Ekonomika
Teraz ju odspodu "kanibalizuje" Citigo a zachvíľu zhora začne Rapid ....
Vzhľadom na konzervatívnosť zákazníkov Škody určite konkurencia do toho nehovorí tak veľmi ako vnútroznačková konkurencia ...i keď taká Kia Rio už určite "zlomila" nejedného škodovkára ....
Vzhľadom na konzervatívnosť zákazníkov Škody určite konkurencia do toho nehovorí tak veľmi ako vnútroznačková konkurencia ...i keď taká Kia Rio už určite "zlomila" nejedného škodovkára ....
S tím Riem si nebuď tak jist, dneska jsem jej potkal v bílé a základní výbavě a je to hnus velebnosti. V TOP verzi mu to sluší, ale základ je fakt bída. Pak je proti tomu Fabia jak modelka >😁
este mi povedz ktory normalny clovek si dnes kupuje male auto v zakladnej farbe a zakladnej vybave..... jedine nejaky dochodca 😉 alebo totalny setrilek...... neviem ako v cechach ale na slovensku stretnut pekne nove rio v metalize a na diskoch nie je velky problem... a urcite vyzera lepsie ako porovnatelne vybavena fabia :yes:
Vo Veľkých Levároch parkuje pri kostole hnedé Rio a je to fakt krásavec... :yes:
Každopádne, na novú Fábku som zvedavý, podľa mňa by to mohla byť kombinácia tvarov druhej a prvej Fábie a Rapidu...
Každopádne, na novú Fábku som zvedavý, podľa mňa by to mohla byť kombinácia tvarov druhej a prvej Fábie a Rapidu...
Rio je pro mě designem celkem úlet, a nejen v základu.
Tak nějak, ten základ je fakt děsný 😉
Ja by som ešte chcel vidieť Rapid v základe. Celé to divadlo okolo Rapidu je bezplatnou reklamou Škodovky. Škoda zatiaľ neoznámila ceny, a tak býva Rapid porovnávaný s Kiou ceed a Mazdou 3 ako aj s Renaultom Thalia. Rapid-y, ktoré testovali novinári, boli vždy v najvyššej výbave, ale ktovie ako bude vyzerať základ. Možno zle a práve preto ho automobilka nechce ukázať... 😉
suhlasim... rapid urcite zoberie fabii nejedneho zakaznika ,,, takisto citigo.... a este ked pride rapid hatchback tak dovod kupovat uzku fabiu vlastne nevidim 😉
pravda :yes😒br />
este k tomu je tu relativne nove rio, 208micka a prichadza aj clio, fabia to ma stale coraz tazsie, uz to nie je taka prevaha nad ostatnymi v predaji ako pred par rokmi za cias starej fabie ked konkurencia sa len prizerala.... uz na fabiu trosku tlacia..... je to citit... na slovensku su rozdiely este mensie....... fabia nie je o tolko v prevahe nad ostatnymi.....
predaj malych aut na slovensku v juli 2012😒br />
1.fabia - 388ks
2.clio - 99ks
3.polo - 91ks
4.swift - 89ks
5.rio - 84ks
6.i20 - 75ks
7.208 - 66ks
........
vidime ze 208micka predala v juli na slovenku viac aut ako v cechach a takisto aj swift.... za to taka fiesta alebo yaris su u nas vzadu..... su tu iste odlisnosti........ naskok fabie vsak nie je az taky velky ako sa zda....
pravda :yes😒br />
este k tomu je tu relativne nove rio, 208micka a prichadza aj clio, fabia to ma stale coraz tazsie, uz to nie je taka prevaha nad ostatnymi v predaji ako pred par rokmi za cias starej fabie ked konkurencia sa len prizerala.... uz na fabiu trosku tlacia..... je to citit... na slovensku su rozdiely este mensie....... fabia nie je o tolko v prevahe nad ostatnymi.....
predaj malych aut na slovensku v juli 2012😒br />
1.fabia - 388ks
2.clio - 99ks
3.polo - 91ks
4.swift - 89ks
5.rio - 84ks
6.i20 - 75ks
7.208 - 66ks
........
vidime ze 208micka predala v juli na slovenku viac aut ako v cechach a takisto aj swift.... za to taka fiesta alebo yaris su u nas vzadu..... su tu iste odlisnosti........ naskok fabie vsak nie je az taky velky ako sa zda....
škodovkáře láme věcí.
Škodovkáři z mého okolí😒br />
1) měl 120ku, pak favorit, felda kombi, fabia kombi a ted si koupil.....Ford S-Max
2) 120ka, felda, kombi, oktávka I, tedka má Renault Clio
3) fabie I, fabie II (tu mu ukradli), Getz, ted má I30
4) škoda 1000Mb, škoda 120, škoda 120, škoda favorit, tedka má Fiat Punto
5) škoda 120, škoda felicie, suzuki swift a tedka má I20
Škodovkáři z mého okolí😒br />
1) měl 120ku, pak favorit, felda kombi, fabia kombi a ted si koupil.....Ford S-Max
2) 120ka, felda, kombi, oktávka I, tedka má Renault Clio
3) fabie I, fabie II (tu mu ukradli), Getz, ted má I30
4) škoda 1000Mb, škoda 120, škoda 120, škoda favorit, tedka má Fiat Punto
5) škoda 120, škoda felicie, suzuki swift a tedka má I20
Jj vidim to podobně, můj otec - Š100, 105, Favorit, Clio, Saxo a nakonec pred 2 roky Corsa 😄
No, pro škodovku musí být nejhroší, že jí odchází ti letití škodovkáři co je měli 20-30 let a kupují jiné značky.
Kdy sem se nima bavil, tak jeden říká a co bych si u koncernu koupil? Sharan? Nikdy!
A druhý na to že Fabie I co měl je super, ale pro tu obludu Fabia II že nepůjde ani omylem >😁 že to ěml půjčený na 14 dní a větší plastárnu vevnitř neviděl a že nebude dávat 400 litrů za top verze
Kdy sem se nima bavil, tak jeden říká a co bych si u koncernu koupil? Sharan? Nikdy!
A druhý na to že Fabie I co měl je super, ale pro tu obludu Fabia II že nepůjde ani omylem >😁 že to ěml půjčený na 14 dní a větší plastárnu vevnitř neviděl a že nebude dávat 400 litrů za top verze
Škodovka začne i u nás se slevami, které své zbloudilé ovečky zase přivedou zpět. V Německu právě zažívá obrovské propady prodejů a bude na to muset nějak reagovat.
Fabie má propad o 40%, Superb 30%, dvouciferně se propadají i další modely.
Fabie má propad o 40%, Superb 30%, dvouciferně se propadají i další modely.
Konečne ľudia dostali rozum... 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Protože Fóbia s tříhrnkem je nejlepší auto na světě? >😒]
to je narodny syndrom,,,, aj keby fabia bola z papiera a mala dvojvalec tak bude najpredavanejsia a najlepsia aj najkrajsia.... a samozrejme konkurencia je vzdy horsia slabsia skaredsia menej kvalitnejsia hnusnejsia nepodarenejsia..... ved to vidime aj na testoch.... skoda vzdy vyhra nech ju porovnaju s cimkolvek....
nastastie na slovensku uz skoda nema taky naskok a vyrovnava sa to, ludia uz zistili ze su aj ine znacky a lepsie :yes:
nastastie na slovensku uz skoda nema taky naskok a vyrovnava sa to, ludia uz zistili ze su aj ine znacky a lepsie :yes:
Protože se Polo nedělá v kombíku a protože není české.
A1 - 37ks
DS3 - 4ks
jasny dokaz ze rada DS je uplne na odstrel...... kto chce imidzove auto v malej triede tak zvoli A1 alebo si moze kupit MiTO alebo MINI...... rada DS je skutocne out a podla mna nezmysel.... predaje to jasne dokazuju ze touto radou DS citroen okrem francuzska v eu vela vody nenamuti..... totalne zbytocne auto podobne aj DS4 a DS5..., kto ma peniaze a chce skutocne imidzove auto tak si citroena nekupi ani nahodou.
predaj za jul na slovensku😒br /> A1 - 13ks
DS3 - 3ks
opat totalny debakel pre DS
DS3 - 4ks
jasny dokaz ze rada DS je uplne na odstrel...... kto chce imidzove auto v malej triede tak zvoli A1 alebo si moze kupit MiTO alebo MINI...... rada DS je skutocne out a podla mna nezmysel.... predaje to jasne dokazuju ze touto radou DS citroen okrem francuzska v eu vela vody nenamuti..... totalne zbytocne auto podobne aj DS4 a DS5..., kto ma peniaze a chce skutocne imidzove auto tak si citroena nekupi ani nahodou.
predaj za jul na slovensku😒br /> A1 - 13ks
DS3 - 3ks
opat totalny debakel pre DS
Jo, ČR a Slovensko, stěžejní trhy pro DS (ale i pro ostatní vozy). Soudit podle tohoto údaje úspěšnost modelu - svatá prostoto...
Tak nějak >😁 Btw obě auta nejsou skoro vůbec na silnici vidět, takže je to celkem fuk 😉
Kto chce imidžové a exkluzívne auto a chce sa odlíšiť, ten siahne po Mite alebo DS3 a nie po A1-ke, ktorú vidí na každom kroku (metafora, v porovnaní s Mitom a DS3)... Nato tu aj sú a preto ich mám rád. A kedže si DS3 spĺňa svoj účel, tak tu s nami určite ešte bude až si raz jednu kúpim... Pochop, účelom DS3 (a tiež Mita) niesú vysoké predaje ale dávať najavo, že majú ich majitelia štýl. A účel spĺňajú. Pri týchto autách je to dokonca dobre, pretože ľudia vidia, že sa majiteľ vie odlíšiť, jeho auto si ľudia obzerajú a obdivujú... :yes: :yes:
no Topper opäť ti musím oponovať, ako už bolo spomenuté, pre náš a aj český trh sú tieto fakt nepodstatné, navyše zrelosť našich trhov (a najmä peňaženiek) nedáva takmer žiadnu šancu takýmto imidžovo-lifestylovým autám (aj keď o image A1 by som dosť polemizoval...).
No a posudzovať podľa toho úspešnosť rady DS? Od Citroenu je to dobrý ťah, nájde sa dosť ľudí hľadajúcich solídnu techniku zabalenú v krásnom obale (u nás na to má ozaj málokto). Niekto môže namietať určitú povrchnosť (no pri DS5 namietam aj ja a dosť rázne, Hydractive III+ bol povinnosťou a zvyšok podvzoku z C5...) A kto chce imidžové auto si Citroen nekúpi? Nože skús porozmýšľať, aká automobilka výraba/la jedny z najavantgardnejších modelov a vybudovala si tak svoju povesť??? Žeby Audi? Nie, bol to Citroen...
Ad MINI, tých je už všade toľko, že to už ani nie je tak neobyčajné auto (avšak s neobyčajnými jazdnými vlastnosťami) Navyše DS3 vo svojej vrcholnej verzii THP zdatne konkuruje aj jazdnými vlastnosťami práve Mini, v mnohých testoch dokonca aj Mini porazila. Každopádne cenovo je Mini o galaxiu vyššie... Ale oba modely sú nakoniec aj tak fajn.
Ad MiTo, s výrazom prednej masky má veľa ľudí problém sa stotožniť, no svojich majiteľov si nájde, sestrina kamarátka ho už má, sestra skôr uvažuje o DS3.
Ad A1, no nazývať ho štýlovým je dosť odvážne aj keď kvalitu interiéru nespochybňujem, jeho veľkosť už áno a použitú techniku, tá nijak extra neprevyšuje konkurenciu. Štýlovosť A1 skôr vidím v 4 kruhoch na kapote ako v dizajne karosérie...
No a debaklom by som to nenazval, skôr úspech, že sa u nás predajú aspoň nejaké. Za to :yes:
No a posudzovať podľa toho úspešnosť rady DS? Od Citroenu je to dobrý ťah, nájde sa dosť ľudí hľadajúcich solídnu techniku zabalenú v krásnom obale (u nás na to má ozaj málokto). Niekto môže namietať určitú povrchnosť (no pri DS5 namietam aj ja a dosť rázne, Hydractive III+ bol povinnosťou a zvyšok podvzoku z C5...) A kto chce imidžové auto si Citroen nekúpi? Nože skús porozmýšľať, aká automobilka výraba/la jedny z najavantgardnejších modelov a vybudovala si tak svoju povesť??? Žeby Audi? Nie, bol to Citroen...
Ad MINI, tých je už všade toľko, že to už ani nie je tak neobyčajné auto (avšak s neobyčajnými jazdnými vlastnosťami) Navyše DS3 vo svojej vrcholnej verzii THP zdatne konkuruje aj jazdnými vlastnosťami práve Mini, v mnohých testoch dokonca aj Mini porazila. Každopádne cenovo je Mini o galaxiu vyššie... Ale oba modely sú nakoniec aj tak fajn.
Ad MiTo, s výrazom prednej masky má veľa ľudí problém sa stotožniť, no svojich majiteľov si nájde, sestrina kamarátka ho už má, sestra skôr uvažuje o DS3.
Ad A1, no nazývať ho štýlovým je dosť odvážne aj keď kvalitu interiéru nespochybňujem, jeho veľkosť už áno a použitú techniku, tá nijak extra neprevyšuje konkurenciu. Štýlovosť A1 skôr vidím v 4 kruhoch na kapote ako v dizajne karosérie...
No a debaklom by som to nenazval, skôr úspech, že sa u nás predajú aspoň nejaké. Za to :yes:
Toppere ty jsi normální trouba... diskutuj prosím o věcech kterýmrozumíš a auta nech jiným.
V česku se DS neprodává tak je na odstřel >😁 >😁 >😁 No to je žvást roku. >😁 :yes😒br />
Mito, Mini F500 tady taky netrhají rekordy a výrobce to jistě netrápí. 😉
V česku se DS neprodává tak je na odstřel >😁 >😁 >😁 No to je žvást roku. >😁 :yes😒br />
Mito, Mini F500 tady taky netrhají rekordy a výrobce to jistě netrápí. 😉
Podvod roka. Dalsie zarucene "Europske auto". Kia Rio je vyrabana v Juznej Korei a do EU sa e😜ortuje cez cla.
Treba zaviest 25% clo na Korejske auta. Europa by mala chranit domacu vyrobu.
Treba zaviest 25% clo na Korejske auta. Europa by mala chranit domacu vyrobu.
Clá VŽDY postihujú najviac zákazníkov ....
Kórejci tlačia na európu a to je dobre vždy .... pre zákazníkov ... ale i výrocov - samozrejme tých dobrých ....
Kórejci tlačia na európu a to je dobre vždy .... pre zákazníkov ... ale i výrocov - samozrejme tých dobrých ....
ok, v poriadku, suhlasim.
V korei sa tiez da kupit europske auto, ani to clo na nich nie je take strasne, ak si ho vsak kupis, celkom "nahodne" ti dojde danova kontrola, preto to vacsina korejcanov ani neskusa. Ako proti takemu ekonomickemu nacionalizmu?
V korei sa tiez da kupit europske auto, ani to clo na nich nie je take strasne, ak si ho vsak kupis, celkom "nahodne" ti dojde danova kontrola, preto to vacsina korejcanov ani neskusa. Ako proti takemu ekonomickemu nacionalizmu?
Čím hlouběji do kapsy zákazník má, tím víc kupuje rendlíky 8-s Čím to je? Nízkou úrovní vzdělanosti, inteligence, zkušenosti lidí, kteří patří k níže příjmovým kategoriím? Podívejte se do vyšších tříd (prodejů vozů), kde má rendlík místo, které mu právem náleží (t.j. mezi outsidery). Zatím to vidím tak, že čím hloupější zákazník je, tím víc renault... :no:
psychiater nepomohol? som si myslel ze ano >😁
Tak tam zajdi znova, toppere, třeba to tentokrát pomůže >😒]
To tam zajdi s ním i ty...
Topperovo přicmrndávač. Topper děkuje za podporu.
A čím se tvé příspěvky v diskusích liší od Topperových? To co on píše prokorejsky píšeš ty obráceně... Takže jestli doporučuješ psychiatra jemu, sám jsi také vhodný kandidát. Teda... nejen ty, je vás více.
No s topperem by jsi si mohl podat ruku. A rozdíl je v tom, že mě už korejci lezou krkem, ale on nezná nic jiného než korejce. Občas napíše něco neutrálního na jiné auto, ale jakmile tam někdo zmíní korejce, tak je hned všechno jinak a už velebí zase jenom korejce vše ostatní je rázem k ničemu. On je cpe i před supersporty s odůvodněním, že jsou na nic.
Oni korejci mohou za Toppera?Zapni mozek chlape, jinak natáhneš ráfky ouplně blbej. >😁
Ty jsi hodně zaujatej, copak ti Rendlík proved. :yes:
1) "Čím hlouběji do kapsy zákazník má, tím víc kupuje rendlíky" .... souhlas, ale o to přeci u modelů této třídy jde nebo ne? Myslím prodat je v co největším množství lidem, kteří nemají tolik peněz. Potom to táta rendlík dělá výborně.
2)"Čím to je? Nízkou úrovní vzdělanosti, inteligence, zkušenosti lidí, kteří patří k níže příjmovým kategoriím?" .... Jistě, denně vidím, před pracákem ty zástupy inteligentních "teoretiků", často s vysokou školou (nic proti vysoké škole). Teoreticky mají před luxusní vilou Gallardo, ale prakticky mají holou * a docela závidí hlupákům v rendlíku, jež jezdí každé ráno kolem nich do "Kolbenky".
3) "Podívejte se do vyšších tříd (prodejů vozů), kde má rendlík místo, které mu právem náleží (t.j. mezi outsidery)" .... Když vezmu tvojí logiku a otočím jí, pak Porsche je naprosto "*" auto, protože se mezi nižšími kategoriemi neprodává. Když se táta rendlík soustředí pouze na obyčejná auta prvních tří tříd, tak dělá nekvalitní děti?
4) "Zatím to vidím tak, že čím hloupější zákazník je, tím víc renault..." ... JJ a čím chytřejší "teoretik", tím víc áda
>😒] >😒] >😒]
2)"Čím to je? Nízkou úrovní vzdělanosti, inteligence, zkušenosti lidí, kteří patří k níže příjmovým kategoriím?" .... Jistě, denně vidím, před pracákem ty zástupy inteligentních "teoretiků", často s vysokou školou (nic proti vysoké škole). Teoreticky mají před luxusní vilou Gallardo, ale prakticky mají holou * a docela závidí hlupákům v rendlíku, jež jezdí každé ráno kolem nich do "Kolbenky".
3) "Podívejte se do vyšších tříd (prodejů vozů), kde má rendlík místo, které mu právem náleží (t.j. mezi outsidery)" .... Když vezmu tvojí logiku a otočím jí, pak Porsche je naprosto "*" auto, protože se mezi nižšími kategoriemi neprodává. Když se táta rendlík soustředí pouze na obyčejná auta prvních tří tříd, tak dělá nekvalitní děti?
4) "Zatím to vidím tak, že čím hloupější zákazník je, tím víc renault..." ... JJ a čím chytřejší "teoretik", tím víc áda
>😒] >😒] >😒]
Rendlík sice není moje krevní skupina, ale zase tak černě by jsem to neviděl. Megane po FL docela ujde a Clio je taky dobrý. Pořád lepší jak rejžožroutksý smradlaviny.
Jsou různé vozy, která lze označit za "rejžožroutská". Na jedné straně čistě japonská, na druhé straně čínská a korejská... Případně rejžožroutsko-rendlíkovská :no: :no: :no:
V téhle třídě jde jen o plechy a že to jezdí.Někdo zaplechuje lépe a někdo hůře.... a že jestli je to lepší než rejže?No povětšinou bohužel pro Francouze, Italy není.Takovej Megán Generation je ve všem horší...srovná se to až s klasickým Megánem a i ten v něčem prohrává.Prostě rejže už dělá hodně slušná auta... Tož tak.
Naopak. Korejský stříbrnoplasťáci dělají jen to nejnutnější, aby byly vůbec prodejný a v kombinaci s nízkou cenou a s přihlédnutím ke stádovitosti v otázce záruky zaujmou docela široké spektrum lidí, ktří na všechny pohádky z reklamy slyší. Oproti meganu nemají vůbec co nabídnout. Mají pár motorů, které by se daly u konkurence označit pomalu za základní a tím to končí. I ten Megane má více karosářských variant a výběru motorů. Nehledě na verzi GT, nebo RS. A korejci? NIC!!! prostě jen to nejnutnější, aby se to vůbec dalo prodat. Nenapadá mě konkurent, který by nabízel míň, než korejské duo ceed a i30.
Tím se pořád pasují do role lowendu a tím se odlišují od ostatní produkce. Nabízejí jen to nejnutnější. A že to 95% procentům lidí stačí? To na tom nic nemění, pořád působí jako lowend.
Podívej se i na ty tebou kritizovaný Francouze, co mají za motory v C4, nebo 308.
Tím se pořád pasují do role lowendu a tím se odlišují od ostatní produkce. Nabízejí jen to nejnutnější. A že to 95% procentům lidí stačí? To na tom nic nemění, pořád působí jako lowend.
Podívej se i na ty tebou kritizovaný Francouze, co mají za motory v C4, nebo 308.
S těma korejskýma plechama je to pravda. Potvrdil mi to i člověk přímo z Nošovické továrny. Hudlaj prostě plechy šidí...
No jo, jenže ty o koze a já o voze. 😉 Jasně že Kórejci nemají tu šíři portfólia.O tom jsem se nebavil, tady je to samej lowend, mainstream a supermainstream a kde jsou čísla, zisky, prodejnost a i technika v dané třídě.Posun Korejců hned za Golfa a Focuse je zcela zřejmý a nic na tom nemění to, že nemají tebou zmiňované GT atd.V základu už jsou rovni a v něčem i předčí Francouze,Italy.To že nemají silné motory?No nemají, kdo je taky chce v této třídě, mrzký to prodej.Ale ano, tam má konkurence "náskok", který ji ale k ničemu viditelně není.Jinak zjisti jak na tom technicky a jízdně je I30 a Ceed a netahej sem stádovitost ale technicky fakta, ty auta jsou opravdu dobrá.Nakonec aby nebyla, když vývoj jsou lidé z BMW a VW.
Jenže ten Megane Generation je výrobek určený jen pro východní trhy a cenou je asi 30-40tis pod i30 a asi 100 000t pod třeba Civicem.
Občas pobavíš.
Ale někdy to velmi, velmi přeženeš. Nikdy, opakuji nikdy, bych si o nějaké skupině lidí nedovolili říci to co ty ve tvém diskuzně zoufalém příspěvku.
Jen trochu odbočím - doporučuji informovat se např. o mzdách českých lékařů, učitelů či vědeckých pracovníků. Myslíš že jezdí německou prémiovou trojku, ty balíku?
Ale jednu věc si rozhodně říci troufnu, Ádo, neb nyní již mám jasno😒br />
Jsi nic než tupé omezené hovado.
Ale někdy to velmi, velmi přeženeš. Nikdy, opakuji nikdy, bych si o nějaké skupině lidí nedovolili říci to co ty ve tvém diskuzně zoufalém příspěvku.
Jen trochu odbočím - doporučuji informovat se např. o mzdách českých lékařů, učitelů či vědeckých pracovníků. Myslíš že jezdí německou prémiovou trojku, ty balíku?
Ale jednu věc si rozhodně říci troufnu, Ádo, neb nyní již mám jasno😒br />
Jsi nic než tupé omezené hovado.
Prodeje za 7 měsíců😒br />
1) Buick Excelle 168 378 ks +3% proti lonskému období
2) Chevrolet Sail 161 297 ks +41% proti lonsku
3) VW Jetta 138 495 ks -5% proti lonksu
Obstarožní vykopávky už zřejmě i v číně ztrácí dech >😁
A pár perel čínského trhu😒br />
Chevy Malibu 14 263 ks
Cadillac SLS 3254 ks
Chrysler Grand Voyager 34 ks
1) Buick Excelle 168 378 ks +3% proti lonskému období
2) Chevrolet Sail 161 297 ks +41% proti lonsku
3) VW Jetta 138 495 ks -5% proti lonksu
Obstarožní vykopávky už zřejmě i v číně ztrácí dech >😁
A pár perel čínského trhu😒br />
Chevy Malibu 14 263 ks
Cadillac SLS 3254 ks
Chrysler Grand Voyager 34 ks
V klidu, stačí vypláchnout Listerinem a přiští kvartál je to v cajku. >😁
A jak to souvisi s clankem o prodeji malych vozu v CR?
[odkaz]
Čo je celkom zaujímavé ... lebo trh to je pre Škodu určite dôležitý ...
Čo je celkom zaujímavé ... lebo trh to je pre Škodu určite dôležitý ...
A ty budeš asi klidněji spát - naše neštěstí, vaše radost viď?
Jenže ono to zas takové neštěstí nebude, takže si počkáme na další měsíc. A jestli ono to nebude taky tím, že Mladá Boleslav se mohutně přestavuje kvůli Rapidu...no, ale pokud tě to potěší, krach české škodovky začal.
Jenže ono to zas takové neštěstí nebude, takže si počkáme na další měsíc. A jestli ono to nebude taky tím, že Mladá Boleslav se mohutně přestavuje kvůli Rapidu...no, ale pokud tě to potěší, krach české škodovky začal.
Je třeba si přiznat, že potenciál Fabie se vyčerpal, zvláště v Německu, kde se jich hodně prodalo v rámci šrotovného. Otázkou je, zda to Rapid napraví. Přece jen bude dražší než Fábie. Krach Škodovky určitě ještě nezačal, ale nekonečný růst se asi předpokládat nedá. Pozn. SEAT zakládá docela dobrou modelovou řadu, chca nechca bude Škodě konkurovat. Je jisté, že SEAT chce něco z úspěchu Škody pro sebe, a Škodovka mu k tomu paradoxně pomůže výrobou jednoho modelu v Boleslavi. Fabrika v Boleslavi posílí, ale značka trošku oslabí ve prospěch Seatu.
Opet jsi naplno dostal svemu nicku, berane.
Vidis snad v Dusanove prispevku nejaky naznak radosti, ironie ci zasti? Pokud ano, rychle vyhledej odbornou pomoc, protoze ten tvuj fanatismus ti evidentne hodne leze na mozek.
Ja vidim pouhe konstatovani relevantnosti teto informace a odkaz na zdroj. :-!
Vidis snad v Dusanove prispevku nejaky naznak radosti, ironie ci zasti? Pokud ano, rychle vyhledej odbornou pomoc, protoze ten tvuj fanatismus ti evidentne hodne leze na mozek.
Ja vidim pouhe konstatovani relevantnosti teto informace a odkaz na zdroj. :-!
Btw P208 stoupá, to je dobře, za chvilku jej máme v TOP 10, na ulicích ho potkávám čím dál tím častěji :yes:
Čo sa týka Punta, dizajnovo vyzerá stále veľmi dobre a moderne, to bude tým Giugiarovým majstrovským nadčasovým dizajnom, v Auto Tip-e chválili interiér,
technicky to už ale asi nieje nič moc, je to vidieť v porovnávacích testoch, kde Punto končí večne posledné (predposledné)...
Zaujímavý je však Fusion. O túto starú krabicu je stále záujem. Čím to je? Dizajn už nieje moderný. Ale nemám skúsenosť takže neviem, každopádne je pozoruhodné, aký úspech Fusion má u nás a zvlášť v Čechách... :yes:
Fusion je levný, uvnitř velký s osvědčenou technikou. Pravda, v interiéru luxus nenajdeš, ale těm, co si ho koupí, rozhodně odslouží jako velmi schopné přibližovadlo.
Problém je marketing který je u fiatu dlouhodobě mizerný. :no:
Musi umriet cast chorej populacie a pojde to hore.