Ono problém pri BMW je ten že keď vygrciaš za auto 70 000 € a myslíš si že teraz to bude pohoda tak to sa mýliš lebo čo viem tak BMW sa tak neskutočne kazí od elektroniky po motory že za to auto dáš na opravy raz tolko a potom keď za to dáš svoje celoživotné úspory tak to predáš na internete za 1/5 cenu ;-)
Slo mozna o prolemy konkretnich kusu, ale E320cdi predchozi generace trikrat stal kvuli elektronickym brzdam, S320CDI na 170kkm motor, E250CDI 2x motor (60 a 110kkm).
Já zas tak moc pozitivní nejsem :-( se svojí jedničkou jsem si užil svoje... 5x kabelovej svazek od sedadla spojezdce = během jízdy pípání že neni spolujezdec připoutanej, lambda sonda, neskutečně vrzající interiér v prostoru výdechů klimatizace u sloupků, elektrický zámek volantu (mimochodem tahle věcička stojí 24 000!!!), sednul jsem dal klíč a najednou cvak a volant v ..... takže každá značka má svoje, furt je to jen kus železa a záleží na konkrétním kusu, nelze paušalizovat....
Neviem ja sa na otcovu nemozem stazovat,co sa tyka spolahlivosti a to je kus po dvoch tazkych autonehodach(prva este pred kupou cca 45 000km potom bola opravena a kupili ju otec,potom cca v 70 000km otcova nehoda z nepozornosti),akurat odisla prevodovka v 100tkm ale to mohla sposobit bud ta nehoda alebo tolkokrat prizvukovane ze tam treba po 50 000km vymenit olej v prevodovke,co mi otec nechcel verit ze to nevdrzi,a aj je to trosku casovo narocnejsie a nerobia to vsade,no aspon poucenie,teraz sa meni olej uz vo vsetkych automatoch u nas :D.teraz ma auto uz 170 000km bez problemu.Teda zabudol som na comon-rail ten bol meneny cely ale to kvoli nafte ktora sa po rozbore ukazala ze stou normovanou nema vela spolocneho :(.
Inac model 123Ad r.v.:2009
Co takhle zkusit nekupovat auto za celoživotní úspory? ;-) Pokud jsi nedávno nenastoupil do první práce a tvé celoživotní úspory netvoří pár platů. Většina aut jsou špatná investice.
kto hovoril že rozprávam o mojej skúsenosti ;-) Já totiž auto beriem ako spotrebnú vec na každý deň a na to aby som sa odviezol kam potrebujem nepotrebujem BMW (niesom natolko sprostý aby som vyhodil tolko penazí za kus plechu a drôtov) :-!:-)
Ještě nikdy nebyl mercedes tak silný a dominantní jako dnes? to je vtip? Říct tohle v době, kdy jak Audi, tak BMW Mercedes v prodejích dost výrazně poráží?
Opravdu? Středobodem prémie je vyšší střední, jenže právě tam se MB nijak zvlášť nedaří... ne že by nové E nebylo dobré auto, jenže totéž platí o BMW i Audi taky, dle mého soukromého názoru ještě ve větší míře. Oba konkurenti udělali krůček ke střednímu proudu, který se jim zřejmě vyplácí...
Opet mimo topper, ale uz jsem si zvykl... Kazda znacka, kterou mas rad, "neskutocne slape" (to je Tvoje magicke slovni spojeni), ostatni znacky "mozu zavidiet" (dalsi). Cisla zadna,na argument o prodejich obecny blabol typu "tam a tam sa prodava dobre"
Vy to mate na Slovensku nejake posunute - Rytmus je kral, ted Mercedes je kral a ve sve podstate na tom moc kralovsky nejsou ;-) I kdyz Mercedes je tomu o svetelne roky blize nez ten druhy >:D
Za posledných 20 rokov sa základný dizajn áut moc nezmenil, iba skomplikoval. Jednoduché tvary sú minulosťou, trendom sú zložité pásiky, hra s tieňom a podobne. A o 20 rokov to nebude iné. Takmer dokonalé proporcie sa totiž len ťažko vylepšujú.
Automobilkám tak často zostáva jediná cesta - po peknom modeli vyrábať škaredé kačiatko, a po ňom zase pekný model. A tak dokola. Príklad: aktuálné Éčko od Mercedesu vs minulá generácia, u BMW je tomu s 5-kovou radou zase presne naopak.