Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R možná skončí bez nástupce

Nejostřejší Nissan současnosti se díky svým prodejním výsledkům pravděpodobně nedočká přímého nástupce.
Zpět na článek
30. 7. 2012 10:03
30. 7. 2012 10:37
30. 7. 2012 12:22
30. 7. 2012 16:04
30. 7. 2012 20:33
30. 7. 2012 22:56
neregistrovaný "SR20"
30. 7. 2012 10:03
Možná...
že kdyby tomu dali trošku cenově přijatelnější servis, prodalo by se jich víc...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mireon
30. 7. 2012 10:37
Re: Možná...
Ona ta cena novýho auta je docela nízká. Tak si to vezmou potom na servisu. Ale je pravda že ten servis odradí spoustu lidí od koupě.
Avatar - PeterLuk
30. 7. 2012 11:33
Re: Možná...
K vyšším predajom by bolo treba viac praktickosti a každodennej použitelnosti... ;-)
30. 7. 2012 12:22
Re: Možná...
Možná je toto další blábolný článek na tomto servru. Nový ultra drahý Nissan po 5ti letech...??? To asi ne;-) Vždyť předešlé GT-R R34 bylo evolucí snad i R32 možná i starších. A to se GT-R prodává pouze v Severní americe? Co zbytek světa.. A co se prodejnosti v Severní americe týká, tam by pomohlo kdyby a sundalo střechu.... čili tomuto článku :no: :no: :no: :no:
30. 7. 2012 16:04
Re: Možná...
Když má někdo xx mega na takovou káru a následně spotřebu, tak to asi moc neřeší. Ceny sice neznám, ale pochybuju, že by podobný káry měly servis výrazně levnější.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:46
Re: Možná...
Migu, není to taková hrůza.
Malý servis (10,20,40,50...tisíc) ... 14000Kč
- prohlídka dle předpisu Nissan NHPC - olej v motor, filtry, geometrie
Velký servis (30,60,90... tisíc) ... 44000Kč
- prohlídka dle předpisu Nissan NHPC - olej v motor, filtry, geometrie, oleje v převodovce a diferenciálech
Přední kotouče origoš 70tisíc, lepší aftermarket AP Racing 28tisíc
Přední desky OEM cca 18tisíc, lepší Aftermarket Endless ceramic 14tisíc
Zadní trošku dražší, ale vydrží dýl.
Sada pneu OEM Bridgestone 50tisíc.
Teda nic co by se vymykalo :-!
30. 7. 2012 20:33
Re: Možná...
Kde ti to dělají? Fakt to není taková hrůza... ale myslím, že používat to jako vůz na každodenní ježdění se prodraží... na to jsi konec konců asi přišel taky, že.-)
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:02
Re: Možná...
Přesně, jsou dny, kdy si ho užiju, protože jedu dál, zahřeju ho a frčím. Pokud jedu do 5ti km nebo je hnusně, tak Juke :-!
Nissan má na GT-R tzv. NHPC centra a nejblíž je Blava, tam jsou OK, ale i v Praze na Vysočanech jsou fajn. Mají to pohlídané, to jde vidět.
Avatar - Ham.
30. 7. 2012 10:18
Neudělat nástupce
by byla fatální chyba, je to v současnosti s náskokem nejlepší japonské auto. Bez GT-R image Nissanu spadne do šedivého podprůměru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:50
Re: Neudělat nástupce
Ale zase na druhé straně to moje bude držet krásně cenu i za 5 let :yes:
30. 7. 2012 19:46
Re: Neudělat nástupce
prosím Tě, to mluvíš o čem? že 2009ky stojej pod mega? tomu fakt neříkám držet cenu, a pětiletý GT-Rko koupí leda magor 8-s
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:03
Re: Neudělat nástupce
Já mám 2010 m.r. 2011 (v servisce) evropskou verzi a pod 1,6milionu jsem s mými kilometry a historií neviděl. Bez historie je to auto bezcené, to je fakt.
30. 7. 2012 14:44
Vím proč skončí...
1) Oproti tomu autu z Rychle a zběsile (není to XXX žánr) vypadá předek typicky japonsky hnusně. Za podobná designerská selhání bych vraždil - designeři Subaru by už byli za ty jejich excesy pod drnem.

2) Konkurence má lepší image nebo lepší cenu nebo kombinaci obojího. Na US trhu to proti levným (i pod milion Kč) Corvettám, Camarům a Mustangům moc šancí nemá. Je jedno že to je 4x4 a je o něco rychlejší - za 2x menší cenu to téměř každý skousne. V EU je to skoro to samé jen se k tomu přidá silnější inklinace k image značky. No a zákazníci co se nespokojí s károu pod 2 míče, zauvažují spíš o něčem od prestižnější značky. Obecně řečeno - cílí na hodně malou skupinu lidí, ale zároveň musí prodat víc aut než Rolls-Royce aby byl zisk.

Má to Nissan těžké. Když uvážim, že za tu cenu mám např. 2xSTI tak bych si ho ani já nekoupil a to mám pro neimageová a relativně nenápadná auta co natrhnou * kdejakýmu „niche" sportu velkou slabost.
Rozbalit vlákno
39
30. 7. 2012 16:03
Re: Vím proč skončí...
Za tyhle prachy nic lepšího neni. Tedy nemá. Srovnávat to s Mustangem a jinejma křápama je mimo. Vše co jsi vypsal tomu čumí do vejfuku rozdílem světelnejch let. To platí i pro STI.
Avatar - JDM
30. 7. 2012 18:28
Re: Vím proč skončí...
GTRko je prostě nadupaný elektronikou to co to auto dokáže za to vděčí tištěnejm spojům a to asi fakt odradí spoustu lidí ,třeba z pohledu servisu kterej stojí majland a další úpravy toho auta stojí statisíce , ale fanda a člověk co na to má si ho koupí a mustangům nebo esteičkářům bude ukazovat vždycky vejfuky ale to každej mustangista a estéíčkář ví :-)
30. 7. 2012 18:35
Re: Vím proč skončí...
Na extrémně zatáčkovitou trať bych si tedy vybral něco lehčího, případně i s nižším těžištěm. Ani bych se nedivil, kdyby mi poskytla lepší pocit z jízdy a přibližně srovnatelnou rychlost na uvedené trati lehce vytuněná MX-5. Srovnání s americkými V8 sporťáky může být reálné. Lidé jsou různě nároční a když vidí, že můžou mít rychlé auto co je dostatečně uspokojí za polovinu, tak je nissan mimo. Těch řidičů co chtějí to nej, nevadí jim nissan ani dražší údržba, je v tomto případě jasná menšina.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:51
Re: Vím proč skončí...
Srovnání s Amerikama v Brně? Půl minuty na kolo (kromě Z06 a ZR1), to je laminátová liga par excelence, ale nesmí pršet :-)
30. 7. 2012 19:53
Re: Vím proč skončí...
No pokud vyjmeš Corvetty z "amerik" tak zůstane Mustang GT500, ten je ještě pořád stejně rychlý jako GT-R a další zástupce z nového kontinentu si teda nevybavuju ;-)
...a Corvetty ti to dají ;-) ...ale nesmí pršet :-!

Ale zase se mi nezdá, že by ty "ameriky" stály půlku, ZR1 je za 3M Z06 za 2M

Prostě hlavní faktor je japonský jen, který posiluje proti dolaru a dolar zase proti euru a euro proti kačce :-!
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:07
Re: Vím proč skončí...
Je vidět, že jsi teoretik. GT500 nemá šanci v žádné disciplíně. Jestli se chceš vsadit, beru. Dovez GT500 do Brna a dáme race. Už teď se těším :-!
30. 7. 2012 22:30
Re: Vím proč skončí...
Tak o bednu šáňa že se neudržíš za Fordkou KSA č. 263 - dá to pod 2:20
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 23:25
Re: Vím proč skončí...
Kdykoliv, kdekoliv, ale musí to být Bolinger nebo aspoň profláklý MUMM >:D
Tohle mám fakt rád, i když v korelaci s ojetým obutím je lepší si pro něj zaletět do Francie >:D
Mig může být komisař ve voze, ať to má štábní kulturu :-!
Tohle mám na klukovských sázkách nejraději :yes:
30. 7. 2012 17:04
Re: Vím proč skončí...
V EU je to to samé ? To mi tedy řekni, co z evropské produkce má podobný poměr rychlost/cena. Co s touto rychlostí pořídíš z prestižních značek s vyšší image ?
30. 7. 2012 18:24
Re: Vím proč skončí...
Lotus Exige/Elise, Suzuki Swift Sport, nějakej ten Radical a možná i další sportovní předokolky - on ten poměr rychlost/cena je u GTR dobrý jenom kvůli předraženosti prestižnějších značek, ale při pohledu do nižší cenové kategorie (např. STI, Corvette a výše uvedené) je to už hodně diskutabilní. Je jedno jestli se jedná o japonskou/evropskou/americkou produkci, když to jde koupit v EU za rozumný peníz. Možná by se našlo i nějaké levnější porsche co projede zatáčku rychleji (nižší těžiště a hmotnost), ale je jasné, že na rovince se v dané cenové kategorii nic od prestižnějších značek nechytá.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:53
Re: Vím proč skončí...
Zase mimo. Boční přetížení má GT-R až 1,3g v běžných rychlostech. Ve vysoké rychlosti naměřili v Evu nebo kde 1,69g. Nesrovnatelné s tím co píšeš.
30. 7. 2012 19:58
Re: Vím proč skončí...
1,69g? tak to leda při nárazu do zdi ne? >:D myslím že 1,1g zůstává pro GT-R zbožné přání
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:11
Re: Vím proč skončí...
Na slicích umím 1,3g.
Ve vyšší rychlosti 1,69g změřili kluci níže.
[odkaz]
Moc mluvíš >:D
30. 7. 2012 22:39
Re: Vím proč skončí...
....a pak se probudili s rukou v nočníku
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Vím proč skončí...
252 kW -

Proč furt meleš o prestižnosti nechápu :-O Poměr cena/výkon/každodenní použitelnost je obrovský + pro GT-R, navíc pokud se s ním jezdí rozumně, nejsou náklady na provozování o nic extrémnější než např.u Porsche.
Abych byl upřímný, neznám žádném Porsche,natož levnější!!! které projede zatáčku rychleji než GT-R, snad možná GT3 RS, ale to se bavíme u úplně o něčem jiném.

Zase fail :'-(
30. 7. 2012 23:01
Re: Vím proč skončí...
„Proč furt meleš o prestižnosti nechápu "

Já ani tolik né, to zákazníci. Přečti si článek pod kterým je tato diskuze.

Mega fail.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 23:23
Re: Vím proč skončí...
Já nazývám megafail cokoliv, co projevilo v provozu nebo na okruhu touhu s GT-R závodit :-!
31. 7. 2012 08:08
Re: Vím proč skončí...
Jo takhle. Hrušky a jabka. Tak to jo.
30. 7. 2012 17:27
Re: Vím proč skončí...
Řekl bych, že Amíkům hlavně nehoví biturbo šestiválec a příliš komplikovaná elektronika. Co na tom, že tohle auto je tak rychlý, až je to děsivý. Navíc v USA je tohle auto dost drahý (cca 100 tisíc USD), za čož si člověk může koupit třeba ZR-1. Nemluvě o dost drahém a častém servisu.
Avatar - JDM
30. 7. 2012 18:18
Re: Vím proč skončí...
a ZR-1 to je jiný šálek kávy :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:56
Re: Vím proč skončí...
V čem? O sekundu a čtvrt rychlejší Nordschleife? ;-)
GT-R tam ale jezdí pěkně i v zimě, to z Vette nezkoušej
[odkaz]
Avatar - JDM
30. 7. 2012 19:42
Re: Vím proč skončí...
ne celkovej dojem z řízení a brutální síly ;-) manuál se 638hp,na 1400kg z nuly na sto za 3.4s zvuk V8 vzhled respekt požitek z jízdy . GTR je určitě rovnocenej soupeř ale pro mě je ZR-1 víc chlapský ale kdybych mohl tak mám obě >:D
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 18:49
Re: Vím proč skončí...
ad1> Záleží na vkusu, v provozu na cestě mně naopak ten design unesl víc jak Porsche.
ad2> To je typické pro někoho, kdo vyloženě taková auta neřídí a nekupuje. Pujč si někde na víkend GT-R ;-)
A srovnávat se Subaru nebo Evem? Viz ad 2 >:D
30. 7. 2012 19:11
Re: Vím proč skončí...
Nikde nepíšu, že je to špatné auto. Celé je to o tom, že ten kdo má 2,4 milionu na sportovní auto a hodně drahou údržbu si většinou už koupí něco z vyšší ligy i za cenu menší rychlosti. Trh jasně ukázal, že se netrefili do vkusu zákazníků. Ano je to i tím, že jsou lidé neználkové, ale dokonalé auto GT-R taky není.
30. 7. 2012 20:36
Re: Vím proč skončí...
Musím říct, že poměr výkon/cena je neuvěřitelný a těžko lze najít auto, které by bylo tak výkonné a nestálo aspoň 5 M... vlastně o trochu rychlejší bude Aventador a hardcore verze 911 (turbo, GT2) budou prakticky nastejno...
až se zbavím té svojí plechovky, tak se po nějaké ojetince podívám, Sysoj mně navnadil:-)
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:18
Re: Vím proč skončí...
Pokud si ještě nejsi jistý, tak koncem prázdnin na okruhu v Brně máš u mně 2 kola jako dárek :-!
Jedno GT-R už jsem takto pomohl klukům z Amila úplně náhodou prodat, trvalo to jednu rovinku a pár zatáček. Před tím pán tvrdil, že neví, že je to drahé atd... Pak jen mručel, kýval a souhlasil, že jako nic podobného ještě nezažil a že to chce >:D
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:14
Re: Vím proč skončí...
V dnešní době jsou 2 reálně rychlejší auta, než je GT-R.
1. Aventador
2. MP4-12C

Ve kterém z nich si ale užiješ běžný provoz líp, než v GT-R? Nevím nevím :-!

O tom, že GT-R jde navíc celkem beztrestně ladit do výšek nevídaných, ani nemusím mluvit. A to myslím pouze těch pár vyvolených úpravců (Mines, HKS, AAM...)
30. 7. 2012 21:19
Re: Vím proč skončí...
McLaren je rychlejší? Vždyť je to jenom zadohrab...
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:24
Re: Vím proč skončí...
Ale kur-evsky dobrý. Jistě, že řidiči, jako já, kteří sice jezdit umí, ale taky se bojí smrti a nejsou denně trénovaní profíci, vždy zajedou lepší čas a hladší stopu s GT-R. Nejsem Rohl ani Kankunen ;-)
GT-R je snové v tom, jak servíruje výkon a neškolí Tě :yes:
neregistrovaný "SR20"
30. 7. 2012 22:56
Re: Vím proč skončí...
No, mam v zivej pamati nedavne lahke porovnavanie rs2 (1992?) vs r35 (2008), majitel r35 odchadzal z dlhym ksichtom. Hlavne 0-500m mu asi neda spat, 3 jazdy z 3 prehral asi dve dlzky auta. A to rs2 malo v kufri tri basy piva, grilovacie uhlie a klobasy. :-)
31. 7. 2012 08:11
Re: Vím proč skončí...
Ještě bych tam přidal 458
Avatar - Sysoj Psojič
31. 7. 2012 09:59
Re: Vím proč skončí...
Jak která trať ale asi máš pravdu.
Já osobně jsem se jednou s 458 naháněl a byl jsem rychlejší, ale fakt je, že nemám sérii a mám slicky.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 21:22
Re: Vím proč skončí...
Trochu tady odhaluješ své pozerství.
Proč mít za stejně nebo víc peněž pekáče, jako jsou Maserati Granturismo, Porsche Carrera S nebo AMG, když to jde líp a navíc si to užiješ hlavně Ty sám nesrovnatelně líp?
Kvůli samicím u kaváren? >:D
30. 7. 2012 23:11
Re: Vím proč skončí...
Tak ještě jednou a naposled. Není to moje pozérství, ale těch lidí co si koupili to AMG a Maserati. Od Mercedesu mám rád jen ten jejich atmo V8, ale před Carrerou, Granturismem nebo Ferrari bych dal přednost GTR.
Avatar - Sysoj Psojič
30. 7. 2012 23:26
Re: Vím proč skončí...
Bych bych bych.
Kdo jednou zkusí dominanci GT-R, už to slovo nepoužije....
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Vím proč skončí...
252
1.designerské selhání? Když pominu, že každý záhyb či hrana má u GT-R smysl, tak do selhání to má asi tak daleko jako náš národ k pravé demokracii
2.to je blbost

Srovnání s 2 x STi je docela úsměvné, mícháš hrušky s jabkama ;-)

Shrnu to tak, že se ti povedlo napsat docela hloupý a nicneříkající příspěvek....
30. 7. 2012 23:08
Re: Vím proč skončí...
Já to shrnu jinak. Napsal jsem příspěvek co přesně odráží realitu. I dobrý produkt nemusí mít úspěch, když lidem nesedne nebo přesněji řečeno - nesedne dostatečnému množství lidí. Uznávám, že design je věcí vkusu, ale nemůžu si pomoct. Předchozí generace byla pro mě nenápadně božská, ta nová je zvláštní.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Vím proč skončí...
252 -R33 i R34 jsou nádherná auta, ale pro mě je tomu i u GT-R. V USA se Godzill možná prodalo méně než se čekalo, nicméně např,v Evropě jich je jako máku, až mě to štve...
Avatar - Sysoj Psojič
31. 7. 2012 00:22
Re: Vím proč skončí...
Skyline R32-R34 jsou jako sportovní verze Audi - RS. Uspokojí, ale nenadchne.
R35 je proti tomu jako R8 GT :yes:
Avatar - 3_diamanty
30. 7. 2012 20:07
ziadne prekvapenie
ved som uz davno pisal ze kategoria sportovych aut je pred zanikom ;-) , tieto neprakticke obludy urcene na frajerovanie a zabitie sa su normalnemu cloveku uplne na nic... z praktickeho hladiska su to totalne kraviny.... ziadne prekvapenie... casom skoncia aj vacsie esa ako gtr
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ronault.
30. 7. 2012 20:09
Re: ziadne prekvapenie
Já doufám, že před vyhynutím jsou takoví hlupáci jako ty...
30. 7. 2012 22:47
Re: ziadne prekvapenie
co mu vycitas, cetl jsi ten clanek ? Zvazuji GTR v hybridu...
topperovi muzes beztrestne vynadat, ale ted seber kuraz a bez nadat managementu Nissanu, ze hodlaji zabit sportak nejakym elektrickym sporakem spotreby z Priusu pod vidinou lepsich prodeju.
Kvuli te opevovane sportovnosti jim dneska unikaji zakaznici a penize, jak vime, hybou svetem. Svet topperovati a ty s tim nic neudelas... pokud teda nemas v umyslu podporit vyrobce a koupit aspon 50 GTRek ;-)
30. 7. 2012 23:20
Re: ziadne prekvapenie
Spojení benzíňáku s elektromotorem dokáže být hodně dynamické. GS450h, Infinity M35h a budoucí Honda NSX. Dokud tam zůstane šestiválec, tak bych elektromotor navíc nezavrhoval.
31. 7. 2012 11:49
Re: ziadne prekvapenie
no aby to nedopadlo jak sveho casu Honda CR-X se 160 plnohodnotnyma konma na 1 tunu vahy s realnou spotrebou pod 6l a jeji nepovedeny pravnuk CR-Z se 124 papirovyma konma na 1250 kilo a normovanou spotrebou 5l na sto.
31. 7. 2012 16:23
Re: ziadne prekvapenie
To ale nelze vyčítat hondě, přeci jen bezpečnostní standady jsou krapet dál, a ekonesmysly snad nemá ani cenu komentovat. Dnes už nelze z motoru vyždímat to co před lety ;-\ S CR-Z jezdím vcelku rád, není to formule, ale sranda s tím je.
31. 7. 2012 16:42
Re: ziadne prekvapenie
Hondě nelze vyčítat, že postavila "podviživené" auto, resp. že se soustředila na eko místo na sport (u motoru) ? Sakra tak kdo ty auta s H na kapotě vyrábí a navrhuje ? Že nejde postavit motor ? >:D Když už dnes není H na jiném levelu než ostatní nevyčítal bych jí to, kdyby pořád měla sportovní modely a v nich motory na úrovni špičkové konkurence. Bohužel, ani to se nekoná.
31. 7. 2012 18:57
Re: ziadne prekvapenie
Tak když jí dle nových ekosměrnic neprojde Type-R ;-\ a již dlouho nemají sportovní modely u hondy příliš vysokou prioritu (bohužel) a si jdou svou cestou. CR-Z je spíš eko-stylovka a srandu si sní člověk stejně užije. [odkaz] Pod tento test bych se i podepsal, neboť jak jsem se již zmínil, CR-Z v rodině máme (když bylo nové za cenu trochu vybavené fabie-nekup to) a slouží parádně. Ono sporťákem se auto nestává jen díky "nadupanému" motoru a to že na okruhu zajelo CR-Z podobný čas jako BMW 530d Touring, nebo o vteřinu porazilo auto s papírovou hodnotou 0-100 za 7,3s je vcelku hezké ne ;-)
31. 7. 2012 20:58
Re: ziadne prekvapenie
Pozor. CR-Z nepovažuji za nezábavné auto. Naopak. Jen je škoda, že je to nejsportovnější model v EU. Dle mne rezignace na postavení a image, která byla léta budovaná. Honda nikdy nebyla o monstrózních výkonech a CTR ukazoval, že i bez turba lze konkurovat turbo HH. Jen mi to CR-Z přijde samotné neadekvátní. Škoda.
31. 7. 2012 21:19
Re: ziadne prekvapenie
Tak potom jo, to se shodnem. Uvidíme třeba nás do budoucna ještě překvapí.
Avatar - Ronault.
31. 7. 2012 19:54
Re: ziadne prekvapenie
GT-R není Lotus, i tak je těžší než konkurence, takže pár kilo baterií v GTR je lepší než jezdi v Picantu.
1. 8. 2012 12:26
Re: ziadne prekvapenie
Volba jestli radeji hybrid s parametry +- jako soucasne GTR anebo do budoucna uz zadne GTR a misto neho Picanto je myslim predem rozhodnuta, to at ten hybrid postavi.
Kdyz ne nic jineho, tak by hybrid GTR mohl uspet s emisemi v eurotestech a tim padem snizit naklady vyrobce a prilakat kupce.
V tomto :yes:
Ale jestli hybridni verze nabidne aspon to co soucasna.. to nevim nevim. Jsem v tom docela skepticky.
Avatar - Johny.Rico
30. 7. 2012 20:24
Re: ziadne prekvapenie
Víš oc by ti na tento příspěvek napsal Mig? >:D Doufám, že to tu plácne >:D
30. 7. 2012 20:39
Re: ziadne prekvapenie
mohl jsi mně klidně nahradit:-) něco o té líné žížale nebo tak:-)
jinak toppere vedeš řeči jak sedmdesátiletá důchodkyně... nevěřím, že to můžeš myslet vážně... jinak hyundai taky udělal sporťáka, odpustils jim to?
Avatar - Johny.Rico
30. 7. 2012 20:49
Re: ziadne prekvapenie
O tom, že mu vůbec nestojí pééééro!!! >:D A vono je to asi pravda sakra >:D

Taky nevim, co to píše za "ptákoviny," když Genesis je celkem solidní počin...
30. 7. 2012 22:13
Re: ziadne prekvapenie
Jo myslím, že Hnůjday měl jeden sporťák Accent... toť vše ;-)
30. 7. 2012 22:17
Re: ziadne prekvapenie
Někdy jdi k nějakému prodejci, stačí i Ford, ale spíš BMW... Ale nezapomeň si obléct plíny, bude to pro tebe pořádný šok. >:D >:D >:D svést se autem :-!
30. 7. 2012 22:32
Re: ziadne prekvapenie
ty prakticke hladisko....jasne kia ceed kombi je lepsia. Moze odviezt 5 ludi, menej zerie, je 5x lacnejsia, ma 7 rocnu zaruku a odvezie celu rodinu s plnym kufrom pastet na dovolenku do chorvatska :-!
30. 7. 2012 22:42
Re: ziadne prekvapenie
hehe, to bylo pekne hnusne :-)
Avatar - twistedTSD
30. 7. 2012 22:58
Re: ziadne prekvapenie
Jak tohle může napsat někdo, kdo má aspoň trochu rád auta?

Praktické hledisko? To je pro tebe opravdu nepředstavitelné, že někdo při nákupu auta nehledí na to, zda v něm odveze celou famílii a nákup z IKEA, ale na požitek z jízdy? Třeba proto, že už nějakého...Ceeda f kombíku a f dýzlové 1.4 má? Ach jo...
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2012 00:39
To by POTVRZOVALO..
...(od samého začátku prodejů) šířící se "šuškandu", že Nissan na modelu PRODĚLÁVÁ (jeho cena byla a je prostě příšliš nízká...
...a nasadit "odpovídající" cenovku vpodstatně NEjde, neb postavit (sebepovedenější) Nissan na cenovou úroveň Porsche či snad Ferrari prostě "nejde"
Rozbalit vlákno
9
31. 7. 2012 01:32
Re: To by POTVRZOVALO..
Hlavně když vypadá tak divně a málo sportovně. Předek moc tupý, celý profil bez nápadu, dynamiky, příliš účelný vzhled. Sporťák musí vypadat jinak. K tomu problémy s převodovkami když tomu někdo často nakládal ve sprintech, takže pro mnoho lidí pochybná spolehlivost.
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2012 10:15
Re: To by POTVRZOVALO..
A to mně se právě design GT-R líbí. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
31. 7. 2012 09:17
Re: To by POTVRZOVALO..
Problém z převodovkou byl m.r. 2007 a 2008.
Avatar - Sysoj Psojič
31. 7. 2012 10:01
Re: To by POTVRZOVALO..
Tak tak.
Lexus to ale zkusil, tak uvidíme :-)
Možná se příští GT-R bude jmenovat Infiniti a bude stát 4míče >:D
31. 7. 2012 14:36
Re: To by POTVRZOVALO..
I to by byla cesta. :-)
31. 7. 2012 17:25
Re: To by POTVRZOVALO..
Spíš tu jejich promakanou podvozkovou a převodovkovou techniku sdílet s Infiniti a ještě s nějakým dalším partnerem (viz toyobaru například...).
Každopádně podle keců na diskusích by se ani nic jiného než GTR nemělo prodávat a ono ejhle - jde to do kopru.
To jsou mi dnes novinky...
Avatar - Ronault.
31. 7. 2012 19:56
Re: To by POTVRZOVALO..
Tak ten systém pohonu Infiniti používá, minimálně v FX
1. 8. 2012 16:49
Re: To by POTVRZOVALO..
Já to myslel jinak - asi jako Gallardo a R8.
Jinými slovy prodávat GTR jako Infiniti GTR a k němu udělat trochu civilnější alternativu pro lidi, co chtějí a zároveň nechtěji supersport, pod značkou Nissan.
31. 7. 2012 14:15
A sakra,téma GT-R,tak
to se tady zase hemží názory "odborníků" a "skutečných řidičů".No tak já taky přidám ne názor,ale spíš jednu zajímavost:vím o člověku,který prodal 911 turbo a koupil si GT-R a je velmi spokojen.Asi tomu nerozumí tolik jako zdejší majitelé supersportů,které roznesou japonský playstation na kopytech. >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Sysoj Psojič
31. 7. 2012 15:12
Re: A sakra,téma GT-R,tak
Jo jo, tak to v reálném světě chodí :-)
Image je na nic, poslouchej žízeň (po řidičských zážitcích) :-!
31. 7. 2012 16:00
Re: A sakra,téma GT-R,tak
Tohle prostě záleží na řidiči/majiteli. Jaké má preference, co mu vyhovuje. Jaké řidičšské zážitky vyhledává. Někdo miluje drtivou efektivitu GT-R, nebo třeba níže STi, nebo vlastě i to Turbo, byť se samozřejmě v detailech liší. Někdo naopak miluje hledání, správné milimetrové trefování, rozevlátý zadek atd.. Výběr je obrovský, ale nahlížet na rodinu sporťáků jen vlastní optikou a dle ní i odsuzovat ty, které mi nevyhovují nepovažuji za charakteristiku nadšence do aut a řízení.
(tím teď nemyslím jmenovitě tebe, spíš dodatek k tomu, jak to v reálném světě chodí) ;-)
1. 8. 2012 16:52
Re: A sakra,téma GT-R,tak
Fajn, to je jeden, co odkopl 911 a šel do GTR.
Ale kolik se prodává GTRek celkově, sis mohl přečíst nahoře.
Oni asi kupci vědí nejlíp, za co chtěj dávat svoje peníze ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: A sakra,téma GT-R,tak
mariachi - nahoře se dočteš POUZE prodeje v části USA, toť vše a že bych u nás o GT-R nezakopl rozhodně nemohu napsat, ba naopak.....
1. 8. 2012 22:05
Re: A sakra,téma GT-R,tak
Jasně, vidím :-)
Třeba u nás, v malém severomoravském Detroitu, potkávám GTR (různá GTR) podstatně častěji, než Porsche například.
Ale pokud šéf Nissanu říká, že prodeje jsou slabé, tak asi ví, o čem mluví = Evropa to nevytrhne.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: A sakra,téma GT-R,tak
mariachi - souhlas s tebou, nicméně si myslím, že s nějakými velkými prodeji nepočítali a že dali nízkou cenovku je jejich problém, pokud by stálo o 150- 200 000 Kč víc, prodaly by se možná v podobném počtu, ale to je pouze teoretizování.
Já mám ke GT-R velký respekt, navíc je Nissan moje největší srdcovka ;-)
2. 8. 2012 13:11
Re: A sakra,téma GT-R,tak
S velkými prodeji možná nepočítali, ale s takovými, jaké jsou, asi taky ne.
Nízká cena jde ruku v ruce s nízkým image. Já taky před výkony GTR smekám i vlasy, ale Nissan není Porsche, není BMW, není Ferrari, není ani Lotus a ani Corvette nebo Viper. U GTR není žádná návaznost na produkci Nissanu - dělaj Micru, kaškaje, nějaké teréňáky a pak 370Z jako solitér a najednou BUM - GTR, taková bestie! Nissan není typickým výrobcem podobných aut, je to jakoby teď svůj supersport uvedla Škoda, to by jí nevěřila ani ta příslovečná uklízečka - a to přesto, že technika R8 je k dispozici... (ano, vím, že GTR pokračuje ve stopách Skyline GTR, ale to byl taky jen výstřel do tmy)
Proto jsem psal někde vejš, že možná mohli GTR uvést jako Infiniti GTR a Nissana prodávat jako civilnější verzi - podobně jako dvojice Gallardo/R8.
Moje srdcovka je 911 ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: A sakra,téma GT-R,tak
mariachi - nezazlívám ti to, ale nemáš moc velké znalosti, co se týče japonských aut. To totiž málokdo, většina zdejších vidí BMW, Audi, Mercedes, atp, a svět pro něj končí.
Promiň, ale Lotus, BMW (ten nemá ani supersport a poslední jeho pokusy jsou zoufalé), Chevrolet NEMAJÍ o nic menší či větší image jako Nissan. Pokud se chceš bavit o image napiš Lamborgini, Bugatti, Morgan, Ferrari ;-) To je image.
Nissan je výrobcem takových aut již drahnou dobu let, je i pravidelným účastníkem nejrůznějších motoristických soutěží, kde si vede hodně slušně (370 Z v JPN, GT-R vítěž GT1 v roce 2011), jenže pro většinu zdejších lidí končí svět v Evropě, zkrátka neví, nezná Fakt je, že Japonci na tom budou možná podobně, ty nějaký mainstrem možná taky nezajímá.

Skyline je výstřel do tmy? Beru to od tebe jako ne moc dobrý vtip, na jpn fórech by se ti vysmáli :-)
U GT-R není žádná návaznost na Nissan? Kde jsi na to proboha přišel?
Proč by si Godzilla brala něco z R8, když má nejvychytanější systém 4x4, brilantní převodovku a smete z povrchu vše včetně Porsche i tebou zmiňované R8? Přečti si něco o systému ATTESA a o historii Datsun/Nissan, pak nebudeš psát tak nepřesně....

btw : 911 je moc fajn auto, ale pokud bych ho měl, bez mrknutí oka ho vyměním za Nissan 240Z, což je mnohem zajímavější investice a mnohem líp vypadá. Ono taky sehnat kultovní 240Z je 100 x těžší než 911 :-(