Bezpečnost
Bylo by zapotřebí aby se v evropě inspirovali novými crashtesty organizace IIHS (USA).
To by byl masakr. Projevilo by se, jak automobilky přizpůsobují konstrukci automobilů současným crashtestům. Aspoň by to byl zase posun kupředu.
To by byl masakr. Projevilo by se, jak automobilky přizpůsobují konstrukci automobilů současným crashtestům. Aspoň by to byl zase posun kupředu.
Tak by přizpůsoblili konstrukci zase jiným typům nárazu, nic převratného by se nestalo.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A to je ten posun kupředu? Že jsou už beztak obézní auta ještě těžší?
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tady je potřeba si udělat rozvahu. Pevnější ocel je zase dražší, sice ji spotřebujou míň, ale ve finále může být 250 kilo vysokopevnostní oceli dražší, než 300 kilo standardní oceli. Předpokládám, že konstruktéři si udělali analýzu, co vyjde levněji. Jinak by to znamenalo, jaks psal, menší zisk pro automobilku.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A cim se maji ridit? Tady bych nevinil automobilky, ale organizace, ktere testy delaji. Samozrejme, ze se automobilky budou snazit prizpusobit testu X, je-li tento test povazovan za kriterium bezpecnosti, stejne jako se budou snazit prizpusobit testu Y, kdyz je zavedou. Samozrejme idealni by bylo kdyby delali auta, ktera by vyhovela vsem pozadavkum a byla super-bezpecna, ale to je jina. Pokud nekdo bude argumentovat tim, ze napr. Volvo vyhovi US i EU testum, pak zavedou v Cine treba testy jine a tem nevyhovi...to prece neni nejake meritko.
Stejne jako se dnes snazi prizpusobit emisnim limitum EU a vsude montuji otravny start-stop, i kdyz to fakticky mozna ma vice negativni dopad na prostredi nez pozitivni - pri vyrobe, likvidaci a samozrejme potencialnim porucham s tim spojenym, i kdyz zastanci budou tvrdit, ze to nema vliv...
A posun kupredu?? Nejsem si tim jisty. Spise bych omezil vlastnictvi ridicskych prukazu (z duvodu zdravi, psychickych poruch a zkratu nebo z duvodu toho,ze se nekdo proste ridit nenauci) a auta by mohla byt mnohem lehci, setrnejsi, levnejsi na vyrobu a nehod by bylo (v 😖 mene nez dnes. To take muze dopadnout tak, ze nakonec lide ridit nebudou, vsechno "autopilot" - coz je dobre pro blbce co ridit neumi, zato ridici budou trpet. A tuhle budoucnost si ja nepreji :no:
Stejne jako se dnes snazi prizpusobit emisnim limitum EU a vsude montuji otravny start-stop, i kdyz to fakticky mozna ma vice negativni dopad na prostredi nez pozitivni - pri vyrobe, likvidaci a samozrejme potencialnim porucham s tim spojenym, i kdyz zastanci budou tvrdit, ze to nema vliv...
A posun kupredu?? Nejsem si tim jisty. Spise bych omezil vlastnictvi ridicskych prukazu (z duvodu zdravi, psychickych poruch a zkratu nebo z duvodu toho,ze se nekdo proste ridit nenauci) a auta by mohla byt mnohem lehci, setrnejsi, levnejsi na vyrobu a nehod by bylo (v 😖 mene nez dnes. To take muze dopadnout tak, ze nakonec lide ridit nebudou, vsechno "autopilot" - coz je dobre pro blbce co ridit neumi, zato ridici budou trpet. A tuhle budoucnost si ja nepreji :no:
na moje.auto ... po 9000 první problémy. Fakt radši koktávku než toto....
kde su tie casy ked len volvo a renault mali 5 hviezd >😁 a kazdy im zavidel 😉 stare dobre casy kedy auta este boli dizajnovo autami
:yes:
to je dobra otazka....... treba sa spytat Olivera v relacii DERES >😁 sami to neporiesime
V minulosti mal Hyundai a kia v EURONCAP 4 hviezdy a v americkom jedno z najlepsich hodnoteni 😄
ziadne vypocty v tom nehladaj 😄
inak kriteria sa sprisnili,,,, zaujimalo by ma kolko 5 hviezdickovych dnesnych aut v tejto triede co sa uz nejaky ten rocik vyrabaju by mali aj dnes 5 hviezd.... mozno ziadne....