Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

zlatá metla
vosovčelák
| 13. 8. 2012 10:19
pokakané potahy a vořechovej špalek před spolujezdcem..na poblití.. >:D
zlatá metla
Ondris
| 13. 8. 2012 10:44
No barva docela připomíná metlu zvanou husí houno onehdá používanou na Xsaře VTS... ;-\
zlatá metla
Mig_35
| 13. 8. 2012 11:42
Barva mně až tak neuráží. Ale to dřevo v rodinném MPV, proboha!!!!!!! to je nechutné
zlatá metla
kuko
| 13. 8. 2012 13:17
Na Xsaru se dávala světlejší barva, a víc do žluta, tohle spíš připomíná zlatou na novém Volvu S60/V60
zlatá metla
Frantizsekk
| 14. 8. 2012 01:06
K tomu jak jinak diesel + sport a uz to frci.
Avatar - gld
zlatá metla
gld
| 14. 8. 2012 23:07
Čo máte všetci proti zlatej metle a drevenému dekoru? Sakra chlapi, nie pre každého je vrcholom estetična strieborná metalíza a čierny interiér s jemným finišom v- čiernej.
Avatar - CHerokee
zlatá metla
CHerokee
| 30. 3. 2013 13:12
Taky bych si vybral jinou kombinaci. Nicméně velmi podobné auto se teď v Ostravě prodalo, takže asi to jde.
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
Mr.Murphy
| 13. 8. 2012 11:08
.... dáme tam zlatou barvu, ta je přece "prémiová"! A pak supr velký kola, ať to vypadá sportovně! A dovnitř kůži a dřevo, to je přece ten luxus! A pak naftu, aby to nežralo.... A pak dvojspojku, ta je přece IN! A sportovní podvozek, ať se svezem!

Výsledek: kýč jak prase, tohle konkrétní auto je jak pro kolotočáře.... Z fuknčního hlediska taky kombinace slabé nafty a "sportovního" podvozku působí dost nesmyslným dojmem....

Jinak nic proti "Béčku", při inteligentní práci s konfigurátorem se z něj určitě dá vykouzlit parádní kára :yes:
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
Nove Milla Giri
| 13. 8. 2012 11:31
Hlavne, ze sme sa z textu zasa nedozvedeli, ake je to auto vzhladom na to, na co by malo byt normalne urcene: ako sa manipuluje so sedadlami, kolko detskych sedaciek sa tam vojde, aky skladny je kufor, ake dlhe predmety sa daju prevazat apod.
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
KubikCv
| 13. 8. 2012 12:12
tohle taky není velkej test...je to jen testování daný motorizace s dvouspojkou..pokud chceš kompletní test,mrkni do archivu
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
Horst Fuchs
| 13. 8. 2012 12:27
Jenže první test byl se základní konfigurací bez easy-vario-plus a testováno bylo hlavně boční držení sedaček a sportovní vlastnosti podvozku. Jinak řečeno o schopnostech auta jakožto MPV jsme se zatím ve dvou testech nedozvěděli vůbec nic.
Pravděpodobně je to pro cílovou skupinu nedůžité ;-\
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
Nove Milla Giri
| 13. 8. 2012 14:46
Presne to som mal na mysli :yes:
Pejsek a kočička si hrají z konfigurátorem....
lukas13
| 13. 8. 2012 23:34
Přesně :yes:

A to tehdy testér přímo v diskuzi sliboval, že jakmile bude k dispozici verze s easy-vario-plus, těmto věcem se budou podrobě věnovat (jakoby potenciálního zákazníka nezajímalo jaké je to bez easy-vario-plus - už to mě tehdy zarazilo...)

Zde má ACZ vůči čtenářům dluh.
Avatar - MarTin1
Půjdu proti proudu
MarTin1
| 13. 8. 2012 11:42
ale mě se to líbí, sice bych dal jiná kola ale interiér je super :yes:

navíc to sice bude asi umělá kůže, ale kdo Vám v této třídě dá koženou palubku a to auto vypadá zevnitř skutečně prémiově.... což se například o BMW 1 nedá říct... vlastní zkušenost.

Jinak s autem jsem měl pár hodinovou čest a pro manželku s dítětem (pokud bych nechtěl SUV) výborná volba. Motor opravdu klame tělem, říkal jsem si to je zdechlina a k charakteru auta pecka... komu by to nestačilo tak možnosti jsou. Za mě :yes: :yes:
Avatar - Kolouš
postrehy z realnyho zivota
Kolouš
| 13. 8. 2012 12:33
Nekdo nahore si stezoval, ze v testu chybi par veci z realneho zivota uata v rodine. Takze s dovolenim pridavam postrehy z nasi rodiny:
Manzelka ma B180 benzin v zakladu. Bez metly, proste jednoducha cervena barva, 16"ALU , manual. Z priplatkove vybavy tam neni zhola nic a i tak je to auto naprosto dostacujici.
Zaklad = Automat. klima, vyhrivane sedacky, predni, kolenni, panevni a okenni ABGy, BT radio. K tomu collision prevent. assist. a parkovaci cidla.
Venitr mista jak v nadrazni hale. Tri velky detsky sedacky se na zadni lavici asi nevejdou, ale ukazte mi auto (mimo segment velkych MPV) kam jo. Kufr spolkne i velkej kocar aniz by se musel nejak rozdelavat.
Jednoduse receno, s autem jsme naprosto spokojeni. Co me ale nejvic dostalo, byla vysoka uroven zpracovani. Na tuhle kategorii nevidana.
Auto jezdi paradne, rizeni je neuveritelne presny a s benzinem bez turba je to podle me nejrozumnejsi volba Becka pro zenu, ktera najezdi vetsinu km po meste.
Sport. podvozek je podle pouziti kvuli kteremu jsme ho kupovali blbost. 90kW pro tento typ auta je naprosto dostacujici. I v dnesnim tedeickovym svete mu zarucuje nadprumernou dynamiku.
Jedine co by se mi na tomto aute libilo, by byly xenony. Tak treba nekdy priste....
Avatar - MarTin1
postrehy z realnyho zivota
MarTin1
| 13. 8. 2012 12:51
Jenom malej detail.... 180 má turbo... všechny motory ho mají... jedná se o 1600ccm vyrobenou mám takovej pocit spolu s Renaultem... atmosféra by neměla 200Nm a plochou křivku od 1800 do 4500 otáček... jenom malé doplnění.
Avatar - Kolouš
postrehy z realnyho zivota
Kolouš
| 13. 8. 2012 13:02
mas recht.
vzdycky jsme maly auto konfigurovali benzin bez turba, kvuli znacny nenarocnosti a uplne mi ted vypadlo, ze v tomhle pripade uz jsme nemeli na vyber.
omlouvam se za mystifikaci.
Postrehy z reálneho života???
norik91
| 13. 8. 2012 13:59
No neviem, mal som ho na skúšku a nemôžem súhlasiť s niektorými vecami.

1. vo vnútri nie je až tak veľa miesta ako píše diskutér nado mnou. Ale je pravda, že je tu miesto primerane danej triede.
2. Do vnútra vôjdu dve detské sedačky. Ak tam chcete dať tri, popozerajte sa po konkurenčných značkách, pretože do Scenica [odkaz] či Versa [odkaz] tri detské sedačky vôjdu. A to sú autá tej istej triedy.
3. B-čko je variabilitou na úrovni akéhokoľvek hatchbagu, ak si nedokúpite easy-vario-plus. až s týmto doplnkom sú sedadlá samostatne posuvné (60:40) a blížia sa k štandardným MPV.
4. Kvalita vypracovania je na skvelej úrovni, prémiu je cítiť, ale za to si zaplatíte. Aspoň si to myslíte, kým si nezrátate, koľko ušetríte PZP a údržbach zadarmo.
Postrehy z reálneho života???
Nove Milla Giri
| 13. 8. 2012 14:53
Vdaka za info, v podobnom duchu sa podla mna mal niest aj test. Nikto normalny necaka od zakladneho 80kW dizla v aute, ktore je pomaly sirsie ako dlhsie, nijake Rally Monte Carlo.
Avatar - Norge
B-eeda
Norge
| 13. 8. 2012 15:55
..ta metla na karoserii celkom sedi, ..je to sice trochu avangarda, ..ale preco nie . A nie kazdy je technofil chce mat v interieri vzory ako Karbon, hlinik a pod. ..takze, pre tych co maju radi teplejsie materialy ako je drevo, by som to nezavrhoval. V tej trojkombinacii tam podla mna nesedi farba sedadiel, ..pre zvolenu metalizu a obklad si to pyta vyslovene svetle caludnenie sedadiel ...
Toto hnede caludnenie by pekne vyznelo v interieri s kombinaciou v pastelovej bielej, v ciernej a mozno aj v modrej ...ale bez tonu zvolenho dreveneho dekoru . Inak :yes: ..B-eeda je fesak :-) , nerozbije rozpocet, je usporny v automate a je to vstupenka do sveta MB :yes:

P.S.: ..vyvazeny a neemocne naladeny text testu, ..ocenujem (!)
Benzín
allante1
| 13. 8. 2012 18:48
A napadlo někoho ze toto druhé auto do rodiny je lepší mit s benzinem? On ten turbobenzin o moc víc nebere . A akusticky je to úplně někde jinde. Závodit se s tímto autem stejně neda. Redaktor ma pravdu v tom ze DSG je jemnější a komfortnější.
Avatar - Kolouš
Benzín
Kolouš
| 13. 8. 2012 20:34
napadlo... ;-)
viz text vyse
Avatar - 3_diamanty
roomster je lepsi
3_diamanty
| 13. 8. 2012 21:17
>:D :yes:

ze mam pravdu? ;-)

trapny mercedes ;-) >:D
roomster je lepsi
Dejvy
| 14. 8. 2012 14:10
Jasne, nevidis tu gycovu farbu ? Preboha a ta hneda koza, dokonca drevo v kabine, fuj !!!
A na 18 to drnca po ceskych tankodromoch. Radsej nehovorim o predrazenej priplatkovej vybave, navyse sa dozadu nevlezu 3 detske sedacky a celkovo tam je vlastne dost malo miesta!
Nesmieme zabudnut ani na prevodovku, ktora skvostu s nazvom DSG, montovanemu napriec vsetkymi 105 znackami koncernu, nesiaha ani po paty!

Kde sa tento Merc hrabe na Scenic, Roomster - spickovo spracovane, maximalne variabilne, vobec nevrzajuce, prvotriedne odhlucnene a 3 detske sedacky pohlcujuce klenoty automobiloveho priemyslu za skvele ceny?

Toto auto by fakt nikto nechcel.

Lubim ironiu.
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 14. 8. 2012 12:20
Béčko je podle mně nejlepším německým vtipem vůbec. Překonává v humoru i jedničkové BMW a nebo AUDI a2 a to už je co říct:-) a pak že němci jako národ neholdují srandě:-D
Nejlepší německý vtip...
Dejvy
| 14. 8. 2012 15:34
Mne zasa pride dost vtipny tvoj garazovo "vizualne odliseny" i20 so super motorom a neuveritelnym mnozstvom miesta v interieri, najma vpredu 8-s 8-s
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 14. 8. 2012 17:25
No jinak díky za rekapitulaci mé garážové recenze ;-) to co jsem tam napsal, za tím si stojím. Opravdu se mi líbí místo vepředu a projev motoru. Slabé stránky jsem tam zmínil taky. Tak na mně tohle nezkoušej tatranský bratře:-)
Avatar - CHerokee
Nejlepší německý vtip...
CHerokee
| 30. 3. 2013 13:17
Béčko je perfektní auto. Kdo v něm nejel, nepochopí. A tahle konfigurace 180 CDI s automatem není vůbec špatná. Brácha ji má v novém Áčku a jezdí to fakt za babku...
Nejlepší německý vtip...
Škrt
| 14. 8. 2012 15:39
Co je na tom autě vtipnýho? Nebo co je vtipnýho na BMW řady 1?

Chápu AUDI A2 je úlet, ale pořád ten vtip asi nemůžu pochopit...
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 14. 8. 2012 17:22
No ten vtip ani tak není v těch autech, určitě bych nenapsal, že jsou to krámy. To bych nevyřkl o žádném autě. Na to je mám moc rád. Vtip je v tom, že na těchto premiových segmentech je nejlépe vidět, kolik platíš za značku co máš přilepenou na čumáku a kufru. u větších sedanů nebo coupátek to člověk, tak nevnímá, protože hned na první pohled působí hodnotně, tak ta cena tak nepřekvapí. Vtip je v tom, že platíš premiovou cenu za nepremiový segment:-)
Nejlepší německý vtip...
Dejvy
| 14. 8. 2012 18:42
Ocenujem prve 3 vety prispevku, no ozaj - bol si si tie auta vyskusat ? Skus sa ist previezt takto vybavenou B classe a potom bezprostredne presadni do auta nepremiovej znacky. Ak sa ti aj potom bude zdat, ze platis za znacku, uznam, ze asi mam uplne rozdielne vnimanie ako ty.
Necitim sa byt tvojim bratom, no Tatry si trafil, chodim tam za sportovou jazdou, ale autom, ktorym sa ta jazda da ozaj nazvat sportovou :-)
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 14. 8. 2012 19:02
No v AUDI i BMW jsem seděl, ano tyhle auta jsou v některých ohledech lepší, ale určitě je velké procento z ceny za značku:-) a jestli řekneš, že ne tak trpíš přehnanou adorací velké německé trojky. No když tak rád poukazuješ na auta jiných, tak by jsi měl mít ten tvůj tatranský supersport ve své garáži na moje.auto ne? To je otázka dobrého vychování. To vás na slovensku neučili? ;-)
Avatar - Hafol
Nejlepší německý vtip...
Hafol
| 14. 8. 2012 21:45
Rozdíl ve kvalitě prémiového segmentu je odpovídajíce ceně, rozhodně souhlasím s Dejvy , až budeš nějakou prémii vlastnit a něco v tom najedeš, tak pochopíš markantní rozdíl. Nezapomeň, že prémie táhne vývoj a to co je aktuálně v prémii, to bude u spotřebáků za 5-10 let, ale ta prémie platí za vývoj a Asie kouká, jak se to dělá. MB-B je vynikající a za ty peníze to vůbec není špatná koupě. :-!
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 14. 8. 2012 22:18
No tak to si snad děláš legraci:-) s tím, že premie má vyspělejší techniku s tím souhlasím, ale že Premie platí za vývoj a asie kouká? Nenech se vysmát a najdi si kolik patentů mají japonské automobilky. Myslím, že je to srovnatelné. To by jsi jim křivdil, ale neříkám, že velká německá trojka pro vývoj autoprůmyslu dělají málo. Nemám zájem tady vyvolávat hádky:-) Já osobně bych asi premii asi ani vlastnit nechtěl a to neříkám s nějakou zapšklostí, ale já jsem fanoušek asijských zkroucenin >:-[] jinak jsem psal, že jenom v nepremiovém segmentu je ten příplatek za značku markantní. Německé sedany(premiový segment) to už je něco jiného tam je ta hodnota oprávněná a viditelná na první pohled. Nehodlám si tady honit triko a plivat na značku jen protože je drahá:-)
Nejlepší německý vtip...
Dejvy
| 15. 8. 2012 08:07
No a prave, ze ty si v nich len sedel. Aj to len v AUDI a BMW, pricom tu oznacujes novu B-classe za vtip. Z toho usudzujem, ze si ich nesoferoval a ani sa neviezol. A uz vobec priamo nezrovnaval s nepremiovymi konkurentmi tak, ako som popisal. O nicom ta nechcem presviedcat, ale pre svoje tvrdenie, ze "určite je velké procento z ceny za značku" nemas ziaden argument a ani ho nemas na com postavit, kedze s tymi autami realnu skusenost nemas.
K tvojim ostatnym vyplodom sa vyjadrovat nebudem. Nemas na to, aby si opominal moju vychovu a supersporty nikto nespominal :no:
Nejlepší německý vtip...
Hangover20
| 15. 8. 2012 09:31
Takže například BMW 1er. Když jsem se posadil dovnitř, tak materiály a zpracování palubovky nebyly bůhvíco, to se cítím lépe i v superbu. Místo uvnitř taky není úplně premiové. Jediný benefit je zádní náhon, který stejně 99% těch, kteří si konkrétně jedničku koupí neocení. Motorizace nejsou zlé, ale jsou průměrné. Tak dostanu průměrně prostorné auto, s průměrným interiém s motorem 1, 4 za 572 000 v základu. Golf stojí v základu kolem 300 000 a teď mi řekni za co si připlácím těch 300 000 tisíc u BMW, když ne za značku.
Nejlepší německý vtip...
Dejvy
| 15. 8. 2012 13:44
Tak to mam asi predsa pokryvene vnimanie... Spracovanie sa mi v novej 1er zda velmi dobre, materialy su urcite, aspon podla mna, triedu nad golfom, no mam s jednotkou len malicku skusenost, tak radsej nesudim. Zasa ale hovoris o priemernych motorizaciach, neviem na zaklade coho. Jazdil si so vsetkymi, aby si si porovnaval ked uz nic ine, tak aspon spotrebu a ich prejav ? Pojem premiove misto uvnitr vidim/pocujem prvy krat... Do 1er som sa nemal s mojimi 189 cm problem usadit, hoci nevravim, ze BMW je v tomto zrovna lidrom, vid siroke stredove tunely napriec triedami.
Poviem prihodu. Viezol som som sa raz novym Superbom, ked si ho uz spomenul, azda v plnej vybave z miesta, kde som sa doviezol svojim autom. Prve co ma napadlo potom, co sme pohli bolo, ze niekto zabudol zavriet okno :-) ... A moc dobre som sa tam, popravde, necitil. Dokonca som ho potom aj riadil, a poviem teda, za jeho cenu mohla byt krasna C trieda v solidnej vybave a o dve triedy lepsim motorom.
Mne sa ale ako najpresvedcivejsi fakt zda, ak niekedy budes mat prilezitost, urcite to skus - V servise dat na dva zdvihaky vedla seba auto premiovej a "nepremiovej" znacky, kludne konkurentov. Len letmy pohlad na napravy a zavesenie a dalsie jednotlive diely prezradi velmi vela...
Odpoved na otazku teda znie: 272 000 v zakladu priplacas za: vyspelejsiu techniku, vyssiu kvalitu - lepsie spracovanie a materialy, co je pra mna hlavne - pocit z jazdy - odhlucnenie atd a za znacku v zmysle, ze ta znacka so sebou nesie vsetko vyssie opisovane a dostavas jednoducho viac auta, je tomu samozrejme adekvatna aj vyssia zostatkova cena, servis v cene atd.
Avatar - Hafol
Nejlepší německý vtip...
Hafol
| 15. 8. 2012 13:59
Pokud to srovnáváš takto, tak prémii opravdu neoceníš, stačí ti spotřebák. Prémii ocení náročnější uživatel. Každý máme jiné preference, rohlíkem se také najíš, ale nepochutnáš si a o tom to je. :-!
Avatar - CHerokee
Nejlepší německý vtip...
CHerokee
| 30. 3. 2013 13:18
:yes: Souhlas. Prmémii člověk nejdříve musí zkusit, pak pochopí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku