Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Up! (55 kW) – Up!Paráda

Že koncernová minitrojčata nemusejí být nutně šedé myšky, ukazuje model Up! v nejvyšší výbavě.
Zpět na článek
20. 8. 2012 11:03
20. 8. 2012 15:17
21. 8. 2012 11:24
25. 8. 2012 11:08
20. 8. 2012 11:09
20. 8. 2012 11:57
20. 8. 2012 12:20
20. 8. 2012 12:38
20. 8. 2012 12:38
20. 8. 2012 13:24
20. 8. 2012 14:01
20. 8. 2012 14:46
20. 8. 2012 15:25
20. 8. 2012 15:32
20. 8. 2012 16:37
20. 8. 2012 12:39
20. 8. 2012 12:40
20. 8. 2012 12:42
20. 8. 2012 12:47
20. 8. 2012 12:58
20. 8. 2012 14:18
20. 8. 2012 14:45
21. 8. 2012 10:01
20. 8. 2012 12:37
20. 8. 2012 12:40
20. 8. 2012 12:56
20. 8. 2012 14:23
20. 8. 2012 15:11
21. 8. 2012 10:02
30. 9. 2012 13:42
20. 8. 2012 13:46
20. 8. 2012 13:52
20. 8. 2012 18:42
22. 8. 2012 19:42
20. 8. 2012 11:19
20. 8. 2012 11:31
20. 8. 2012 12:02
20. 8. 2012 12:36
21. 8. 2012 09:30
20. 8. 2012 15:34
20. 8. 2012 16:41
20. 8. 2012 12:46
20. 8. 2012 13:07
20. 8. 2012 11:24
20. 8. 2012 13:30
20. 8. 2012 14:03
20. 8. 2012 18:59
20. 8. 2012 18:54
21. 8. 2012 18:14
20. 8. 2012 13:35
20. 8. 2012 13:39
20. 8. 2012 15:08
20. 8. 2012 15:14
20. 8. 2012 15:17
20. 8. 2012 16:16
20. 8. 2012 15:19
20. 8. 2012 15:47
20. 8. 2012 18:16
20. 8. 2012 15:44
20. 8. 2012 15:09
20. 8. 2012 15:12
20. 8. 2012 15:13
20. 8. 2012 21:01
20. 8. 2012 21:56
20. 8. 2012 22:10
21. 8. 2012 09:10
20. 8. 2012 16:52
20. 8. 2012 18:12
21. 8. 2012 08:19
neregistrovaný "SR20"
20. 8. 2012 20:39
20. 8. 2012 20:46
20. 8. 2012 21:23
20. 8. 2012 22:24
20. 8. 2012 22:27
21. 8. 2012 01:23
21. 8. 2012 01:31
21. 8. 2012 09:05
6. 9. 2012 15:22
21. 8. 2012 12:44
22. 8. 2012 13:13
30. 9. 2012 13:51
5. 10. 2012 18:23
6. 10. 2012 14:53
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 10:47
pozrel som videjko
chvalim up za ten system city safe :yes: , otazne je do akej rychlosti tento system funguje.... ( clanok som necital ak to tam je tak sa ospraveldnujem ) pretoze pri takejto rychlosti ako na videu ten up skutocne len lesti.... a neublizi :yes: nieco ako hadrak >:D zo starej klasiky vrchni prchni :yes: ten tiez neublizi :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Tomas_2002
20. 8. 2012 13:44
Re: pozrel som videjko
Garantovaných je 30 km/h. Ono to trochu funguje i mírně nad, ale oficiálních je 30.
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 23:02
Re: pozrel som videjko
Podobný systém má aj Fiat (Panda, 30km/h), Volvo (model neviem, 35km/h) a tuším aj Mercedesy.
20. 8. 2012 10:50
Realna spotreba
Otazka na redakciu... skusali ste spotrebu prepocitavat aj podla dotankovania, ci uvadzate len podla PP? Ja som totiz na Up!e 75PS najazdil cez 500 km (pocas ktorych som 2x tankoval), a realna spotreba vysla vzdy o 1,4-1,5 l vyssia ako udavana... co je uz sakra rozdiel ci ma auto spotrebu 3,7 alebo 5,1, pripadne 5,3 vs 6,8.... to je 30-40% viac ako udava PP.
Rozbalit vlákno
15
20. 8. 2012 11:14
Re: Realna spotreba
Tady se vše testuje dle PP a na základě těchto "měření" se dělají hluboké závěry. :-)
20. 8. 2012 13:43
Re: Realna spotreba
jo jo, v testu auta, kterým právě jezdím, tady na ACZ taky odečítali skvělé spotřeby.... Realita oproti palubáku je minimálně o 0,6l na 100 výše :no:
5. 10. 2012 11:42
Re: Realna spotreba
...to může jednoho i zabít.
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 14:10
Re: Realna spotreba
Kamos mel zkusenost az 2l oproti palubaku a pak se bavte jak ty radoby moderni motorty zerou o 0,2l mene ;-)
20. 8. 2012 14:14
Re: Realna spotreba
Všechny spotřeby jsou odečteny z PP, jsou tedy spíše orientační. Ohledně dotankovávání je to problematické, pro opravdu exaktní měření by bylo potřeba s autem si trochu pohrát podobně jako kolega ze SM ve článku [odkaz] . Na to však nemáme ani čas ani kapacity.
20. 8. 2012 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 10. 2012 21:52
Re: Realna spotreba
Nemyslím, že je to až tak náročné to zrátať ale predsa ;-)
ja na takéto veci používam ganemo.sk, kde mi pekne zráta priemernú spotrebu podľa tankovaní...a čo je možno ešte zaujimavejšie, ráta to aj cenu za kilometer, čo je z dlhodobého pohľadu presnejšie :-!
20. 8. 2012 15:14
Re: Realna spotreba
Exaktní měření spotřeby je tak trochu věda. Musel bys brát v potaz složení konkrétního paliva a spotřebu měřit v kilogramech, ne v litrech. Tedy určit skutečnou energii dodanou a práci vykonanou motorem. A to ještě nebereš v potaz zátěž a její reprodukovatelnost (všechny vnější vlivy jako vítr, teplota, tlak, olej, pneumatiky, tlak v nich, atd. atd.). Odchylka PP není jen o odchylce měření, ale i o kalibraci. Když se bavíme o reálné spotřebě, co takhle přesnost rychloměru/ odometru? Nemluvě o stylu řízení. Když se nad tím zamyslíš, nemá smysl to sledovat. Pokud si to sám nezměříš v pro tebe typických podmínkách, bude to vždy jen hrubě orientační.
20. 8. 2012 21:41
Re: Realna spotreba
Vsetky vplyvy na chybu merania spotreby co si vymenoval su pritomne aj pri merani spotreby palubnym pocitacom. Snad az na hustotu paliva.
Urcite by som ocenil aspon meranie a napisanie oboch spotrieb, podla PP aj podla realneho tankovania.
20. 8. 2012 23:24
Re: Realna spotreba
Na odchylku mezi reálnou spotřebou provozní kapaliny a udávanou má vliv přesnost průtokoměru (nebo podobného zařízení) a odometru. Ten zbytek přichází do hry až ve chvíli, kdy se snažíš dvě měření porovnat. Pak ti záleží na tom, co ti těmi hadicemi protékalo, jakou to mělo hustotu a výhřevnost. Jestli ta měření probíhala za stejných podmínek.

Zatímco určit odchylku PP je relativně snadné, určit přesnost měření a zajistit jakousi relevantnost je relativně těžké. Takové podhuštěné pneumatiky ti nezhorší přesnost PP, ale ovlivní použitelnost výsledku měření. Měření spotřeby dotankováním a ujeté vzdálenosti satelitní navigací řeší nepřesnost PP, ale neřeší nepřesnost měření. Navíc, správně by to nemělo být dotankováním, ale vyprázdněním nádrže a změřením objemu/ hmotnosti zbylého paliva.

Pointa je, že měření ovlivňuje mnoho faktorů. Měření dotankováním tu už bylo zmíněno několikrát a podle dřívějších vyjádření se to prostě nestane. A ostatní problémy by to nevyřešilo.
21. 8. 2012 14:13
Re: Realna spotreba
K tomu rychloměru/odometru. Při rychlosti (tacho) 100 km/h, mi gps osciluje kolem 93, tak jsem si říkal, jak to bude s odo...esi po nějaké jednotce času, řekněme 1 hodina, jízdy ukáže 100 nebo 93 km (nebo něco úplně jiného) a ono to odpovídá opravdu reálné vzdálenosti. Samozřejmě, že jsem nejel hodinu nějakou rychlostí, pouze několik málo km po rovince a údaj z gps (ujetá vzdálenost) zcela odpovídal odo. To jsou všechny rychloměry úmyslně zatíženy chybou?
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 16:40
Re: Realna spotreba
Starej 20letej verk mi ukazoval presne , Civic mi ukazuje plus 3km/h. Zajimave je ze mi to ukazuje pri 50 a pri 100, takze dle GPS 47 a 97. Myslel jsem ze chyba bude narustat linearne a ono ne ;-)
22. 8. 2012 02:04
Re: Realna spotreba
Já jsem se o to, po pravdě, nikdy nezajímal. Logicky spolu měření rychlosti a vzdálenosti souvisí. Důvodů pro různé odchylky může být několik. Nicméně jsem už narazil na rozdíl mezi ujetou vzdáleností podle PP a podle GPS. A odchylka to byla velmi blízká odchylce rychloměru.

Ideální by byl okruh, nicméně pěkný test lze udělat na prázdné dálnici (třeba v noci) - na tempomatu si nastavíš rozumnou rychlost a po danou dobu prostě pojedeš. Po rozjezdu na cílovou rychlost vynuluješ PP a pro měření času použiješ rozumně přesné stopky. Takže budeš mít k dispozici přesný čas jízdy, rychlost udávanou rychloměrem, průměrnou rychost podle PP, ujetou vzdálenost podle PP, rychlost podle GPS a ujetou vzdálenost podle GPS. Pokud má odometr a rychloměr různou odchylku, tak bude zajímavý pohled na průměrnou rychlost. Tohle by mělo osvětlit přesnost jednotlivých údajů, například i měření délky trasy podle GPS - kromě tradiční GPS by nebylo špatné vzít s sebou i performance box, ty dokáží měřit s přesností na 0,1 km/h (nebo i lepší) a jsou kalibrované.
Avatar - white label
22. 8. 2012 12:44
Re: Realna spotreba
Tachometr ve voze má povolenou určitou toleranci/odchylku, která je do mínusu (kdy by ukazoval méně, než je realita) logicky velmi přísná a do plusu naopak mnohem tolerantnější, proto všechny tachometry raději přeměřují směrem nahoru.
5. 10. 2012 15:11
Re: Realna spotreba
OMG

Meranie v aute prebieha nie na základe rýchlosti, ale otáčok.
Tachometer ukazuje preto menej, aby v prípade použitých kolies s väčším priemerom neukazoval viac!

Pr. auto s 14" kolesami bude pri reálnej rýchlosti 100kmph ukazovať 110 kmph.
To isté auto s 16" kolesami bude pri rovnakej reálnej rýchlosti ukazovať 100 kmph.
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 10:59
CitySafety
Měli jste to vyzkoušet proti tý Vltavě. >:-[] Je to docela pěkný, ale prostě moc drahý, myslím v testované verzi. Co všechno je za těch 40k Kč příplatků?
Rozbalit vlákno
2
20. 8. 2012 14:09
Re: CitySafety
Proti Vltavě by to bylo poněkud nerozumné, alespoň z pohledu lidí uvnitř >:D

jinakv ýbava testovaného vozu:

Sound plus: 6 reproduktorů, nouzové brzdění City, přístrojová deska "red", 4 dveře, boční skla vzadu výklopná, Drive pack: tempomat, park pilot "classic", 4 kola z lehké slitiny 6 J x 16, pneumatiky 185/50 R 16, přenosný navigační a informační systém "Maps and more": barevný dotykový display (úhlopříčka 12,7 cm), zobrazení mapy 2D / 3D, navigační mapy Evropy na vnitřní paměti, ovládání hlasem, dynamické navádění separátním RDS-TMC-tunerem, šachta na micro-SD kartu do 32 GB, zobrazení informací o voze (multifunkční ukazatel a další),přehrává soubory MP3, WMA, hands free pro mobilní telefony s Bluetooth (Hands-free profil 1.5, GMS 900/1800 MHz),bluetooth audio (kompatibilní s A2DP 1.0 a AVRCP 1.4), lak červený "red"
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 22:05
Re: CitySafety
Aleši, to jsi hodný, že jsi sem vše vypsal... Mě to zajímalo jako příplatkové položky, snad tohle všechno není v ceníku jednotlivě?!? :-O
Avatar - Nerez
20. 8. 2012 11:03
Up! naživo
Nový Up! jsem měl možnost vidět nedávno, kdy jel předemnou. V bílé barvě. Bohužel musím uznat, že i když Citigo není žádný krasavec, tak proti Up! má pořád co nabídnout.
Přední část Up! s podivně "přilepenou" částí s mlhovkama a RZ doplňuje stejně nevzhledný zadek s černou částí pod zadním oknem.
Uvidíme ještě jak bude vypadat Mii naživo, ale zatím u mě vede Citigo před Up!, alespoň co se designu týče.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 11:10
Re: Up! naživo
Já Up! viděl jen z dálky, ani CitiGo nejezdí v hojných počtech, viděl jsem jich jen několik, z toho tak 3 reklamní/firemní. Porovnávat s Up!em tedy zatím nechci, ale u takhle malého auta bych za značku ochoten platit nebyl. Ano, Up! má hodnotněji působící detaily, ale výrobní kvalita obou bude srovnatelná a výbava u takhle malého auta, no... Chápu, že Up! si své zákazníky najde, zejména někdo single kdo žije v centru velkého města a pohybuje se skoro výhradně jen tam, přesto chce konzervativně vypadající a plně vybavené auto, spíš tedy přibližovadlo. To se ale netýká ani Prahy, na takové auto je stále malá, a je tu dost terénu. Možná Paříž, Londýn...
Avatar - white label
20. 8. 2012 13:34
Re: Up! naživo
Já je viděl bezprostřeně vedle sebe a přes velkou podobnost celku působil UP! až překvapivě výrazně hodnotněji/atraktivněji. Tohle auto ovšem mělo mít možnost plně automatické převodovky, ať už klasického tiptr. s hdm, nebo 7st. DSG, jako v aktuálním Polu. Posilovat levou nohu a hlavně kvedlat pravačkou, je dnes u nového městského! vozu (navíc za podobné prachy) archaický vopruz. ;-)
Avatar - woody-alien
20. 8. 2012 13:49
Re: Up! naživo
Souhlas, když ti žena přijede večer z práce domů a má výrazně "namakanější" levé stehno a pravý biceps, není to zrovna bůhvíjaký pohled... >:D >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2012 14:51
Re: Up! naživo
Přesně tak a navíc už má pak jednu nohu a jednu ruku více unavenou, z toho pak vznikají problémy, jako "asymetrický sex" apod. >:D
Avatar - woody-alien
20. 8. 2012 21:31
Re: Up! naživo
>:D Asymetrický sex ???? Pán Bůh s námi a zlé pryč... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 22:10
Re: Up! naživo
Jak z filmu Woodyho Allena...
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 22:06
Re: Up! naživo
A hlavně je to nanejvýš podezřelé... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 22:15
Re: Up! naživo
Takže defacto co jsem říkal nahoře, své zákazníky si najde a působí hodnotněji. Jen s tím DSG... vešlo by se tam? A víš kolik si fauvé řekne za déesgé? Aby pak UP cenově neatakoval CéCé. >:D
Avatar - white label
20. 8. 2012 22:22
Re: Up! naživo
Za to DSG chce VW u Pola 40 tisíc Kč, nebylo by to pro každého, ale ta možnost by byla dobrá. Jestli by se vešlo jistě nevím, ale spíš jo, tohle suché 7st. dsg není prostorově nijak zvlášť náročné na zástavbu.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2012 01:42
Re: Up! naživo
Myslím, že pro vozejk velikosti Up!u by klidně mohl mít CVT. No jenže dalších 35 tisíc za DSG, to už opravdu posouvá cenu do nepříjemných výšek. I když kdo ví, jednoho dne se možná probudíme a přečteme si článek o Up! GTI, nebo dokonce Rxx.
21. 8. 2012 11:24
Re: Up! naživo
Dnes už VW svá R nečísluje. ;-) Pokud jde o převodovku, také bych řekl, že hlavní problém bude cena. Tady by museli přijít s něčím levnějším a méně sofistikovaným, což se jim zřejmě nevyplatí. Ale jeden nikdy neví, jak říkáš.
25. 8. 2012 11:08
Re: Up! naživo
Jsem si vzpomněl; říkalo se, že VW připravuje jednospojkového robota jako levnější alternativu k DSG. Takže je možné, že Up! a spol. dostanou tuhle převodovku.
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:40
Re: Up! naživo
Ano, to by bylo logické a pro Up! určitě prospěšné.
5. 10. 2012 15:18
Re: Up! naživo
UP! GTI sa plánuje na budúci rok :-)

hmm GTI s 80 PS... úsmevné :-))) VW považuje svojich zákazníkov asi za kreténov
Avatar - white label
5. 10. 2012 23:20
Re: Up! naživo
Kdes přišel na to, že by měl mít případný UP! GTI jen 80PS, když už jeho verze GT má mít 110PS?
8-s ;-)
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 23:07
Re: Up! naživo
Neboj, veď je to "ľudové auto", takže by cena bola 16 000 eur >:-[]
20. 8. 2012 11:04
cena vs spotřeba
no nevim ale za 230 tis koupim corsu 1.2 16V s vestavěným LPG z fabriky a budu mít mnohem komfortnější a hodnotnější auto (klima, el. okna s tlačítkem na okno spolujezdce i u řidiče, centrál na DO, plato se šňůrkama, atd.) a náklady asi 1,1kč/km...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Flai
20. 8. 2012 12:11
Re: cena vs spotřeba
Tady bych LPG moc nedoporučoval. Pokud někdo jezdí opravdu krátké trasy,třeba do 10 km a mezitím 3x někde zastaví (do obchodu,banka,atd.) tak to bude často startovat na benzín,navíc většina aut parkuje venku. A v takovém mrazu -10 trvá přepnutí třeba i 5 km ;-\ v mém autě je systém,který dokáže startovat přímo na LPG ovšem motor musí mít onu teplotu potřebnou k přepnutí na LPG. Nemám ještě zkušenost s tímto systémem LPG v zimě,ale co jsou poslední týden v noci ty teploty kolem 5 stupnů ,tak to trvá cca. 3km ...
20. 8. 2012 12:18
Re: cena vs spotřeba
no pokud se jedná o ***čky několik set metrů tak to snad je lepší dojít pěšky, já to mám do města cca 15 km, do globusu cca 10 km...
Avatar - Flai
20. 8. 2012 12:51
Re: cena vs spotřeba
no právě a jestli z tech 10 až 15 km pojedu 2 až 5 km na benzín tak už ta úspora na LPG není takové terno ... Ale pořád lepší ,než jet celou cestu na benzín :-!
Avatar - Slavek-TDM
20. 8. 2012 14:26
Re: cena vs spotřeba
Pokud ma Opel fabricke LPG se vstrikovanim plynu v kapalne fazi (nevim, neznam), neni treba se o benzin vubec starat, protoze prepnuti je vlastne okamzite. To zpozdeni u prestaveb se vstrikem plynne faze je kvuli ohrati vody v reduktoru, aby se kapalny propan-butan mohl odparit (butan ma teplotu varu pokud me pamet nesali 5 stupnu celsia).
20. 8. 2012 14:46
Re: cena vs spotřeba
nevim přesně jaký mají systém, ale auto v tomto počasí přepíná na plyn při cestě z parkoviště před salonem do dílny, což je asi 100 m...nevím jak to bude fungovat v zimě
20. 8. 2012 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 8. 2012 21:47
Re: cena vs spotřeba
Na LPG sa ti standardne prepina dlhsie pri prvom starte, ked je studeny motor. To chvilku trva kym dosiahne tych zhruba 40C kym prepne. Dalsie prepnutia su uz velmi rychle, kedze motor je teply.
Okrem toho predpokladam, ze kazdy system ma moznost "nudzoveho" startovania priamo na LPG. Ja som to vyuzival na sekvencnom vstrekovani na mojej starej Felicii. Musel som podrzat tlacitko prepinania benzin/plyn a zapnut zapalovanie. System zapipal a startoval rovno na LPG. toto som vyuzival 9 mesiacov do roka a tie zvysne zimne 3 tiez ked to bol druhy start a motor bol teply.
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2012 11:09
Tato krabice od bot
je jasným vítězem ve třídě Velorex, které se zúčastňují ještě kolíňaňi. Nějaké jízdní vlastnosti u auta pro důchodce a ženy co se bojí řídit jsou šuma fuk. Takové Twingo je úplně jinde a Polo je už vůz.
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2012 11:09
160
Nedá mi to...
44 kW verze umí, cituji: "Udržet 160 km/h kopec nekopec", silnější VW se vyhrabe tak tak na tuto hodnotu?
Tak nevím, kdo lže, ale mám pocit, že pan Jungmann to nebude...

160 kopec nekopec neudrží ani Fabia BBY. No nic, za 280 tisíc si umím představit daleko lepší auto - Twingo 1.2 16V, fuchsiová, polepy, dělené sedačky, litá kola, jinak komplet výbava - 270 tisíc, navigaci si dokoupim, protáhnout za přístrojovkou 12 V je záležitost na dvě hodinky.
Rozbalit vlákno
29
20. 8. 2012 12:20
Re: 160
za 280 jsou luxusni jetiny vyssi stredni tridy, abych dal 280k za tohle auto z kindervajicka, tak to by me museli hodne dlouho mucit nejaci profici na lamani teroristu >:D
20. 8. 2012 12:38
Re: 160
A tak já to celkem chápu, třeba pro exku byla veliká i krátká Fabia, mně pak po autoškole na Sobovi udělala nespočet zářezů. Teď má pokud vím Aygo a zatim dobrý, zvlášť když pracuje na Národce.

Jinak jsem pro tohle auto (alespoň podle marketingového oddělení koncernu) cílovka...a ke koupi se stavím úplně stejně jako Ty >:D To tak, ještě by mě v tom někdo viděl >:-[]
Avatar - Nerez
20. 8. 2012 12:38
Re: 160
Mě by zase museli mučit abych koupil jetou vyšší střední za 280k. To bude asi kvalitka za ty prachy, kolik do toho vrazíš dál? Dalších 280 na opravy a abys to uživil?
Navíc lidi co přemýšlí o autech typu Up! to chcou do města a určitě by se jim tam chtělo šaškovat s pětimetrovou krávou.
Avatar - woody-alien
20. 8. 2012 14:01
Re: 160
Trefa, "za to bych měl tááááákhle velkou ojetinu" je tu hojně používaným argumentem. Jenže někdo (třeba já) už žádnou ojetinu nechce a když hledá auto do města a na pár kilometrů kolem, tak si nekoupí vyšší střední. A pokud se týká studu "Velkého řidiče", například v novém Twingu jsem se projížděl vysloveně s dobrým pocitem...To je jenom otázka náhledu.
20. 8. 2012 15:25
Re: 160
Souhlasím, jen pokud jde o opravdu městská auta, podle mne by měla být ještě menší. Parkování na kolmo je v přeplněných městech velká výhoda.
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 15:32
Re: 160
Cinquecento bylo takovej Polskej Smart v tomhle směru :-)
20. 8. 2012 16:37
Re: 160
mam takove auto a nesezralo me ani na servisu, ani na provozu, naopak luxusni drazsi auta jsou jiz odzacatku stavena na mnohem vetsi vydrz, a co je podstatne velka cast tech aut je bud majetkem spolecnosti, nebo lidi co nemaj potrebu setrit na servisu kdykoliv je potreba, takze ty auta dostavaj vpodstate idelani servis tak jak si zaslouzej

ale jsem rad ze mezi lidma koluje ono "sezere te na servisu a nakladech na provoz", aspon jou ty auta jako ojetiny nadherne levny :-)
20. 8. 2012 12:39
Re: 160
Máš recht, za 280t se dá sehnat jetý Maserati.
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 12:40
Re: 160
áá zase ojetina lepší jak malá funglovka.
To je jako kdybys trvdil....nekupuj si novou garsonku...tady máš za stejný prachy barák po cikánech.... :no:
20. 8. 2012 12:42
Re: 160
Ale můžeš si bejt u toho baráku jistej, že všechny těžký kovy už jsou pryč. Zdraví především.
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 12:47
Re: 160
to sice jo..ale to pižmo neodstraníš >:D
20. 8. 2012 12:58
Re: 160
To je trochu blbý srovnání.
Avatar - white label
20. 8. 2012 14:45
Re: 160
Že by další bazarovej kovboj... :*) >:-[]
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 10:01
Re: 160
Ale kdeze ty kovboji, to je za to protiteroristicky komando >:D
Avatar - Emel
20. 8. 2012 12:37
Re: 160
Jo, to budou ty 16" kola, jinak by to jelo 170... kopec nekopec.
20. 8. 2012 12:40
Re: 160
A já pořád čím to je, už jsem chtěl brát Fábinu do servisu... ;-)
Ta to nedá ani na čtrnáckách, zato z kopce lízne 200.
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 12:56
Re: 160
Kamarád má Fobii 2 před FL nejslabší 1.2 44kW...má ji od novoty a krásně si ji zajel..občas jí pěkně protáhnul a dneska dá město kolem šesti a půl..dálky skoro pod šest a maximálku na 162km/h . I v servisu se divili jak mu pěkně šlape..většinou tam mají mrtvice po důchodcích co to netočí.

Je zajímavý že proti UP! jsou kolíňata živější a snad i úspornější
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 14:23
Re: 160
No tak ja dam meste taky okolo 6,5l, pac prsote jedu na spotrebu, dobrzduji motorem, mimo mesta dalky i s dalnici za 5,6-6l, dle chute na dalnici a vykon je 2,5x vetsi ;-) Dalky s Jazzem za 4,5l, to mu rikam odpovidajici spotreba a ne pod 6 a pritom vykon skoro 2x vetsi ;-)
Ale jinak to asi na Sade slape >:-[]
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 15:11
Re: 160
na poměry http je to slušný >:D
Avatar - qwert88
30. 9. 2012 13:42
Re: 160
to jo možná až to začal tunit ne >:-[],chip,filtr a podobný nesmysly.
20. 8. 2012 13:46
Re: 160
jo jo, legendární Vaverkův test.... "kopec nekopec..." 8-s Bože....
20. 8. 2012 13:52
Re: 160
:yes: Pan Vaverka občas válí. Tohle je legendární. Ač na tu úžasnou výhodu Roomstera - tzn. že je úzký >:-[] to ještě nemá...
20. 8. 2012 18:42
Re: 160
Jestli to neni tim, ze tyhle auta dosahuji maximalky na 4. rychlostni stupen (aspon podle navodu k obsluze) a 5-ka je jenom "udrzovaci".
44kw CitiGo tech 160km/h na rovine da, takze tohle tech 170 ject proste musi :-)

[odkaz]

[odkaz]
22. 8. 2012 19:42
Re: 160
Já jel s CitGo 44kW tachometrových 170, po rovné dálnici nějakých 20km v kuse... Reálných 160 je opravdu reálných :-) Nevím teda,jak kopec-nekopec... Ono totiž není kopec,jako kopec >:D
20. 8. 2012 11:19
cena
na moj vkus je ta cena sialena...
11310€ (prepocet kurzom) je neskutocne vela
za to sa da kupit 80kW kia rio edition1pro (rychly pohlad do cennika) alebo hociake ine auto...
Rozbalit vlákno
22
20. 8. 2012 11:31
Re: cena
hlavně dát přes 280 tisíc za auto,u kterýho se nedá nastavit hlavová opěrka,za auto,který nemáá stahovací,ale vyklápěcí zadní okna,za auto co nemá ani takovou základní věc jako šnurky na zvedání krytu kufr mi přijde naprosto šílený!! Nehledně na ty lakovaný plechy v kufru a interiéru! už základní cena mi příjde přestřelená,ale tohle už je vrchol! a CitySafe ani tempomat to nezachrání! :-)
Avatar - ethicon
20. 8. 2012 12:02
Re: cena
nečítal si "test"? veď je to štýlovka..:-)."Červeně lakovaný plastový panel dělá s interiérem doslova zázraky: nezakrytá kovová konstrukce dveří najednou nevypadá tak hrozně, ba naopak. Vypadá stylově. Klasická ukázka pořekadla „z nouze ctnost“ v praxi" ...??! zaujímalo by ma či by pán redaktor tieto vyslovene faux pas záležitosti podobne hodnotil ak by sa jednalo o inú značku...auto pritom vôbec nevyzerá zle, videl som ho naživo a jazdne bude asi tiež OK, len ho netreba posúvať inde ako patrí a to medzi malé cenovo dostupné autá pre mladých či dôchodcov, aj ked v tomto prípade to konštatovanie ohľadom ceny príliš neplatí...
Avatar - Emel
20. 8. 2012 12:36
Re: cena
Z nouze ctnost je přece dost trefný popis... bez ohledu na značku.
Avatar - ethicon
21. 8. 2012 09:30
Re: cena
..ale v akom pozitívnom kontexte je to konštatovanie "z nouze cnost"...opakujem, ak by auto inej značky nemalo pomaly koberec, sťahovacie okná, tapacírung asi by za "stylovku" označené nebolo..."stylová" je akurát cena, za ktorú môžeme kúpiť pomaly auto nižšej strednej od iného výrobcu...za vyše 10000 euro u nás dostatne 500ku na 16tkach s panoramatickým oknom a 100 konovým motorom ...ale to je v podstate jedno ..
20. 8. 2012 15:34
Re: cena
Pokud jde o ty opěrky, ty si kolikrát nenastavíš ani u mnohem, mnohem dražších aut.
20. 8. 2012 16:41
Re: cena
A teď si představ, že existuje výrobce, původem z Mnichova, který se na lakování jak zavazadlového, tak motorového prostoru zcela vybodl a přesto se najdou tací, kteří jsou za tyto výtvory ochotni vypláznout sumu řádově pětkrát vyšší než za tento VW.
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 12:46
Re: cena
Taky to není auto pro Slováky >:D
Nic ve zlým...ale cílová skupina zákazníků je v Německu a na západ od nich.V říši už jich jezdí docela dost.Prostě je to Das Auto a ne nějaká unterŠkodofka.Takže si VW může nastavit cenu.I když se to vyrábí v BA..je to prostě jen kvůli ceně....makáte jim stejně precizně jako v Německu ale za třetinu nákladů >:D

Navíc mi UP! přijde hezčí v přední partii než Cígo.Svezl jsem se v něm právě v Říši a je to hezká hračka...ale tak pro německý vysokoškolský studentky ze střední vrstvy >:D
20. 8. 2012 13:07
Re: cena
Dovolim si tvrdit, ze ani bezny Nemec nevysoli za taketo nic auto 11310 EUR, hlavne, ak za tu cenu ma x lepsich o triedu vacsich aut, mrkni napr. akciu na Seat ibizu za 10000,-Eur s 60mesacnym leasingom a nulovym preplatenim, do mesta a bezne mestske jazdenie urcite lepsia volba

[odkaz]
20. 8. 2012 13:54
Re: Bezny Nemec a VW Up
Praveze bezny Nemec si kupi ako 2. auto VW Up nez Ibizu.

Kedze UP je mensi, uzsi (specialne 3dv. verzia) a ma mensie naklady (servis, spotrebne diely, udrzba) a spotrebu.

Cize vyrazne vhodnejsi na mestske jazdenie.
20. 8. 2012 15:35
Re: Bezny Nemec a VW Up
Přemýšlel jsi někdy nad prodeji Smartu?
20. 8. 2012 16:16
Re: Bezny Nemec a VW Up
Chces porovnavat Smart so svojim image s VW UP a dokonca tam dat rovnitko?
20. 8. 2012 18:17
Re: Bezny Nemec a VW Up
Nepsal jsi o image, ale o tom, že za dané peníze máš větší a lepší auta.
20. 8. 2012 18:59
Re: Bezny Nemec a VW Up
a.... ved za tie peniaze mas lepsie aj vacsie nove auto ako UP, Ibizu som dal len namatkovo, UP pravdepodobne bude na tom ako Fox, cenovo prestrelene, ako 2auto do rodiny ani nahodou,
Zbytocne tahas do diskusie Smart ten ma inu "pridanu" hodnotu a image ;-)
Avatar - white label
20. 8. 2012 19:42
Re: Bezny Nemec a VW Up
Jasně, zrovna ze Smartu si každý hned sedne na zadek. >:D
UP! v highlinu nemá o nic horší image než Smart, děláš z něho něco co vůbec není, jako by měl Smart málem logo Rollsu. ;-)
20. 8. 2012 21:01
Re: Bezny Nemec a VW Up
Jasně, tak nám něco pověz o image Smartu. Třeba také o kvalitě zpracování, hodnotě materiálů. Ty se snažíš o nějaké srovnání, já se jen ptal, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Protože je to relativně hodně drahé malé auto. To je ta relevantnost. Za cenu Smartu také koupíš větší a lepší auta. Ale ty si asi opravdu myslíš, že si lidé kupují Smart kvůli jeho výjimečné image. >:D Je to takové kapesní Ferrari, že jo. >:-[]
Avatar - white label
20. 8. 2012 21:04
Re: Bezny Nemec a VW Up
:yes: >:-[] (viz 19:42)
20. 8. 2012 21:18
Re: Bezny Nemec a VW Up
Možná mu jednou dojde, že problém je v sousloví "větší a lepší". ;-)
Avatar - white label
20. 8. 2012 21:23
Re: Bezny Nemec a VW Up
Tady se dost těžko vysvětluje, že vždy neplatí, čím větší, tím lepší.
Jak psal woody, za tuhle cenu můžu mít taaaakhle velkou ojetinu a nepaltí to jen pro ojetiny. ;-)
21. 8. 2012 09:52
Re: Bezny Nemec a VW Up
MT, ano za dane peniaze ako za UP mas uz na vyber lepsie a vacsie nove auto /doplnim aby neboli pochyby praktickejsie takmer po vsetkych strankach -prvotny moj odkaz.
Navyse CR, SR nie je centrom Galaxie, predaje Smartu u vas u nas su mozno mizere, tak sa kukni trosku na zapad ake blsky tu jazdia a ze je medzi nim dost aj tych Smartov. Mne je Smart ako taky ukradnuty, UP toboz- z toho sa len niektori budu snazit vyrobit nadauto, jeho ceno ospravedlnit ako vyhru v Lotto, takze zhrnute z tychto blsiek modlu nemam.
Je pekne, ze ty si myslis, ze ja si myslim ale pisem ti, ze zle si myslis :-) , lepsie povedane nemysli za druhych ;-)
21. 8. 2012 11:37
Re: Bezny Nemec a VW Up
Nikde jsem nepsal, že mluvím o ČR. Když už jsi to načal, myslel jsem spíš na Německo a evropský trh (myšleno EFTA) jako takový. Ať už protože v ČR dohromady za rok strávím pár týdnů, nebo protože pro Up! nemá být ČR hlavní trh, tam má být tahounem hlavně Citigo. Ty jsi prostě použil určitou logiku (za dané peníze existuje větší a lepší => nemá smysl ho kupovat) a já kontroval otázkou, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Mně vůbec nejde o Up!, jde o tu zvrácenou logiku, kterou argumentuješ.
20. 8. 2012 13:19
Re: Bezny Nemec a VW Up
ja by som taky optimista nebol... podla info z tunajsich fabrik, VW vyrazne znizil objednavky dielov na UP tak neviem neviem ci ten predaj je az taky ako predpokladali/dufali
inak o kvalite nepochybujem, len cena mi pride premrstena
20. 8. 2012 11:24
Video
To je normální, že při zadupnutí brzdy skřípou tlumiče/ramena jak kdyby 5x objely planetu? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 12:33
Spotřeba vs. prostornost
Konečně článek pro pobavení :-)

Spotřeba 4l by u takového prcka měla být samozřejmost...ale odečítat průměrnou z pal PC to je tak pro blesk...ne pro auto.cz ( i když...není se čemu divit...když je to jedna firma)

O to víc zabolí,že to určitě nejeli s plným autem.Takže naložený Up spolyká stejně tolik co starý dobrý TDi v kombíkový vochcávce,která toho uveze mnohem víc a má i lepší dynamiku.

Nedá mi to srovnat s mým Waranem...motor VW 1.3 43kW pouze 4rychlostní převodovka,plně pětimístný,kufr 550 litrů. S plným kufrem rychlostmi kolem 95km/h (GPS) a použitím LED denního svícení jsem se dostal na 5.8 - je to rozdíl 21let...300 ccm a jednoho válce,navíc karburátorový motor.
Kdysi jsem se na 5l/100km dostal i s Fávem 135BMM 40kW. Jde to i bez ukazatelů přeřazení a startstop.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 14:35
Re: Spotřeba vs. prostornost
Kdyz vezmu v uvahu, jak uz tady nekdo uvadel ze mu tohle auto bralo merenim pres nadrz o 1,5l vice, tak jsme na spotrebe mimo mesto na 5-5,5l, coz zvlada Jazz(auto o 2tridy jinde, dle kufru 340l a prostornosti pro posadku shodnou s auty nizsi stredni) vykonem 73kW s prstem v nose. Se starsim Jazzem jsem jezdil do Vidne za 4,6l a to jsem to meril pres nadrz a u palubaku se se pred prijezdem na pumpu prehoupla hodnota na 4,6l a po namereni pres nadrz to bylo 4,61l ;-)
Avatar - KubikCv
20. 8. 2012 15:06
Re: Spotřeba vs. prostornost
vyjímečně přesnej palubák :yes:
Já měřím vždycky od plna do plna.Akorát hned za mojí pumpou je kruháč,tak nevím kolik vycintám když po něm jedu hned z pumpy >:D
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 10:23
Re: Spotřeba vs. prostornost
Pravda je ze i druhy Jazzik z roku 2009 ma stejne presnekj palubak jako ten z roku 2006. Civic z 2010 je uz na tom hure, 0,2-0,4 pres jednotlive nadrze. Po tech prvnich 10000km jsem dosel k zaveru 0,3l a uctenky a nafoceny palubak s km uz jsem pak neprepocital.
Avatar - white label
20. 8. 2012 15:11
Re: Spotřeba vs. prostornost
No jo, ale to je disksuní Honda kde nic není nemožné... >:D
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 10:12
Re: Spotřeba vs. prostornost
No tak ja vim ze by sis ji chtel trochu privlastnit, ale bohuzel neni diskuzni je moje druha ;-)
Jedna se o motor 1,2 s 57kW a dvema svickami na valec pro lepsi zapalovani a nizsi spotrebu, takze tech 4,6 proste udelala, ale byla prazdna. Udelala je tam i zpatky. Foto palubaku nemam, ale muzu Ti nabidnout foto palubaku ze Civica 1,8, 103kW, po vymene oleje a vzduchoveho filtru, urcite budes spokojen. Palubak promeruje 0,3l, mereno pres nadrz na prvnich 10000km ;-) Cesta 55km Z mesta A 395m n.v. do mesta B 381, takze po rovine.
[odkaz]
20. 8. 2012 13:30
Meganářez
Byl jsem hodně zklamaný a zaskočený, že tady už dva dny nebyl žádný článek o Rapidu, skoro jakoby pisálkové zapomněli kdo je živí. Ale teď jsem pochopil, bylo potřeba udělat místo pro tenhle technický a designový meganářez budoucnosti ze stáje VW.

Tahle UP-paráda je dnes to nejlepší pro každého mladého kluka či slečnu s vysvědčením v kapse. S úvěrem od Škofinu bude tohle "dělo" za necelých čtyřista (tisíc) a to se vyplatí, my takovéhle šance neměli.
Rozbalit vlákno
7