Bezpečnost
coubes
0
Ze předu krásné a zadek pokud není s těma serepetičkama, ale čistě v základu, tak se dá odpustit a ještě je bezpečné. Super 😄
Přejít do diskuze
pargi
Zrovna ta odulá haubna je kvůli zmíněné ochraně chodců, myslím. Oběť nárazu by při nárazu na kapotu okamžitě přistála na hlavě válců, takhle se deformující kapota snaží zmírnit dopady srážky. Ať to vypadá jak chce, sicherheit muss sein ;-\
Merrill
tak nevím, ale například xc60 je u volva "bestseller", přitom tento model používá oblejší tvary bez hran, lidem (kteří na volva mají) se teda asi líbí.. každopádně volva nejsou jen o tvaru, hodně jde taky o bezpečnost u které spousta jiných automobilek šetří.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
4hill
Počítám že tahle informace je naprosto zdrtí... K tématu..Je vidět že se čínští majitelé nesnaží moc do produkce mluvit.Doufejme že se Švédi i v designu budou snažit být neoblomní tak jak je tomu u bezpečnosti jejich vozů.I když zrovna V 40 není typickým představitelem jejich designové školy.
Merrill
je to otázka vkusu.. podle mě nemají volva v designu exteriérů moc konkurentů, spíš se řadí mezi špičku, potvrzují to i stále nestárnoucí modely xc70, ale i například faceliftovaná xc90 je stále překrásné auto.
blob
nesnasim auta s odulymi kapotami
vypada to jak vcelar, ktereho pobodal roj
pote, co se inzenyri Volva zcvokli vim jedine, Volvo mi nesmi do baraku.
vypada to jak vcelar, ktereho pobodal roj
pote, co se inzenyri Volva zcvokli vim jedine, Volvo mi nesmi do baraku.