Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v červenci 2012: Pořadí modelů a značek

139 komentářů

pitrys
Kia jede. "Nabudůce" už určitě uvidíme...
Xawier
A do té doby zůstaneme slepí >😁
Nicco
Kia slape, je spravny vyraz 😉
Avatar - white label
white label
Ale "šlapací KIA" je trefnější..., zvlášť v souvislosti s malým topperem. >😒]
pitrys
Jsem mu to vyfoukl a on teď chudák nemá co napsat...
Icescent
Další úspěch 😄 ... V první dvacítce nejúspěšnějších modelů navíc 6x zastoupen Hyundai-Kia motors! >😒]
Avatar - idam.i
idam.i
To zas budú niektorý pluť oheň a síru! 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To samé si řeklo o 40% lidí více při zvažování Fabie a ejhle...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Záleží na nájezdu, pokud máš na Fabce 20t km, proč ji měnit. Když má soused na Thalii 200t km, proč se divit koupí druhé.
Xawier
Thalie s 200t? >😁 Joke roku! :yes: >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Chápu, že pro člověka prodávajícího auta s motory TSI (a HTP) je to nepředstavitelné, že by motor mohl vydržet bez kompletní výměny více jak 100t km a takových 200t km už je majitele 1,2 TSI naprostý sen, ale motory v Thalii jsou bytelné na daleko větší nájezd. 😉
Avatar - fOE
fOE
Pravdou je ze motor v thalii ma pomerne vyssi spotrebu, ale to taky beru jako jeho jedinou nevyhodu. Pro nekoho kdo si kupuje auto jednou za 10-15 let (proste "navzdy", nizkoprimove rodiny, duchodci atd.) bych proste volil auto co mozna nejjednoduchsi, takze s lety proverenou benzinovou atmosferou urcite neudelaji chybu a tu prave thalie ma. Naopak tsi (a cas to uz zacina ukazovat) je slapnuti vedle ne jen proto ze zivotnost ma proste defautne nizsi, ale taky proto ze je citlivejsi na zachazeni snim. Turbomotor se da odepsat za 50tis km, coz by s atmosferou bylo snad na metal, takovej vykon.
Nicco
Ty si necital clanky o problemoch automobiliek v EU? VW je jeden z mala, kto je v zisku, respektive komu rastu zisky. Ako to dosahuje?
Jeden zo sposobov je vyrobit motor, ktory vydrzi 3 roky a potom sa rozpadne, ale bude tak zabavny, ze si ho kupis znova = konzumna spolocnost, v skratke TSI 😄
Xawier
Jo tak dieselová Thalia! >😁 Typická to záložitost našich sousedů >😁 99 procent u nás prodaných Thalií je v benzínu a kupují to většinou důchodci,kteří na tom nenajedou 50t km ani za deset let. A ty sem hodíš nějaky dotaženy fleeťácky vraky z Francie. To bych tady mohl naházet TDIčka u Fábie s půl milionem najetých km... Směšné 😉

Mimochodem-nechápeš vůbec nic 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Koukám zase jeden co rozšířil řady všeználků. Že se ten Ronault vůbec takovému paku snaží odpovídat.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To víš, mám přebytek trpělivosti. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
1/3 aktuálně prodávaných je diesel. tak netuším, co řešíš? Raději bych viděl to 1,2 TSI, které zdolá 200-300t km bez jakéhokoliv problému. Renaultovské motory to zvládnou bez problémů.

Fleet není auto?

S chápáním potíže nemám, to se neboj, spíše pátrej u sebe.
Nicco
>Fleet není auto?😁
Xawier
😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Podíváme-li se do statistiky prodejů, tak český zákazník nejspíše chudne a upřednostňuje čím dál, tím levnější auta😒br /> Thalia + 30%
ix20 +135%
ix35 +101% (ti co nemají na Yetiho a nemají vkus)

a naopak dražší vozy se drží😒br /> Mercedes +10%
Audi +14%
Tiguan +58%

... jakoby ta střední třída v CZ byla v současné době nejvíce v krizi, protože kompakty i přes neskutečně nízké ceny klesají (kdo by někdy čekal, že se dá koupit kombi nižší střední s dobrou výbavou za 350t)😒br /> CEE😱 -31,90%
i30 -5,30% (i přes megalomanskou kampaň a podvody s registracemi)
Golf -18,15%
Focus -63,17%
Megane -28,62%

Pokles Fabie je jasný, lidi čekají na první lowend škodovky Rapida...
Avatar - Starfighter
Starfighter
K dražším vozům klidně přidej i Polo, to je se svou cenou* vysoko nad konkurencí. Přesto se prodává výborně. Z podobných důvodů, jako ony Mercedesy a Audi, byť v úplně jiné třídě.

Naopak katastrofou jsou prodeje Ria a Picanta. Ceny/výbavy cca na úrovni zavedené evropské konkurence a hned mají výsledky jak u Waterloo. To je celá pravda o bublině Korejských aut. S i30 plně souhlasím.

* Cena z aktuální nabídky na Sauto.cz
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Starfighter
Starfighter
Není.
Banjo
Taky prodeje Pola u nás klesají jak v měsíci (z čehož bych tak moc nevyvozoval, zejména ne pro trendy), ale v meziročních prodejích 1-7, které se mi jeví relevantnější. Zde vidíme třeba, že Fabka klesá (3😖, Oktávka roste(7😖, i30 roste o dost víc (40😖, Tiguan roste ještě víc (50😖 a Polo klesá (13😖, Golf klesá (16😖, nebo že Focus skoro padá (60😖.
Tohle jsou trendy. Ta měsíční čísla, navíc za jeden prázdninový měsíc, to jsou spíš výkyvy, byť některé mohou něco signalizovat (ale taky nemusejí). "Varovný trend" poklesu např. o 10% za měsíc může signalizovat, třeba, že firma před rokem zásobila nějaký větší fleet a teď jenom menší, nebo nákupčí byli na dovolené.
Blaireau
Prodeje Ria a Picanta nejsou tak strašné v porovnání s konkurencí. masivní reklama do new i30 nese ovoce, statistika je také zkreslena doprodejem starého modelu. Zato prodeje Fóbie a Rumsteru jsou v ČR zklamáním. Nebýt Kokty a SuprB, byla by klesající křivka Schade kaufů ještě strmější...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Polo je takový zvláštní úkaz... podle mě je to typický zástupce této třídy, který udělal velký skok proti konkurenci, do jisté míry si tu cenu zaslouží. Jeho úspěch je opravdu zvláštní, už jen proto, že Golf není o tolik dražší.
_MT_
Jako by popíralo moudrost, že Češi upřednostní více auta. 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ono, jak se to veme.... Polo je docela prostorné, i když nemá kufr a tváří se prostorně, jako celek pomalu o třídu výše...
ten nejkrásnější
Dobrý večer, tak ještě jednou, abych to pochopil ty hvězdo.
Podle tebe pokud někdo roste kontinuálně, více jak pět let za sebou, meziročně o desítky procent(min 15-30), tak to je bublina?!. No ty si mi ale borec. Alespoň trochu respektu místo nenávistného plivání by nešlo?
Blaireau
Ronaulte a jaké podvody s registracemi máte na mysli? Ty samé co tady jiní dovozci dělají roky? Nějaká data by nebyla? A v čem je Yeti vkusnější než iX35, nedejbože Sportage? V tom krabicoidním designu s odvážnými kulatými světly vpředu co o ně po faceliftu přijde? A kdo si nekuopil Koktu Tour a čeká na Rapida bude zklamán. Fabia je velké zklamání, Roomster taktéž, nebýt Kokty se SuprB tak se Škoda v ČR trápí. :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Blaireau
V různých. 😉
BeranK
U vás v Přednádraží, Ostrava Přívoz?
Avatar - Starfighter
Starfighter
Zkus to míň tendenčně, je to moc okatý 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
O tom, že Hyundai registruje stovky předváděček na dlouhé testovací období, plná parkoviště reg. aut a další praktiky jistého pána na V., se nejen šeptá. Kdo se zajímal, ví.

Tvé odhady mezi Octavii Tour a Rapidem zůstanou odhady, Tour nenabízel základní faktory pro český trh, čili jen motory 1,6 a 1,4, víceméně na auto této velikosti sotva postačující, Rapid nabídne hlavně i diesely a i více možnosti výbavy. Multilink 90% zájemců o auto s velkým kufrem nepozná.
King of rain
A oni se ty auta pak jako neprodají nebo co....otestujeě, nic nevyhraješ, a pak si ho někdo koupí, tak kde je ta praktika? 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
A nebo skončí v zahraničí...
Avatar - GM.rja
GM.rja
A není to především praktika sh.itwagenistů?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Takovou značku neznám, ale dle tvého vyjadřování bych to viděl na auto, kterým jezdíš/vlastníš (Bburago se dá vlastnit, ale jezdit se s ním prakticky nedá)
ten nejkrásnější
Ano, máš pravdu, že to tak dělá, ale pokud jsi z oboru, tak víš, že to nejde do nekonečna a dělají to všichni. Jinými slovy, buď má pan Vošický a jeho dealeři někde schováno cca 6-7 tisíc aut a nebo to tak extrémní jak říkáš není. Já osobně bych to typl tak na 1500 "předregistrovaných" kusů. To sice vypadá jako strašná rána, ale procentuálně to bude stejné jako u všech ostatních.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak se stačí podívat,že už i i30 zaznaenává pokles, protože se sklady a showroomy nedají neaplňovat do nekonečna.
Nagano
Máš sice pravdu, že se tady registrují stovky předváděček na Otestuj a vyhraj apod. ale pak se ty auta v ČR taky prodají! Znám 80% dealerů Hyundai v ČR a nevím o nikom z nich, kdo by ty ojetiny vyvážel. Většinou ty auta mají své nové majitele ještě ve chvíli, kdy slouží jako předváděčky...naopak takový Ford (více jak 30% celkového prodeje) nebo VW (cca 15% všeho) se těch re-e😜ortů nebojí.
bojler_
Nebojí a proto se je v případě akčních nabídek snaží podporovat omezením prodeje 1ks auta s na osobu, že ;-\
Nagano
Teď předpokládám mluvíš o Hyundai, protože ten tuším má zmínku v ceníku, že akce se vztahuje jen na jedno auto bla bla bla...u Fordu nebo VW to co píšeš, rozhodně neplatí...bohužel.
_MT_
Já to tedy v cenících VW viděl. Běžná záležitost pro pakety. Tenhle druh e😜ortů se líbí prodejcům, nikoli automobilce. Na to je nějaký oficiální ceník krátký.
_MT_
Tour se s dieselem prodával, pokud vím, jen ne v ČR. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
:yes😒br />
Střední třída není jakoby v krizi ale ve skutečné krizi. Ona totiž vždy každou krizi zatáhne, z nemajetných nemá stát co vytáhnout a z majetných to vytáhnout neumí.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Bohužel je to tak...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - white label
white label
A v některých zemích, kde to z majetných tahat uměli (např. Švédsko), se ti majetní logicky stěhovali jinde, prostě mnohdy: "kdo chce víc, nemá (nakonec) nic".
_MT_
Jo, jo. V tomhle jsou daně nebezpečný nástroj, který se musí užívat s citem. Jinak se stát naopak o peníze připraví.
Frantizsekk
:yes:
BeranK
Hluboká pravda....
Icescent
Tak na ony statistiky je nutné se podívat v poněkud širším rozsahu... z jednoho měsíce (konkrétně mám na mysli i30 a oněch -5😖 učinit jen závěr typu: nižší střední nej krize atp. a dále pak v závorce až nevkusně shodit úspěch prodejů i30... to moc "široké" není. V březnu 2012 např. bylo prodáno 547 i30, což byl oproti březnu 2011 nárůst téměř o 40%! S podílem 18,9% se pohyboval model i30 na špici v segmentu C. Právě prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst (ovšem je fakt - celkové prodeje v segmentu C jdou dolů). Za 1. čtvrtletí 2012 si lidi koupili u nás 1068 vozů i30, což byl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí byla i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C... V červnu pak 2012 i30 prodáno 1 873; a to byl historický rekord - nejvyšší počet prodejů v jednom měsíci! A pak je nutné taky uvést další čísla: i30 +39,15% (změna 1-7 / 2011)! A to je úspěch i30... Tím chci říci, že si tento úspěšný výsledek zasluhuje jistý respekt...
Avatar - Ronault.
Ronault.
K čemu respekt? K i30? Proboha proč?

Historický rekord to byl tak pro Hjoundé.

Nejprodávanější vůz nižší střední je stále s obrovským náskokem Octavia 14534 ks

Další rozdíly jsou minimálně, v kusech, max. v desítkách kusů. Vzhledem k novince na trhu, slevových a reklamních akcích to nezaslouží respekt, ani vzhledem ke kvalitě či výjimečnosti produktu.
Avatar - idam.i
idam.i
Prečo máš taký problém s i 30? Skús sa rozhliadnuť ďalej ako za okna svojho domu.Zistíš ,že i30 sa predáva dobré aj inde v Európe.Netvrdím, že i 30 je najlepšie auto ,ale ozaj nie je až také zlé.
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Mezi polohou nemít z něčeho (podobného) respekt a polohou mít s tím problém, je poměrně slušný prostor a na hodnocení úspěšnosti nové i30 na evropském trhu bych rozhodně ještě nějakou dobu počkal...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kdo nechce, nepochopí, ale díky za snahu 😉
BeranK
Chceš po nich moc....přitom jejich hysterická radost z Korejců zásadně pomíjí fakt, že ty auta nejsou vyjímečná vůbec ničím. Nejsou ani ošklivá, ani extrémně poruchová, ani technicky zaostalá - ale taky nejsou nejlevnější. Ale nějak tak těží s představy lidí, že nejlevnější jsou. A to pravda není ani náhodou. A ten rozdíl je ještě větší, když se porovnává stejně vybavené auto.....psal jsme to sem už jednou, porovnám-li i30 combi s okázale prezentovanou cenou pod. 300 tisíc, zjistím, že to auto nemá ani manuální klimu. A vezmu-li si Megane Grandtour, tak za míň peněz (v akci pod 280 tisíc) mám lepší a lépe vybavené auto (třeba zrovna to co dělá kombík kombíkem - nákladový prostor a jeho uspořádání a hlavně parametry. Před patnácti lety stál Pony polovinu toho co Civic a dneska? Jejich nástupci - i30 za cca 385 tisíc (narychlo dopočítaná výbava) a Civic Comfort se základním (ale velice kvalitním motorem 1.4) a takovými "drobnostmi", jako jsou 16ky v hliníku, prakticky všechno v elektrice, za 399 ceníkově stojí plus minus stejně. Takže a popravdě - netvrdím ani že je i30hnus a že je to plečka, ale při stejné ceně bych sáhl po Civicu. No - a stejně vybavený Golf je ještě levnější a Oktávka (pro ty praktičtější) se do těch 400 tisíc taky vejde.....

Až tohle lidé zjistí a zbaví se představy, že korejská auta jsou extrémně levná a že to je výhodná koupě, bude to jako objektivní porovnání. Jinak ten jásot nad úžasnými korejci tady vyplývá ze známé a české (a slovenské) snahy koupit za co nejmíň, přičmž ten, kdo prodává dráž je zloděj a je třeba si sám před sebou vysvětlit, že to levnější (za každou cenu) je prostě lepší.....srovnatelné podmínky (skoro) jsou dneska mezi evropskými značkami a jak to je vidíme právě v současné době.
Avatar - Ronault.
Ronault.
S tímto naprostý souhlas.
Icescent
Tady se mýlíš; a to zásadně! Ale ty to víš moc dobře, že Hyundai již respektují a považují jej za pořádného konkurenta jiné značky! To chceš říci, že to není pravda???

AUTOIDNES: - Evropské automobilky se bojí korejské konkurence: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM... "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB... "Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy. -

Hyundai jako značka je respektována, uznávána jako velmi silný konkurent; v Evropě respektují i i30! Za tím si stojím... je to naprosto zřetelné...

Auto.cz😒/a> "Kia a Hyundai se už staly respektovanými hráči v kompaktní třídě..."
Ach jo, zase ty PR kecy 8-s
Icescent
To si ty jejich "kecy" tedy vyřiď s šéfem GM, šéfem prodeje VW a třeba taky šéfem evrop. aktivit od Toyoty; to, že Hyundai veřejně respektují - já za to nemohu >😁 >😒] Ti "respektují"... zajímavé pro mě ale je, že stále jsou tací, kteří asi úspěchy nezaznamenaly, či zaznamenaly, ale mají jakýsi prapodivný komplex, protože napsat, že toto jsou KECY - je pro mne již vrchol...
BeranK
Tak teď na rovinu Icestente, máš to jako brigádu, nebo to jedeš jako práci z domova na plný úvazek? A píšeš si to sám, nebo to dostáváš vyprefabrikované a ty to sem jenom s malejma úprava házíš?

Nedělal jsi podobnou brigádu v internetových diskuzích na Idnes a Lidovkách pro ČSSD před posledními parlamentními volbami?

Vyplatí se to? Kolik máš za hodinu? Tady je to anonymní, svěř se. Zajímalo by mně to..... 😄
Icescent
>😁 😉 no, kéž by z toho něco káplo! >😁 😉 ... Ale vážněji, snažím se prostě uvádět jasnější argumenty, nejen posměšky a taky poněkud se na to podívat šířeji (tedy např. uvedu více hodnocení různých serverů, testů, srovnání). Jestliže tady Ronault uvede k úspěchům Hyundai (i30): "K čemu respekt? K i30? Proboha proč?" Tak jsem mu odpověděl zcela jasně a konkrétně, že např. šéf GM, šéf prodeje VW a třeba taky šéf evrop. aktivit od Toyoty Hyundai vážně a veřejně RESPEKTUJÍ... a taky: Auto.cz😒/a> "Kia a Hyundai se už staly respektovanými hráči v kompaktní třídě..." a pak, když si člověk přečte jeho reakci na "můj" argument, nazve to kecy... nad tím se spíše zamýšlím já... někdy by nebylo od věci, kdyby prostě napsal: "Ano, to jsem neřekl nejlépe..." 😉
To by chtělo trochu chápat slovo respekt.

Kapat ti z toho kape, ale "na karbec"
Avatar - idam.i
idam.i
Končí logika ,začína arogancia ! Ako typické.
BeranK
A co je na Icestentově odpovědi logické, smím-li se zeptat? Pár z kontextu vytržených tvrzení, která zdánlivě dokládají to, co chci dokázat není znakem objektivnosti, ale manipulace a demagogie,
Icescent
Logické je toto: Autotip 2011/12; K nové i30 (ve srovnávacím testu s Golfem): "Jenom samou chválu zasluhuje motor i30 (1.6 CRDi)... RESPEKT zasluhuje především vnější design, použité materiály, dílenské zpracování a pořizovací cena."
Avatar - white label
white label
Lepší další důkaz svého vytrhávání z kontextu, manipulace a demagogie už si sem dát nemohl, navíc rovnou dvakrát..., samotný fakt, že ti to vůbec nedochází raději nebudu dál komentovat, ale šance na změnu je v tomto případě očividně mizivá 😲 :😉 8-s
Avatar - white label
white label
Zrovna u Icescenta žádná logika nebyla, jen demagogie podpořená vytrháváním z kontextu...
Icescent
Přesně tak, jen trochu chápat onen smysl: Autotip 2011/12; K nové i30 (ve srovnávacím testu s Golfem): "Jenom samou chválu zasluhuje motor i30 (1.6 CRDi)... RESPEKT zasluhuje především vnější design, použité materiály, dílenské zpracování a pořizovací cena." Ještě to není jasné???
BeranK
Vytrhávat z kontextu to, co se mi hodí, stejně jako argumentování útržky informací prokládanými smyšlenkami a často až zbožnými přáními nemá nic společného s údajně objektivní argumentací. To je tvůj problém. Nejde jenom o tuto diskuzi, stačí si přečíst co a jak píšeš jinde. Jinak s těmi PR kecy má Ronault pravdu a asi se (bojím se říct na rozdíl od tebe) s PR v praxi setkal.

Pamatuj si, že žádný vrcholný představitel čehokoliv (a nejen v autobranři) ti neřekne, že na někoho kouká spatra, nebo že se výrobků konkurence může jenom smát. Není to o korektnosti, ale o opatrnosti a schopnosti skrývat svoje pocity, záměry a tím i směřování.

Nakonec - Ronault si nebude nis vyřizovat ani s šéfem GM, prodeje VW nebo evropských aktivit od Toyoty. Jenže asi skutečně nechápeš význam slova respekt. To, že někdo třicet let vyrábí auta a rozvíjí se je jistě v pořádku tím spíš, že odtstní krachují, ale H/K není ani špička světového vývoje, ani designový průkopník, takže se dá říct - ano rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí, ale nejsou zdaleka jediní a sami, tudíž bůhvíjaký respekt na místě skutečně není.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Napsal jsi to hezky a přesně, ale i tak je to ztráta času. 😉
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - idam.i
idam.i
V podstate máš pravdu.Pokial ide o rešpekt za minulosť,tak určite Európa vedie.Bolo tu mnoho firiem v minulosti ,ktoťý by si zaslúžili rešpekt (TATRA ,SIMCA apod.)Boli priekopníci v nápadoch a určovali smer.No rovnako si zaslúži rešpekt aj firma ktorá je schopná vyrobiť slušné auto a prežije dnešný trh.Tento dešpekt v minulosti riešili Japonske automobilky a dnes ich už nikto nerieši.Asi musí vyrásť nová generácia zákazníkov.Dnešným mladým je úplne" šum a fuk ",čo robili automobilky v minulosti.Chcú relatívne lacné a spolahlivé auto.
Johnn
Icescent dává většinou odkazy na testy.Nebo ne?Ono to vytrhávání z kontextu je zde snad u všech diskutérů.Zdůrazňují pouze klady a ne zápory svých oblíbených značek.
Nedávno jsi psal o české povaze plivání na úspěšné.Ano dá se říci že se tak sám chováš.
Kdo podle tebe převratně vyvíjí.
Mezi přední vývojáře dnes patří právě H/K.V oblasti hybridních pohonů a elektomobilů mají jako druzí největší množství patentů.A nejen v této oblasti se ženou prudce kupředu,proto s nimi spolupraceje řada významných firem (i evropských).
Ano Hyundai-Kia jsou úspěšní díky svojí píli a nic na tom nezměníš.
BeranK
Inescent dává "většinou" odkazy na testy....opravdu? Pokud vidím, tak výše se odvolává na citace s médií. Nějak jsme si nevšiml, že by zde byl jediný odkaz na test. Mohl bys mi ho ukázat? A pokud dává jinde odkazy na testy, tak jenom ty které se mu hodí. Nedávno sem někdo dal odkaz na srovnání Rapida, Ceedu a jedné Dacie a Rapid (ačkoliv se ještě vůbec nevyrábí ani neprodává) byl oním Autobildem (tuším) vyhodnocen jako nejlepší. Jenže to nebyl test, ale jenom úvaha.....a soudný člověk to takhle bere. Inescent sem dává podobné odkazy na "testy", tenhle mu ale nějak unikl.

Není pravda, že by zde všichni diskutéři zdůrazňovali pouze klady svých oblíbených značek. Je zde řada lidí, kteří dokážou být objektivnía kteří podle všeho žádné "oblíbené značky" nemají. Ale to chce číst trochu pozorně.

Mohl bys mně říct na koho plivu? Věta o tom, že "rozumějí své práci a dělají jí lépe než druzí" je typickou ukázkou plivání na někoho.....

Podle mně (a nejen podle mně) nejpřevratněji vyvíjejí - prémioví výrobci. Ti přinášejí do branže (a nejen automobilové) skutečně pokroková a novátorská řešení, odzkouší je, zavedou je a na mainstremu pak je, aby obrovské vstupní náklady na výzkum i "rizikovné" zavedením do masové výroby zlevnil a zpřístupnil pro masovou klientelu. Atypická je trochu Toyota a Honda, ale zrovna Toyota má prémiovou značku. Předními vývojáři H/K rozhodně nejsou, nevšiml jsem si, že by na jakémkoliv trhu měli třeba převratný motor, převodovku a když mluvíš o těch patentech, tak jsem ani nepostřehl, že by někde přišli s něčím, co by bylo tak převratné ( ahlavně to zavedli jako první do běžného užívání), jako Prius (ať si o něm myslím, co chci - vidíš, to je zrovna ta objektivita, schopnost uznat, že někdo něco prosadil...) nebo třeba Leaf či Volt, nebo i jednodušší systémy, s kterými se snaží prorazit třeba Francouzi. Jaksi jsme si nevšiml, že by dokázali vyrobit provozuschoné auto na vodík jako Honda, nebo třeba jenom litrový motor jako Ford, či natolik kvalitní (byť letitou sféru) jako Honda. Píšeš, že patří mezi přední vývojáře a mají jako druzí největší množství patentů. Typická PR řeč, přesně to, co nahoře pánové kritizují u Icestenta....stejně jako úžasné (a opět velice vágní) tvrzení o spolupráci s řadou významných firem - i evropských.

Nepopírám, že je H/K úspěšná a opravdu nejen že na tom nechci nic měnit (dětinská představa, kolik ti proboha je?), ale ani mi to nevadí.

Takže tvoje zoufalá snaha mně tady poučovat a moralizovat na moji adresu (vytrháváním z kontextu a hlavně překrucováním) se jaksi nezdařila. Tak si teď v klidu přečti, co jsi napsal ty, co napsali druzí a zkus to někdy příště. Třeba budeš mít víc štěstí. Ono někoho za každou cenu chytat za slovo muže skončit tím, že se člověk sám poněkud ztrapní. I to se musí umět.

P.S. Já cítím respekt skutečně jenom k těm, co přinesou něco nového, nebo něco nového dokážou masově rozšířit. Třeba když Renault před víc jak dvaceti lety přišel s malým MPV, se Scenicem a vytvořil zcela novou třídu aut....a abys pochopil, jaký mám vztah ke Korejcům (jimž jejich píli neupírám, ale pilný je každý, kdo je úspěšný a Korejci zdaleka nejsou jedinní...), tak když jsme si kupovali do zasedačky velikou obrazovku místo projektoru, zvolili jsme Samsung. Byl poměrně levný, odpovídající kvality a pro účely a rozsah použití dostatečný. Ale domů jsem si kupoval Bravii....hádej proč.....a o penězích to zdaleka nebylo, on ten rozdíl v ceně mezi srovnatelnými LCDčky obou značek nebyl až zas tak drtivý.
Johnn
A že tě irituje právě Icescent?Když je v diskusích spousta jiných nepodložených blábolů.
Patenty,nemá cenu vysvětlovat někomu,kdo si myslí že to jsou PR žvásty.Když o tom nic neví,není to totiž přímo od zdroje automobilek.Ty vidíš jen povrch,to co Ti nabídne ono PR automobilek.Zkus se ale zajímat více o technická řešení.Možná uvidíš,ale když nebudeš chtít vidět,tak ne.
Prémiové automobilky zavádějí inovace většinou dříve,to ano,z důvodů návratnosti investic.
To,že něčím disponuji,nebo mohu disponovat,neznamená,že to okamžitě použiji.
Že tedy bojuješ tak za koncern VW,který také používá jen techniku,která je už někde odzkoušená.
BeranK
Ty o technických řešeních a patentech víš stejně málo jako já a možná ještě míň. Kdybys místo opakování frází uvedl jediný konkrétní příklad, bylo by to ok. Ale opět psaní na úrovni PR proklamací. Styl a la Marchionne.

Koukám, že máš potřebu psát, i když by to byly jenom nic neříkající věty nebo rovnou nesmysly. "Prémiovéautomobilky zavádějí inovace většinou dřívě, to ano, z důvodu návratnosti investic". Velmi hluboká myšlenka. Osatní je zavádějí později, protože se návratnost investice můžou vykašlat, že? To, že je to proto, že ve svých poměrově dražších produktech rozpustí vyšší výzkumné a vývojové náklady je asi blbost, že? To, že stejně velká prémie a mainstream se cenou zatraceně liší je prostě jen tak, že? Ono se ve skutečnosti neplatí zdaleka jenom za tu trojcípou hvězdu, ledvinky, čtyři kruhy nebo elko.....

"To že něčím disponuji, nebo mohu disponovat, neznamená, že to okamžitě použiji" - asi jsi nepochopil, co je smyslem patentu a technického řešení, jinak bys nenapsal takovouhle kravinu. Jestli si myslíš, že někdo v aplikovaném výzkumu a vývoji dělá do šuplíku, tak jsi vedle jak ta jedle.

Já tady za nic nebojuji (znovu se ptám, kolik ti je let, proboha, tohle jsou obraty desetiletého kluka, co čte Rychlé šípy...), to že VW AG přináší do mainstreamu řadu prémiových řešení je pravda, stejně jako fakt že podobně na tom je Toyota (světe div se, oby mají prémiové značky) a ještě pár dalších (třeba Honda, Ford a kupodivu i ten Renault...). A stejně tak je pravda, že H/K sem nepatří, i když jí nikdo nemůže upírat rozvoj jak z hlediska množství tak kvality (i když třeba kolísavější, než u onoho VW AG nebi Toyoty a třeba i velkého vzoru - Fordu), ale na nějaký respekt to opravdu není. Možná tak uznání, ale asi tak na stejné úrovni jako u škodovky. Nic míň, ale taky nic víc.

P.S. Pokud seš dospělej, tak se zbav těch představ, že tady někdo za nějakou značku bojuje nebo že jí fandí. Mně VW AG zajímá především z hlediska ceny akcie a výše dividendy. Akcie H/K nemám a ani o nich nic nevím. A fandění si nech do sportu. Jdi radši čučet na olympiádu, za chvíli skončí......
Avatar - white label
white label
100% souhlas!
Jen s tou Bravií už se "dnes" tak úplně nezhodnem, LG a Samsung jsou dnes v meinstreamových TV na absolutní špičce a i tak slavné/tradiční japonské firmy jako je SONY je v mnohém spíš dobíhají.
Osobně jsem u hlavní velké TV přešel od Loewe k LG (a to je jiný značkový pád, než od SONY) a vůbec toho nelituji. Nejvyšší modely TV LG (začínající devítkou) mají naprosto nedostižný poměr ceny a obrazové kvality a jako bonus design na úrovni podobné Loewe (ano v počátcích ho do viditelné míry zkopírovali právě od Loewe). Samsung má zase vyníikající poměr ceny/kvality/designu zejména ve "střední" třídě.
Až bude Hyundai/Kia na úrovni Samsungu a LG, včetně vývoje, který udává (celesvětově) směr, pak můžu mít obdobný respekt i k nim.,
Avatar - idam.i
idam.i
Takže LG Samsung áno ? 😄
Tiež nemajú zrovna moc historiu.Spomeň na Philips ,Grundig či Tesla. 😉
Časy sa menia a budú sa meniť ešte viac !
Avatar - white label
white label
LG, Samsung ano, H/K nikoli. Zkusil jsem vše, ale přesvědčily mě pouze ty TV. U spotřební elektroniky nemá delší historie firmy zas takovou váhu. Tradiční evropské TV značek jako Grundig a Philips jsou minulostí, Philips nedávno prodal divizi s TV do Číny. Ve spotřební elektronice se vše mění podstatně rychleji, než u aut.
BeranK
Bravii mám cca 3 roky a jsme standrardní spotřebitel. Paradoxně mám SONY už od dětství docela v oblibě, s Bravií jsme spokojenej, fakt je, že kolega a společník si koupil tenkýho Samsunga a nějaký rozdíl v tom skutečně není.

Nicméně, zajímalo by mně, jak z hlediska telefonů? Když jsem četl výše vývody pana Johnnna o patentech, vybavily se mně ty spory, co vede Samsung. My máme ve firmě už nějak tak HTCčka, mimo jiné taky proto, že s touhle filosofií přišly jako první. Samsung ve mně důvěru až zas tak nebudí, Nokii bych úspěch sice přál, ale mám pocit, že pokud ji někdo nekoupí půjde do kytek a Apple? Chtrej telefon s odpovídajícím softwarem a ne módní výkřik, Dají se vůbce tyhle telefony srovnávat?

Jinak o Loewe jsem měl představu, že je to něco jako Mercedes mezi televizemi, zatímco ten SONY, Panasonic či Samsung nebo LG jsou mainstream....JInak, co se týká LG, jsou to stoprocentně Korejci. Nejsme v tomhle moc kovanej, jsme standardnmí spotřebitel,ale žil jsme v asi mylné představě, že LG je společný podnik Phillipse a nejakých Korejců....
Avatar - idam.i
idam.i
Loewe je ozaj prémiova značka.Občas chodím okolo jednej ich predajne.Tie ceny ,čo tam majú vyrážajú dych.Druhá vec je ,že napr. v plazmach vyrába obrazovku iba jeden výrobca a ostaný si ju kupujú .Potom si to dovybavia podla svojho.Ono niečo podobné beží aj medzi automobilkami a ich subdodávatelmi.
nasua23
Zajímavý postřeh, nicméně je to tak.
V současné době asi 80 procent rodin není schopno ošetřit větší částku, než 1 000Kč.
To mi přijde až jako alarmující zjištění a tak se vlastně divím, že vůbec nějaké náběhy prodejů jsou.
King of rain
Jakej podvod s registracemi, přeci když dáš auto na značky, tak je prostě registrovaný a zanesené ve statistice.Nebo mysliš že to je u Renaultu, VW,Škody jinak?No není...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Rozdíly samozřejmě jsou, stačí se podívat na rozdíl v prodejích za minulý a tento měsíc, jinými slovy, nedá se to parkoviště nafukovat do nekonečna, když už není kam přeposílat.
King of rain
Ale jasně že minule těch 500 vozů nebyl klasický prodej, ale jinak je to imho v klidu a I30 se prodává relativně slušně.Je otázka jak jim to vydrží, ale tuhle otázku si bude klást na 100% vícero výrobců.
bojler_
Vidíš Rapida už i v krmení pro rybičky. Červenec je abnormální hlavně kvůli k problémům s registrem, proto šli dolů prakticky všichni. U Fabie se toho sešlo mnohem víc. Třeba Octavia 1.4TSI/90kW za 329 900Kč (nebo spíš možná 2.0TDI/81kW za 349 900Kč), doprodej skladových kusů Touru, ukončená kampaň nebo taky předzásobení zahraničí před měsíční odstávkou výroby..
Avatar - Ronault.
Ronault.
Registr může stát za sníženým celkovým počtem registrací, nemůže stát za poklesy jedntolivých modelů. Nebo chceš říct, že prostě registr je nastaven tak, že nedovolí registraci Fabii, ale Octavii ano😒br />
Octavie v této konfiguraci byly v akci v květnu a nebylo jich mnoho, resp. bylo jich tak málo, že za 2 dny byly fuč.

Zpochybňovat spojitost nového modelu s poklesem staršího ti příjde normální?
bojler_
Fabia má oproti červnu pokles o 740 kusů, Octavia o 787 kusů. Čekají kupci Octavie na Rapida? 😄

Mimochodem, Octavia Champion nebyla během dvou dnů fuč, ale byly vyčerpány kvóty prodejců. Zadání auta do výroby neznamená, že by bylo prodané. Někdo stihl přidělené množství prodat během týdne, u řady prodejců se skladové kusy za původní cenu objevovaly ještě koncem července. A už od jeho začátku byl navíc Champion za cenu o 10 000Kč vyšší volně v nabídce..
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jelikož je Rapid velikostně mezi Fabii a Octavii, navíc liftback, tak se dá úbytek čekat na obou frontách, minimálně do doby příchodu nové Octavie.
MariAchi
Golf - nedivím se, čeká se na ssssseedddduuumm.
Ceed - tak to se divím, pokud BYCH chtěl mermomocí něco z Asie, tak Ceed by byl asi jediný kandidát
i30 - to se megadivím, ve spojení s tou reklamní kampaní to vypadá na debakl roku.
Focus - nedivím se, ten vzhled, hlavně interiéru a přední partie, je pro středoevropana těžko stravitelný
Mégane - klesá tak nějak furt...

Uvidíme příští měsíc, až bude registr "normálně" fungovat 😄
King of rain
Debakl roku. >😁 Bude to kapku jinak....sečti si % Ceed+I30 a fčíl mudruj.Prodávají v rámci našeho trhu dobře.
Apropo(I30) i v DE. 😉
[odkaz]
BeranK
No to je hezký výsledek na vyspělém německém trhu, 26. místo v pořadí a 1% trhu. Jenom mně s tím nějak nefalíruje ten 12% pokles oproti loňsku....
Icescent
:yes: ...
MariAchi
Fajn, tak si sečti Golf + A3 + Octavia + Leon...

Ano, nástup nové i30 vypadá na debakl roku.
Nicco
Prvni lowend od Skodovky je Citigo bez vnutorneho calunenia. Zatial ma sedacky, pockajme teda na facelift.
pitrys
To tam ale zapomínají dávat slováci...
Nicco
Lebo Cesi to nepotrebuju :-!
BeranK
Němci asi taky ne, viď? A to se Citig prodá v Německu asi pětkrát tolik, co v Čechách. Smůla, co.....
Nicco
Asi to tam kupuju Turci
pitrys
O co jsou Turci horší než slováci?
Xawier
Malé vozy😒br /> Fábia a Fiesta. Ostatní snad jako by ani nebyli... (snad jen v dáli i20) U Škody už se jistě i managment těší na novou generaci Fábie... Navíc zájem se evidentně přesouvá do nižžší střední, která je dnes v cenové kategorii jako ještě před pěti lety malé vozy.
Nižší střední😒br /> Dominantní Octávia a i30,Ceed,Golf,Megane v pelotonu za ní...
Střední😒br /> Tady u nás dnes existují jen Superb a Passat
SUV😒br /> Yeti,nic,nic,dlouho nic,stále nic a na trhu je prý ještě Sportage, ix35 a Duster. Nikdo jiný se nechytá.

Co dodat?

Smutný je evidentně tristní stav Opelu aaaa... Fiat má v ČR ještě oficiální zastoupení? Tuto dvojici doplňuje Peugeot. Že by čekání na 208? Snad... Tyhle automobilky nejen u nás drtí korejci neskutečným stylem. Ne nadarmo Francie tlačí na EU pro znovuzavedení cla na korejské vozy. [odkaz] . I když dle mě už by to byl krok vzad. Jako v přírodě. Silní přežijí a slabí a nemocní zmizí... A někteří tradiční evropští hráči jsou dnes hodně nemocní a slabí... ;-\
ten nejkrásnější
souhlas
Bernhardt
A😜 Tlak Francie na znovuzavedení cel

Tento krok dokazuje naprostou zoufalost francouzských výrobců.

Cla pro osobní vozidla z KR poklesla v minulém roci v rámci smlouvy o volném obchodu z 10 na 8, nyní pak na 6, takže žádné drama.

Co je však hlavní. Zhruba 85 % prodejů H/K pochází z EU (CZ/SK) + Turecko (i20)

Čeho si myslí že tímto dosáhnou opravdu nerozumím. Pokud by s požadavkem uspěli, maximálně by ubrali něco málo ze zisku H/K/GM ale rozhodně by tím nezabránili svému propadu který je způsoben něčím naprosto jiným než volným obchodem s Jižní Koreou.
Xawier
:yes:
BeranK
Hlavně nebude možné uvalit clo na auta, která se dělají v EU ( a mám takový pocit, že vetšina evrpských prodejů je ze Žliny a z Nošovic. Takže se hoši probudili zatraceně pozdě. A problém začíná být v tom, že jejich auta táhnou jejich trhy (viz. včera údaje o prodejích ve Francii) a ty jdou dolů. No a těch druhých trzích si zákazníci uvědomují, že kupovat domácí produkci (nota bene když je kvalitní...) se prostě vyplatí. A netýká se to jenom Německa. Aby nám ještě Francouzi nezačali ze dne na den platit frankem, nevystoupili ze Schengenu a nezačali vybírat clo na vše, co se do Francie vyváží.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nepotrva dlho a opel skrachuje 😉 a bude po famoch o nemeckej kvalitke.....
Xawier
GM to s evropskejma automobilkama nikdy moc neumělo...
Banjo
Já si myslím, že v Německu a v Anglii (jako Vauxhall) má Oplík pořád ještě prodeje celkem slušné. Pochybuji, že by se sesypali z toho, že zrovna u nás neprodají deset tisíc aut ročně navíc...
Avatar - white label
white label
Chlapečku, prober se s tou tvou otřepanou frází, Opel není žádné synonymum německé kvality, Když pominu počátky úzce spojené s Francií, tak už od roku 1929 se jedná spíš o kvalitu GM se kterým se museli spojit, aby přežili (proč asi zrovna Opel)...a kam to s GM po dlouhých 80 letech dopracovali se ukázalo v r. 2009 docela jasně.
Nicco
Opel doplatil hlavne na Lopeza zaciatkom 90tych rokov a pokazil si meno este vtedy a tahalo sa to s nimi dlho az do Astry 1 a niektori tomu veria dodnes.
Xawier
No ono i takové BMW,nebo VW svého času balancovali nad propastí a už,už to s něma vypadalo špatně. A kde jsou dnes?! 😄 Američani ale mají trochu jinou povahu,než Němci a tím pádem těch úspěšně převzatých společností americkýmy mateřskýmy koncerny moc nikdy nebylo...
Avatar - Anonym
Anonym
Nooo chevy Malibu zaznamenalo za červenec prodej 6 ks vozidel a to se prodává jenom s benzínem....
Takže hodně slušný...

Nová fiesta ale v reálu na silnicích není skoro vidět, na rozdíl od toho I20 který jde potkatk skoro na každým rohu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
celkove druhe miesto pre hyundai :yes😒br />
na konci roka si verim ze pripijeme :yes: ak si to udrzi :yes😒br />
ceed, i30, sportage aj rio
:yes😒br />
treba spomenut ze dacia lodgy predala 24 kuskov v juli, na zaciatok celkom slusne 😉

opel ufff, a ze nemecka kvalitka, uz ho predbehla aj dacia :yes: , boom insignia vyfucal, tazka astra uz neslape, nova corsa v nedohladne, zafira a meriva nie su ziadne supersellery... opel ma problem, mali by sa chlapci s dojclandu vybrat do rumunska a pozistovat si ako sa robia uspesne auta :yes😒br />
prepad focusu je neskutocny, vyzera to tak ze mnohi uz otvorili oci.... vacsi dizajnovy paskvil v nizsej strednej triede ako focus nenajdeme..... fordu to skutocne nejde....., nebyt zastaraleho fusionu v ponuke tak predajne pocty fordu su na bode mrazu.....

citigo aj ked v minitriede dominuje suverenne, celkove pocty predanych kusov su pre mna aj tak sklamanim.... vsetky ostatne skodovky su v predajoch uplne inde....teda su na poprednych prieckach... citigo nie je nakoniec ziadny zazrak a inde v eu predaju ine miniauta podstatne viac ako citigo... tam si ani neskrtne

pochvalit treba ibizu.... najkrajsie male auto na svete slape paradne,,, akoby ani nestarlo, a teraz ten facelift mu este pomoze k dalsim uspechom :yes: bravo ibiza... to auto je uzasne :yes:
webpaja
...auuu co odstavec to perla...

- srovnávat lowend s dobrým mainstreamem může jen a pouze statik od katalogu (a to ještě musí hodně špatně vidět). Astra velmi slušná, Insignia dobrej průměr, Zafira výborná a Corsa se prodává všude velmi slušně, jen u nás se nedaří

- FF III evidentně zatím sází na podstatně vyšší ceny než konkurence a spíš je jen otázkou času, kdy zafunguje ruka trhu. Vizualita určitě není problémem...

...už jezdíš Toppere? Kdy si kritizovaný auta projedeš a konečně porovnáš? 😉
BeranK
KIA šlape, KIA jede....copak nechápeš? Šlapací KIA, jak by mohl jezdit, na to je potřeba věk a hlavně řidičák. Na šlapání ne.....
pitrys
Však už jim frantíci šlápnou na krk...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ztráty firmy Rendlík a syn jsou sympatické >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Moc se neraduj hochu, celosvětově jsu na tom v alianci s Nissanem pořád velmi dobře. A až splaskne bublina v Číně, aby neměl problémy spíše VW.
BeranK
Jestli někomu zvoní v Evropě hrana, tak je to spíš FIAT a hlavně PSA, poslední "velká" prakticky ryze evropská (ba dokonce západoevropská) automobilka. Renault má diverzifikováno nejvíc ze všech velikých značek, je to jediná aliance na světě, která vlastní značku na všech hlavních trzích - Japonsko (Nissan), USA (přes Nissan Infiniti), Jižní Korea (Samsung), Rusko (podíl ve VAZu a mnotážní závod), Dacie, závody v Africe (tuším Maroko), Turecku, poměrně silná pozice v Latinské Americe, nástup v Číně a Indii - prostě přesně opačný přístup, než zvolili u PSA.

Jinak tvoje "obavy" se splaskáváním bubliny a problémy VW - mohu tě uklidnit, VW by měla plus minus stejné problémy jak Renault, ten letos avizoval důležitost čínského trhu pro svoji značku a přes Nissan je zde angažován docela dost. Na druhou stranu pozice VW AG v Indii je lepší, než u Renaultu, v Rusku rovněž (ne o moc, ale přesto) a na trzích v USA, Mexiku a i v Latinské Americe je na tom VW taky líp. Takže co se týká VW AG, můžeš klidně spát, dokonce ještě klidněji, než co se týká Renaultu.
Xawier
Proč by měla splaskávat? VW si tam vybudoval a udržuje pozici. To může frantíky,opely a italy stát exitenci. A pak se bude VW dýchat ještě líp....
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nevím jak ty, ale já vidím pokles 8 kusů, čili 0,88%, což je při celkovém poklesu trhu 8% vlastně růst podílu na trhu, z čehož se dá vyvodit jediné, konečně jsi začal fandit Renaultu, čili jelikož spojuješ Renault s homosexualitou, tak jsi logicky musel změnit orientaci.
MariAchi
...se ho zeptej rovnou, jestli má akvárko...
King of rain
Za 7 měsíců to je propad o 1182 pcs.Takže o růstu (možná za ten měsíc) se nedá u Renaultu hovořit.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Za prvé nebuď detailista a za druhé klesá celý trh. 😉

Celkově to jsou jen diskuze, kde může dělat analytika každý, jak se stačí kouknout... jenže většina z diskutujících jsou spíše análové. Však takový Áda tady už 6 let věští konec Renaultu do dvou let, i když je zrovna v zisku jako teď.
Avatar - idam.i
idam.i
Všetci sú análovi,len Renaulťáci sú kosoštvorcový.
Bože ,ako hlboko som klesol.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jestli to byla vážně myšlená otázka, tak věz, že tvé klesání opravdu nesleduji, není mým koníčkem sledování outsiderů 😉
Avatar - white label
white label
Tak na sobě trošku zapracuj a odraz se ode dna, třeba ti to pomůže najít rozdíl mezi slovy "většina" a "všetci"... 😉
Avatar - idam.i
idam.i
Zlatí ! Myslím oboch. :yes:
Väčšina je blbá len mi ideme správnym smerom, že ? V podstate ste ma pobavili a tento smer debyty radšej ukončím.Respect kámo! 😉
Avatar - white label
white label
Pokud ses aspoň pobavil, jsi na dobré cestě, kámo! 😉
Avatar - idam.i
idam.i
:yes: 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Orientaci jsem nezměnil.
Rendlík klesnul za 7 měsíců o 15%, VW se Škodou za stejné období vyrostli o 10%.... :-!
Moik
Kde je Mondeo? Že by se ho prodalo míň jak Renault Fluence a nevešlo se do dvacítky?
MegaCar
Ano. Má přesně 72 ks.