Novinky
kyklop
0
posihne ich osud ako tdi pd :-! :-!
Přejít do diskuze
tak určitě není nové Doblo na 100% náhrada i za Scudo, nicméně část jeho zákazníků pokryt může a holt se asi Fiatu vyplatí na ten zbytek rezignovat.... (jestli to bude 10.000 aut ročně a nerentovalo by se to, není se co divit). Jinak nevím, v čem se Fiat ukazuje jako "nedůvěryhodný"....? Prostě do toho šel s nějakým záměrem a teď už to padlo tak slušně odešel.... Rozhodně znám "koalice", které fungovali mnohem hůř....
... "Urob co musis". Volne prelozene: "Rob si co chces a mna do toho neztahuj!". Takze cas ukaze, kto z koho. Myslim PSA ci Fiat?
Opel čírou náhodou neberie malé dodávky od Fiatu? Že by to skončili a na Combo pre zmenu prekrstili Berlingo ?
Současné Scudo je mnohem větší než Doblo, tyhle auta se nedají moc srovnat a těžko se zastoupí. Doblo má navíc v poslední generaci otřesný vzhled ve srovnání s generací předchozí.
Neuškodí, ale myslím že každý to Doblo namísto Scuda nebude skousávat tak snadno jak si myslíš.
Navíc se Fiat dlouhodobě ukazuje jako nedůvěryhodný partner v této koalici. Jistě se najdou lepší partneři jako Toyota, která navíc může zaplatit vývoj další generace vozu.
Navíc se Fiat dlouhodobě ukazuje jako nedůvěryhodný partner v této koalici. Jistě se najdou lepší partneři jako Toyota, která navíc může zaplatit vývoj další generace vozu.
Tam to taky skončí, ale později. Nezapomeň že PSA jde teď spolu s Opelem a ten vyrábí dodávky s Renaultem a Nissanem. Je maličkost zbavit se Fiatu a nabrat Opel.
Určitě budou škatule škatule hejbejte se.
Určitě budou škatule škatule hejbejte se.
Obě továrny používají motory HDI, respektive TDCi (2,0 HDI jsou od PSA, 2,2 jsou motory od Fordu) - jen Fiat si do toho dává své motory 2,3 JTD a 3,0 JTD (do Ducata).
V Peugeotech, Citroënech (malé vozy i dodávky) ani ve Fordech (dodávky) nejsou použity žádné motory Fiat či Iveco.
V Peugeotech, Citroënech (malé vozy i dodávky) ani ve Fordech (dodávky) nejsou použity žádné motory Fiat či Iveco.
.... prodejní čísla se dolují dost těžce, každopádně v užitkáčích se Fiatu daří mnohem líp než u osobáků....
Ukončení výroby modelu Scudo je asi logické, v prodejích to nikdy žádný trhák nebyl a navíc dnes už ho může plnohodnotně (+/-) nahradit nové Doblo, které se dá koupit i se stejným rozvorem jako Scudo (přes 3m), takže ta racionalizace portfolia se nabízí....
Samotné Doblo je v ČR poměrně přehlížené auto, nicméně teď jsem díval do jeho prospektů a sám jsem byl překvapený, jak komplexní nabídku to auto má: [odkaz] Myslím že to auto má víc variant provedení než ostatní osobáky od Fiatu dohromady.... Navíc v této třídě unikátní víceprvek vzadu, osvědčené Multijety, zajímavou alternativu s T-jetem na LPG (v ČR bohužel nenabízena). Není asi náhoda, že Doblo si jako nástupce modelu Combo vybral i Opel (přitom Combo byla poměrně oblíbená dodávka....)
Fiatu po téhle rošádě zbyde v portfoliu dodávek řada - Fiorino, Doblo a Ducato - myslím, že slabé místo se tam hledá těžce....
Celkově shrnuto tenhle italsko-francouzský rozvod Fiatu neuškodí - v dodávkách dál zůstane hodně silný a i jiné e😜erimenty (Ulysse/Phedra/Peugeot 806) dokázal Fiat nahradit Freemontem a Voyagere, kterých ve finále prodá víc a navíc ho to snad i vyjde levněji....
Ukončení výroby modelu Scudo je asi logické, v prodejích to nikdy žádný trhák nebyl a navíc dnes už ho může plnohodnotně (+/-) nahradit nové Doblo, které se dá koupit i se stejným rozvorem jako Scudo (přes 3m), takže ta racionalizace portfolia se nabízí....
Samotné Doblo je v ČR poměrně přehlížené auto, nicméně teď jsem díval do jeho prospektů a sám jsem byl překvapený, jak komplexní nabídku to auto má: [odkaz] Myslím že to auto má víc variant provedení než ostatní osobáky od Fiatu dohromady.... Navíc v této třídě unikátní víceprvek vzadu, osvědčené Multijety, zajímavou alternativu s T-jetem na LPG (v ČR bohužel nenabízena). Není asi náhoda, že Doblo si jako nástupce modelu Combo vybral i Opel (přitom Combo byla poměrně oblíbená dodávka....)
Fiatu po téhle rošádě zbyde v portfoliu dodávek řada - Fiorino, Doblo a Ducato - myslím, že slabé místo se tam hledá těžce....
Celkově shrnuto tenhle italsko-francouzský rozvod Fiatu neuškodí - v dodávkách dál zůstane hodně silný a i jiné e😜erimenty (Ulysse/Phedra/Peugeot 806) dokázal Fiat nahradit Freemontem a Voyagere, kterých ve finále prodá víc a navíc ho to snad i vyjde levněji....
To samozrejme je. Ale jak tady uz bylo psano vyse, Ducato neni Sevel Nord ale Sevel Sud. A tam vyroba urcite nekonci.
Ale tu sa vobec o Ducato nejedna. V Sevel Nord sa vyrabaju E😜erty, Jumpy a Scuda a to je cele komplet auto postavane z dielov PSA, Fiat tam nedodava absolutne nic, ci motory, ci prevodovky, ci podvozky, ci elektronika, vsetko zabezpecuje PSA. Na druhej strane v Sevel Sud je vsetko naopak a vacsina dielov pochadza od Fiatu, ci Iveca
petrumr
tak bych to nedramatizoval, fiat je ten co to zachranoval, nebot mět dodávku peugotu nebo citroenu byla výhra do pekla, protože ducáto jede pořád a nevidím důvod, proč by se někdo měl přiživovat na legendárním ducatu. 😄