Ekonomika
pitrys
0
Kia jede. "Nabudůce" už určitě uvidíme...
Xawier
0
A do té doby zůstaneme slepí >😁
Nicco
0
Kia slape, je spravny vyraz 😉
white label
0
Ale "šlapací KIA" je trefnější..., zvlášť v souvislosti s malým topperem. >😒]
pitrys
0
Jsem mu to vyfoukl a on teď chudák nemá co napsat...
Další úspěch 😄 ... V první dvacítce nejúspěšnějších modelů navíc 6x zastoupen Hyundai-Kia motors! >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To samé si řeklo o 40% lidí více při zvažování Fabie a ejhle...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Záleží na nájezdu, pokud máš na Fabce 20t km, proč ji měnit. Když má soused na Thalii 200t km, proč se divit koupí druhé.
Thalie s 200t? >😁 Joke roku! :yes: >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Chápu, že pro člověka prodávajícího auta s motory TSI (a HTP) je to nepředstavitelné, že by motor mohl vydržet bez kompletní výměny více jak 100t km a takových 200t km už je majitele 1,2 TSI naprostý sen, ale motory v Thalii jsou bytelné na daleko větší nájezd. 😉
[odkaz]
[odkaz]
Chápu, že pro člověka prodávajícího auta s motory TSI (a HTP) je to nepředstavitelné, že by motor mohl vydržet bez kompletní výměny více jak 100t km a takových 200t km už je majitele 1,2 TSI naprostý sen, ale motory v Thalii jsou bytelné na daleko větší nájezd. 😉
Pravdou je ze motor v thalii ma pomerne vyssi spotrebu, ale to taky beru jako jeho jedinou nevyhodu. Pro nekoho kdo si kupuje auto jednou za 10-15 let (proste "navzdy", nizkoprimove rodiny, duchodci atd.) bych proste volil auto co mozna nejjednoduchsi, takze s lety proverenou benzinovou atmosferou urcite neudelaji chybu a tu prave thalie ma. Naopak tsi (a cas to uz zacina ukazovat) je slapnuti vedle ne jen proto ze zivotnost ma proste defautne nizsi, ale taky proto ze je citlivejsi na zachazeni snim. Turbomotor se da odepsat za 50tis km, coz by s atmosferou bylo snad na metal, takovej vykon.
Ty si necital clanky o problemoch automobiliek v EU? VW je jeden z mala, kto je v zisku, respektive komu rastu zisky. Ako to dosahuje?
Jeden zo sposobov je vyrobit motor, ktory vydrzi 3 roky a potom sa rozpadne, ale bude tak zabavny, ze si ho kupis znova = konzumna spolocnost, v skratke TSI 😄
Jeden zo sposobov je vyrobit motor, ktory vydrzi 3 roky a potom sa rozpadne, ale bude tak zabavny, ze si ho kupis znova = konzumna spolocnost, v skratke TSI 😄
Jo tak dieselová Thalia! >😁 Typická to záložitost našich sousedů >😁 99 procent u nás prodaných Thalií je v benzínu a kupují to většinou důchodci,kteří na tom nenajedou 50t km ani za deset let. A ty sem hodíš nějaky dotaženy fleeťácky vraky z Francie. To bych tady mohl naházet TDIčka u Fábie s půl milionem najetých km... Směšné 😉
Mimochodem-nechápeš vůbec nic 😉
Mimochodem-nechápeš vůbec nic 😉
Koukám zase jeden co rozšířil řady všeználků. Že se ten Ronault vůbec takovému paku snaží odpovídat.
Podíváme-li se do statistiky prodejů, tak český zákazník nejspíše chudne a upřednostňuje čím dál, tím levnější auta😒br />
Thalia + 30%
ix20 +135%
ix35 +101% (ti co nemají na Yetiho a nemají vkus)
a naopak dražší vozy se drží😒br /> Mercedes +10%
Audi +14%
Tiguan +58%
... jakoby ta střední třída v CZ byla v současné době nejvíce v krizi, protože kompakty i přes neskutečně nízké ceny klesají (kdo by někdy čekal, že se dá koupit kombi nižší střední s dobrou výbavou za 350t)😒br /> CEE😱 -31,90%
i30 -5,30% (i přes megalomanskou kampaň a podvody s registracemi)
Golf -18,15%
Focus -63,17%
Megane -28,62%
Pokles Fabie je jasný, lidi čekají na první lowend škodovky Rapida...
ix20 +135%
ix35 +101% (ti co nemají na Yetiho a nemají vkus)
a naopak dražší vozy se drží😒br /> Mercedes +10%
Audi +14%
Tiguan +58%
... jakoby ta střední třída v CZ byla v současné době nejvíce v krizi, protože kompakty i přes neskutečně nízké ceny klesají (kdo by někdy čekal, že se dá koupit kombi nižší střední s dobrou výbavou za 350t)😒br /> CEE😱 -31,90%
i30 -5,30% (i přes megalomanskou kampaň a podvody s registracemi)
Golf -18,15%
Focus -63,17%
Megane -28,62%
Pokles Fabie je jasný, lidi čekají na první lowend škodovky Rapida...
K dražším vozům klidně přidej i Polo, to je se svou cenou* vysoko nad konkurencí. Přesto se prodává výborně. Z podobných důvodů, jako ony Mercedesy a Audi, byť v úplně jiné třídě.
Naopak katastrofou jsou prodeje Ria a Picanta. Ceny/výbavy cca na úrovni zavedené evropské konkurence a hned mají výsledky jak u Waterloo. To je celá pravda o bublině Korejských aut. S i30 plně souhlasím.
* Cena z aktuální nabídky na Sauto.cz
Naopak katastrofou jsou prodeje Ria a Picanta. Ceny/výbavy cca na úrovni zavedené evropské konkurence a hned mají výsledky jak u Waterloo. To je celá pravda o bublině Korejských aut. S i30 plně souhlasím.
* Cena z aktuální nabídky na Sauto.cz
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Není.
Taky prodeje Pola u nás klesají jak v měsíci (z čehož bych tak moc nevyvozoval, zejména ne pro trendy), ale v meziročních prodejích 1-7, které se mi jeví relevantnější. Zde vidíme třeba, že Fabka klesá (3😖, Oktávka roste(7😖, i30 roste o dost víc (40😖, Tiguan roste ještě víc (50😖 a Polo klesá (13😖, Golf klesá (16😖, nebo že Focus skoro padá (60😖.
Tohle jsou trendy. Ta měsíční čísla, navíc za jeden prázdninový měsíc, to jsou spíš výkyvy, byť některé mohou něco signalizovat (ale taky nemusejí). "Varovný trend" poklesu např. o 10% za měsíc může signalizovat, třeba, že firma před rokem zásobila nějaký větší fleet a teď jenom menší, nebo nákupčí byli na dovolené.
Tohle jsou trendy. Ta měsíční čísla, navíc za jeden prázdninový měsíc, to jsou spíš výkyvy, byť některé mohou něco signalizovat (ale taky nemusejí). "Varovný trend" poklesu např. o 10% za měsíc může signalizovat, třeba, že firma před rokem zásobila nějaký větší fleet a teď jenom menší, nebo nákupčí byli na dovolené.
Prodeje Ria a Picanta nejsou tak strašné v porovnání s konkurencí. masivní reklama do new i30 nese ovoce, statistika je také zkreslena doprodejem starého modelu. Zato prodeje Fóbie a Rumsteru jsou v ČR zklamáním. Nebýt Kokty a SuprB, byla by klesající křivka Schade kaufů ještě strmější...
Polo je takový zvláštní úkaz... podle mě je to typický zástupce této třídy, který udělal velký skok proti konkurenci, do jisté míry si tu cenu zaslouží. Jeho úspěch je opravdu zvláštní, už jen proto, že Golf není o tolik dražší.
Ronaulte a jaké podvody s registracemi máte na mysli? Ty samé co tady jiní dovozci dělají roky? Nějaká data by nebyla? A v čem je Yeti vkusnější než iX35, nedejbože Sportage? V tom krabicoidním designu s odvážnými kulatými světly vpředu co o ně po faceliftu přijde? A kdo si nekuopil Koktu Tour a čeká na Rapida bude zklamán. Fabia je velké zklamání, Roomster taktéž, nebýt Kokty se SuprB tak se Škoda v ČR trápí. :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
O tom, že Hyundai registruje stovky předváděček na dlouhé testovací období, plná parkoviště reg. aut a další praktiky jistého pána na V., se nejen šeptá. Kdo se zajímal, ví.
Tvé odhady mezi Octavii Tour a Rapidem zůstanou odhady, Tour nenabízel základní faktory pro český trh, čili jen motory 1,6 a 1,4, víceméně na auto této velikosti sotva postačující, Rapid nabídne hlavně i diesely a i více možnosti výbavy. Multilink 90% zájemců o auto s velkým kufrem nepozná.
Tvé odhady mezi Octavii Tour a Rapidem zůstanou odhady, Tour nenabízel základní faktory pro český trh, čili jen motory 1,6 a 1,4, víceméně na auto této velikosti sotva postačující, Rapid nabídne hlavně i diesely a i více možnosti výbavy. Multilink 90% zájemců o auto s velkým kufrem nepozná.
A oni se ty auta pak jako neprodají nebo co....otestujeě, nic nevyhraješ, a pak si ho někdo koupí, tak kde je ta praktika? 😄
Ano, máš pravdu, že to tak dělá, ale pokud jsi z oboru, tak víš, že to nejde do nekonečna a dělají to všichni. Jinými slovy, buď má pan Vošický a jeho dealeři někde schováno cca 6-7 tisíc aut a nebo to tak extrémní jak říkáš není. Já osobně bych to typl tak na 1500 "předregistrovaných" kusů. To sice vypadá jako strašná rána, ale procentuálně to bude stejné jako u všech ostatních.
Máš sice pravdu, že se tady registrují stovky předváděček na Otestuj a vyhraj apod. ale pak se ty auta v ČR taky prodají! Znám 80% dealerů Hyundai v ČR a nevím o nikom z nich, kdo by ty ojetiny vyvážel. Většinou ty auta mají své nové majitele ještě ve chvíli, kdy slouží jako předváděčky...naopak takový Ford (více jak 30% celkového prodeje) nebo VW (cca 15% všeho) se těch re-e😜ortů nebojí.
Nebojí a proto se je v případě akčních nabídek snaží podporovat omezením prodeje 1ks auta s na osobu, že ;-\
Teď předpokládám mluvíš o Hyundai, protože ten tuším má zmínku v ceníku, že akce se vztahuje jen na jedno auto bla bla bla...u Fordu nebo VW to co píšeš, rozhodně neplatí...bohužel.
:yes😒br />
Střední třída není jakoby v krizi ale ve skutečné krizi. Ona totiž vždy každou krizi zatáhne, z nemajetných nemá stát co vytáhnout a z majetných to vytáhnout neumí.
Střední třída není jakoby v krizi ale ve skutečné krizi. Ona totiž vždy každou krizi zatáhne, z nemajetných nemá stát co vytáhnout a z majetných to vytáhnout neumí.
A v některých zemích, kde to z majetných tahat uměli (např. Švédsko), se ti majetní logicky stěhovali jinde, prostě mnohdy: "kdo chce víc, nemá (nakonec) nic".
Tak na ony statistiky je nutné se podívat v poněkud širším rozsahu... z jednoho měsíce (konkrétně mám na mysli i30 a oněch -5😖 učinit jen závěr typu: nižší střední nej krize atp. a dále pak v závorce až nevkusně shodit úspěch prodejů i30... to moc "široké" není. V březnu 2012 např. bylo prodáno 547 i30, což byl oproti březnu 2011 nárůst téměř o 40%! S podílem 18,9% se pohyboval model i30 na špici v segmentu C. Právě prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst (ovšem je fakt - celkové prodeje v segmentu C jdou dolů). Za 1. čtvrtletí 2012 si lidi koupili u nás 1068 vozů i30, což byl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí byla i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C... V červnu pak 2012 i30 prodáno 1 873; a to byl historický rekord - nejvyšší počet prodejů v jednom měsíci! A pak je nutné taky uvést další čísla: i30 +39,15% (změna 1-7 / 2011)! A to je úspěch i30... Tím chci říci, že si tento úspěšný výsledek zasluhuje jistý respekt...
K čemu respekt? K i30? Proboha proč?
Historický rekord to byl tak pro Hjoundé.
Nejprodávanější vůz nižší střední je stále s obrovským náskokem Octavia 14534 ks
Další rozdíly jsou minimálně, v kusech, max. v desítkách kusů. Vzhledem k novince na trhu, slevových a reklamních akcích to nezaslouží respekt, ani vzhledem ke kvalitě či výjimečnosti produktu.
Historický rekord to byl tak pro Hjoundé.
Nejprodávanější vůz nižší střední je stále s obrovským náskokem Octavia 14534 ks
Další rozdíly jsou minimálně, v kusech, max. v desítkách kusů. Vzhledem k novince na trhu, slevových a reklamních akcích to nezaslouží respekt, ani vzhledem ke kvalitě či výjimečnosti produktu.
Prečo máš taký problém s i 30? Skús sa rozhliadnuť ďalej ako za okna svojho domu.Zistíš ,že i30 sa predáva dobré aj inde v Európe.Netvrdím, že i 30 je najlepšie auto ,ale ozaj nie je až také zlé.
[odkaz]
[odkaz]
Mezi polohou nemít z něčeho (podobného) respekt a polohou mít s tím problém, je poměrně slušný prostor a na hodnocení úspěšnosti nové i30 na evropském trhu bych rozhodně ještě nějakou dobu počkal...
Chceš po nich moc....přitom jejich hysterická radost z Korejců zásadně pomíjí fakt, že ty auta nejsou vyjímečná vůbec ničím. Nejsou ani ošklivá, ani extrémně poruchová, ani technicky zaostalá - ale taky nejsou nejlevnější. Ale nějak tak těží s představy lidí, že nejlevnější jsou. A to pravda není ani náhodou. A ten rozdíl je ještě větší, když se porovnává stejně vybavené auto.....psal jsme to sem už jednou, porovnám-li i30 combi s okázale prezentovanou cenou pod. 300 tisíc, zjistím, že to auto nemá ani manuální klimu. A vezmu-li si Megane Grandtour, tak za míň peněz (v akci pod 280 tisíc) mám lepší a lépe vybavené auto (třeba zrovna to co dělá kombík kombíkem - nákladový prostor a jeho uspořádání a hlavně parametry. Před patnácti lety stál Pony polovinu toho co Civic a dneska? Jejich nástupci - i30 za cca 385 tisíc (narychlo dopočítaná výbava) a Civic Comfort se základním (ale velice kvalitním motorem 1.4) a takovými "drobnostmi", jako jsou 16ky v hliníku, prakticky všechno v elektrice, za 399 ceníkově stojí plus minus stejně. Takže a popravdě - netvrdím ani že je i30hnus a že je to plečka, ale při stejné ceně bych sáhl po Civicu. No - a stejně vybavený Golf je ještě levnější a Oktávka (pro ty praktičtější) se do těch 400 tisíc taky vejde.....
Až tohle lidé zjistí a zbaví se představy, že korejská auta jsou extrémně levná a že to je výhodná koupě, bude to jako objektivní porovnání. Jinak ten jásot nad úžasnými korejci tady vyplývá ze známé a české (a slovenské) snahy koupit za co nejmíň, přičmž ten, kdo prodává dráž je zloděj a je třeba si sám před sebou vysvětlit, že to levnější (za každou cenu) je prostě lepší.....srovnatelné podmínky (skoro) jsou dneska mezi evropskými značkami a jak to je vidíme právě v současné době.
Až tohle lidé zjistí a zbaví se představy, že korejská auta jsou extrémně levná a že to je výhodná koupě, bude to jako objektivní porovnání. Jinak ten jásot nad úžasnými korejci tady vyplývá ze známé a české (a slovenské) snahy koupit za co nejmíň, přičmž ten, kdo prodává dráž je zloděj a je třeba si sám před sebou vysvětlit, že to levnější (za každou cenu) je prostě lepší.....srovnatelné podmínky (skoro) jsou dneska mezi evropskými značkami a jak to je vidíme právě v současné době.
Tady se mýlíš; a to zásadně! Ale ty to víš moc dobře, že Hyundai již respektují a považují jej za pořádného konkurenta jiné značky! To chceš říci, že to není pravda???
AUTOIDNES: - Evropské automobilky se bojí korejské konkurence: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM... "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB... "Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy. -
Hyundai jako značka je respektována, uznávána jako velmi silný konkurent; v Evropě respektují i i30! Za tím si stojím... je to naprosto zřetelné...
Auto.cz😒/a> "Kia a Hyundai se už staly respektovanými hráči v kompaktní třídě..."
AUTOIDNES: - Evropské automobilky se bojí korejské konkurence: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM... "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB... "Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy. -
Hyundai jako značka je respektována, uznávána jako velmi silný konkurent; v Evropě respektují i i30! Za tím si stojím... je to naprosto zřetelné...
Auto.cz😒/a> "Kia a Hyundai se už staly respektovanými hráči v kompaktní třídě..."
Ach jo, zase ty PR kecy 8-s
To si ty jejich "kecy" tedy vyřiď s šéfem GM, šéfem prodeje VW a třeba taky šéfem evrop. aktivit od Toyoty; to, že Hyundai veřejně respektují - já za to nemohu >😁 >😒] Ti "respektují"... zajímavé pro mě ale je, že stále jsou tací, kteří asi úspěchy nezaznamenaly, či zaznamenaly, ale mají jakýsi prapodivný komplex, protože napsat, že toto jsou KECY - je pro mne již vrchol...
Tak teď na rovinu Icestente, máš to jako brigádu, nebo to jedeš jako práci z domova na plný úvazek? A píšeš si to sám, nebo to dostáváš vyprefabrikované a ty to sem jenom s malejma úprava házíš?
Nedělal jsi podobnou brigádu v internetových diskuzích na Idnes a Lidovkách pro ČSSD před posledními parlamentními volbami?
Vyplatí se to? Kolik máš za hodinu? Tady je to anonymní, svěř se. Zajímalo by mně to..... 😄
Nedělal jsi podobnou brigádu v internetových diskuzích na Idnes a Lidovkách pro ČSSD před posledními parlamentními volbami?
Vyplatí se to? Kolik máš za hodinu? Tady je to anonymní, svěř se. Zajímalo by mně to..... 😄
>😁 😉 no, kéž by z toho něco káplo! >😁 😉 ... Ale vážněji, snažím se prostě uvádět jasnější argumenty, nejen posměšky a taky poněkud se na to podívat šířeji (tedy např. uvedu více hodnocení různých serverů, testů, srovnání). Jestliže tady Ronault uvede k úspěchům Hyundai (i30): "K čemu respekt? K i30? Proboha proč?" Tak jsem mu odpověděl zcela jasně a konkrétně, že např. šéf GM, šéf prodeje VW a třeba taky šéf evrop. aktivit od Toyoty Hyundai vážně a veřejně RESPEKTUJÍ... a taky: Auto.cz😒/a> "Kia a Hyundai se už staly respektovanými hráči v kompaktní třídě..." a pak, když si člověk přečte jeho reakci na "můj" argument, nazve to kecy... nad tím se spíše zamýšlím já... někdy by nebylo od věci, kdyby prostě napsal: "Ano, to jsem neřekl nejlépe..." 😉
To by chtělo trochu chápat slovo respekt.
Kapat ti z toho kape, ale "na karbec"
Kapat ti z toho kape, ale "na karbec"
Končí logika ,začína arogancia ! Ako typické.
A co je na Icestentově odpovědi logické, smím-li se zeptat? Pár z kontextu vytržených tvrzení, která zdánlivě dokládají to, co chci dokázat není znakem objektivnosti, ale manipulace a demagogie,
Logické je toto: Autotip 2011/12; K nové i30 (ve srovnávacím testu s Golfem): "Jenom samou chválu zasluhuje motor i30 (1.6 CRDi)... RESPEKT zasluhuje především vnější design, použité materiály, dílenské zpracování a pořizovací cena."
Vytrhávat z kontextu to, co se mi hodí, stejně jako argumentování útržky informací prokládanými smyšlenkami a často až zbožnými přáními nemá nic společného s údajně objektivní argumentací. To je tvůj problém. Nejde jenom o tuto diskuzi, stačí si přečíst co a jak píšeš jinde. Jinak s těmi PR kecy má Ronault pravdu a asi se (bojím se říct na rozdíl od tebe) s PR v praxi setkal.
Pamatuj si, že žádný vrcholný představitel čehokoliv (a nejen v autobranři) ti neřekne, že na někoho kouká spatra, nebo že se výrobků konkurence může jenom smát. Není to o korektnosti, ale o opatrnosti a schopnosti skrývat svoje pocity, záměry a tím i směřování.
Nakonec - Ronault si nebude nis vyřizovat ani s šéfem GM, prodeje VW nebo evropských aktivit od Toyoty. Jenže asi skutečně nechápeš význam slova respekt. To, že někdo třicet let vyrábí auta a rozvíjí se je jistě v pořádku tím spíš, že odtstní krachují, ale H/K není ani špička světového vývoje, ani designový průkopník, takže se dá říct - ano rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí, ale nejsou zdaleka jediní a sami, tudíž bůhvíjaký respekt na místě skutečně není.
Pamatuj si, že žádný vrcholný představitel čehokoliv (a nejen v autobranři) ti neřekne, že na někoho kouká spatra, nebo že se výrobků konkurence může jenom smát. Není to o korektnosti, ale o opatrnosti a schopnosti skrývat svoje pocity, záměry a tím i směřování.
Nakonec - Ronault si nebude nis vyřizovat ani s šéfem GM, prodeje VW nebo evropských aktivit od Toyoty. Jenže asi skutečně nechápeš význam slova respekt. To, že někdo třicet let vyrábí auta a rozvíjí se je jistě v pořádku tím spíš, že odtstní krachují, ale H/K není ani špička světového vývoje, ani designový průkopník, takže se dá říct - ano rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí, ale nejsou zdaleka jediní a sami, tudíž bůhvíjaký respekt na místě skutečně není.
V podstate máš pravdu.Pokial ide o rešpekt za minulosť,tak určite Európa vedie.Bolo tu mnoho firiem v minulosti ,ktoťý by si zaslúžili rešpekt (TATRA ,SIMCA apod.)Boli priekopníci v nápadoch a určovali smer.No rovnako si zaslúži rešpekt aj firma ktorá je schopná vyrobiť slušné auto a prežije dnešný trh.Tento dešpekt v minulosti riešili Japonske automobilky a dnes ich už nikto nerieši.Asi musí vyrásť nová generácia zákazníkov.Dnešným mladým je úplne" šum a fuk ",čo robili automobilky v minulosti.Chcú relatívne lacné a spolahlivé auto.
Icescent dává většinou odkazy na testy.Nebo ne?Ono to vytrhávání z kontextu je zde snad u všech diskutérů.Zdůrazňují pouze klady a ne zápory svých oblíbených značek.
Nedávno jsi psal o české povaze plivání na úspěšné.Ano dá se říci že se tak sám chováš.
Kdo podle tebe převratně vyvíjí.
Mezi přední vývojáře dnes patří právě H/K.V oblasti hybridních pohonů a elektomobilů mají jako druzí největší množství patentů.A nejen v této oblasti se ženou prudce kupředu,proto s nimi spolupraceje řada významných firem (i evropských).
Ano Hyundai-Kia jsou úspěšní díky svojí píli a nic na tom nezměníš.
Nedávno jsi psal o české povaze plivání na úspěšné.Ano dá se říci že se tak sám chováš.
Kdo podle tebe převratně vyvíjí.
Mezi přední vývojáře dnes patří právě H/K.V oblasti hybridních pohonů a elektomobilů mají jako druzí největší množství patentů.A nejen v této oblasti se ženou prudce kupředu,proto s nimi spolupraceje řada významných firem (i evropských).
Ano Hyundai-Kia jsou úspěšní díky svojí píli a nic na tom nezměníš.
Inescent dává "většinou" odkazy na testy....opravdu? Pokud vidím, tak výše se odvolává na citace s médií. Nějak jsme si nevšiml, že by zde byl jediný odkaz na test. Mohl bys mi ho ukázat? A pokud dává jinde odkazy na testy, tak jenom ty které se mu hodí. Nedávno sem někdo dal odkaz na srovnání Rapida, Ceedu a jedné Dacie a Rapid (ačkoliv se ještě vůbec nevyrábí ani neprodává) byl oním Autobildem (tuším) vyhodnocen jako nejlepší. Jenže to nebyl test, ale jenom úvaha.....a soudný člověk to takhle bere. Inescent sem dává podobné odkazy na "testy", tenhle mu ale nějak unikl.
Není pravda, že by zde všichni diskutéři zdůrazňovali pouze klady svých oblíbených značek. Je zde řada lidí, kteří dokážou být objektivnía kteří podle všeho žádné "oblíbené značky" nemají. Ale to chce číst trochu pozorně.
Mohl bys mně říct na koho plivu? Věta o tom, že "rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí" je typickou ukázkou plivání na někoho.....
Podle mně (a nejen podle mně) nejpřevratněji vyvíjejí - prémioví výrobci. Ti přinášejí do branže (a nejen automobilové) skutečně pokroková a novátorská řešení, odzkouší je, zavedou je a na mainstremu pak je, aby obrovské vstupní náklady na výzkum i "rizikovné" zavedením do masové výroby zlevnil a zpřístupnil pro masovou klientelu. Atypická je trochu Toyota a Honda, ale zrovna Toyota má prémiovou značku. Předními vývojáři H/K rozhodně nejsou, nevšiml jsem si, že by na jakémkoliv trhu měli třeba převratný motor, převodovku a když mluvíš o těch patentech, tak jsem ani nepostřehl, že by někde přišli s něčím, co by bylo tak převratné ( ahlavně to zavedli jako první do běžného užívání), jako Prius (ať si o něm myslím, co chci - vidíš, to je zrovna ta objektivita, schopnost uznat, že někdo něco prosadil...) nebo třeba Leaf či Volt, nebo i jednodušší systémy, s kterými se snaží prorazit třeba Francouzi. Jaksi jsme si nevšiml, že by dokázali vyrobit provozuschoné auto na vodík jako Honda, nebo třeba jenom litrový motor jako Ford, či natolik kvalitní (byť letitou sféru) jako Honda. Píšeš, že patří mezi přední vývojáře a mají jako druzí největší množství patentů. Typická PR řeč, přesně to, co nahoře pánové kritizují u Icestenta....stejně jako úžasné (a opět velice vágní) tvrzení o spolupráci s řadou významných firem - i evropských.
Nepopírám, že je H/K úspěšná a opravdu nejen že na tom nechci nic měnit (dětinská představa, kolik ti proboha je?), ale ani mi to nevadí.
Takže tvoje zoufalá snaha mně tady poučovat a moralizovat na moji adresu (vytrháváním z kontextu a hlavně překrucováním) se jaksi nezdařila. Tak si teď v klidu přečti, co jsi napsal ty, co napsali druzí a zkus to někdy příště. Třeba budeš mít víc štěstí. Ono někoho za každou cenu chytat za slovo muže skončit tím, že se člověk sám poněkud ztrapní. I to se musí umět.
P.S. Já cítím respekt skutečně jenom k těm, co přinesou něco nového, nebo něco nového dokážou masově rozšířit. Třeba když Renault před víc jak dvaceti lety přišel s malým MPV, se Scenicem a vytvořil zcela novou třídu aut....a abys pochopil, jaký mám vztah ke Korejcům (jimž jejich píli neupírám, ale pilný je každý, kdo je úspěšný a Korejci zdaleka nejsou jedinní...), tak když jsme si kupovali do zasedačky velikou obrazovku místo projektoru, zvolili jsme Samsung. Byl poměrně levný, odpovídající kvality a pro účely a rozsah použití dostatečný. Ale domů jsem si kupoval Bravii....hádej proč.....a o penězích to zdaleka nebylo, on ten rozdíl v ceně mezi srovnatelnými LCDčky obou značek nebyl až zas tak drtivý.
Není pravda, že by zde všichni diskutéři zdůrazňovali pouze klady svých oblíbených značek. Je zde řada lidí, kteří dokážou být objektivnía kteří podle všeho žádné "oblíbené značky" nemají. Ale to chce číst trochu pozorně.
Mohl bys mně říct na koho plivu? Věta o tom, že "rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí" je typickou ukázkou plivání na někoho.....
Podle mně (a nejen podle mně) nejpřevratněji vyvíjejí - prémioví výrobci. Ti přinášejí do branže (a nejen automobilové) skutečně pokroková a novátorská řešení, odzkouší je, zavedou je a na mainstremu pak je, aby obrovské vstupní náklady na výzkum i "rizikovné" zavedením do masové výroby zlevnil a zpřístupnil pro masovou klientelu. Atypická je trochu Toyota a Honda, ale zrovna Toyota má prémiovou značku. Předními vývojáři H/K rozhodně nejsou, nevšiml jsem si, že by na jakémkoliv trhu měli třeba převratný motor, převodovku a když mluvíš o těch patentech, tak jsem ani nepostřehl, že by někde přišli s něčím, co by bylo tak převratné ( ahlavně to zavedli jako první do běžného užívání), jako Prius (ať si o něm myslím, co chci - vidíš, to je zrovna ta objektivita, schopnost uznat, že někdo něco prosadil...) nebo třeba Leaf či Volt, nebo i jednodušší systémy, s kterými se snaží prorazit třeba Francouzi. Jaksi jsme si nevšiml, že by dokázali vyrobit provozuschoné auto na vodík jako Honda, nebo třeba jenom litrový motor jako Ford, či natolik kvalitní (byť letitou sféru) jako Honda. Píšeš, že patří mezi přední vývojáře a mají jako druzí největší množství patentů. Typická PR řeč, přesně to, co nahoře pánové kritizují u Icestenta....stejně jako úžasné (a opět velice vágní) tvrzení o spolupráci s řadou významných firem - i evropských.
Nepopírám, že je H/K úspěšná a opravdu nejen že na tom nechci nic měnit (dětinská představa, kolik ti proboha je?), ale ani mi to nevadí.
Takže tvoje zoufalá snaha mně tady poučovat a moralizovat na moji adresu (vytrháváním z kontextu a hlavně překrucováním) se jaksi nezdařila. Tak si teď v klidu přečti, co jsi napsal ty, co napsali druzí a zkus to někdy příště. Třeba budeš mít víc štěstí. Ono někoho za každou cenu chytat za slovo muže skončit tím, že se člověk sám poněkud ztrapní. I to se musí umět.
P.S. Já cítím respekt skutečně jenom k těm, co přinesou něco nového, nebo něco nového dokážou masově rozšířit. Třeba když Renault před víc jak dvaceti lety přišel s malým MPV, se Scenicem a vytvořil zcela novou třídu aut....a abys pochopil, jaký mám vztah ke Korejcům (jimž jejich píli neupírám, ale pilný je každý, kdo je úspěšný a Korejci zdaleka nejsou jedinní...), tak když jsme si kupovali do zasedačky velikou obrazovku místo projektoru, zvolili jsme Samsung. Byl poměrně levný, odpovídající kvality a pro účely a rozsah použití dostatečný. Ale domů jsem si kupoval Bravii....hádej proč.....a o penězích to zdaleka nebylo, on ten rozdíl v ceně mezi srovnatelnými LCDčky obou značek nebyl až zas tak drtivý.
A že tě irituje právě Icescent?Když je v diskusích spousta jiných nepodložených blábolů.
Patenty,nemá cenu vysvětlovat někomu,kdo si myslí že to jsou PR žvásty.Když o tom nic neví,není to totiž přímo od zdroje automobilek.Ty vidíš jen povrch,to co Ti nabídne ono PR automobilek.Zkus se ale zajímat více o technická řešení.Možná uvidíš,ale když nebudeš chtít vidět,tak ne.
Prémiové automobilky zavádějí inovace většinou dříve,to ano,z důvodů návratnosti investic.
To,že něčím disponuji,nebo mohu disponovat,neznamená,že to okamžitě použiji.
Že tedy bojuješ tak za koncern VW,který také používá jen techniku,která je už někde odzkoušená.
Patenty,nemá cenu vysvětlovat někomu,kdo si myslí že to jsou PR žvásty.Když o tom nic neví,není to totiž přímo od zdroje automobilek.Ty vidíš jen povrch,to co Ti nabídne ono PR automobilek.Zkus se ale zajímat více o technická řešení.Možná uvidíš,ale když nebudeš chtít vidět,tak ne.
Prémiové automobilky zavádějí inovace většinou dříve,to ano,z důvodů návratnosti investic.
To,že něčím disponuji,nebo mohu disponovat,neznamená,že to okamžitě použiji.
Že tedy bojuješ tak za koncern VW,který také používá jen techniku,která je už někde odzkoušená.
Ty o technických řešeních a patentech víš stejně málo jako já a možná ještě míň. Kdybys místo opakování frází uvedl jediný konkrétní příklad, bylo by to ok. Ale opět psaní na úrovni PR proklamací. Styl a la Marchionne.
Koukám, že máš potřebu psát, i když by to byly jenom nic neříkající věty nebo rovnou nesmysly. "Prémiovéautomobilky zavádějí inovace většinou dřívě, to ano, z důvodu návratnosti investic". Velmi hluboká myšlenka. Osatní je zavádějí později, protože se návratnost investice můžou vykašlat, že? To, že je to proto, že ve svých poměrově dražších produktech rozpustí vyšší výzkumné a vývojové náklady je asi blbost, že? To, že stejně velká prémie a mainstream se cenou zatraceně liší je prostě jen tak, že? Ono se ve skutečnosti neplatí zdaleka jenom za tu trojcípou hvězdu, ledvinky, čtyři kruhy nebo elko.....
"To že něčím disponuji, nebo mohu disponovat, neznamená, že to okamžitě použiji" - asi jsi nepochopil, co je smyslem patentu a technického řešení, jinak bys nenapsal takovouhle kravinu. Jestli si myslíš, že někdo v aplikovaném výzkumu a vývoji dělá do šuplíku, tak jsi vedle jak ta jedle.
Já tady za nic nebojuji (znovu se ptám, kolik ti je let, proboha, tohle jsou obraty desetiletého kluka, co čte Rychlé šípy...), to že VW AG přináší do mainstreamu řadu prémiových řešení je pravda, stejně jako fakt že podobně na tom je Toyota (světe div se, oby mají prémiové značky) a ještě pár dalších (třeba Honda, Ford a kupodivu i ten Renault...). A stejně tak je pravda, že H/K sem nepatří, i když jí nikdo nemůže upírat rozvoj jak z hlediska množství tak kvality (i když třeba kolísavější, než u onoho VW AG nebi Toyoty a třeba i velkého vzoru - Fordu), ale na nějaký respekt to opravdu není. Možná tak uznání, ale asi tak na stejné úrovni jako u škodovky. Nic míň, ale taky nic víc.
P.S. Pokud seš dospělej, tak se zbav těch představ, že tady někdo za nějakou značku bojuje nebo že jí fandí. Mně VW AG zajímá především z hlediska ceny akcie a výše dividendy. Akcie H/K nemám a ani o nich nic nevím. A fandění si nech do sportu. Jdi radši čučet na olympiádu, za chvíli skončí......
Koukám, že máš potřebu psát, i když by to byly jenom nic neříkající věty nebo rovnou nesmysly. "Prémiovéautomobilky zavádějí inovace většinou dřívě, to ano, z důvodu návratnosti investic". Velmi hluboká myšlenka. Osatní je zavádějí později, protože se návratnost investice můžou vykašlat, že? To, že je to proto, že ve svých poměrově dražších produktech rozpustí vyšší výzkumné a vývojové náklady je asi blbost, že? To, že stejně velká prémie a mainstream se cenou zatraceně liší je prostě jen tak, že? Ono se ve skutečnosti neplatí zdaleka jenom za tu trojcípou hvězdu, ledvinky, čtyři kruhy nebo elko.....
"To že něčím disponuji, nebo mohu disponovat, neznamená, že to okamžitě použiji" - asi jsi nepochopil, co je smyslem patentu a technického řešení, jinak bys nenapsal takovouhle kravinu. Jestli si myslíš, že někdo v aplikovaném výzkumu a vývoji dělá do šuplíku, tak jsi vedle jak ta jedle.
Já tady za nic nebojuji (znovu se ptám, kolik ti je let, proboha, tohle jsou obraty desetiletého kluka, co čte Rychlé šípy...), to že VW AG přináší do mainstreamu řadu prémiových řešení je pravda, stejně jako fakt že podobně na tom je Toyota (světe div se, oby mají prémiové značky) a ještě pár dalších (třeba Honda, Ford a kupodivu i ten Renault...). A stejně tak je pravda, že H/K sem nepatří, i když jí nikdo nemůže upírat rozvoj jak z hlediska množství tak kvality (i když třeba kolísavější, než u onoho VW AG nebi Toyoty a třeba i velkého vzoru - Fordu), ale na nějaký respekt to opravdu není. Možná tak uznání, ale asi tak na stejné úrovni jako u škodovky. Nic míň, ale taky nic víc.
P.S. Pokud seš dospělej, tak se zbav těch představ, že tady někdo za nějakou značku bojuje nebo že jí fandí. Mně VW AG zajímá především z hlediska ceny akcie a výše dividendy. Akcie H/K nemám a ani o nich nic nevím. A fandění si nech do sportu. Jdi radši čučet na olympiádu, za chvíli skončí......
100% souhlas!
Jen s tou Bravií už se "dnes" tak úplně nezhodnem, LG a Samsung jsou dnes v meinstreamových TV na absolutní špičce a i tak slavné/tradiční japonské firmy jako je SONY je v mnohém spíš dobíhají.
Osobně jsem u hlavní velké TV přešel od Loewe k LG (a to je jiný značkový pád, než od SONY) a vůbec toho nelituji. Nejvyšší modely TV LG (začínající devítkou) mají naprosto nedostižný poměr ceny a obrazové kvality a jako bonus design na úrovni podobné Loewe (ano v počátcích ho do viditelné míry zkopírovali právě od Loewe). Samsung má zase vyníikající poměr ceny/kvality/designu zejména ve "střední" třídě.
Až bude Hyundai/Kia na úrovni Samsungu a LG, včetně vývoje, který udává (celesvětově) směr, pak můžu mít obdobný respekt i k nim.,
Jen s tou Bravií už se "dnes" tak úplně nezhodnem, LG a Samsung jsou dnes v meinstreamových TV na absolutní špičce a i tak slavné/tradiční japonské firmy jako je SONY je v mnohém spíš dobíhají.
Osobně jsem u hlavní velké TV přešel od Loewe k LG (a to je jiný značkový pád, než od SONY) a vůbec toho nelituji. Nejvyšší modely TV LG (začínající devítkou) mají naprosto nedostižný poměr ceny a obrazové kvality a jako bonus design na úrovni podobné Loewe (ano v počátcích ho do viditelné míry zkopírovali právě od Loewe). Samsung má zase vyníikající poměr ceny/kvality/designu zejména ve "střední" třídě.
Až bude Hyundai/Kia na úrovni Samsungu a LG, včetně vývoje, který udává (celesvětově) směr, pak můžu mít obdobný respekt i k nim.,
Takže LG Samsung áno ? 😄
Tiež nemajú zrovna moc historiu.Spomeň na Philips ,Grundig či Tesla. 😉
Časy sa menia a budú sa meniť ešte viac !
Tiež nemajú zrovna moc historiu.Spomeň na Philips ,Grundig či Tesla. 😉
Časy sa menia a budú sa meniť ešte viac !
LG, Samsung ano, H/K nikoli. Zkusil jsem vše, ale přesvědčily mě pouze ty TV. U spotřební elektroniky nemá delší historie firmy zas takovou váhu. Tradiční evropské TV značek jako Grundig a Philips jsou minulostí, Philips nedávno prodal divizi s TV do Číny. Ve spotřební elektronice se vše mění podstatně rychleji, než u aut.
Bravii mám cca 3 roky a jsme standrardní spotřebitel. Paradoxně mám SONY už od dětství docela v oblibě, s Bravií jsme spokojenej, fakt je, že kolega a společník si koupil tenkýho Samsunga a nějaký rozdíl v tom skutečně není.
Nicméně, zajímalo by mně, jak z hlediska telefonů? Když jsem četl výše vývody pana Johnnna o patentech, vybavily se mně ty spory, co vede Samsung. My máme ve firmě už nějak tak HTCčka, mimo jiné taky proto, že s touhle filosofií přišly jako první. Samsung ve mně důvěru až zas tak nebudí, Nokii bych úspěch sice přál, ale mám pocit, že pokud ji někdo nekoupí půjde do kytek a Apple? Chtrej telefon s odpovídajícím softwarem a ne módní výkřik, Dají se vůbce tyhle telefony srovnávat?
Jinak o Loewe jsem měl představu, že je to něco jako Mercedes mezi televizemi, zatímco ten SONY, Panasonic či Samsung nebo LG jsou mainstream....JInak, co se týká LG, jsou to stoprocentně Korejci. Nejsme v tomhle moc kovanej, jsme standardnmí spotřebitel,ale žil jsme v asi mylné představě, že LG je společný podnik Phillipse a nejakých Korejců....
Nicméně, zajímalo by mně, jak z hlediska telefonů? Když jsem četl výše vývody pana Johnnna o patentech, vybavily se mně ty spory, co vede Samsung. My máme ve firmě už nějak tak HTCčka, mimo jiné taky proto, že s touhle filosofií přišly jako první. Samsung ve mně důvěru až zas tak nebudí, Nokii bych úspěch sice přál, ale mám pocit, že pokud ji někdo nekoupí půjde do kytek a Apple? Chtrej telefon s odpovídajícím softwarem a ne módní výkřik, Dají se vůbce tyhle telefony srovnávat?
Jinak o Loewe jsem měl představu, že je to něco jako Mercedes mezi televizemi, zatímco ten SONY, Panasonic či Samsung nebo LG jsou mainstream....JInak, co se týká LG, jsou to stoprocentně Korejci. Nejsme v tomhle moc kovanej, jsme standardnmí spotřebitel,ale žil jsme v asi mylné představě, že LG je společný podnik Phillipse a nejakých Korejců....
Loewe je ozaj prémiova značka.Občas chodím okolo jednej ich predajne.Tie ceny ,čo tam majú vyrážajú dych.Druhá vec je ,že napr. v plazmach vyrába obrazovku iba jeden výrobca a ostaný si ju kupujú .Potom si to dovybavia podla svojho.Ono niečo podobné beží aj medzi automobilkami a ich subdodávatelmi.
Zajímavý postřeh, nicméně je to tak.
V současné době asi 80 procent rodin není schopno ošetřit větší částku, než 1 000Kč.
To mi přijde až jako alarmující zjištění a tak se vlastně divím, že vůbec nějaké náběhy prodejů jsou.
V současné době asi 80 procent rodin není schopno ošetřit větší částku, než 1 000Kč.
To mi přijde až jako alarmující zjištění a tak se vlastně divím, že vůbec nějaké náběhy prodejů jsou.
Jakej podvod s registracemi, přeci když dáš auto na značky, tak je prostě registrovaný a zanesené ve statistice.Nebo mysliš že to je u Renaultu, VW,Škody jinak?No není...
Rozdíly samozřejmě jsou, stačí se podívat na rozdíl v prodejích za minulý a tento měsíc, jinými slovy, nedá se to parkoviště nafukovat do nekonečna, když už není kam přeposílat.
Vidíš Rapida už i v krmení pro rybičky. Červenec je abnormální hlavně kvůli k problémům s registrem, proto šli dolů prakticky všichni. U Fabie se toho sešlo mnohem víc. Třeba Octavia 1.4TSI/90kW za 329 900Kč (nebo spíš možná 2.0TDI/81kW za 349 900Kč), doprodej skladových kusů Touru, ukončená kampaň nebo taky předzásobení zahraničí před měsíční odstávkou výroby..
Registr může stát za sníženým celkovým počtem registrací, nemůže stát za poklesy jedntolivých modelů. Nebo chceš říct, že prostě registr je nastaven tak, že nedovolí registraci Fabii, ale Octavii ano😒br />
Octavie v této konfiguraci byly v akci v květnu a nebylo jich mnoho, resp. bylo jich tak málo, že za 2 dny byly fuč.
Zpochybňovat spojitost nového modelu s poklesem staršího ti příjde normální?
Octavie v této konfiguraci byly v akci v květnu a nebylo jich mnoho, resp. bylo jich tak málo, že za 2 dny byly fuč.
Zpochybňovat spojitost nového modelu s poklesem staršího ti příjde normální?
Fabia má oproti červnu pokles o 740 kusů, Octavia o 787 kusů. Čekají kupci Octavie na Rapida? 😄
Mimochodem, Octavia Champion nebyla během dvou dnů fuč, ale byly vyčerpány kvóty prodejců. Zadání auta do výroby neznamená, že by bylo prodané. Někdo stihl přidělené množství prodat během týdne, u řady prodejců se skladové kusy za původní cenu objevovaly ještě koncem července. A už od jeho začátku byl navíc Champion za cenu o 10 000Kč vyšší volně v nabídce..
Mimochodem, Octavia Champion nebyla během dvou dnů fuč, ale byly vyčerpány kvóty prodejců. Zadání auta do výroby neznamená, že by bylo prodané. Někdo stihl přidělené množství prodat během týdne, u řady prodejců se skladové kusy za původní cenu objevovaly ještě koncem července. A už od jeho začátku byl navíc Champion za cenu o 10 000Kč vyšší volně v nabídce..
Golf - nedivím se, čeká se na ssssseedddduuumm.
Ceed - tak to se divím, pokud BYCH chtěl mermomocí něco z Asie, tak Ceed by byl asi jediný kandidát
i30 - to se megadivím, ve spojení s tou reklamní kampaní to vypadá na debakl roku.
Focus - nedivím se, ten vzhled, hlavně interiéru a přední partie, je pro středoevropana těžko stravitelný
Mégane - klesá tak nějak furt...
Uvidíme příští měsíc, až bude registr "normálně" fungovat 😄
Ceed - tak to se divím, pokud BYCH chtěl mermomocí něco z Asie, tak Ceed by byl asi jediný kandidát
i30 - to se megadivím, ve spojení s tou reklamní kampaní to vypadá na debakl roku.
Focus - nedivím se, ten vzhled, hlavně interiéru a přední partie, je pro středoevropana těžko stravitelný
Mégane - klesá tak nějak furt...
Uvidíme příští měsíc, až bude registr "normálně" fungovat 😄
Debakl roku. >😁 Bude to kapku jinak....sečti si % Ceed+I30 a fčíl mudruj.Prodávají v rámci našeho trhu dobře.
Apropo(I30) i v DE. 😉
[odkaz]
Apropo(I30) i v DE. 😉
[odkaz]
Prvni lowend od Skodovky je Citigo bez vnutorneho calunenia. Zatial ma sedacky, pockajme teda na facelift.
Malé vozy😒br />
Fábia a Fiesta. Ostatní snad jako by ani nebyli... (snad jen v dáli i20) U Škody už se jistě i managment těší na novou generaci Fábie... Navíc zájem se evidentně přesouvá do nižžší střední, která je dnes v cenové kategorii jako ještě před pěti lety malé vozy.
Nižší střední😒br /> Dominantní Octávia a i30,Ceed,Golf,Megane v pelotonu za ní...
Střední😒br /> Tady u nás dnes existují jen Superb a Passat
SUV😒br /> Yeti,nic,nic,dlouho nic,stále nic a na trhu je prý ještě Sportage, ix35 a Duster. Nikdo jiný se nechytá.
Co dodat?
Smutný je evidentně tristní stav Opelu aaaa... Fiat má v ČR ještě oficiální zastoupení? Tuto dvojici doplňuje Peugeot. Že by čekání na 208? Snad... Tyhle automobilky nejen u nás drtí korejci neskutečným stylem. Ne nadarmo Francie tlačí na EU pro znovuzavedení cla na korejské vozy. [odkaz] . I když dle mě už by to byl krok vzad. Jako v přírodě. Silní přežijí a slabí a nemocní zmizí... A někteří tradiční evropští hráči jsou dnes hodně nemocní a slabí... ;-\
Nižší střední😒br /> Dominantní Octávia a i30,Ceed,Golf,Megane v pelotonu za ní...
Střední😒br /> Tady u nás dnes existují jen Superb a Passat
SUV😒br /> Yeti,nic,nic,dlouho nic,stále nic a na trhu je prý ještě Sportage, ix35 a Duster. Nikdo jiný se nechytá.
Co dodat?
Smutný je evidentně tristní stav Opelu aaaa... Fiat má v ČR ještě oficiální zastoupení? Tuto dvojici doplňuje Peugeot. Že by čekání na 208? Snad... Tyhle automobilky nejen u nás drtí korejci neskutečným stylem. Ne nadarmo Francie tlačí na EU pro znovuzavedení cla na korejské vozy. [odkaz] . I když dle mě už by to byl krok vzad. Jako v přírodě. Silní přežijí a slabí a nemocní zmizí... A někteří tradiční evropští hráči jsou dnes hodně nemocní a slabí... ;-\
A😜 Tlak Francie na znovuzavedení cel
Tento krok dokazuje naprostou zoufalost francouzských výrobců.
Cla pro osobní vozidla z KR poklesla v minulém roci v rámci smlouvy o volném obchodu z 10 na 8, nyní pak na 6, takže žádné drama.
Co je však hlavní. Zhruba 85 % prodejů H/K pochází z EU (CZ/SK) + Turecko (i20)
Čeho si myslí že tímto dosáhnou opravdu nerozumím. Pokud by s požadavkem uspěli, maximálně by ubrali něco málo ze zisku H/K/GM ale rozhodně by tím nezabránili svému propadu který je způsoben něčím naprosto jiným než volným obchodem s Jižní Koreou.
Tento krok dokazuje naprostou zoufalost francouzských výrobců.
Cla pro osobní vozidla z KR poklesla v minulém roci v rámci smlouvy o volném obchodu z 10 na 8, nyní pak na 6, takže žádné drama.
Co je však hlavní. Zhruba 85 % prodejů H/K pochází z EU (CZ/SK) + Turecko (i20)
Čeho si myslí že tímto dosáhnou opravdu nerozumím. Pokud by s požadavkem uspěli, maximálně by ubrali něco málo ze zisku H/K/GM ale rozhodně by tím nezabránili svému propadu který je způsoben něčím naprosto jiným než volným obchodem s Jižní Koreou.
Hlavně nebude možné uvalit clo na auta, která se dělají v EU ( a mám takový pocit, že vetšina evrpských prodejů je ze Žliny a z Nošovic. Takže se hoši probudili zatraceně pozdě. A problém začíná být v tom, že jejich auta táhnou jejich trhy (viz. včera údaje o prodejích ve Francii) a ty jdou dolů. No a těch druhých trzích si zákazníci uvědomují, že kupovat domácí produkci (nota bene když je kvalitní...) se prostě vyplatí. A netýká se to jenom Německa. Aby nám ještě Francouzi nezačali ze dne na den platit frankem, nevystoupili ze Schengenu a nezačali vybírat clo na vše, co se do Francie vyváží.
nepotrva dlho a opel skrachuje 😉 a bude po famoch o nemeckej kvalitke.....
Já si myslím, že v Německu a v Anglii (jako Vauxhall) má Oplík pořád ještě prodeje celkem slušné. Pochybuji, že by se sesypali z toho, že zrovna u nás neprodají deset tisíc aut ročně navíc...
Chlapečku, prober se s tou tvou otřepanou frází, Opel není žádné synonymum německé kvality, Když pominu počátky úzce spojené s Francií, tak už od roku 1929 se jedná spíš o kvalitu GM se kterým se museli spojit, aby přežili (proč asi zrovna Opel)...a kam to s GM po dlouhých 80 letech dopracovali se ukázalo v r. 2009 docela jasně.
Opel doplatil hlavne na Lopeza zaciatkom 90tych rokov a pokazil si meno este vtedy a tahalo sa to s nimi dlho az do Astry 1 a niektori tomu veria dodnes.
:yes😒br />
celkove druhe miesto pre hyundai :yes😒br />
na konci roka si verim ze pripijeme :yes: ak si to udrzi :yes😒br />
ceed, i30, sportage aj rio
:yes😒br />
treba spomenut ze dacia lodgy predala 24 kuskov v juli, na zaciatok celkom slusne 😉
opel ufff, a ze nemecka kvalitka, uz ho predbehla aj dacia :yes: , boom insignia vyfucal, tazka astra uz neslape, nova corsa v nedohladne, zafira a meriva nie su ziadne supersellery... opel ma problem, mali by sa chlapci s dojclandu vybrat do rumunska a pozistovat si ako sa robia uspesne auta :yes😒br />
prepad focusu je neskutocny, vyzera to tak ze mnohi uz otvorili oci.... vacsi dizajnovy paskvil v nizsej strednej triede ako focus nenajdeme..... fordu to skutocne nejde....., nebyt zastaraleho fusionu v ponuke tak predajne pocty fordu su na bode mrazu.....
citigo aj ked v minitriede dominuje suverenne, celkove pocty predanych kusov su pre mna aj tak sklamanim.... vsetky ostatne skodovky su v predajoch uplne inde....teda su na poprednych prieckach... citigo nie je nakoniec ziadny zazrak a inde v eu predaju ine miniauta podstatne viac ako citigo... tam si ani neskrtne
pochvalit treba ibizu.... najkrajsie male auto na svete slape paradne,,, akoby ani nestarlo, a teraz ten facelift mu este pomoze k dalsim uspechom :yes: bravo ibiza... to auto je uzasne :yes:
celkove druhe miesto pre hyundai :yes😒br />
na konci roka si verim ze pripijeme :yes: ak si to udrzi :yes😒br />
ceed, i30, sportage aj rio
:yes😒br />
treba spomenut ze dacia lodgy predala 24 kuskov v juli, na zaciatok celkom slusne 😉
opel ufff, a ze nemecka kvalitka, uz ho predbehla aj dacia :yes: , boom insignia vyfucal, tazka astra uz neslape, nova corsa v nedohladne, zafira a meriva nie su ziadne supersellery... opel ma problem, mali by sa chlapci s dojclandu vybrat do rumunska a pozistovat si ako sa robia uspesne auta :yes😒br />
prepad focusu je neskutocny, vyzera to tak ze mnohi uz otvorili oci.... vacsi dizajnovy paskvil v nizsej strednej triede ako focus nenajdeme..... fordu to skutocne nejde....., nebyt zastaraleho fusionu v ponuke tak predajne pocty fordu su na bode mrazu.....
citigo aj ked v minitriede dominuje suverenne, celkove pocty predanych kusov su pre mna aj tak sklamanim.... vsetky ostatne skodovky su v predajoch uplne inde....teda su na poprednych prieckach... citigo nie je nakoniec ziadny zazrak a inde v eu predaju ine miniauta podstatne viac ako citigo... tam si ani neskrtne
pochvalit treba ibizu.... najkrajsie male auto na svete slape paradne,,, akoby ani nestarlo, a teraz ten facelift mu este pomoze k dalsim uspechom :yes: bravo ibiza... to auto je uzasne :yes:
...auuu co odstavec to perla...
- srovnávat lowend s dobrým mainstreamem může jen a pouze statik od katalogu (a to ještě musí hodně špatně vidět). Astra velmi slušná, Insignia dobrej průměr, Zafira výborná a Corsa se prodává všude velmi slušně, jen u nás se nedaří
- FF III evidentně zatím sází na podstatně vyšší ceny než konkurence a spíš je jen otázkou času, kdy zafunguje ruka trhu. Vizualita určitě není problémem...
...už jezdíš Toppere? Kdy si kritizovaný auta projedeš a konečně porovnáš? 😉
- srovnávat lowend s dobrým mainstreamem může jen a pouze statik od katalogu (a to ještě musí hodně špatně vidět). Astra velmi slušná, Insignia dobrej průměr, Zafira výborná a Corsa se prodává všude velmi slušně, jen u nás se nedaří
- FF III evidentně zatím sází na podstatně vyšší ceny než konkurence a spíš je jen otázkou času, kdy zafunguje ruka trhu. Vizualita určitě není problémem...
...už jezdíš Toppere? Kdy si kritizovaný auta projedeš a konečně porovnáš? 😉
Ztráty firmy Rendlík a syn jsou sympatické >😒]
Moc se neraduj hochu, celosvětově jsu na tom v alianci s Nissanem pořád velmi dobře. A až splaskne bublina v Číně, aby neměl problémy spíše VW.
Jestli někomu zvoní v Evropě hrana, tak je to spíš FIAT a hlavně PSA, poslední "velká" prakticky ryze evropská (ba dokonce západoevropská) automobilka. Renault má diverzifikováno nejvíc ze všech velikých značek, je to jediná aliance na světě, která vlastní značku na všech hlavních trzích - Japonsko (Nissan), USA (přes Nissan Infiniti), Jižní Korea (Samsung), Rusko (podíl ve VAZu a mnotážní závod), Dacie, závody v Africe (tuším Maroko), Turecku, poměrně silná pozice v Latinské Americe, nástup v Číně a Indii - prostě přesně opačný přístup, než zvolili u PSA.
Jinak tvoje "obavy" se splaskáváním bubliny a problémy VW - mohu tě uklidnit, VW by měla plus minus stejné problémy jak Renault, ten letos avizoval důležitost čínského trhu pro svoji značku a přes Nissan je zde angažován docela dost. Na druhou stranu pozice VW AG v Indii je lepší, než u Renaultu, v Rusku rovněž (ne o moc, ale přesto) a na trzích v USA, Mexiku a i v Latinské Americe je na tom VW taky líp. Takže co se týká VW AG, můžeš klidně spát, dokonce ještě klidněji, než co se týká Renaultu.
Jinak tvoje "obavy" se splaskáváním bubliny a problémy VW - mohu tě uklidnit, VW by měla plus minus stejné problémy jak Renault, ten letos avizoval důležitost čínského trhu pro svoji značku a přes Nissan je zde angažován docela dost. Na druhou stranu pozice VW AG v Indii je lepší, než u Renaultu, v Rusku rovněž (ne o moc, ale přesto) a na trzích v USA, Mexiku a i v Latinské Americe je na tom VW taky líp. Takže co se týká VW AG, můžeš klidně spát, dokonce ještě klidněji, než co se týká Renaultu.
Nevím jak ty, ale já vidím pokles 8 kusů, čili 0,88%, což je při celkovém poklesu trhu 8% vlastně růst podílu na trhu, z čehož se dá vyvodit jediné, konečně jsi začal fandit Renaultu, čili jelikož spojuješ Renault s homosexualitou, tak jsi logicky musel změnit orientaci.
Za 7 měsíců to je propad o 1182 pcs.Takže o růstu (možná za ten měsíc) se nedá u Renaultu hovořit.
[odkaz]
[odkaz]
Za prvé nebuď detailista a za druhé klesá celý trh. 😉
Celkově to jsou jen diskuze, kde může dělat analytika každý, jak se stačí kouknout... jenže většina z diskutujících jsou spíše análové. Však takový Áda tady už 6 let věští konec Renaultu do dvou let, i když je zrovna v zisku jako teď.
Celkově to jsou jen diskuze, kde může dělat analytika každý, jak se stačí kouknout... jenže většina z diskutujících jsou spíše análové. Však takový Áda tady už 6 let věští konec Renaultu do dvou let, i když je zrovna v zisku jako teď.
Všetci sú análovi,len Renaulťáci sú kosoštvorcový.
Bože ,ako hlboko som klesol.
Bože ,ako hlboko som klesol.
Jestli to byla vážně myšlená otázka, tak věz, že tvé klesání opravdu nesleduji, není mým koníčkem sledování outsiderů 😉
Tak na sobě trošku zapracuj a odraz se ode dna, třeba ti to pomůže najít rozdíl mezi slovy "většina" a "všetci"... 😉
Kde je Mondeo? Že by se ho prodalo míň jak Renault Fluence a nevešlo se do dvacítky?