Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac ATS 2013: Výroba zahájena (100 fotek)

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Cadillac spustil výrobu svého nového kompaktního sedanu ATS, jehož premiéra se odehrála na lednovém autosalonu v Detroitu.

S novým Cadillacem ATS chce americká automobilka zapomenout na neúspěšné BLS (modifikovaný Saab 9-3). Dle tradic prémiového segmentu nastupuje nový sedan s pohonem zadních kol a má namířeno proti evropské a asijské prémiové konkurenci, kterou představují především Audi A4, BMW 3, Mercedes-Benz C a Lexus IS.

První sériový Cadillac ATS opustil výrobní linku v Lansing Grand River v Michiganu ve čtvrtek 26. července 2012 v ranních hodinách. General Motors do tohoto podniku kvůli produkci modelu ATS celkem 190 milionů amerických dolarů a kromě nového sedanu zde vznikají i všechny tři karosářské verze řady CTS.

Závod v Lansing Grand River byl otevřen v roce 2001 a v současnosti v něm pracuje 1643 zaměstnanců.

Prodej Cadillacu ATS se na severoamerickém trhu rozběhne v srpnu, kdy dorazí první vozy do showroomů. Ceny startují na částce 33.900 amerických dolarů. Zákazníci mohou vybírat ze tří zážehových motorů – 2,5litrového čtyřválce (151 kW a 259 Nm), přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce (203 kW a 353 Nm) a 3,6litrového vidlicového šestiválce (239 kW a 373 Nm).

Pro Evropu byl zatím potvrzen jediný motor – čtyřválec 2,0 Turbo, který svým výkonem 203 kW překonává všechny evropské čtyřválce ve střední třídě.

Na výběr bude šestistupňová manuální nebo automatická převodovka. Volitelný bude také pohon všech kol.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:06
Re: dalsi kopirovani
hmm...no Insigina je sučasť koncernu GM(ako aj Cadillac), mne cele Audi A4 sa vidi ako Fabia...a aj tak sa to kupuje, predokolka, 2..0TDI alebo TSI je v cene okolo 40tisEUR(1mil KC)...teda- v Eurpe potrebuje Cadillac popracovat na marketingu. lebo ATS bude zadokolka(garantujem lepšie vlastnosti ako A4 a dokonca aj ako MB triedy C) a motor ten isty objem viac koni v rovnakej cene- a čo sa tyka dizajnu..možete povedať kto chce čo chce-ale je rozhodne originalny a iny
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:02
Re: Krása
Definitivne najoriginalnejší design- a to je jedna vec čo mi neskutočne vadi na Audi- že ked sadnem dnu- je to len Octavia(nepoviem FAbia) s kožou a drevom
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 11:00
Re: Bude úspěšný
Ahoj- odpoviem na prvy prispevok- Cakal som na tvoju reakciu a aj na Barichella(kde je?) k ATS-u. Cital som aj :

[odkaz]

Zhrniem to takto.
O sebe: tak ako ty, cisto US auta,ale som skor modernejsi typ- CTS, Corvetty, Mustang, vyznavam velke motory,velke auta,ale skor limuziny, coupe, stredne velke SUV(Grand Cherokee), avsak aj vyznavam dobru jazdu dynamiky ako ma BMW alebo Mercedes,ale aj komfort Cadillacu

o ATS: ked prisiel CTS,bolo to presne pre mna to prave orechove, nemal som vtedy( a stale nemam) 50-60tis. eur(1,2-1,5mil KC) na novy, a jazdeny stale...je ich malo a tazko sa zhana. preto som aj kupil klasickejsi Seville. Mne sa celkovo ATS paci a ku mojmu veku, zivotnemu stylu a nazorom sa hodi- stredna trieda, pohoda, aj na dlhe cesty aj na mesto, aj komfort aj dynamika- a na rozdiel od BMW 3 alebo A4 ...nikdy nebude vdaka dizajnu nudny. No je tu jedna vec ktora ma dava do dilemy, 2,0 Turbo benzin???? a dufam ze volant nebude tiez ako joystick z porsche(v polomery) lebo...Cadillac, to je 1. štýl a nápadnost, a 2. komfort(luxusny a tichy interier) !!!! Ale ak ty veriš že to bude super...tak...si ho kupim...mimochodom, Seville, rv 2000 by ťa nezaujimal? >:D
Avatar - Balkan
30. 7. 2012 10:52
Re: dalsi kopirovani
Ahojte,
Lonesi- z pochopiteľných dôvodov so Sevillom suhlasim :-) Ten interier je top. MB Ecko alebo S z tej doby maju dobre len tie mega preplnene vybavy,inak...je to bieda...ale to je podobne aj s dnesnym C-klasse. Co sa tyka Sevillu- este jedna vec, sedy ani nebol, bol len kremovy a cierny- ja mam ten kremovy, a sedalda su skoro biele-ale rv 2000 a pritom stale su ako nove. Priznam sa ale- farby plastov sa mi viac pacia v CTS- pridu mi fotogenickejsie
Avatar - Lonestarstate
29. 7. 2012 15:30
Re: dalsi kopirovani
S Jaguarem souhlasím. To byla a jsou sexy auta zvenku i zevnitř. Toyota - to snad ne.... Camry se mi kdysi líbila ta generace co začínala 1997. Ale dneska bych už do žádný Toyoty nebo Lexusu nešel....jsou nudné až "slepé". Z asijského designu jsou moji oblíbenci Nissan a Infiniti (modely pro USA).

A ještě k tem materiálům uvnitř...asi nejsem nejlepší osoba pro posuzování, protože sem například dodnes nepochopil, proč by plast měl být měkčený. >:D