Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
pozrel som videjko
| 20. 8. 2012 10:47
chvalim up za ten system city safe :yes: , otazne je do akej rychlosti tento system funguje.... ( clanok som necital ak to tam je tak sa ospraveldnujem ) pretoze pri takejto rychlosti ako na videu ten up skutocne len lesti.... a neublizi :yes: nieco ako hadrak >:D zo starej klasiky vrchni prchni :yes: ten tiez neublizi :yes:
Avatar - Tomas_2002
pozrel som videjko
| 20. 8. 2012 13:44
Garantovaných je 30 km/h. Ono to trochu funguje i mírně nad, ale oficiálních je 30.
Avatar - PeterLuk
pozrel som videjko
| 21. 8. 2012 23:02
Podobný systém má aj Fiat (Panda, 30km/h), Volvo (model neviem, 35km/h) a tuším aj Mercedesy.
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 10:50
Otazka na redakciu... skusali ste spotrebu prepocitavat aj podla dotankovania, ci uvadzate len podla PP? Ja som totiz na Up!e 75PS najazdil cez 500 km (pocas ktorych som 2x tankoval), a realna spotreba vysla vzdy o 1,4-1,5 l vyssia ako udavana... co je uz sakra rozdiel ci ma auto spotrebu 3,7 alebo 5,1, pripadne 5,3 vs 6,8.... to je 30-40% viac ako udava PP.
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 11:14
Tady se vše testuje dle PP a na základě těchto "měření" se dělají hluboké závěry. :-)
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 13:43
jo jo, v testu auta, kterým právě jezdím, tady na ACZ taky odečítali skvělé spotřeby.... Realita oproti palubáku je minimálně o 0,6l na 100 výše :no:
Realna spotreba
| 5. 10. 2012 11:42
...to může jednoho i zabít.
Avatar - Choochoo
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 14:10
Kamos mel zkusenost az 2l oproti palubaku a pak se bavte jak ty radoby moderni motorty zerou o 0,2l mene ;-)
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 14:14
Všechny spotřeby jsou odečteny z PP, jsou tedy spíše orientační. Ohledně dotankovávání je to problematické, pro opravdu exaktní měření by bylo potřeba s autem si trochu pohrát podobně jako kolega ze SM ve článku [odkaz] . Na to však nemáme ani čas ani kapacity.
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Realna spotreba
| 5. 10. 2012 21:52
Nemyslím, že je to až tak náročné to zrátať ale predsa ;-)
ja na takéto veci používam ganemo.sk, kde mi pekne zráta priemernú spotrebu podľa tankovaní...a čo je možno ešte zaujimavejšie, ráta to aj cenu za kilometer, čo je z dlhodobého pohľadu presnejšie :-!
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 15:14
Exaktní měření spotřeby je tak trochu věda. Musel bys brát v potaz složení konkrétního paliva a spotřebu měřit v kilogramech, ne v litrech. Tedy určit skutečnou energii dodanou a práci vykonanou motorem. A to ještě nebereš v potaz zátěž a její reprodukovatelnost (všechny vnější vlivy jako vítr, teplota, tlak, olej, pneumatiky, tlak v nich, atd. atd.). Odchylka PP není jen o odchylce měření, ale i o kalibraci. Když se bavíme o reálné spotřebě, co takhle přesnost rychloměru/ odometru? Nemluvě o stylu řízení. Když se nad tím zamyslíš, nemá smysl to sledovat. Pokud si to sám nezměříš v pro tebe typických podmínkách, bude to vždy jen hrubě orientační.
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 21:41
Vsetky vplyvy na chybu merania spotreby co si vymenoval su pritomne aj pri merani spotreby palubnym pocitacom. Snad az na hustotu paliva.
Urcite by som ocenil aspon meranie a napisanie oboch spotrieb, podla PP aj podla realneho tankovania.
Realna spotreba
| 20. 8. 2012 23:24
Na odchylku mezi reálnou spotřebou provozní kapaliny a udávanou má vliv přesnost průtokoměru (nebo podobného zařízení) a odometru. Ten zbytek přichází do hry až ve chvíli, kdy se snažíš dvě měření porovnat. Pak ti záleží na tom, co ti těmi hadicemi protékalo, jakou to mělo hustotu a výhřevnost. Jestli ta měření probíhala za stejných podmínek.

Zatímco určit odchylku PP je relativně snadné, určit přesnost měření a zajistit jakousi relevantnost je relativně těžké. Takové podhuštěné pneumatiky ti nezhorší přesnost PP, ale ovlivní použitelnost výsledku měření. Měření spotřeby dotankováním a ujeté vzdálenosti satelitní navigací řeší nepřesnost PP, ale neřeší nepřesnost měření. Navíc, správně by to nemělo být dotankováním, ale vyprázdněním nádrže a změřením objemu/ hmotnosti zbylého paliva.

Pointa je, že měření ovlivňuje mnoho faktorů. Měření dotankováním tu už bylo zmíněno několikrát a podle dřívějších vyjádření se to prostě nestane. A ostatní problémy by to nevyřešilo.
Realna spotreba
| 21. 8. 2012 14:13
K tomu rychloměru/odometru. Při rychlosti (tacho) 100 km/h, mi gps osciluje kolem 93, tak jsem si říkal, jak to bude s odo...esi po nějaké jednotce času, řekněme 1 hodina, jízdy ukáže 100 nebo 93 km (nebo něco úplně jiného) a ono to odpovídá opravdu reálné vzdálenosti. Samozřejmě, že jsem nejel hodinu nějakou rychlostí, pouze několik málo km po rovince a údaj z gps (ujetá vzdálenost) zcela odpovídal odo. To jsou všechny rychloměry úmyslně zatíženy chybou?
Avatar - Choochoo
Realna spotreba
| 21. 8. 2012 16:40
Starej 20letej verk mi ukazoval presne , Civic mi ukazuje plus 3km/h. Zajimave je ze mi to ukazuje pri 50 a pri 100, takze dle GPS 47 a 97. Myslel jsem ze chyba bude narustat linearne a ono ne ;-)
Realna spotreba
| 22. 8. 2012 02:04
Já jsem se o to, po pravdě, nikdy nezajímal. Logicky spolu měření rychlosti a vzdálenosti souvisí. Důvodů pro různé odchylky může být několik. Nicméně jsem už narazil na rozdíl mezi ujetou vzdáleností podle PP a podle GPS. A odchylka to byla velmi blízká odchylce rychloměru.

Ideální by byl okruh, nicméně pěkný test lze udělat na prázdné dálnici (třeba v noci) - na tempomatu si nastavíš rozumnou rychlost a po danou dobu prostě pojedeš. Po rozjezdu na cílovou rychlost vynuluješ PP a pro měření času použiješ rozumně přesné stopky. Takže budeš mít k dispozici přesný čas jízdy, rychlost udávanou rychloměrem, průměrnou rychost podle PP, ujetou vzdálenost podle PP, rychlost podle GPS a ujetou vzdálenost podle GPS. Pokud má odometr a rychloměr různou odchylku, tak bude zajímavý pohled na průměrnou rychlost. Tohle by mělo osvětlit přesnost jednotlivých údajů, například i měření délky trasy podle GPS - kromě tradiční GPS by nebylo špatné vzít s sebou i performance box, ty dokáží měřit s přesností na 0,1 km/h (nebo i lepší) a jsou kalibrované.
Avatar - white label
Realna spotreba
| 22. 8. 2012 12:44
Tachometr ve voze má povolenou určitou toleranci/odchylku, která je do mínusu (kdy by ukazoval méně, než je realita) logicky velmi přísná a do plusu naopak mnohem tolerantnější, proto všechny tachometry raději přeměřují směrem nahoru.
Realna spotreba
| 5. 10. 2012 15:11
OMG

Meranie v aute prebieha nie na základe rýchlosti, ale otáčok.
Tachometer ukazuje preto menej, aby v prípade použitých kolies s väčším priemerom neukazoval viac!

Pr. auto s 14" kolesami bude pri reálnej rýchlosti 100kmph ukazovať 110 kmph.
To isté auto s 16" kolesami bude pri rovnakej reálnej rýchlosti ukazovať 100 kmph.
Avatar - Pekelná Micinka
CitySafety
| 20. 8. 2012 10:59
Měli jste to vyzkoušet proti tý Vltavě. >:-[] Je to docela pěkný, ale prostě moc drahý, myslím v testované verzi. Co všechno je za těch 40k Kč příplatků?
CitySafety
| 20. 8. 2012 14:09
Proti Vltavě by to bylo poněkud nerozumné, alespoň z pohledu lidí uvnitř >:D

jinakv ýbava testovaného vozu:

Sound plus: 6 reproduktorů, nouzové brzdění City, přístrojová deska "red", 4 dveře, boční skla vzadu výklopná, Drive pack: tempomat, park pilot "classic", 4 kola z lehké slitiny 6 J x 16, pneumatiky 185/50 R 16, přenosný navigační a informační systém "Maps and more": barevný dotykový display (úhlopříčka 12,7 cm), zobrazení mapy 2D / 3D, navigační mapy Evropy na vnitřní paměti, ovládání hlasem, dynamické navádění separátním RDS-TMC-tunerem, šachta na micro-SD kartu do 32 GB, zobrazení informací o voze (multifunkční ukazatel a další),přehrává soubory MP3, WMA, hands free pro mobilní telefony s Bluetooth (Hands-free profil 1.5, GMS 900/1800 MHz),bluetooth audio (kompatibilní s A2DP 1.0 a AVRCP 1.4), lak červený "red"
Avatar - Pekelná Micinka
CitySafety
| 20. 8. 2012 22:05
Aleši, to jsi hodný, že jsi sem vše vypsal... Mě to zajímalo jako příplatkové položky, snad tohle všechno není v ceníku jednotlivě?!? :-O
Avatar - Nerez
Up! naživo
| 20. 8. 2012 11:03
Nový Up! jsem měl možnost vidět nedávno, kdy jel předemnou. V bílé barvě. Bohužel musím uznat, že i když Citigo není žádný krasavec, tak proti Up! má pořád co nabídnout.
Přední část Up! s podivně "přilepenou" částí s mlhovkama a RZ doplňuje stejně nevzhledný zadek s černou částí pod zadním oknem.
Uvidíme ještě jak bude vypadat Mii naživo, ale zatím u mě vede Citigo před Up!, alespoň co se designu týče.
Avatar - Pekelná Micinka
Up! naživo
| 20. 8. 2012 11:10
Já Up! viděl jen z dálky, ani CitiGo nejezdí v hojných počtech, viděl jsem jich jen několik, z toho tak 3 reklamní/firemní. Porovnávat s Up!em tedy zatím nechci, ale u takhle malého auta bych za značku ochoten platit nebyl. Ano, Up! má hodnotněji působící detaily, ale výrobní kvalita obou bude srovnatelná a výbava u takhle malého auta, no... Chápu, že Up! si své zákazníky najde, zejména někdo single kdo žije v centru velkého města a pohybuje se skoro výhradně jen tam, přesto chce konzervativně vypadající a plně vybavené auto, spíš tedy přibližovadlo. To se ale netýká ani Prahy, na takové auto je stále malá, a je tu dost terénu. Možná Paříž, Londýn...
Avatar - white label
Up! naživo
| 20. 8. 2012 13:34
Já je viděl bezprostřeně vedle sebe a přes velkou podobnost celku působil UP! až překvapivě výrazně hodnotněji/atraktivněji. Tohle auto ovšem mělo mít možnost plně automatické převodovky, ať už klasického tiptr. s hdm, nebo 7st. DSG, jako v aktuálním Polu. Posilovat levou nohu a hlavně kvedlat pravačkou, je dnes u nového městského! vozu (navíc za podobné prachy) archaický vopruz. ;-)
Avatar - woody-alien
Up! naživo
| 20. 8. 2012 13:49
Souhlas, když ti žena přijede večer z práce domů a má výrazně "namakanější" levé stehno a pravý biceps, není to zrovna bůhvíjaký pohled... >:D >:-[]
Avatar - white label
Up! naživo
| 20. 8. 2012 14:51
Přesně tak a navíc už má pak jednu nohu a jednu ruku více unavenou, z toho pak vznikají problémy, jako "asymetrický sex" apod. >:D
Up! naživo
| 20. 8. 2012 15:17
>:D
Avatar - woody-alien
Up! naživo
| 20. 8. 2012 21:31
>:D Asymetrický sex ???? Pán Bůh s námi a zlé pryč... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
Up! naživo
| 20. 8. 2012 22:10
Jak z filmu Woodyho Allena...
Avatar - Pekelná Micinka
Up! naživo
| 20. 8. 2012 22:06
A hlavně je to nanejvýš podezřelé... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Up! naživo
| 20. 8. 2012 22:15
Takže defacto co jsem říkal nahoře, své zákazníky si najde a působí hodnotněji. Jen s tím DSG... vešlo by se tam? A víš kolik si fauvé řekne za déesgé? Aby pak UP cenově neatakoval CéCé. >:D
Avatar - white label
Up! naživo
| 20. 8. 2012 22:22
Za to DSG chce VW u Pola 40 tisíc Kč, nebylo by to pro každého, ale ta možnost by byla dobrá. Jestli by se vešlo jistě nevím, ale spíš jo, tohle suché 7st. dsg není prostorově nijak zvlášť náročné na zástavbu.
Avatar - Pekelná Micinka
Up! naživo
| 21. 8. 2012 01:42
Myslím, že pro vozejk velikosti Up!u by klidně mohl mít CVT. No jenže dalších 35 tisíc za DSG, to už opravdu posouvá cenu do nepříjemných výšek. I když kdo ví, jednoho dne se možná probudíme a přečteme si článek o Up! GTI, nebo dokonce Rxx.
Up! naživo
| 21. 8. 2012 11:24
Dnes už VW svá R nečísluje. ;-) Pokud jde o převodovku, také bych řekl, že hlavní problém bude cena. Tady by museli přijít s něčím levnějším a méně sofistikovaným, což se jim zřejmě nevyplatí. Ale jeden nikdy neví, jak říkáš.
Up! naživo
| 25. 8. 2012 11:08
Jsem si vzpomněl; říkalo se, že VW připravuje jednospojkového robota jako levnější alternativu k DSG. Takže je možné, že Up! a spol. dostanou tuhle převodovku.
Avatar - white label
Up! naživo
| 28. 8. 2012 21:40
Ano, to by bylo logické a pro Up! určitě prospěšné.
Up! naživo
| 5. 10. 2012 15:18
UP! GTI sa plánuje na budúci rok :-)

hmm GTI s 80 PS... úsmevné :-))) VW považuje svojich zákazníkov asi za kreténov
Avatar - white label
Up! naživo
| 5. 10. 2012 23:20
Kdes přišel na to, že by měl mít případný UP! GTI jen 80PS, když už jeho verze GT má mít 110PS?
8-s ;-)
Avatar - PeterLuk
Up! naživo
| 21. 8. 2012 23:07
Neboj, veď je to "ľudové auto", takže by cena bola 16 000 eur >:-[]
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 11:04
no nevim ale za 230 tis koupim corsu 1.2 16V s vestavěným LPG z fabriky a budu mít mnohem komfortnější a hodnotnější auto (klima, el. okna s tlačítkem na okno spolujezdce i u řidiče, centrál na DO, plato se šňůrkama, atd.) a náklady asi 1,1kč/km...
Avatar - Flai
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 12:11
Tady bych LPG moc nedoporučoval. Pokud někdo jezdí opravdu krátké trasy,třeba do 10 km a mezitím 3x někde zastaví (do obchodu,banka,atd.) tak to bude často startovat na benzín,navíc většina aut parkuje venku. A v takovém mrazu -10 trvá přepnutí třeba i 5 km ;-\ v mém autě je systém,který dokáže startovat přímo na LPG ovšem motor musí mít onu teplotu potřebnou k přepnutí na LPG. Nemám ještě zkušenost s tímto systémem LPG v zimě,ale co jsou poslední týden v noci ty teploty kolem 5 stupnů ,tak to trvá cca. 3km ...
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 12:18
no pokud se jedná o ***čky několik set metrů tak to snad je lepší dojít pěšky, já to mám do města cca 15 km, do globusu cca 10 km...
Avatar - Flai
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 12:51
no právě a jestli z tech 10 až 15 km pojedu 2 až 5 km na benzín tak už ta úspora na LPG není takové terno ... Ale pořád lepší ,než jet celou cestu na benzín :-!
Avatar - Slavek-TDM
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 14:26
Pokud ma Opel fabricke LPG se vstrikovanim plynu v kapalne fazi (nevim, neznam), neni treba se o benzin vubec starat, protoze prepnuti je vlastne okamzite. To zpozdeni u prestaveb se vstrikem plynne faze je kvuli ohrati vody v reduktoru, aby se kapalny propan-butan mohl odparit (butan ma teplotu varu pokud me pamet nesali 5 stupnu celsia).
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 14:46
nevim přesně jaký mají systém, ale auto v tomto počasí přepíná na plyn při cestě z parkoviště před salonem do dílny, což je asi 100 m...nevím jak to bude fungovat v zimě
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cena vs spotřeba
| 20. 8. 2012 21:47
Na LPG sa ti standardne prepina dlhsie pri prvom starte, ked je studeny motor. To chvilku trva kym dosiahne tych zhruba 40C kym prepne. Dalsie prepnutia su uz velmi rychle, kedze motor je teply.
Okrem toho predpokladam, ze kazdy system ma moznost "nudzoveho" startovania priamo na LPG. Ja som to vyuzival na sekvencnom vstrekovani na mojej starej Felicii. Musel som podrzat tlacitko prepinania benzin/plyn a zapnut zapalovanie. System zapipal a startoval rovno na LPG. toto som vyuzival 9 mesiacov do roka a tie zvysne zimne 3 tiez ked to bol druhy start a motor bol teply.
Avatar - KANKUNEN
Tato krabice od bot
| 20. 8. 2012 11:09
je jasným vítězem ve třídě Velorex, které se zúčastňují ještě kolíňaňi. Nějaké jízdní vlastnosti u auta pro důchodce a ženy co se bojí řídit jsou šuma fuk. Takové Twingo je úplně jinde a Polo je už vůz.
160
| 20. 8. 2012 11:09
Nedá mi to...
44 kW verze umí, cituji: "Udržet 160 km/h kopec nekopec", silnější VW se vyhrabe tak tak na tuto hodnotu?
Tak nevím, kdo lže, ale mám pocit, že pan Jungmann to nebude...

160 kopec nekopec neudrží ani Fabia BBY. No nic, za 280 tisíc si umím představit daleko lepší auto - Twingo 1.2 16V, fuchsiová, polepy, dělené sedačky, litá kola, jinak komplet výbava - 270 tisíc, navigaci si dokoupim, protáhnout za přístrojovkou 12 V je záležitost na dvě hodinky.
160
| 20. 8. 2012 11:57
Výbornej postřeh :-)
160
| 20. 8. 2012 12:20
za 280 jsou luxusni jetiny vyssi stredni tridy, abych dal 280k za tohle auto z kindervajicka, tak to by me museli hodne dlouho mucit nejaci profici na lamani teroristu >:D
160
| 20. 8. 2012 12:38
A tak já to celkem chápu, třeba pro exku byla veliká i krátká Fabia, mně pak po autoškole na Sobovi udělala nespočet zářezů. Teď má pokud vím Aygo a zatim dobrý, zvlášť když pracuje na Národce.

Jinak jsem pro tohle auto (alespoň podle marketingového oddělení koncernu) cílovka...a ke koupi se stavím úplně stejně jako Ty >:D To tak, ještě by mě v tom někdo viděl >:-[]
Avatar - Nerez
160
| 20. 8. 2012 12:38
Mě by zase museli mučit abych koupil jetou vyšší střední za 280k. To bude asi kvalitka za ty prachy, kolik do toho vrazíš dál? Dalších 280 na opravy a abys to uživil?
Navíc lidi co přemýšlí o autech typu Up! to chcou do města a určitě by se jim tam chtělo šaškovat s pětimetrovou krávou.
Avatar - white label
160
| 20. 8. 2012 13:24
:yes:
Avatar - woody-alien
160
| 20. 8. 2012 14:01
Trefa, "za to bych měl tááááákhle velkou ojetinu" je tu hojně používaným argumentem. Jenže někdo (třeba já) už žádnou ojetinu nechce a když hledá auto do města a na pár kilometrů kolem, tak si nekoupí vyšší střední. A pokud se týká studu "Velkého řidiče", například v novém Twingu jsem se projížděl vysloveně s dobrým pocitem...To je jenom otázka náhledu.
Avatar - white label
160
| 20. 8. 2012 14:46
:yes:
160
| 20. 8. 2012 15:25
Souhlasím, jen pokud jde o opravdu městská auta, podle mne by měla být ještě menší. Parkování na kolmo je v přeplněných městech velká výhoda.
160
| 20. 8. 2012 15:32
Cinquecento bylo takovej Polskej Smart v tomhle směru :-)
160
| 20. 8. 2012 16:37
mam takove auto a nesezralo me ani na servisu, ani na provozu, naopak luxusni drazsi auta jsou jiz odzacatku stavena na mnohem vetsi vydrz, a co je podstatne velka cast tech aut je bud majetkem spolecnosti, nebo lidi co nemaj potrebu setrit na servisu kdykoliv je potreba, takze ty auta dostavaj vpodstate idelani servis tak jak si zaslouzej

ale jsem rad ze mezi lidma koluje ono "sezere te na servisu a nakladech na provoz", aspon jou ty auta jako ojetiny nadherne levny :-)
160
| 20. 8. 2012 12:39
Máš recht, za 280t se dá sehnat jetý Maserati.
160
| 20. 8. 2012 12:40
áá zase ojetina lepší jak malá funglovka.
To je jako kdybys trvdil....nekupuj si novou garsonku...tady máš za stejný prachy barák po cikánech.... :no:
160
| 20. 8. 2012 12:42
Ale můžeš si bejt u toho baráku jistej, že všechny těžký kovy už jsou pryč. Zdraví především.
160
| 20. 8. 2012 12:47
to sice jo..ale to pižmo neodstraníš >:D
160
| 20. 8. 2012 12:58
To je trochu blbý srovnání.
Avatar - Choochoo
160
| 20. 8. 2012 14:18
:yes: >:D
Avatar - white label
160
| 20. 8. 2012 14:45
Že by další bazarovej kovboj... :*) >:-[]
Avatar - Choochoo
160
| 21. 8. 2012 10:01
Ale kdeze ty kovboji, to je za to protiteroristicky komando >:D
Avatar - Emel
160
| 20. 8. 2012 12:37
Jo, to budou ty 16" kola, jinak by to jelo 170... kopec nekopec.
160
| 20. 8. 2012 12:40
A já pořád čím to je, už jsem chtěl brát Fábinu do servisu... ;-)
Ta to nedá ani na čtrnáckách, zato z kopce lízne 200.
160
| 20. 8. 2012 12:56
Kamarád má Fobii 2 před FL nejslabší 1.2 44kW...má ji od novoty a krásně si ji zajel..občas jí pěkně protáhnul a dneska dá město kolem šesti a půl..dálky skoro pod šest a maximálku na 162km/h . I v servisu se divili jak mu pěkně šlape..většinou tam mají mrtvice po důchodcích co to netočí.

Je zajímavý že proti UP! jsou kolíňata živější a snad i úspornější
Avatar - Choochoo
160
| 20. 8. 2012 14:23
No tak ja dam meste taky okolo 6,5l, pac prsote jedu na spotrebu, dobrzduji motorem, mimo mesta dalky i s dalnici za 5,6-6l, dle chute na dalnici a vykon je 2,5x vetsi ;-) Dalky s Jazzem za 4,5l, to mu rikam odpovidajici spotreba a ne pod 6 a pritom vykon skoro 2x vetsi ;-)
Ale jinak to asi na Sade slape >:-[]
160
| 20. 8. 2012 15:11
na poměry http je to slušný >:D
Avatar - Choochoo
160
| 21. 8. 2012 10:02
to asi jo >:D
Avatar - qwert88
160
| 30. 9. 2012 13:42
to jo možná až to začal tunit ne >:-[],chip,filtr a podobný nesmysly.
160
| 20. 8. 2012 13:46
jo jo, legendární Vaverkův test.... "kopec nekopec..." 8-s Bože....
160
| 20. 8. 2012 13:52
:yes: Pan Vaverka občas válí. Tohle je legendární. Ač na tu úžasnou výhodu Roomstera - tzn. že je úzký >:-[] to ještě nemá...
160
| 20. 8. 2012 18:42
Jestli to neni tim, ze tyhle auta dosahuji maximalky na 4. rychlostni stupen (aspon podle navodu k obsluze) a 5-ka je jenom "udrzovaci".
44kw CitiGo tech 160km/h na rovine da, takze tohle tech 170 ject proste musi :-)

[odkaz]

[odkaz]
160
| 22. 8. 2012 19:42
Já jel s CitGo 44kW tachometrových 170, po rovné dálnici nějakých 20km v kuse... Reálných 160 je opravdu reálných :-) Nevím teda,jak kopec-nekopec... Ono totiž není kopec,jako kopec >:D
cena
| 20. 8. 2012 11:19
na moj vkus je ta cena sialena...
11310€ (prepocet kurzom) je neskutocne vela
za to sa da kupit 80kW kia rio edition1pro (rychly pohlad do cennika) alebo hociake ine auto...
cena
| 20. 8. 2012 11:31
hlavně dát přes 280 tisíc za auto,u kterýho se nedá nastavit hlavová opěrka,za auto,který nemáá stahovací,ale vyklápěcí zadní okna,za auto co nemá ani takovou základní věc jako šnurky na zvedání krytu kufr mi přijde naprosto šílený!! Nehledně na ty lakovaný plechy v kufru a interiéru! už základní cena mi příjde přestřelená,ale tohle už je vrchol! a CitySafe ani tempomat to nezachrání! :-)
Avatar - ethicon
cena
| 20. 8. 2012 12:02
nečítal si "test"? veď je to štýlovka..:-)."Červeně lakovaný plastový panel dělá s interiérem doslova zázraky: nezakrytá kovová konstrukce dveří najednou nevypadá tak hrozně, ba naopak. Vypadá stylově. Klasická ukázka pořekadla „z nouze ctnost“ v praxi" ...??! zaujímalo by ma či by pán redaktor tieto vyslovene faux pas záležitosti podobne hodnotil ak by sa jednalo o inú značku...auto pritom vôbec nevyzerá zle, videl som ho naživo a jazdne bude asi tiež OK, len ho netreba posúvať inde ako patrí a to medzi malé cenovo dostupné autá pre mladých či dôchodcov, aj ked v tomto prípade to konštatovanie ohľadom ceny príliš neplatí...
Avatar - Emel
cena
| 20. 8. 2012 12:36
Z nouze ctnost je přece dost trefný popis... bez ohledu na značku.
cena
| 20. 8. 2012 14:06
Netřeba nic dodávat, díky.
Avatar - ethicon
cena
| 21. 8. 2012 09:30
..ale v akom pozitívnom kontexte je to konštatovanie "z nouze cnost"...opakujem, ak by auto inej značky nemalo pomaly koberec, sťahovacie okná, tapacírung asi by za "stylovku" označené nebolo..."stylová" je akurát cena, za ktorú môžeme kúpiť pomaly auto nižšej strednej od iného výrobcu...za vyše 10000 euro u nás dostatne 500ku na 16tkach s panoramatickým oknom a 100 konovým motorom ...ale to je v podstate jedno ..
cena
| 20. 8. 2012 15:34
Pokud jde o ty opěrky, ty si kolikrát nenastavíš ani u mnohem, mnohem dražších aut.
cena
| 20. 8. 2012 16:41
A teď si představ, že existuje výrobce, původem z Mnichova, který se na lakování jak zavazadlového, tak motorového prostoru zcela vybodl a přesto se najdou tací, kteří jsou za tyto výtvory ochotni vypláznout sumu řádově pětkrát vyšší než za tento VW.
cena
| 20. 8. 2012 12:46
Taky to není auto pro Slováky >:D
Nic ve zlým...ale cílová skupina zákazníků je v Německu a na západ od nich.V říši už jich jezdí docela dost.Prostě je to Das Auto a ne nějaká unterŠkodofka.Takže si VW může nastavit cenu.I když se to vyrábí v BA..je to prostě jen kvůli ceně....makáte jim stejně precizně jako v Německu ale za třetinu nákladů >:D

Navíc mi UP! přijde hezčí v přední partii než Cígo.Svezl jsem se v něm právě v Říši a je to hezká hračka...ale tak pro německý vysokoškolský studentky ze střední vrstvy >:D
cena
| 20. 8. 2012 13:07
Dovolim si tvrdit, ze ani bezny Nemec nevysoli za taketo nic auto 11310 EUR, hlavne, ak za tu cenu ma x lepsich o triedu vacsich aut, mrkni napr. akciu na Seat ibizu za 10000,-Eur s 60mesacnym leasingom a nulovym preplatenim, do mesta a bezne mestske jazdenie urcite lepsia volba

[odkaz]
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 13:54
Praveze bezny Nemec si kupi ako 2. auto VW Up nez Ibizu.

Kedze UP je mensi, uzsi (specialne 3dv. verzia) a ma mensie naklady (servis, spotrebne diely, udrzba) a spotrebu.

Cize vyrazne vhodnejsi na mestske jazdenie.
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 15:35
Přemýšlel jsi někdy nad prodeji Smartu?
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 16:16
Chces porovnavat Smart so svojim image s VW UP a dokonca tam dat rovnitko?
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 18:17
Nepsal jsi o image, ale o tom, že za dané peníze máš větší a lepší auta.
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 18:59
a.... ved za tie peniaze mas lepsie aj vacsie nove auto ako UP, Ibizu som dal len namatkovo, UP pravdepodobne bude na tom ako Fox, cenovo prestrelene, ako 2auto do rodiny ani nahodou,
Zbytocne tahas do diskusie Smart ten ma inu "pridanu" hodnotu a image ;-)
Avatar - white label
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 19:42
Jasně, zrovna ze Smartu si každý hned sedne na zadek. >:D
UP! v highlinu nemá o nic horší image než Smart, děláš z něho něco co vůbec není, jako by měl Smart málem logo Rollsu. ;-)
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 21:01
Jasně, tak nám něco pověz o image Smartu. Třeba také o kvalitě zpracování, hodnotě materiálů. Ty se snažíš o nějaké srovnání, já se jen ptal, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Protože je to relativně hodně drahé malé auto. To je ta relevantnost. Za cenu Smartu také koupíš větší a lepší auta. Ale ty si asi opravdu myslíš, že si lidé kupují Smart kvůli jeho výjimečné image. >:D Je to takové kapesní Ferrari, že jo. >:-[]
Avatar - white label
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 21:04
:yes: >:-[] (viz 19:42)
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 21:18
Možná mu jednou dojde, že problém je v sousloví "větší a lepší". ;-)
Avatar - white label
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 21:23
Tady se dost těžko vysvětluje, že vždy neplatí, čím větší, tím lepší.
Jak psal woody, za tuhle cenu můžu mít taaaakhle velkou ojetinu a nepaltí to jen pro ojetiny. ;-)
Bezny Nemec a VW Up
| 21. 8. 2012 09:52
MT, ano za dane peniaze ako za UP mas uz na vyber lepsie a vacsie nove auto /doplnim aby neboli pochyby praktickejsie takmer po vsetkych strankach -prvotny moj odkaz.
Navyse CR, SR nie je centrom Galaxie, predaje Smartu u vas u nas su mozno mizere, tak sa kukni trosku na zapad ake blsky tu jazdia a ze je medzi nim dost aj tych Smartov. Mne je Smart ako taky ukradnuty, UP toboz- z toho sa len niektori budu snazit vyrobit nadauto, jeho ceno ospravedlnit ako vyhru v Lotto, takze zhrnute z tychto blsiek modlu nemam.
Je pekne, ze ty si myslis, ze ja si myslim ale pisem ti, ze zle si myslis :-) , lepsie povedane nemysli za druhych ;-)
Bezny Nemec a VW Up
| 21. 8. 2012 11:37
Nikde jsem nepsal, že mluvím o ČR. Když už jsi to načal, myslel jsem spíš na Německo a evropský trh (myšleno EFTA) jako takový. Ať už protože v ČR dohromady za rok strávím pár týdnů, nebo protože pro Up! nemá být ČR hlavní trh, tam má být tahounem hlavně Citigo. Ty jsi prostě použil určitou logiku (za dané peníze existuje větší a lepší => nemá smysl ho kupovat) a já kontroval otázkou, jestli jsi někdy přemýšlel nad prodeji Smartu. Mně vůbec nejde o Up!, jde o tu zvrácenou logiku, kterou argumentuješ.
Bezny Nemec a VW Up
| 20. 8. 2012 13:19
ja by som taky optimista nebol... podla info z tunajsich fabrik, VW vyrazne znizil objednavky dielov na UP tak neviem neviem ci ten predaj je az taky ako predpokladali/dufali
inak o kvalite nepochybujem, len cena mi pride premrstena
Video
| 20. 8. 2012 11:24
To je normální, že při zadupnutí brzdy skřípou tlumiče/ramena jak kdyby 5x objely planetu? ;-)
Spotřeba vs. prostornost
| 20. 8. 2012 12:33
Konečně článek pro pobavení :-)

Spotřeba 4l by u takového prcka měla být samozřejmost...ale odečítat průměrnou z pal PC to je tak pro blesk...ne pro auto.cz ( i když...není se čemu divit...když je to jedna firma)

O to víc zabolí,že to určitě nejeli s plným autem.Takže naložený Up spolyká stejně tolik co starý dobrý TDi v kombíkový vochcávce,která toho uveze mnohem víc a má i lepší dynamiku.

Nedá mi to srovnat s mým Waranem...motor VW 1.3 43kW pouze 4rychlostní převodovka,plně pětimístný,kufr 550 litrů. S plným kufrem rychlostmi kolem 95km/h (GPS) a použitím LED denního svícení jsem se dostal na 5.8 - je to rozdíl 21let...300 ccm a jednoho válce,navíc karburátorový motor.
Kdysi jsem se na 5l/100km dostal i s Fávem 135BMM 40kW. Jde to i bez ukazatelů přeřazení a startstop.
Avatar - Choochoo
Spotřeba vs. prostornost
| 20. 8. 2012 14:35
Kdyz vezmu v uvahu, jak uz tady nekdo uvadel ze mu tohle auto bralo merenim pres nadrz o 1,5l vice, tak jsme na spotrebe mimo mesto na 5-5,5l, coz zvlada Jazz(auto o 2tridy jinde, dle kufru 340l a prostornosti pro posadku shodnou s auty nizsi stredni) vykonem 73kW s prstem v nose. Se starsim Jazzem jsem jezdil do Vidne za 4,6l a to jsem to meril pres nadrz a u palubaku se se pred prijezdem na pumpu prehoupla hodnota na 4,6l a po namereni pres nadrz to bylo 4,61l ;-)
Spotřeba vs. prostornost
| 20. 8. 2012 15:06
vyjímečně přesnej palubák :yes:
Já měřím vždycky od plna do plna.Akorát hned za mojí pumpou je kruháč,tak nevím kolik vycintám když po něm jedu hned z pumpy >:D
Avatar - Choochoo
Spotřeba vs. prostornost
| 21. 8. 2012 10:23
Pravda je ze i druhy Jazzik z roku 2009 ma stejne presnekj palubak jako ten z roku 2006. Civic z 2010 je uz na tom hure, 0,2-0,4 pres jednotlive nadrze. Po tech prvnich 10000km jsem dosel k zaveru 0,3l a uctenky a nafoceny palubak s km uz jsem pak neprepocital.
Avatar - white label
Spotřeba vs. prostornost
| 20. 8. 2012 15:11
No jo, ale to je disksuní Honda kde nic není nemožné... >:D
Avatar - Choochoo
Spotřeba vs. prostornost
| 21. 8. 2012 10:12
No tak ja vim ze by sis ji chtel trochu privlastnit, ale bohuzel neni diskuzni je moje druha ;-)
Jedna se o motor 1,2 s 57kW a dvema svickami na valec pro lepsi zapalovani a nizsi spotrebu, takze tech 4,6 proste udelala, ale byla prazdna. Udelala je tam i zpatky. Foto palubaku nemam, ale muzu Ti nabidnout foto palubaku ze Civica 1,8, 103kW, po vymene oleje a vzduchoveho filtru, urcite budes spokojen. Palubak promeruje 0,3l, mereno pres nadrz na prvnich 10000km ;-) Cesta 55km Z mesta A 395m n.v. do mesta B 381, takze po rovine.
[odkaz]
Meganářez
| 20. 8. 2012 13:30
Byl jsem hodně zklamaný a zaskočený, že tady už dva dny nebyl žádný článek o Rapidu, skoro jakoby pisálkové zapomněli kdo je živí. Ale teď jsem pochopil, bylo potřeba udělat místo pro tenhle technický a designový meganářez budoucnosti ze stáje VW.

Tahle UP-paráda je dnes to nejlepší pro každého mladého kluka či slečnu s vysvědčením v kapse. S úvěrem od Škofinu bude tohle "dělo" za necelých čtyřista (tisíc) a to se vyplatí, my takovéhle šance neměli.
Avatar - wladyk
Meganářez
| 20. 8. 2012 14:03
U auta do města, jak je mimochodem všude zdůrazňováno, má tempomat opravdu velký smysl >:D a "sportovní naturel" s 55 kW to je něco, co jsem dlouho neslyšel a ani neuslyším. >:D
Meganářez
| 20. 8. 2012 14:38
ale hlavně ty vyklápěčky fzákladu !!! >:D
Meganářez
| 20. 8. 2012 18:59
a prosím nezapomínat na parkovací senzory, u takhle velkého vozu jsou už nutností
Avatar - white label
Meganářez
| 20. 8. 2012 19:56
Já bych je vzadu bral u jakkoli velkého vozu, oči vzadu nemám a soustu věcí můžeš vzadu přehlídnout i v tak malém voze, od obyčejného patníku až po malé dítě.
Meganářez
| 20. 8. 2012 18:54
:-)
Meganářez
| 21. 8. 2012 18:14
No naposled jsem tuhle kombinaci 55kW a sportovní naturel u P106 ;-) A tam to fungovalo, u Upu to rozhodně fungovat nebude >:D
Avatar - white label
Meganářez
| 21. 8. 2012 21:56
Rozhodně, hlavně to raději vůbec nezkoušej, mohl bys být třeba taky hodně "zklamaný", a to ty bys určitě velmi nerad... :*) ;-)
City Safety
| 20. 8. 2012 13:35
City Safety zajímavá to věc...nicméně by to chtělo ještě i test třeba v 30km/h a 50km/h. Jet na jedničku bez plynu je něco jiného než rychlost 30km/h. Zajímala by mě v té vyšší rychlosti reakční doba systému...
Avatar - Tomas_2002
City Safety
| 20. 8. 2012 13:51
Do 30 to funguje ihned, stojí na fleku. V 50 už to nefunguje vůbec a systém to ani nevyhodnocuje, ani nebrzdí.
Video
| 20. 8. 2012 13:39
A to video ste točili mobilom? 8-s
Video
| 20. 8. 2012 13:54
Ano
Video
| 20. 8. 2012 15:08
to ani v redakci nemáte alespoň obyčejnější "kamerku"?
Při vší úctě,kdejaký autoblogger natočí kvalitnější video.
Vysvětlení typu - je to jen momentka pro ilustraci neberu >:D
Video
| 20. 8. 2012 15:11
Je to jen momentka pro ilustraci >:D
Avatar - white label
Video
| 20. 8. 2012 15:14
No jo, Trabimaker tě evidentně "nebere"... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
Video
| 21. 8. 2012 01:59
>:-[] >:-[]
Video
| 20. 8. 2012 15:17
to bylo zákeřné >:D
Video
| 20. 8. 2012 15:54
ne, tak vážně: tahat s sebou kameru s kameramanem nebudeme, nějaká videa děláme (zatím poslední je 640d Gran Coupe), ale na obsluhu profesionální kamery si jako redaktoři rozhodně netroufáme. Takhle jsme to natočili "mimochodem" při focení aut na mobil, pak jsem to sestřihnul a bylo hotovo. Je to myšleno vysloveně jako doplněk, ale máte pravdu, že technická kvalita videa není nejlepší. Mimochodem, takto vypadá podobná "rychlovka" ale na kvalitnější mobil s jablíčkem: [odkaz]
Video
| 20. 8. 2012 16:16
stačí běžná ruční kamerka....ta je lepší nejen ve kvalitě záznamu,ale hlavně optice a barevnému podání.Nebo mi na acz prostě jen chybí staré dobré videorecenze :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Video
| 21. 8. 2012 02:28
Spíš by stálo za to, natočit to tím foťákem, pokud mezitím nefotíte jiný auto, tak na tenhle minutovej manévr by snad šel použít. ;-)
Video
| 21. 8. 2012 08:35
Vyzkoušíme ;-)
Video
| 20. 8. 2012 15:19
teď vážně >:D ten city safety zabrzí i s kvaltem,to znamená že motor zhasne? Nebo je tam nějak ovládaná spojka?
Video
| 20. 8. 2012 15:39
Ano, mělo by. Já jsem byl k autu ohleduplnější, na druhou stranu je vidět, že funguje i na neutrál (ostatně, proč by nefungoval).
Video
| 20. 8. 2012 15:47
docela by mě teda zajímalo jak je to ovládání spojky řešený.Pokud by to se zařazenou rychlostí zhasnulo motor,tak je to typicky v popojíždějící koloně docela nanic
Video
| 20. 8. 2012 18:16
City Safety není adaptivní tempomat. Pokud zabrání nehodě, tak je zhasnutí motoru malá daň. Tyhle systémy berou v potaz rychlost, takže dokud dodržíš bezpečný odestup, tak se nic neděje. A i kdyby zareagoval, protože jsi to přepískl, vždy to můžeš sám zachránit.
Video
| 20. 8. 2012 15:44
S CS nemám zkušenost, ale u Volva motor zhasne. Prioritou je zabránit nehodě. Nepředpokládám, že by to tu bylo jinak. Ostatně mám pocit, že staré ACZ tu video s XC60 a krabicemi mělo. Ale možná si to pletu s autosalonem. Už je to nějaký ten pátek.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 13:47
V první řadě pane Jungmanne děkuji za pěkný test. Vše podstatné bylo řečeno, vše srozumitelně popsáno. Vaše testy považuji dlouhodobě za to nejlepší co na ACZ máme. Choďte za námi z AF častěji ;-)

Velmi, ale velmi jsem se těšil na test Upu! a doufal jsem, že testérem budete právě Vy. Snad konečně nyní rozsekneme onen gordický uzel. Dne 9.2.2012 vyšel Váš test Renaultu Twingo 1,2. Podobně vybavené, za podobnou cenu jako dnes testovaný Up! . Tehdy jste v závěru testu Twingo korunoval na krále A segmentu, ale zdůraznil jste že jste ještě nejel novou Pandu a právě Up! (Citogo ano). Toto tvrzení jste potvrdil i v diskuzi pod testem Twinga.

Takže já se nyní po půlroce ptám - je Twingo dle vašeho subjektivního dojmu stále králem A segmentu, nebo ho někdo z dvojice Up!/Panda překonal? ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 14:04
Děkuji, teď to ale bude spíše naopak, protože jsem dostal správu Autofunu v redakci na starosti :-) , každopádně z ACZ rozhodně nezmizím.

Tak, k těm minisokům. Už jsem jel se všemi a jsem o to víc zmaten. Všichni tři jsou velmi dobří. Můj soukromý pohled je takový, že Pandu bych nechal na třetím místě, a o jednom z dvojice Up!/Twingo bych musel přemýšlet s ceníkem v ruce. O něco sympatičtější mi je francouzský vůz, nicméně Up! boduje chytrým navigonem (to Lucembursko mu odpouštím) i podle mého i ergonomičtěji dotaženějším interiérem. Teď od stolu říkám Twingo, ale budu muset navrhnout srovnávací test ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 14:37
Já autorovi testu taktéž děkuji, nicméně jsem nepochopil, jak může kryt kufru - tedy papundeklové víko uvnitř zůstat po zavření v HORIZONTÁLNÍ (= vodorovné, rovnoběžné s povrchem země) poloze :-O Předpokládám, že v ten kufr někdo předtím použil, takže víko zvedl ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:05
Boha jeho, jetsli to tam je, tak je to samozřejmě VERTIKÁLNÍ konina >:D Děkuji, jdu to opravit.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:02
Gratulace k povýšení! ;-)

Děkuji za odpověď bez vytáček. Na srovnávačku bych se velmi těšil.

Je fakt, že Twingo limituje absence 5 dveřové verze. Sám jsem několik let jezdil třídvéřovým vozem (větší než A segment) a pokud člověk jezdí po velkém městě, je to peklo...

Vychytávky Up!u a Citigo v podobě úžasného ovládání oken či nezakrytých plechů v zavazadelníku (v interiéru mi tento prvek nevadí, naopak se mi vždy líbil) tento handicap Twinga lehce dohánějí.

Takže u mě by nakonec vyhrála ta Panda.

Ps.: Za cenu +/- 280tis. máme velmi slušně vybavenou F500 Color Therapy (Pop je za ceníkových 260!!!). A v tu chvíli se mohou jít dražší verze Up!u i Twinga "bodnout". Na to nemají.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:09
Ad P.S., jsou taky lidi, kterým rertrodesign F500 absolutně nic neříká (např. moje žena) a pak jsou taky lidi, pro které je velikost interiéru u takto malého vozu velmi podstatná (např. já) , takže to co píšeš o F500 vs Up!, Twingo apod., rozhodně neplatí nijak obecně.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:12
Nepopírám právo kohokoli mít vlastní názor na to či ono auto. Nicméně se domnívám, že výrazná většina by okamžitě sáhla po té pětistovce. Většina žen rozhodně, neznám ženu, které by se to auto nelíbilo...
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:19
Já zrovna pár takových znám..., myslet si, že zrovna F500 je typický dámský autosen může být poměrně krátkozraké, řekl bych, že se reálně líbí spíš mužům (jako dámský vůz), než samotným ženám. ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:24
Opakuji - tvrdím, že většina by bez rozmýšlení volila tu F500. To, že jsou dámy, které retro neoslovuje mi je jasné.

Např. V Německu, co vím já, je to sen skoro každé slečny ve věku 20-30 let. Znám i několik (velmi spokojených) majitelek.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:31
OK, jen pokud by to "skoro každé" byla skutečnost, vypadaly by prodeje F500 v (nejen v Německu) ještě trochu jinak. ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 15:45
Jenže F500 je opravdu drahé auto. I v tom německu si někdo s platovým mediánem (v přepočtu cca 35-40tis. čistého) sakra rozmyslí, zda raději za ty peníze nejít do něčeho praktičtějšího. Ale stejně - F500 se v evropě prodá +/- stejně jako Fabií. A to je sakra úspěch, ne?

A to, že F500 rozhodně není auto vhodné pro náš trh na tom nic nemění. ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 16:01
Řekl bych, že výhodou pětistovky je relativně příznivá cena. Malé stylovky se dokáží pěkně prodražit. Mámě se také líbila, ale porazil ji Mini i A1. Pro pětistovku hovořily hlavně menší rozměry.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 18:27
Pokud se na cenu F500 díváš v rámci srovnání se stylovou prémií Audi a BMW, pak ano, cena F500 je relativně příznivá. Ještě nedávno byl základ Pop za 300 tis., tzn. Mini startovalo na ceně o 25% vyšší.

Ale jinak prostě F500 dost drahá je, třeba právě z pohledu té mladé německé slečny ze středostavovské rodiny. Z pohledu mladé slečny z české středostavovské rodiny je pak F500 takřka nedosažitelným snem, neb za podobnou cenu má tato rodina své hlavní a jediné rodinné auto.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 20:55
Ano, beru to v tomhle kontextu. Podle mne pro typickou ženu-zákaznici bude styl hrát důležitou roli. Takže z aut nad pětistovkou má smysl uvažovat jen ta, která by ji dokázala oslovit. Z těch roztomilých, pěkných autíček patří mezi ta nejlevnější. Jak jsi řekl, pětistovka je i pro německou slečinku celkem drahou záležitostí, takže o Minim jen těžko může být řeč. V tom vidím výhodu.

Pokud jde o ty sny, tak je důležité, jak jsou reálné. Moje bývalá spolužačka dlouhou dobu snila exkluzivně o Murciélagu. Neříkám, že by se nespokojila s pětistovkou, ale skutečný sen je někde jinde.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:02
Ano, skutečný sen bývá opravdu trochu jinde, a co se týče snů, tak ty nemají nijak omezeny ani skupiny s relativně nižšími příjmy.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:07
Je normální, že člověk sní na několika úrovních (nereálnosti). Výjimkou do jisté míry mohou být miliardáři, tedy jejich děti.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:08
Kdybych dal své ženě vybrat z F500, MINI a A1, tak nejdřív vypadne F500 pak MINI a nakonec i A1, kterou vytlačí nová A3 za podobné prachy. ;-)
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:13
U nás to bylo naprosto stejné. F500 je roztomilá, ale Mini jí rozdupalo a to si pak podala A1. Dnes by ji porazila nová A3, ale... mámě jde hodně o rozměry, takže není zase tak jistá věc, že by si ji skutečně vybrala, byť by byla lepší. A za podobné peníze.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:17
Mé ženě jde také o rozměry, ale ona naopak nemá ráda (kromě toho retra) hodně malá auta, takže ta A3 by ji sedla i velikostí.
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:23
Pokud teď jezdí Golfem s tím, že Polo je velmi povedené, tak to dává smysl. A1 nahradila Yarise, takže opět podobná velikost. Jen je zvláštní, že bys vyměnil třídveřový Golf za Sportback. :-) Mně se Sportback současné generace líbí, ale znám tvůj názor na tři vs. pět dveří u kompaktů.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:29
Já bych rozhodně 5dv. kompakt nechtěl, to by musela být A3 jen pro ni, osobně si nedovedu představit, že bych (při své výšce) jezdil 5dv. kompakt s těmi strašně krátkými předními dveřmi... :-)
A navíc zatím žádná A3 nebyla za podobné peníze celkově tak dobré auto, jako Golf GTI (myslím jeho pátou a šestou g.).
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 22:54
Jo, GTI je dobrá volba. Jsem zvědavý na nový Golf, kolik toho nabídne v porovnání s A3.
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 23:41
Tak na to jsme zvědaví už minimálně dva. ;-)
[odkaz]
Avatar - woody-alien
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:48
Kdybych dal své ženě vybrat z F500, MINI a A1, tak si vybere to zelený. >:D Ale moje žena má jiné přednosti než vkus na auta a jejich znalost. Ostatně, já asi taky. Aspoň podle Ronaulta. ;-) >:-[]
Avatar - white label
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 21:52
Myslíš Ronaulta, jako toho profláklého auto fajnšmekra... >:D
Asi moc nechybělo a měl si místo Mondea Lagunu... >:-[]
P.S. Máš SZ
Avatar - woody-alien
Dotaz autorovi testu
| 20. 8. 2012 22:18
Ron má dostatek soudnosti, aby mi nevnucoval francouzskou produkci. Hlavně to neměl být "ochromovanej" Passat. Na "ochromovaný" Mondeo nejspíš zapoměl... >:-[]
F500
| 20. 8. 2012 15:09
Za cenu testovaného vozu mám F500 Color Therapy (na verzi Pop ušetřím 25 tis.) se čtyřválcem 1,2 51 kW. TO je stylovka. Pardon, ale v tomto světle je jakýkoli Up!, ale i třeba Twingo či Panda, v ceně nad řekněme 240tis. velmi hloupá koupě. Zkuste navrhnout své ženě či přítelkyni, že by za stejné peníze mohla mít F500, ale bude Up!, neb je lepší. A naučte se vařit, v blízké budoucnosti to budete potřebovat >:-[]
Avatar - white label
F500
| 20. 8. 2012 15:12
Viz 15:09 těsně před tebou. ;-)
F500
| 20. 8. 2012 15:13
Jo, už jsem ti odpověděl. ;-)
F500
| 20. 8. 2012 21:01
je zajímavé vidět kolika lidem se při slově miniauto ihned vybaví pětiklíště :-)
Avatar - woody-alien
F500
| 20. 8. 2012 21:56
Může být, ale jak psal WL výše, ne každému je Pětistovka po chuti. Takže bych nákup Twinga nebo Up!u v tebou zmíněné cenové relaci za hloupost neoznačoval. Prostě, lidé jsou různí.
Avatar - white label
F500
| 20. 8. 2012 22:10
Přesně tak.
Avatar - Johny.Rico
F500
| 21. 8. 2012 09:10
Souhlas.
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 15:54
Za tie peniaze si nič iné vo VW ani nezaslúžia.
Avatar - 3_diamanty
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 16:37
a si predstav ze ono tie predrazene nudne krabice maju v eu uspech...... ludia su na hlavu , normalny clovek si toto nemoze kupit ;-) pri vsetkej ucte ....... ludia su uz zblbnuti......
Avatar - rohYpnol
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 18:44
A proč jako? Na každodenní ježdění po městě místo mastné tyče naprosto ideál. Malé provozní náklady taky neokecáš a právě o tomhle tihle prcci jsou.
Opravdu miluji všechny chytráky, kteří smýšlí v rovině čím víc m3, tím víc auto 8-s
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 18:51
Treba vysadit Rohypnol a detoxikovat. Pisem vysokej cene a co za to! Keby som ti tie prachy dal na drevo, tak by som chcel vidiet, ci si kupis Up alebo nieco ine?
Avatar - rohYpnol
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 21. 8. 2012 21:49
naprosto jsi nepochopil. Tady nejde o mě. Já využiju zcela jiný druh vozu. Ale bydlet v Praze/Brně/Ostravě apod. někde na sídlišti a ***t se po centru - klidně bych sáhl po Up! A nemusí být nutně za 270, to už je jen o výbavě, kterou chceš, či o stylu.
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 20:59
problém je, že těchle prcků je mnohem více za mnohem méně peněz.
Avatar - rohYpnol
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 21. 8. 2012 21:51
a přesto nemají s odbytem problém ;-) Nikde netvrdím, že jinde nejde koupit levněji. S trochou "rozumu" se lze ale i s Up! či Citigo dostat na velmi zajímavé ceny.
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 5. 10. 2012 13:29
Tvoje teorie sedí, ze stejného důvodu je prodejnost hnujdejů na druhém místě.
Avatar - rohYpnol
Kopnúť ich ... a zaveliť "UPfahrt!"
| 20. 8. 2012 18:45
máš pravdu. Nic jiného než úspěch si nezasloužil >:-[] :yes: A jak je vidno, přišel viděl, zvítězil. Kolínká trojka vyšlapala cestičku a pak zaspala na vavřínech...
Citroen C4
| 20. 8. 2012 16:52
Za stejnou cenu jasná záležitost. :yes:
Citroen C4
| 20. 8. 2012 17:51
Nákupná cena nič nerieši, ňou to iba začína, rozhodne nekončí.
Citroen C4
| 20. 8. 2012 18:12
Nějak nechápu tvůj příspěvek. Jinak jestli myslíš spolehlivost a náklady na opravu tak VW asi taky není přeborníkem ve spolehlivosti že.
Citroen C4
neregistrovaný "SR20"
| 21. 8. 2012 08:19
???
Ak si chcem kupit male druhe auto na behanie po meste, tak urcite nekupim auto o hodne vacsie. C4 skor kupi niekto, kto hlada univerzalne auto, UP je mestske supermini.
Cena je vysoka, ale auto zjavne nie je urcene pre financne slabsich zaujemcov.

To si uz mohol tresnut perlu, ze v Dacia Logan MCV ma za tu cenu viacej miesta.
Pořád lepší Suzuki Swift,
| 20. 8. 2012 20:25
ten to má opačně: papírvá maximálka 165, GPS 182 a vypadá alespoň jako auto.. :-!
Pětiklíště
| 20. 8. 2012 20:39
No koukal jsem a mají za tyhle peníze akci na Fiat 500 v nějaké lepší výbavě. Pětistofka je hlavně miniauto, které vám dá takový trošku jiný pocit. Když jedete v RR po venkově chováte se jako aristokrat a vezmete si na to sako, když v 25 let starém US pick upu po lese chováte se jako dřevorubec a vezmete si flanelku, když v tomhle fiátku po městě chováte se jako nějakej macho ital se slunečníma brýlema. Ruku ven, v rádiu nějakou muziku na hlas, pískáte na holky a troubíte při každé příležitosti a cítíte skoro i tu vůni mořského vzduchu ... vážně. UP! je asi fajn, ale v jeho bráškovi citigo jsem se i o víkendu cítil, že jedu do práce :-(

P.S. Pravdivá historka ... teda až na ten RR
Pětiklíště
| 21. 8. 2012 22:29
Zkusil jsem si obojí...5kilo má svoje kouzlo..ale co se vnitřního prostoru týče je na tom líp UP...hlavně vepředu mě do kolene tlačila trčící řadička z palubky..nešvar z Pandy :-( u VW je stylovka až Brouk
Avatar - qwert88
Pětiklíště
| 30. 9. 2012 13:47
pravda,ale u vw za stylovku budeš muset přitlačit,zatímco fiátek 500 i když bude holota bude pořád dobrá stylovka.
Avatar - Bristol
NSF
| 20. 8. 2012 20:46
Citigo a Up jsem viděl naživo relativně často(Up hlavně v německých městech kam často služebně jezdím) a čím častěji tyto vozy potkávám, tím jsou mi vzhledově méně sympatické. Když už bych to měl porovnat tak lépe a hodnotněji asi vypadá Up...jenže ten už prostě brousí dávno do cenové kategorie vozů segmentu B a přitom trpí klasickými neduhy segmentu A(malý motor, relativně slabá výbava, plechový vnitřek atd..) a troufám si tvrdit že na českém trhu bude up hrát z cela jistě podobnou roli jako kdysi lupo: malý a předražený vůz, který si koupí jen ti, kteří z různých důvodů nebudou chtít twingo, picanto nebo citigo...a těch zcela zřejmě moc nebude...
Avatar - BruceWayne
Ale ano
| 20. 8. 2012 21:23
je hezčí něž Citigo, ale za 300tis??? Zrovna nedávno mi říkala dceruška, že by chtěla auto. Nu dobrá ty moje nezbednice tady máš Up >:D Její odpověď snad nebudu moc rozepisovat, ale auto podobné mastné tyči-mhd určitě nechce. Nedivím se >:D Nedostane nové, ale mírně jeté, větší, bezpečnější a za podstatně méně peněz. Na spotřebu 3,5l/100km si nehraju a jestli bude 6l či 7l, no a??? ;-) Hlavně to pojede více než 100m/60s. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
No.1
| 20. 8. 2012 22:24
V téhle kategorii u mě jasně vede AM Cygnet. Dostaneš k němu DB9 zdarma, takže to je jasnej kauf. Cygnet pak parkuješ napříč před garáží, aby ti devítku nikdo přes noc nemohl hned tak odvézt. Nebo ho můžeš půjčit manželce na takový to ježdění po nesmyslech, když to někde sedře, škoda to neni.
Avatar - white label
No.1
| 20. 8. 2012 22:27
Škoda (Citigo) převlečená Toyota opravdu není, v tom máš určitě pravdu... >:-[]
Za to k Up!u nedostaneš ani "papu"... :-O >:D
Avatar - Pekelná Micinka
No.1
| 21. 8. 2012 01:53
Já myslel škoda, jako materiální újma. K Up!u nedostaneš DSG >:D Ale za to za Mii, to ještě zaplatíš ty dvě sušenky a turka. Jaký to asi je, pracovat v Seatu, bába svačinářka ti to spočítá... >:-[] [odkaz]
Avatar - VDC
fuj
| 21. 8. 2012 01:23
Co je na týhle popelnici up!parádního??? Krize samozřejmě útočí, a proto se plete z h..ovna bič, ale parádní minivůz, z nějž čišela kvalita, bylo Lupo. Zajímavý byl mimochodem test, jestli vzít lupo s cca 40t nájezdem, nebo nový Up! (komedii Fox pomíjím). Zvítětilo Lupo, a dlužno dodat, že ZDALEKA ne kvůli ceně...
Avatar - VDC
hehe
| 21. 8. 2012 01:31
Jenom dodám - Žežulka je asi v Jugoslávii, proto chybějí masturbační příspěvky jeho schizofrenického alter-VW-ega GTIho. >:D Počkejte, až se zase "náhodou" potkaj. To bude "vybroušený démant", jenž zašlape italské lasagne, potažmo žabí stehýnka do prachu cesty.
Avatar - Johny.Rico
hehe
| 21. 8. 2012 09:05
>:D :yes:
hehe
| 6. 9. 2012 15:22
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
jinak UP nazivo nepusobi zle, narozdil od Citiga, proti nemuz jsou krteckovita auta ze stetce Zdenka Mullera designove skvosty.

No a cena.. co k tomu rict, kdyz Thalie jsou k mani kolem 110 tisic...
Avatar - Pekelná Micinka
CitySafety by Fiat
| 21. 8. 2012 02:12
[odkaz] >:-[]
CitySafety by Fiat
| 7. 10. 2012 09:00
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
Velmi nehezké
| 21. 8. 2012 09:07
Jestli se tohle někomu líbí, tak to potěš koště...
UP
| 21. 8. 2012 12:44
tohle jedině zadara...... na okamžitý prodej a koupení opravdového bezpečného hodnotnějšího auta....
Avatar - Magnetofon
Nechutne a predrazene
| 21. 8. 2012 22:25
Je to nechutne a predrazene na to, ze sa to vyraba v Bratislave.

Ovela lepsim riesenim je kombik Renault Clio Grandtour 75 k motor, dobra vybava, klima, secko len za spolu 9000 € v akcii.

Alebo ked chcem stylovku tak si kupim novu Fiat Pandu 2012.
Avatar - petrumr
Nechutne a predrazene
| 5. 10. 2012 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vela miesta?
| 22. 8. 2012 13:13
"Široké auto s královským prostorem pro přední cestující ...."
To leda tak v bujnych snoch alebo pre postavy do 170cm.
Vpredu nie je o nic viac miesta nez v ktoromkolvek inom aute. Dvere su pomerne dost natlacene na lavu ruku a na prave koleno je to lepsi standard Das auto koncernu (kde je zvyk kolena utlacat).

Ak je saltrpaka zhodna s Citigo, taktiez ziadna slava. Na vystavenom modeli s 8km najazdenymi zapadla 1ka na druhy pokus. Ostatne stupne tiez semtam rozmyslali, ci pojdu ihned alebo chvilu pockaju.
Avatar - qwert88
UP-Citigo
| 30. 9. 2012 13:51
myslím,že tyto mini auta nebudou mít u nás moc úspěch,to je tak do velkých měst,kde jsou problémy s parkováním.U nás si raději každej koupí něco většího a když nebude mít zrovna na nový koupí předváděčku :-!
Up!
| 5. 10. 2012 18:23
Bez ohľadu na množstvo výbavy je to stále to jednoduché malé lacné auto.
Za toto chcú toľko peňazí? Tak teda UPfahrt !!!
| 5. 10. 2012 20:27
Sorry!
Avatar - avatas
Človíček ve videu
| 5. 10. 2012 20:43
Človíček ve videu pobavil celou naši rodinu slovním projevem.Škoda, na Barboru Tachecí
mu schází jem jeden bod ! >:-[]

P.S.: Hned ráno jde naše familie koupit ten sqělý a levně vybavený vůz !
Človíček ve videu
| 6. 10. 2012 21:23
Neviem co to je za spikra, ale frazoval asi tak, ako DJ s LP-ckom. Keby mal Up pri jazde zadrhavat tak, ako ten clovicek, tak by skoncil hned v prvej zakrute.
Avatar - DidierA
Aha...
| 6. 10. 2012 14:53
...takže když Favorit (a to jen základní L verze) neměl zakrytý celý dveře tapecírunkem, tak se řvalo, že je to auto na hov.., ale když to tak nemá "nové" VW, tak je to stylovka? Hmm >:D Nepřijde mi to jako špatný auto, CityGo se mi líbí, ale cenově je to trošku moc vysoko. Navíc dneska jsem jel po směru slunka v půl osmý ráno, chtěl bych vidět borce, kterej by v tom řídil tohle. To by mu ten lesklej plast asi moc dobře na oči neudělal...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku