Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
nadhera
H/K_svwet
| 9. 8. 2012 07:37
:yes:

toto je skutocny off road :yes: , a este aj vyzera nadherne :yes:
Opravdový off-road
Gatto
| 9. 8. 2012 08:33
Rusové se po 2. světové válce rychle od Američanů naučili dělat terénní auta pro nejtvrdší podmínky. Pamatuji si na GAZ-69 a UAZ-469 z armády, taky na to, že se s UAZem daly dělat v terénu opravdové zázraky. Na asfaltových cestách byl nečekaně pohodlný, jen moc nebrzdil. Pokud vím, byl to jeden z důvodů, proč neměl u nás homologaci. Navíc ty jeho kuriózní dvě nádrže...Věřím, že Rusové to auto po pádu komunismu dopracovali téměř k dokonalosti. I nová generace jejich terénních aut stojí za pozornost.
Avatar - H/K_svwet
Opravdový off-road
H/K_svwet
| 9. 8. 2012 08:38
:yes:

aj lada niva je paradny off road,,, tieto ruske nesmrtelne a poctive masinky mam rad :yes:

pri tomto mi vzdy srdce zaplesa:
[odkaz]
Opravdový off-road
JFK
| 9. 8. 2012 17:07
Niva že je offroad?
Avatar - jeylkey
Opravdový off-road
jeylkey
| 10. 8. 2012 10:31
Neveril byste, ale je!
Avatar - Barrichello
Hunter už tu jde koupit dlouho
Barrichello
| 9. 8. 2012 08:41
je to jen vylepšený původní 469B, kvalita zpracování ale prý nijak úžasná...

Jdou koupit i ty mirobusy UAZ (známé hlavně jako vojenské sanitky) který UAZ nadále vyrábí..
Avatar - Papír1
Hunter už tu jde koupit dlouho
Papír1
| 9. 8. 2012 12:55
Měl jsem možnost na vojně sedlat UAZ v sanitním provedení. Motor byl benzín. Měl děsivou spotřebu na to jaké podával výkony. Auto nesedělo na silnici, vůle ve volantu byla +-10cm na každou stranu. Pneumatiky hučely jako o závod, více jak 110km/h nešlo udržet na silnici. Brzdná dráha byla jak u Jumbo Jetu. Nemělo to synchrony, tak se muselo řadit s meziplynem atd. Uzávěrka se zamyká natvrdo u předních kol atd. Pak jsem měl možnost jezdit defendrem a bylo auto jak z jiného světa. Beru to, že auto bylo dobré v době vzniku ale dnes je to veterán. jj je schopný v terénu, ale to jsou i jiná auta. Prostně nerozumím, kdo si to koupí v ČR. Ale chápu že na expedice do Mongolska je to ideální auto. Opraví to tam každý a dají se sehnat náhradní díly.
Avatar - jeylkey
Hunter už tu jde koupit dlouho
jeylkey
| 9. 8. 2012 15:51
s uazy jsem najezdil docela hodne, a muzu se podepsat pod kazdym slovem - je dobry v bahne, ale jezdit s tim kazdy den po aspon trochu normalnich cestach je trest. nemluve o tom, ze za mesic se ulomi a rozbiji vsechny "nedulezite" veci na aute (kliky dveri, sedacky atd)
variabilní kompresní poměr
xpaja
| 9. 8. 2012 08:47
Do výčtu bych přidal variabillní kompresní poměr, v tom je taky budoucnost. A pokud se bavíme od dlouhodobějším vývojí měl být v článku jmenován.
KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
petrbehounek
| 9. 8. 2012 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
vursum
| 9. 8. 2012 22:12
Práve podľa predajných výsledkov je zrejmé, že si to kupujú poväčšinou normálni ľudia. Mimochodom, kedy si pristál na tejto planéte?
KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
petrbehounek
| 9. 8. 2012 22:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
T613
| 10. 8. 2012 11:02
cca 30tisíc ročně
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 14:25
a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH, v této velikosti, za terénní vůz do práce?
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 15:08
například?
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 9. 8. 2012 15:35
napriklad [odkaz] vyjde to jeste levneji
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 18:10
to je spíš voňavka než pracovní off-road
edit: navíc to je nějaká akční cena. a nebudeme porovnávat standardní cenu s akční, že ne?
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
CENA s common rail 700 000,-
bob999
| 9. 8. 2012 20:17
ona má poslední generace Vitary rám... ?... hmm Tak to je mazec :-) a kde prosím tě ? :-) sem si ho tam nevšimnul... to čemu říkají "INTEGROVANÝ RÁM" (podobně jako u LR DISKO posledních generací) je vlastně jen vyztužená - zesílená kastle - viz mimo jiné obr. [odkaz] , ale jinak proti Vitaře ani jedno křivé slovo - skvělé nářadí do terénu.
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 10. 8. 2012 10:52
Podle obrazku to spis vypada jako ram, udelany ve tvaru kastle :-) Ale vazne, jestli tento pseudoram je dostatecne tuhy, neni jedno jaky ma tvar? Akorat zabira mene mista
CENA s common rail 700 000,-
bob999
| 10. 8. 2012 11:42
jenže to je právě ono - ta tuhost a možnost kroucení rámu v terénu umožňující nápravám ještě větší křížení... ono když se podíváš na ten obrázek pořádně, tak zjistíš že je to jen hromada plechových výlisků, které v určitém místě vyztužují standardní podlahu karoserie - tohle není rám ani omylem a taky když srovnáš v terénu auto s rámem a auto s tímhle, tak mají limity úplně někde jinde - nehledě na to, že tady se případný krut a další nepříjemnosti přenesou časem do kastle a projeví se ve zhoršené torzní tuhosti karoserie - ale to poznají až další majitelé na bazaru :-) U Uaze, MB G, Defiště a spol je kastle naprosto nepodstatná - je tam proto aby na tebe nefoukalo a nepršelo - je chycená přes silentbloky na rám a v podstatě ho nijak neomezuje na krut - ten je dán konstrukcí rámu a tím z čeho a jak je udělán... zjednodušeně řečeno - když bys na rám UAZe a dalších offů dal bednu od banánů tak pojedeš terénem jako král...
Jukni na tohle video: [odkaz] - konkrétně čtyřicátádevátá nebo padesátá vteřina... takhle se má chovat rám! a teď si představ "integrovaný rám" do podlahy karoserie :-)
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 10. 8. 2012 12:29
Jo, to vim, ale takovy teren, kde opravdu bez ramu nevyjedete, 99% i opravdovych offroadu nikdy neuvidi, bohuzel ;-\ A v jinych mistech staci i ta vyztuzena kastle na Suzuki :-)
Tim nechci rict, ze opravdove terenaky nemam rad, miluju je ;-) S Uazy (se vsemi (co znam) moznymi karoseriemi) jsem jezdil od 7 let (no, "jezdil" v 7 letech asi neni spravne slovo, zkousel jsem:-)), a to co je na 50. vterine videa jsem s jejich ramy zkousel v realu hodnekrat :-) Jednou to i nevydrzelo :-O
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 20:39
ty by jsi do Vitary vlezl zablácený a hodil tam zakrvácenou srnu? Například? Já teda ne. Proto je to voňavka ;-)
v UAZu, Defenderu aj. bych s tím problém neměl :-)
CENA s common rail 700 000,-
bob999
| 9. 8. 2012 20:52
v Německu prodávaj (pro myslivce) pro Jimnyho a Vitaru (verze Jaeger) takové super kari sítě co sklopíš za auto (chycené je to na tažném) a toho divočáka nebo srnu hodíš na to ať si klidně barví jak chce :-) Je pravda, že v UAZu, GAZu, Defíku nebo MB G-Profesional je na podlaze guma a dá se to vystříkat hadicí - navíc jsou tahle auta dělaná stylem - co dovnitř vteče to taky vyteče... kdežto ve Vitaře je koberec a ten jen tak hadicí neopláchneš, ale zase se dá pořídit gumová vana a podobně...
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 20:55
o tom žádná, ale to ta výše uvedená skladovka není :-)
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 10. 8. 2012 10:35
Tato skladovka bylo to prvni, co jsem nasel behem 5 vterin, kdybych si chtel neco podobneho opravdu koupit, urcute se najdou dalsi varianty
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 10. 8. 2012 11:04
porovnávat cenu skladovky z neskladovým vozem je trochu nelogické? Cena nové Grand Vitary v motorizaci jakou jsi zde dal začíná nad 700tisíc..

Navíc oba jsou jinak zaměřené. Na to stačí jen jemný pohled do interiéru. Takže Hunter s Vitarou prostě nejsou přímí konkurenti.
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 10. 8. 2012 11:40
Jo, ale Vy jste se ptal "a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH". S DPH to je taky nad 700tisic? Cenikova cena na naftovy Suzuki je 730t, akcni 654t, skladovka 600t...
Rozmerove jsou podobne, v terenu Suzuki je docela schopny, a co se tyce interieru - ano, Suzuki mozna miri trochu jinam, ale praci uazu by asi zvladl, takovy L200 taky nema ocelovy interier, ale vyuziva se jako pracant kdekoli
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 10. 8. 2012 15:27
pardon nenapadlo mě, že sem někdo bude házet akční a skladové ceny, které jsou podle toho jak se kdo vyspí :-)
Avatar - jeylkey
CENA s common rail 700 000,-
jeylkey
| 10. 8. 2012 15:42
Vzdyt pisu, ze reauguji na vas prispevek 09.08. 14:25, kde pisete o cene 594 bez dph... s dph to je neco kolem 710, cenikova cena Suzuki (zadna akce, ne skladovka) je 730
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
CENA s common rail 700 000,-
T613
| 9. 8. 2012 18:10
to nebyla odpověď, ale otázka
Avatar - Papír1
CENA s common rail 700 000,-
Papír1
| 9. 8. 2012 15:08
No známej buduje plynovod přes Svatou kateřinu. Tam žádné cety nejsou. A mají, jak říká " Mitsáky" neboli L200 Něco jak toto:
[odkaz]
CENA s common rail 700 000,-
Gilgit
| 9. 8. 2012 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
CENA s common rail 700 000,-
bob999
| 9. 8. 2012 15:41
Já jsem asi slepej nebo blbej, ale už jsem si na to vzal i kalkulačku a i když vezmu to nejdražší provedení, tak mi vychází 399.000 + 70.000 = 469.000 Kč bez DPH tj. 562.800 Kč vč. 20% výpalného státu... Kde vidíš těch 700.000? To je i ten "mišák" dovezenej z Thajska a neschválenej pro provoz v ČR na SAUTO.cz (soudě dle lišt k uchycení nákladu na korbě - na bocích - to má jen asijská verze co jsem tahaj překupníci a je určená do Afriky. To je fakt bomba koupě - nulová antikorozní ochrana, netopí to atd - přečti si off fóra) dražší protože ta cenovka je tutově bez DPH. Základní model pro Evropu po velké slevě od dovozce stojí holý 538.233 Kč bez DPH....
CENA s common rail 700 000,-
petrbehounek
| 9. 8. 2012 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Igithegreat
CENA s common rail 700 000,-
Igithegreat
| 9. 8. 2012 18:36
Já zase nemůžu pochopit jak si nekdo muze koupit Škodu Yeti, rikat tomu offroad a dát za ní půl míče, tomu se zase směju já a myslím si o těch lidech své >:D UAZ, Niva atd., jsou určitě výborní pomocníci pro myslivce, lesníky, rybáře, a určitě tito lidé nebudou kupovat Grand Vitaru, kde každý škrábanec majitel obrečí.
Od 358.800,-
megacruiser
| 9. 8. 2012 23:26
vč. DPH to není špatný. Solidní technika, hodit tam LPG, řekl bych že do skutečnýho terénu lepší než stejně drahá konkurence. Sice vnitřek jako u aut 40 let zpět, ale čemu to vadí? Aspoň není všude koberec, samé plasty. Otázka je, jestli to má rozumný pozink, pokud ne, je to o ničem - auto se v terénu vždy hned odře a bez antikorozní ochrany by to za chvíli byla koule rezu.