Novinky
Ano jsem nečekal, že obrovská iX 55 bude mít poměrně úspěch. Zato modely Tucsona SantaFe už tolik nejedou. U Tucsonu je to asi spíš tím, že už se očekává nová generace.
Fakta... "propadakem naopak Ranger". Kdyz si redaktor tak dobre nasel dobu prichodu Kugy na cesky trh, skoda ze to nedokazal i u noveho Rangeru a z toho logicku mohl odvodit koncici prodeje starsiho Fordu Ranger. [odkaz]
Jelikož mně kategorie malých SUV v poslední době čím dál tím víc zajímá, začal jsem se učit, studovat a pracovat na sobě a musím konstatovat, že v týhle kategorii je Tiguan v provedení Track a nd Field asi to nejlepší, co na trhu je. Kupodivu bych za něj postavil RAVku, ačkoliv v testech je hodnocena hůř (mám s ní docela slušné zkušenosti), s Yetim jsem nejel, ale připadá mi v kabině méně pohodlný než Tigi. Podle mně se nepovedla Kuga - výška a mohutnost karoserie neodpovídá vnitřnímu prostoru a ty jízdní vlastnosti zas až tak super nejsou, naopak k těm rozhodně povedenějším patří Nissan QQ, snad jenom ta maska by chtěla něco lepšího - třeba v umírněnějším stylu ala Murano... No a co už SUv není - Sedici a Suzuki (čtyřkolka nědělá SUV), zázrak není ani KIA (ta je výběhová přes facelift), ale nejnepovedenější je Koleos. Tady bývají chváleny jeho jízdní vlastnosti (nemám osobní zkušenost), ale vzhled, uspořádání, ergonometrie, pohodlí - na novinku slabota. K Hondě se vyjdřovat nebudu, značka sama o sobě je zárukou kvality, ale cena díky clu není tak úplně konkurenceschopná - co se dá dělat.
Takže se nedivím, že se Tiguan prodává, asi je to v daném segmentu (či spíše podsegmentu) dobrá volba.
Takže se nedivím, že se Tiguan prodává, asi je to v daném segmentu (či spíše podsegmentu) dobrá volba.
Ovšem produkce automobilky zastřešující 10 značek na trhu si může tu Cohibu válet v hubě s klidem v duši. Prímie, neprémie.
Taky obstarožní XC9O je pecka, co?
No a Yeti, to je dílo! A to si vem, že to nacucali dealeři, aby to mohli ukázat lidem a to bude mít Tigi hodně těžkou pozici. Ostatní maj svoje místo za Yetim jasný. O tom žádná.
a teoreticky jsi přitom ještě přehlídl dva "nudně nenápadné" Tiguany... >😁
:😉 :yes: >😁
K té X6: prodejní čísla nevypovídají o kvalitním nebo nekvalitním designu. To by asi u nás byla Fabie nejkrásnější auto. Pokud se ti toto auto líbí, proč ne, ale musíš uznat, že ve verzi M je to auto prostě nesmysl.
Jinak gratuluji Sněhurce a deseti trpaslíkům >😁
O úspěšnosti škodovek vypovídají evropský prodeje, u nás škodovka umístí jen cca 10% produkce.
Ad X6 M - chci SUV s dynamickým lookem a silným, hodně silným motorem. Cena nerozhoduje. Co doporučíš ?
Důvody koupě X6M jsou stejný, jako u každýho jinýho velkýho SUV - prostor, komfort, bezpečí, reprezentace.
Mko ti k tomu přidá špičkový motor a podvozek, designové prvky a odpovídající image.
Definuj výkonný motor v SUV - do kolika kW to má smysl a dál už ne?
Definuj cenu do kolika peněz je to normální nákup auta a výš už je to jenom to tvoje "předvádění, že na to máš" ?
Chápu, že když je možnost vydělat slušné peníze, že se toho výrobce chytne, ale Jaguár, Porsche s turbodieselem a podobné zvěrstvo se mě příčí. A je jen otázkou času kdy bude silnice brázdit například Porsche kombi ;-\ Asi je to daň za současnou krizi kdy se výrobce musí maximálně podřídit poptávce. :no:
má smysl a pod VW těžko bude vyrábět kombi, protože nemá základní model a mít ho nebude, protože Audi. A BMW může vyrábět tolik řad jen proto, že se dobře prodávají.
😉
I autoprůmysl je v prvé řadě hlavně byznys...
Jsou zřejmě lidi co by chtěli eMko od BMW, ale velké
a vysoké...a mají na to prachy..., tak proč jim ho vlastně neprodat...?
Moc nerozumím zdejším poměrně rozšířeným plačkům např. při použití dieselu v PORSCHE (Cayenne)... Má snad něco podobného nějaký konkrétní negativní vliv na celou řadu 911, případně třeba i na Cayenne Turbo S...
Když se objevil první diesel v BMW(také "sportovní" značka), reakce byly podobné..., a dnes...no nevím, nevím jak by na tom bylo BMW zcela bez dieselových motorizací... :-!
P.S. Za daleko "zlomovější" považuji pro PORSCHE moment, kdy se pustilo do výroby SUV, příchod dieselové motorizace byl (pro Evropu) v této třídě logicky jen otázkou času...stejně jako např. pro Panameru...
Naopak třeba u 911 k tomu není logicky vůbec žádný důvod...
...a také přece případně platí..., že nevědomost cti netratí... 😉
😉 >😒]
PS: A mně se to zdá jako DOBRÝ nápad - MNĚ by se to (asi) "líbilo" :yes: 😄
...s logickým důsledkem dvou/tří dveří... :😉 :-!
PS: Ale něco jako trošičku MENŠí X6ka se ČTYŘMi sedadly ale jen DVĚMA dveřmi by se mi (asi) LíBiLO :yes: 😄
NE"vnucuji" - jak jsem napsala, dle MNE (nebo možná PRO mne) je to z těchto "možností" asi ta NEJ (a před zaplacením bych si "pro jistotu" došla "vyzkoušet" Lexus RX 450h..
TAKová jsem já 😉
Ani jsem si NEvšimla - to to "letí" 😉
PS: Říkáte "UPLNĚ jiné"?? Řekněte JAKÉ?!? 😄
PPS: V kartě mám "auto snů" (Bristol mne "bere" svoji VÝJíMEČNOSTí ... a výkony samozřejmě také; Caparo je "konstrukčně" FENOMENÁLNí - to bych v garáži mít ani NEmusela - ale VYZKOUŠET ho, to bych /asi/ CHTĚLA :yes: 😉 )
PS: Vy jste "teoretický" či "praktický" fanda RS6? 😉
Dobrou 😄
4dveřová cupka je ostatně NAPROSTÁ "pitomost" (alespoň ze strany konstrukce vozu - přichází o klady sedanu /prostor vzadu/ a nemá klady cupky /tužší karoserii/) :no:
Naproti tomu DVOUdveřový sedan - těch je (relativně) DOST 😄 😒br /> Jedno zda 6kové bmw, nebo CL nebo nějaký ten Aston či Maserati - LZE "si vybrat" 😉