Ekonomika
Aladeen
0
Okrem Groupu má normálny A stlpik aj Ford Focus , Citroen C4 , Renault Megane , Astra Classic , Priora atď.... 😉 "ujetý" to teda nie je , lebo keď z auta nevidíš dobre do strán tak je to dosť riskantné ....
Přejít do diskuze
Sory ale napsat, že si auto nekoupíš jen proto, že má natahnutý A sloupek je dost ujetý...v C segmentu nemá natažený A sloupek jen koncern, protože dělá úzký a vysoký krabice...proto má reakce... :no:
az tak daleko sa nevyznam, ale v kazdom pripade narazove testy existuju a pretriasaju sa v kazdom magazine, takze A stlpik sa nemoze zlomit ani za svet, lebo by si to kazdy precital. Testy na vyhlad cez A stlpik neexistuju, takze to si uz nikto neprecita 😄
Na obrázkoch síce pripomína Astru aj mne, v skutočnosti však vyzerajú úplne odlišne. A ceed mi pripadá vyváženejší... 😉
Vtip je vtom že ono ťa to síce zachráni , ale potom zistíš že si nedal prednosť a to len kvôli tomu že si cez tie stĺpiky nevidel to auto . ....
Bezpečnosť sa ale dá sa vyriešiť vysoko pevnostnou oceľou a výstuhami na vo dverách .... 😄
Bezpečnosť sa ale dá sa vyriešiť vysoko pevnostnou oceľou a výstuhami na vo dverách .... 😄
2NP:Myslel jsem jen v Evropě-Ceed+I30 a jinak jsi mimo. 😄 Zjisti si kolik toho H/K celosvětově prodá... >😁 Řešil jsem ale kapku něco jiného(krizi druhých) a co se prodá jinde, je mi jedno.
Celosvětově!?
Připočti k Ceedu a i30 i Cerat👋Forte/K3/Elantra (vč. nových generací) - jde o stejný "rodokmen" (úplně stejně jako dáváš Golfa a Octavii do jednoho pytle). Tedy celosvětově - počítáme trhy USA + Asie, to může být někde docela jinde (určitě ne 400 000 - ani u jednoho koncernu).
Připočti k Ceedu a i30 i Cerat👋Forte/K3/Elantra (vč. nových generací) - jde o stejný "rodokmen" (úplně stejně jako dáváš Golfa a Octavii do jednoho pytle). Tedy celosvětově - počítáme trhy USA + Asie, to může být někde docela jinde (určitě ne 400 000 - ani u jednoho koncernu).
Dohromady by asi mohli celosvětově atakovat hranici 400 tisíc kusů a když sečteš celosvětově Golfa a Octavku opět budou Korejci jen do počtu se směšným procentem na trhu.
Tady nemůžeš říkat své názory a už vůbec ne na NAD AUTA Hnojdé a Kia jinak tě rozcupují ;-\
Souhlas, taky jsem z 308 viděl ven bez problémů 😉
BTW Nový Cee´d je rozhodně pro mě stravitelnější než i30... 😉 Zvláště pak střední část (naštěstí nemá od i30 ty úžasné brady)..
BTW Nový Cee´d je rozhodně pro mě stravitelnější než i30... 😉 Zvláště pak střední část (naštěstí nemá od i30 ty úžasné brady)..
PS to jistě myslel dobře, jinak je jeho revoluce v nepohlednejch korejskejch autech chvályhodná 😄
ale inak pekne auto :yes😒br />
je jasne ze hatch bude priorita, kombik len rozsiri porfolio ale aj to znacke pomoze :yes:
je jasne ze hatch bude priorita, kombik len rozsiri porfolio ale aj to znacke pomoze :yes:
Jsem docela zvědav kolik I30+Ceedu se prodá za rok.Odhaduji, že cca cirka 400 tisíc pcs to bude atakovat.Krom Golfu+koncern, mají další o čem přemýšlet, tedy udělat něco, co to bude eliminovat.Slušný rébus....
To už pak ale moc možností nezbývá, zvlášť když je to moderní designový směr a takových aut přibývá. Např. i V40 nebo MB A. Ale u 308 bych řekl, že trochu křivdíte, z toho auta je výhled jako z málokterého 😄
Za sebe rikam ze se mi libi prave ten klinovitej tvar 😄 a hlavne proti prvnimu typu je opravdu o poradny kus dal v kvalite i designu 😄
No, tak si generále admirále kup krabicoidní škodovku a A sloupek ti problém dělat nebude :no:
auto len prečo všade musia dávať ten A slpik ktorí je natiahnutý až niekam na začiatok kapoty ( tiež I30 , Astra , Elantra ,208-ička, 308-ička ) , strašne to obmädzuje výhľad a preto by som si také auto nikdy nekúpil ;-\
Cedník se mi celkem líbil na propagačních fotkách, ale ve skutečnosti má příliš přehannej šípovitej profil. Vypadá jako nakoplej zezadu. Zadní část je příliš mohutná a přední naopak velmi subtilní. Celkově to nehraje. Kombi je bohužel to samý...