Možná je toto další blábolný článek na tomto servru. Nový ultra drahý Nissan po 5ti letech...??? To asi ne;-) Vždyť předešlé GT-R R34 bylo evolucí snad i R32 možná i starších. A to se GT-R prodává pouze v Severní americe? Co zbytek světa.. A co se prodejnosti v Severní americe týká, tam by pomohlo kdyby a sundalo střechu.... čili tomuto článku :no::no::no::no:
Když má někdo xx mega na takovou káru a následně spotřebu, tak to asi moc neřeší. Ceny sice neznám, ale pochybuju, že by podobný káry měly servis výrazně levnější.
Migu, není to taková hrůza.
Malý servis (10,20,40,50...tisíc) ... 14000Kč
- prohlídka dle předpisu Nissan NHPC - olej v motor, filtry, geometrie
Velký servis (30,60,90... tisíc) ... 44000Kč
- prohlídka dle předpisu Nissan NHPC - olej v motor, filtry, geometrie, oleje v převodovce a diferenciálech
Přední kotouče origoš 70tisíc, lepší aftermarket AP Racing 28tisíc
Přední desky OEM cca 18tisíc, lepší Aftermarket Endless ceramic 14tisíc
Zadní trošku dražší, ale vydrží dýl.
Sada pneu OEM Bridgestone 50tisíc.
Teda nic co by se vymykalo :-!
Kde ti to dělají? Fakt to není taková hrůza... ale myslím, že používat to jako vůz na každodenní ježdění se prodraží... na to jsi konec konců asi přišel taky, že.-)
Přesně, jsou dny, kdy si ho užiju, protože jedu dál, zahřeju ho a frčím. Pokud jedu do 5ti km nebo je hnusně, tak Juke :-!
Nissan má na GT-R tzv. NHPC centra a nejblíž je Blava, tam jsou OK, ale i v Praze na Vysočanech jsou fajn. Mají to pohlídané, to jde vidět.
Já mám 2010 m.r. 2011 (v servisce) evropskou verzi a pod 1,6milionu jsem s mými kilometry a historií neviděl. Bez historie je to auto bezcené, to je fakt.
1) Oproti tomu autu z Rychle a zběsile (není to XXX žánr) vypadá předek typicky japonsky hnusně. Za podobná designerská selhání bych vraždil - designeři Subaru by už byli za ty jejich excesy pod drnem.
2) Konkurence má lepší image nebo lepší cenu nebo kombinaci obojího. Na US trhu to proti levným (i pod milion Kč) Corvettám, Camarům a Mustangům moc šancí nemá. Je jedno že to je 4x4 a je o něco rychlejší - za 2x menší cenu to téměř každý skousne. V EU je to skoro to samé jen se k tomu přidá silnější inklinace k image značky. No a zákazníci co se nespokojí s károu pod 2 míče, zauvažují spíš o něčem od prestižnější značky. Obecně řečeno - cílí na hodně malou skupinu lidí, ale zároveň musí prodat víc aut než Rolls-Royce aby byl zisk.
Má to Nissan těžké. Když uvážim, že za tu cenu mám např. 2xSTI tak bych si ho ani já nekoupil a to mám pro neimageová a relativně nenápadná auta co natrhnou * kdejakýmu „niche" sportu velkou slabost.
Za tyhle prachy nic lepšího neni. Tedy nemá. Srovnávat to s Mustangem a jinejma křápama je mimo. Vše co jsi vypsal tomu čumí do vejfuku rozdílem světelnejch let. To platí i pro STI.
GTRko je prostě nadupaný elektronikou to co to auto dokáže za to vděčí tištěnejm spojům a to asi fakt odradí spoustu lidí ,třeba z pohledu servisu kterej stojí majland a další úpravy toho auta stojí statisíce , ale fanda a člověk co na to má si ho koupí a mustangům nebo esteičkářům bude ukazovat vždycky vejfuky ale to každej mustangista a estéíčkář ví :-)
Na extrémně zatáčkovitou trať bych si tedy vybral něco lehčího, případně i s nižším těžištěm. Ani bych se nedivil, kdyby mi poskytla lepší pocit z jízdy a přibližně srovnatelnou rychlost na uvedené trati lehce vytuněná MX-5. Srovnání s americkými V8 sporťáky může být reálné. Lidé jsou různě nároční a když vidí, že můžou mít rychlé auto co je dostatečně uspokojí za polovinu, tak je nissan mimo. Těch řidičů co chtějí to nej, nevadí jim nissan ani dražší údržba, je v tomto případě jasná menšina.
No pokud vyjmeš Corvetty z "amerik" tak zůstane Mustang GT500, ten je ještě pořád stejně rychlý jako GT-R a další zástupce z nového kontinentu si teda nevybavuju ;-)
...a Corvetty ti to dají ;-) ...ale nesmí pršet :-!
Ale zase se mi nezdá, že by ty "ameriky" stály půlku, ZR1 je za 3M Z06 za 2M
Prostě hlavní faktor je japonský jen, který posiluje proti dolaru a dolar zase proti euru a euro proti kačce :-!
Kdykoliv, kdekoliv, ale musí to být Bolinger nebo aspoň profláklý MUMM >:D
Tohle mám fakt rád, i když v korelaci s ojetým obutím je lepší si pro něj zaletět do Francie >:D
Mig může být komisař ve voze, ať to má štábní kulturu :-!
Tohle mám na klukovských sázkách nejraději :yes:
V EU je to to samé ? To mi tedy řekni, co z evropské produkce má podobný poměr rychlost/cena. Co s touto rychlostí pořídíš z prestižních značek s vyšší image ?
Lotus Exige/Elise, Suzuki Swift Sport, nějakej ten Radical a možná i další sportovní předokolky - on ten poměr rychlost/cena je u GTR dobrý jenom kvůli předraženosti prestižnějších značek, ale při pohledu do nižší cenové kategorie (např. STI, Corvette a výše uvedené) je to už hodně diskutabilní. Je jedno jestli se jedná o japonskou/evropskou/americkou produkci, když to jde koupit v EU za rozumný peníz. Možná by se našlo i nějaké levnější porsche co projede zatáčku rychleji (nižší těžiště a hmotnost), ale je jasné, že na rovince se v dané cenové kategorii nic od prestižnějších značek nechytá.
Proč furt meleš o prestižnosti nechápu :-O Poměr cena/výkon/každodenní použitelnost je obrovský + pro GT-R, navíc pokud se s ním jezdí rozumně, nejsou náklady na provozování o nic extrémnější než např.u Porsche.
Abych byl upřímný, neznám žádném Porsche,natož levnější!!! které projede zatáčku rychleji než GT-R, snad možná GT3 RS, ale to se bavíme u úplně o něčem jiném.
Řekl bych, že Amíkům hlavně nehoví biturbo šestiválec a příliš komplikovaná elektronika. Co na tom, že tohle auto je tak rychlý, až je to děsivý. Navíc v USA je tohle auto dost drahý (cca 100 tisíc USD), za čož si člověk může koupit třeba ZR-1. Nemluvě o dost drahém a častém servisu.
ne celkovej dojem z řízení a brutální síly ;-) manuál se 638hp,na 1400kg z nuly na sto za 3.4s zvuk V8 vzhled respekt požitek z jízdy . GTR je určitě rovnocenej soupeř ale pro mě je ZR-1 víc chlapský ale kdybych mohl tak mám obě >:D
ad1> Záleží na vkusu, v provozu na cestě mně naopak ten design unesl víc jak Porsche.
ad2> To je typické pro někoho, kdo vyloženě taková auta neřídí a nekupuje. Pujč si někde na víkend GT-R ;-)
A srovnávat se Subaru nebo Evem? Viz ad 2 >:D
Nikde nepíšu, že je to špatné auto. Celé je to o tom, že ten kdo má 2,4 milionu na sportovní auto a hodně drahou údržbu si většinou už koupí něco z vyšší ligy i za cenu menší rychlosti. Trh jasně ukázal, že se netrefili do vkusu zákazníků. Ano je to i tím, že jsou lidé neználkové, ale dokonalé auto GT-R taky není.
Musím říct, že poměr výkon/cena je neuvěřitelný a těžko lze najít auto, které by bylo tak výkonné a nestálo aspoň 5 M... vlastně o trochu rychlejší bude Aventador a hardcore verze 911 (turbo, GT2) budou prakticky nastejno...
až se zbavím té svojí plechovky, tak se po nějaké ojetince podívám, Sysoj mně navnadil:-)
Pokud si ještě nejsi jistý, tak koncem prázdnin na okruhu v Brně máš u mně 2 kola jako dárek :-!
Jedno GT-R už jsem takto pomohl klukům z Amila úplně náhodou prodat, trvalo to jednu rovinku a pár zatáček. Před tím pán tvrdil, že neví, že je to drahé atd... Pak jen mručel, kýval a souhlasil, že jako nic podobného ještě nezažil a že to chce >:D
V dnešní době jsou 2 reálně rychlejší auta, než je GT-R.
1. Aventador
2. MP4-12C
Ve kterém z nich si ale užiješ běžný provoz líp, než v GT-R? Nevím nevím :-!
O tom, že GT-R jde navíc celkem beztrestně ladit do výšek nevídaných, ani nemusím mluvit. A to myslím pouze těch pár vyvolených úpravců (Mines, HKS, AAM...)
Ale kur-evsky dobrý. Jistě, že řidiči, jako já, kteří sice jezdit umí, ale taky se bojí smrti a nejsou denně trénovaní profíci, vždy zajedou lepší čas a hladší stopu s GT-R. Nejsem Rohl ani Kankunen ;-)
GT-R je snové v tom, jak servíruje výkon a neškolí Tě :yes:
No, mam v zivej pamati nedavne lahke porovnavanie rs2 (1992?) vs r35 (2008), majitel r35 odchadzal z dlhym ksichtom. Hlavne 0-500m mu asi neda spat, 3 jazdy z 3 prehral asi dve dlzky auta. A to rs2 malo v kufri tri basy piva, grilovacie uhlie a klobasy. :-)
Trochu tady odhaluješ své pozerství.
Proč mít za stejně nebo víc peněž pekáče, jako jsou Maserati Granturismo, Porsche Carrera S nebo AMG, když to jde líp a navíc si to užiješ hlavně Ty sám nesrovnatelně líp?
Kvůli samicím u kaváren? >:D
Tak ještě jednou a naposled. Není to moje pozérství, ale těch lidí co si koupili to AMG a Maserati. Od Mercedesu mám rád jen ten jejich atmo V8, ale před Carrerou, Granturismem nebo Ferrari bych dal přednost GTR.
252
1.designerské selhání? Když pominu, že každý záhyb či hrana má u GT-R smysl, tak do selhání to má asi tak daleko jako náš národ k pravé demokracii
2.to je blbost
Srovnání s 2 x STi je docela úsměvné, mícháš hrušky s jabkama ;-)
Shrnu to tak, že se ti povedlo napsat docela hloupý a nicneříkající příspěvek....
Já to shrnu jinak. Napsal jsem příspěvek co přesně odráží realitu. I dobrý produkt nemusí mít úspěch, když lidem nesedne nebo přesněji řečeno - nesedne dostatečnému množství lidí. Uznávám, že design je věcí vkusu, ale nemůžu si pomoct. Předchozí generace byla pro mě nenápadně božská, ta nová je zvláštní.
252 -R33 i R34 jsou nádherná auta, ale pro mě je tomu i u GT-R. V USA se Godzill možná prodalo méně než se čekalo, nicméně např,v Evropě jich je jako máku, až mě to štve...
ved som uz davno pisal ze kategoria sportovych aut je pred zanikom ;-) , tieto neprakticke obludy urcene na frajerovanie a zabitie sa su normalnemu cloveku uplne na nic... z praktickeho hladiska su to totalne kraviny.... ziadne prekvapenie... casom skoncia aj vacsie esa ako gtr
co mu vycitas, cetl jsi ten clanek ? Zvazuji GTR v hybridu...
topperovi muzes beztrestne vynadat, ale ted seber kuraz a bez nadat managementu Nissanu, ze hodlaji zabit sportak nejakym elektrickym sporakem spotreby z Priusu pod vidinou lepsich prodeju.
Kvuli te opevovane sportovnosti jim dneska unikaji zakaznici a penize, jak vime, hybou svetem. Svet topperovati a ty s tim nic neudelas... pokud teda nemas v umyslu podporit vyrobce a koupit aspon 50 GTRek ;-)
Spojení benzíňáku s elektromotorem dokáže být hodně dynamické. GS450h, Infinity M35h a budoucí Honda NSX. Dokud tam zůstane šestiválec, tak bych elektromotor navíc nezavrhoval.
no aby to nedopadlo jak sveho casu Honda CR-X se 160 plnohodnotnyma konma na 1 tunu vahy s realnou spotrebou pod 6l a jeji nepovedeny pravnuk CR-Z se 124 papirovyma konma na 1250 kilo a normovanou spotrebou 5l na sto.
To ale nelze vyčítat hondě, přeci jen bezpečnostní standady jsou krapet dál, a ekonesmysly snad nemá ani cenu komentovat. Dnes už nelze z motoru vyždímat to co před lety ;-\ S CR-Z jezdím vcelku rád, není to formule, ale sranda s tím je.
Hondě nelze vyčítat, že postavila "podviživené" auto, resp. že se soustředila na eko místo na sport (u motoru) ? Sakra tak kdo ty auta s H na kapotě vyrábí a navrhuje ? Že nejde postavit motor ? >:D Když už dnes není H na jiném levelu než ostatní nevyčítal bych jí to, kdyby pořád měla sportovní modely a v nich motory na úrovni špičkové konkurence. Bohužel, ani to se nekoná.
Tak když jí dle nových ekosměrnic neprojde Type-R ;-\ a již dlouho nemají sportovní modely u hondy příliš vysokou prioritu (bohužel) a si jdou svou cestou. CR-Z je spíš eko-stylovka a srandu si sní člověk stejně užije. [odkaz] Pod tento test bych se i podepsal, neboť jak jsem se již zmínil, CR-Z v rodině máme (když bylo nové za cenu trochu vybavené fabie-nekup to) a slouží parádně. Ono sporťákem se auto nestává jen díky "nadupanému" motoru a to že na okruhu zajelo CR-Z podobný čas jako BMW 530d Touring, nebo o vteřinu porazilo auto s papírovou hodnotou 0-100 za 7,3s je vcelku hezké ne ;-)
Pozor. CR-Z nepovažuji za nezábavné auto. Naopak. Jen je škoda, že je to nejsportovnější model v EU. Dle mne rezignace na postavení a image, která byla léta budovaná. Honda nikdy nebyla o monstrózních výkonech a CTR ukazoval, že i bez turba lze konkurovat turbo HH. Jen mi to CR-Z přijde samotné neadekvátní. Škoda.
Volba jestli radeji hybrid s parametry +- jako soucasne GTR anebo do budoucna uz zadne GTR a misto neho Picanto je myslim predem rozhodnuta, to at ten hybrid postavi.
Kdyz ne nic jineho, tak by hybrid GTR mohl uspet s emisemi v eurotestech a tim padem snizit naklady vyrobce a prilakat kupce.
V tomto :yes:
Ale jestli hybridni verze nabidne aspon to co soucasna.. to nevim nevim. Jsem v tom docela skepticky.
mohl jsi mně klidně nahradit:-) něco o té líné žížale nebo tak:-)
jinak toppere vedeš řeči jak sedmdesátiletá důchodkyně... nevěřím, že to můžeš myslet vážně... jinak hyundai taky udělal sporťáka, odpustils jim to?
Někdy jdi k nějakému prodejci, stačí i Ford, ale spíš BMW... Ale nezapomeň si obléct plíny, bude to pro tebe pořádný šok. >:D >:D >:D svést se autem :-!
ty prakticke hladisko....jasne kia ceed kombi je lepsia. Moze odviezt 5 ludi, menej zerie, je 5x lacnejsia, ma 7 rocnu zaruku a odvezie celu rodinu s plnym kufrom pastet na dovolenku do chorvatska :-!
Jak tohle může napsat někdo, kdo má aspoň trochu rád auta?
Praktické hledisko? To je pro tebe opravdu nepředstavitelné, že někdo při nákupu auta nehledí na to, zda v něm odveze celou famílii a nákup z IKEA, ale na požitek z jízdy? Třeba proto, že už nějakého...Ceeda f kombíku a f dýzlové 1.4 má? Ach jo...
...(od samého začátku prodejů) šířící se "šuškandu", že Nissan na modelu PRODĚLÁVÁ (jeho cena byla a je prostě příšliš nízká...
...a nasadit "odpovídající" cenovku vpodstatně NEjde, neb postavit (sebepovedenější) Nissan na cenovou úroveň Porsche či snad Ferrari prostě "nejde"
Hlavně když vypadá tak divně a málo sportovně. Předek moc tupý, celý profil bez nápadu, dynamiky, příliš účelný vzhled. Sporťák musí vypadat jinak. K tomu problémy s převodovkami když tomu někdo často nakládal ve sprintech, takže pro mnoho lidí pochybná spolehlivost.
Spíš tu jejich promakanou podvozkovou a převodovkovou techniku sdílet s Infiniti a ještě s nějakým dalším partnerem (viz toyobaru například...).
Každopádně podle keců na diskusích by se ani nic jiného než GTR nemělo prodávat a ono ejhle - jde to do kopru.
To jsou mi dnes novinky...
Já to myslel jinak - asi jako Gallardo a R8.
Jinými slovy prodávat GTR jako Infiniti GTR a k němu udělat trochu civilnější alternativu pro lidi, co chtějí a zároveň nechtěji supersport, pod značkou Nissan.
to se tady zase hemží názory "odborníků" a "skutečných řidičů".No tak já taky přidám ne názor,ale spíš jednu zajímavost:vím o člověku,který prodal 911 turbo a koupil si GT-R a je velmi spokojen.Asi tomu nerozumí tolik jako zdejší majitelé supersportů,které roznesou japonský playstation na kopytech. >:D
Tohle prostě záleží na řidiči/majiteli. Jaké má preference, co mu vyhovuje. Jaké řidičšské zážitky vyhledává. Někdo miluje drtivou efektivitu GT-R, nebo třeba níže STi, nebo vlastě i to Turbo, byť se samozřejmě v detailech liší. Někdo naopak miluje hledání, správné milimetrové trefování, rozevlátý zadek atd.. Výběr je obrovský, ale nahlížet na rodinu sporťáků jen vlastní optikou a dle ní i odsuzovat ty, které mi nevyhovují nepovažuji za charakteristiku nadšence do aut a řízení.
(tím teď nemyslím jmenovitě tebe, spíš dodatek k tomu, jak to v reálném světě chodí) ;-)
Fajn, to je jeden, co odkopl 911 a šel do GTR.
Ale kolik se prodává GTRek celkově, sis mohl přečíst nahoře.
Oni asi kupci vědí nejlíp, za co chtěj dávat svoje peníze ;-)
Jasně, vidím :-)
Třeba u nás, v malém severomoravském Detroitu, potkávám GTR (různá GTR) podstatně častěji, než Porsche například.
Ale pokud šéf Nissanu říká, že prodeje jsou slabé, tak asi ví, o čem mluví = Evropa to nevytrhne.
mariachi - souhlas s tebou, nicméně si myslím, že s nějakými velkými prodeji nepočítali a že dali nízkou cenovku je jejich problém, pokud by stálo o 150- 200 000 Kč víc, prodaly by se možná v podobném počtu, ale to je pouze teoretizování.
Já mám ke GT-R velký respekt, navíc je Nissan moje největší srdcovka ;-)
S velkými prodeji možná nepočítali, ale s takovými, jaké jsou, asi taky ne.
Nízká cena jde ruku v ruce s nízkým image. Já taky před výkony GTR smekám i vlasy, ale Nissan není Porsche, není BMW, není Ferrari, není ani Lotus a ani Corvette nebo Viper. U GTR není žádná návaznost na produkci Nissanu - dělaj Micru, kaškaje, nějaké teréňáky a pak 370Z jako solitér a najednou BUM - GTR, taková bestie! Nissan není typickým výrobcem podobných aut, je to jakoby teď svůj supersport uvedla Škoda, to by jí nevěřila ani ta příslovečná uklízečka - a to přesto, že technika R8 je k dispozici... (ano, vím, že GTR pokračuje ve stopách Skyline GTR, ale to byl taky jen výstřel do tmy)
Proto jsem psal někde vejš, že možná mohli GTR uvést jako Infiniti GTR a Nissana prodávat jako civilnější verzi - podobně jako dvojice Gallardo/R8.
Moje srdcovka je 911 ;-)
mariachi - nezazlívám ti to, ale nemáš moc velké znalosti, co se týče japonských aut. To totiž málokdo, většina zdejších vidí BMW, Audi, Mercedes, atp, a svět pro něj končí.
Promiň, ale Lotus, BMW (ten nemá ani supersport a poslední jeho pokusy jsou zoufalé), Chevrolet NEMAJÍ o nic menší či větší image jako Nissan. Pokud se chceš bavit o image napiš Lamborgini, Bugatti, Morgan, Ferrari ;-) To je image.
Nissan je výrobcem takových aut již drahnou dobu let, je i pravidelným účastníkem nejrůznějších motoristických soutěží, kde si vede hodně slušně (370 Z v JPN, GT-R vítěž GT1 v roce 2011), jenže pro většinu zdejších lidí končí svět v Evropě, zkrátka neví, nezná Fakt je, že Japonci na tom budou možná podobně, ty nějaký mainstrem možná taky nezajímá.
Skyline je výstřel do tmy? Beru to od tebe jako ne moc dobrý vtip, na jpn fórech by se ti vysmáli :-)
U GT-R není žádná návaznost na Nissan? Kde jsi na to proboha přišel?
Proč by si Godzilla brala něco z R8, když má nejvychytanější systém 4x4, brilantní převodovku a smete z povrchu vše včetně Porsche i tebou zmiňované R8? Přečti si něco o systému ATTESA a o historii Datsun/Nissan, pak nebudeš psát tak nepřesně....
btw : 911 je moc fajn auto, ale pokud bych ho měl, bez mrknutí oka ho vyměním za Nissan 240Z, což je mnohem zajímavější investice a mnohem líp vypadá. Ono taky sehnat kultovní 240Z je 100 x těžší než 911 :-(