Ekonomika
Tak kolik se těchto leklých kaprů [odkaz] prodá příští měsíc? 25-20? Že ho bude dávat i Spark jsem opravdu nečekal ani já. Kia šlape >😒] :yes:
No celkově je to jinak, ale to je jedno.Kapku mi uniká smysl posměvačného přízpěvku. :😉
To já vůbec ne a dodal bych že "nabudůce uvidíme a ještě bude sranda". Kia šlape, ale nevím co, asi chodník.
Tvými vlastními slovy "Už šlape, už se rozbíhá, už se rozjíždí" >😒]
>😒] To byl oběžník pana ředitele.
1x , no neviem nad čim sa tak niektorý ludia odbavujú. nic moc ;-\
Zaujímavé je porovnanie so slovenským trhom - [odkaz]
:yes😒br />
f500 je u nas v minitriede uz nejaky ten rok na spici :yes: paradne auto :yes: u nas kontajner citigo skutocne nema narok 😉
f500 je u nas v minitriede uz nejaky ten rok na spici :yes: paradne auto :yes: u nas kontajner citigo skutocne nema narok 😉
Na tom je teda vidět vás vkus....strašné auto, šedesátá léta.
A vies preco je na spici ? Lebo sa u nas prihlasi a hned vyvezie von. Realne ho na ceste uvidis tak raz za mesiac. Co sa tyka toho paradneho auta tak sa skus previezt na 500 a potom v citigu. potom zistis co je dobre auto.
Samozrejme, anglani sem chodia po 500ku, lebo je to ultra vyhodne a nam sem spat posielaju ciganov na ich jazdenkach..
Náhodou ja som na cestách videl už veľmi veľa 500-viek. Včera som na ceste Malé Leváre - Malacky videl dve 500-vky, ďalšiu potom v Bratisalve.
Ale prestaň. 500-ku nevidíš každý ďeň, ale to, že vo svojeje triede vedie je pravda. A je to aj reálne vidieť... :yes:
Od zaciatku roku sa v SR prihlasilo 171 ks F500. Cenovo zacina 9 100 € za male nic, jaskyna. To iste v DE stoji 11 600, v AT stoji 12 100, v IT stoji 11 850. Takze 1. fakt si myslis ze 171 zakaznikov si to za tu cenu kupilo ? 2. Uz vies kde su vsetky tie auta ?
Jasne, preto som ich videl nieco cez 10, ked som si spravil vylet krizom cez SVK... Shitygo az 1, zelene.
Tak ti dam este dalsie cislo : odkedy sa F500 vyraba sa v SR prihlasilo 1194 ks. Keby neboli vyvezene tak by si ich tu vidaval stovky denne, hlavne ked ako to tu uz niekto spomenul - to auto si vsimne kazdy. A nakoniec fiataci sa ani netaja tym ze to posielaju vonku - ak mas kontakt niekde vo fiate tak si to over.
:yes😒br />
zatial je to parada :yes😒br />
uvidime ako to este bude do konca roka.... kia picanto zatial pekne :yes:
zatial je to parada :yes😒br />
uvidime ako to este bude do konca roka.... kia picanto zatial pekne :yes:
Letos jsem se nestacil divit... byl jsem v Baška Voda a na každém kroku UP! a semtam CityGo.
Kazdopadne v realu vypada UP daleko lepe, hlavne predni partie.
A Seat v CR nebude prodavat Mii?
Kazdopadne v realu vypada UP daleko lepe, hlavne predni partie.
A Seat v CR nebude prodavat Mii?
[odkaz] zaujímavé i40 stretám minimálne. A to som po celom Slovensku na cestách denne. Najväčší rozdiel medzi ČR a SR je vo Forde. Príčina bude asi v importérovi. Ten náš slovenský, to je proste tragédia... :no:
Ono ty prolisy na i40 videt nazivo je o dost hosi, nez na fotce. Pusobi to divne a zbytecne. A jeste za to davat penize...
že uváděné statistiky prodejů jsou statistiky skutečných prodejů. V poslední době s krizí klepající na dveře se rozmohlo "podvádění" automobilek pomocí "samonákupů" vlastních aut (dealery nebo i vlastní automobilkou). V sousedním Německu to narostlo do obludných rozměrů (dokonce se má za to, že vykazovaný malý růst 0,7% v Německu v prvním pololetí je podvod a ve skutečnosti je zde propad minimálně 5😖 a pochybuji, že ČR bude v tomto výjimka, spíše budeme německé praktiky kopírovat. Výsledkem je, že u nejaktivnějších (BMW, Hyundai) je 30% nových aut registrováno na automobilku nebo její dealery a analytici předpokládají brzké zhroucení této bubliny (ostatní automobilky příliš nezaostávají, u všech je indikováno ke 20% "samoregistrací"), protože to samozřejmě nejde dělat do nekonečna (asi manažeři chtějí pobrat pololetní bonusy, které jsou zhusta založeny na registracích nových vozů a pak "po nás potopa").
Hezká analýza na toto téma je zde😒br /> [odkaz]
Hezká analýza na toto téma je zde😒br /> [odkaz]
Nejezdím zrovna málo, ale jestli jsem viděl bez nálepek autosalonu za celou dobu dvě CG, tak je to hodně...Pandu jen jednou v Itálii, u nás? Ani náhodou...
Korejský prdítka naopak realtivně často...
Snad se to změní po létě, kdy chodníky zaplaví dlouhý kalhoty a bundy místo sukní a šatů...
Korejský prdítka naopak realtivně často...
Snad se to změní po létě, kdy chodníky zaplaví dlouhý kalhoty a bundy místo sukní a šatů...
Jestli ono to není tím, že CitiGo je taková šedá myš... já sem tam nějakou vidím. Tedy - viděl jsem jich odhadem tak 15, celkem.
S Pandou souhlas, tu jsem ještě nepotkal.
S Pandou souhlas, tu jsem ještě nepotkal.
Ja som už Pandu (na Slovensku, na cestách) videl (áno, len jednu). Na autoslaóne sa mi celkom páčila. Plasty síce boli tvrdšie ako v Cigu (ale na dotyk príjemnejšie) a priestoru bolo menej, ale aj tak ma príjemne prekvapila... :yes😒br />
Mnohá píšu, že Cigo zatiaľ na cestách videli le predvádzačky (ja nie, ja som ich už videl veľa).
Ale viete prečo je tomu tak? Cigo má taký jednoduchý dizajn, že si ho človek ani nevšimne
>😒]
Mnohá píšu, že Cigo zatiaľ na cestách videli le predvádzačky (ja nie, ja som ich už videl veľa).
Ale viete prečo je tomu tak? Cigo má taký jednoduchý dizajn, že si ho človek ani nevšimne
>😒]
jasne, je to skodovka, to dela svoje. Ale lidi, kdo jste v tom aute jeli, tak proste krom nepochopitelne chybejicich snurek v kufru a par malickosti, je to v ramci kategorie dobre postaveny auto, ta verze s 55kW jede fakt vic nez slusne, auto je obratny, prostorny, clovek z toho a pocit jakesi solidnosti, pochopitelne v ramci tridy. A ze vypada Citigo nudne? Ja na nejaky kudrlinky a fluidni design fakt nejsem..to se rychle zajida...
Není co dodat já bych CitiGo nechtěl. Určitě raději Pandu nebo Twingo a když už tak bych šáhl po UPu od VW ale zrovna citigo ne.
Rendlík DvojGo na devátém místě za posledních 7 měsíců :no😒br />
Ještě stále je to s námi špatné, pokud se rendlíkovská kreatura dostane do první desítky vozů ve své třídě. Ale zase je to lepší, než před rokem a dvěma... :yes:
Ještě stále je to s námi špatné, pokud se rendlíkovská kreatura dostane do první desítky vozů ve své třídě. Ale zase je to lepší, než před rokem a dvěma... :yes:
Gratulace do Mladé Boleslavy 😉 :yes:
Samozřejmě prodávat Škodovky není složitého, to není jak v Hyundai, kdy se musíš složitě učit správnou výslovnost jména automobilky >😒]
Mladý potřebujou něco praktičtějšího - na sport, zařizování bytu, dovolený atd. Aby to Cigo bylo trochu důstojný, muselo by stát odhadem tak 230-240 tisíc. To si opravdu raději připlatit (na splátách se to nijak výrazně neprojeví, mladý stejně hotovost nemají) a jít do základního Golfa, Mégana nebo té Astry.
A deb*lní hipsteři a mladý progresivní ekoteroristi zase nemají auto tak vysoko v preferenčním žebříčku. Škoda si je toho dobře vědoma, podívej, na koho cílí reklama.
Úplnej Lotus John Player Special naruby (nejenom barevně) >😁
jako jako >😒] >😒]
Jinak cíg jezdí po Praze hodně, ale spousta jich je předváděcích a nebo služební vozy zaměstnanců Škodovky...
Pri takej mozgomasazi sa predava aj praci prasok z vapenca, co vyzerie pradlo po 2hom prani.
Pohled první - vládce segmentu.
Pohled druhý - nejméně úspěšná modelová řada Škody.
Ale nie, z môjho okolia tam pracuje veľa ľudí...