Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - marek.g
tak
| 24. 7. 2009 08:24
toto je jedno z aut,které jsem nikdy nepotkal v provozu :-( .škoda
Avatar - R32
tak
| 24. 7. 2009 08:55
Ja áno no nespravilo na mňa taký dojem ako predchádzajúci Speedster. Ten keď ma obehol a ako kľučkoval ďalej po ceste, kapotovaná motokára... :yes:
Avatar - pumpkin
tak
| 24. 7. 2009 09:16
Na mňa spravil dojem. Zrejme aj na ľudí prechádzajúcich okolo, lebo všetci sa ako na povel otočili.
Nevšedné auto vyrábané len necelé tri roky s nízkou predajnosťou. Už len to ho predurčuje stať sa kultovým autom. :yes:
tak
neregistrovaný "angelokelly"
| 24. 7. 2009 10:17
to je pravda.opel moc nemusím ale speedster av zásade aj tento malinký :yes:
Avatar - Dinar
tak
| 24. 7. 2009 10:52
Speedster turbo jsem měl, gt jsem jel a speedsteru nesahá ani po paty, kultovní auto to nebude zcela určitě, není k tomu žádný důvod.
tak
| 24. 7. 2009 13:57
Tak to je relativni... Speedster je perfektni sportak, ale taky trochu mucirna na kolech ;-) prikladne na letni vylet k mori bych asi radsi volil GT, ikdyz i to ma sve uskali-nalozit vic nez plavky a kartacek na zuby je problem. Jak Speedster tak GT jsou zajimave auta a kazde ma neco do sebe. Dle me je jejich nejvetsim problemem prave znacka pod kterou se prodavaji... PS: Speedster turbo je lepsi nez Lotus Elise. Skutecne je :yes:
tak
neregistrovaný "Raskox"
| 26. 7. 2009 05:12
Akej farby bol ten speedster a kde to bolo?
Avatar - eLzyx
tak
| 24. 7. 2009 11:00
já ano ... když ho testovali pro nějakou TV autorevue.
Je to hezký a nezvyklý auto.
Jen na doplnění
| 24. 7. 2009 12:12
Tohle americké auto se prodává (či prodávalo) taky jako Daewoo G2X.
Avatar - eLzyx
Jen na doplnění
| 24. 7. 2009 12:47
a Saturn Sky a víceméně i jako Pontiac Solstice(byť s trochu pozměněným designem)
Dobry kousek, ktereho bude skoda
| 24. 7. 2009 13:51
Opel GT mel celkem 4 problemy: Znacku Opel, ktera presti buhvijak nezavani; 5° prevodovku, slabsi brzdy - tradicni americky nesvar a nepouzitelny zavazadelnik. Zbytek auta byl vyborny. Svezl jsem se s nim i na okruhu. Srovnani se Speedsterem je nesmyslne - ta auta jsou uplne jinde. Speedster bavi svoji nekompromisnosti, GT prave dobrou ovladatelnosti a snadnosti jezdit relativne rychle (ve srovnani s beznymi auty) a hlavne zabavne. Driftiky a jine vylomeninky primo miluje ;-) Svym zpusobem je z trojice S2000 MX5 a GT prave GT teoreticky nejlepsi: Jezdi lip nez MX5, je vic "na pohodu" nez S2000... Chybi mu predevsim image a par detailu aby bylo perfektni.
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "SR20"
| 24. 7. 2009 21:57
Smejem sa hlasno.
Ked som pred rokom v DE kupoval manzelke Primeru, s jej predchadzajucim majitelom sme dali 5 koleciek na Nordschleife.
So seriovou PrimerouGT(az na brzdy) sme sa s GT hrali tak pol okruhu. V zakrutach sme sa mu vzdalovali rozdielom triedy(no, ja som vtedy sedel ako spolujazdec v tej PrimereGT, soferoval som az posledne 2 kola).
A nejake cierne GT som stretol na klukatych cestach okolo Domase, typek to po 3-4 zakrutach vzdal, obehol ma az v dedine, ked som siel predpisovych 50. :no:
Takze to hovor starej mame, to GT je take auticko pre holicov, a v jednej vete s nim spomenut S2000 a MX5 nedava zmysel.
Avatar - white label
Dobry kousek, ktereho bude skoda
| 25. 7. 2009 01:06
Tady jsou dvě možnosti...buď tu Primeru řídil Superman, nebo to GTéčko německý důchodce s ručním řízením... >:-[]

P.S. Taktiež sa smejem "hlasno"... ;-)
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "SR20"
| 25. 7. 2009 01:42
Noo, superman to neni, ale Bruchsal je od okruhu ani nie 200km a chlapik tam travi tak zhruba jeden vikend do mesiaca. Niekedy aj viac. Ale kazdy vieme ocividne svoje, tak Ta v tom necham, pekne sny.
Avatar - white label
Dobry kousek, ktereho bude skoda
| 25. 7. 2009 01:45
No, zrovna já řadím případné "sny" o Opelech (obecně) spíš
k těm "černějším"... ;-)

P.S. ...tak to byl teda spíš v tom GT ten důchodce... :-)
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "Raskox"
| 26. 7. 2009 04:50
Porovnavas jazdne vlastnosti podla Nordschleife???? Ked som tam bol prvy krat tak mi tam nakladali dodavky s rozdielom triedy pretoze poznali trat... Nordschleife je o znalosti trate, absencii pudu sebazachovy a az potom o jazdnom umeni.. Je to najnarocnejsi okruh sveta ved si pozri video ako Sabine Schmitz urobila skoro rovnaky cas na dodavke ford tranzit ako Jeremy Clarkson na Jaguari triedy S. Chces mi povedat, ze ford transit ma podobny podvozok ako jaguar???

Inak rozumne kupovat auto po niekom kto s nim pravidelne jazdil na Nordschleife...

BTW toho typka s GT poznam viem co s autom robi a viem v akom stave ma gumy a brzdy a ver, ze keby poznal trat a mal vsetko v poriadku tak by Ti usiel po prvej zakrute ak ovsem nie si profesionalny zavodny jazdec a nevlastnis auto s podobnym vykonom a hmotnostou...
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "SR20"
| 26. 7. 2009 11:47
Na aute, co som kupoval, jazdila jeho mladsia sestra, je to obycajna primera s GT podvozkom. Ta sa na okruh kukla iba so mnou, aj to iba jedno kolo.
Okrem nej ma chlapik este jednu, takuto podobnu STW, s fajnovymi brzdami a lepsim motorom, na nej mi chcel ukazat co stary japonec dokaze na okruhu :
[odkaz] filter jeden dementny, P I C zmenil na hviezdicku
(neviem hodit link na spec., daj do googla primera STW )
Okrem toho aj ine srandicky, ako 968CS, jeho tatko 911 GT3, 535d kombi a mamka Cayenne.
edit:este som zabudol na Acuru Integra type-R, mlady bol uplne svihnuty do japoncov.
howg
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "Raskox"
| 26. 7. 2009 17:16
hehe pisal si ze 5 kol :-) Jasne ked bola ta druha primera upravena a pravidelne jazdi na nordschleife predbehol by tam aj ferrari s vodicom, ktory az tak nepozna trat..
Neda sa podla toho posudzovat kvalita druheho auta.
Ja som napr. pekne vynahanal tiez omnoho vykonnejsie auta na usekoch, ktore poznam. Vies auto sa neda totiz posudzovat podla toho ako s nim jazdi ten druhy a treba si vziat do uvahy este ine faktory ako je geometria, stav brzd, stav tlmicov, pneumatiky (inak drzi nakanng a inak slicky bridgestone ) :-) a najdolezitejsi faktor kto sedi za volantom.

Keby sme si uzvreli stavku kto zajazdi nordschleife rychlejsie ci ty na ferrari, alebo Sabine Scmitz na tvojej primere asi by som vsadil na Sabine :o) , ale neznamena to, ze primera vydrzi viac v zakrutach ako ferrari...(ak sa ovsem nejedna oz zavodny special na slickoch :o) )
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "SR20"
| 26. 7. 2009 17:59
5 koleciek dokopy, 4 na jeho aute, 1 posledne na (teraz uz) mojom.
Islo o to, ze pri kupe auta som podpichol, ci je v dobrom stave. On, ze hej. A ja, ze ci by zvladlo okruh. A chlapik uz nic nevravel, otvoril garaz, ukazal Integru s klietkou na poloslickoch, vzal z nej dve helmy a opytal sa, ci uz som zazil Nordschleife. Po kratkom dohadovani trasy sme nasadli do Nissanov a islo sa na okruh.
Inac, na okruhu som sa trhal za volant, teoreticky ho poznam z PC hier, rychlo ma ale upokojil, siel dve kolecka, ukazal zhruba stopu, az potom sme si presadli.
A k tomu soferovaniu, mam na osobakoch nieco cez pol mega km, vacsinu mimo mesta na autach 110-280hp. Cize drobne rozdiely medzi vodicmi a autami mi uz zacinaju byt celkom jasne, dakujem za prednasku.
A na com ze to jazdis TY, a kolko km, ked mozem byt taky smely?
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "Raskox"
| 27. 7. 2009 03:46
Na com jazdim normalne ci na okruhu ? :-)
Na okruh bravam opel speedster turbo... Kamarad ma opel GT preto viem tieto auta docela dobre porovnat... kedysi som tu mal aj recenzie aut, ale dal som ich prec..
Najazdene mam cca 800 tisic a som clenom klubu sportonich aut. Tento rok na okruhu som nebol ani raz maximalne tak na euroringu v Madarsku... po minule roky som chodieval na vsetky akcie na okruhy pravidelne Nordschleife, Spa, Most, Brno Euroring, Hockenheim, Hungaroring atd..., ale zasiahla ma financna kriza takze uz takze na okruhy uz nejazdim...
:-(
Najradsej mam horske prechody a Nordschleife.
Nejake auta som aj testoval a na mnohych som jazdil v rozsahu od 45koni do 550 koni a pochopil som, ze vykon neznamena vzdy zabavu. Na okruhy sme jazdievali aj kamaratom co ma to GT preto viem aky je vodic aj ked trosku podla mojho vkusu to niekedy az prehana. Opel GT nebol u neho kupou naj auta na svete, ale jednoducho za tie peniaze za ktore ho on nove kupil sa ziadne ine auto s podobnym vykonom kupit neda...takze mu vela veci odpusta...
Viac o sebe nechcem pisat takto verejne :-) Snad Ti to ako zakladne info o mne staci ;-)
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "Raskox"
| 26. 7. 2009 05:10
Este jedna vec ten opel GT, dobre riadene BMW Z4 3.0 na okruhu ma problem udrzat s oplom GT tempo. Sme to skusali takze neviem ci by si ho za normalnych okolnosti s primerou vynahanal....
Dobry kousek, ktereho bude skoda
neregistrovaný "Raskox"
| 26. 7. 2009 05:04
GT ma viac problemov nekvalitne materialy, plus naozaj nekvalitne urobene auto. Pravda aj s tymi poddimenzovanymi brzdami. Je tazke na predok a ked ho vylozene v zakrutach nenutis ostrym plynom je vylozene nedotacave...
Na driftovanie je fajn aj ked urobenie cisteho driftu bez koncoveho sklbnutia si vyzaduje dost vodicskej zrucnosti.
So speedsterom sa neda porovnavat to je absolutna pravda speedster je lahsi ma uplne iny podvozok a uplne inde umiestneny motor. Speedster je viac hracka GT je okrem kufru docela pouzitelne auto so vsetkymi vymozenostami ako automaticka klima kvalitny audiosystem a ma vsetky tie elektronicke zbytocnosti ako stabilizacny atd...
Vela ludi tieto auta porovnava z neznameho dovodu asi preto, ze sa na seba vzdialene podobaju...
Avatar - euro89
za pár let...
| 25. 7. 2009 00:46
... to bude docela ceněnej unikát. Neznám sice počet vyrobených kusů, ale podle toho, kolik jsem jich nejen u nás, ale i po evropě potkal, tak bych se ani nedivil, kdyby se jich vyrobilo ještě míň, než původního Opelu GT ze 60. let. To ale neznamená, že mi nebude chybět, designem se mi docela líbil :-) Ale nejvíc mi bude chybět značka Pontiac, tu se měli u GM pokusit zachránit, už tak toho prodávaj a rušej dost... :'-( :-(
Avatar - Emel
US sportscar
| 25. 7. 2009 16:26
To srovnání hmotnosti to nejlépe vystihuje. Speedster byl opravdu zajímavé auto, na mokru na D1 sice poněkud neposedné, ale co se zážitku z jízdy týče, mohl se třeba s tou S2000 klidně měřit. GT je zacílené jinak, jenže v té kategorii nic výjimečného nenabízí.

Mimochodem si říkám, kolik nám těch sportovních aut za dva roky zbude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku