Novinky
Nové ATS sa im podarilo. Aj keď sú BMW 3, Audi A4, Lexus GS (Mercedes C-klasse nemusím spomínať, svet čaká na novú generáciu) pekné a možno aj lepšie autá, ATS je podľa mňa z triedy najkrajšie... :yes: :yes:
nepripada Vam stredovy panel trochu jako z korejskyho auta ?
nepřipadá
Na druhou stranu, možná že i ty interiéry napomáhají k neúspěchu na evropském trhu. Ve mě to vyvolává dojem, že ten středový panel by mohl patřit klidně do Insignie.
Před pár lety se Cadillac trochu tvarově inspiroval v interiérech Lexusu (ty dvě svislé linie po stranách středového panelu, směrem dolů se zužující, nahoře končící výdechama ventilace). Co se kvality týká, o tom bych se byl schopný hádat mnoho hodin....pro mě je prostě nutný šedý plastový interiér např Mercedes E rok 2000. A Cadillac Seville 2000 kvalitní. A takhle bych mohl porovnávat donekonečna. Současný XTS 2012 začíná cenově na 44 000 dolarech a přitom má v nabídce i interiér KOMPLETNĚ obšitý kůží.
Tak pokud jako kvalitu máš na mysli zpracování, tak o tom nemůžu polemizovat, pokud design/pojetí, tak tam můžu jednoznačně říct, že jakýkoliv interiér v sv.šedém plastu s dřevem (nebo dokonce imitací) vypadá příšerně. Z fotek co jsem pohledal lze říct jen to, že ani jedno se mi úplně nelíbí, MB je snesitelný jen jako AMG (celočerný bez dřeva) a Seville by musel také být bez dřeva, nebo ve světlé béžové, kam se to hodí víc. Obecně vzato, interiéry z té doby, nejsou příliš krásné, je to takový souboj nových technologií a starého pojetí, což vynikne víc tam, kde se do toho přidá dřevo. Asi jako kdyby si měl TV s plochou obrazovkou s dřevěnou skříní. Mě je sympatičtější to, jak to pojal Jaguar, i když ani to se mi z dnešního pohledu nijak zvlášt nelíbí. [odkaz]
Ještě dodám, že třeba tohle [odkaz] až na materiály, se mi líbí víc, než jak Cadillac i MB. Bohužel, zvenčí je zrovna tahle generace ošklivá. V 90.letech zvládala ty oblé tvary perfektně Mazda, Toyota se mi zase velmi líbila Camry ('92).
Ještě dodám, že třeba tohle [odkaz] až na materiály, se mi líbí víc, než jak Cadillac i MB. Bohužel, zvenčí je zrovna tahle generace ošklivá. V 90.letech zvládala ty oblé tvary perfektně Mazda, Toyota se mi zase velmi líbila Camry ('92).
S Jaguarem souhlasím. To byla a jsou sexy auta zvenku i zevnitř. Toyota - to snad ne.... Camry se mi kdysi líbila ta generace co začínala 1997. Ale dneska bych už do žádný Toyoty nebo Lexusu nešel....jsou nudné až "slepé". Z asijského designu jsou moji oblíbenci Nissan a Infiniti (modely pro USA).
A ještě k tem materiálům uvnitř...asi nejsem nejlepší osoba pro posuzování, protože sem například dodnes nepochopil, proč by plast měl být měkčený. >😁
A ještě k tem materiálům uvnitř...asi nejsem nejlepší osoba pro posuzování, protože sem například dodnes nepochopil, proč by plast měl být měkčený. >😁
Ahojte,
Lonesi- z pochopiteľných dôvodov so Sevillom suhlasim 😄 Ten interier je top. MB Ecko alebo S z tej doby maju dobre len tie mega preplnene vybavy,inak...je to bieda...ale to je podobne aj s dnesnym C-klasse. Co sa tyka Sevillu- este jedna vec, sedy ani nebol, bol len kremovy a cierny- ja mam ten kremovy, a sedalda su skoro biele-ale rv 2000 a pritom stale su ako nove. Priznam sa ale- farby plastov sa mi viac pacia v CTS- pridu mi fotogenickejsie
Lonesi- z pochopiteľných dôvodov so Sevillom suhlasim 😄 Ten interier je top. MB Ecko alebo S z tej doby maju dobre len tie mega preplnene vybavy,inak...je to bieda...ale to je podobne aj s dnesnym C-klasse. Co sa tyka Sevillu- este jedna vec, sedy ani nebol, bol len kremovy a cierny- ja mam ten kremovy, a sedalda su skoro biele-ale rv 2000 a pritom stale su ako nove. Priznam sa ale- farby plastov sa mi viac pacia v CTS- pridu mi fotogenickejsie
hmm...no Insigina je sučasť koncernu GM(ako aj Cadillac), mne cele Audi A4 sa vidi ako Fabia...a aj tak sa to kupuje, predokolka, 2..0TDI alebo TSI je v cene okolo 40tisEUR(1mil KC)...teda- v Eurpe potrebuje Cadillac popracovat na marketingu. lebo ATS bude zadokolka(garantujem lepšie vlastnosti ako A4 a dokonca aj ako MB triedy C) a motor ten isty objem viac koni v rovnakej cene- a čo sa tyka dizajnu..možete povedať kto chce čo chce-ale je rozhodne originalny a iny
ATS je malý klenot a v barvě Black Diamond (ta co na fotkách vypadá jako tmavošedá metalíza) působí naživo naprosto skvostně. Nicméně nové větší CTS musí přijít brzo, jinak hrozí kanibalizace. Dosavadní CTS není kdovíjak prostorné (na americká měřítka) a ceny? ATS $ 33k bez daně zatímco CTS $ 36k bez daně. Ty auta jsou si tak podobná a vrcholně vybavený ATS může cenou přesahovat základní CTS o hodně...ve finále pak bude při americkém stylu prodeje aut hodně záležet na tom, co dealeři ve větší míře naskladní a budou propagovat.
[odkaz]
Zhrniem to takto.
O sebe: tak ako ty, cisto US auta,ale som skor modernejsi typ- CTS, Corvetty, Mustang, vyznavam velke motory,velke auta,ale skor limuziny, coupe, stredne velke SUV(Grand Cherokee), avsak aj vyznavam dobru jazdu dynamiky ako ma BMW alebo Mercedes,ale aj komfort Cadillacu
o ATS: ked prisiel CTS,bolo to presne pre mna to prave orechove, nemal som vtedy( a stale nemam) 50-60tis. eur(1,2-1,5mil KC) na novy, a jazdeny stale...je ich malo a tazko sa zhana. preto som aj kupil klasickejsi Seville. Mne sa celkovo ATS paci a ku mojmu veku, zivotnemu stylu a nazorom sa hodi- stredna trieda, pohoda, aj na dlhe cesty aj na mesto, aj komfort aj dynamika- a na rozdiel od BMW 3 alebo A4 ...nikdy nebude vdaka dizajnu nudny. No je tu jedna vec ktora ma dava do dilemy, 2,0 Turbo benzin???? a dufam ze volant nebude tiez ako joystick z porsche(v polomery) lebo...Cadillac, to je 1. štýl a nápadnost, a 2. komfort(luxusny a tichy interier) !!!! Ale ak ty veriš že to bude super...tak...si ho kupim...mimochodom, Seville, rv 2000 by ťa nezaujimal? >😁