Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

V Mladé Boleslavi vyrobili první Škodu Rapid

157 komentářů

holden_holden
o vyrobene druhe treti a taky o pitomcovi co si to koupil
Avatar - nalimer
nalimer
:yes: :yes: :yes😒br />
Skoda velice lubi pisat PR clanky, ako vyrobili jubilejny 1.200.000 kus modelu XY, ako spustili novu lakovnu ci ako v zapadakove vyrobili miestny 5.000 kus auta. Vsade tie iste xichty vedenia a robotnikov. Samozrejme, ze pri sefovi musia byt vyfotene zeny.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
nalimer
Ludia mojho typu, drahy Gilgit, zaujimaju naozaj ine veci. Napr. fakt, ze clanok hodnoty PR je podpisany autorom servera auto.cz. Inak povedane - clanok splna vsetky atributy plateneho PR a ma tak byt aj oznacene.
Takisto, moj cynizmus bol inspirovany tymi snimkami. Vsetky su robene akoby cez kopirak, pretoze PR agentura Skodovky proste robi ten isty model do nekonecna.
Ludia mojho typu maju medialne vzdelanie a neuveris, prave s automative. Rac sa prosim aj ty predstavit.
Pokial moj povodny nazor bol sarkasticky ci nedajboze sa nejakym sposobom dotkol tvojej inteligencie, nebolo to zamerom. Odzrkadlovalo to fakt, ze nam podsuva neoznacena PR sprava v rovnakom klise tvare, ako doposial.
Je hic, idem si dat radlera. Nealkoholickeho.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
nalimer
Jj, radler je zachrana v takej horucave 😄
Problem motoristickych novinarov (nielen auto.cz) je uplatnost. Vydavatel sa dohodne z PR agenturou automobilky, ze v roku dostane ramcovo xx chcchtakov, auta na test plus pozvanky na prezentacie (najlepsie Spanielsko, USA, Svedsko... a s plnym hradenim znacky). Tvoja uloha je pisat aspon trocha zhovievavo a ukocirovat PR spravy do clankov. Skus povedat nie...
Ono to bolo uz davno, dokonca za sociku. Ked som zacal so zurnou, bolo to len nieco po 89. V CSSR vychadzali defacto 3 casaky - v Cechach Svet Motoru, Automobil a na Slovensku Stop. Prave tam sa chvalili novinari, ze uv t tej dobe (!) ich pozyvali do Zenevy a ako suveniry dostavali walkman, autoradia, hodinky... samozrejme s logom tej ci onej znacky. Na tu dobu si sa citil ako slachtic. Ved kde by si v Ceskoslovensku v tej dobe dostal autoradio zn. grundig? Akurat tak tuzex a aj to minulorocny model...
Dobre zvyky sa zachovali do dnesneho dna... Akurat s tym rozdielom, ze mnoho redaktorov ma tak strojarinu alebo nieco este oblidnsie a tak aj vyzera aj obsah clankov. A najlepsi su tzv. novinari od stola. Staci par technickych dat, snimok a "prve dojmy z jazdy" sa len tak sypu.
Spustenie vyroby sa dava ako PR, ale mnoho automobiliek uz od "rodinnych snimiek" odchadza. Cerstvy priklad nech je spustenie Kia Cee\d. Snimky z vyroby - basta. A to v Ziline je ina korejska disciplina... A ak by som mal ist do dalsich kreativ - vyfotim napr. prvy model na tovarenskom parkovisku medzi starymi modelmi. Kontrastna snimka.
Skoda zvladla reklamnu agenturu. Vid Citigo a kreativy s Anastaciou ci Yeti a Pimp my ride. PR je este mizerere...
flipco
No bratu... ty si mudry jak salamunove vajca. "Ludia mojho typu..." >😁 >😁 >😁
Avatar - nalimer
nalimer
poznam salamunove vyroky, ostrovy a rezy... 😜
bola to blba reakcia na inu blbu reakciu...
Xawier
Evidentně jsi ještě nepochopil,že ty články tu budou do té doby,dokud tu budou "inteligenti" jako ty vkládat příspěvky 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Během dvou hodin je tu přes 40 příspěvků. To je tak vše, co ti na to řeknu. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - baca42
baca42
:yes:
Autoservis
Řekl E😜ERT >😁 Nebo někdo by tak strašně chtěla ale nemá na to?
holden_holden
co na to nemam? zaludek? tak to je pravda
Autoservis
Další pouze trapný pokus o to být vtipný ;-\
lord_zail
Fuj, jak slibně to vypadalo, tak to dopadlo fiaskem. Interiér klasika němec, žádná hravost... Vision D vypadal fakt skvěle, ale tohle fakt ne
Avatar - Bonpar
Bonpar
Z toho, co jsem v těch všech článcích okolo Škodovky přečetl, jsem pochopil, že Vision D je spíš nová Oktávka než Rapid. Rapid vychází z Mission L.
Jinak hravost od Škody nemůžeš čekat. Škodovka má vše čistě účelově řešené a zatím jí to vychází. Na hravost by měl být Seat, ale tomu to zrovna taky moc nejde..
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vision D nemá být vůbec nic. Bylo řečeno, že je to pouze ukázka nového designového směru.
Avatar - cerrbion
cerrbion
no zas taková hrůza to není, prostě to vypadá jako škodovka, žádný extra nápad, konzervativní a účelové. Prostě pro svou cílovou skupinu se stejnými charakterovými vlastnostmi. Kdo chce emoce co se designu týká, musí jinam.
Avatar - positivemind
positivemind
To ale nic nemění na tom, že podle fotek jde o nejdospělejší auto v kategorii. Srovnej si ji třeba s Dacii nebo Renaultem, tohle vypadá jako opravdové auto (stejně jako vypadá ve své kategorii Polo).

Uvidíme v reálu jak to bude s Peugeotem.
Avatar - Stefič
Stefič
si děláš (_l_) ne? Viděl jsi to už naživo? Je to příšera. Nevěř obrázků z 3D studia. Už při prvním pohledu je to až neuvěřitelně úzké.
Pokud to porovnám třeba s Fluence, který je ve vrcholné verzi (xenony, velká kola...atd) něžně nad 400k což je cena, která bude u Rapidu obdobná, ne-li vyšší, pak toto srovnání vychází bez diskuzí pro Renault. Rapid prostě vypadá jako chudý příbuzný
Avatar - Dinar
Dinar
No, když vidím v reálu ty fluence v černé (limo voe) bohužel velmi nelesklé barvě na patnáctkách vtlačených do podběhů a obrovským fukem mezi blatníkem a kolem, což znamená, že to auto vypadá jak na chůdách, pak pro mě jednoznačně rapid.
kaplic
Jo 😄 Zato Rapid, na ocelových čtrnáctkách které jsou v základu, s tím vyžraným zadkem, bude rozhodně krásnější >😁
Avatar - Emel
Emel
S velikostí kol bych byl opatrný, tam bude mít podle mě Rapid problém taky a možná větší než Fluence. Fluence na svá léta celkem ok, nejslabší místo je přední maska a-la-žába. Černá k němu nesedí, protože pak tím víc vyniknou žabí oči... ve světlé je to lepší, nebo to řeší xenony.
pogo26
Fluence má taky vyšší světlou výšku, protože je primárně určen pro rozvojové trhy (z těch 10 000 měsíčně prodaných aut jich v Evropě moc nebude) . Rapid se pokud vím bude pro východní trhy taky dělat se zvýšeným podvozkem. Pak můžeme tuto kombinaci vyššího podvozku a menších kol porovnat. Fluence navíc dostane novou, asi nežabí masku.
D.U.K.E.
s tim fluencem to je fakt dobrej prehmat....fluence je hnusna prej pseudolimuzina....pche....boze, kdyz konence pochodi vyznavaci francouzskych aut, ze minimalne po strance dilenskyho zpracovani, rizeni a razeni a celkoveho pocitu solidnosti hraji uplne jinou ligu nez koncern...
pogo26
Souhlas. Já bych ale ke koncernu tak tvrdý nebyl. Já bych ho dal s Renaultem na stejnou úroveň a necpal ho (koncern) do nižší ligy. Ale sebereflexe se cení. Časy se mění a pomalu to dochází i zastáncům koncernu.
Autoservis
Někdo se snaží být vtipný a je pouze trapný ;-\
lukas13
A kdy už D.U.K.E pochopí, že Fluence je lowendový model určený pro rozvojové trhy, technicky hybrid mezi Megane II a III?
A kdy D.U.K.E pochopí, že marketingová kampaň na tento vůz tomuto zaměření odpovídá? Tomu, že se jedná o limuzínu věří pouze marginální procento jeho českých kupců a nikdo z fanoušků zde na ACZ, včetně mě teda.
A konečně - kdy už D.U.K.E konečně pochopí, že na základě lowendových modelů nelze soudit stěžejní modelové portfolio automobilky?

Milý D.U.K.U, velmi, ale velmi by ses divil, kdybys přesedl ze své "Ibči" do mého Meganu III. "Dílenský zpracování, řízení, celkový pocit solidnosti" - tvá "Ibča" je bez šance. Jediné v čem by zvítězila je to řazení, ale ne tak výrazně jak si myslíš/by sis přál. A nemusím se dívat na tu příšernou palubku udělanou z jednoho kusu plastu.

Vím že můj příspěvěk zní dosti rozohněně - a on také takový je. Ty kecy o tom, jak je koncern úplně jiná liga už mi lezou krkem, v něčem je horší, v něčem lepší, ale rozhodně nad zbytkem světa nevede o parník - to je jen zbožné přání několika zaslepených ovcí - pardon, fandů.

A nakonec D.U.K.U. - to si myslíš, že jsem jako neměl na tvou "Ibču", nebo na toho Golfa, když jsem měl na nový Renault? Myslíš že mi někdo stál se střelnou zbraní u spánku a nutil mě to auto koupit? Radím vyndat ten drátek co ti drží uši a mysli hochu, mysli...
pogo26
Já bych Fluence s Rapidem ani nesrovnával. Fluence je o půl třídy výš a pokud by byl Fluence lowendem, tak kam by jsi dal Rapida? Fluence se prodává za cenu od 20 000,- Euro a Rapid má být za cenu od cca 13 000,-. To je cena na které bude začínat nové Clio. Podle mě je Rapid někde mezi tím Fluencem a Loganem, když už má být ve srovnání ten Fluence. A nový Logan bude asi ideální auto pro srovnání s Rapidem.
lukas13
Ale jó, zase na druhou stranu 1-2 generace stará technika apod. Na druhou stranu velikostí a právě tou platformou coby mixu B a C segmentu je rozhodně nejbližším konkurentem Fiat Linea. Mimochodem, v rámci přímého setkání mě na první pohled (zezadu) napadla Thalie. Hned poté ta Fabia sedan, jak píši níže.

Ale pozor - Fluence rozhodně stojí méně než od 20 000 Euro. U nás začíná na méně než 11tis. Já bych klidně srovnával. A vychází mi, že v rámci požadavků na lowendové modely nemá Rapid v moc věcech navrch... Ale hlavně uvidíme jak se nám cca do roka usadí ceny...

Logan vnímám já osobně přecejen jinde, jde o čistě můj subjektivní názor. Uvidíme jak ten nový.
kaplic
No ono Renault už tu nějakej ten pátek je 😄 počkal bych na ten Peugeot, Citroen a hlavně Fiat - to bude trošku jiná káva, než postarší Fluence 😄
Avatar - cerrbion
cerrbion
no ač je tu Fluence často opovrhován, mě nijak nedospěle nepřipadá, a Logana bych sem netahal, to je prostě čistý lowend a taky to přiznává.
Jinak já neberu Rapidu jak vypadá, jen jsem popsal jeho charakter, tím neříkám, že je to špatně.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nesouhlasím, Rapid se podle mě designově rozhodně povedl.
Autoservis
Designově se nehlásí do třídy do které míří, není laciný už od pohledu a nedává najevo můj majitel "nemá" na nic lepšího. Což se o stávající konkurenci říct nedá. Osobně nechápu proč Renault dělá něco jako Fluence když cokoliv co vyrábí je úplně stejné jen za jiné peníze. Poslední Rencek který dle mého názoru za něco stál byl SAFRANE ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
>😁
lukas13
>😁 :yes😒br />
Já pudu.
Avatar - cerrbion
cerrbion
první rapid? no sice se jich kolem Boleslavi už od července prohání několik, ale to nevadí >😁 (a to i Toleda)
rabush
Z výrobní linky v závodě mladoboleslavské automobilky Škoda Auto sjely první vozy sériové výroby modelu Rapid. Auto už bylo možné spatřit i na zdejších či zahraničních silnicích při testovacích jízdách, jednalo se ale o předsériovou výrobu.

zdroj: novinky.cz
Avatar - cerrbion
cerrbion
no jo, zdroj novinky 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Děláš, jako bys slyšel o začátku výroby poprvé. Nevím, jaké postupy používá Škoda, ale nejspíš už nějakou stovku vyrobili. V červenci už jich 48 stálo na značkách plus minimálně nultá série na ladění linky, kterou buď sešrotují (buď rovnou, nebo po rozebrání a analýze), nebo je rozdají záchranným sborům pro nacvičování vyprošťování, něco se možná dostane univerzitám nebo partnerům (crash testy, vývoj alternativních pohonů - byť k tomu se většinou nultá nepoužívá - atd.) atp. Nicméně, kromě možná nějakého kousku do archivu/ muzea, všechny tyhle předsériové vozy budou zničeny.
Avatar - Well-being
Well-being
Ti úspěšní často vyvolávají kritiku a posměšky těch neúspěšných. Ne jinak to bude i v této diskuzi ... 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A kdo je jednoduchý má ve všem hned jasno. :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kaplic
když je jasný, že lepší kauf je olítaná Oktáfka 😄
ryccardo
No za 3 kila je fakt lepší koupit lehce jetou Oktuli ve výbavě než tohle v chudákovi. 😉 Pokud by si ale trval nutně na olítaný, tak ta se dá pořídit už za 10x menší peníze 😉
Autoservis
No nevím jestli je lepší koupit za cca 250 000,- 4 roky staré auto s nájezdem 100 tkm než nové. Ale život je otázkou priorit tomu rozumím.
Avatar - dal
dal
Myslím si, že auto půjde dobře na odbyt. Je udělané tak aby nevyčnívalo a aby nepůsobilo provokativně, podobně jako jiné škodovky. Takové auto pro lidi bez invence, pro šedivé myši, pro většinu z nás. Nejvíce bude záležet na ceně. Záměr byl asi udělat oktávku pro chudé. U sebe nevidím jediný důvod ke koupi a to z těchto důvodů😒br /> 1. Nekupuji škodovku nejsem stádo
2. Nelíbí se mi obchodní politika škody - zneužívání domácích fandů - svého času nejvyšší ceny v Evropě
3. V dnešní době nabízí všichni fr.,kor.,jap. výrobci lepší a podstatně spolehlivější auta za lepší cenu
4. Srdce auta je motor. Ukažte mi jakoukoliv jinou automobilku, která měla a má tolik problémů s motory.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Chybí tomu verze kombi. :no: A ta čísla na tachometru a otáčkoměru by taky nemusela být "vzhůru nohama" :no😒br />
Srovnání s francouzskými a korejskými modely stejné třídy vyznívá zcela jednoznačně ve prospěch Škodovwky. :yes:
ryccardo
No ani bych neřekl. Kolega teď pořídil novýho ceeda se solidní výbavou (okna, zrcátka v elektrice, klima, počítač) navíc je to kombík za 270 000. Tak mi ukaž co ti za ty prachy nabídne Škodvka.
Avatar - Stefič
Stefič
co nabídne Škodovka je již známo. Rapid v holobytu s motorem 1,2HTP. A jak známe Škodu, tak holobyt je skutečný holobyt
Avatar - Starfighter
Starfighter
Starý Ceed jako suverénně nejhorší auto své kategorie, no dobrý.
ryccardo
a v čem je jako nejhorší? Já na tom autě neshledal nic co bych považoval za vyloženě špatný. Můžeš to nějak konkretizovat?
Avatar - Starfighter
Starfighter
Dobře, ptej se z druhé strany, v čem je lepší než ostatní? V naprosto ničem. Jenom v diskontní ceně, a i ta je silně diskutabilní. Jinak má nejhorší podvozek, interiér...
ryccardo
Já jako zákazník za 270 000 nečekám Ferrari. Nemusí být lepší stačí když je srovnatelný s konkurencí. Cena není diskutabilní ta je prostě dobrá. Kecy o nejhorším podvozku si nech. To je tvůj názor naprosto ničím nepodložený. Interiér má v pohodě, alespoň je v něm místo na nohy.
Nicco
To by som netvrdil. ma (teoreticky a konstrukcne) lepsi podvozok, ako vacsina Fr a It aut a spolahlivostou tiez predbieha napriklad taku 307cku.
Avatar - Starfighter
Starfighter
P307 je auto z roku 2001. Souputníkem Ceeda je bezproblémový P308.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tu posledni vetu zkus konkretizovat a uvest konretni vozy a konretni meritelne kvalitativni nebo kvantitativni parametry, na zaklade kterych si k tomuto zaveru prisel.
kaplic
To je snad jasný ne. Který z konkurentů má škrabku na led ve víčku nádrže?
XTad
No hlavne korejci auto stejne tridy nemaji a francouzi je predstavili teprve nedavno.
gil54
píšeš.......pro lidi bez invence, pro šedivé myši, pro většinu z nás. To jsem pochopil tak, že se automaticky do této skupiny zařazuješ. (Slovy pro většinu z nás.) A potom, o dvě věty dál, nevidíš jediný důvod ke koupi.

Tak si to v té makovici srovnej, jestli jsi šedivá myš nebo ne. >😁
Avatar - dal
dal
Pro většinu z nás jsem myslel nás čechy a měl jsem namysli vzhled auta. Důvody proč ne jsem pak uvedl a ty jsou jiné.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
XTad
Kdyz maji lidi kolem tebe neco, co nemas, ale chces, tak je oznacis stadem a je to.
honysek
Tohle si budu pamatovat - nedokázal bych to lépe vystihnout. Děkuji... :yes: :yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Je to presne naopak.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ne, ne - napsal to spravne, jenom tys to nespravne pochopil.
Jako "Nas" si pedstav celek do ktereho sam sebe radi - to muzou byt treba vsichni obyvatele CR. "Vetsina" je podmnozinou "Nas", tedy nikoli vsichni, do ktere uz sam sebe neradi.

Takze v makovici to dal ma srovnane dobre... 😉
VáclavI
Z obsahu celého příspěvku jde jednoznačně určit , jak to autor myslel.
gil54
Jak to myslel, jsem samozřejmě pochopil i já. Jen jsem, přiznávám s trochou demagogie, chtěl ukázat na ne úplně šťastnou nebo ne úplně přesnou formulaci celkové myšlenky.
_MT_
Ze sousloví většina z nás nijak nevyplývá, že jsi součástí zmíněné většiny. Jsi součástí toho zmíněného nás - například lidí, Evropanů, Čechů, mužů, doktorů atd. Takže tvůj příspěvek nedává smysl.

Takže například mohu prohlásit, že většina z nás (= vysokoškolských studentů) bydlí na koleji. Bydlím snad na koleji? Ne. Ale pořád to platí.
gil54
Dobře. Tak už mě nechte žít. Moje odpověď 13:03
Avatar - cerrbion
cerrbion
dal: "Záměr byl asi udělat oktávku pro chudé" - Já nevim, ale podle mě kdo má 300k na auto chudej není, Pokud je však řazen do chudiny kdokoliv kdo nevydělává 100k měsíčně pak ano.
VáclavI
Osobně můžu říct, že vnímám rozšíření modelů Škody velmi pozitivně. Škoda vidí, jak Renaultu vyšel Fluence (x Jetta), jak Dacii se hodně vyplácí dělat levná auta.

V našich podmínkách to bude trefa do černého. Osobně předpovídám, že prodejně bude úspěšnější než Octavia (jak u soukromé, tak firemní klientele), v konkurenčním boji udělá vrásky Renaultu, Hyundai + Kia.

Ekonomicky - střední vrstva začíná docela chudnout (otázka je další vývoj), takže ti co dříve kupovali bez problému Octavii, teď budou bez problémů kupovat Rapid. Rapid bude kupovat především konzervativně laděný zákazník, který si již zvykl na koncern. Ví kde co hledat, ví co může čekat. Že ostatní automobilky nabízejí více muziky za méně peněz, není důvod u konzervativního zákazníka pro změnu - pokud vydrží alespoň trošku kvalita. Tady si nejsem ale jistý, poslední dobou na krajnicích u dálnic vidím čím dál více odstavených koncernových vozů - především pak Octavie.
BeranK
ad Nekupuji škodovku nejsem stádo.....

Spousta lidí nekupuje škodovky, ale naštěstí si nemyslí, že ti, co si je kupují jsou stádo....

Líbí se mi tahle arogance a neustálé opakování toho, že škodovky (potažmo VW) kupuje stádo, tupci, šedivé myši. Napadat lidi, že si kupují všeobecně uživatelsky výhodný výrobek může jenom vůl - a ten součástí stáda taky být nemusí a ve svém volovství se může pokládat za ojedinělého a originálního.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Stado nasleduje autoritu.
Vyber vozu souvisi s obsahem penezenky, se stadem to nema nic spolecneho.
dan8
Tak jaktože už mají na českém trhu za poslední měsíc zaregistrovaných 18 Rapidů (a celkově 4😄? >😁
kaplic
jo jo, to je možné v zemi, kde včera máme už víc než zítra 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Predbehl si me - opravdu podivne carovani... ;-\
ryccardo
Asi si ve Škodovce řekli. "Hergot hoši už jsme těch aut nabouchali takový kvanta a zapomněli jsme to oficiálně odstartovat, tak zejtra jako vyrobíme první auto a pozvem k tomu novináře." >😁 >😁
Avatar - cerrbion
cerrbion
vzdyt jsem psal ze uz se vyrabeji mesic, to ze jsou to jen predseriovky neni pravda.
_MT_
Chtěl jsi říct tři měsíce, ne? Protože prvních 30 bylo zaregistrováno už v červnu.
_MT_
A testovací kusy nemohou být na značkách? Mezi nimi budou určitě i novinářské. Je zvláštní mít je ve statistice (asi si chtějí trošku polepšit >😒] ), nicméně by mělo jít o neprodejné kusy, které by se neměly dostat k zákazníkům.
Jarda86
Poslední dobou se mi škodovky vůbec nelíbí. Citigo je hnusný rapid taky.... Nejhezčí škodovka je Superb kombi...
Adamantium
Asi tak nějak. Octavia II a Superb kombi jsou pěkná auta, naopak Citigo, Fabia II, Roomster, Yeti, ty se mi nelíbí vůbec. Názor na Rapida si udělám, až ho uvidím naživo.
Avatar - cerrbion
cerrbion
Octavia II byla docela pohledna na zacatku vyroby, ale uz je davno za zenitem a vadi mi ze Skoda obnovuje auta jednou za 8 let.. Ale co už. Se Superbem II souhlasim me se libi taky a to v sedanu, kombíky nemusím. ale přesto, že je tu teprve 4 roky taky to na něm začíná být znát, stejně tak Yeti. Kažopádně Yeti a Superb II jsou první auta od Škodovky co se mi celkem líbí, ostatní je buď šeď nebo vyloženě, PODLE MĚ ať jsem politicky korektní , tragedie (Fabka, Roomster).
Makovnik
Najkrajsia Shade je podla mna Octa2 RS po fl., najma v bielej farbe. Superb2 kombi az na 2.mieste.
swifter
jinak nemá proti C4, Meganu, Cee'du nebo I30 absolutně co nabídnout. O nespolehlivých TSI motorech (utlumených novým softem) ani nemá cenu mluvit.
Nelze porovnávat s Dacii, ale podle ceny, která bude začínat "těsně" pod 300k. A za tu cenu jsou již výše jmenovaná vozítka.
Celý Rapid je jen naleštěná bída. Stejně jako celá naše slavná demokracie.. 😢
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..jen(že) demokracii lze (dost zásadně) ovlivnit alespoň teoreticky ,-) ) hned při prvních následujících volbách, Toled👋Rapid zůstane "vědomě z nejlevnějších dílů složené auto" v KAŽDÉM případě.. 😄
VáclavI
Teoreticky ovlivněná demokracie? Teoreticky ovlivněný Rapid je v podání pana Vaverky (podle jeho fotek tipuji, že měří tak 160cm výšky), kdy napíše a vyfotí se na zadním sedadle a zvolá: Na zadních sedadlech je dostatek místa i pro dospělé, chytrý nápad - reflexní vestičky strčené pod sedadlem, škrabátko u víka čerpací nádrže atd.

Na Čechy tato TEORIE platit bude.

Rapid bude podprůměrné auto, něco jako vozy Dacia, jenže Dacia si na nic nehraje. A kdo může za to, že Rapid si hraje na něco co není? Novináři...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že je stejně vysoký jako já..? 😉
..a podle fotek "trochu jinak tvarovaný" (nevím jak to říct "decentněji" 😄
PS: NEchci "bránit" novináře (a "glorifikace" vozů jako Mii/Citi-go či Toled👋Rapid je opravdu NE"místná") ale "odoláVWat" tlaku velkých firem je docela "dřina" - a to BEZ legrace! 😐
6B6
Stejně vysoký a nepochybně hezčí,ale s tím se nic nenadělá,že?A pokud by měl mozek,pak by byl i CHy...ejší. :-!
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
To bude, panečku, podzimní diskuzní masakr, nový G VII, nový Rapid... Držte si klobouky z rákosí, popojedem. Slabším jedincům doporučuji utišující léky, nebude dne aby zde nebyl článek o koncernu a jeho nových počinech >😁 :yes:
kaplic
>😁 :yes:
Avatar - Starfighter
Starfighter
>😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
A ještě to ani pořádně neutichne a bude tu nová Octavia.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a někteří té "cestě do PiEchKEL" ještě "tleskají" a chtějí VWíc a VWÍC a .. 😄
XTad
Ano. Auto slozene z nejlevnejsich koncernovych dilu, ktere ale take bude patrit k nejlevnejsim koncernovym vozum. Na tom neni nic spatneho. I tak je to dustojny vuz, coz se neda rict o mnohych autech o pul tridy vyse.

Edit. Chtel jsem reagovat na prispevek o vlakno vyse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na (přesnou) cenu ("trochu normálně vybaveného" a "omotorovaného" vozu) jsem docela zvědavá (ale "naplánoVWány" jsou VELKÁ prodejní čísla, tak asi/snad bude "rozumná"); slovo "důstojný" bych asi NEpoužila; tak pár příkladů ("o kterých se to o půl třídy výše nedá říct") ŘEKNĚTE 😉
PS: Klidně "pokračujme" tady... 😄
XTad
Tak nejdrive se podivejme s cim budeme srovnavat. [odkaz] Chvili si to poustej, nez te to oblbne. A ted tech par prikladu: [odkaz] [odkaz] [odkaz] . Kdyz se podivam na sedany B segmentu, nebo auta na pomezi B a C, tak tam to jsou budto aktualni modely s nalepenym kufrem viz [odkaz] [odkaz] a nebo vylozene zrudy [odkaz] [odkaz] atd. Nerikam, ze neexistuje hezky sedan B, nebo C segmentu, ale v kazdem pripade nebude o moc hezci, nez rapid.
BeranK
Že ty slepice musíš pořád něco kdákat, starej se radši o svoje biturbo.... :no:
igorvrazic
Daj si lexaurin pako
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
BeranK
>😁 Sice nevím, co to je, ale podle tvých projevů bych to tipoval na nějaké psychofarmakum, které ti asi ordinují....a jeho důvěrná znalost ti umožňuje ho doporučovat druhým - dobře jsi se tady odhalil. No jo, nejseš tady sám. Na druhou stranu rytíř, bránící stupidní slepici, která tady jenom hloupě prudí - to je diagnóza sama pro sebe. Jako laskavý člověk ti přeji, aby se tvůj stav stabilizoval a psychiatři byli v tvém případě úspěšní...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to bylo SLABÉ i na vás.. 😉
..a díky za optání, motor V6 3.0 Bi-turbo je :yes: a chodí jak "švýcarské hodinky" :yes: :yes: 😄
BeranK
Při psaní reakcí na tvoje příspěvky si člověk musí šáhnout hodně hluboko, aby se dostal na dohled nad tvojí úroveň. Slepice je jako provnání s tebou urážka - té slepice. Z té aspoň občas vypadne vejce, z tebe jenom trus - nakonec, v hlavě prázdno, v hubě přecpáno....tak to u tebe je. Tak to dokazuj, co příspěvek to perla, na druhou stranu, člověk by si dost nevážil těch, kteří píšou k věci, vtipně, se znalostmi a zajímavě....nuly jako ty jsou taky užitečný, alespoň vynikne ta kvalita v porovnání s tou záplavou s...k, které sem v obrovském množství posíláš, když na víc nemáš.
Petrko
Tak prvni už vyrobili a 48 jich prodali. >😁
Giorgio
Prodali jak prodali, ale registrovali - a to teoreticky možné je, protože k tomu potřebuješ jen techničák, kde je VIN - nikdo nemusí vidět hotové auto. Jen to pak trochu nabourává důvěryhodnost počtů registrací obecně a zejména ve vztahu k té automobilce, která tohle komunikační faux pas dopustila.

Nedá mi to si nerýpnout - ale kolik takových registrovaných citigo třeba ještě nesjelo v Bratislavě z pásu? >😒]
Petrko
Ano přesně tohle jsem tim myslel. 😉
_MT_
A novinářské vozy jezdí podle tebe bez značek? [odkaz] Ani si to video nemusíš pouštět.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a o příspěvky chytřejších je postaráno.
Avatar - cerrbion
cerrbion
ano, jelikož narozdíl od tebe ví o čem mluví, Rapidu už sjelo z linek celkem dost a nejsou to je předsériovky. Že se oficálně uvedé "nějaké datum" je věc jiná.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Když někde vyfotí novinku, ať už maskovanou, nebo naprosto odhalenou, nikdy se neřeší, jak ten kus vyrobili. Rapid bez maskování byl vidět už v květnu, v dubnu s lehkým maskováním. Ty první kusy mohly být vyrobeny klidně na prototypové lince, pokud něco takového Škoda má. Mohl je pro Škodu vyrobit někdo jiný. Pokud chtějí představení pro novináře s větším předstihem před oficiálním začátkem prodeje, tak nějak ta auta musí vyrobit. Pokud jde o novou halu/ továrnu, nebo v ní už výroba skončila, tak ta linka už může nějakou dobu stát. Pokud navazují na výrobu, tak je musí vyrobit jinde.

Pokud neznáš někoho ve Škodovce, kdo by ti to řekl, tak se asi odpověď nedozvíš. Sice tu někteří lidé určitě ví, ale spousta informací, i zdánlivě banálních, je v nějakém režimu utajení.
Makovnik
Hotovy zazrak, vyse 48 sa ich uz predalo [odkaz] a teraz ich len "zacali vyrabat".
Cestovanie casom alebo skor demagogia ako sa patri.
SkyDriver
První?? ono ani tak nejde o to že se prohánějí kolem MB. Mohlo jít třeba o nultou zkušební serii. Ale když už v registru je přes 40 aut, tak nás tady někdo vodí za nos.
Avatar - Starfighter
Starfighter
I nultá série musí mít RZ.
GTD
:yes:
iopkek
Vypadá dobře a myslím, že bude mít i slušné prodeje. jen by mě zajímalo, zda časem nebude "prorzívat" ta zadní hrana kufru, to byla vždy slabá místa škodovek, no ale vzhledem k tomu, že to není přímo pod zadním oknem, tak snad ne, na stranu druhou, kondenzát je "sviňa"!
XTad
Mozna tak u felicii pred faceliftem, ale to uz mame 18 let.
lukas13
Tohle už by mě u nových Škodovek taky ani nenapadlo. Jó, ale strvačnost myšlení spousty lidí je prevít :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Menší potíže s 5. dveřmi měla i O1 (alespoň tedy kombi). Ale u Rapidu bych to moc neřešil.
XTad
Tam to bylo spis vadou tesneni, nebo odflaklou opravou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Na obrázku [odkaz] je vidět nějak prapodivně usazené těsnění v levém horním rohu přímo u skla v řidiřových dveřích >😒]

No pohled na optiku předních světel je opravdu žalostný, světla mají být ozdobou, ne z nouze ctnost 8-s Ale co na Rapidu není z nouze ctnost, že >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na fotce je nicméně předsériový kus. A optika je to poslední, co mi na Rapidu vadí.
lukas13
Včera večer jsem ho poprvé potkal naživo. R10 mezi Mladou Boleslaví a Prahou, na Fkových značkách, v té stříbrné jakou má auto zde na fotkách pod článkem. Párkrát jsme se předjeli, takže ač již byla tma, pěkně jsem si ho prohlédl.
Pro mě bylo toto setkání velikým zklamáním😒br />
1.) Je to malé. Má první myšlenka byla - prototyp Fabie sedan. C segment ani náhodou. O šířce nemluvě. Vedle mého Meganu v kombíku vysloveně střízlík.

2.) Všechny ty ostré rysy na fotkách se v reálu ztrácejí. Záď je na živo vyslověně divná.

A soukromý vzkaz pro řidiče onoho vozu, ať už to byl testovací jezdec či novinář: Na dopravní uzavírce kde je 60 pojedu 60. Nepomůže tomu najíždění na zadek mého auta (cca na metr) spojené s cca. 1m vybočením (čímž Rapid přejel plnou čáru), takže mě levý světlomet Rapidu svítíl přímo do levého zrcátka a totálně mě osnil. Takto jel za mnou cca 20 sekund, takže to nemohla být náhoda. Vážený pane, či dámo, takovýto manévr se nedá nazvat jinak než p*asárnou. Člověk tohoto schopný nemá za volantem co dělat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
zastavit, vybrzdit a jít si to vyříkat. Předpis je předpis, vůl zůstane volem,
zákon je zákon a život jde kolem dál 😉

osobně na stavební 50ky, 30ky apod. přiměřeně "kašlu". Když prostě vidím, že se nic neděje, tak jedu bezpečně podle toho, jak vidím. Pro stavoše jsou tyhle značky to poslední, co řeší. Navíc je to prostě úlitba úřadům. Kdo jezdí třeba kolem Frýdku-Místku apod. kde se pořád něco staví, mění apod. tak ví o čem mluvím. Každých 500 m cedule, jednou 50kmh, jindy 70kmh atp. Navíc policie na těchto úsechích neměří, protože než by vyřídili všechny povolení apod. tak už tam je zase jiná rychlost.
gil54
Jasně, .......zastavit, vybrzdit a jít si to vyříkat. Zákon je zákon.

????

Nejsi ty tak trochu Trpišovský ?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
když dva dělají totéž, není to totéž... Neříkám nebezpečně vybržďovat. Ale když prostě pomalu zastavíš a nedáš možnost, aby tě objel, tak máš možnost.
Zastávám názor na hrubý pytel hrubá záplata. Takže se nenechám ohrožovat. Když někdo jede ryhchle a probliká mě z bezpečné vzdálenosti, tak mu rád uhnu, pokud mám kam. Pokud se za mě nalepí, nedej bože že by na mě začal najíždět či oslňovat, tak volím jiné metody :-!
gil54
OK
lukas13
Já bych tedy nikdy nevybržďoval. Ale tohle byl třetí případ za 16 let co řídím, kdy bych v případě, že by s tím autem jel na benzíku, zajel za ním a něco "pěkného" mu řekl. Tohle se fakt nedělá.

Ta objížďka je u Centra Černý Most - dva pruhy tam vybočují do odstavného, zprava připojovák, celou dobu plná čára. Jel jsem tam poprvé co tam ta uzavírka je a za tmy se tam docela blbě orientuje. Jinak občas ty 60ky postrádají smysl, na druhou stranu když v tom uzavřeném pruhu ti chlapi makají, zpomalím vždy a někdy i pod hodnotu přikázané rychlosti. Ono stačí si to na jejich místě chvíli zkusit a pochopíš...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ale jasně. Když vidím, že se tam maká, tak klidně jedu taky pod limit! Jenže často se třeba staví na víc úsecích a značky zůstávají pořád stejně, i když se zrovna dělá na jiném úseku 😉
Obdiv mají cestáři, občas když je vidím, tak bych se na jejich místě opravdu bál. mimochodem nedávno se mi stalo, že právě cestáři normálně makali (ořezávali nějaké větve či co) na dvouproudé rychlostní. Značky ale nikde. Tak jsem kolem nich prosvištěl a nechápal. Značky práce na silnici byly až po párstech metrech. I když jsem značně zpomalil, tak jsem stejně nechápal a byl zmaaten, co že se to děje... Tohle bych si teda netroufl!
lukas13
Jo, jasně, já jsem z tvého příspěvku pochopil že to tak nějak máš 😉

Jo, ti chlapi zaslouží respect :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
v podání Škody velký průser >😒]

Jednoduše zkusím tento můj názor vysvětlit. Designový směr se mi zamlouvá - minimalistický, staví na čistých liniích, celistvé plochy, nechává vyniknout proporce a detaily. A právě tohle se stává kamenem úrazu, pokud se tohle pojetí nasadí na lacinou výrobu. Detaily a proporce jsou totiž při tomhle pojetí to, co celý vůz dokáže dokonale shodit - např. [odkaz]

Myslím, že je to přesný opak Dacie - tam je design prostředkem k šetření, a jako celek to funguje. U Škody je design v pohodě, dokud se nepoužije snaha šetřit. Nepochybuji, že Rapid by mohl být pohledný, jen by pak neměl tak nízké výrobní náklady.

Shrnuto - za 250 tis. Kč v TSI to může být zajímavý pracant. Nic esteticky hodnotného se ale nekoná :-!
lukas13
Souhlasím, to jsi vystihl velmi dobře. :yes😒br />
Napadl mě příměr s italskou kuchyní - třeba spaghetti A.O.P - úplně jednoduché jídlo, ale pokud nemáš špičkové špagety, kvalitní česnek a hlavně prvotřídní olivový olej, nestojí to za nic. A pokud tam ty kvalitní suroviny v rámci domácí přípravy dáš, najednou tě porce vyjde jako jídlo ve slušné restauraci...
XTad
Svetla z blizka a mala kola. Jedine designove nedostatky, ktere rapid ma. To je velmi slusne. Kola se daji dat vetsi a nejaka tuningova firma urcite devil eyes svetla "jak z audiny voe" bude prodavat.
Makovnik
Potom este dalsia tuningova firma da nove prahy, prednu kapotu, 5te dvere, spojler na 5te dvere, vymeni spataky, ..., ... asi bude lahsie kupit nove auto.
XTad
Kdepak, spoilery doda sama skodovka [odkaz] (Benet Automotive chysta nejake ty nastavce narazniku atd.), 5te dvere a kapota jsou ok a zrcatka taky.

A jeste neco dodam. Udajny minimalisticky design neni v podani rapidu nic jineho, nez dobre provedena marketingova kampan. Resp. jeho udajny minimalismus spociva pouze v ostrejsich hranach. Kdyz se clovek podiva na rapid, tak uvidi daleko vice prolisu a zahybu, nez u soucasnych skodovek. Napriklad ta ostra linka vedouci pres bok auta, nebo prolis vedle mlhovek, pripadne charakteristicke trojuhelniky na viku kufru. Samozrejme ze korejske ryzove nakypy maji karoserii mnohem komplikovanejsi, ale ostre hrany a jasne definovane tvary minimalisticky design jeste nedelaji.
Avatar - Aladeen
Aladeen
ako ju v autosalóne skritizujem 😉
esper
prave zatlacam slzy dojatia, ktore sa mi tisnu do oci a tisko vzlykam prestupeny euforiou z tejto udalosti.
TomAuto123
No tak tohle by si asi koupil jen magor Škodovka neumí dělat pěkný auto od roku 98 se octávka nezměnila a tohle je jak ta octávka 98 ... Vlastně škodovka nikdy neudělala pěkný auto ... Tohle si může koupit snad jen čech nebo buran co s tim bude jezdit pro hnuj -OSTUDA ! :no: :no: 8-s
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vrr haf haf, měl bys jim ukázat jak na to. A oktávka se dělá od 96...Jenže on Rapid (ke tvé zlosti) prodejně úspěšný bude, o tom vůbec nepochybuji.
igorvrazic
Topper?
XTad
A povedel bys nam, jaka auta se ti libi?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mně třeba Lexus LF-LC 😉
PS: A v cca cenách vozů Toled👋Rapid (jednoznačně) raději DS3 :yes: 😄
TomAuto123
Já třeba jezdim s alfou romeo 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
prisera je slabe slovo................. :no: aj ked nepopieram, ze auto si svoju poctivu pracu odpracuje a ludi odvezie.....
Avatar - Machýrek
Machýrek
Bezpohlavni nic.
Uspesne to bude, je to preci Skodovka.
Sice oskliva, uvnitr jeste osklivejsi. Ale Skodovka.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano - "ideální" vůz pro "masy" do (stále více chřadnoucí a chudnoucí) současné Evropy 😐
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
oproti novemu ceratu nema tato tragedia na kolesach ziadnu sancu 😉 , predajne ano kedze je to skodovka a ludia su blbi.... ale dizajnom imidzom a technikou ani nahodou.....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.... bezpohlavne nudne auto ako vsetky koncernove vozy od vw....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
su posledne dve pekne skodovky :yes😒br />
rapid je dizajnova hroza.......... a tak som mu fandil este kym bola len studia rapidu na svete ;-\
stormrider
A nemyslel jsi tím spíš že Felicia a první Octavia combi jsou poslední dvě škodovky, které sis mohl dovolit? >😒]

Když nic jiného, každý ti řekne, že např. druhá Octavia zejména combi je designový skvost svojí třídy (ne odvážností, ale elegancí, vyvážeností a nesmrtelností, kterou "nejkvalitnější česká auta" nějak ne a ne najít)
igorvrazic
Ty si skvost triedy a ne Oktavia II Kombi >😁

Šák to auto sa svojou klamlivou eleganciou v podobe hrozneho a uzkeho interieru hra na auto z vyssej triedy...ale v skutocnosti to dlho platilo len pre jej cenu a velky kufor. A myslis,ze u Rapida to bude inak? Ano, bude ešte predraženejší a ešte užší! >😁
stormrider
Vrať se na chvíli do let tak 2004-06, projdi si co bylo v nabídce nižší střední, vezmi si čas na rozmyšlení a pověz mi, kdo měl lepší interiér (kromě Audi A3) 😉

Rapid měl nakročeno o dost líp než nakonec došlápl, ale až na to že je to typ auta pro mě dost nezajímavý, tak žádná hrůza...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Fakt nechápu, co je na něm tak strašného. Design minimálně neurazí, mně se jednoduchý hranatý vzhled i líbí.
BeranK
Je to škodovka a podívej se, kdo to píše a budeš mít jasno......s vyjímkou stormridera.