Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
JaMM
Najviac sa vsak opat napakuju pravnici.
Saab, bohuzial, je jasnym dokazom manazerskej neschopnosti Saab-u a GM. Absolutne odignorovali vyvoj a smerovanie svetoveho automotive. Sustavne liali brutalne peniaze do reklamy pre americky trh a vyrabali svojich dinosaurov.
Neviem, preco je tu okolo tejto znacky tolko reci. Do dnesneho dna uz zanikli stovky autotomotive firem!
R.I.P. Saab !!!!
Saab, bohuzial, je jasnym dokazom manazerskej neschopnosti Saab-u a GM. Absolutne odignorovali vyvoj a smerovanie svetoveho automotive. Sustavne liali brutalne peniaze do reklamy pre americky trh a vyrabali svojich dinosaurov.
Neviem, preco je tu okolo tejto znacky tolko reci. Do dnesneho dna uz zanikli stovky autotomotive firem!
R.I.P. Saab !!!!
Jinak to dopadnou nemohlo. Neinvestuješ do techniky a vývoje proděláš. Porovnej si to s Volvem. Kolik do něj Ford nasypal a kolik dali GM do SAABu?
Je to zhruba stejný případ jako by VW v Audi vyráběl jen luxusnější verze Golfů a Passatů.
Šéfové GM v SAABu zakázali prakticky všechen vývoj vyjma karoserií a benzínových turbomotorů a i ten pěkně přidusili.
Je to zhruba stejný případ jako by VW v Audi vyráběl jen luxusnější verze Golfů a Passatů.
Šéfové GM v SAABu zakázali prakticky všechen vývoj vyjma karoserií a benzínových turbomotorů a i ten pěkně přidusili.
Bristol
z prodeje společnosti NEVS nejsem nadšen ani trochu-kdyby se to koupilo alespoň jako Volvo-pokračovat dál v nastoleném trendu-ale takhle? Tak jako tak RIP SAAB :no: 😒 poslední 9-5 je skutečně nádherné auto a sem tam ho potkat je skutečným motoristickým potěšením
Si děláš srandu ne? Vždyť'samotné Volvo patří Čínské Zhejiang Geely. >😒]
No a podívej se jaké hnusy z Volva vyjíždí, V40, S60, V60 Brrrr. :no: Vůbec se Scanii nedivím, že se jim to nelíbí. Bůh ví jaký šrot by pod jejich logem vyjížděl na silnici...
Tak to je věc názoru. Pro mne je V60 horkým kandidátem na mé příští auto. 😄
Scanii spíš vadí, že by se auta pod značkou SAAB měla vyrábět kdesi v Číně a zřejmě i v čínské kvalitě.
Scanii spíš vadí, že by se auta pod značkou SAAB měla vyrábět kdesi v Číně a zřejmě i v čínské kvalitě.
Máš pravdu, je to věc názoru. Mě se nový designový směr Volva nelíbí, připomíná mi Fluidní plechovku :no: Nicméně mluvím jen o designu, o technice S60/V60 pochybnosti rozhodně nemám 😉 Podle mě je nejhezčí Volvo současnosti XC70 :yes😒br />
CO se týká SAABu, tak ten je podle mě naprosto v pr.. A jediný kdo by s tím mohl něco udělat je právě vlastník Scanie a to je pokud se nepletu VW >😁
Číňani z toho udělají jak ty říkáš nějakou plechovku v minimální kvalitě za velké peníze, protože je to přece SAAB, ale bez Gryfa 😉
CO se týká SAABu, tak ten je podle mě naprosto v pr.. A jediný kdo by s tím mohl něco udělat je právě vlastník Scanie a to je pokud se nepletu VW >😁
Číňani z toho udělají jak ty říkáš nějakou plechovku v minimální kvalitě za velké peníze, protože je to přece SAAB, ale bez Gryfa 😉
petr164
Záměr vyvíjet a vyrábět v Trollí Kápi elektromobily je nejen progresivní, ale i taktické s ohledem na doposud otevřenou možnost získat i logo s Gryfem. Pokud by se v Tröllhattanu skutečně začalo vyrábět, logo by se jistě tam opět nastěhovalo. E-Saab by se ale muse kompletně konstruovat od podlahy, nic podstatného z původní produkce se použít nedá i s ohledem na patentové nároky GM. Takže hodně štěstí v Trollí Kápi!
Kdyby přistoupili k vývoji a výrobě elektromobilů bez stereotypů, kterými nás zahrnují výrobci klasických aut se "spalovacím motorem", dané mimo jiné nutností "sdílet", "ekonomizovat ve vazbě" apod...., možná by se jim mohlo podařit přijít s něčím skutečně převratným - a to by SAABjako značku jednoznačně vrátilo zpět se vší ctí....
Na druhou stranu Volvo to má postavené poněkud jinak, něž to, o čem se jedná v souvislosti se SAABem. Těžiště činností SAABu nejsou a nikdy ani nebyly ve výrobě osobních aut, totéž platí i pro Volvo, kde ale sobáky tvořily daleko větší "koláč" zaměření firmy.....
JInak, pokud vím, tak Scania patří pod skupinu nákladních aut, které dal dohromady VW.
Na druhou stranu Volvo to má postavené poněkud jinak, něž to, o čem se jedná v souvislosti se SAABem. Těžiště činností SAABu nejsou a nikdy ani nebyly ve výrobě osobních aut, totéž platí i pro Volvo, kde ale sobáky tvořily daleko větší "koláč" zaměření firmy.....
JInak, pokud vím, tak Scania patří pod skupinu nákladních aut, které dal dohromady VW.
Zaujimave ako je mozne, ze Saab bol predany Cinanom ked naopak zahranicna firma nemoze kupit viac ako 50% podiel v Cinskej automobilke, a aj pri vybudovani zavodu musi zahranicna firma v Cine postavit join-venture 50:50 s Cinskou kopirovaciou automobilkou (ktora nasledne vsetko okopiruje).
Presne som vedel, ze to takto dopadne.
Svedsky stat mal Saab jednoducho znarodnit a Cinanov kopnut do predele.
Hnus.
Zradcovsky politici predaju za par eur poklady Europy.