Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
jozephko
Za posledných 20 rokov sa základný dizajn áut moc nezmenil, iba skomplikoval. Jednoduché tvary sú minulosťou, trendom sú zložité pásiky, hra s tieňom a podobne. A o 20 rokov to nebude iné. Takmer dokonalé proporcie sa totiž len ťažko vylepšujú.
Automobilkám tak často zostáva jediná cesta - po peknom modeli vyrábať škaredé kačiatko, a po ňom zase pekný model. A tak dokola. Príkla😜 aktuálné Éčko od Mercedesu vs minulá generácia, u BMW je tomu s 5-kovou radou zase presne naopak.
Automobilkám tak často zostáva jediná cesta - po peknom modeli vyrábať škaredé kačiatko, a po ňom zase pekný model. A tak dokola. Príkla😜 aktuálné Éčko od Mercedesu vs minulá generácia, u BMW je tomu s 5-kovou radou zase presne naopak.
beibej
A není to na C trochu malý? Co takle třída A v sedanu?
simson33
Snad to nové Céčko zvládne i ten nárazový test s 25% přesahem, nebo snad budem zanedlouho všichni jezdit jen ve Volvu??? >😒]
co model to kral segmentu :yes: a legenda v jednom :yes😒br />
bmw a audi mozu len tisko zavidiet dokonalost medaku :yes: este nikdy nebol medak tak silny a dominantny ako dnes 😉
mercedes je kral :yes:
Jakou to ma spojitost s platonickym vychvalovanim hvezdy? Mmchdm o E a S klasse se neda zrovna psat v superlativech.
Inac model 123Ad r.v.:2009
PS: Já ani nenaznačoval, že jde o tebe.
Vy to mate na Slovensku nejake posunute - Rytmus je kral, ted Mercedes je kral a ve sve podstate na tom moc kralovsky nejsou 😉 I kdyz Mercedes je tomu o svetelne roky blize nez ten druhy >😁