Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: BMW M3 v dešti na dálnici - fyziku neoblafneš

BMW M3 i přes přítomnost moderní elektroniky na palubě stále vyžaduje pořádnou dávku řidičského umění. Obzvláště v dešti.
Zpět na článek
9. 8. 2012 14:48
10. 8. 2012 07:14
10. 8. 2012 09:55
10. 8. 2012 11:07
10. 8. 2012 11:18
11. 8. 2012 15:01
18. 8. 2012 12:40
11. 8. 2012 15:00
18. 8. 2012 12:46
9. 8. 2012 14:22
9. 8. 2012 18:48
9. 8. 2012 22:58
10. 8. 2012 12:46
9. 8. 2012 15:08
9. 8. 2012 15:44
9. 8. 2012 16:15
9. 8. 2012 22:52
10. 8. 2012 01:23
12. 8. 2012 13:15
10. 8. 2012 09:06
10. 8. 2012 17:51
neregistrovaný "SR20"
12. 8. 2012 18:12
13. 8. 2012 20:03
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 14:15
NEsmysl..
..i tady bylo vloní podobné "ze silnice VYLÍTÁVAJÍCÍ video" a šlo o 4kolku audi Q7 - to NEmá až tak souvislost s poháněnou nápravou, jako se STAVem PNEUmatik vs rychlost vozu na mokru... (to ví i "malá holka" :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - jeylkey
9. 8. 2012 14:48
Re: NEsmysl..
ne jenom se stavem pneumatik, ale i jejich sirkou - siroke kolo ve vode ztrati kontakt drive nez uzke
Avatar - Sloth
10. 8. 2012 07:14
Re: NEsmysl..
To je pravda,před týdnem při přívalovém dešti se mi to stalo taky,ale naštěstí jsem to ještě srovnal. Mám Felicii s pneu 195/50 R15,ještě pořád zimní, 4mm vzorek. A to jsem jel jen 80km/h. Tím pádem jako viník odpadá vysoká rychlost i stav pneumatik,ale zůstává šířka pnemumatik a hloubka vody.
10. 8. 2012 09:55
Re: NEsmysl..
Jestli to nebude tím, že je zimní? Proč jezdíš v létě na zimních? A v zimě na letních? Nechápu. 195 jsou zrovna ty co považuji za úzké. A taky na kvalitě pneu. Tipuji pneu z Globusu, pochybuju, že máš pneu jejichž hodnota převyšuje cenu vozu >:D
Avatar - Sloth
10. 8. 2012 11:07
Re: NEsmysl..
Ty jsi mě teda pobavil.Zimni pneu jsou taky dimenzované na odvádění vody.Na zimních jezdím protože je chci dojet jelikož na zimu mám koupené nové (musím tě zklamat,globus se nekoná- Michelin).Taky nechápu,proč by měly stát vic než auto. A jen tak na konec- 195 pneu na autě 3,8m dlouhém,vážícím necelou tunu jsou široké až až
Avatar - Sloth
10. 8. 2012 11:18
Re: NEsmysl..
Mimochodem,stávající pneu jsou Barum Polaris 2. Sice žádná extra kvalita,ale globus se opět nekoná...
11. 8. 2012 15:01
Re: NEsmysl..
Zimni pneu odvadeji hure vodu nez letni resp. maji vetsi sklon k aquaplanningu nez letni.
Barum Polaris 2 jsou kvalitou stejne jako ty z globusu, rozhodne bych se tim na foru nikde nechlubil.
18. 8. 2012 12:40
Re: NEsmysl..
:yes: Zimní pneu celkem obstojně odvádějí vodu, ale tak do 4-6 stupňů, ale musejí být kvalitní což Barum fakt není. Pokud je tepleji hodně rychle se přehřívají a nejsou na autě ani pro okrasu.. A na lehounkou felinu považuji 195mm za hodně široké pneu. A chakt super si kupovat dopředu zimní pneu... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ještě od nějakého pochybného prodejce 4roky staré a máš vystaráno na pěknou poklouzanici :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
11. 8. 2012 15:00
Re: NEsmysl..
Neni to tak uplne pravda, protoze sirsi pneu ma vetsi drazky a neni tam prima umera. Dale sirsi pneumatiky pouzivaji tezsi auta, ktere svou vahou vytlaci vice vody. Takze nelze generalizovat, protoze mnohdy lehke auto s uzkyma pneu je na vode mnohem mene stabilni nez vetsi auto se sirsima gumama.
18. 8. 2012 12:46
Re: NEsmysl..
Tak toto je pouze blábolení.. Stejné auto se bude na mokru/sněhu chovat nejlépe s nejužšími možnými pneu pro daný typ. Tak to prostě je...
9. 8. 2012 14:17
japonska asi tazko
v japonsku sa jazdi vlavo... toto musi byt niekde ide...
Rozbalit vlákno
4
9. 8. 2012 14:38
Re: japonska asi tazko
tiež ma to napadlo ;-)

inak klasika - maník čo to točil "okupuje" ľavý pruh, aj keď vedla nikto nie je a auto vpravo sa skor zdaluje....
Avatar - MarTin1
9. 8. 2012 15:10
Re: japonska asi tazko
No na vodorovném značení jsou nějaký rozsypaný čaje... v tom odstavném pruhu... takže to mlže být Ćína, Korea....Japonsko se jezdí vlevo jak už kolega napsal
9. 8. 2012 15:36
Re: japonska asi tazko
Podle těch cedulí bych řekl, že to je Tchajwan. :-)
9. 8. 2012 14:22
Ach ty brzdy!
Základní chyba, u Bmw extra ve smyku nebrzdit :-( u těhle potvůrek se zadní jen ubrat plyn a snažit se korigovat volantem hlavně nebrzdit! >:-[]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2012 14:25
Re: Ach ty brzdy!
V té "části co je vidět" už toho "k ukorigování" asi moc NEbylo.. ;-)
..popravdě "k ubrždění" už také moc ne :-)
Avatar - jeylkey
9. 8. 2012 14:35
Re: Ach ty brzdy!
kdyz u zadokolky s velkym motorem uberete plyn, ma to efekt slabsi rucni brzdy, takze kdyz jedete skoro bokem a v takovem desti, muze to mit jeste zajimavejsi nasledky nez normalni brzdeni
9. 8. 2012 14:47
Re: Ach ty brzdy!
Jen vycházím ze zkušeností jezdil jsem e36 e46 e 60 a teď x83 a už u e36 na kočičích hlavách za mokra platilo, že při smyku LEHCE ubrat plyn a korigovat co to dá většinou se auto chytlo stopy - brzda byla ve smyku okamžitá smrt a je samozřejmě otázka gum - (nejradši mám borce co si koupí z druhé ruky silnější auto a pak nemaj na gumy. ) a podjíždění a zrychlování při něm , ale ta brzda ve smyku byla konečná. Jinak je mi jí líto :-( .
Avatar - jeylkey
9. 8. 2012 14:56
Re: Ach ty brzdy!
ted' kdyz jste pridal slovicko "LEHCE" tak s Vami souhlasim. ja jsem popsal situaci, kdyz uberete uplne - takovy trilitrovy motor umi pribrzdit auto tak, aby na hodne mokre vozovce to stacilo na smyk
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 15:02
Re: Ach ty brzdy!
zakladna chyba je ta ze neprisposobil svoju rychlost stavu a povahe vozovky..... a aj svojim schopnostiam.... auto za to nemoze ze za volantom je magor ;-)
9. 8. 2012 15:12
Re: Ach ty brzdy!
Souhlasím, je jasné , že borec chtěl podject, nebo předject a prudké zrychlení verzus vrstva vody a široké gumy a změna směru byla spouštěcím faktorem následné ztráty ovladatelnosti vozidla, ale smrtelnou pro / asi jen naštěstí auto, popřípadě borce/ bylo, že mozek borce vyhodnotil jako nejlepší řešení brzdit ve smyku což u většiny aut a speciálně u Bmw většinou ještě zhorší šanci na ukorigování. Jinak chyba jednoznačně na CT.
Avatar - HitmanPB
9. 8. 2012 15:30
Re: Ach ty brzdy!
Jediné, čo mi pri BMW v takejto situácii pomohlo, tak pri manuálnej prevodovke bolo vyšliapnutie spojky a auto sa zrovnalo samo - teda pokiaľ sa už totálne "neodtrhlo" ;-) Všetko ostatné končilo veeeľkým prúserom.
9. 8. 2012 20:27
Re: Ach ty brzdy!
Většina zdejších rozumbradů by ve stejném okamžiku udělali totéž co řidič - velký kulový. V takové rychlosti už nejde prakticky nic dělat, a člověk, pokud to nečeká - nemá naprosto šanci...
Avatar - HitmanPB
9. 8. 2012 21:06
Re: Ach ty brzdy!
>:D Však on už ani nemohol nič robiť. Viackrát som si to prehral a vypadá to tak, že sa snažil zaradiť pred to auto, čo to nahrávalo.
V každom prípade nechcel by som byť v jeho koži.
Avatar - S8
9. 8. 2012 22:58
Re: Ach ty brzdy!
Mám za sebou před lety na mokru s M3 E46 smyk ve 230 a dodnes nevím, jak jsem to srovnal, a to jen díky tomu, že tam byly dva pruhy jedním směrem, jediný, co si pamatuju je, že jsem v jednu chvíli tahal i za rucku a ze jsem skoncil z "rychlyho" pruhu az pulkou auta v "odstavnym", takze ani po 100 tkm v M3 bych nedokazal poradit, co s tim, aby se to chytlo - univerzalni rada neexistuje, snad jen jedina - nedelat blbosti a nestrkat hlavu vylozene do jasnyho pruseru...
10. 8. 2012 07:41
Re: Ach ty brzdy!
no nevím, ve 230 trvá míň než půl sekundy než to auto přeletí z pruhu do pruhu a je ve svodidlech... a v takové rychlosti ještě tahat za ručku - na to bych asi odvahu neměl.
10. 8. 2012 12:46
Re: Ach ty brzdy!
ist 230 za mokra je jasna znamka debility a idiotizmu. :no: :no: :no:
Avatar - MarTin1
9. 8. 2012 22:53
Re: Ach ty brzdy!
:yes: :yes: :yes:
10. 8. 2012 09:08
Re: Ach ty brzdy!
Zvláštní je, že to "nepochytalo" DSC. Musel ho mít vypnuté, protože se zapnutým by se mu to nemohlo stát (nastavení u zadokolek je hodně citlivé a při prvním náznaku smyku to rovná brzdama nebo alespoň utíná okamžitě výkon motoru ve snaze zabránit prokluzu). No a jestli někdo jezdí s M3kou v dešti po dálnici s vypnutou stabilizací a rychle střídá pruhy, tak to asi ani jinak dopadnout nemohlo. A tou brzdou to samozřejmě dorazil, jakkoli je to instinktivní (i když nesprávná) reakce.
2. 9. 2012 17:58
Re: Ach ty brzdy!
i kdyby měl zapnuté cokoli, uvědomte si všichni že stabilizace neznamená nenabourám se.
fyziku neošálíš jen s danými el.pomocníky potlačíš např hranici smyku...
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 14:58
dalsi adept na darwina
pekne to napalil :yes:

cim silnejsie auto tym prazdnejsia hlava za volantom, este ze nikoho nezabil ;-)

od takych cim dalej ... radsej spomalit nechat ho prejst ked sa tlaci... cim dalej od takychto individui....
Rozbalit vlákno
2
9. 8. 2012 15:14
Re: dalsi adept na darwina
Ty máš možná slabé auto, ale že by to úměrně podporovalo kvalitu Tvých myšlenkových pochodů se mi nezdá... nech si ty perly radši pro sebe... 8-s
9. 8. 2012 15:17
Re: dalsi adept na darwina
Asi budu muset k doktorovi - na nikoho se na silnici netlačím pouštím Okty co se na mne tlačí, ale mám 3l >:D a hlídám si gumy.
Avatar - King of the road.
9. 8. 2012 15:01
spíš X6? ne!
me to spis pripominalo X6 ale to nic nemeni natom ze ho ta brzdeni ,,zabilo" .
Jinak pokud nebyl zkuseny a spolehal jen na elektroniku tak v tu chvily neuvazoval nad nicim jinym nez auto zastavit. Takze ted je ridic ponauceny a muze se postavit do fronty a vyplnit si zadost na nove BMW
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 15:03
Re: spíš X6? ne!
tebe odporucam ocneho a cim skor :yes: ak si sofer

aj slepy vidi ze je to 3ka kupe....
Avatar - MarTin1
9. 8. 2012 15:08
Klasika
Žádnou vědu v tom nehledejte, prostě akvaplanink.... vidám tyhle kaskadéry dnes a denně na dálnicích... nejlepší jsou ti: "mám kvatro py*o", bohužel je to úplně jednou a 4x4 nemá žádnej vliv. Specialisti jsou služebáci v Passatech nebo OII........ já jsem s ML dostal Akvaplaning v cca 140kmh a děkuju už nikdy více (295/30 R22 dělaly své). Minule tu na moje.auto byl exot, kterej takhle rozsekal 911...tu červenou... shodou okolností přesně tam kde jsem to dostal i já.

Mě z toho videa spíš přijde to, že to byl klasickej závodníček, kterej ostatní na té dálnici předjížděl pruhy nepruhy tak dostal co proto. Ono když se jede rovně tak je to v cajku, ale když dělal tyhle myšky a pod plynem tak tam mu nepomůže nic...
Rozbalit vlákno
9
9. 8. 2012 15:44
Re: Klasika
Nie je problem dostat aquaplaning: staci nabehnut na vyjazdene kolaje kde stoji 10cm vody. Aj keby si siel 80km/h, pneumatika to nestihne odviest drazkami a uz sa klzes po vode. Pravda, clovek nesmie zazmatkovat, dupat na brzdy a tocit volantom (ak sa prave neruti proti betonovej stene)...
Avatar - petrumr
9. 8. 2012 16:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 8. 2012 21:16
Re: Klasika
Jakou smysluplnost mají 22" kola na SUV jako je ML (tuning/netuning)?
Avatar - MarTin1
9. 8. 2012 22:52
Re: Klasika
Větší než 20" na osobáku :D se zeptej v prosche, audi, BMW a MB jakej to má smysl když z továrny dávají na SUV 21 a dost se to kupuje... a neptej se mě, nefundovaného diskutéra... To ML bylo/je celé od Brabusu... Smysl nesmys... to auto bylo v té zplavě aut jedinečný a doteď i po 7 letech poutá pozornost... ale to ti vysvětlovat nebudu.

Btw jakou smysluplnost mají 20" kola na osobácích (tovární výbava) a 21" na SUV?? Takže je to celkem běžná věc, je to naprd jízda je strašná ale lidi to kupujou.. proč??
Avatar - white label
9. 8. 2012 23:56
Re: Klasika
Mít SUV, jako je ML (logicky předpokládám, že ML minulé generace, nebo případně ještě starší) na 22" kolech je podobně smysluplné (ale bohužel i "vkusné"), jako lakovky ke značkové "teplákovce", na tom "osobáku" (samozřejmě aktuální prémiová produkce od vyšší střední nahoru) naopak ani s 20" problém nevidím, jízda s 20" kolama na osobáku dnes rozhodně není strašná, v tomto ohledu postupují poslední generace doslova mílovými kroky, chce to jen vyzkoušet. U SUV vypadají 22" kola jako nevkusný "schyzofrení" tuning... , ale je třeba uznat, že ani takové Panameře větší kola, než 20" nesedí, vypadají pak skoro tak pozérsky a nepatřičně, jako u SUV typu ML.
Proč to někteří lidi kupujou? Protože jim chybí rozum, míra vkusu a styl (ovšem rádi si hrají na to, že ho naopak mají). Místo toho převládá touha upozornit na sebe za každou cenu. Na jednu stranu chtějí pohodlné, praktické, velké, universální SUV a na druhou stranu ale taky touží aspoň po částečné nápadnosti typu SS. A dát na to přerostlá kola se "šlupkama od banánů" je poměrně snadná cesta k tomu, aby se za tím otočilo více lidí (jestli obdivně, nebo s poklepem na čelo se "zbytečně" neřeší) .
Proč měl takový úspěch příchod Cayennu (také často na nepřiměřeně velkých, dodatečně zakoupených kolech)? Falešná představa možnosti, mít auto s vlastnostmi Touarega a image 911 v jednom, v principu docela podobný příklad.
Avatar - MarTin1
10. 8. 2012 01:23
Re: Klasika
Na W164 a ano souhlasím že je to někdy nevkusné ale ty Brabusy co jsem měl já byly peckový a auto to neskutečně zvedlo.... kola dělají auto. je pravda ovšem že bych to tam znova už nedal... názor každýho, každopádně je třeba odlišovat tuning a tuzing... i to nejheyčí auto se dá zprasit.

Pokud ti na osobáku přijdou 20 ok tak asi oba žijeme v jiné zemi... protože já bych už víc jak 19 do Čech nedal... mám teď 19 na osobáku a trpí to.... 20 rozhodně NEJSOU v pořádku. Neodpružený hmoty, váha auta (mnohdy atakující SUV) kombinovaná se šlupkama..... ne tohle opravdu NIKDY FUNGOVAT NEBUDE!! A je jedno jestli tam má člověk vzduch za x desítek tisíc nebo ocelový péra...
Avatar - jpor (RSKa)
10. 8. 2012 01:54
Re: Klasika
moje skúsenosti s SL500 na 19" sú absolútne fantastické, ten podvozok je čistý zázrak jak žehlí nerovnosti. Verím tomu že 20" by to zvládlo bravúrne a stále pohodlne, nakoniec SL63 AMG ich má vzadu sériovo. Faktom ale je že je to špička súčasnej technológie, ABC podvozok s tým robí divy. S AirMatic na E55 sa to nedá porovnať...
Avatar - white label
10. 8. 2012 20:59
Re: Klasika
Najel jsem něco málo i s aktuálními modely Audi (A8, A7, A6 a A6 allroad) na 20" kolech se "vzduchem" a byl jsem sám velmi překvapen, že komfort byl naprosto v pohodě (zvlášť u A8 a A6 allroad doslova pohoda), což by bylo např. u minulé generace A6 něco naprosto nemyslitelného. Samozřejmě, že když vletíš do větší díry, budou následky u 20" horší, než u 18" (při stejném obvodu). Do jisté míry je to i tím, že obvod kola pomalu, ale jistě roste, Dnešní A6 má obvod kola jako minulá generace A6 allroad a nový A6 allroad zase ještě o něco větší, než ten minulý, taková A8, nebo i A6 allroad dnes "šlupky od banánů" nemají ani při 20".
Avatar - MarTin1
12. 8. 2012 13:15
Re: Klasika
Jistě obvod kola, jenže když máš 19cku vpředu s 35 a vzadu s 30 tak je to v hnoji. 20tka s 40 profilem je cajk.... ale asi oba máme jiná měřítka, hele do německa nebo kamkoliv kde se "nevydělávají prachy na asfaltu" klidně to nemám problém, ale tady u nás je to prostě v háji, vyhneš se jedné abys trefil druhou horší. Pak je z toho vyklepanej interiér x tisíc do geometrie, boule na gumách....
Avatar - Lance
9. 8. 2012 20:22
Pořád v levým...
Pěkná držka. Na druhou stranu ten borec jel pořád v levym pruhu, i když nikoho nepředjížděl, auto před sebou měl hooodně daleko. Takže taky není zrovna čistej. Proto ten závodník v M3 měl důvod objet ho zprava. No, dopadlo blbě.
Rozbalit vlákno
2
9. 8. 2012 21:04
Re: Pořád v levým...
No myslim, že podle následku měl spíš opravdový důvod nikoho neobjíždět (přesněji předjíždět) :-) ať zprava nebo zleva..
10. 8. 2012 14:04
Re: Pořád v levým...
tazko povedat, mozno keby to video bralo o desat sekund skor, tak sa aj dozvieme, kedy do toho pruhu presiel. tiez nemam velmi v laske tlacit sa na auto an dialnici za dazda, ked ho chcem predbiehat. vbehnes do vodnej smrste, ktora inac je viditelna aj na tom videu a nevidis vobec nic, stierace nestierace.

netvrdim, ze mam rad chronickych lavo- a na BA-TT hlavne stredopoliarov, ale na nieco je aj bezpecna vzdialenost, za takeho dazda obzvlast.
10. 8. 2012 00:30
Zvladnuti aquaplaningu
No rikam si podle videa, ze jestli takhle prejel zprava doleva, tak vpravo pri objizdeni mohl dostat aquac. A napadlo mi - ted jsem pred par dnama byl na kurzu smyku a tam rikali metodu na minimalizaci skod pri aquaplaningu, platnou zvlast na takhle sirokych jednosmernych silnicich. Pokud auto prve chytne aquac, tak samozrejme noha z plynu a cekat, az si zase sedne. Ale pokud zacne tocit cumak/zadek, tak s tim jeste jde volantem udajne ukroutit do 40 stupnu odklonu od smeru a zachranit to. Pokud se to nezdari a pokracuje pretaceni na vode, tak vyslapnout spojku a zasadne naplno zdupnout brzdu a cekat, az se kola chytej, pricemz az se tak stane, nedojde tim k vymrsteni auta do smeru natoceni jako jen pri zduply spojce, tudiz prve do jednech svodidel a nasledne do opacnejch a rozmydleni tak auta na srot. Ale diky zasmykovani vsech kol se auto bude pohybovat ve smeru puvodni drahy, byt v naklonu, pripadne odrotuje do hodin s naslednym zpomalenim, ale vsechno v puvodnim smeru jizdy, s mnohem mensi sanci na kontakt se svodidlama, nez pri pouze vyslapnuty spojce. Asi off topic tady k tomu BMW, ale treba to tu nekomu nekdy k necemu bude, me ta informace celkem prekvapila:)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Sloth
10. 8. 2012 07:25
Re: Zvladnuti aquaplaningu
vypadá to účinně,ale pochubuju že v tom stresu při řícení proti zdi budu hledat úhel 40° >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 8. 2012 07:52
Re: Zvladnuti aquaplaningu
A předvedli ti to na té škole smyku v praxi? Vyšlápnutí spojky by měla být úplně první reakce řidiče, když dáš pouze nohu z plynu, tak motor stále tlačí. Se 40 stupni chtěl být instruktor asi strašně zajímavý a důležitý, asi se v tu chvíli podíval z okna a bylo to první číslo, které viděl. 40ti stupňový odklon znamená, že už jsou kola prakticky v plném rejdu a to už se horko těžko zachraňuje i v podmínkách, kdy jsou kola v kontaktu s vozovkou, při aquaplanningu si to vůbec neodkážu představit, protože jen bezvládně pluješ po vodě, nemáš od auta jakýkoliv feedback a případné reakce musíš odhadovat "od oka".

Teorie o plném zašlápnutí brzd mi přijde úplně postavená na hlavu - v reálném světě není nic ideální, tedy ani rozložení vody na cestě, rozložení hmotnosti auta, povrch vozovky, takže při plných brzdách to je jen o tom, kterému kolu se vrátí adheze jako první a točíme se... Teoreticky by to šlo v případě, že bys nesutále držel volant rovně a auto by rotovalo kolem vertikální osy v původním směru, ale prakticky se stane to, že ti volant začne sám "tancovat" v rukách dřív, než stihneš říct aquapplaning... Ostatně, řidič ve videu taky brzdil ze všech sil a stejně mu to bylo prd platné..

Z mého pohledu kýbl žvástů a opět jeden příklad, že "školy smyku" jsou jen tvořiče peněz pro provozovatele...
10. 8. 2012 08:19
Re: Zvladnuti aquaplaningu
In a spin, both feet in. :-)
Ale tenhle to měl spočítaný, řidič už byl jen za diváka.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 8. 2012 09:30
Re: Zvladnuti aquaplaningu
Já tohle kdysi před lety řešil kdesi na zahraničním fóru a výsledek byl, že tohle při aquaplaningu nefunguje... resp. pokud se člověk začne točit na souvislé kaluži, je to už jen o haluzi...
Avatar - Dinar
10. 8. 2012 09:06
Tohle video
nijak nevypovídá o tom, že "řídit M3 vyžaduje dávku umění", ale jen o tom, že jeho řidič je jouda, který jel s vypnutým dtc v dešti. Stačí malá vrstva vody, větší rychlost a sešlápnutí plynu v okamžku kdy řidič otočí volantem (zde akcelerace při snaze přejet do levého pruhu), a tohle divadlo předvede každé rwd bmw i s třetinovým výkonem oproti M3, tedy v případě deaktivovaného DTC.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
10. 8. 2012 17:51
Hehe
Milujem dazdive nahanacky, kedze mam uzke gumy a su vzdy v perfektnom stave.
Najradsej si vyberam podobne "obete", jak ten blbecek v M3. Malokto sa nenecha vyhecovat, 90% vodicov silnejsich aut ma potrebu predbehnut staru sunku.
Idealne su nejake X5 na 295kach, tie pekne tancuju aj s ESP :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2012 18:12
Pako
jak se patří >:D . Opět rádoby řidič který si myslí že s hromadou el.strážných andělů si může dovolit vše. A že takových je :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - honza84
13. 8. 2012 20:03
Japonsko
Tak v japonsku se jezdí vlevo a tady byl protisměr vlevo jako u nás takže bych hádal spíš čínu.
Rozbalit vlákno
0