Novinky
Maty10
0
NEXT SUPERCAR😒odkaz]
Přejít do diskuze
Tak se do té úžasné a super Číny z té naší zahnívající Evropy odstěhuj. Můžeš. Opačně to jde podstatně hůř. A užij si to.
😉
😉
Ten pán má pravdu, aj v supešportoch budú optimálnym riešením trojvalce, prípadne dvojvalce v lacnejších verziách. Ale tou skutočnou "bombou" budú jednovalce prepĺňané aspoň 10 turbami 😄
Je to mozne, pokial to bude za podobnych podmienok - napriklad v roku 2070, ked uz budeme jazdit vsetci na baterky a V4 bude mat iba zopar extremne bohatych ludi, co si budu schopni zaplatit vynimku u OSN - tak s tym problem tiez nemam.
Já vím že "se to blíží" a chápu že (když V12 dnes nemá) pro McLaren je NE"výhodné" nějaký vyvíjet, ale na "definitivní pohřbívání" 12ti válců je (naštěstí) přece jen "brzy"" 😄
PS: A ano, tak jako V6 v příští generaci C5 (nebo vozů střední třídy vůbec) NEbude (nebo bude "vzácností") totéž proběhne i u těch V12 ...(vím že "číslíčkově" to NEbude "problém", nicméně je mi z toho docela SMUTNO 😐
PS: A ano, tak jako V6 v příští generaci C5 (nebo vozů střední třídy vůbec) NEbude (nebo bude "vzácností") totéž proběhne i u těch V12 ...(vím že "číslíčkově" to NEbude "problém", nicméně je mi z toho docela SMUTNO 😐
Vždyť kopce jsou na cyklistice to nejlepší. Někdy to na vrcholu pěkně otočím, abych si ho mohl dát ještě jednou. 😄 Pěkně na vysoký převod a pracovat celým tělem.
Někdy ani nikam nejezdím. Zajedu si k oblíbenému kopci a jezdím dokola nahoru a dolu. Dolu sprint pro zábavu, nahoru pro posilování. Pěkné jsou vany, tedy údolí, dva kopce kousek od sebe.
Někdy ani nikam nejezdím. Zajedu si k oblíbenému kopci a jezdím dokola nahoru a dolu. Dolu sprint pro zábavu, nahoru pro posilování. Pěkné jsou vany, tedy údolí, dva kopce kousek od sebe.
Co si budeme namlouvat, kdo věří, že V12 přežijí více než dalších 10 let? Tedy zhruba životnost dnešních modelů vybavených srdci této konfigurace. Je to vymírající druh, který může zachránit snad jen ochota lidí platit pokuty z vlastní kapsy. Ještě se nejspíš něco nového objeví, ale po roce 2020 to podle mne bude velká rarita. Navíc je tu otázka budoucích norem Euro X.
Pokud jde o McLaren, musí myslet trochu víc ekonomicky, takže se spíš koukají do budoucnosti a na to, co má podle nich smysl vyvíjet.
Pokud jde o McLaren, musí myslet trochu víc ekonomicky, takže se spíš koukají do budoucnosti a na to, co má podle nich smysl vyvíjet.
..myslim, ze 12.tky motoristicky svet neopusta 😉
Akurat bude financne narocnejsie ich drzat v garazach, co je ale v sfere kupnej sily pre V12, tak trochu irelevantne. Je tiez celkom mozne, ze sa to stane velmi prestiznou vecou, co je v podstate aj dnes. V12 hovori : ..Ja som kral ...
Europska administrativa nediktuje celemu svetu, a ohrem toho i v Europe dost ludi, ktorych chcu V12 mat a maju a budu mat vo svojich RR, FF, AM, MB ci BMW ...atd.
Techickeho pohladu na vec, 12.tka kludne moze byt lahsia ako starsie V8, ..kludne mozme mat rozmery V8 ...atd. Skvelym prikladom je BMW ..svojeho casu v 90s vyrabali R6 s objemom 2l a viac, ..ktory sa da +/- rozmerovo porovnat s mot.blokom volva 2,5l s tym, ze ten je iba 4.r hrncek... Ono je jasne, ze cim viac piestov, tym viac prislusenstva ...,ale tragediu by som s toho rozhodne nerobil ... ;-\ Ako ANO, v principe je V12 luxus v 'priamom prenose', ale svoje miesto vo svete motorizmu ma, tak isto ako na druhej strane spektra 3.valcove ekozazraky ... 😉
Akurat bude financne narocnejsie ich drzat v garazach, co je ale v sfere kupnej sily pre V12, tak trochu irelevantne. Je tiez celkom mozne, ze sa to stane velmi prestiznou vecou, co je v podstate aj dnes. V12 hovori : ..Ja som kral ...
Europska administrativa nediktuje celemu svetu, a ohrem toho i v Europe dost ludi, ktorych chcu V12 mat a maju a budu mat vo svojich RR, FF, AM, MB ci BMW ...atd.
Techickeho pohladu na vec, 12.tka kludne moze byt lahsia ako starsie V8, ..kludne mozme mat rozmery V8 ...atd. Skvelym prikladom je BMW ..svojeho casu v 90s vyrabali R6 s objemom 2l a viac, ..ktory sa da +/- rozmerovo porovnat s mot.blokom volva 2,5l s tym, ze ten je iba 4.r hrncek... Ono je jasne, ze cim viac piestov, tym viac prislusenstva ...,ale tragediu by som s toho rozhodne nerobil ... ;-\ Ako ANO, v principe je V12 luxus v 'priamom prenose', ale svoje miesto vo svete motorizmu ma, tak isto ako na druhej strane spektra 3.valcove ekozazraky ... 😉
Mám 8V, ale jde spíše o to, že dnes si berou na mušku dvanáctiválce a za pár let si můžou vzít na mušku i čtyřválce. Kdo by před 10 lety řekl, že atmosferický dvoulitr bude na trhu EU rarita ?
V současnosti McL nabízí osmiválec, takže by se ke dvanáctiválcům nemusel nijak vyjadřovat. Nicméně když už to dělá tak velmi nešťastně a vyznívá to přesně jak napsal zlysoused, prostě alibisticky. Jen aby nějak okecal nepříjemné dotazy potencionálních kupců třídy Aventador/Enzo.
Zajímalo by mně jaké je procento dvanáctiválců z celkové světové produkce motorů - a jakým poklesem emisí se následně projeví jejich zákaz😄
Myslel som ventily 12v a teda 4 valce (V4), namiesto valcov 12 (V12) ale aj 8/12ventilov je uz v dnesnej dobe prezitok 😉
..jako "po 22té hodině"? 😄
PS: Ne vážně - elektrokolo je HODNĚ příjemné (a "vracet" k "obyč" bych už se NEchtěla), ale na takovýchto "delších" (alespoň pro mne to JE dlouhé 😉 ) cestách dostanete "pěkně zabrat" i na tom elektrokole 😄
PS: Ne vážně - elektrokolo je HODNĚ příjemné (a "vracet" k "obyč" bych už se NEchtěla), ale na takovýchto "delších" (alespoň pro mne to JE dlouhé 😉 ) cestách dostanete "pěkně zabrat" i na tom elektrokole 😄
Tady jste (myslím) trochu "mimo" - to že i taková značka jako je McLaren "končí" s většími motory (možná není až TAK "překvapivé") ale "SMUTNÉ" to je (by mělo být pro každého kdo... například pamatuje geniální McLaren F1 😉
PS: Vy snad "jste rád" že (ani) McLaren NEbude už mít V12?!?
PS: Vy snad "jste rád" že (ani) McLaren NEbude už mít V12?!?
Jj, když něco neumím tak to alespoň pomluvím konkurenci. Jestli on ten chlapík náhodou nepochází z Česka.
Tak to (bohužel) ani omylem.. 😄
..je vidět že jste s ním ještě NEjezdil 😉 VELMi "ulehčí" v náročných úsecích (třeba když vás Buřtík táhne 40 km "tam" - a pak musíte taky zpátky 😄
Elektrokolo POMŮŽE (např. ve stoupání třeba i HODNĚ pomůže), ale jinak to zas TAK "jiné" NEní = alespoň já jsem třeba po těch 80ti km zničená STEJNĚ jako dřív 😉
..je vidět že jste s ním ještě NEjezdil 😉 VELMi "ulehčí" v náročných úsecích (třeba když vás Buřtík táhne 40 km "tam" - a pak musíte taky zpátky 😄
Elektrokolo POMŮŽE (např. ve stoupání třeba i HODNĚ pomůže), ale jinak to zas TAK "jiné" NEní = alespoň já jsem třeba po těch 80ti km zničená STEJNĚ jako dřív 😉
Děkuju za každou možnost pohybu a vybití se...bych nevydržel sám se sebou. Elektrokolo je jako vyjet lanovkou na kopec místo lezení 😉
No ono šlapat musíte i na tom elektrokole.. 😉
..jen ty kopečky apod. jsou takové "snadnější" 😄
..jen ty kopečky apod. jsou takové "snadnější" 😄
No snad to budou alespoň ELEKTROkola.. 😉
..my jsme si je pořídili asi před rokem a :yes: :yes: 😄
..my jsme si je pořídili asi před rokem a :yes: :yes: 😄
Bohužel, nás tu postupně všechny posadí na jízdní kola a Číňani nám budou mávat ze sedadel svých dvanáctiválců. Smutné je, že to byválo naopak. :no:
a) aby NEbyly V12?!? Smutné 😐
b) tak TOHLE je "pokrok"?!? Ještě smutnější ;-\
c) to já (docela) také - a MP412C bez stříšky se mi docela HODNĚ líbí 😉
b) tak TOHLE je "pokrok"?!? Ještě smutnější ;-\
c) to já (docela) také - a MP412C bez stříšky se mi docela HODNĚ líbí 😉
No auta jako Ferrari či McLaren se NEprodávají jen v "čím dál tím víc zaostávající" Evropě - ale i na "kvetoucích" trzích asijských trzích..
PS: JÁ jsem rozhodně RÁDA, že V12 stále ještě existují (a ještě chvíli existovat BUDOU - nic "lepšího" jsme totiž zatím NE"vymysleli" :yes: 😉
PS: JÁ jsem rozhodně RÁDA, že V12 stále ještě existují (a ještě chvíli existovat BUDOU - nic "lepšího" jsme totiž zatím NE"vymysleli" :yes: 😉
Založený na směřování celé EU.
Přece bys taky nevyvíjel motory, který se EU snaží všemožně zabít.
Přece bys taky nevyvíjel motory, který se EU snaží všemožně zabít.
(jen) "Trocha"? 😄
PS: Famózní V12 do McLaren F1 ani "tehdy" NEbyl z vlastních dílen - třeba na něj "nemají" 😉
PPS: Ono na tom že "NEmají budoucnost" (a jednou se bez nich budeme muse obejít 😢 ) sice zrnko pravdy je ... ale konkurence je naštěstí ještě nabízí a ještě nějakou dobu nabízet BUDE (vivat V12 - třeba ve Ferrari FF :yes: 😄
PS: Famózní V12 do McLaren F1 ani "tehdy" NEbyl z vlastních dílen - třeba na něj "nemají" 😉
PPS: Ono na tom že "NEmají budoucnost" (a jednou se bez nich budeme muse obejít 😢 ) sice zrnko pravdy je ... ale konkurence je naštěstí ještě nabízí a ještě nějakou dobu nabízet BUDE (vivat V12 - třeba ve Ferrari FF :yes: 😄