Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2012: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy

Renault Mégane se v červenci vrátil mezi pět nejprodávanějších modelů v segmentu nižší střední třídy.
Zpět na článek
17. 8. 2012 12:18
17. 8. 2012 12:21
17. 8. 2012 12:32
17. 8. 2012 13:04
17. 8. 2012 20:20
17. 8. 2012 12:31
17. 8. 2012 12:34
17. 8. 2012 13:17
17. 8. 2012 13:59
17. 8. 2012 14:28
neregistrovaný "SR20"
17. 8. 2012 16:57
17. 8. 2012 17:32
17. 8. 2012 20:33
17. 8. 2012 20:54
Avatar - twistedTSD
17. 8. 2012 12:18
Logan
Trochu mě překvapují tak vysoké prodeje Loganu (pokud vím, tak už se v sedanu ani neprodává)...A slušné prodeje má taky SX4.
Rozbalit vlákno
4
17. 8. 2012 12:21
Re: Logan
Oboje je o ceně, to je jednoduché. Logan kombi je naprosto ideální auto pro řemeslníka apod. SX4 koupíš za cenu levných zástupců B segmentu. Pokud oželíš velmi osekanou výbavu (hlavně bezpečnostní), máš za ty peníze super kus auta. Vlastně SX4 je jediný reálný soupeř Dacie Duster.
Avatar - fOE
17. 8. 2012 12:32
Re: Logan
To potvrzuju, Logana vidim nejcasteji prave v bile s polepem firmy a osadku v pracovnim odevu. K tomu ucelu poslouzi dobre.
17. 8. 2012 13:04
Re: Logan
Přesně. Případné rezavění v tomto případě nevadí, stejně to bude za 3-4 roky dobité až až (notabene teď už je to prý s antikorozní ochranou daleko lepší).

V SX4 vidím nejčastěji lidi (častěji ženy) v předdůchodovém věku. Prostě původně chtěli Fabii, pak někde viděli reklamu na SX4, detaily jako absence bočních bagů neřeší, proti Fabce je to veliké, sedí výš (v tomto věku to může pro někoho velmi důležité, i kvůli nasedání), místa pro posádku hafo, menší kufr neřeší (zvyklí na ten z Fabie, pokud neměli kombík). Motor je oproti HTP z říše snů (neb to HTP v té své původní Fabii určitě měli). Prostě SX4 je pro jistý druh zákazníků koupě z říše snů.
17. 8. 2012 20:20
Re: Logan
Osobně bych čekal u SX4 vyšší prodeje, s autem jsem měl tu čest a moc se mi líbilo. Podvozek byl na sněhu, ale i na šotolině hodně zábavný. Na suchu naopak obstojně seděl. Auto mně velmi překvapilo a v dané cenové kategorii mohu jen doporučit.
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:21
podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
1. octavia - 616ks
2. i30 - 218ks
3. ceed - 214ks
4. SX4 - 155ks
5. golf - 112ks
6. fluence 99ks
7. megane aj astra po 97ks

celkovo za 7 mesiacov vedie u nas octavia pred ceedom a tretia je i30 :yes:

ceed a i30 :yes: :yes: :yes:

v podstate mame jasnu trojicu na slovensku v nizsej strednej triede: octavia ceed a i30...... ostatni su statisti
Rozbalit vlákno
18
17. 8. 2012 12:30
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
fakt nechápu tyhle fandy korejců :P ... vy se asi hodně těšíte na to až tu nebude jezdit nic jinýho, doufám že se toho nedožiju :-) ...
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:31
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
mylis sa...... tak ako ty fandis ja neviem japoncom alebo francuzom tak ja korejcom, nie je na tom nic nepochopitelne ;-) , to ze to vacsina nevie pochopit nie je moj problem :yes:

kazdy si dnes moze vybrat, tabulky ti ukazuju jasne kto si co vybera tak stazuj sa na lamparni :yes:
17. 8. 2012 12:49
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Jestli to nebude tím, že evropa cpe turba, kde se dá a korejci ne. Podle hesla, co není v autě, to se nepokazí, je to možná vysvětlení úspěchů korejců..
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 12:52
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Taky jsme klidně podle té teorie mohli jezdit na koních. Proč se pouštět do něčeho nového, když jediná výměnná součástka na koni je podkova.
17. 8. 2012 13:11
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Otázka je, jestli to je tak velký kvalitativní rozdíl aby mi to stalo za to, že musím před vypnutím motoru jej chvíli nechat běžet na volnoběh, aby se mi zchladilo turbo, měnit turbo ev. jiné díly každých x kilometrů, počítat s častějšími poruchami a pod.
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 13:21
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Moderní turba mají dochalzení. Já mám na turbu 292 000 a je stále původní. A co se týká poruch spojených s přeplňováním, tak jsem měnil akorát gumovou hadici k turbu, co mi praskla za 2400 korun. Ano je to další věc, v autě, ale mýty o tom, jak musíš turbo každých 20 000 měnit a já nevím, co ještě už dávno neplatí.
Avatar - Barrichello
17. 8. 2012 13:50
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Každých 20 ne, ale tak každých 100 tis jo, no i když bylo několik oktávek kde to bylo podstatně dřív.
Naštěstí jako záruční oprava >:D
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2012 14:07
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Jedna pani povidala?
Avatar - Barrichello
17. 8. 2012 14:18
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Měl kolega a další lidi co znam.

Rychle od oktávky utíkal, nakonec teda skončil zas u VW oklikou přes Hondu ale už si vybral aslespon jiný motor.
17. 8. 2012 14:20
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Měli jsme v rodině, v 55tkm řeklo pá pá-bez záruky 8-s . Takže žádná JPP :-!
Avatar - baca42
18. 8. 2012 11:51
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Já mám na turbu 410 000 km a zatím bez problémů.

[odkaz]
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 16:15
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Korejci nemajú zatiaľ benzínové turbá (až na 2,0 TCI v genesis coupe). Možno teoretická výhoda v spoľahlivosti, ale ich atmosférické motory nie sú žiadna hitparáda. 137 NM pri 5000 ot ? Pre bežnú jazdu nič moc.
17. 8. 2012 20:25
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Tak v tom případě už tam přebývá jen mraky elektroniky i v nižších výbavách ;-\ Co se týče turba tak 90% prvních majitelů s ním nemá problém.To jen ti (zbylých 10%) co si myslí že když je v označení motorizace písmeno T mají rally speciál a musí to vydržet všechno :no:
17. 8. 2012 12:55
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Má na to právo, stejně jako já fandím francouzům a někdo jiným němcům. Třeba považuje H/K za "domácí" automobilku (já ne), nebo zabrala reklamní kampaň, nebo nemá rád maloobjemová turba (jako já) a pak je nabídka velmi dobrých atmosfér u H/K v tomto segmentu bezkonkurenční (uvidíme co na to Mazda). Nebo se mu ta auta prostě líbí.

Jen ať tu máme fanoušky každé automobilky či automobilové školy, pestrost je vždy kořením diskuzí.
17. 8. 2012 20:29
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Každý má právo na svůj vkus a chuť. Kdyby se všem líbilo to samé tak potěš. Jen nemám rád když někdo tvrdohlavě někomu cpe svůj názor že jen jeho pravda a auto je ta pravé.
17. 8. 2012 20:21
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Nedožiješ je to nereálné.
18. 8. 2012 00:11
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
hmm říká ten co kouká na televizi s komponenty od korejcu >:D
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 13:55
Re: podobny rebricek bol v juli aj na slovensku:
Súčasný predaj v SR - [odkaz]
Pozoruhodné, ako sa darí SX4-ke, ale aj C4-ke... :yes:
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 12:29
octavia a zbytek
je sranda, že octávia prodá tolik aut co zbylá top 25 dohromady ;-) tady v tomto klíčovém segmentu je vcelku jasně vidět deformovanost českého trhu jedinou domácí značkou...která všechny ostatní odsuzuje do role statistů s mizivým tržním podílem
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
17. 8. 2012 13:15
Re: octavia a zbytek
Skoda ze se neuvadi statistika, za 1,2,3,5,10 let zpet. Bylo by zajimave porovnat jak se prodeje meni ;-)
17. 8. 2012 13:18
Re: octavia a zbytek
Tak je to ale v podstatě všude. ;-)
Avatar - Peto02
17. 8. 2012 12:31
Rapid?
Co tam hlada Skoda Rapid, myslel som si ze sa este nepredava..
Nejprodávanější automobily nižší střední třídy, hmm aka je asi jeho cena? Tento mesiac len 18 kusov, celkovo uz 48 >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 12:34
Re: Rapid?
asi nakupují dealeři jako v USA >:D >:D
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 13:59
Re: Rapid?
Takže preto má Škoda také veľké predaje... :no:
Avatar - strýček BOB
17. 8. 2012 12:31
Hojandéé...
Zasloužený úspěch, po jarní brutální reklamní masáži se prodalo takřka tři tisíce kusů i30. Nyní ty prodané i30 dostat na silnice, neb těch tři tisíce kusů na těch silnicích jaksi není vidět >:D Zrovna včera jsem si říkal kolik jezdí nových C4 a to Citroen pouze paběrkuje.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:36
Re: Hojandéé...
keby si uz netaral lepsie by si zrobil...... zavist je svina..... a pekne ta to zozerie zaziva >:D :yes:
Avatar - strýček BOB
17. 8. 2012 12:47
Re: Hojandéé...
Ano, pozor, chlapče, na konci roku přiletí korejský účetní s vwostrou tužkou, tak ať vám hrajou chlívky v tabulce - prodané kusy - výdaje na rekalmu - průměrná cena za prodaný kus... >:D :yes:
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 12:49
Re: Hojandéé...
Vzhledem k tomu, že tu jsi na diskuzi 24 hodin denně, tak věřím, že nemáš o realitě ani ponětí. Zkus jednou vypnout PC a jít se podívat ven. Jezdím denně do Prahy a když potkám novou i30 třikrát týdně, tak to považuji za úspěch. Poslední dobou se mi zdá, že častěji potkávám i citigo.
Avatar - Choochoo
17. 8. 2012 13:19
Re: Hojandéé...
Ja treba potkavam I30 docela casto, nebo mi to tak prijde a Cigo jsem zatim potkal tak 4 za pul roku a to 2 jedno zaparkovane na stejnem miste ;-)
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 13:24
Re: Hojandéé...
Já potkávám jednu novou i30 pravidelně každý den akorát jednu a to tu, co je vystavená v Příbrami u Lidlu na stojanu. Přecijen mají ty dvě značky dost podobného. >:D
Avatar - GM.rja
17. 8. 2012 13:43
Re: Hojandéé...
Tak to je super přirovnání, to miluju, na úrovni Geniálně Trefeného Idiota :no:
Takže ty zaparkovaný A4, prassaty a golfy na parkovišti před Lidly jsou omylem, že?
Příště se musím zeptat, co tam pohledávají, než nasednu do své Nubiry ;-)
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 16:28
Re: Hojandéé...
omlouvám se, že jsem zranil tvé city >:D
Avatar - GM.rja
17. 8. 2012 18:23
Re: Hojandéé...
Ale vůbec ne, já se za své auto nestydím. Nubira má nalítáno přes 220 tis. km, nerezaví, opravy levné, 1.6-tka na ethanol jezdí jako z praku, velké a pohodlné auto americky houpavé v ceně filcky - co víc chtít? A že nakupuji v Lidlu? A co? Zaparkuji vedle nejbližšího meďoura a neřeším to ;-)
Avatar - Barrichello
17. 8. 2012 13:58
Re: Hojandéé...
No já zas vidím poslední generaci golfa asi 4x měsíčně. A to sem na ulicích denně po Praze vč. centra, autem i pešky.

Kde teda ty Golfy sou?

Ono to takhle nejde brát.

Já si takhle jednou stoupnul u křižovatky, na ěkoho sem čekal zrovna asi 10 minut, tak sem pro zábavu počítal kolik aut dané začky za tu dobu projede.

No a pak sem si to ještě párkrát zopákl.

Kromě tradičně první škdovky mi vyšel na druhým místě povětšinou Ford nebo VW, ale bude se divit jednou mi vyšla Mazda.
15 mazd za 10 minut.
Sraz mazdy to nebyl.

Takže bych mohl tvrdit na zákadě počítání, že druhá nepočetnější značka je Mazda. No realita je trošku někde jinde, takže co co vidíš zrovna na ulicích neznamená že to jsou nejmasovější značky.
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 15:32
Re: Hojandéé...
:yes: :yes:

Jedne deň vidím 1000 Hyundai-ov i30 a druhý deň si už nepatám ako vyzerá logo Hyundaia. Záleží to tiež od oblasti kde sa pohybuješ.
17. 8. 2012 19:56
Re: Hojandéé...
No hele nevim, deska cestou k našim na chatu (cca 15km od Prahy) jsem potkal cca 6 různých Golfů VI generace. Zato i30 ani jednu a to ani starou >:D
18. 8. 2012 15:36
Re: Hojandéé...
Otazka je co chces a co nechces vidiet...
Avatar - PeterLuk
17. 8. 2012 14:02
Re: Hojandéé...
U nás vidieť ako množstvo C4, tak aj i30 a zopár nových ceed-ov sa tiež nájde
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 16:24
Re: Hojandéé...
V SR sa za prvý polrok predalo 717 ks i30, ale vidieť toto auto na ceste je rarita. Neviem kde jazdia, ale v BA nie. Žeby tu boli zákazníci náročnejší ? Kvôli regionálnym rozdielom a s tým súvisiacou kúpischopnosťou obyvateľov v našom hlavnom meste, častejšie vidím panameru ako i30.
17. 8. 2012 17:28
Re: Hojandéé...
No je ich vidím v celku dosť ... tiež BA ...
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 17:38
Re: Hojandéé...
Dušan, aj u nás v robote jedna biela každý deň parkuje. Na malých kolesách s puklicami. Pri prechode z výrobnej zóny do nevýrobnej, odbočka pred budovou UMT doľava. Popravde na fotkách vyzerá i30 lepšie ako v reáli. Modrá sa mi však páči.
Skôr mám pocit pri potulkách BA, že vidím samé baworáky, audiny, mercedesy, firemné octavie ako H/K či ostatné značky.
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 09:07
Re: Hojandéé...
V Malackách a okolí ich jazdí dosť, aj v Bratislave som ich už videl veľa...

Ináč čo sa týka Audín, Bavorákov a Mercedesov, v Bratislave ich vidieť dosť. Keď chceš vidieť Kie, tak choď na vidiek, jazdí ich tu dosť...
Avatar - escorpion
18. 8. 2012 09:35
Re: Hojandéé...
Kie vidieť nechcem, nie je dôvod. O to radšej na ceste míňam a vnínam kvalitu v podobe nemeckého, prémiového tria :yes:
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 11:25
Re: Hojandéé...
Hej, to som si myslel... >:D
Avatar - escorpion
18. 8. 2012 11:45
Re: Hojandéé...
Sestra kúpila škodu yeti. V Snine ani nevedeli aké auto to je. Mohli si to pozrieť na internete, ale nevedia čo je internet. Preto píšem o regionálnych rozdieloch.

V BA nie je výnimočné jazdiť baworom, audinou, ale tam si kúpi starosta kiu ceed a je king. Lepšie auto nevideli, keďže vozový park sú škoda favorit a ford sierra...
Avatar - PeterLuk
18. 8. 2012 13:04
Re: Hojandéé...
Náš starosta jazdil na Felící, ešte predfaceliftovej, a to niesme taký zapadákov ako Snina (podľa toho čo píšeš). Naši futbalisti majú Peugeot 508 SW, Bavoráky, poslanec má Nissan Pathfinder, obecná úradníčka Renaul Fluence, farár má Oktávku Tour 2.gen., starostov syn má predchádzajúcu generáciu Astry GTC...
Avatar - escorpion
18. 8. 2012 19:28
Re: Hojandéé...
Tomu ver, že to je diera. Pri veľkej nezamestnanosti a plate 300 eur je to bieda. Keď vidia na ceste BMW, myslia, že ide prezident :-!
18. 8. 2012 15:36
Re: Hojandéé...
Ja ich vidim hoodne vela...mozno si slepy...
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:38
nebyt golfa a focusa
tak v prvej desiatke nemame ziadneho nemca ;-) , tomu sa povie nemecka kvalitka :-) :yes:

na slovensku je to podobne... u nas to zachranuje astra.... a naopak focus je v sra.kach ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
17. 8. 2012 12:42
Re: nebyt golfa a focusa
Byla by tam Astra ty jelito.
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:44
Re: nebyt golfa a focusa
:yes:

golf 1.2TSi poruchove k tomu 5st manual , len za neuveritelnych 13.690 eur, no nekup to >:D :yes: , kvalitka daco stoji nie? :yes: niet lepsej volby >:D navyse ceny skutocne ludove :yes: a potom ze preco kazdy nadava na konkurenciu ked ich idoly vyrabaju predrazene plecky :*)
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 16:34
Re: nebyt golfa a focusa
Kúp si autožurnál 7-8/2012, stojí iba 0,66 eur. V teste proti sebe ceed, i30, focus a golf. Kto vyhral ? GOLF.

+ cenou aj výbavou konkuruje Kórejcom
+ po všetkých stránkach najvyváženejšie auto
- priveľmi mäkké zadné sedačky
- 15-palcové obutie testovaného modelu.

Golf 1,4 TSI za 18.350, ceed 1,6 GDi za 18.490. Stále si myslíš, že šikmooký sú lacnejší ? Neviem kto by dal viac peňazí za kiu ako za golfa, ale iste sa nejakí pacienti nájdu, však 7 rokov, že ? No nekúp to ... :no:
17. 8. 2012 13:19
Re: nebyt golfa a focusa
nebyt kia a hyundaie, tak v prvej desiatke nemame ziadneho korejca ;-) , tomu sa povie korejska kvalitka :-) :yes:
Avatar - white label
17. 8. 2012 20:40
Re: nebyt golfa a focusa
>:D :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
17. 8. 2012 13:58
Re: nebyt golfa a focusa
Focus není podle místní germanofilů němec, protože ford je přeci americká značka. Stejně tak Opel >:D >:D >:D
18. 8. 2012 18:59
Re: nebyt golfa a focusa
Takže podle tebe je Hyundai česká značka? To snad nemyslíš vážně!
18. 8. 2012 18:57
Re: nebyt golfa a focusa
Ford je německá značka, asi jako Huinday česká!
17. 8. 2012 12:46
Tak se nám to začíná ustalovat...
První pětka nám už docela odskočila a začíná se nám to ustalovat. Úspěch OII a její pozice na našem trhu je (logicky) velmi specifickou záležitostí. Úspěch domácího modelu na domácím trhu je úspěchem nás všech, tak si to přejme (a to že je tomu tak primárně díky fleetům je irelevantní).

Ostatní čtyři zástupci - tam je to jasné. Jde primárně o value for money. Golf je nejlevnější kdy byl za řekněme posledních 20 let. Dobře nám tak a užívejme si to do příchodu nové generace. Pak bude hůř. ;-)
Korejci si dokázali že díky skvělé PR kampani (skvělé neb splnila svůj účel) jsou již ve střední evropě etablovanými hráči. Dokonce si mohou dovolit vyšší ceníkové ceny s následnou korekcí přímo se zákazníkem. Za to, co technicky i marketingově dokázali za poslední 2 generace svých vozů :yes:
Megane - u nás oproti západu velmi nízké ceny a obrovský pokrok ve spolehlivosti (viz. tabulky ADAC a pokles nákladů na záruční opravy o cca 60% při současném prodlužování záruční doby) se prostě projevují. Megane GrandTour považuji stále v rámci kombíků C segmentu za nejlepší koupi. Jen poznámka - kdyby se Fluence jmenoval "Megane sedan", je Megane rázem trojkou a šlape na paty i30.

A ti co prohrávají? V mých očích jsou to, možná překvapivě, Focus a Astra. Focus třetí generací vyklidit pracně vybudovanou pozici. Přemrštěné ceníkové ceny, zejména proti Golfu, a řekněme sporný design interiéru tomuto jinak skvělému vozu zjevně škodí.
Astra - v Opelu už by měli pochopit, že jejich stavba ceníku je dnes již archaická. Individualizace je sice fajn, ale to pak musím mít nízkou základní cenu a vynechat z příplatků takové věci jako "osvětlení zavazadlového prostoru" či "rezerva". Dnes, v době internetu, jdu na konfigurátor, doplní výbavu na vše co mi skladový Golf s TSi nabídne v základu za cca 330tis., dospěji k ceně přes 400 a do showroomu Opelu prostě už ani nejdu. Takhle hloupě zadupat do země skvělé a krásné auto (hlavně v kombíku) je trestuhodné.

Jo a ještě :yes: SX4. Rád bych se zeptal ve Fiatu, jakto že u nich je to auto propadák, zatímco Suzuki zde vesele prodává +/- 100ks měsíčně.
Rozbalit vlákno
12
17. 8. 2012 13:03
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Fiat nastoupil o dost později na náš trh, než Suzuki. Hlavně to je ale v našich českých hlavách. Přece si nekoupím fiata, když mohu mít SUZUKI, že je to stejné auto to už nikdo neřeší.
17. 8. 2012 13:12
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Ne, ne. Koukni do ceníků - začíná na 300tis bez bočních bagů a ESP (+16,000!). To nemůže Suzuki konkurovat. To není v českých hlavách, to je v (polských) hlavách marketingu Fiatu.
17. 8. 2012 13:23
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Marketing je u Fiatu dost silné slovo >:-[]
17. 8. 2012 13:26
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
To jo, v našich končinách rozhodně >:-[]

A stačilo by někdy tak málo - vezmi si Bravo, už před cca 2-3 lety, nějakou tu reklamu co mělo a na konci info že za cca 350tis mají 140ti koňovou oturbenou 1,4. To ani dnes nemá nikdo! A místo toho o tomto vynikajícím motoru vědí vpodstatě jen zasvěcení.
Avatar - Ronault.
18. 8. 2012 10:11
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Tak nějak... ale vysvětli Fiatu, že připlácet si dnes za výškově stavitelné pásy je tak trochu nesmysl. 8-s
19. 8. 2012 08:51
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Asi se učili v Opelu ;-)
Avatar - Ronault.
18. 8. 2012 10:11
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
:yes:
19. 8. 2012 08:59
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Dík. Co mě mrzí (a poslední dobou už se to nedá přehlédnout) je jak zde teď fungují diskuze. Netvrdím že jsem stvořil úžasné dílo či "boží" příspěvek, ale snažil jsem se poctivě nad výstupy statistik zamyslet a prezentovat zde nějaké závěry mající hlavu a patu, na jejichž základě by se dala rozvinout smyslupná diskuze. Nahrávka na smeč fandům VW, H/K, Fordu, Opelu, antifandům Renaultu >:-[] a vlastně i fanouškům Fiatu. Výsledek - reakce 3 lidí. Hned pode mnou napíše Topper takovou blbost až to mlátí dveřma, na kterou reaguje přes 15 lidí. Nechci být za plačku, ale poslední dobou to s místními diskuzemi jde tak nějak do kopru. Snad je to těmi vedry venku.
Avatar - white label
19. 8. 2012 11:19
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Pokud bys zdejší diskuse chtěl brát výhradně/vyloženě vážně, tak sem nemá moc smyslu chodit. Diskusním děckám a různým toopperům sem chodit stejně nikdo nezakáže, tak si z nich alepsoń můžem dělat pr.del. Dospěle diskutující diskutéři jsou spíš v menšině a občas tomu odpovídají i zdejší články. ;-)
19. 8. 2012 20:02
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
To jo. Víš jak, prostě to teď na mě tak nějak přišlo a musel jsem se vyplakat >:-[]

Vím jak to tu chodí, nicméně dospělých diskutérů ubývá a ubývá. A to je blbé.
Avatar - white label
19. 8. 2012 20:12
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Tak je to tu o poznání bulvárnější, než dřív a vše co s tím souvisí...
19. 8. 2012 20:24
Re: Tak se nám to začíná ustalovat...
Ano. O tom to je. Sakra, a štve mě to.
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2012 12:52
nemecky superseller golf
porazany kazdy mesiac korejskymi pleckami >:D :yes: , to je goooool :yes:

kde urobili nemecki sudruhovia chybu by som rad vedel.... tie ich predrazene sunty ze vobec niekto kupuje je skutocne pre mna nepochopitelne , snad raz dorastiem a pochopim kde je ten hacik 8-s
Rozbalit vlákno
27
17. 8. 2012 12:57
Re: nemecky superseller golf
Ti němečtí soudruzi chybu nikde neudělali. Je to nejprodávanější evropské auto.

Chtělo by to trochu pokory a trochu přemýšlet, Topper, neb ty se tady vysmíváš vítězi a etalonu třídy. Nedělej ze sebe dobrovolně hlupáka.
20. 8. 2012 02:47
Re: nemecky superseller golf
Blablabla etalon, blablabla vitez.... zvasty lepsie nez agitka za oneho rezimu aj s superobjektivnymi "redaktormi" dokopy.
Avatar - twistedTSD
17. 8. 2012 12:59
Re: nemecky superseller golf
VW jednak tak usilovně nevymývá národu mozek a jednak jaksi nezačíná pod 300. Co ti na tom přijde ke smíchu?
Avatar - KANKUNEN
17. 8. 2012 13:01
Re: nemecky superseller golf
Kdyby jsi neměl v hlavě jen drát, aby ti neupadly uši, tak by jsi vědel proč tomu tak je. Jak je to z i40 x Passat?
17. 8. 2012 13:16
Re: nemecky superseller golf
jako bych ten drát viděl >:D :yes:
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 13:09
Re: nemecky superseller golf
myslím že česko-slovenský trh pro golf v evropském měřítku není vůbec relevantní-na to že je to výběhový model se prodává skvěle, uvidíme zda VW neudělá tu samou chybu jako ford s focusem
Avatar - Choochoo
17. 8. 2012 13:28
Re: nemecky superseller golf
Jakou chybu, jaky vybehovy model, auto bude stejny a cena taky, necekam zadny zazraky ani jednim smerem, pac vyrobni naklady jdou u Golfa dolu. Na zadku torzka, predek ramena lisovany z plechu, motory jako dnes a variabilita stejna, ergonomie tradicne koncernova, takze radio bud dole nebo nahore. Takze dle meho bude na miste cenu drzet na tech 320, neli ji v zakladu schodit na 299tis ;-) Prodavat se bude porad stejne, jako by se u nas prodavala stavajici OII za 10, 15let ;-)
17. 8. 2012 13:09
Re: nemecky superseller golf
To sem radši ani nebudu dávat link na srovnávačku kombíků. i30 vyhrála, druhý Mégane, třetí Golf. A na stejném webu Mégane porazil i Exeo ST, takže i30 je lepší než Exeo. :-)
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 13:14
Re: nemecky superseller golf
to snad nikdo nepochybuje ne....?? Exeo je levná vyhrkaná kopie deset let staré A4 >:D myslím že tu koncern trochu přestřelil a zjistil že lidé nejsou tak hloupí aby kupovali uplně vše s nálepkou koncernu... :no:
17. 8. 2012 13:30
Re: nemecky superseller golf
No hlavně tady nepiš, že minulá A4 je horší než i30.
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 19:03
Re: nemecky superseller golf
to je teda fakt logika...co myslíš co je lepší? W211 500 z roku 2003 nebo opel astra 2012 1.4T?
každopádně technika aut jde opravdu kupředu a jinou nálepkou a maličko překopaným designem léta neschováš... :no: seat si asi myslel že zákazníci skočí na auto se starou prémiovou technikou za ceny za které koupíš superb nebo passat...
Avatar - Choochoo
17. 8. 2012 13:32
Re: nemecky superseller golf
Spis s nalepkou Seat, prodavat to tu se znakem Sade, tak to jde na prodej jakk OII, si nebudem nic nalhavat ;-)
Seat je proste mimo a udelal bych z nej supr-lowend znacku pro zebraky, snad by se mu prodeje zvedli a verim ze s krizi co prichazi by to tak urcite dopado ;-)
18. 8. 2012 19:04
Re: nemecky superseller golf
Ukaž mi jediný test mimo zaujaté české weby, kde nový I30 porazil Megana po FL.
Avatar - Ham.
18. 8. 2012 23:16
Re: nemecky superseller golf
[odkaz]
Avatar - white label
19. 8. 2012 11:10
Re: nemecky superseller golf
Megane poslední, i30 předposlední... tak to se ani pogovi líbit nebude... a topper zase nerozchodí, že jeho dokonalou i30 porazily i takové "šunty", jako je Golf a Focus. >:D
19. 8. 2012 20:21
Re: nemecky superseller golf
V autoexpressu Mégene porazil Golfa. To mně ke štěstí stačí.
Avatar - white label
19. 8. 2012 20:46
Re: nemecky superseller golf
Co ti taky jiného zbývá, když fandíš zrovna "Mégenu", to kdybys fandil třeba Golfu, mohl by sis jeho vítězství (nejen nad Méganem) užívat nesrovnatelně častěji. ;-)
19. 8. 2012 21:20
Re: nemecky superseller golf
To by nebylo tak intenzivní. Všechno časem zevšední u úpřimně ti přeju, aby se Golf propadl a ty se mohl radovat i z malých krůčků směrem vzhůru. :-)
Avatar - white label
19. 8. 2012 21:32
Re: nemecky superseller golf
To by možná mohlo být i docela "romantické", jen je to zatím velmi nepravděpodobné... ;-) >:-[]
19. 8. 2012 11:53
Re: nemecky superseller golf
Ok, autobild, jestli se nemýlím, tak je tam Megane před FL, ale to neva. Každopádně zde máme výsledky německého a českého autobildu a zbytek Evropy? Mám na mysli anglické, severské, francouzské, španělské ... suma sumárum je napříč Evropou Megane vnímám jako lepší volba, než i30 a to nemluvím o chabé nabídce motorů a nulový sportovní potenciál Hyundaie (bez nadsázky - tam, kde i30 motorově končí, tak Megane začíná).
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 13:32
Re: nemecky superseller golf
To víš, že jo. Sice ten 9!!! let starý golf nabídne to, o čem se korejcům ani nezdá, o nabídce motorů ani nemluvím, pravidelně válcuje konkurenty ve srovnávacích testech, ale jinak je to hrozný šunt >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
17. 8. 2012 13:48
Re: nemecky superseller golf
No pokud se jedna o srovnavaci test dvou nebo vice aut je zajimave, ze tam Golf vetsinou vyhraje o nejaka pochybna subjetivni prsa a to jetse s cenou o 100tis vyssi. Tyhle "objektivni" testy zboznuju a auto podle nich hodnoti a kupuje snad jen papirovy kovboj. Pokud se pak clovek podiva na dva testy oddelene, tak zjisti ze ne o prsa, ale prevalcovanim vyhraje konkurence ;-)
PS: ten vyber poruchovych motoru beres jako plus nebo jako minus? ;-)
Avatar - GM.rja
17. 8. 2012 13:55
Re: nemecky superseller golf
9 let? Možná technika, ale oficiálně je to VI. generace vyráběná od r. 2008, nebo ne? Takže to jsou roky 4. To, že změn nebylo mnoho - některé k lepšímu, některé k horšímu a jiná kastle, to už je věc druhá. Nebo to pak nazývejme upgradem/faceliftem. Ale rozhodně nemůžeme dávat dohromady 9 let a VI. generace, z toho pak vznikají nesmyslné hospodské kecy ...
Avatar - kari.laz
17. 8. 2012 16:30
Re: nemecky superseller golf
jj, jen kdyby se to skloňovalo v jiném případě, tak budeš první, kdo bude řvát, že to je jen FL.
Avatar - GM.rja
17. 8. 2012 18:26
Re: nemecky superseller golf
No tak to zcela jistě :yes:
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 16:40
Re: nemecky superseller golf
Hyundai a Kiu sledujem a s prichádzajúcimi modelmi vidieť, že sa chcú silou mocou dotiahnuť aspoň na štandard triedy. Kvalitu nemeckých značiek zatiaľ nedosahujú. Kvalita ide u kórejcov postupne hore, ale nepomerom ide viac hore cena. Nemci vôbec nie sú predražené šunty (bolo voľakedy), nahore píšem o teste v autožurnáli.
Avatar - miromen
17. 8. 2012 21:13
Re: nemecky superseller golf
Za ty korejske plečky což je pravda ti jedině tleskam. :yes:
neregistrovaný "SR20"
17. 8. 2012 14:28
Megane a Focus
Nemal by byt Fluence nieco ako Megane sedan, a tym padom spolu s Megane?
A padu Focusu sa velmi nedivim, oproti predchodcovi stiesnenejsi a divny interier, zvonku nezazivny design. A preco zahodili v kombiku zadne svetla v kombiku? Bol to dobry detail. Teraz vyzera Focus jak spatne vyprane Mondeo, co sa im pri velkej teplote zbehlo.
Rozbalit vlákno
0
17. 8. 2012 16:57
Bawo 1
pouhych 13 kusu je na novinku malo...holt malych premiim v cr psenka jeste dlouho nepokvete, protoze lidi ty penize daji radeji na neco vetsiho z mainstreamu.

jsem zvedavy na MB A.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - escorpion
17. 8. 2012 17:32
Re: Bawo 1
Veľké predaje nehľadaj v ČR a SR. Tu zákazník slyší na velký kufr a pomer cena/výkon. Dať v základe 23 tisíc eur za auto segmentu C je proti rozumu tunajších. Za tie prachy sú iné, väčšie autá. Prémiu si vychutná znalec, ktorý od auta chce aj jazdné vlastnosti, zábavu, nielen za každú cenu úžitok.
Vo vyspelejších a bohatších krajinách sa báwo 1 predáva dobre. Podobne bude aj MB A. Bude zaujímavé sledovať ich súboj.
Avatar - Well-being
17. 8. 2012 20:33
Fokus
ještě nedávno býval vedle Oktávky premiantem nižší střední ... Kde asi dělají soudruzi od Fordu chybu?. Řekl bych, že jim chybí cenově zajímavá akční sestava.
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2012 20:54
Re: Fokus
Hlavně jim chybí ten designově konzervativní Focus. Nový designový směr prostě netáhne >:D :no: