ma byt, vyzaruje z nej majestatnost a tvar svetiel koresponduje s tvarom svetiel prednych, ostatne sa k tomu priklanaju aj v mercedese, ked budu faceliftovat prednu cast, coz sice tiez nechapem preco. A interier? V tom jedinom by som nieco napraval i ja, najma centralny display a jeho umiestnenie, ale to je u kazdej znacky otazka konfiguracie a potrieb kupujuceho... Kazdopadne, nemecky trh nejavi naznaky akehokolvek zaostavania za konkurenciou. Najviac ma pobavilo, teraz uz mimo Teba GTI, ked tu ktosi napisal, ze E classe zaostava za konkurenciou ako dizajnovo tak aj technicky. >😁
Nad udajnymi dovodmi sa len pousmievam. Zad W212 je presne taka, aka ma byt, vyzaruje z nej majestatnost a tvar svetiel koresponduje s tvarom svetiel prednych, ostatne sa k tomu priklanaju aj v mercedese, ked budu faceliftovat prednu cast, coz sice tiez nechapem preco. A interier? V tom jedinom by som nieco napraval i ja, najma centralny display a jeho umiestnenie, ale to je u kazdej znacky otazka konfiguracie a potrieb kupujuceho... Kazdopadne, nemecky trh nejavi naznaky akehokolvek zaostavania za konkurenciou. Najviac ma pobavilo, teraz uz mimo Teba GTI, ked tu ktosi napisal, ze E classe zaostava za konkurenciou ako dizajnovo tak aj technicky. >😁
jak smutně stojí mezi ostatními Rendlíky na salúnu a nikdo, vůbec nikdo ji nechce, je mi toho auta líto. Ani za půl mega není prodejné. Smutný osud pro jakékoliv auto a jakoukoliv značku. ;-\
Není se čemu divit - pro chudé příliš drahý, pro bohaté příliš laciný... Navíc poslední vůz této třídy, který se Rendlíkovi alespoň trochu povedl, byl Safrane...
tak ono v konkurenci tria z německa, volva a jaguáru Latitude působí dost bezzubě jak značkou tak technikou: zde je konkurenceschopná bohužel skutečně jen ta cena, až renault postaví skutečně slušné auto segmentu E-klidně v avizované spolupráci s mercedesem tak ať dá vědět, Latitude je skutečně spíše nouzovým, dočasným řešením z koreje, než renault postaví skutečně něco solidního co se bude schopné bez okolků postavit základním verzím prémie případně připravované omegy
>😁 Latitude není konkurencí pro německé trio,ani volvo,ani jaguár! >😁 Latitude by chtělo být konkurencí pro Insignii,Superb atd. Ale ani tady se bohužel zdaleka nechytá...
VOLVO :no:
Potom ako Cinska kopirovacia automobilka Geely kupila Volvo od Fordu by som nechcel Volvo a Ford ani zadarmo.
Potom ako Cinska kopirovacia automobilka Geely kupila Volvo od Fordu by som nechcel Volvo a Ford ani zadarmo.
U nás v červnu ještě nebyl nový A6 Allroad prakticky na trhu, těch 21 kusů jsou jen předváděčky sloužící k jeho presentaci, případně pro ty výjimky, kteří si byli ochotni objednat jej "naslepo".
Ještě do konce roku u nás A6ka spolu s allroadem 5er doběhne. Stáhnout z náskoku 10 kousků měsíčně by pro řadu A6 neměl být větší problém, samozřejmě, že kdyby se A7 jmenovala A6 coupé, byla by A6 před 5er už dnes ...
Ještě do konce roku u nás A6ka spolu s allroadem 5er doběhne. Stáhnout z náskoku 10 kousků měsíčně by pro řadu A6 neměl být větší problém, samozřejmě, že kdyby se A7 jmenovala A6 coupé, byla by A6 před 5er už dnes ...
spousta kdyby...
Na novinku a v audipositive state bych cekal vysledky A6 lepsi. 5er proste slape a pri kazdem dalsim setkani s timto autem rozumim tomu proc :yes:
Na novinku a v audipositive state bych cekal vysledky A6 lepsi. 5er proste slape a pri kazdem dalsim setkani s timto autem rozumim tomu proc :yes:
Spousta kdyby? Napsal jsem jen jedno... a vydž do konce kalendářního roku. 😉
P.S. 5GT nemá v číslech 5er co dělat, A7 je podstatně "spřízněnější" s A6, než 5GT s 5er.
P.S. 5GT nemá v číslech 5er co dělat, A7 je podstatně "spřízněnější" s A6, než 5GT s 5er.
Napsane je jen jedno, ale nadech ma ten koment celej v duchu "kdyby". Ale nebudeme se chytat za slovicko, tak to mysleno nebylo. 😉
Spis jde o to ze ikdyz allroad nebyl k dispozici pro kupce tak pro zmenu pristi mesice bude v prodejich chybet tech 21 kusu ktere ted nakoupili dealeri. Takze ukaze az cas, jestli novinka audi dozene uz zabehnutej 5er. Uprimne je pro me prekvapeni ze tomu tak v CR jeste neni, ikdyz chybel allroad.
ad 5GT, ano ten ma bliz 7er, ale taky bmw bude zivit v teto tride "parazita vlastnich rad" ve forme 6er 😉 A prodeje jen 5GT v CR by me zajimali, moc casto ho nepotkavam a jsem tomu uprimne rad 😄
Spis jde o to ze ikdyz allroad nebyl k dispozici pro kupce tak pro zmenu pristi mesice bude v prodejich chybet tech 21 kusu ktere ted nakoupili dealeri. Takze ukaze az cas, jestli novinka audi dozene uz zabehnutej 5er. Uprimne je pro me prekvapeni ze tomu tak v CR jeste neni, ikdyz chybel allroad.
ad 5GT, ano ten ma bliz 7er, ale taky bmw bude zivit v teto tride "parazita vlastnich rad" ve forme 6er 😉 A prodeje jen 5GT v CR by me zajimali, moc casto ho nepotkavam a jsem tomu uprimne rad 😄
Já ho mám už několik měsíců a nerozumím tomu. Je to auto, které mě dost zklamalo. Asi mám smůlu na špatný kus. Naposledy začala praskat krycí skla na světlometech.
>😁 >😁 >😁 Já nemůžu... Samozřejmě,že ani nedosáhne prodejů 5er,natož pak aby dohnalo celý rok! >😁
"samozřejmě, že kdyby se A7 jmenovala A6 coupé, byla by A6 před 5er už dnes ... "
Co to jako má znamenat? >😁 Ty se asi v autech moc nevyznáš,co? >😁 Kdyby se BMW 6 jmenovalo BMW 5,tak co? >😁 >😁 >😁 Kdyby se třeba Audi A6 jmenovalo Octávia a Octávia se jmenovala Fábia,tak by BMW 5 nikdy nemělo šanci,že???!!! >😁 >😁 >😁
"samozřejmě, že kdyby se A7 jmenovala A6 coupé, byla by A6 před 5er už dnes ... "
Co to jako má znamenat? >😁 Ty se asi v autech moc nevyznáš,co? >😁 Kdyby se BMW 6 jmenovalo BMW 5,tak co? >😁 >😁 >😁 Kdyby se třeba Audi A6 jmenovalo Octávia a Octávia se jmenovala Fábia,tak by BMW 5 nikdy nemělo šanci,že???!!! >😁 >😁 >😁
mysleno to bylo asi tak ze 5GT ma zaklad i techniku blizsi rade 7 nez klasicke rade 5, coz je fakt 😉
:yes: Bingo, přesně tak. Vídím, že někdo umí přemýšlet a někdo jiný se to marně snaží nahradit rekordním počtem infantilních smajlíků ve své rádobyvtipné reakci... 😉
No já bych řekl, že ten "člověk" nemyslí vůbec... Tak jak ty to vysvětluješ to chápat samozřejmě nelze! Protože pokud soudíš podle podvozku,tak ten má zase A7 převzatý z A8 (až na to,že zkrátili rozvor). To už by jsme klidně potom mohli sčítat i BMW 7 a 5GT a sedmička by v luxusní třídě poté jasně dominovala... Nebo naopak cpát BMW 7 do vyšší střední společně s 5GT 😄 Obojí je samozřejmě nesmysl... Ty tabulky jsou napsány naprosto správně. Jen tady nahoře pan "kdyby" fanda Audi to nemůže zkousnout 😄
Takže A7 má podle tebe aktuálně blíž k A8, než k A6?!? >😒]
A tos tady machroval jak rozumíš autům, smajlíku. No nic, spláchl ses sám a dalo se to čekat... 😉
A7 má nejen rozvorem, ale celkově (tedy i technicky) jasně blíž k A6, než k A8.
Cituji z auto.cz😒/a> "Technicky vychází A7 z (budoucí generace) řady A6"
Mimo jiné má např. A7 S-tronic (až na verzi biTDI) jako A6 namísto Tiptronicu (jako má A😄, nemá V8 TDI jako A8, má mnohem více společný interiér s A6, celkovou míru použití hliníku jako u A6, (nikoli jako u A😄 atd....
A tos tady machroval jak rozumíš autům, smajlíku. No nic, spláchl ses sám a dalo se to čekat... 😉
A7 má nejen rozvorem, ale celkově (tedy i technicky) jasně blíž k A6, než k A8.
Cituji z auto.cz😒/a> "Technicky vychází A7 z (budoucí generace) řady A6"
Mimo jiné má např. A7 S-tronic (až na verzi biTDI) jako A6 namísto Tiptronicu (jako má A😄, nemá V8 TDI jako A8, má mnohem více společný interiér s A6, celkovou míru použití hliníku jako u A6, (nikoli jako u A😄 atd....
Jak říkám,s někým jako ty nemá smysl o ničem diskutovat...
To ty jsi tady plácal totální nesmysly o tom,že 5GT má blíž k 7er, než k 5er. Já tu jen napsal,že asi stejně,jako A7 k A8... A ty, aby jsi odvedl řeč jinam, ve snaze zamést pod koberec svoji totální neznalost, mi tady teď vkládáš do úst tvoje další nesmysly 😄
Co napíší na auto.cz je svaté jo? Asi tak,jako že příští generace Octávie bude začínat s 1,4 TSI a 1,2 TSI se do ní nikdy nedostane,že? >😁 Nesmíš věřit všemu,co v Blesku napíší >😁
A s tím S-tronicem v A7 jsi ze sebe zase udělal blázna. Nebo jsi ho spíš jen znovu dokázal a popřel svůj vlastní příspěvek z 20:46... Protože úplně stejně je to i s BMW 5 a BMW 5GT, kdežto 7er měla doteď úplně jiné převodovky,motory,palubku a vůbec všechno,než duo 5 a 5 GT 😉
To ty jsi tady plácal totální nesmysly o tom,že 5GT má blíž k 7er, než k 5er. Já tu jen napsal,že asi stejně,jako A7 k A8... A ty, aby jsi odvedl řeč jinam, ve snaze zamést pod koberec svoji totální neznalost, mi tady teď vkládáš do úst tvoje další nesmysly 😄
Co napíší na auto.cz je svaté jo? Asi tak,jako že příští generace Octávie bude začínat s 1,4 TSI a 1,2 TSI se do ní nikdy nedostane,že? >😁 Nesmíš věřit všemu,co v Blesku napíší >😁
A s tím S-tronicem v A7 jsi ze sebe zase udělal blázna. Nebo jsi ho spíš jen znovu dokázal a popřel svůj vlastní příspěvek z 20:46... Protože úplně stejně je to i s BMW 5 a BMW 5GT, kdežto 7er měla doteď úplně jiné převodovky,motory,palubku a vůbec všechno,než duo 5 a 5 GT 😉
Vše co napíše auto.cz není svaté, stejně jako to, co tu napíšeš ty (viz Ham 00😁2).
Zkus se taky někdy s těmi auty svézt, a pokud nejsi úplně mimo, tak rychle zjistíš, že 5GT jezdí mnohem víc jako 7er, než 5er a naopak A7 spíš jako A6, než A8.
A světe div se, zatímco 5GT má rozvor podstatně delší, než 5er a přitom na chlup stejný právě se 7er, A7 má naopak podstatně kratší rozvor, než A8 a rozdíl proti A6 je pouhé 2mm.
Zkus se taky někdy s těmi auty svézt, a pokud nejsi úplně mimo, tak rychle zjistíš, že 5GT jezdí mnohem víc jako 7er, než 5er a naopak A7 spíš jako A6, než A8.
A světe div se, zatímco 5GT má rozvor podstatně delší, než 5er a přitom na chlup stejný právě se 7er, A7 má naopak podstatně kratší rozvor, než A8 a rozdíl proti A6 je pouhé 2mm.
A7 nemá podvozek převzatý z A8 ale z A6 (a to kompletně až na rozvor prodloužený o 2 mm). resp. protože A7 byla dřív tak A6 má podvozek z A7. Stejně tak uložení motoru/převodovky/diffů je shodné u A6/A7. A8 jednak používá trochu jinou konstrukci podvozku i uložení motorů/převodovek a jednak má daleko vyšší část dílů hliníkových, což zase generuje změny konstrukce.
V zemi původu sčítají prodeje 5 a 5GT úplně stejně jako sčítají A6 a A7 protože autům rozumí o něco víc než místní statistici.
[odkaz]
V zemi původu sčítají prodeje 5 a 5GT úplně stejně jako sčítají A6 a A7 protože autům rozumí o něco víc než místní statistici.
[odkaz]
:yes😒br />
Přesně tak a pokud by se to stejně sčítalo i tady, byla by A6 už teď meziročně před 5er.
Ale asi by se měli v Německu raději nejdřív zeptat místních přemoudřelých smajlíkovců... 😉
Ale asi by se měli v Německu raději nejdřív zeptat místních přemoudřelých smajlíkovců... 😉
Tak on si to každý rozumný umí sečíst a prostě platí, že ve vyšší střední v Německu stejně jako v Česku vede prodeje Audi. Jediný rozdíl je, že v Německu si druhé místo drží Ečko. S nástupem Allroadu do Čech se náskok Audi jenom zvětší, odhaduji zhruba na německou úroveň.
Vidím to velmi podobně..., takže vlastně jak píše tradičně topper hned v úvodu diskuse😒br />
"este ze v nemecku to funguje ako ma :yes: " >😁
Nejak do tech vasich "spikleneckych poctu" zapominate zapocist pocty 6er, kdyz uz resime ty stejne podvozky a techniku :-! Nehlede na to ze A7 i CLS se uz prodavaji kdezto a funguji pro sve znacky jako dalsi prinosce prodanych poctu, kdezto 6er grand coupe si teprve urve sve misto na slunci. Kolik toho mista urve z vlastnich rad si netroufnu odhadovat stejne tak jako neodhadnu prodeje takove. Precijen 6er grand coupe miri lehce jinam nez CLS/A7, ale i tak celkove prodeje BMW by meli jit nahoru, ne naopak, coz pro me i vzhledem k tomu ze 5er uz je zabehnutej model a nema kouzlo novinky jakym ted vladne audi a pritom audi statne konkuruje, dela viteze znovu 5er a ne audi 😉
Nezapomínáme na 6er (i když Audi srovnatelný model k dvoudv. 6er nemá a 6er GC má taky celkově blíž k 7er), viz mé P.S. z 21:55, kde píšu, že by (v této tabulce) při započtení A7 pro A6 nepomohlo ani započtení 6er pro 5er. 😉
Aktuální úspěch 5er na našem trhu nikdo nezpochybňuje, zvlášť ve srovnání s německým trhem, kde je aktuálně až třetí, i když osobně vidím 5er celkově o poznání před Ečkem.
Původní připomínku jsem měl k tomu, že A6 Allroad byl u nás v červnu na trhu zatím spíš jen "teoreticky"...
Aktuální úspěch 5er na našem trhu nikdo nezpochybňuje, zvlášť ve srovnání s německým trhem, kde je aktuálně až třetí, i když osobně vidím 5er celkově o poznání před Ečkem.
Původní připomínku jsem měl k tomu, že A6 Allroad byl u nás v červnu na trhu zatím spíš jen "teoreticky"...
Že to nemůžeš pochopit je naprosto evidentní, takže aspoň tvá sebereflexe v úvodu se cení, méně už 12 stejných smajlíků v jediné reakci, ale jinak ano, naštěstí se v autech nevyznám tak, jako ty... 😉 >😒]
P.S. Kdyby se A7 jmenovala A6 kupé a 6er zase 5er coupé, byla by na tom celkově pořád lépe (a to i přes zápočet 5GT) A6 (viz tabulka 1-6), což jsou ale zřejmě pro tebe počty nekonečně složité. :😉 😉
P.S. Kdyby se A7 jmenovala A6 kupé a 6er zase 5er coupé, byla by na tom celkově pořád lépe (a to i přes zápočet 5GT) A6 (viz tabulka 1-6), což jsou ale zřejmě pro tebe počty nekonečně složité. :😉 😉
Že je Volvo před Éčkem, to mě taky překvapilo. Ale ještě víc mi hlavou vrtají prodeje XF, které nestačí ani na GS. ;-\
by snad měl pomoci v rozhodování zda bmw, audi či mb, ber pak výlučně model 500 4 matic, případně výše 😄
na slovensku to iste....bmw daleko pred mercedesom v tejto triede.....
este ze v nemecku to funguje ako ma :yes:
Ečko má svoje kvality, pohodlí, vzdušnost interiéru, vnitřní prostor, obrovskej kufr. ( proto to kupujou taxikáři a dědci).... ale cilí úplně na jinou skupinu lidí, v designovém porovnání s konkurencí např u mladších lidí je to "páprdďácký" a nemastný a neslaný... uznej že 5tka v Mpaketu nebo A6 v Sline je prostě jinde.... a speciálně 5touring je nádhera... asi jediné BMW co bych si koupil....jo ještě 650tku. Jízdníma vlastnostma taky trošku ztrácí ikdyž na naše silnice je to steně jedno..
Jen snad k těm dědkům 😄 Od kolika nastává věk "děděk"?
Každopádně já si osobně myslím že kdo chce PRAKTICKÉ, POHODLNÉ auto pro rodinu (konzervativní zákazník) tak v rámci této třídy nemůže zvolit nic jiného než MB E (ten kufr v kombi je vážně masakr)
Ten kdo sichce trochu i užít jízdu a obětuje něco z komfortu a praktičnosti volí BMW 5 touring
No a ten kdo chce mix toho volí A6 a jako bonus dostane v současné době asi nejlíp zpracované auto vyšší střední třídy.... za KTERÝ!!! si ovšem v některých případech sakra zaplatí... viz test zde A6 avant v 3 TDI za 2.6 mega to at se na mě nikdo nezlobí je nesmysl...
Mám totiž pocit, že se to vůbec nějak mele... BMW se svým projevem čím dál více přibližuje AUDI... cpou X-drive do všeho, hmotnost novejch BMW leze dost podstatně nahoru... když už je i nová M5 o 50kg těžší než E63 (MB byl vždycky cvalík) tak je taky co říct. Jednička váží o 200kg víc než oktávka, 6tka má taky 2 tuny...no škoda no. AUDI zase vždycky chtělo být sportovní jako BMW a komfortní jako MB... dneska už jsou ty rozdíly tak malý že rozhodujou už fakt jen maličkosti a nebo spíš náklonost ke značce.
Aktuální E není plně konkurenceschopný...