Ekonomika
Gangrel
0
:yes:
webpaja
0
Cedník se mi celkem líbil na propagačních fotkách, ale ve skutečnosti má příliš přehannej šípovitej profil. Vypadá jako nakoplej zezadu. Zadní část je příliš mohutná a přední naopak velmi subtilní. Celkově to nehraje. Kombi je bohužel to samý...
Gangrel
0
Za sebe rikam ze se mi libi prave ten klinovitej tvar 😄 a hlavne proti prvnimu typu je opravdu o poradny kus dal v kvalite i designu 😄
pitrys
0
.....přehnaně šípovitý a nakoplý bych řekl....bože, zpátky do školy!!
webpaja
0
PS to jistě myslel dobře, jinak je jeho revoluce v nepohlednejch korejskejch autech chvályhodná 😄
auto len prečo všade musia dávať ten A slpik ktorí je natiahnutý až niekam na začiatok kapoty ( tiež I30 , Astra , Elantra ,208-ička, 308-ička ) , strašne to obmädzuje výhľad a preto by som si také auto nikdy nekúpil ;-\
No, tak si generále admirále kup krabicoidní škodovku a A sloupek ti problém dělat nebude :no:
Tak to mi prepáč že som sa chcel slobodne vyjadriť ;-\ :no: :no: :no😒br />
Ty Génius
Tady nemůžeš říkat své názory a už vůbec ne na NAD AUTA Hnojdé a Kia jinak tě rozcupují ;-\
Sory ale napsat, že si auto nekoupíš jen proto, že má natahnutý A sloupek je dost ujetý...v C segmentu nemá natažený A sloupek jen koncern, protože dělá úzký a vysoký krabice...proto má reakce... :no:
To už pak ale moc možností nezbývá, zvlášť když je to moderní designový směr a takových aut přibývá. Např. i V40 nebo MB A. Ale u 308 bych řekl, že trochu křivdíte, z toho auta je výhled jako z málokterého 😄
koli bezpecnosti, takyto a stlpik sa zlomi ovela neskor
Vtip je vtom že ono ťa to síce zachráni , ale potom zistíš že si nedal prednosť a to len kvôli tomu že si cez tie stĺpiky nevidel to auto . ....
Bezpečnosť sa ale dá sa vyriešiť vysoko pevnostnou oceľou a výstuhami na vo dverách .... 😄
Bezpečnosť sa ale dá sa vyriešiť vysoko pevnostnou oceľou a výstuhami na vo dverách .... 😄
Jsem docela zvědav kolik I30+Ceedu se prodá za rok.Odhaduji, že cca cirka 400 tisíc pcs to bude atakovat.Krom Golfu+koncern, mají další o čem přemýšlet, tedy udělat něco, co to bude eliminovat.Slušný rébus....
Dohromady by asi mohli celosvětově atakovat hranici 400 tisíc kusů a když sečteš celosvětově Golfa a Octavku opět budou Korejci jen do počtu se směšným procentem na trhu.
Celosvětově!?
Připočti k Ceedu a i30 i Cerat👋Forte/K3/Elantra (vč. nových generací) - jde o stejný "rodokmen" (úplně stejně jako dáváš Golfa a Octavii do jednoho pytle). Tedy celosvětově - počítáme trhy USA + Asie, to může být někde docela jinde (určitě ne 400 000 - ani u jednoho koncernu).
Připočti k Ceedu a i30 i Cerat👋Forte/K3/Elantra (vč. nových generací) - jde o stejný "rodokmen" (úplně stejně jako dáváš Golfa a Octavii do jednoho pytle). Tedy celosvětově - počítáme trhy USA + Asie, to může být někde docela jinde (určitě ne 400 000 - ani u jednoho koncernu).
ale inak pekne auto :yes😒br />
je jasne ze hatch bude priorita, kombik len rozsiri porfolio ale aj to znacke pomoze :yes:
je jasne ze hatch bude priorita, kombik len rozsiri porfolio ale aj to znacke pomoze :yes:
Ceed [odkaz]
Astra [odkaz]
Ked to nahdou vyjde Apple, mozno to skusi aj Opel 😉
Astra [odkaz]
Ked to nahdou vyjde Apple, mozno to skusi aj Opel 😉