Oni ani nemusí jim do hlavy nic lít. Lidi to prostě kupují a je to vidět i Praze na ulicích. Sám se tomu divím, ale jen dnes cestou ze Zličína na Smíchov potkal 3 různé CitiGo ;-)
Tycoone, musíš občas do města, tam je tahle plechovka určena >:D Btw ale taky se divím, fakt je jich na ulici dost a to nemusím jezdit ani kolem showroomů ;-)
Asi jo, ale nikdy jich nebude tolik, co v Praze. Já osobně to vidím jako ideální auto pro starší pár nebo důchodce, co potřebují nahradit 10 let starý Matiz nebo Fábku.
S přítelkyní budeme od října ten mladý pár s první prací a věř mi, o Citigo ani pohledem nezavadíme. Vrstevníci to vidí stejně, to auto je opravdu jen náhrada za Matize.
Mladý potřebujou něco praktičtějšího - na sport, zařizování bytu, dovolený atd. Aby to Cigo bylo trochu důstojný, muselo by stát odhadem tak 230-240 tisíc. To si opravdu raději připlatit (na splátách se to nijak výrazně neprojeví, mladý stejně hotovost nemají) a jít do základního Golfa, Mégana nebo té Astry.
A deb*lní hipsteři a mladý progresivní ekoteroristi zase nemají auto tak vysoko v preferenčním žebříčku. Škoda si je toho dobře vědoma, podívej, na koho cílí reklama.
Tak pozor pánové. Já potkal na želivárně Citigo komplet ve zlaté fóli s nějakými černými nápisy. Skoro jsem se rozkoktal jak zaanálek, tedy zaorálek: "jako jako...." >:D
jj, jezdí s tím velice hezká blondýnka...parkuje u nás u baráku...ta zlatá folie má jednu nevýhodu...neskutečně odráží světlo, takže když praží slunce tak je to až nebezpečný jak to oslňuje...clověk snadno přehlídne, že brzdí...
Jinak cíg jezdí po Praze hodně, ale spousta jich je předváděcích a nebo služební vozy zaměstnanců Škodovky...
Ked reklama lezie pomaly aj do postele, ziza z chladnicky a trci z kazdej diery ementalu, niet divu, ze sa to zacalo predavat.
Pri takej mozgomasazi sa predava aj praci prasok z vapenca, co vyzerie pradlo po 2hom prani.
Telefon z Tchaiwanu a televize Japonská. Nicméně já nemám nic proti korejským výrobkům, kromě aut, které se u nás chovají jak paraziti, přiživují se na českém jméně, na pivu, kterým jsme světoznámí a urážejí celý národ (kromě pár ovcí, který to žerou) tím, že tvrdí, že neumíme nic udělat pořádně a museli sem přijít oni, aby nám to všem ukázali. H/K je pro mě parazit.
Kdyby si to někdo dovolil u nich, tak si ani neškrtne, neprodal by tam ani knoflík, zneužívají naši toleranci i tradici určitých českých produktů, ale u některých českých mozků vymytých pivem (z Plzně, či z Nošovic - možná i proto si vybrali místo, které si nakonec vybrali) to bohužel zabodovat může... 8-s:no:
Stačí se mrknout kousek na východ do Žiliny a zkonfrontovat to nejen s místními prodeji, ale i s faktem, kolik Slováků (naštěstí zdaleka ne všichni) se tady tradičně "pere" za Kiu, jako by ji kdysi založil Jánošík osobně. :-O8-s
Slováci jsou hodně hrdej národ,tak asi proto... Chceš li Dušane,tak tedy i do Bratislavy. Kdyby jste nám je tam tak kvalitně nemontovali,tak se to tak dobře prodávat nebude :-):yes:
A vies preco je na spici ? Lebo sa u nas prihlasi a hned vyvezie von. Realne ho na ceste uvidis tak raz za mesiac. Co sa tyka toho paradneho auta tak sa skus previezt na 500 a potom v citigu. potom zistis co je dobre auto.
Od zaciatku roku sa v SR prihlasilo 171 ks F500. Cenovo zacina 9 100 € za male nic, jaskyna. To iste v DE stoji 11 600, v AT stoji 12 100, v IT stoji 11 850. Takze 1. fakt si myslis ze 171 zakaznikov si to za tu cenu kupilo ? 2. Uz vies kde su vsetky tie auta ?
Tak ti dam este dalsie cislo : odkedy sa F500 vyraba sa v SR prihlasilo 1194 ks. Keby neboli vyvezene tak by si ich tu vidaval stovky denne, hlavne ked ako to tu uz niekto spomenul - to auto si vsimne kazdy. A nakoniec fiataci sa ani netaja tym ze to posielaju vonku - ak mas kontakt niekde vo fiate tak si to over.
Fobii2 odkedy sa vyrabaju sa prihlasilo hrubym odhadom 30000 a ani tych (chvalabohu) nevidim stovky denne (co znamena, ze na kazdych 25 Fobii pripada 1 F500), ale je zaujimave sledovat sposob tvojho uvazovania >:D
Hm, akorát nevím, kolik z těch pětistovek nakonec zůstane na Slovensku. Potkáváte nějaké na silnicích? Kolegové ze Slovenska hlásí velký podíl reexportů...
[odkaz] zaujímavé i40 stretám minimálne. A to som po celom Slovensku na cestách denne. Najväčší rozdiel medzi ČR a SR je vo Forde. Príčina bude asi v importérovi. Ten náš slovenský, to je proste tragédia... :no:
U nás začíná Ford také polevovat. Mondeo se vždy pralo s Passatem a teď je rádo, že si drží třetí příčku, ale tam se čeká na nový model, který by to mohl zase trochu zlepšit. Prodej FF taky není to co bývalo.
že uváděné statistiky prodejů jsou statistiky skutečných prodejů. V poslední době s krizí klepající na dveře se rozmohlo "podvádění" automobilek pomocí "samonákupů" vlastních aut (dealery nebo i vlastní automobilkou). V sousedním Německu to narostlo do obludných rozměrů (dokonce se má za to, že vykazovaný malý růst 0,7% v Německu v prvním pololetí je podvod a ve skutečnosti je zde propad minimálně 5%) a pochybuji, že ČR bude v tomto výjimka, spíše budeme německé praktiky kopírovat. Výsledkem je, že u nejaktivnějších (BMW, Hyundai) je 30% nových aut registrováno na automobilku nebo její dealery a analytici předpokládají brzké zhroucení této bubliny (ostatní automobilky příliš nezaostávají, u všech je indikováno ke 20% "samoregistrací"), protože to samozřejmě nejde dělat do nekonečna (asi manažeři chtějí pobrat pololetní bonusy, které jsou zhusta založeny na registracích nových vozů a pak "po nás potopa").
Hezká analýza na toto téma je zde:
[odkaz]
Nejezdím zrovna málo, ale jestli jsem viděl bez nálepek autosalonu za celou dobu dvě CG, tak je to hodně...Pandu jen jednou v Itálii, u nás? Ani náhodou...
Korejský prdítka naopak realtivně často...
Snad se to změní po létě, kdy chodníky zaplaví dlouhý kalhoty a bundy místo sukní a šatů...
Ja som už Pandu (na Slovensku, na cestách) videl (áno, len jednu). Na autoslaóne sa mi celkom páčila. Plasty síce boli tvrdšie ako v Cigu (ale na dotyk príjemnejšie) a priestoru bolo menej, ale aj tak ma príjemne prekvapila... :yes:
Mnohá píšu, že Cigo zatiaľ na cestách videli le predvádzačky (ja nie, ja som ich už videl veľa).
Ale viete prečo je tomu tak? Cigo má taký jednoduchý dizajn, že si ho človek ani nevšimne
>:-[]
jasne, je to skodovka, to dela svoje. Ale lidi, kdo jste v tom aute jeli, tak proste krom nepochopitelne chybejicich snurek v kufru a par malickosti, je to v ramci kategorie dobre postaveny auto, ta verze s 55kW jede fakt vic nez slusne, auto je obratny, prostorny, clovek z toho a pocit jakesi solidnosti, pochopitelne v ramci tridy. A ze vypada Citigo nudne? Ja na nejaky kudrlinky a fluidni design fakt nejsem..to se rychle zajida...
Rendlík DvojGo na devátém místě za posledních 7 měsíců :no:
Ještě stále je to s námi špatné, pokud se rendlíkovská kreatura dostane do první desítky vozů ve své třídě. Ale zase je to lepší, než před rokem a dvěma... :yes: