Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
sargis
Auto sa bezpochyby podarilo, aspon po stranke dizajnu...vyvazene a dynamicke, pritom vyzera, ze o rok-dva nezostarne a neopozera sa. V kombinacii dobra farba+spravna velkost kolies ziskame krasavicu nizsej strednej. A som rad ze s nami ostane aj Classic, pre mnohych ludi lacnejsia alternativa stale relativne moderneho a bezpecneho kompaktu.
GTI
Tedy, ta přední hrana přední kapoty, to je krutej designerskej žertík... pro mne absolutně nepřijatelné. Jinak je to dobrý, od všeho (toho lepšího) něco a tedy to má naději zaujmout široké vrstvy... takřka široké masy. Fajnšmekři a designoví detailisté ovšem mají své ikony, své letité... igony.
Škoda, škoda, že nikdo nedokáže postavit vizuální hráz evropské "golfomanii". Boj o prvenství by tak nabyl dramatičtějších tónů. Takhle každej bezmála padesát let ví, kdo je ten nejhezčí a boje se odehrávají až o patro nížeji. Je to zajímavé, ale za celých třicet let nepřišel nikdo s něčím, co by golfa seklo alespoň po nártech...
Jinak ta plastiková Astra, to je docela dobrej nápad... Bratru za dva tácy by se dala postavit pod balkón. Jen tak, pro potěchu souseda. Sedmička od BMW by mohla bejt za trojku. A měnit ji co sezónu, ne?
Škoda, škoda, že nikdo nedokáže postavit vizuální hráz evropské "golfomanii". Boj o prvenství by tak nabyl dramatičtějších tónů. Takhle každej bezmála padesát let ví, kdo je ten nejhezčí a boje se odehrávají až o patro nížeji. Je to zajímavé, ale za celých třicet let nepřišel nikdo s něčím, co by golfa seklo alespoň po nártech...
Jinak ta plastiková Astra, to je docela dobrej nápad... Bratru za dva tácy by se dala postavit pod balkón. Jen tak, pro potěchu souseda. Sedmička od BMW by mohla bejt za trojku. A měnit ji co sezónu, ne?
Ta hrana je trochu "špíček", to je pravda, ale jinak má ode mě Astra :yes: , a to především za zadní partie. Pozadí je (z toho, co jsem viděl) až překvapivě podobné chystané Alfě Milano (jakoby variace na stejné téma), ovšem s tím klíčovým rozdílem, polk, že v podání Astry to dopadlo mnohem lépe.
Třeba mě pořádné fotky Milana přesvědčí o opaku, ale moc už tomu nevěřím.
Třeba mě pořádné fotky Milana přesvědčí o opaku, ale moc už tomu nevěřím.
"Je to zajímavé, ale za celých třicet let nepřišel nikdo s něčím, co by golfa seklo alespoň po nártech..."
Já myslím, že třeba Focus I Golfa IV nejen že sekl po nártech, ale ještě ho na cestu nakopal do zadnice >😁
Uvidíme jak dopadne F III s G VI...
Já myslím, že třeba Focus I Golfa IV nejen že sekl po nártech, ale ještě ho na cestu nakopal do zadnice >😁
Uvidíme jak dopadne F III s G VI...
😄 Myslím, že s tím kopáním to tak horké nebylo... Focus jedna byl poměrně smysluplný a životný pokus, jak tu hráz elegantně vystavět... pokus dokonale rozmělněný ve Focusu2. Přesto, podíváš-li se dnes dovnitř F1 a G4/G5, jistě mi dáš za pravdu, které řešení tě ještě dnes osloví... V tom je totiž ten problém. To nejlepší dělá VW... ti ostatní to "pouze" zkouší jinak.
No ja neviem, ale Focus (ci uz I alebo II) vybudoval Fordu slusný image (neporovnatelný s dobou predchodcu Escortu) a siroký okruh fanúsikov; v neposlednom rade sa tiez vynikajúco predáva. Mylsím, ze moj názor zdiela viac ludí, totiz ze pri Golfe mi ako prvý plnohodnotný konkurent napadne práve Focus.
Jo prodává se dobře... prodává se ho polovina co Golfů.
No celoeurópsky je Focus druhý hned za Golfom a na nasich trhoch Golfa valcuje... I ked samozrejme predaj nevypovedá vela o kvalitách auta (to by najpredávanejsie muselo byt BMW 1er) 😉
(neporovnatelný s dobou predchodcu Escortu)
No Escort byl take velmi uspesny, nebo cca 20,000,000 je prodanych, to je ti malo?
No Escort byl take velmi uspesny, nebo cca 20,000,000 je prodanych, to je ti malo?
Samozřejmě ještě dnes mě oslovy FOFO 1 ktereho se prodalo 2 roky po sobě vice než MILION kusu
Nebyl bych tak krutý, pravda, design astry je takový globální mix, který bych čekal víc od KIA než Opelu, ale celkem to zachraňuje vymakaná optika v evropském stylu. Interier je trochu cirkus, ale pokud bude možné místo toho stříbroplastu i něco jiného, pak to snad půjde. Horší je informace o absenci pořádných automatů resp. dvojspojek, tohle už bude po roce 2010 těžký handicap.
To jo. Tvůj "globální mix" je přesně ta charakteristika v níž mi astra tiká, tos napsal absolutně přesně. A ta přední kapota... tu bych v garáži psychicky nezvládl 😄
Čo Ti na tej hrane prednej kapoty vadí? Astra nie je prvá a má to praktický podklad. Podľa mňa jedna špára navyše nepôsobí až tak rušivo.
Vím, jede na tom tuším i mégane... No, já přední kapotu vnímám jako "dekl", tedy nemůže končit ve tří čtvrtinách... Navíc se domnívám, že s praktičností to moc společného nemá, kdo viděl pár čelních srážek ví, že kapota to odnáší též, a to ať končí, kde končí. Možná jen bude uchráněna od parkovacích štouchanců.
Souhlasím - i podle mého patří první generace Golfu od Giugiara dodnes mezi tvarově nejčistší a nejelegantnější kompakty. Za celou tu dobu se designu Golfu I. vyrovnalo jen málo jiných hatchbacků a ještě méně jich ho překonalo. A mimochodem, za většinou těch nejlepších stála podobně jako za G I. nezávislá designérská studia (např. Pininfarina za Peugeotem 306, IDEA za Fiatem Tipo atd.)
Jen poznámka: padesát let od premiéry Golfu I. ještě ani zdaleka neuplynulo.
Jen poznámka: padesát let od premiéry Golfu I. ještě ani zdaleka neuplynulo.
Já tam nahoře píšu "bezmála padesát let..." Tehdy to VW s Giugiarem spojil velmi prozíravě. Ano, G.G. věděl, co to chce.
Myslím, že s tou hranou to naživo nebude tak ostrý. Já si právě vážím toho, že to sice není ničím výjmečný, ale je to sesazený do pohlednýho celku a nic tomu ani nechybí ani nepřebývá. To více méně všem chybí, mimo Golfa, ale jak jsem psal, to je trochu jiné pojetí.
Plastovou Astru beru, hodíme jí přes stodvacítku a budem masírovat, akorát nevim, jak se budem tvářit na řvoucí motor vzadu za sedačkma 😄
Plastovou Astru beru, hodíme jí přes stodvacítku a budem masírovat, akorát nevim, jak se budem tvářit na řvoucí motor vzadu za sedačkma 😄
Kľud. Astra sa aj mne sa zdá príliš plastická, chýba jej čo i len štipka ušľachtilosti. Lenže taký názor som mal na Insigniu. Až mi bola odporná, ale bola v budove s čudným svetlom, ako aj táto Astra. A keď som Insigniu videl za denného svetla, tak som úplne zmenil názor. Chcem veriť, že takto to bude aj s Astrou.
elita2
zaujimave riešenie mat smerovky dole v narazniku. tym sa uvolnilo miesto pre hokejku na denne svietenie!
iudex
Tak pri precítaní clánku som si spomenul, ako som pred cca. 7 rokmi pozeral Motorvision na DSF a W. Rother (zrejme tiez pod vplyvom prezentácie Opelu) sa pri predstavovaní súcasnej Astry rozplýval, aký je to pokrok oproti predchádzajúcej Astre, ako moderný je interiér a aká skvelá cena v porovnaní s Golfom a predpovedal mu skvelú budúcnost ako reálnu hrozbu pre Golfa, ktorého prekonáva vo viacerých ohladoch. S odstupom rokov sa to javí ako "mierne optimistické", ked súcasná Astra moc neoslovuje a jej koncept sa neukázal ako velmi nadcasový (pripomínam výstizný test Peruna). Aspon ja osobne nenachádzam ani jeden dovod, preco v nizsej strednej kúpit astru. Kazdopádne prajem Opelu, aby to tentokrát vyslo lepsie. U mna osobne tých dovodov na kúpu /zatial podla vizuálu/ moc nepribudlo.
Ale ona si astra zas tak špatně nevedla, viz. evropské prodeje, u nás to bylo mnohem horší než v evropském kontextu. Co se nepovedlo byl interier ve stylu vectry, vývoj šel naprosto jiným směrem a ta strohost byla přílišná, navíc, oproti oplovským zvyklostem pokulhávala i ergonomie, ovládání klimatizace, nízko posazená řadička a jiné. Naopak nedoceněné to auto zůstává v jízdních vlastnostech, ód na podvozek civicu např. jako zástupce kompaktů s torzní tyčí jsme četli spoustu, faktem je, že astra je podvozkově lepší, nemluvě o podvozku s ids+, dál motory, 1,6t a 2,0t v době, kdy například největší konkurent focus stále nabízí zdechlé atmosféry. Celkově, z mého pohledu astru, jako volbu, zabíjí vnitřek.
Jak vidis ty "zdechlé" atmosfery na ty Astracke turba porad staci.
Astru, Opel vseobecne, jako volbu, zabiji take mimo jine "kvalita" servisu.
Astru, Opel vseobecne, jako volbu, zabiji take mimo jine "kvalita" servisu.
Myšlenku o jízdních vlastnostech Astry už jsem několikrát opatrně zmínil a spoutu lidí mě označilo za "blázna" a dle mého, čistě subjektivního pocitu, bych Astru řadil vedle "etalonu" jízdních vlastností, Focusu II.
Měl jsem možnost po dobu cca. 2 měsícu tyto dva zástupce střídat (jak benzíny/nafty, tak kombi/hatch) a to jak při městském, tak "dálkovém provozu" a dle mne, co do celkového "řidičského" pocitu (řízení, brzdy, ovladatelnost auta) bych Astru klidně postavil lehce nad Focus.
A vyloženě sklamání pro mne byla 1,6 nafta od Fordu....
Měl jsem možnost po dobu cca. 2 měsícu tyto dva zástupce střídat (jak benzíny/nafty, tak kombi/hatch) a to jak při městském, tak "dálkovém provozu" a dle mne, co do celkového "řidičského" pocitu (řízení, brzdy, ovladatelnost auta) bych Astru klidně postavil lehce nad Focus.
A vyloženě sklamání pro mne byla 1,6 nafta od Fordu....
Klaudius
Pekné, dynamické. Silueta mi hodne pripomína aktuálny Megane.
Ale tie rozmery...jazdíme stále vačšími obludami. Po Mazde 3 ďalší 5-dverový kompakt, dlhší ako 4,4 metra. Veď prvá generácia Vectry merala na dĺžku len o 1 cm viac ako táto Astra, a to bola trojpriestorová limuzína STREDNEJ triedy s kufrom vzadu...
Ale tie rozmery...jazdíme stále vačšími obludami. Po Mazde 3 ďalší 5-dverový kompakt, dlhší ako 4,4 metra. Veď prvá generácia Vectry merala na dĺžku len o 1 cm viac ako táto Astra, a to bola trojpriestorová limuzína STREDNEJ triedy s kufrom vzadu...
S celkovým zvacsovaním áut by som problémy principiálne nemal (to skor so zvysovaním hmotnosti), keby sa to ale prejavilo primerane v ineriéri: viaceré hatchbacky nizsej strednej majú cez 4,3 - 4,4 m, ale vzadu miesta stále málo (vid akýkolvek test Mazdy 3 ci Lanceru HB), obdobne i v kufri. Kde sa tie centimetre strácajú?
Nárast hmotnosti ide ruka v ruke so zväčšovaním rozmerov. A oboje si pripisujú na vrub stále (a nezmyselne) sa zvyšujúce požiadavky na bezpečnosť. Plus zvyšujúce sa požiadavky na luxus. Takže nové a nové výstuhy, pevnejšie materiály, viac tlmiacich hmôt, viac elektroniky, sofistikovanejšie podvozky...to všetko rovná sa obludný nárast rozmerov aj hmotnosti. A väčšia hmotnosť vyžaduje zase iba pevnejšie bezpečnostné prvky, nosníky a výstuhy karosérie, takže je to jeden začarovaný kruh. Až kým niekto nepovie dosť, a nezavedie limit hmotnosti...
GTI
Nezapomeň sledovat letní pecky, právě se kupuje BMW [odkaz] :yes:
Trochu úbohý spôsob upútavania pozornosti. Kam chceš až klesnúť?
ku mne na dno... >😒]
Tak zrovna u tebe mě to celkem překvapuje. Nechci obhajovat GTIho, ale ty snad máš taky pocit, jako někteří zdejší puberťáci, že je to tady o nějaký soutěži a popularitě, nebo se tady bavíme a diskutujeme?
Pokud je to tady nějak oceňovaný za počet názorů, nebo přístupů, tak dej vědět a pokud ne, tak mi taky upozorni, protože bych se někdy musel červenat u odkazu na svůj blog, kde se řeší základ na guláš. Ale klidně dej Klaudiusi odkaz na svůj blog a vůbec se nad tím nepozastavim, nemám s tim problém.
Pokud je to tady nějak oceňovaný za počet názorů, nebo přístupů, tak dej vědět a pokud ne, tak mi taky upozorni, protože bych se někdy musel červenat u odkazu na svůj blog, kde se řeší základ na guláš. Ale klidně dej Klaudiusi odkaz na svůj blog a vůbec se nad tím nepozastavim, nemám s tim problém.
Tak si jeden z mála, ako vidíš podľa reakcií.
Ak chcem vidieť nejaký blog, tak si ich prelistujem a prečítam si čo ma zaujme a ak mám čo povedať, tak zareagujem.
Reklama v diskusii ma otravuje, navyše od GTI-ho by som taký lacný spôsob upútavania pozornosti na seba nečakal.
Mával ten chlap úroveň, ale tie výkyvy smerom dolu sú hodne hlboké. Ešte by sa dalo, keby upozornil na blog niekoho iného, že je dobrý a zaujímavý. Ale samochvála proste smrdí.
Ak chcem vidieť nejaký blog, tak si ich prelistujem a prečítam si čo ma zaujme a ak mám čo povedať, tak zareagujem.
Reklama v diskusii ma otravuje, navyše od GTI-ho by som taký lacný spôsob upútavania pozornosti na seba nečakal.
Mával ten chlap úroveň, ale tie výkyvy smerom dolu sú hodne hlboké. Ešte by sa dalo, keby upozornil na blog niekoho iného, že je dobrý a zaujímavý. Ale samochvála proste smrdí.
Ano, jsem jeden z mála, proto taky poukazuju na to, že mám ty telecí léta už za sebou a o tobě jsem si to myslel taky. Asi je to jinak. Možná to bereš tak, že kdo dokáže napsat blog, je výjmečný a tudíž bych to z toho pohledu bral, jako samochválu. Jinak ty poznámky o smradu nechápu.
Ber to tak, že upozorňovanie na vlastný článok v blogu (ak to teda nie je aspoň k téme), sa mi nepáči a prekáža mi. Keby bol aspoň článok o bavorákoch, tak dajme tomu. Predstav si, že by to robil každý, to by bola polovica diskusie o ničom.
Mam pocit ze ty si z golfa tak mimo ze ho povazujes za najlepsie auto.. Ale mal som golfa4 1.6 ben a vymenil som ho za astru G lebo v nom nebolo miesta.. A astra sluzila perfektne.. Nechapem ako mozes tak urputne tvrdit ze golf je najlepsi. Golf je dobre auto, ale ma svoje muchy tak ako aj ostatne auta..
on jazdi na Fabii, takze aky nazor od neho cakas?
Pokial viem, vraj má Volvo z druhej ruky...tak neočierňuj... >😁
Volvo???? :😉 Gé ako Golvo? Alebo Golfo?
...aha, chápem 😉 Volvo zacina na "V" ako "VW"
...aha, chápem 😉 Volvo zacina na "V" ako "VW"
V v v Wolvo >😒]
Zatim porad F f f Folvo.
Tak proto on to porad "minusove" Volvo porad tak chvali. >😁
Tak proto on to porad "minusove" Volvo porad tak chvali. >😁
hoši hoši, kdybyste se zmohli alespoň na to jeho ojeté Volvo tak tu budete vrnět blahem a lízat si prstíček.
Takže, než někoho začnete kritizovat, udělejte si malou vizitu v garáži (pokud tedy nějakou máte) a pak tu zkuste napsat něco k Oplu. Astře pokud jste to ještě nepochopili. Tyhle vaše pláče nad Golfem a doktorem jsou trochu mimo... :-!
Takže, než někoho začnete kritizovat, udělejte si malou vizitu v garáži (pokud tedy nějakou máte) a pak tu zkuste napsat něco k Oplu. Astře pokud jste to ještě nepochopili. Tyhle vaše pláče nad Golfem a doktorem jsou trochu mimo... :-!
Tak tomuto fešákovi předpovídám tragický konec. Tento fešák se snaží okoukat kde co a udělat z toho senzaci. Jediný, co ho zřejmě zachrání, je německý trh - protože čekat na Golfa se někomu chtít nebude. Francouzi??? - Haha, ti mají potřebu revoluce. Jinak opět "ničím nepřekvapí, ničím neurazí". Předpokládám, že její projede budou max. 1/4 co Golfu. :no: :no: :no:
Hendly
Opravdu už došla fantazie a musí mít všechny auta skoro stejný volant?😊 Astra, civic, i20 atd?
Čo už, musíš si zvyknúť, že sú všetky okrúhle... 😉
Nejde o tvar 😉 , ale o grafiku číslic, jen u Astry jsou čísla uvnitř a u GTI vně... a malé dva "budíky" u A nahoře a u
G dole...
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Ale je to jen detail, nic podstaného
v tom nehledám... :-!
G dole...
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Ale je to jen detail, nic podstaného
v tom nehledám... :-!
????????????? Řeč byla o volantu...
Řeč byla i o volantu, ale s tou nemám nic společného...,
já teď "jedu" tu přístrojovku... 😉 >😒]
já teď "jedu" tu přístrojovku... 😉 >😒]
Vsetky doterajsie Astry mi pripadali nudne a tuctove (presne ako Golf). Ovsem toto, toto je moderny a prepracovany exterier, ktory zaujme uz na prvy pohlad. Interier je moderny, vyzaruje z neho absolutna ergonomia a posobi maximalne utulne. Nova Astra posadila latku hodne vysoko a oproti totalne nudnemu Golfu, ktory vypada ako produkcia automobilky LADA z polovice 80-tych rokov je to etalon nizsej strednej.
Bravo OPEL! Prajem uspesny predaj a prvenstvo! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Bravo OPEL! Prajem uspesny predaj a prvenstvo! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tobě je fakt 33? Já jen že k tý Ladě máš ještě perfektně zmáknutý ceníky tunigových doplňků z Číny, jak jsem někde slyšel. 😲
kvoli comu do mna rypes? Kvoli nazoru na Golf? Tak ma ho sused a ti poviem, ze (aspon pre mna) je to totalne nudne auto!! Kde je napisane, ze vsetci musime ospevovat Golfa???
Jo on ho má soused, už tomu rozumím..., tak to musí být asi taky totálně nudný týpek...
...no je to dochodca, tak ako vacsina zakaznikov v Nemecku, ktori si kupuju Golfa.
...mate na praci aj nieco ine ako rypat do tych diskuterov, ktori sa nepo-srali z VW a koncernu a neonanuju nad jej produktami?
Mne pripada Golf najnudnejsie auto a basta! Kazda automobilka obcas vypusti dobry model, ktory zaujme. No a teraz ma zaujala Astra a basta!
...mate na praci aj nieco ine ako rypat do tych diskuterov, ktori sa nepo-srali z VW a koncernu a neonanuju nad jej produktami?
Mne pripada Golf najnudnejsie auto a basta! Kazda automobilka obcas vypusti dobry model, ktory zaujme. No a teraz ma zaujala Astra a basta!
No tak to on bude asi bude jeden z těch 286 tisíc "německých důchodců", co si ho jen teď, za první pololetí, koupilo...
Ty máš auta jako fetiš, nebo nějakou podobnou sexuální úchylku...?
Že tě cokoli zaujme, je naopak úplně normální, jen nevidím důvod dělat z toho (už dopředu) "etalon"... 😉
Ty máš auta jako fetiš, nebo nějakou podobnou sexuální úchylku...?
Že tě cokoli zaujme, je naopak úplně normální, jen nevidím důvod dělat z toho (už dopředu) "etalon"... 😉
Lebo si famózny brůčik! Při těch prodejích si trochu kálíš do gatí. Nemusíš se snad snažit za každou cenu shazovat výrobek, kterej má nezpochybnitelnej úspěch jenom proto, aby si se zalíbil místním mariánkům. Buď na zemi, tady to neni soutěž, ale sbírka názorů.
Tak třeba Ježíš má 33 už přes dva tisíce let... :-!
Tak to bych bral všema deseti :-! Ještě že Ježíš nejezdí Astonem, to bych mu snad i záviděl 😉
Ten si může jezdit čím ho napadne... :-! 😉
Ale ho.no, přeci Boží služebník nebude sr.t svoje vovečky v mercedesu, ne? >😁 Ten bude mít maximálně ... teď si nemůžu vzpomenout na toho rendla sedana... 😐
Nevíš proč se toho tolik píše o totálně nudném Golfu, právě pod novou, "dokonalou" Astrou...?
...ještě ji nemá ani jeden tvůj soused a už je to etalon...?
...takových rádoby etalonů už jsem v životě "pár" viděl...
...a zdaleka nejen v podobě několika generací Astry...
P.S. Já si raději (konzervativně) počkám na její testy a hlavně na osobní zkušenost s tímto novým "etalonem"...
...ještě ji nemá ani jeden tvůj soused a už je to etalon...?
...takových rádoby etalonů už jsem v životě "pár" viděl...
...a zdaleka nejen v podobě několika generací Astry...
P.S. Já si raději (konzervativně) počkám na její testy a hlavně na osobní zkušenost s tímto novým "etalonem"...
....produkce automobilky Lada.... >😁
Tou útulností myslíš pocit jak v raketoplánu ?
.... absolutní ergonomie vyzařuje....... >😁 Taky dobrý.
Podivej se, jak třeba dnes vypadá "totálně moderní" Civic.
Jinak Astra vypadá "fajn". Dle mne ale opět "další" vůz vezoucí se na vlně dnes tolik módních "ocucaných bombónů".
Tou útulností myslíš pocit jak v raketoplánu ?
.... absolutní ergonomie vyzařuje....... >😁 Taky dobrý.
Podivej se, jak třeba dnes vypadá "totálně moderní" Civic.
Jinak Astra vypadá "fajn". Dle mne ale opět "další" vůz vezoucí se na vlně dnes tolik módních "ocucaných bombónů".
salamoon
...avsak neznasam dvojite A-stlpiky,a tak je to pre mna u tohot auta velke minus..... 😢
dôvod?
zeby vacsie mtrve uhly....? 😄
to by som tak určite netvrdil...
jeden stlpik vs. dve......(alebo jeden a pol urcite)...... 😄
...zase v miestach, kadiaľ zrovna veľa pohľadov nevrháš...
napríklad z Fabie je šikmo do strán podstatne horší výhľad, ako napríklad z Jazzu
napríklad z Fabie je šikmo do strán podstatne horší výhľad, ako napríklad z Jazzu
vacsinu pohladov nevrhas? >😁
ked ta sejme auto,ktore bolo v mrtvom uhle dvojiteho stlpika,je jedno,kde vrhas svoje pohlady.
matematika je jednoducha,cim vacsia prekazka,tym vacsi mrtvy uhol,a je to iba na matematickej pravdepodobnosti,kedy sa to vypomsti....
na ceste nikdy niesu idealne podmienky,cize mozes vrhat pohlady ako len chces,to zvysene riziko tam je 😉
ked ta sejme auto,ktore bolo v mrtvom uhle dvojiteho stlpika,je jedno,kde vrhas svoje pohlady.
matematika je jednoducha,cim vacsia prekazka,tym vacsi mrtvy uhol,a je to iba na matematickej pravdepodobnosti,kedy sa to vypomsti....
na ceste nikdy niesu idealne podmienky,cize mozes vrhat pohlady ako len chces,to zvysene riziko tam je 😉
Andromeda
Proboha,PROČ ty silver plastové orgie na "středu" palubky a "citlivé" orámování krajních výdechů" ventilace 8-s ...Jinak auti vypadá dobře,profil a pohled pod úhlem ze zadu prima,jen ten "silver styl"...
Celá tá palubka vyzerá podivne "moderne", všetko mi to pripadá ako z čínskeho obchodu...od tubusov na prístrojoch, cez tlačítka až po "kovové" obklady....
Jo, je to takový "moderně-technický" "Vřískot"... >😒]
Budíky a jejich "grafika" vypadají jako z G5GTI + "kelímky"...
Budíky a jejich "grafika" vypadají jako z G5GTI + "kelímky"...
Nechci šmahem bez osobní zkušenosti lámat hůl nad palubkou,ale asi začínám být "konzerva" a podobný silver styl mne diplomaticky řečeno neokouzluje 😉
...to je tím, žes ještě mlád a nezralý. Jinak bys věděl, že platí přímá úměra mezi množstvím stříbrně zlakovaných plastů a "noblesností" interiéru. A to ani nemluvím o "dřevěným" dekoru... >😁
Sakra,takhle načapán "hanbatej v roští" a ještě v tuhle hodinu >😒] ... Slibuju->půjdu do sebe,i tím jazykem mrsknu a dej na mě z povzdálí bacha ... >😒]
tuntija
Takove chromovane prase jsem puvodne cekal v nove verzi Ceed(niku) Kia, nicmene Korejci se rozhodli kopirovat vnejsi facelift Focusu, budiz jim zeme lehka.
Uz aby ten Opel prodali - v Rusku uz si na nej brousi zuby, delaji tam v licenci predchozi verzi Astry a ted by si radi dokoupili i zbytek, skoro jako po valce
:yes: :no:
Uz aby ten Opel prodali - v Rusku uz si na nej brousi zuby, delaji tam v licenci predchozi verzi Astry a ted by si radi dokoupili i zbytek, skoro jako po valce
:yes: :no:
funthomask
Ještě že udělali tu díru na místě, kde býval popelník, aspoň místo na mobil víc po ruce, než v Háčku pod ruční brzdou. Ale na sodovku zas jen kapsy ve dveřích, možná že budou konečně trochu hlubší !
pumpkin
..ale nová Astra je krajšia ako Mégane. Súčasná Astra sa mi skoro od začiatku nepáčila a príde mi už dosť okukaná. Tie zadné svetlá čo pripomínali vyblednutý plast, či chrómované prvky z obdobia poslednej Vectry.. Na tejto novej sa mi veľmi páči predná maska, akoby trochu odkazovala na II. generáciu, pôsobí miernejšie, uhladenejšie. Interiér sa mi po farebnej stránke moc nepáči, ale ak Astra ponúkne aspoň tak širokú paletu farieb ako pri Corse, tak niet o čom. Auto treba vidieť samozrejme na živo, ale zatiaľ mám z novej generácie príjemný dojem. :yes:
Pierro
Tak co děcka, vyměníme pemprsky a dáme shrnovačku??? >😁
Nejsi na shrnovačku moc mladej,když si ještě měníš pemprsky? >😁
já nosim geronto-plínku ty jeden chytrolíne... >😒]
Shrnovačku jó,na ohrnovačku s Tebou nehraju >😒] ...
bono.p
Mne sa to auto zda krasne aj z vonku aj z vnutra. Navyse ma pomerne slusnu motorizaciu. Clovek si moze pekne vybrat medzi atmosferickymi benzinmi ale aj turbo.
Uspesnost vyvojarov opat preverie zakaznici..
Ja osobne by som si nekupil ani Octavku ani Golfa, lebo oba vozy maju jednu spolocnu charakteristicku vlastnost..NUDNY.
Jednoducho mne sa musi auto pacit a chytit ma za srdce. Jazdne vlastnosti su dobre na vsetkych lepsich znackach. Tie rozdiely su najzretelnejsie hlavne v testoch motoristickych casopisov 😄 Co som si ale na tych uzasnych koncernovych podvozkoch vsimol je fakt, ze su tvrde ako das a na dlhsich cestach nepohodlne..
Uspesnost vyvojarov opat preverie zakaznici..
Ja osobne by som si nekupil ani Octavku ani Golfa, lebo oba vozy maju jednu spolocnu charakteristicku vlastnost..NUDNY.
Jednoducho mne sa musi auto pacit a chytit ma za srdce. Jazdne vlastnosti su dobre na vsetkych lepsich znackach. Tie rozdiely su najzretelnejsie hlavne v testoch motoristickych casopisov 😄 Co som si ale na tych uzasnych koncernovych podvozkoch vsimol je fakt, ze su tvrde ako das a na dlhsich cestach nepohodlne..
Jinak je otázkou, jak je řešen vnitřní prostor - u Insignie byl prostor za volantem těsný a výhled přes zadní sklo katastrofální. Tady vypadá zadek mnohem líp. Dalším průšvihem Insignie byla malá výška vzadu u hatche. No, ale to se pozná až naživo.
Tohle skutečně překonává veškerou srovnatelnou produkci s výjimkami, co jsi uvedl. A trouf bych si říct, že i ten Focus by už "potřeboval..." změnit, zejména při pohledu na tohle. Hezký auto. :yes: