Nemáš se podle mě za co omlouvat. Vždycky se zde někdo s připomínkami najde. Tento článek zde září jako jedna z jasných hvězd nad hnojištěm i s některými možnými drobnými nepřesnostmi, které mohou navíc vzniknout i v průběhu času. Za mě jednoznačně :yes:
(Navíc je sympatické, že se o své dítě staráš i když ho pošleš do světa.)
1.) autor sa obratil na kamarata, ktory pracuje v mnichove na marketingu. Pochybujem, ze by mi importer (ktorykolvek) daval tieto informacie (ak tam nikoho nepoznam).
2.) uz sme si povedali, ze na prezeranie for cas nemam. Clanok vznkal cele 2 mesiace = len pisanie po veceroch. Naozaj nemam cas tulat sa po forach.
3.) informacie su asi z pred dvoch mesiacov (od kamarata - ako stare veci mi pisal on, neviem.)
4.) "ako som kupil, tak predavam"
5.) predpokladam, ze modely, ktore su zle pomenovane sa tykaju projektov UKL - toho som si vedomi (ze tam mam pracovne nazvy).
Viem, ze bolo otazkou ci bude rad 4, ale takto to auto bolo prezentovane dilerom mimo EU.
Ale ne, Marko to má správně, řada 1 se rozšíří o modely s přívlastkem, tj. GT, resp. fast, postavené na platformě mini (předokolky), řada 2 bude kupé a kabrio postavené na podvozku klasické 1er, tj. zadokolky. ;-)
a bude hůř, všichni se cpou níž a níž, model bmw coby konkurent pandy by ještě před deseti lety zněl jako fantazmagorie podobně jako mpv s vrtulí ve znaku.
Alespoň doufám, že po tomhle markově výčtu konečně ustanou ty neustálé výkřiky o příští generaci 1er jako předokolce.
Škoda je pozastavení realizace M1, podle mých informací bude z hlediska její budoucnosti velmi podstatné, jak se bude vyvíjet bmw elektrostory, to rozhodne. Ono totiž panuje velké napětí mezi německými automobilkami a státem, který z hlediska přípravy vstupu elektromobilů mnohé nasliboval a nesplnil prakticky nic.
Noviniek je v planoch BMW dost, lenze nie vsetky sa dostali na verejnost. Napriklad este do roku 2015 by sa mala u BMW odohrat "mala motorova revolucia", z ktorej budu poniektori asi na prasky...
napíšem to asi takto - 4 modely nebudú, resp. sú zle pomenované a načasovanie tiež nie je správne. autor pravdepodobne zozbieral informácie z fór, avšak automobilka BMW tiež reaguje na konkurenciu a jej útlm. dochádza k šetreniu, preto mnohé publikované modely sú žiaľ len zbožným želaním...
Pěkný přehled, jen podle mých informací bude nová řada 2 (F45, F46) malé MPV - něco jako Mercedes Benz B, nebo Golf Plus a do prodeje půjde až v roce 2014
Jinak pěkná práce.
Ach jo, FAKT (zase) "teta"?!?!? :no: ;-\ :no:8-s:no:
(včera vaše "názOOOOrové dVWojče" white a dnes VY...ach jo.. 8-s
..už abyste "dospěli" (alespoň do fáze kdy se obejdete bez "tet" apod. ;-)
Ano, byť se jmenuje "pět", tak (nemýlím-li se) používá techniku řady 7 - a i já si myslím že nabízí "hodně muziky" (byť jí - třeba "zde" - hodně lidí "nechápe"
"Opravila" a zdůraznila jsem že R-Klasse a podobné "busy" NEoslovují MNE (když "obr" auto, tak Range Rover - ten bych si představit možná dovedla.. ;-)
Jde o prostor/ pohodlí. 5GT je odvozená ze 7er, jestli se nepletu. A za menší cenu nabízí hodně muziky. Člověk míní, život mění. Za to R je dost zaměřené na rodinu. Je velké, ale s dětmi není nikdy místa dost. Příbuzní si pořídili Multivan pro čtyřčlennou rodinu.
Ano, v autobildu jsem četl, že BMW připravuje projekt M1 ke schválení v představenstvu a nějaká rádoby informovaná teta na těchto stránkách mě přesvědčovala, že projekt je dávno schválen a běží na plné obrátky.
Ach jo :-|
PS: (zrovna vy) že byste (v AutiBild i jinde) o BMW M11 ne-četl? ;-)
PPS:Nebo (že by) vám aŽ TEĎ "došlo" že "vývoj" audi R8 byl "nula celá nula nic"? :-)
To víte, tak SNADNO jako při "VWývOOOOji" audi R8 to holt nejde.. ;-)
PS: Bude to víc než "okrajový model" (jak VÍTE) je plánován o "dost dál" než třeba Gallardo/R8 (i cenově.. :-)
..no a přednost má přece jen "masovější" (cenově dostupnější) i8 :yes::yes::-)
Ok, je to "oblud(k)a" pro MNE.. :-)
..trošičku menší než audibus, ale oba vozy jsou "zcela mimo mne" - zatímco (něco jako) 5GT si (jednou - "na důchod") snad i dovedu představit.. ;-)
PS: A s tou "kanibalizací" mne to přiznám trochu překvapuje - (dle mne) jde o auta docela DOST "jinak" myšlená/pojatá..
Problém 5GT je, že kanibalizuje 7er. To byla alespoň situace v USA. A ladné linie zrovna nemá. R-klasse není obludná. Mít rodinu, budu se rozhodně koukat jejím směrem.
Nu, "novinářské fantazie" ohledně BMW M1 byly v některých automagazínech docela "dotažené" a KONKRÉTNí...
...byť "s trochu delším časovým horizontem" =ˇnyní jsou "na řadě" prostě jiné novinky..
...M1 bude (případně) patřit až do "další vlny" 2016- ;-)
Tych noviniek tam zas nie je tak vela. Ak si odmyslime rad 2 a 4, co nebudu novinky, ale len premenovane uz teraz existujuce auta a dame bokom odvodene karosarske verzie, tak do roku 2016 ostanu len novinky radu 1 Compact (co budu "prekarosovane" Mini v podani BMW) a BMW X4 (a mozno este 3 GT, ktore ma statut samostatneho radu). A samozrejme tie dve icka, ktore su specificke.
Dalsie novinky (8, X7, atd) az v dalsom "kole" po roku 2016.
No problem, teď (jsem se byla projet na kole) zase já :-)
Ano, už jsem na to "narazila" - tak uvidíme jestli to bude další evoluce stávajícího 4.4 V8 nebo "revoluce" připravovaná do M1? ;-)
Ať tak či onak, já "raději" to "poklidné" V12 :-)
Z2 je tam. ;-) Ako Z1. To je prave ten projekt, ktory dlho zil v podobe planov Z2. Akurat, ze teraz to bude predokolka na tej platforme Mini "UKL".
Co sa M1 tyka. Tieto info su od cloveka z Mnichova (od BMW). A on tvrdi, ze nijake M1 nie je momentalne vo vyvoji, ani v priprave vyvoja. Prave kvoli tomu, ze ho chcu postavit okolo dielcov z uhlikovych kompozitov. A to teraz nejde, pretoze prioritu v tomto smere ma rad "i", a potom 7 a 8.
Info, ktore teraz koluju po webe ohladom nejakeho M1, ktore ma prist okolo roku 2016 su vraj len novinarske fantazie. Tie sa vynaraju stale dokola, kvoli dvom veciam:
1.) o nejakom supersporte sa uvazovalo v rokoch 2005-2008, lenze nikdy to neprekrocilo hranicu uvah, a definitivne tieto uvahy pochovala kriza (..a odchod BMW z F1).
2.) BMW prilialo olej do ohna conceptom M1 Hommage. Lenze toto auto bolo len dizajnerske cvicenie, ako poklona povodnemu autu. Ale nic viac.
Sledují tím "další teritorium" v onom docela "hloupém" souboji s Audi o vyšší prodeje (Audi "natvrdo" začne nabízet MPV - ty variace od BMW jsou přece jen stále trochu "víc auta" ;-)
..a nevím jak menší (další) variace na "téma GT", ale 5GT je pro určitou skupinu (NE"toužící" po SU(A)V, které "vyhovuje" trochu vyšší posez atp.) vůbec NENí špatné auto! Rozhodně bych ho NEsrovnávala s OBLUDnOU R-Klasse od MB :-)
PS: Nicméně plány "na příští pětiletku" jejímž výsledkem má být:
a) že nejvíce "prémiových" vozů bude (nadále) vyrábět BMW
b) že nejvíce "prémiových" vozů bude (zase) vyrábět Mercedes
c) že nejvíce "prémiových" vozů bude (konečně) vyrábět Audi
jsou docela "zábavné" ;-)
(to byla slušná forma jak říci "na hlavu" :-)
som zvedavy, kedze 5GT je skutocne obluda oproti klasickej 5ke...... tak uvidime co tym v bmw sleduju ze urobia dalsiu mensiu obludu.... ktora nebude ani ryba ani rak.... ;-)
ved oni sa poucia, pochybujem ze pridu aj nastupcovia tychto modelov ako je 5GT a 3GT.... dopadne to ako s triedou R v mercedese..... tam sa uz poucili.... bmw to este len musi zazit
No tak si odpovím sama.. :-)
..už "vím" že BMW M770i bude spíš něco jako Alpina B7 = tudíž "divoký" 8mi-válec..
..no (to) já raději "klidný" V12 :yes::yes:;-)
ad M1 - také mám (z různých zdrojů) M1 za "definitivně" potvrzené...
..a je (bude) to "takový ORIGINÁL", že trochu delší čas na vývoj a přípravu výroby..
..asi (nepřekvapí) "odpovídá" ;-)
Kam zimzelo BMW Z2? Pokud vím tak se s ním počítá jako s konkurencí pro Mazdu MX5 a spol. že by snbad BMW na tenhle malý roadster(později i kupé) zapomnělo? Zvědav jsem na novou Z3. Vypadá to že M1 definitivně bude i když až za 3 roky.
..přehled :yes::-)
PS: To M770i - to bude "posílený" stávající V12 nebo "umírněný" V8 z M1 (o kterém jsem již slyšla že JE ve vývoji, pak NEní, pak JE, pak...?? ;-)