Profi
Dneska ráno na poradě jsem tomu skoro nevěřil, ale teď to vidím na vlastní oči... Budou se nabízet 16 a 17 palcová litá kola pro Transit!
Fordu fandím, ale co předvedl s palubní deskou v Transitu Custom je na vyhození designéra. Pravděpodobně se byli inspirovat u některého z čínských výrobců-kopírovačů... :no: Elegantním interiérem se mohou inspirovat u Sprintera (mám na mysli dodávky...)
predaj nabiehajucich novych modelov Ford na Slovensku je totalna katastrofa, nevie to niekto objasnit? Kedy bude tento Transit k dispozicii si neviem ani predstavit ked predajcovia dodnes nevedia povedat kedy bude k dispozicii napriklad novy Ranger?
Co ma dostalo uplne tak ani product manazer na importe Ford nevedel povedat kedy sa bude dat novy Ranger objednavat... Pritom v Rumunsku, Madarsku, CZ a trebars v Polsku maju novy Ranger bezne na predajniach uz.
Co ma dostalo uplne tak ani product manazer na importe Ford nevedel povedat kedy sa bude dat novy Ranger objednavat... Pritom v Rumunsku, Madarsku, CZ a trebars v Polsku maju novy Ranger bezne na predajniach uz.
1) šířka bočních dveří - při nakládání palety 120 cm je to jen tak tak, nezkušení vozíčkáři mají problém a já strach, že mi nabourají dveře.
2) zadní křídlové dveře se nedají zaaretovat otevřené- pokud fouká vítr, neustále se zavírají.
3) oka v podlaze by mohla být pevnější -jsem zvědavý jak to vyřešily tady -to oko nad podběhama je vyloženě pro parádu.
4) dílenské zpracování a ochrana proti korozi, zejména podvozku.
Trochu mám obavy, že přístrojová deska je spíše na efekt, než práci. Kam budu dávat papíry formátu A4?? Současná verze má uprostřed odkládací polici, kam se veškeré dokumenty vejdou.
No, nechám se překvapit.
Chýbajúca aretácia zadných krídlových dverí je na pováženie, ale trpí tým mnoho áut, nie len Transit - pritom by to mala byť absolútna samozrejmosť.
Palubka mi príde tiež málo praktická, navyše je neskutočne hnusná - Ford nasadil tak otrasný dizajn interiérov, že ma skôr odpudzuje, ako by lákal sadnúť si za volant.
Zvonka nový Ford tiež celkom nepochválim, uvidíme naživo, ale veľa plechu, málo skla, a úplne stratené kolesá netvoria dokopy sympatický celok. Najvýraznejší je mohutný a vysoký predok - vyzerá to hrozne úzko a vysoko, doterajšia generácia je vydarenejšia.
Transit Custom je konkurent například pro VW Transporter.
Vůbec tohle auto nesrovnávejte se současným Transitem.
Záruka na prorezavění je 12 let, takže si asi věří. Máme ve firmě současného Transita 6 let a začíná kvést slušně..